مهاجرت به لهستان

مهاجرت به لهستان می تواند جز اولین انتخاب های مهاجرین با هدف های مختلف به شمار برود ، زیرا در تمامی حوزه ها از جمله تحصیلی و کاری فرصت های بسیار خوبی را در خود جای داده است.

 

 

لهستان در دهه های اخیر با سیاست های اجرایی خود توانسته به یکی از کشورهای قدرتمند و صاحب نظر در اروپا تبدیل گردد و شما با مهاجرت به این کشور از مزیت های اتحادیه اروپا برخوردار می شوید که می تواند فرصت مناسبی برای کسب و کار و همچنین سفر و گذراندن تعطیلات باشد . در این میان ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توان به لهستان مهاجرت کرد؟

البته گفتنی است که راه های مختلفی برای مهاجرت به لهستان و دریافت اقامت این کشور وجود دارد اما آنچه که حائز اهمیت است ، همخوانی شرایط شما با یکی از این شیوه هاست ، بنابراین از تمرکز بر یک راه بپرهیزید و برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن از مشاوره تخصصی کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت  ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) بهره مند شوید.

 

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا از شیوه های مختلف مهاجرت قانونی به لهستان آگاهی یابید و افراد و نهادهای واجد شرایط برای انجام امور مهاجرتی را بشناسید.

شما عزیزان می توانید برای دسترسی سریع تر به عناوین این مقاله، روی عنوان مد نظر خود در باکس فهرست مطالب کلیک نمایید تا مستقیم به ابتدا محتوای مورد نظر بروید.

فهرست مطالب
مهاجرت به لهستان

در فیلم حاضر اطلاعات خاصی در مورد دلیل انتخاب این کشور از نظر ایرانی ها در سال های اخیر توسط مدیریت محترم مجموعه آقای حسن رجبی در اختیار شما قرار داده شده است. ابتدا فیلم را ببینید و سپس محتوای متنی را مطالعه نمایید و همچنین می توانید پادکست مهاجرت به لهستان را دانلود و در فرصتی دیگر گوش دهید.

پادکست مهاجرت به لهستان

نمایش ویدیو درباره مهاجرت به لهستان
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای اطلاع از روش های قانونی مهاجرت به لهستان زمان را از دست ندهید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

روش های قانونی مهاجرت به لهستان

هر کشوری در جهان روش های قانونی و متنوعی را برای افرادی که به دنبال مهاجرت از کشور خود و اقامت در کشور جدیدی هستند ارائه می کند و لهستان نیز از این قاعده مستثنی نیست که با سیاست های اجرایی سازمان یافته ، سعی در معرفی راه های قانونی مهاجرت به علاقه مندان دارد و شیوه های مختلفی را در این راستا امکان پذیر ساخته است.

اما بسیاری از افراد هستند که تحت تاثیر رسانه و تبلیغات دروغ قرار می گیرند و پناهندگی را به عنوان راهی آسان برای رسیدن به لهستان می دانند!

 باید توجه داشته باشید که پناهندگی بدترین شیوه مهاجرت است و علاوه بر اتلاف وقت و سرمایه ، خطرات جانی آن تا رسیدن به کشور مقصد و معرفی خود به کمپ را باید به جان بخرید و با گذشت سالیان ببینید که آیا اقامت دریافت می کنید یا خیر!

اما چرا تا زمانی که روش های قانونی مهاجرت به لهستان وجود دارند بخواهید به راهی غیرقانونی و صد البته غیرعقلانی نظیر پناهندگی بیاندیشید؟!

روش های قانونی مهاجرت به لهستان

بهترین روش های مهاجرت به لهستان کدامند؟

از روش های قانونی مهاجرت به لهستان می توان به پر متقاضی ترین آن ، یعنی مهاجرت تحصیلی اشاره کرد . شما با مهاجرت به شیوه تحصیل در یکی از مراکز آموزشی لهستان این امکان را می یابید که در موسسات آموزش عالی معتبر و برجسته این کشور تحصیل کنید و از همان ابتدا آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را به دست آورید . حتی اگر در ایران نیز فارغ التحصیل شده اید هیچ نگران نباشید زیرا می توانید با تخصص خود و از طریق کار ، نیز مهاجرت به لهستان را تجربه کنید . 

از روش های قانونی دیگری که می توان از آن نام برد ، سرمایه گذاری و ثبت شرکت است ، در این روش شما علاوه بر گسترش کار خود و کسب درآمد ، می توانید از مزایا حضور و زندگی در لهستان نیز بهره مند شوید . در نهایت میرسیم به موردی نظیر ازدواج ، شما با ازدواج با یک شهروند لهستانی می توانید به این کشور مهاجرت کنید و اگر بیش از 3 ماه در لهستان اقامت داشته باشید ، می توانید اقامت موقت دریافت کنید که معمولا 2 ساله می باشد . درباره شرایط دقیق تر موارد فوق ، از طریق شماره های ذکر شده در سایت با ما تماس بگیرید تا طی مشاوره ای رایگان ، پاسخگوی سوالات شما باشیم.

مهاجرت به لهستان

Residency after study

اخذ اقامت لهستان از طریق تحصیل

برای اینکه بتوانید در لهستان تحصیل کنید باید اقامت خود را در قلمرو جمهوری لهستان قانونی کنید ، توجه داشته باشید که برای مهاجرت به لهستان از طریق تحصیل ، مدت اقامت دانشجویی شما بیشتر از زمان تحصیل تان نیست. از طرفی لهستان به دلیل آموزش ارزان و با کیفیتی که دارد مورد توجه جامعه دانشجویان بین المللی قرار می گیرد و ممکن است پس از اتمام برنامه تحصیلی ، ترک چنین کشور زیبا و مقرون به صرفه برای دانشجویان سخت باشد.مانند هر کشور عضو اتحادیه اروپا ، اجازه اقامت پس از اتمام تحصیلات در لهستان به ملیت شما بستگی دارد ، علاوه بر این باید ثابت کنید که از نظر مالی قادر به زندگی در این کشور بدون کمک دولت هستید. 

اگر می خواهید به زندگی ، کار و کسب درآمد در کشور لهستان بپردازید ، باید گزینه های پیش روی خود را بدانید زیرا چند روش برای اخذ اقامت لهستان پس از تحصیل وجود دارد:

 

نوع اقامت هدف
اقامت موقت لهستان جهت جستجو کار یا انجام یک فعالیت تجاری
اقامت موقت لهستان عقد قرارداد با یک کارفرمای مقیم این کشور

اگر تصمیم دارید بمانید و کار کنید اما شغلی پیدا نکرده اید ، نگران نباشید اگر اعتبار ویزای دانشجویی شما تمام شده باشد ، باز هم شما می توانید تا مدتی پس از آن به طور قانونی در کشور بمانید و منتظر تصمیم باشید . برای اطلاع از شرایط دانشگاه ها و تحصیل در این کشور حتماً مقاله تحصیل در لهستان را مطالعه نمایید و در صورت داشتن سوال با کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی تماس بگیرید.

چنانچه علاقمند مهاجرت به لهستان از طریق تحصیل هستید، حتماً مقالات زیر را بخوانید.

اخذ اقامت لهستان از طریق کار

خارجیانی که قصد دارند بر اساس یک کار قانونی برای مهاجرت به لهستان اقدام کنند ، باید به یک قرارداد کاری معتبر دست یابند . در روند اخذ اقامت لهستان از طریق کار ، حق اقامت خارجیان از طریق یک کارفرمای خاص تایید می شود ، بنابراین متقاضیان باید ابتدا پیشنهاد کار یا job offer از یک کارفرما در لهستان داشته باشند.

تصمیم در مورد اعطای مجوز کاری در لهستان شامل جزئیات در رابطه با کارفرمای خارجی ، وظایفی که فرد خارجی باید در آن کار انجام دهد ، میزان حقوق ، زمان کار و نوع قرارداد است.

اگر یک خارجی قصد کار برای چند کارفرما را داشته باشد ، باید به کارفرمایان متعدد اشاره شود و شرایط انجام کار به طور جداگانه برای هر نهاد (کارفرما) مشخص گردد . توجه داشته باشید که مجموعه مدارک لازم برای دریافت اقامت دائم و اجازه کار ممکن است با توجه به موقعیت فرد خارجی و دفتری که فرد برای اجازه اقامت دائم درخواست می کند متفاوت باشد .

 از این رو در عنوان کار در لهستان به تمامی جزئیات لازم در این باره پرداخته ایم که با مطالعه آن به تمامی اطلاعات موردنیاز خود خواهید رسید.

اخذ اقامت لهستان از طریق کار
اقامت لهستان از طریق سرمایه گذاری

اقامت لهستان از طریق سرمایه گذاری

یک روش دیگر برای مهاجرت به لهستان ، اخذ اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری است که دولت این کشور به سرمایه گذارانی که می خواهند تجارتی را در لهستان راه اندازی کنند ، اقامت موقت می دهد.

اساساً سرمایه گذار باید یک فعالیت تجاری راه اندازی کند و نشان دهد که حداقل 15000 یورو در سال درآمد ایجاد می کند تا واجد شرایط مجوز اقامت موقت باشد . افزایش درآمد 15000 یورویی می تواند منجر به مجوزهای اقامت موقت بیشتر برای سرمایه گذاران شود.

بهترین فعالیت ها برای اخذ اقامت لهستان از طریق سرمایه گذاری ، در زمینه های تکنولوژی اطلاعات ، محیط زیست ، مهندسی نرم افزار ، مهندسی مکانیک ، صنایع دامپروری و کشاورزی و صنعت غذا است ، همچنین سرمایه گذاران می توانند در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنند.

اقامتی که از این طریق دریافت می شود ، ابتدا یک اقامت موقت سه ساله است و پس از این مدت ، فرد خارجی می تواند برای اقامت دائم و سپس 3 سال پس از آن برای اخذ تابعیت لهستان اقدام کند.

تابعیت از طریق سرمایه گذاری در لهستان نیز بنا به صلاحدید دولت امکان پذیر است ، این روند ساده ای نیست ، اما در گذشته سرمایه گذارانی که بیش از 1 میلیون یورو در اقتصاد لهستان سرمایه گذاری کرده بودند ، می توانستند تابعیت این کشور را سریع دریافت کنند.

فراموش نکنید که با در دست داشتن پاسپورت لهستان ، علاوه بر اتحادیه اروپا می توانید بدون ویزا به ایالات متحده نیز بروید . مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لهستان را بخوانید و با روش های ثبت شرکت و سرمایه گذاری در بخش های مختلف آشنا شوید.

اقامت لهستان با ثبت شرکت

یکی از بهترین روش های مهاجرت به لهستان ، اخذ اقامت لهستان با ثبت شرکت است؛ شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برخی از شهرهای لهستان بسیار ایده آل است و تعداد زیادی از سرمایه گذاران ایرانی شهرهای صنعتی لهستان را برای توسعه تجارت خود انتخاب می کنند.

مهاجرت با این روش در لهستان ، در ده سال گذشته روند صعودی داشته و روند ثبت شرکت توسط خارجی ها نیز در این مدت 23درصد رشد داشته است و فقط 75 درصد از جمعیت ایرانیان با این روش به لهستان مهاجرت کرده اند.

ثبت شرکت خود دارای مراحلی است که فرد مهاجر قبل از هر اقدامی باید از آنها آگاهی داشته باشد ، توجه داشته باشید که خارجی که می خواهد یکی از شرکت های مجاز در لهستان را تأسیس کند ، مجبور نیست به طور فیزیکی در لهستان حضور داشته باشد.

فراموش نکنید که چنانچه از افراد علاقه مند به سرمایه گذاری در لهستان هستید ، با ما در موسسه رجبی تماس بگیرید و به جزئیات لازم در این باره برسید.

 

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

جهت بررسی شرایط خود متناسب با هر روش، تماس بگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اقامت لهستان با خرید ملک

در سال‌های اخیر، خارجی‌های بیشتری تصمیم به اجاره یا خرید ملکی در لهستان گرفته اند ،که می تواند تصمیم بسیار خوبی باشد اما آنچه که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که شرایط خرید ملک و سرمایه گذاری در لهستان برای اتباع مختلف یکسان نیست . در واقع شهروندان کشورهایی که به اتحادیه اروپا یا در واقع به منطقه اقتصادی اروپا تعلق ندارند ، راه طولانی تری برای خرید املاک مسکونی در لهستان دارند.

تفاوت های عمده ای در الزامات قانونی بین خرید آپارتمان و خانه توسط یک خارجی وجود دارد که قابل تاکید است ، خرید آپارتمان به مجوز خاصی نیاز ندارد اما خرید خانه یا زمین به مجوز املاک و مستغلات نیاز دارد . این افراد باید مجوز خرید املاک را از وزیر امور داخله و اداری دریافت کنند ، قوانین ملی استثناهای بسیاری را از این ضرورت تعیین می کند که می توانید از طریق مشاوران رجبی هر یک را بررسی کنید.

اگر شما توان خرید یک خانه و یا ملک در لهستان را دارید ، اطمینان داشته باشید که قدم در یک بازار رو به رشد و کشوری گذاشته اید که بحران های بازار جهانی تاثیر زیادی بر آن نمی گذارد .

اقامت لهستان با خرید ملک
 اما باید این نکته را نیز فراموش نکنید که اقامت لهستان صرفاً از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست و حتی منجر به تابعیت این کشور نیز نمی شود و برای اخذ اقامت و تابعیت لهستان باید خرید ملک را در قالب ثبت شرکت بررسی کنید . حتما عنوان اجاره و خرید ملک در لهستان را که کارشناسان ما تهیه نموده اند مطالعه کنید تا به جزئیات بیشتری برسید.

وکیل مهاجرت به لهستان

شاید شما در شبکه های اجتماعی و رسانه ها ، افرادی را دیده باشید که خود را وکیل مهاجرت به لهستان می نامند و اظهار می کنند که پروسه مهاجرت شما را به بهترین نحو برعهده میگیرند! اما خوب است بدانید که چنین افرادی با این سمت وجود نداشته و صرفا خود را به چنین نامی می نامند و سعی در فریب شما و افرادی دارند که می خواهند به خارج از کشور مهاجرت کنند.

قابل ذکر است که در رشته حقوق ایران گرایش و شاخه ای به نام مهاجرت وجود ندارد و وکیل نمی تواند چنین رشته ای را گذرانده باشد! اما شاید بپرسید که چرا در کشورهایی نظیر استرالیا و کانادا افرادی با عنوان وکیل مهاجرتی مشغول فعالیت هستند؟

در این کشورها ، اداره مهاجرت به افراد صلاحیت دار لایسنس می دهد و افراد علاقه مند می توانند با عنوان وکیل مهاجرت امور متقاضیان را انجام دهند اما توجه داشته باشید که در خصوص اروپا چنین چیزی وجود ندارد و شما نمی توانید افرادی را بیابید که به صورت رسمی در این عرصه فعالیت کنند بله ممکن است فقط خود را چنین معرفی کرده باشند! بنابراین در انتخاب خود دقت داشته باشید تا از اتلاف وقت و انرژی خودداری کنید و بتوانید بهترین نتیجه را در کمترین زمان به دست آورید.

موسسه مهاجرتی به لهستان

اگر می خواهید یک متخصص ، پرونده مهاجرتی شما را بررسی کند و در این مسیر راهنما و همراه شما باشد ، می توانید به موسسات مهاجرتی مراجعه کنید ، زیرا این موسسات به صورت رسمی و معتبر در این عرصه مشغول به فعالیت هستند و در خصوص شیوه های مختلف مهاجرت آگاهی کامل دارند.

همچنین قابل ذکر است که موسسات مهاجرتی نیازی به داشتن مجوز اعزام دانشجو از وزارت علوم و یا مجوز کاریابی از وزارت کار ندارند و شما با مراجعه به این موسسات دیگر با محدودیت های مربوط به آن روبرو نخواهید بود.

موسسه مهاجرتی به لهستان

شرکت مهاجرتی رجبی با سال ها تجربه در زمینه مهاجرت و دریافت ویزا و اقامت برای متقاضیان توانسته اعتماد مراجعه کنندگان خود را به دست آورد و با سابقه درخشان خود ، به خوبی در این عرصه نمایان شود و به یکی از برترین ها تبدیل گردد.

شرکت ما با برخورداری از کادری مجرب که شامل کارشناسان ارشد ، مشاوران حقوقی و مهاجرتی می باشد با بررسی شرایط تان ، بهترین راه مهاجرت به لهستان یا دیگر کشورها را به شما عزیزان معرفی می کنند و از ابتدا کار تا اتمام و رسیدن شما به کشور مقصد همراه تان خواهند بود.

بنابراین اگر می خواهید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید ، با ما در هلدینگ جقوقی مهاجرتی رجبی تماس بگیرید تا مشاوران ما در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و شیراز در کوتاه ترین زمان ، پاسخگوی شما باشند و با شرح کامل روش های قانونی مهاجرت به لهستان، بهترین راه ها را به شما ارائه دهند. توصیه می شود حتماً عنوان ما در رابطه با خط و زبان مردم لهستان را مطالعه کنید تا بتوانید با یکی از پیش نیازهای اصلی مهاجرت به لهستان به خوبی آشنا شوید.

سوالات پر تکرار مهاجرت به لهستان

پناهندگی بدترین شیوه مهاجرت است و علاوه بر اتلاف وقت و سرمایه ، خطرات جانی آن تا رسیدن به کشور مقصد و معرفی خود به کمپ را باید به جان بخرید و با گذشت سالیان ببینید که آیا اقامت دریافت می کنید یا خیر!

بهترین فعالیت ها برای اخذ اقامت لهستان از طریق سرمایه گذاری ، در زمینه های تکنولوژی اطلاعات ، محیط زیست ، مهندسی نرم افزار ، مهندسی مکانیک ، صنایع دامپروری و کشاورزی و صنعت غذا است ، همچنین سرمایه گذاران می توانند در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنند.

با در دست داشتن پاسپورت لهستان ، علاوه بر اتحادیه اروپا می توانید بدون ویزا به ایالات متحده نیز بروید.

در گذشته سرمایه گذارانی که بیش از 1 میلیون یورو در اقتصاد لهستان سرمایه گذاری کرده بودند ، می توانستند تابعیت این کشور را سریع دریافت کنند.

بله ، لهستان جزو مقرون به صرفه ترین کشورهای اروپایی برای تحصیل است.

برای مقایسه روش های قانونی مهاجرت به لهستان با سایر کشورها، مقالات زیر را بخوانید.

در پایان نیز پیشنهاد می کنیم تا صحبت های کلاینت های ما در موسسه رجبی را در رابطه با اخذ ویزای لهستان بشنوید:

12 دیدگاه در “مهاجرت به لهستان

  1. مهاجرت به لهستان لیلا گفت:

    سلام با درود خدمت شما لطفاً با من تماس بگیرید سازمان حمایت از بچه ها میخواهند بچه مو بگیرند من می‌خوام به لهستان نقل مکان کنم لطفاً کمکم کنید راهنمایی میخوام

    1. مهاجرت به لهستان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود برای بررسی شرایط تان میتوانید با شماره های زیر در ارتباط باشید .
      02191002525
      واتس آپ : 09055071093

  2. مهاجرت به لهستان فرهاد خجسته گفت:

    سلام با 100 میلیون تومان میشه اقامت دائم پیدا کرد؟ اگر نه ارزان ترین راه چیست

    1. مهاجرت به لهستان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      برای دریافت اقامت دائم کشوری در ابتدا باید روش مهاجرت مناسب تان را انتخاب کنید .
      با بررسی شرایط و رزومه شما میتوانیم روش مناسب برای مهاجرت و هزینه های آن را عنون کنیم . پیشنهاد میکنیم جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های شرکت تماس بگیرید.
      با تشکر از سوال شما

  3. مهاجرت به لهستان ویدا گفت:

    سلام
    ممنون از توضیحات کاملی که در سایت دارید
    در مورد شرکت های لیزینگ در لهستان اطلاعاتی موجود هست؟

    1. مهاجرت به لهستان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      سوال شما در حیطه کاری موسسه ما نمی‌باشد.
      خدمات ما در زمینه مهاجرت از طریق روش های مختلف از جمله ویزای کاری، تحصیلی ، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و غیره می باشد.

      با تشکر از سوال شما

      1. مهاجرت به لهستان سید رضا گفت:

        سلام معمولا ویزای کاری چند ماهه صادر میشه و اینکه هزینه های ویزا بسته شغل تعریف میشه یا به زمان ویزا. ،ممنون میشم پاسخ بدین

        1. مهاجرت به لهستان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

          با سلام

          بستگی به شرایط شما و کشور مقصد داردولی برای پیدا کردن جاب افر باید حداقل شش ماه زمان در نظر بگیرید.مبلغ حق الوکاله ارتباطی به مدت زمان انجام پروسه ندارد.

          با تشکر از سوال شما

  4. مهاجرت به لهستان جلال گفت:

    سلام! من دندانپزشک ۴۳ ساله هستم و همسرم متخصص جراحی زنان ۳۸ ساله ! لطفا شرایط اقامت و کار در لهستان را با توجه به شرایط ما اعلام بفرمایید.
    ضمنا من در سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ در اکراین دوره پاتفک و علوم پایه ی دندانپزشکی را گذرانده ام و در ایران فارغ التحصل شدم

  5. مهاجرت به لهستان رسول گفت:

    اگه اقامت از طریق ازدواج ممکن باشه اون شخص یا اون کیس مورد نظر رو باید چه جوری پیدا کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (429 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه