بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

کشورهای بسیاری هستند که امروزه از طریق برنامه های سرمایه گذاری به ارائه شهروندی می پردازند ، اما این عمل جدید نیست و بیشتر کشورها این پیشنهادات را ارائه می دهند . آیا شما یک سرمایه گذار هستید و می خواهید بدانید بهترین کشور برای سرمایه گذاری و مهاجرت کاری کدام است ؟ در این خصوص مشاورین موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی این مطلب را به ارائه اطلاعاتی در رابطه با بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری اختصاص داده اند . 

برنامه سرمایه گذاری در بعضی از کشورها می تواند برای خارجی ها و مهاجرانی که مایل به اقامت ، کشف ، ساخت خانه تعطیلات و یا کسب و کار در کشور دیگری هستند ، سودمند باشد .

معرفی بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

قایق بادبانی مگا ، جت شخصی و جواهرات کارتیه را فراموش کنید . آخرین مورد لازم برای ثروتمندان ، پاسپورت دوم یا حداقل اقامت دائم در یک کشور خارجی است . تعداد قابل توجهی از کشور ها در سراسر جهان ، اقامت و حتی شهروندی را با حداقل سرمایه گذاری املاک و مستغلات ارائه می دهند .

اما بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کدام است ؟ در آخرین لیست برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری منتشر شده مالت و پرتغال بالاترین میزان جذب شهروندان خارجی را از این طریق داشته اند .

بر اساس گزارش جهانی برنامه های اقامت و شهروندی 2017 – 2018 ، مالت در رتبه اول جهان برای برنامه شهروندی توسط سرمایه گذاری قرار گرفته و پرتغال نیز در رتبه دوم قرار داده شده است . این برنامه ها به منظور جذب سرمایه گذاری خارجی با ارائه شهروندی ایجاد شده اند .

برنامه های شهروندی از طریق سرمایه گذاری

برای سومین سال متوالی ، سرمایه گذار خصوصی مالت ( MIIP ) برنامه جهانی شهروندی توسط سرمایه گذاری در جهان است که امتیاز 81 از 100 را به خود اختصاص داده است .کشور مدیترانه ای قبرس در رتبه دوم ( با امتیاز 72 ) و اتریش در رتبه سوم (ب ا امتیاز 63 ) پس از مالت قرار دارند .

آنتیگوا و باربودا رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است ، و گرانادا ، پنجمین رتبه را به خود اختصاص داده است . پایین ترین امتیاز برنامه شهروندی مربوط به دومینیکا با نمره 51 است .

هشت برنامه شهروندی که در این گزارش گنجانده شده اند براساس 10 شاخص امتیاز بندی شده اند : شهرت ، کیفیت زندگی ، دسترسی بدون ویزا ، زمان پردازش و کیفیت پردازش ، انطباق ، نیازهای مالی ، شرایط اقامت ، انعطاف پذیری انتقال ، نیازهای بازدید فیزیکی و شفافیت . هشت کشور برتر برای سرمایه گذاری در زیر لیست شده اند .

  • مالت
  • قبرس
  • اتریش
  • آنتیگوا و باربودا
  • گرانادا
  • سنت کیتس و نویس
  • سنت لوسیا
  • دومینیکا
سرمایه گذاری های کشور مالت

سرمایه گذاری های کشور مالت

مالت بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری برای فروش در سراسر اروپا به علت ROI بالا برای همه است . شما می توانید برای IIP با هزینه ای در حدود 900،000 یورو یا برنامه اقامت مالت که هزینه آن حدود 275،000 یورو است ، اقدام کنید . تحت برنامه اقامت ، شما مجبور به خرید یا اجاره ملک در کشور هستید و حداقل 12 ماه باید آنجا بمانید .

هنگامی که موفق به گرفتن شهروندی شوید ، گذرنامه مالت به شما امکان سفر ، کار ، تحصیل و زندگی در حدود 26 کشور اروپایی از قبیل سوئیس ، آلمان و فرانسه را می دهد .

برای حفظ شهروندی شما مجبور نیستید به مالت بازگردید . علاوه بر این ، هنگامی که یک گذرنامه مالتی داری د، نیازی به درخواست ویزا برای سفر به حدود 160 کشور در سراسر جهان از جمله ایالات متحده ، انگلیس و کانادا نیست .

سرمایه گذاری قبرس

گرفتن شهروندی و مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری ارزان نیست ( 2،000،000 یورو برای پاسپورت و 300،000 یورو برای گلدن ویزا ) ، اما این یک پروسه سریع است که نیازی به اقامت ندارد و می توانید پاسپورت قبرس را در مدت 6 ماه یا کمتر دریافت کنید .

همانند شهروند مالت نیز پاسپورت قبرس به شهروند جدید اجازه سفر ، کار ، تحصیل و زندگی در سراسر اتحادیه اروپا ( همه 28 کشور ) می دهد . در حقیقت ، شما می توانید برای این برنامه سرمایه گذاری تقریبا از هر کشوری در جهان برای شهروندی قبرس درخواست کنید .

ثبت شرکت در کشور لهستان

یکی از گزینه های خوب برای سرمایه گذاری در کشوری ایمن ، سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لهستان می باشد ، این کشور که در حال حاضر از رشد اقتصادی بسیار مطلولبی در بین سایر کشورهای اروپایی برخوردار می باشد ، توانسته است جذب سرمایه گذاران از طریق ثبت شرکت را در سال های اخیر داشته باشد .

افراد با داشتن مبلغ حدودی 25.000 یورو می توانند به اقامت کوتاه مدت یک ساله و بعد از آن سه ساله و در نهایت درخواست اقامت دائم برسند . شرایطی که متقاضی بعد از آن امکان زندگی در کل اتحادیه اروپا و حوزه شنگن را دارد .

آنتیگوا و باربودا

شهروندی کارائیب توسط برنامه سرمایه گذاری در مسیر کمک مالی ( 100،000 دلار پیشنهاد غیر قابل استرداد محدود از 1 نوامبر 2017 ) و یا املاک ( 400،000 دلار ) و یا سرمایه گذاری مستقیم گذاری ( 10 میلیون دلار ) برای اخذ پاسپورت برای در عرض 4 – 6 ماه امکان پذیر است .

گذرنامه آنتیگوا اجازه سفر بدون روادید به بیش از 100 کشور و انگلستان ، کشورهای عضو اتحادیه اروپا و موارد دیگر را می دهد . برای اطلاع از جزییات این برنامه با بهترین موسسه مهاجرتی در شیراز در تماس باشید .

گراندا

نام گرانادا هم در لیست بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری وجود دارد . گرانادا شهروندی تازه ای را با برنامه سرمایه گذاری برای اتباع خارجی به تصویب رسانده است . حداقل 150،000 دلار ( غیر قابل بازگشت ) در صندوق تبدیل ارز یا سرمایه گذاری املاک و مستغلات از 350،000 دلار است . زمان پردازش حدود 2 – 3 ماه تحت این برنامه طول خواهد کشید .

بدون نیاز به دیدار از گرنادا برای درخواست شهروندی . گرانادا تنها کشور در کارائیب است که سفر بدون روادید به چین و معاهده E2 با ایالات متحده دارد . به عنوان یک شهروند ، شما می توانید ب در ایالات متحده آمریکا با شروع یک شرکت آمریکایی ، تحت قرارداد E2 ، به جای سرمایه گذاری در EB5 ( مسیر ارزان تر ) ، به راحتی کار کنید .

سنت کیتس و نویس

سنت کیتس و نویس اولین کشور در تاریخ مدرن است که شهروندی را با برنامه سرمایه گذاری آغاز کرد . شما می توانید یکی از سه روش زیر را انتخاب کنید :

  • 150،000 دلار به صندوق امداد حوادث
  • 250،000 دلار برای صندوق توسعه اجتماعی و زیربنایی ( SIDF)
  • 400000 دلار در سرمایه گذاری ملک

در سنت کیتس و نویس ، شما می توانید پاسپورت خود را فقط در 3 – 4 ماه بدست آورید و حتی نیازی به شرکت در مصاحبه نیست . شهروندان سنت کیتس می توانند برای حدود 120 کشور در سراسر جهان بدون ویزا سفر کنند و نیازی به حضور فیزیکی در این کشور نیست .

نظام مالیاتی در کشور بسیار کم اهمیت است زیرا مالیاتی برای هیچ هدیه ، ثروت ، درآمد خارجی ، درآمد سرمايه یا مالیات ارث وجود ندارد . با این حال، هر پاسپورت سنت کیتس باید پس از 10 سال تمدید شود .

کشور دومینیکا

دومینیکا ارزان ترین برنامه پاسپورت کارائیب تحت تابعیت با حداقل سرمایه گذاری غیر قابل بازگشت 100،000 دلار یا املاک با حداقل 200،000 دلار را دارا است . در حال بررسی بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هستیم .

پاسپورت دومینیکا سفر بدون روادید به بیش از 100 کشور از جمله انگلیس ، اروپا و غیره را ممکن می سازد . دومینیکا یک کشور زیبا با پر از جنگل های استوایی ، آبشارها و کوه ها است . کشورهای مشترک المنافع دومینیکا نباید با ” جمهوری دومینیکن ” اشتباه گرفته شوند ؛ چرا که هر دو کشور ، کشورهای متفاوتی هستند .

در اروپا کشورهای بسیار دیگری وجود دارد که امکان بحث در مورد جزئیات مربوط به همه آنها در اینجا وجود ندارد . با این حال ، کشور هایی که در این فهرست قرار دارند ، بعضی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشند .

فقط مطمئن شوید که کمی تحقیق انجام دهید و کشوری پیدا کنید که بتواند نیازهای شما را برآورده سازد . در این خصوص کارشناسان موسسه مهر آفرین رجبی می توانند در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به شما عزیزان کمک نمایند . برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص روش های قانونی مهاجرت با ما در دفاتر تهران و شیراز در تماس باشید . 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه