دوره فلوشیپ پزشکی در آلمان

دوره فلوشیپ پزشکی در آلمان جز جدایی ناپذیر تبدیل شدن به یک پزشک ماهر است که می تواند طول دوره مختلفی داشته باشد اما در نهایت شما را به هدف اصلی تان برساند.

تمامی پزشکان نیاز به یک دوره مهارت آموزی جهت کسب تجربه و بالا بردن مهارت  خود دارند که از طریق دوره فلوشیپ امکان پذیر می شود ؛ در این دوره شما با جدیدترین روش های درمانی و تجهیزات پزشکی آشنا می شوید که فرصت کار در تمامی مراکز درمانی در سطح جهان را برایتان فراهم می سازد ، آلمان به عنوان یکی از برجسته ترین کشورهای علم پزشکی می تواند از بهترین انتخاب های پیش روی شما علاقه مندان باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به آلمان را بخوانید و با تمام روشهای مهاجرت به این کشور آشنا شوید ؛ در این عنوان هم با ما همراه باشید تا از هر آنچه که در رابطه با دوره فلوشیپ پزشکی در آلمان نیاز دارید مطلع شده و بتوانید از طریق دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) به مدرک آن دست یابید.

فهرست مطالب
دوره فلوشیپ پزشکی در آلمان

معرفی دوره فلوشیپ در آلمان

دوره فلوشیپ به معنای کسب تجربه و مهارت در دنیای واقعی طبابت با استفاده از پیشرفته ترین ابزار است که در بیمارستان و دانشگاه های علوم پزشکی اتفاق می افتد ، طول این دوره می تواند از سه ماه تا دو سال متغیر باشد که باید به عنوان یک پزشک تمام وقت به کار مشغول شوید.

این دوره ها مورد تایید وزارت علوم هستند و می توانید با خیالی آسوده به گذراندن آنها مشغول شوید ، اما دقت داشته باشید که پس از سپری کردن این دوره در پایان به شما مدرک فوق تخصص تعلق نخواهد گرفت و شما باید با شرکت در آزمون ورودی به دوره فوق تخصص رشته خود راه پیدا کنید.

برای ورود به دوره فلوشیپ پزشکی در آلمان باید آموزش های اصلی و پایه علم پزشکی را پشت سر گذاشته و به مجوز طبابت رسیده باشید که بتوانید به دوره تخصص وارد شوید ، کشور آلمان به روزترین روش های درمان را پیش روی شما قرار می دهد که نیاز هر پزشک در دنیای امروز است.

تمامی دانشجویانی که موفق به دریافت مدرک پزشکی از دانشگاه می شوند ، می توانند جهت تقویت رزومه خود و افزایش مهارت در دوره های فلوشیپ و تکمیلی شرکت کنند تا فرصت کار در مراکز درمانی معتبر و عالی را داشته باشند ، اما ورود به این دوره آسان نبوده و نیازمند فراهم نمودن شرایط مشخصی است که می تواند در هر رشته پزشکی متفاوت باشد.

کشور آلمان میزبان برخی از بهترین و پیشرفته ترین شرکت های تولید تجهیزات پزشکی است که علم استفاده از آنها را به سراسر دنیا صادر می کند ، بنابراین گذراندن دوره فلوشیپ پزشکی در آلمان بهترین انتخاب شما برای تبدیل شدن به یک پزشک حاذق خواهد بود ؛ در ادامه بیشتر به معرفی دوره فلوشیپ در آلمان خواهیم پرداخت.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

به دنبال کسب اطلاعات به روز در زمینه های تخصصی پزشکی هستید؟ کارشناسان رجبی آماده پاسخگویی هستند

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شرایط دوره فلوشیپ آلمان

شرایط دوره فلوشیپ آلمان و طول دوره با توجه به اساتید مربوطه می تواند متفاوت باشد و در رشته های پزشکی برای هر تخصص چند دوره عمومی کلی درنظر گرفته می شود ، در این دوره شما به عنوان یک دستیار پزشک حقوق دریافت خواهید کرد که تامین کننده هزینه زندگی در حد دانشجویی است و نباید به دریافت هیچ گونه کمک هزینه و یا بورسیه امیدوار باشید.

خوب است که از همان دوره رزیدنتی به دنبال گذراندن دوره فلوشیپ پزشکی در آلمان و یا سایر کشورهای جهان باشید تا بتوانید همزمان شرایط لازم را فراهم ساخته و بلافاصله اقدام کنید ، از اصلی ترین شرایط دوره فلوشیپ در آلمان دریافت تاییدیه توسط بخش موردنظر در بیمارستان و یا دانشگاه انتخابی است که معمولا توسط یک یا چند پزشک انجام می شود.

شما باید رزومه خود را به همراه درخواست به مرکز پزشکی مرتبط ارسال کرده و در صورت دریافت تاییدیه به بیمارستان مراجعه کنید ، هدف از بازدید اولیه آشنایی و مصاحبه با شما است که مشخص شود به عنوان یک پزشک پذیرفته خواهید شد یا خیر.

شرایط دوره فلوشیپ آلمان

اصلی ترین مدارکی که باید جهت ارائه به دانشگاه ارسال کنید عبارتند از:

  • کپی از شناسنامه
  • پذیرش پایان نامه پزشکی
  • رزومه کامل
  • گواهی دوره پزشکی
  • گواهی ازدواج ( در صورت وجود )
  • کپی پاسپورت
  • مجوز اقامت در آلمان ( ویزا )

تمام مدارک باید به زبان آلمانی ترجمه شده و به طور رسمی توسط سفارت آلمان در کشور شما تایید شود.

شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان در کشورهای محتلف را با مطالعه مقالات زیر مقایسه کنید.

مهارت زبان آلمانی در فلوشیپ پزشکی

مهارت زبان آلمانی در فلوشیپ پزشکی

مهارت زبان آلمانی یکی از اصلی ترین پیش نیازهای دوره فلوشیپ پزشکی در آلمان است ، شما تنها با تسلط به زبان رایج این کشور قادر خواهید بود به عنوان پزشک به کار در مراکز درمانی پرداخته و با دیگران ارتباط برقرار کنید ، مهارت زبان آلمانی در دوره فلوشیپ از اولین و اصلی ترین نیازهای هر مرکز دانشگاهی و درمانی است که از همان ابتدا باید آن را کاملا جدی بگیرید.

برای گذراندن این دوره باید حداقل سطح B2 در زبان آلمانی را کسب کرده و همواره به دنبال تقویت توانایی های زبانی خود باشید ، البته قوانین جذب افراد متخصص در هر ایالت کشور آلمان متفاوت بوده و این امکان وجود دارد که سطوح مختلفی از مهارت زبان آلمانی در فلوشیپ پزشکی از شما درخواست شود.

معمولا قوانین آموزش افراد با مدرک پزشکی به ایالتی که در آن زندگی می کنید وابسته بوده و خوب است که از طریق کارشناسان موسسه از جزئیات آن مطلع شوید ، اما فارغ از ایالتی یادگیری زبان آلمانی را از همان ابتدا آغاز کنید و رسیدن به سطح B2 می تواند در حدود 4 تا پنج ماه زمان ببرد.

مزایای دوره فلوشیپ پزشکی آلمان

در این دوره شما با توجه به گرایش رشته پزشکی خود آموزش خواهید دید که می تواند برنامه آموزشی متفاوتی داشته باشد اما در در مجموع این دوره مزایای منحصر بفردی برایتان به همراه دارد از قبیل:

  • کار به عنوان یک متخصص
  • داشتن درآمد هم زمان در دوره
  • آشنایی با آخرین متدهای آموزشی
  • استفاده از دستگاهای به روز
  • قوی ساختن رزومه
  • فراهم شدن فرصت های شغلی ایده آل
  • رسیدن به اقامت آلمان

در مقابل تنها موردی را که می توان جزو چالش و یا معایب دوره فلوشیپ پزشکی در آلمان دانست یادگیری زبان رایج این کشور می باشد که با پشتکار و داشتن انگیزه به راحتی دست یافتنی خواهد شد.

در این بخش تعدادی از ویزاهای کشور آلمان که کلاینت های موسسه رجبی توانسته اند اخذ کنند را برای شما نمایش می دهیم ؛ کارشناسان ما در تلاشند تا بهترین گزینه ها را با توجه به شرایط افراد به آن ها پیشنهاد دهند ،  حرفه ای بودن تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی هم باعث شده مراجعین ما به اهداف مهاجرتی خود در کمترین زمان ممکن برسند.

برای دریافت مشاوره رایگان ، شماره تماستان را در باکس زیر درج کنید ؛ بررسی اولیه شرایط شما برای مهاجرت رایگان است!

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

ادامه تحصیل در رشته های پزشکی در برترین دانشگاه های آلمان با راهنمایی مشاوران رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

فلوشیپ پزشکی خانواده در آلمان​

Family medicine fellowship / Germany

فلوشیپ پزشکی خانواده در آلمان

فلوشیپ پزشکی خانواده در آلمان یک دوره یک سال و 8 هفته آموزش در این کشور است که در رشته پزشکی خانواده دانش جامعی از مراقبت های بهداشتی اولیه را به شما آموزش می دهد ، در این برنامه فرا می گیرید که چگونه مهارت های بالینی خود را افزایش دهید ؛ هدف از دوره های پزشکی خانواده ارائه مراقبت های جامع و مستمر از تمام گروه های سنی و همچنین ارائه دانش و مهارت متخصصین مراقبت های بهداشتی می باشد ، فلوشیپ در دوره های پزشکی خانواده در آلمان دانشی از موضوعات مختلف اورژانس ، پزشکی و جراحی ، پزشکی بزرگسالان ، عابر پیاده ، سالمندان ، زنان و زایمان ، بیماری های عفونی ، پوست ، روانپزشکی ، چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی ، پزشکی تشخیصی و تندرستی و سبک زندگی می باشد.

با برترین دانشگاه های ارائه دهنده رشته های پزشکی در کشور آلمان آشنا شوید ، سپس سوالاتتان را در بخش دیدگاه درج کنید.

سوالات پر تکرار دوره فلوشیپ پزشکی در آلمان

بله ، این دوره ها مورد تایید وزارت علوم هستند و می توانید با خیالی آسوده به گذراندن آنها مشغول شوید ، اما دقت داشته باشید که پس از سپری کردن این دوره در پایان به شما مدرک فوق تخصص تعلق نخواهد گرفت و شما باید با شرکت در آزمون ورودی به دوره فوق تخصص رشته خود راه پیدا کنید.

در این دوره شما به عنوان یک دستیار پزشک حقوق دریافت خواهید کرد که تامین کننده هزینه زندگی در حد دانشجویی است و نباید به دریافت هیچ گونه کمک هزینه و یا بورسیه امیدوار باشید.

اصلی ترین مدارکی که باید جهت ارائه به دانشگاه ارسال کنید عبارتند از:

  • کپی از شناسنامه
  • پذیرش پایان نامه پزشکی
  • رزومه کامل
  • گواهی دوره پزشکی
  • گواهی ازدواج ( در صورت وجود )
  • کپی پاسپورت
  • مجوز اقامت در آلمان ( ویزا )

برای گذراندن این دوره باید حداقل سطح B2 در زبان آلمانی را کسب کرده باشید.

  • کار به عنوان یک متخصص
  • داشتن درآمد هم زمان در دوره
  • آشنایی با آخرین متدهای آموزشی
  • استفاده از دستگاهای به روز
  • قوی ساختن رزومه
  • فراهم شدن فرصت های شغلی ایده آل
  • رسیدن به اقامت آلمان

با شرایط دوره فلوشیپ پزشکی در آلمان آشنا شدید ، با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی تماس بگیرید تا از آخرین اطلاعات در این زمینه مطلع شوید ، کارشناسان ما در دفاتر تهران و شیراز به شما کمک خواهند نمود تا به سریع ترین شکل ممکن به عنوان یک دستیار پزشک در آلمان دوره خود را آغاز کنید ، پیشنهاد می کنیم سری به مقاله مهاجرت به آلمان هم بزنید تا با تمام روش های قانونی ورود و اخذ اقامت دائم آلمان هم آشنا شوید.

تجربه دوستانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های پزشکی در آلمان بوده و موفق به اخذ ویزا شده اند را میبینید.

نمایش ویدیو درباره امیر امیری کلاینت موسسه رجبی
نمایش ویدیو درباره فائزه محمدی کلاینت موسسه رجبی
نمایش ویدیو درباره حنا حسین زاده کلاینت موسسه رجبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه