بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار

بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار زمینه ای عالی را برای اشتغال ایجاد می کنند. به صورت کلی قاره اروپا مملو از شهرهای بزرگ و بین المللی است که هر کدام به عنوان بهترین مکان ها برای اشتغال در نظر گرفته می شوند. اگر به دنبال فرصت های شغلی فراوان هستید، اگر می خواهید در یکی از صنعتی ترین و مدرن ترین کشورهای جهان زندگی کنید، به هیچ عنوان مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

هر شهر اروپایی دارای فرهنگ، صنایع و فرصت های شغلی منحصر به فرد است و لذا انتخاب صحیح شهر جهت سکونت می تواند تاثیر گسترده ای بر آینده شغلی و حرفه ای و همچنین رفاه و کیفیت زندگی شما داشته باشد.

لذا توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی با مشاورین ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) تماس گرفته و با کمک این متخصصین بهترین مکان و روش مهاجرتی خود را پیدا کنید.

در حال حاضر شهرهای مختلف این قاره مقر بسیاری از استارت آپ ها و همچنین شرکت های بزرگ بین المللی مانند آمازون، اپل، گوگل و… می باشد و این شهر فرصت ها شغلی متنوع با دستمزدهای بسیار خوبی را به ساکنین خود ارائه می دهند.

اگر شرایط رزومه شما مساعد است و توان کار حرفه ای در کشورهای اروپایی و شرکت های بیان شده را دارید پیشنهاد می کنم که فرصت را از دست نداده و باتکمیل اطلاعات خود، جهت اقامت در بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار اقدام کنید.

شما می توانید جزئیات دستمزدها و قوانین کاری و همچنین بهترین روش های قانونی مهاجرت به این قاره را در مقاله کار در اروپا مطالعه فرمایید، تا با آگاهی کامل به بازار کار وارد شوید.

فهرست مطالب
بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار

کار در شهر تجاری برلین

برلین به عنوان یکی از صنعتی ترین و مدرن ترین شهرهای اروپایی شناخته شده و در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از جویندگان کار از سراسر جهان قرار گرفته است. فرهنگ کاری عالی و استانداردهای بالای زندگی باعث شده که این شهر در لیست بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار جایگاه اول را به دست آورد.

فرهنگ پویا، دانشگاه های برتر، صنایع رو به رشد و هزینه های زندگی مناسب باعث شده از دلایلی هستند که در پنج سال گذشته به طرز چشم گیری رشد کرده و امروزه پذیرای بیش از 40000 تا 50000 نفر از سراسر جهان می باشد.

میزان هزینه های زندگی در برلین مناسب است و حدود 3297 یورو در ماه برآورد می شود. در حال حاضر میانگین اجاره خانه در این شهر حدود 908 یورو و هزینه حمل و نقل 60 تا 90 یورو برآورد شده است.

شهر تجاری برلین یکی از بهترین گزینه ها برای علاقمندان به فناوری است و طبق اطلاعات به دست آمده هر 20 دقیقه یک بار استارت آپ های جدیدی در این شهر راه اندازی می شود. امروزه از مهم ترین کارفرمایان این شهر می توان به ساوندکلاد، زیمنس، دویچه بانک و مرسدس بنز اشاره کرد.

از دیگر بخش های کلیدی در اقتصاد این شهر می توان به علوم زیستی، حمل و نقل، فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه و موسیقی، تبلیغات و طراحی، فناوری خلاقانه، خدمات زیست محیطی، ساخت و ساز، تجارت الکترونیک، خرده فروشی، کسب و کار هتل و مهندس پزشکی اشاره کرد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بررسی شرایط شما و ارائه بهترین راهکار جهت شروع فرایند مهاجرت را با ما پیش ببرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

زندگی اروپایی در کلان شهر لندن

کلان شهر لندن با بیش از 9648000 نفر جمعیت، یکی دیگر از بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار می باشد. به صورت کلی لندن یکی از بهترین شهر ها برای پیشرفت شغلی در نظر گرفته شده و برای قرن ها به عنوان یک مرکز مالی بزرگ جهانی شناخته می شود.

شهر لندن با نرخ بیکاری 4/7% مملو از صنایع پر رونق در زمینه های امور مالی، گردشگری و فناوری می باشد. امروزه این شهر برخی از بزرگ ترین شرکت های جهانی مانند اسکای، فیسبوک، گوگل و آمازون را در خود جای داده است. فرصت های شغلی در لندن فراوان است و این شهر طیف وسیعی از فرصت ‌ها در همه بخش ‌ها و صنایع را در اختیار افراد جویای کار قرار می دهد.

با این حال بازار کار این شهر رقابتی است و برای دستیابی مشاغل خوب و پر در آمد باید حتما در زمینه شغلی خود دارای مهارت و تحصیلات دانشگاهی باشید. با این حال میزان درآمد ها اصولا خوب است و متوسط درآمد ماهانه در لندن 34167 پوند می باشد.

در کنار درآمدهای خوب، میزان هزینه های زندگی در لندن بالاست و حدود 3200 پوند در ماه برآورد شده است. همچنین میانگین اجاره یک آپارتمان یک خانه در مرکز این شهر حدود 1800 پوند و هزینه حمل و نقر 160 پوند در نظر گرفته می شود. امروزه یکی دیگر از مزایای زندگی و اشتغال در این شهر بهرمندی از حمل و نقل عمومی است که جزو کارآمد ترین و بهترین ها در جهان محسوب می شود.

زندگی اروپایی در کلان شهر لندن

زندگی در شهر محبوب آمستردام

شهر محبوب آمستردام پایتخت هلند نیز مملو از فرصت های شغلی است و به عنوان مکانی عالی برای زندگی و اشتغال در نظر گرفته می شود. این شهر زیبا دارای تعادلی عالی بین کار و زندگی است و متقاضیان با اشتغال در این شهر می توانند در کنار دریافت دستمزدهای بالا (51080/20 یورو در ماه) و داشتن امنیت شغلی، از سطح رفاه و استانداردهای زندگی بسیار خوبی بهرمند شوند.

آمستردام کیفیت محیط زیست، آب، اشتغال، تحصیل و خدمات درمانی بسیار پیشرفته ای دارد و گزینه ای عالی برای زندگی به همراه خانواده به شمار می رود. اضافه کاری، در فرهنگ شغلی آمستردام اصولا غیر عادی تلقی شده و رایج نیست.

در این شهر بسیاری از کارفرمایان بیشتر بر کیفیت کار تمرکز داشته و ترجیح می دهد که کارگرانشان به جای میزان ساعات کاری، بر کارآمدی و کیفیت کار اهمیت دهند.

امروزه این مورد از بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار مقر بیش از 3600 شرکت خارجی است و تمامی این شرکت ها فرصت های شغلی متنوعی را در اختیار ساکنین قرار می دهند. علاوه این از مهم ترین کارفرماهای موجود در آمستردام می توان به شل، اکسور، ایرباس، هاینکن و ING اشاره کرد.

میزان هزینه های زندگی آمستردام متوسط است و شما می توانید با حدود 1901/52 یورو در این شهر یک آپارتمان یک خانه اجاره کنید. حمل و نقل نیز بسیار کارآمد و مقرون به صرفه است و میزان هزینه های استفاده از حمل و نقل عمومی حدود 86 یورو در ماه می باشد.

کار و زندگی در شهر بین المللی بارسلونا

شهر بین المللی بارسلونا شهری پر جنب و جوش با فرهنگی غنی است که به عنوان یکی از بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار شناخته می شود. این شهر، مرکز صنایعی مانند طراحی، مد و تبلیغات، داروسازی، خودرو، الکترونیک و تولید لوازم خانگی می باشد و این بخش ها فرصت های شغلی بسیار متنوعی را ارائه می دهند.

در حال حاضر میزان نرخ بیکاری شهر بارسلونا حدود 12.7% برآورد شده است که این میزان نسبت به بسیاری از کشورهای موجود در لیست بالاتر می باشد. با این حال شما می توانید با گسترش مهارت های خود و اخذ مدارک تحصیلی معتبر روند اشتغال خود را سرعت بخشید.

جالب است بدانید شهر بارسلونا خانه بسیاری از موسسات تحقیقاتی و دانشگاه های پیشرو در جهان است و هر ساله بسیاری از افراد با تحصیل در یکی از این دانشگاه و کسب مدرک تحصیلی معتبر، راحت تر به بازار کار این شهر وارد می شوند. شما نیز می توانید با استفاده از این روش روند استخدام و مهاجرت کاری خود را تسریع بخشید، توصیه می کنیم اطلاعات بیشتر را در مقاله تحصیل در اروپا مطالعه فرمایید.

بارسلونا مرکز بسیاری از استارت آپ های رو به رشد و شرکت های بزرگ مانند شرکت بیمه زوریخ، تجارت دارویی Roche، شرکت کارت اعتباری Visa و… می باشد. علاوه بر این یکی از مهم ترین مزایای زندگی در این شهر میزان هزینه های ارزان (2710 یورو در ماه) و دستمزدهای بالا (2660 یورو در ماه) می باشد.

شهر مقرون به صرفه آتن در اروپا

شهر مقرون به صرفه آتن در اروپا

آتن پایتخت یونان و قطب صنعت خدمات در این کشور است که دارای فرصت های شغلی بی نظیری می باشد. به صورت کلی این شهر بسیاری از هتل های بین المللی و بزرگ را در خود جای داده و صنعت گردشگری شهر آتن قوی و پیشرفته می باشد.

از صنایع اصلی آتن می توان به گردشگری، کشتیرانی، محصولات صنعتی، فرآوری مواد غذایی و تنباکو اشاره کرد. در حال حاضر میزان نرخ بیکاری در شهر آتن حدود 10.9% در نظر گرفته شده و بخش های مالی، حمل و نقل و داروسازی جزو پر تقاضاترین مشاغل در این شهر می باشند. چنانچه در یکی از این زمینه ها دارای تخصص یا مهارت هستید، آتن می تواند گزینه ای خوب برای شما باشد.

جالب است بدانید این شهر از بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار مقر برخی از شرکت های بین المللی و بزرگ مانند، اریکسون، زیمنس، موتورولا و کوکاکولا می باشد و از دیگر کارفرماهای مهم مستقر در آتن می توان به آلفا بانک، پیرائوس بانک، موتور اویل هلاس و هلنیک پترولیوم اشاره کرد. به صورت کلی می توانید با داشتن رزومه حرفه ای قوی، در یکی از این شرکت ها استخدام شوید.

همچنین شهر مقرون به صرفه آتن میزان هزینه های زندگی کمی (802/9 یورو در ماه) داشته و امروزه سطح عمومی اجاره خانه در این شهر اجاره حدود 61 درصد کمتر از آمستردام و حتی 10 درصد کمتر از لیسبون می باشد.

کار در شهر پویای هامبورگ

هامبورگ گزینه بعدی در لیست بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار و زندگی می باشد. این شهر که به عنوان دومین شهر بزرگ آلمان شناخته شده، نرخ بیکاری 8/1% داشته و فرصت های شغلی متنوعی را به ساکنین خود ارائه می دهد. از مهم ترین بخش های اقتصادی این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کار در شهر پویای هامبورگ
  • خدمات
  • تجارت خارجی
  • تجارت خرده فروشی و عمده فروشی
  • لجستیک، بندر و حمل و نقل
  • حمل و نقل مسافر
  • غذا، گردشگری و اوقات فراغت
  • فناوری اطلاعات، رسانه و صنایع خلاق

شهر پویای هامبورگ میزبان شرکت های بزرگی مانندHapag-Lloy  و Otto است و در کنار آن مقر بسیاری از دفاتر شرکت های غول پیکر مانند فیسبوک، توییتر، گوگل، فین تک و مایکروسافت می باشد که هر کدام از این موارد گزینه ای عالی برای اشتغال در نظر گرفته می شوند. به صورت کلی ساعات کاری در این شهر انعطف پذیر است و با اشتغال در هامبورگ می توانید از مزایای شغلی زیادی بهرمند شوید.

میزان هزینه های زندگی در این مورد از بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار حدود 3330 یورو در ماه در نظر گرفته شده و میزان دستمزد نیز 4966 یورو در ماه می باشد. با این حال میزان دستمزد می تواند با توجه به زمینه شغلی، مهارت و میزان تحصیلات متفاوت باشد.

آنچه در عناوین زیر به شما پیشنهاد شده است مطالب تکمیلی در مورد مهاجرت کاری به کشورهای مهم اروپایی است

شهر اقتصادی مونیخ

شهر اقتصادی مونیخ یکی دیگر از قطب های اقتصادی اروپا و آلمان می باشد که هر ساله افراد زیادی را جهت اشتغال به خود جذب می کند. این شهر در حال حاضر محل سکونت بیش از 11% استارت آپ های آلمانی است و علاوه بر این بسیاری از کارفرماهای بزرگ مانندBMW ، سلونیس، زیمنس، آلیانز و آئودی را در خود جای داده است. از صنایع فعال مونیخ می توان به خودروسازی، صنعت مالی، اقتصاد سبز و… اشاره کرد.

این شهر از بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار در حال حاضر مقر بیش از 22000 شرکت اطلاعات و ارتباطات است و فرصت های شغلی متنوعی را ارائه می دهد. با این حال مونیخ به عنوان سومین شهر بزرگ و گران قیمت آلمان شناخته شده و میزان هزینه های زندگی بین 2100 تا 2350 یورو در ماه برآورد شده است. از سوی دیگر مونیخ میزان درآمد ارائه شده در این شهر بین 2800 یورو تا 3500 یورو می باشد.

شهر نرخ بیکاری (%) هزینه های زندگی (ماهانه) درآمد (ماهانه)
برلین 9/2 3297 یورو 4340 یورو
لندن 4/7 3200 پوند 34167 پوند
آمستردام 3/8 3227 یورو 3415 یورو
بارسلونا 12/7 2660 یورو 2710 یورو
آتن 10/9 802/9 یورو 2470 یورو
هامبورگ 8/1 3330 یورو 4966 یورو
مونیخ 5/6 2100 تا 2350 یورو 2800 تا 3500 یورو
لیسبون 7/2 2000 یورو 3755 یورو
استهکلم 7/5 2000 یورو 3900 یورو
وین 6/2 2932 یورو 2847 یورو

کار در کنار اروپایی ها در شهر مدرن لیسبون

شهر مدرن لیسبون گزینه بعدی در لیست بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار است که دارای تاریخی غنی و صنعتی قوی می باشد. جالب است بدانید در سال های اخیر بسیاری از شرکت های فناوری و استارت آپ ها در این شهر ایجاد شده اند که و فرصت های زیادی را برای کارآفرینان و متخصصان جوان ارائه می دهد.

شهر لیسبون با نرخ بیکاری 7.2% یکی از بهترین مکان ها برای کار در نظر گرفته شده و از مهم ترین صنایع این شهر که فرصت های شغلی بیشتری را در خود جای داده اند می توان به پالایش نفت، صنایع شیمیایی، فرآوری سیمان، تولید و مونتاژ خودرو، تولید لوازم الکترونیکی، تولید خمیر چوب و چوب پنبه، و فرآوری ماهی و نوشیدنی اشاره کرد.

میزان هزینه های زندگی در شهر لیسبون حدود 3755 یورو در ماه در نظر گرفته شده و از طرفی دیگر میزان درآمد ها 2000 یورو در ماه است و این بدان معناست که شما می توانید به کار در زندگی به راحتی از پس هزینه ها برآمده و زندگی آرام و مرفه را برای خود و خانواتان ایجاد کنید.

بهره مندی از ثبات سیاسی، فرصت های شغلی متنوع، تسلط مردم بومی به زبان انگلیسی، امنیت و آب و هوای خوب از مهم ترین مزایای اشتغال در شهر لیسبون به شمار می رود. چنانچه دارای مشاغل مرتبط با خودرو سازی، پالایش نفت یا تولید لوازم الکتریکی هستید این شهر می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

استکهلم بهشت استارت آپ های اروپایی

استکهلم بهشت استارت آپ های اروپایی

استکهلم بهشت استارت آپ ها و یکی دیگر از بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار می باشد. این مورد شهری زیبا با استاندارد زندگی بالا و صحنه پررونق استارت آپ است و مقر بسیاری از شرکت های بین المللی به ویژه در زمینه بازی و توسعه نرم افزار می باشد.

به صورت کلی استکهلم دارای یک صنعت خدمات قوی است و از همین رو بسیاری از بانک ها و موسسات مالی بین المللی در این شهر قرار دارند. این شهر صنعتی و پیشرو در سوئد یکی از بهترین گزینه ها برای اشتغال در نظر گرفته شده و فرصت های شغلی بسیار متنوعی را به ساکنین خود ارائه می دهد.

از مهم ترین صنایع موجود در شهر استکهلم می توان به تولید فلز و ماشین، کاغذ و چاپ، مواد غذایی و مواد شیمیایی اشاره کرد. همچنین مهم ترین کارفرماهای این شهر شامل کلارنا، H&M، اسکانسکا و هنکل می باشند. در حال حاضر میزان نرخ بیکاری در این شهر حدود 7.5% است و همچنین می توانید به راحتی در این شهر کار مورد نظر خود را به دست آورید.

علاوه بر این جالب است بدانید که میزان تعطیلات نیز در طول سال زیاد است و تعادل بسیار خوبی بین کار و زندگی وجود دارد.

شهر اقتصادی وین

در آخرین مورد لیست بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار به سراغ شهر اقتصادی وین می رویم. این شهر که پایتخت اتریش است فرصت های شغلی بسیار زیادی را در خود جای داده و با نرخ بیکاری حدود 6.2% یکی از بهترین مکان ها در اروپا برای کار به شمار می رود.

از مهم ترین صنایع موجود در وین می توان به فرآوری نفت، سیمان ‌کاری و آجرسازی اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که میانگین دستمزد در این شهر حدود 2847 یورو در ماه می باشد و شما می توانید با این میزان به راحتی زندگی ای مرفه و با کیفیت را برای خود و خانوادتان ایجاد کنید.

طبق اطلاعات به دست آمده حین اشتغال در وین می توانید از فرصت های شغلی متنوع، کیفیت برای زندگی، دستمز های بالا و سیستم مراقبت های بهداشتی عالی بهرمند شوید. حائز اهمیت است که میزان هزینه های زندگی نیز نسبت به بسیاری از شهرهای اروپایی کمتر و حدود 2847 یورو در ماه می باشد.

سوالات پر تکرار بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار

در کنار درآمدهای خوب، میزان هزینه های زندگی در لندن بالاست و حدود 3200 پوند در ماه برآورد شده است.

از بهترین شهرهای اروپایی برای کار می توان به لندن، برلین، هامبورگ، آتن، لیسبون و مونیخ اشاره کرد.

طبق لیست بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار متقاضیان با اشتغال در این شهر می توانند حدود 51080.20 یورو در ماه درآمد داشته باشند.

نرخ بیکاری در این مورد از بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار حدود 7.2% می باشد.

بخش های مالی، حمل و نقل و داروسازی جزو بهترین زمینه های شغلی در این شهر می باشند.

اشتغال در بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار می تواند آینده شغلی و حرفه ای شما را به طور کلی تغییر دهد و آینده ای درخشان و روشن را برای شما به ارمغان بیاورد. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های مهاجرتی به این شهرها، به مقاله مهاجرت به اروپا مراجعه کنید یا از طریق دفاتر غرب و مرکزی تهران یا دفتر شیراز با مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه