تحصیل دانش آموزان در استرالیا

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
تحصیل دانش آموزان در استرالیا
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

علاوه بر تقاضای دانشجویان برای تحصیل در کشور مهاجرپذیر استرالیا ، خانواده های زیادی نیز هستند که مایل به تحصیل دانش آموزان در استرالیا هستند . اگر شما جزو این دسته خانواده ها هستید با موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی تماس حاصل نمایید . این موسسه حقوقی ، با دارا بودن کادری تخصصی از کارشناسان و مشاورین مجرب ، قادر به یاری شما در زمینه اخذ ویزای دانش آموزی استرالیا و همینطور ویزای والدین برای دانش آموزان در استرالیا می باشد . شما می توانید با خاطری آسوده اخذ ویزای تحصیلی استرالیا و امور پس از آن را به ما بسپارید . ما به شما اطمینان می دهیم که تا زمان استقرار فرزندتان در استرالیا همراه او خواهیم بود .

نگاهی به شرایط تحصیل دانش آموزان در استرالیا

استرالیا کشوری زیبا با مرکزیت ایالت کانبرا در نیمه جنوبی کره زمین واقع شده است . به دلیل استعمار انگلستان مردم این کشور به زبان انگلیسی صحبت می کنند . این کشور از چندین ایالت تشکیل شده است و هر کدام به نوبت خود دارای مدارس ، دانشگاه ها و کالج های پیشرفته ای می باشد . در حال حاضر پس از ایالات متحده و انگلستان استرالیا سومین مقصد محبوب دانش آموزان و دانشجویان بین المللی در جهان است . بسیاری از خانواده های بین المللی به دلیل فرهنگ بومی صمیمانه و کیفیت بالای تحصیل دانش آموزان در استرالیا ، این کشور را برای تحصیل فرزندشان انتخاب می کنند .

مزیت تحصیل دانش آموزان در استرالیا

تحصیل در استرالیا فرصتی را برای کشف تاریخ پر جنب و جوش این کشور و بهره وری از آموزش پیشرفته آن فراهم می کند . استرالیا یک مرکز آموزش عالی برای دانش آموزان بین المللی است . استرالیا همچنین علاوه بر ارائه آموزش با کیفیت بالا در سطح بین المللی ، محیط امن و راحت را نیز برای دانش آموز فراهم می کند . به طور کلی ، هدف سیستم آموزشی استرالیا ، سوق دادن دانش آموزان به سمت مهارت های تحصیلی و اشتغال در هر نقطه از جهان است . در استرالیا ، دانش آموزان از یک محیط آموزشی متنوع لذت خواهند برد که به صورت همزمان غنی سازی می شود ، یعنی همانگونه که انواع علوم را به دانش آموزان آموزش می دهد ، در کنار آن آموزش مهارت ها و تجربیات مورد نیاز در دنیای در حال تغییر را نیز گسترش می دهد .

تمامی مدارس استرالیا از مهد کودک تا سال آخر بر روی فراهم آوردن عدالت برای هر دانش آموز و تلاش برای تعالی در تمام زمینه های آموزش ، تمرکز می کنند . یک مدرسه به منظور کسب اعتبار بهتر برای پذیرش و جذب دانش آموزان بین المللی ، باید بتواند برنامه های تخصصی زبان انگلیسی را ارائه دهد . مدارس متوسطه استرالیا به یک چارچوب برنامه درسی ملی پیوسته اند که در تمامی مدارس به طور مداوم توسعه یافته و اجرا می شود تا بتوانند در زمینه های زبان انگلیسی ، ریاضیات ، علم ، تاریخ ، زبان ، جغرافیا ، هنر ، بهداشت و تربیت بدنی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، علوم مدنی و شهروندی ، اقتصاد و بازرگانی استانداردهای ملی بالایی را برای تحصیل دانش آموزان در استرالیا بکار بگیرند .

مدارس استرالیا

تحصیلات مدرسه در استرالیا شامل پیش دبستانی ، دوره آمادگی ( یا مهد کودک) ، مدرسه ابتدایی ، دبیرستان (یا متوسطه) و کالج است . تحصیل دانش آموزان در استرالیا از دوره پیش دبستانی تا سن متوسطه یا ​​بالاتر از آن در مجموع به مدت 13 سال ​​است و تحصیل در مدرسه حداقل تا سن 16 سالگی اجباریست . انواع مدارس شامل مدارس دولتی ، مدارس غیر دولتی از جمله مدارس مبتنی بر مذهب مانند مدارس کاتولیک یا اسلامی و مدارس مبتنی بر فلسفه های آموزشی مانند Montessori و Steiner است . اسامی همه مدارس دولتی و غیر دولتی باید در اداره آموزش و پرورش استانی یا ایالتی باشد و تمامی مدارس از لحاظ زیرساخت و ثبت نام معلمان تحت نظر دولت هستند .

مدارس استرالیا بیشتر از صرف وقت و هزینه جهت تحصیل دانش آموزان در استرالیا ، آنها را برای زندگی آماده می کنند . توسعه مهارت های ارتباطی ، خود محوری ، احترام به خود ، همسالان و جهانیان همه در راس کار مدارس استرالیا می باشد . آنها همچنین به شدت به مزایای آموزش جامع از جمله کار گروهی ، ابراز شخصیت و توانایی های فردی در خارج از کلاس درس ، اعتقاد دارند .

سبک های آموزشی و روش های ارزیابی

مدارس استرالیا برای تحصیل دانش آموزان در استرالیا ، از روش های مختلف آموزشی از جمله : آموزش معلم ، تحقیق دانشجوی ، پروژه های گروهی و سخنرانی ها ، ارائه های بصری ، آموزش الکترونیکی و کلاس های تعاملی و غیره استفاده می کند . برای ارزیابی نتایج دانش آموزان از انواع روش های ارزیابی مانند پروژه های تحقیقاتی فردی ، تکالیف گروهی ، ارائه مطالب در قالب سمینارهای گفتاری و تصویری با استفاده از تکنولوژی از جمله پاورپوینت ، ارائه پادکست و همچنین آزمون های سنتی استفاده می شود .

آموزش حرفه ای در مدارس استرالیا

بخشی از برنامه آموزشی استرالیا در جهت بالا بردن مهارت های عملی و کارایی دانش آموزان ، برای جذب بهتر دانش آموزان بین المللی ، باعث افزایش تعداد روز افزون مدارس استرالیا شده است . این کشور سعی دارد در زمینه آموزش و پرورش نیروی فنی و حرفه ای گام مهمتری برداشته باشد . این موارد به دانش آموزان اجازه می دهد تا مهارت های عملی و کارایی خود را در حین تکمیل تحصیلات عالی خود در مقطع دبیرستان و بخشی از تعهد استرالیا به ارائه آموزش متعادل جهت تحصیل دانش آموزان در استرالیا و آمادگی آنها برای زندگی بعد از دبیرستان بالا ببرند .

مدارک تحصیلی استرالیا

پس از اتمام دوره متوسطه متوسطه (سالهای 11 و 12) دانشجویان برای امتحانات و دریافت گواهینامه رسمی مدارک تحصیلی میباشند . نام این گواهینامه در سیستم های تحصیلی دولتی استرالیا در ایالت های مختلف ، متفاوت است ، اما توسط همه دانشگاه های استرالیا ، موسسات آموزش عالی ، حرفه ای و همچنین بسیاری از موسسات بین المللی به رسمیت شناخته شده است .

مدرک دیپلم بین المللی ( IB )

برنامه دیپلم IB دو ساله دوره پیش دانشگاهی انگیزه ای برای تحصیل دانش آموزان در استرالیا از سن از 16 تا 19 ساله است . دانشگاه ها در سرتاسر جهان این مدرک را به رسمیت می شناسند . همچنین برنامه هایی برای دانش آموزان میان سال ( 11 تا 16 ساله ) و دانش آموزان سال اول (3 تا 12 ساله) وجود دارد .

سازمان علمی بین المللی قبل از اینکه بتواند مدرک کارشناسی را ارائه دهد ، باید برنامه های IB مدارس را تایید کند . 150 مدرسه معتبر جهت ارائه دیپلم IB در استرالیا وجود دارد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید از تیم تخصصی موسسه مشاوره بگیرید .

میانگین هزینه های تحصیل دانش آموزان بین المللی در استرالیا

هزینه تحصیلات متوسطه برای دانش آموزان بین المللی در برابر هزینه های تحصیل در اروپا به طور گسترده ای متفاوت است ، از 7800 دلار استرالیا تا دلار 30،000 در سال برای یک مدرسه خصوصی نخبگان می توان انتظار داشت . این ارقام سالانه از وب سایت استرالیا تامین می شود . لطفا توجه داشته باشید که هزینه های تحصیل دانش آموزان در استرالیا به طور گسترده ای متفاوت است و باید همیشه از خود مدارس به صورت فردی پرسیده شود . در این خصوص نیز همکاران موسسه می توانند صمیمانه راهنمای شما باشند .

شرایط تحصیل دانش آموزان در استرالیا

الزامات ورود دانش آموزان بین المللی در سراسر استرالیا متفاوت است . اصل فرآیند انتخاب شامل ارائه مدارک تحصیلی متقاضی در کنار عوامل دیگری مانند شرط سن ( زیر 18 سال ) و آگاهی از نوع ویزای درخواستی می باشد . دانش آموزان بین المللی جهت تحصیل در استرالیا باید ویزای دانش آموزی درخواست بدهند . روند درخواست و اخذ ویزای تحصیل دانش آموزان در استرالیا کاری حساس و زمانبر می باشد ، خصوصا اگر شما مایل به درخواست از کشور خود برای تحصیل در خارج از کشور باشید . جهت تسریع روند اخذ ویزای دانش آموزشی و ویزاهای وابسته برای والدین می توانید با مشاورین برجسته موسسه مهر آفرین رجبی تماس حاصل نمایید .

Rate this post

2 دیدگاه در “تحصیل دانش آموزان در استرالیا

  1. فرهادضیایی گفت:

    اطلاعاتی در مورد فرستادن دخترم که سال دهم دبیرستان میرود می خواهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه