مهاجرت به استونی

مهاجرت به استونی یکی از گزینه های موجود برای افراد علاقمند به تجربه مهاجرت به کشورهای اروپایی است ، استونی یکی از کشور هایی است که در طول چند سال گذشته به یک  مکان عالی برای زندگی  تبدیل شده است.

مهاجرت به استونی

مشاور مهاجرتی

اگر قصد دارید برای مدت طولانی به استونی مهاجرت کنید ، ویزای توریستی این هدف شما را پوشش نمی دهد ، شما باید برای ویزای بلند مدت اقدام کنید ، خوشبختانه طیف وسیع ویزاهای استونی ، این کشور را به یکی از آسان ‌ترین کشورها برای مهاجرت به اروپا تبدیل می‌کند ؛ با این حال انتخاب ویزا یا اجازه اقامت مناسب حیاتی است.

اکثر این مدارس مانند دانشگاه تالین و دانشگاه فناوری تالین در تالین قرار دارند. ،  اما بزرگترین و غالباً بهترین دانشگاه کشور در دومین شهر بزرگ این کشور یعنی تارتو قرار دارد  ، بیش از 150 برنامه مدرک ارائه شده توسط موسسات  آموزش عالی استونی به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود

اقامت به سرمایه گذارن خارجی اعطا می شود که در یک شرکت شراکت می کنند یا به عنوان مالک انحصاری فعالیت می کنند ، یا در یک فعالیت تجاری در استونی با حداقل 65000 یورو سرمایه گذاری می کنند ،  سهام سرمایه ، بدهی تبعی و میزان دارایی های ثابت ثبت شده را می توان سرمایه گذاری در نظر گرفت.

برای اشتغال در استونی به ویزای طولانی مدت D نیاز است که برای یک یا چند بار ورود به مدت حداکثر 365 روز در 12 ماه متوالی استفاده می شود.

برای واجد شرایط بودن برای اقامت موقت ، بیمه درمانی و اثبات درآمد دو برابر سطح معیشت در استونی مورد نیاز است ،  سطح معاش 150 یورو در ماه برای اولین عضو خانواده و 120 یورو در ماه برای هر عضو اضافی خانواده است.

استونی به عنوان یکی از اعضای اتحادیه اروپا ، انتخاب جذابی برای مهاجرت است ، فرآیند اخذ ویزا برای مهاجرت به استونی می تواند ساده باشد ؛  با این حال ، باید اطلاعات کافی و تخصصی داشته باشید تا بتوانید برای ویزای مناسب درخواست مناسب را مطرح کنید.

قطعاً می دانید که اگر قصد دارید برای مدت طولانی به استونی مهاجرت کنید ، ویزای توریستی  این هدف شما را پوشش نمی دهد ، شما باید برای ویزای بلند مدت اقدام کنید ، خوشبختانه  طیف وسیع ویزاهای استونی ، این کشور را به یکی از آسان ‌ترین کشورها برای مهاجرت به اروپا تبدیل می‌کند ؛ با این حال  انتخاب ویزا یا اجازه اقامت مناسب حیاتی است.

روش های قانونی مهاجرت به استونی

روش های قانونی مهاجرت به استونی

روش های مختلفی برای مهاجرت قانونی به استونی وجود دارد که با کسب آگاهی و دریافت مشاوره می تواند بسیار راحت و شیرین باشد و لذت و آسودگی این روش ها هزاران برابر بیشتر پناهندگی است که سبب بروز مشکلات متعدد برای خود و عزیزانتان می گردد.

بر اساس قانون مهاجرت به  استونی ، شهروندان غیر اتحادیه اروپا در صورت اقامت با همسر ، بستگان نزدیک یا پیوستن به خانواده ، برای تحصیل ، کار یا تجارت می توانند برای اجازه اقامت موقت  این کشور درخواست دهند ، برای واجد شرایط بودن برای اقامت موقت ، بیمه درمانی و اثبات درآمد دو برابر سطح معیشت در استونی مورد نیاز است ،  سطح معاش 150 یورو در ماه برای اولین عضو خانواده و 120 یورو در ماه برای هر عضو اضافی خانواده است.

صدور مجوز اقامت مشروط به سهمیه سالانه مهاجرت است که نمی تواند از 0.1٪ جمعیت دائمی استونی در یک سال تجاوز کند ، این امر برای متقاضیان آمریکایی یا ژاپنی یا شهروندانی که برای انجام تحقیقات یا تحصیل درخواست اقامت دارند ، اعمال نمی شود.

شهروندان غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا که به مدت بیش از شش ماه به استونی مهاجرت می کنند به اجازه اقامت موقت نیاز دارند ،  اجازه اقامت به شما اجازه می دهد تا در کشور کار کنید و به واجد شرایط بودن برای اقامت دائم منجر می شود ، پس از پنج سال ، می توانید برای اقامت دائم در استونی درخواست دهید.

پیشنهاد می کنیم مقاله روش های قانونی مهاجرت را بخوانید و با تمامی شیوه های مهاجرتی که شاید نمیشناسید آشنا شوید.

مهاجرت به استونی از طریق تحصیل

تحصیل در استونی  یکی از روش های قانونی برای دریافت مجوز اقامت است ، به طور کلی،  موسسات آموزش عالی بسیاری در استونی وجود دارد ، در بیش از 10 مورد از آنها می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید ، اکثر این مدارس مانند دانشگاه تالین و دانشگاه فناوری تالین در تالین قرار دارند اما بزرگترین و غالباً بهترین دانشگاه کشور در دومین شهر بزرگ این کشور یعنی تارتو قرار دارد  ، بیش از 150 برنامه مدرک ارائه شده توسط موسسات  آموزش عالی استونی به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود.

برای دریافت ویزای دانشجویی استونی به نامه پذیرش از یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این کشور نیاز است ،  پس از ورود به این کشور دانشجویان به مجوز اقامت نیاز خواهند داشت ، مجوز اقامت برای تحصیل در استونی ، اجازه اقامت موقتی است که توسط پلیس و هیئت گارد مرزی برای دانش آموزی برای تحصیل تمام وقت در یک موسسه آموزشی شناخته شده در استونی صادر می شود ؛ پس از اعطای مجوز اقامت ، برای شما کارت اقامت صادر می شود.

همه دانشجویان غیر اتحادیه اروپا می توانند پس از فارغ التحصیلی به مدت 9 ماه دیگر در استونی بمانند تا  به دنبال کار برای خود باشند و در استونی کار کنند و برای اجازه اقامت موقت برای کار درخواست دهند ؛ برای درخواست مجوز مورد نیاز ، ابتدا لازم است شغل مناسبی پیدا کنید.

مهاجرت به استونی از طریق تحصیل

اخذ اقامت استونی از طریق کار

مدتی است که استونی  ورود متخصصان و مشاغل متعددی را به این کشور تشویق کرده است و هر ساله بر جذب نیروی کار ماهر به این کشور افزوده می شود ،  شرایط کار در استونی ، مانند هر جا ، بسته به اینکه اهل کجا هستید ، متفاوت است ، خوشبختانه چندین گزینه آسان برای خارجی ها وجود دارد.

برای اشتغال در استونی به ویزای طولانی مدت D نیاز است که برای یک یا چند بار ورود به مدت حداکثر 365 روز در 12 ماه متوالی استفاده می شود.

برای دریافت این ویزا به پیشنهاد کاری یا جاب آفر از سوی یک کارفرما از استونی نیاز دارید ، برای این مورد بایستی فهرست مشاغل موجود و فضای خالی آن ها در بازار کار استونی را جستجو کرده و رزومه تحصیلی و کاری خود را برای کارفرمای مورد نظر ارسال کنید.

در صورت تمایل کارفرما برای استخدام شما بایستی از جانب شما برای مجوز کار در استونی اقدام کند ، مدت اعتبار این مجوز یک سال است و پس از آن در صورت تمایل شما و کارفرما برای ادامه کار تمدید می گردد ، پس از 5 سال کار در استونی شما می توانید برای دریافت مجوز اقامت دائم خود در این کشور اقدام نمایید.

اخذ اقامت استونی از طریق کار

 اخذ اقامت استونی از طریق سرمایه گذاری

فضای سرمایه گذاری استونی برای سرمایه گذاران خارجی جذاب است و هیچ تفاوتی بین سرمایه گذاران داخلی و خارجی وجود ندارد ،  سرمایه گذاری های خارجی توسط قوانین و معاهدات بین المللی حمایت می شود و برای اطمینان از حمایت از سرمایه گذاری ، استونی با بسیاری از کشورها از جمله آلمان و سوئیس معاهداتی منعقد کرده است.

 یکی دیگر از روش های قانونی مهاجرت به این کشور سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استونی است که در مقاله لینک شده بطور کامل شرح داده شده ، این روش همانند سایر روش ها الزامات خاص خود را دارد .

قامت به سرمایه گذارن خارجی اعطا می شود که در یک شرکت شراکت می کنند یا به عنوان مالک انحصاری فعالیت می کنند یا در یک فعالیت تجاری در استونی با حداقل 65000 یورو سرمایه گذاری می کنند ، سهام سرمایه و میزان دارایی های ثابت ثبت شده را می توان سرمایه گذاری در نظر گرفت.

مجوزهای اقامت موقت معمولاً 5 سال اعتبار دارند ،  پس از آن، می توانید مجوز را تمدید کنید یا برای اقامت دائم درخواست دهید ، به شرطی که محل سکونت شما در فهرست جمعیت استونی ثبت شده باشد ، بیمه درمانی ، درآمد قانونی دائمی (260 یورو در ماه) و سطح B1 زبان استونیایی دارید.

اخذ اقامت استونی از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت استونی از طریق ثبت شرکت

راه اندازی و ثبت شرکت در استونی ، چه به عنوان یک مقیم ، کسب و کار ، مقیم الکترونیکی یا فریلنسر آسان است ، علاوه بر امکان تأسیس واحد تجاری ، هر شخص حقیقی می تواند به عنوان مالک انحصاری  در استونی فعالیت داشته باشد  البته قبل از شروع به فعالیت دائمی باید در ثبت مرکزی بازرگانی ثبت شود.

شرکت های خارجی نیز می توانند با ایجاد شعبه کالا یا خدمات خود را عرضه کنند ، شعبه باید با ارسال درخواست و سایر مدارک مورد نیاز در دفتر ثبت تجاری استونی ثبت شود.

 به طور معمول، بیشتر مشاغل جدید در استونی شرکت های محدود خصوصی یا OU هستند ، با این حال، چندین نوع دیگر از چارچوب های کسب و کار فراتر از یک OÜ برای صاحبان مشاغل در دسترس است ، حتی گزینه ای برای عضویت در یک شرکت مجازی وجود دارد که هیچ هزینه ای در جریان کار ندارد.

رایج ‌ترین شکل ‌های نهاد های تجاری در استونی ، یک شرکت سهامی خاص (OÜ) حداقل سرمایه سهام 2500 یورو است ، و یک شرکت سهامی عام (AS) است که حداقل سرمایه مورد نیاز 25000 یورو است.

اخذ اقامت استونی از طریق ثبت شرکت

اقامت استونی با خرید ملک

خرید ملک در استونی فرآیندی ساده و نسبتاً سریع است ، شرکت های غیر مقیم و افراد خارجی مجاز به خرید ملک در استونی با همان شرایط ساکنین هستند ، ابتدا باید ملک مورد نظر را از میان ملک های موجود در بازار استونی پیدا کرده و قرارداد خرید و فروش منعقد و محضری شود ، شرایط اجاره و خرید ملک در استونی به گونه ای است که باید در همان زمان:

– سپرده خرید 10٪ معمولا مورد نیاز است،

– انتقال عنوان انجام شود.

سپس باید حق تمبر را پرداخت کنید و ثبت نام رسمی تکمیل شود.

برای انتقال مالکیت ملک و اعتبار قانونی آن، باید درخواست محضری را به سازمان ثبت اسناد و املاک ارائه دهید ، این فرآیند معمولاً حدود 65 روز طول می کشد ؛ توجه داشت باشید که به صرف خرید ملک در استونی شما مجوز اقامت دریافت نخواهید کرد.

اقامت استونی با خرید ملک

وکیل مهاجرت به استونی

اگر چه برای مهاجرت بایستی با افرادی که در این زمینه تجربه دارند اما نمی توان به هر اسم یا عنوانی اعتماد کرد؛ یکی از این عناوین وکیل مهاجرت است ، چرا که در رشته حقوق در سراسر جهان هیچ رشته ای با عنوان مهاجرت وجود ندارد و تنها  در برخی از کشور ها مانند کانادا یا استرالیا اداره مهاجرت به افرادی با صلاحیت خاص مجوز وکیل مهاجرت را اعطا می کند که محدوده وظایف خاص خود را دارا هستند.

بنابراین  عنوان وکیل مهاجرت به استونی اصلا کاربردای ندارد و دارای مجوز نیست.

وکیل مهاجرت به استونی

موسسه مهاجرتی به استونی

همانگونه که در بالا بیان شد مشاوره با افراد شایسته و دارای تجربه در زمینه مهاجرت از مهم ترین بخش های مهاجرت به یک کشور به شمار می آید که موسسه های مهاجرتی از شایسته ترین گزینه برای این امر هستند.

البته انتخاب در بین موسسه های مهاجرتی موجود در بازار از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، در هنگام انتخاب موسسه مورد نظر بایستی سابقه موسسه و موفقیت های آن در امر مهاجرت را بررسی کنید ، یکی از برترین های مهاجرت قانونی در ایران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی است که در شهر های شیراز و تهران دارای شعبه می باشد ، شما می توانید از اولین تا اخرین  مرحله مهاجرت خود را به این موسسه سپرده و از مهاجرت آسان لذت ببرید.

توصیه می کنیم محتوای دو مقاله موسسه مهاجرتی در شیراز و موسسه مهاجرتی در تهران را بخوانید تا با نحوه ارائه خدمات ما بهتر و بیشتر آشنا شوید.

موسسه مهاجرتی به استونی

 در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی روش های قانونی مهاجرت به استونی را نام برده و بخشی از موارد کلیدی در این زمینه ها را بیان کردند ، با تماس با دفاتر تهران و شیراز موسسه می توانید از جزئیات مهاجرت به این کشور مطلع شوید.

با مطالعه مقالات زیر استونی را بهتر بشناسید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه