مهاجرت به بلغارستان

مهاجرت به بلغارستان موضوع مورد بررسی مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این مقاله است ، ما می خواهیم شما به روش های مهاجرتی کشور بلغارستان آشنایی داشته باشید تا در صورت تمایل به مهاجرت به این کشور با مشکل مواجه نشوید.

بلغارستان از نظر برخی مهاجرین شرایط ایده آل یک زندگی متوسط را دارا است اما با آزادی های بیشتر می توانند آن را تجربه کنند؛ به عنوان مثال ؛ مدیریت پروژه در بلغارستان درامدهای خوبی به همراه دارد ، سیستم بهداشت و درمان این کشور بسیار عالی است.

نرخ مهاجر پذیری بلغارستان 23% اعلام شده است و در سال 2019 ، حدود 2.42 درصد از جمعیت بلغارستان را مهاجران تشکیل می دادند.

طبق بررسی های اخیر ، شرایط زندگی در بلغارستان آسان تر شده است ، این کشور دارای بیمارستان ها ، مدارس و دانشگاه های خوب است که امکانات زندگی مدرن تر را برای مهاجران فراهم می کند.

بلغارستان از جمله کشورهایی است که توانسته است موقعیت استراتژیک خود را به خوبی حفظ کند و سیستم بانکداری بلغارستان امنیت دارد و این خود جاذبه ای برای سرمایه گذاری است ، در ادامه این مقاله ، مشاوران رجبی را همراهی کنید تا از روش های مهاجرت ، روش های سرمایه گذاری و بسیاری مطالب دیگر اطلاع پیدا کنید ، توصیه می کنیم مقاله ارزان ترین کشور برای مهاجرت را نیز بخوانید و با گزینه های ناشناخته ای برای مهاجرت آشنا شوید.

فهرست مطالب
مهاجرت به بلغارستان

روش های قانونی مهاجرت به بلغارستان

روش های قانونی مهاجرت به بلغارستان شامل ؛ ازدواج ، تولد ، تحصیل ، کار و سرمایه گذاری است که هر کدام شرایط ، الزامات و همچنین دسته بندی های خاص خود را دارد و بدون رعایت الزامات به اقامت بلغارستان منجر نخواهد شد.

هر خارجی بدون استثنا باید سه ماه قبل از ورود به بلغارستان ، درخواست خود را برای مهاجرت و اقامت در این کشور اعلام کند ، تنها افرادی بدون هماهنگی وارد بلغارستان می شوند که روش پناهندگی را در پیش گرفته باشند که این هم یک انتخاب بدون آینده و قطعا مشکل دار خواهد بود.

بلغارستان دارای روند کند اعطای پناهندگی است و استاندارد زندگی آن در مقایسه با میانگین اتحادیه اروپا پایین تر است و به تعداد کمی از پناهندگان و پناهجویان کمک می کند.

ما همین جا اعلام می کنیم که در موسسه رجبی هیچ اقدامی در زمینه مهاجرت به بلغارستان از طریق پناهندگی انجام نمی دهیم و افرادی هم که سعی دارند به شما بگویند که به صورت قانونی کاری برای شما انجام می دهند ، آگاه باشید که این ادعا کاملا کذب است.

دعوت می کنیم مقاله روش های قانونی مهاجرت را بخوانید تا با تمامی شیوه های امن مهاجرت بخوبی آشنا شوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شناخت برترین مقصد مهاجرتی با بررسی رایگان شرایط خاص شما ؛ شماره تماس تان را درج کنید! 

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

روش مهاجرتی ازدواج و تولد در بلغارستان چگونه است؟

در دنیای تکنولوژی امروز که افراد از اقصی نقاط جهان در فضای مجازی با هم ارتباط دارند ، برخی افراد مثلا در موقعیت پیشنهاد ازدواج با یک شهروند بلغارستانی قرار می گیرند و می خواهند دقیقا بدانند که روش مهاجرتی ازدواج و تولد در بلغارستان چگونه است؟

بلغارستان برای اعطای تابعیت به کودک تازه متولد شده ، از سیستم خون پیروی می کند؛ یعنی تابعیت و شهروندی پدر و مادر اهمیت دارد و باید حداقل یکی از آنها شهروند این کشور باشد.

در روش مهاجرت به بلغارستان از طریق ازدواج ، باید یکی از طرفین شهروند بلغارستان باشد و مدارکی دال بر اثبات شهروندی و همچنین داشتن شغل مناسب نشان دهد ، توجه داشته باشید که در روش ازدواج ابتدا به شما یک ویزای موقت برای ورود به بلغارستان داده می شود و پس از اثبات داوم زندگی ، دولت بررسی های لازم را انجام می دهد و سپس اقامت دائم را اعطا می کند.

بلغارستان یک روش قانونی دیگر برای مهاجرت دارد که به همراهان اجازه می دهد به اعضای خانواده یا دوست خود در این کشور بپیوندند ، این نوع ویزا را ویزای همراه می نامند و فرد اقدام کنده باید نامه اثبات شغل و درآمد خود را به دولت ارائه دهد.

افرادی که با این روش به بلغارستان مهاجرت می کنند ، حتما باید  نامه تمکن مالی به دولت ارائه کنند ، آنها از طریق ویزای همراه به راحتی نمی توانند کار پیدا کنند و در واقع باید بتوانند برای مدت زیادی از خودشان حمایت کنند.

اخذ اقامت بلغارستان از طریق تحصیل

اخذ اقامت بلغارستان از طریق تحصیل

دانشجویان بین المللی از طریق ویزای تحصیلی وارد کشور بلغارستان می شوند و می توانند با مجوز دانشجویی خود به صورت نیمه وقت اما حداکثر 20 ساعت در هفته کار کنند اما اگر بخواهند پس از اتمام تحصیل هم در بلغارستان بمانند ، باید ویزای دانشجویی را به نوع دیگری از انواع ویزاهای قانونی بلغارستان تغییر دهند ، بلغارستان از سال 2007 بخشی از اتحادیه اروپا بوده است و این کشور از دانشجویان بین المللی که پس از اتمام تحصیلات خود در دانشگاه های محلی تصمیم می گیرند برای اقامت و کار در این کشور بمانند ، با آغوش باز استقبال می کند.

آزادی مهاجرت و کار در یکی دیگر از کشورهای اتحادیه اروپا بدون مجوز کار ، یک حق برای شهروندان اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا است ، بنابراین ، دانشجویان اتحادیه اروپا یا EEA نیازی به مجوز اضافی ندارند ، اما دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا باید ویزای دانشجویی را به ویزای کاری بلغارستان تبدیل کنند.

شرایط ویزای کار بلغارستان و اخذ اقامت از طریق آن در بخش مربوط به کار در کشور بلغارستان ، توضیح داده می شود ، اما اخذ مجوز کار تنها گزینه پیش روی فارغ التحصیلان برای اخذ اقامت بلغارستان از طریق تحصیل نیست ، دانشجویان می توانند روش ویزای استارت آپ ، مجوز اقامت تمدید شده و یا روش ازدواج را هم برای ماندگاری در بلغارستان انتخاب کنند.

شرایط ویزای استارت آپ بلغارستان

دانشجویان مشغول به تحصیل در بلغارستان ، پس از اتمام تحصیلات خود ، می توانند به جای جستجوی شغل ، کسب و کار خود را نیز راه اندازی کنند ، شرایط ویزای استارت آپ بلغارستان برای دانشجویان در زیر بیان شده است:

  • برای بلغارستان مفید باشد
  • در اجرا نوآور و موثر باشد
  • حداقل 10 شغل برای شهروندان بلغارستان فراهم می کند
  • حداقل سرمایه را داشته باشد
  • حداقل هزینه خدمات شرکت – 150-300 یورو در سال.

با ویزای استارت آپ ، شما و خانواده تان واجد شرایط اقامت در بلغارستان به مدت یک سال خواهید بود و می توانید سالانه آن را تمدید کنید ، پس از 5 سال اقامت در بلغارستان ، شما واجد شرایط اقامت دائم خواهید بود.

بنابراین این یک روش موثر و آینده دار برای مهاجرت به بلغارستان از طریق تحصیل و اقامت پس از آن محسوب می شود.

شناختتان از بلغارستان را با مطالعه مقالات زیر تکمیل کنید.

مجوز اقامت تمدید شده چیست؟

مجوز اقامت تمدید شده هم یک روش برای اخذ اقامت پس از تحصیل در بلغارستان است ؛ در این روش ، شما قبل از انقضای مجوز دانشجویی خود ، باید بتوانید مجوز دانشجویی خود را به مجوز اقامت تمدید شده تغییر دهید ، این مجوز به مدت یک سال معتبر است و سالانه قابل تمدید است.

اخذ اقامت بلغارستان از طریق کار

اخذ اقامت بلغارستان از طریق کار

تمامی متقاضیان خارج از اتحادیه اروپا برای اخذ اقامت بلغارستان از طریق کار ، باید ابتدا ویزای کار بگیرند و سپس به ترتیب مراحل درخواست و دریافت اجازه اقامت های موقت و دائم را به درستی طی کنند تا به طور قانونی مقیم این کشور شوند ، روند جستجوی کار در کشور بلغارستان ، راه و روش های خاص دارد که در صورت اطلاع از آنها ، قطعا سریع تر و بهتر به مقصد می رسید ، مشاوران رجبی برخی از این راه ها را در مقاله کار در بلغارستان بیان کرده اند.

هنگامی که در بلغارستان شغلی پیدا کردید ، برای دریافت ویزای کار ، کارفرمای آینده شما باید درخواست مجوز کار را از طرف شما به آژانس ملی کار ارائه کند ، برای انجام این کار ، کارفرما باید الزاماتی را راعایت کند.

الزامات کارفرمای آینده شما در بلغارستان

الزامات کارفرمای آینده شما در بلغارستان که حتما باید به اثبات برسد ، شامل موارد زیر است:

کارفرما باید ثابت کند که استخدام اتباع بلغارستانی/ اروپایی/ منطقه اقتصادی اروپا ، برای موقعیت مورد نظر شما غیرممکن است.

کارفرما همچنین باید ثابت کند که در 12 ماه گذشته ، تعداد کل شهروندان غیر اتحادیه اروپا که برای یک کارفرمای محلی کار می کنند ، کمتر از 20 درصد از میانگین تعداد کل افراد استخدام کننده بوده است.

علاوه بر این ها ، کارفرما باید ثابت کند که شرایط پیشنهادی کار و دستمزد کمتر از شرایط کار و دستمزد شهروندان بلغاری برای همان شغل نیست و اینکه شما به عنوان یک شهروند خارجی غیر اتحادیه اروپا دارای دانش ، مهارت و تجربه حرفه ای لازم برای موقعیت شغلی موجود هستید.

پروسه درخواست تا 1 ماه طول می کشد و در صورت دریافت ، مجوز کار شما بیش از یک سال اعتبار ندارد ، اما تا زمانی که شما همچنان شرایط یکسانی را داشته باشید ، قابل تمدید است و اگر در این مسیر کارفرما را تغییر دهید ، باید برای مجوز کار دیگری درخواست دهید.

اقامت بلغارستان از طریق سرمایه گذاری

بلغارستان دارای سرمایه گذاری های مورد تایید دولت و گزینه های تامین مالی موجود از بانک ها می باشد و این امر از دلایل جذب سرمایه داران به سوی بلغارستان است.

در مقاله سرمایه گذاری در مناطق ویژه بلغارستان می توانید اطلاعات مفیدی کسب کنید.

یکی از سریع ترین برنامه هایی که منجر به اخذ اقامت بلغارستان از طریق سرمایه گذاری می شود ، برنامه اقامت و شهروندی بلغارستان است که مطابق با قانون اتباع خارجی در جمهوری بلغارستان ارائه می شود ، برای واجد شرایط بودن برای برنامه اقامت یا شهروندی بلغارستان متقاضیان باید یکی از گزینه های سرمایه گذاری زیر را داشته باشند:

  • شهروند غیر اتحادیه اروپا باشند.
  • پاسپورت معتبر یا سند مسافرتی خارجی دیگر داشته باشند.
  • اسنادی را ارائه دهند که منبع و منشا وجوه سرمایه گذاری شده را پشتیبانی می کند.
  • سوء پیشینه کیفری نداشته باشند.
  • گواهی وکالتنامه و قرارداد سرمایه گذاری داشته باشند.
  • سفرهای قانونی را به بلغارستان انجام داده باشند.
روش های سرمایه گذاری در بلغارستان شرایط اقامتی
سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه منجر به اقامت می شود
آپارتمان (1 خوابه) خارج از مرکز 8,351.42 کرون
سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت منجر به اقامت می شود
سرمایه گذاری از طریق خرید ملک منجر به اقامت می شود

گزینه های سرمایه گذاری در بلغارستان

یکی از گزینه های مهاجرت به بلغارستان از طریق سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری 500000 BGN  در سرمایه یک شرکت تجاری است که تحت آن دارایی های مشهود یا نامشهود به دست می آید و 10 شغل یا بیشتر برای بلغاری ها ایجاد می شود ، دلیل حفظ این مجوز و سرمایه گذاری خارجی باید به وزارت اقتصاد ثابت شود.

طرح سرمایه گذاری یک میلیون ، دو میلیون و شش میلیون BGN  هم در طرح‌های سرمایه‌گذاری جمعی یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری جایگزین انجام می شود؛ این صندوق ها دارای مجوز هستند و توسط کمیسیون نظارت مالی ثبت شده و صرفاً در دارایی‌ها و یا اوراق قرضه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

برای اینکه این سرمایه گذاری ها به اقامت دائم منجر شود باید سرمایه گذاری حداقل برای مدت 5 سال حفظ شود.

در روند اخذ اقامت بلغارستان یک مسیر سریع به شهروندی هم وجود دارد که به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا با دوبرابر کردن سرمایه خود سریعتر برای شهروندی درخواست دهند ، الزامات این گزینه به شرح زیر است:

  • حداقل یک سال وضعیت اقامت دائم داشته باشید.
  • دو برابر سرمایه گذاری اصلی (512000 یورو) تحت شرایط مشابه سرمایه گذاری اصلی.
  • سرمایه گذاری حداقل 1 میلیون BGN در سرمایه یک شرکت بلغاری که یک پروژه سرمایه گذاری اولویت دار را که طبق قانون تشویق سرمایه گذاری تایید شده و توسط وزارت اقتصاد تایید شده است ، اجرا می کند.
اخذ اقامت بلغارستان با ثبت شرکت

اخذ اقامت بلغارستان با ثبت شرکت

اقامت بلغارستان با ثبت شرکت که در واقع از بهترین روش های سرمایه گذاری در کشور بلغارستان محسوب می شود ، از طریق دریافت یک ویزای تجاری بلند مدت قابل دستیابی است.

مهاجرت به بلغارستان از طریق ثبت شرکت ، در عرض 5 سال منجر به اقامت دائم این کشور می شود و باید متذکر شویم که تاسیس شرکت در بلغارستان تنها در صورتی منجر به اقامت دائم می شود که زمینه های استخدام حداقل 10 نیروی کار بلغاری را برای حداقل زمان 6 ماه فراهم کرده باشد.

دارندگان مجوز اقامت دائم ، به جز چند مورد مانند شرکت در انتخابات ، دارای همان حقوق و تعهدات شهروندان بلغارستانی هستند.

برای تابعیت بلغارستان در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید ، مشروط بر اینکه در 5 سال گذشته اجازه اقامت دائم دریافت کرده باشید ، بودجه کافی برای خودکفایی مالی داشته باشید ، سابقه کیفری نداشته باشید و بتوانید در زمینه تخصصی خود مهارت کافی داشته باشید ، واجد شرایط می شوید ، در همین راستا مقاله مالیات شرکت ها در بلغارستان را نیز بخوانید و با نرخ مالیات در این کشور آشنا شوید.

نکته قابل توجه این است که بلغارستان برای اعطای تابعیت ، در مورد تسلط به زبان بلغاری سخت گیری ندارد!

از مزیت های دیگر برای ثبت شرکت در بلغارستان این است که روند تاسیس شرکت در بلغارستان ، از سریع ترین ها در اروپا است ، اطلاعات بیشتر در این باب ، در مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در بلغارستان ارائه شده است. 

مهاجرت به بلغارستان با خرید ملک

در مورد اقامت بلغارستان با خرید ملک ، باید به صراحت بگوییم که این روش مهاجرتی شاید نتواند به آسانی اهداف شما برای مهاجرت به بلغارستان را عملی کند ، زیرا این روش مهاجرتی برای سرمایه گذاران خارج از اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا ، محدودیت هایی دارد ، محدودیت ها عبارتند از:

الزام به ثبت شرکت برای خرید ملک در بلغارستان؛ بدون ثبت شرکت هیچ ملکی به خارجی ها فروخته نی شود ، بلافاصله پس از خرید ملک مالیات دهی شروع می شود و مالک ملزم به پرداخت مالیات سالانه و مالیات جمع آوری زباله است.

املاکی مانند آپارتمان یا مغازه که خریداری می شود ، قطعات زمین آنها در معامله قید نمی شود ، به عبارتی فقط ساختمان به شما فروخته می شود اما صحبت اصلی ما حول این محور است که آیا راهی وجود دارد که خرید ملک در بلغارستان منجر به اقامت شود؟ جواب بله است.

خرید ملک در بلغارستان در صورتیکه؛ از طریق رزرو قبلی از بازار معامله بلغارستان خارج شده باشد ، شرایط اصلی مانند شرح ملک و قیمت ضمیمه شده باشد ، سند قانونی مالکیت در دفتر اسناد رسمی و سپس در اداره ثبت اموال به ثبت رسیده باشد و خریدار کارت شماره BULSTATE را دریافت کرده باشد ، می تواند به اقامت بلغارستان منجر شود.

مهاجرت به بلغارستان با خرید ملک

وکیل مهاجرت به بلغارستان

برای انجام کارهای مهاجرت به بلغارستان ، حتما پیشنهاد می شود که از یک وکیل مهاجرت به بلغارستان کمک بگیرید ، زیرا افراد سودجو همیشه در هر حرفه ای که باشید در کمین هستند تا با ارائه مدارک دروغین دال بر اخذ مدرک از دانشگاه های معتبر و اختصاصا در رشته حقوق مهاجرت ، اعتماد شما را جلب کنند.

این افراد سعی می کنند که با آسان نمایی مسائل مهاجرتی به شما تضمین دهند که در سریع ترین زمان ممکن کار شما را به انجام برسانند.

اما شما باید وکیل یا مشاور مهاجرتی را انتخاب کنید که دارای سابقه ای غنی از خدمات حقوقی متمایز و حرفه ای در ایران و بلغارستان باشد و چنین مشاورانی تنها در موسسات حقوقی- مهاجرتی معتبر با مجوز کار قانونی قابل دسترسی هستند.

اگر در تصمیم گیری کلی برای مهاجرت مردد هستید و سوالات بسیار و ابهامات فراوانی در سر دارید حتما وبینار ارائه شده در این بخش را ببینید و بشنوید ، هانیه عابدی از همکاران ما شما را با مهاجرت و چالش های پیش رو آشنا کرده و راهکار های کاربردی و عملی برای برخورد با هر چالش را به شما می گوید.

مدت زمان این وبینار یک ساعت و چهل و سه دقیقه است و تهیه کننده ان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

سوالات مهاجرتی خود را از مشاوران خبره و به روز رجبی بپرسید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

موسسه مهاجرتی به بلغارستان

موسسه مهاجرتی به بلغارستان باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد که نام موسسه را از دیگر موسسات حقوقی-مهاجرتی یا موسسات اعزام دانشجو متمایز کند.

موسسه مهاجرتی معتبر مانند موسسه اعزام دانشجو یا موسسات کاریابی نیست که فقط در یک زمینه فعالیت داشته باشد ، بلکه چنین موسسه ای علاوه بر زمینه مهاجرت تحصیلی (اعزام دانشجو) در همه زمینه های دیگر مهاجرت اعم از کار ، سرمایه گذاری ، پیوستن به خانواده ، ازدواج و غیره فعالیت های مثمر ثمر دارد.

موسسه مهاجرتی مشاوران مهرآفرین رجبی ،  یک موسسه حقوقی-مهاجرتی کارآزموده است که تمامی ویژگی های ذکر شده را دارا بوده و در سوابق خود افتخارات زیادی برای به انجام رساندن پرونده های مهاجرتی متقاضیان دارد.

موسسه مهاجرتی به بلغارستان

سوالات پر تکرار مهاجرت به بلغارستان

نرخ مهاجر پذیری بلغارستان 23% اعلام شده است و در سال 2019 ، حدود 2.42 درصد از جمعیت بلغارستان را مهاجران تشکیل می دادند.

خیر بلغارستان برای اعطای تابعیت به کودک تازه متولد شده ، از سیستم خون پیروی می کند؛ یعنی تابعیت و شهروندی پدر و مادر اهمیت دارد و باید حداقل یکی از آنها شهروند این کشور باشد.

با ویزای استارت آپ ، شما و خانواده تان واجد شرایط اقامت در بلغارستان به مدت یک سال خواهید بود و می توانید سالانه آن را تمدید کنید ، پس از 5 سال اقامت در بلغارستان ، شما واجد شرایط اقامت دائم خواهید بود.

پروسه درخواست تا 1 ماه طول می کشد و در صورت دریافت ، مجوز کار شما بیش از یک سال اعتبار ندارد ، اما تا زمانی که شما همچنان شرایط یکسانی را داشته باشید ، قابل تمدید است و اگر در این مسیر کارفرما را تغییر دهید ، باید برای مجوز کار دیگری درخواست دهید.

در مورد اقامت بلغارستان با خرید ملک ، باید به صراحت بگوییم که این روش مهاجرتی شاید نتواند به آسانی اهداف شما برای مهاجرت به بلغارستان را عملی کند ، زیرا این روش مهاجرتی برای سرمایه گذاران خارج از اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا ، محدودیت هایی دارد.

اگر مایل به همکاری با اعضای کادر تخصصی موسسه مهاجرتی رجبی درباره مهاجرت به بلغارستان یا هر کشور دیگری هستید ، با شماره های ذر شده در بالای صفحه تماس گرفته و یک قرار ملاقات معارفه در دفاتر شیراز یا تهران هماهنگ کنید ، آنها صمیمانه شما را راهنمایی خواهند کرد ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله جامع تحصیل در خارج از کشور با امن ترین ، ارزان ترین و معتبر ترین مقاصد تحصیلی برای مهاجرت آشنا شوید.

شرایط مهاجرتی کشورهای دیگر را با بلغارستان قیاس کنید.

2 دیدگاه در “مهاجرت به بلغارستان

  1. مهاجرت به بلغارستان حامد غلامی گفت:

    با سلام و احترام
    قربان، شرایط بنده به این صورت هست که مهندس مکانیکم با 16 سال سابقه و طراح فیکسچرهای مونتاژی و کنترلی در شرکت وابسته به سایپا با 40 سال سن و دو فرزند زیر 4سال و همسرم مهندس صنایع با 12 سال سابقه در شرکت ایران خودرو دیزل و 36 سال سن
    هر دو در سطح intermediate زبان انگلیسی هستیم و هم اکنون کلاس هم می ریم.
    کل توان مالی من 800میلیون تومان هست می خواستم ببینم در روش مهاجرت کاری می تونم امیدوار باشم که به کمک شما به بلغارستان مهاجرت بکنیم یا نه؟آیا می شه اونجا با این توان مالی خونه بخرم و جایی اجاره کنم برای کاری مثل سرویس خودرو یا این مقدار بودجه کافی نیست؟
    هزینه ای که باید به موسسه شما پرداخت کنم چقدر می شه؟
    سپاس شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه