مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه در سال های اخیر به دلیل ارائه خدمات و مزایای گوناگون در میان مهاجرین کشورهای مختلف از جمله کشورمان ایران محبوبیت فراوان یافته است. از این رو این کشور کوشیده تا با ارائه مسیرهای متعدد امکان زندگی و اقامت را برای علاقه مندان فراهم سازد.

مهاجرت به ترکیه

مشاور مهاجرتی

به طور کلی روش های قانونی مهاجرت به ترکیه می تواند شامل روش تحصیلی، کاری ، ثبت شرکت و یا خرید ملک باشد.

بسته به اینکه شما برای کدام مقطع تحصیلی قصد اقدام دارید، پاسخ متفاوت است، برای مثال جهت مقطع کارشناسی شما باید در آزمون های یوس و یا ست برای دانشگاه های دولتی شرکت کنید.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای تاسیس یک شرکت در ترکیه 10000 لیره ترکیه است و برای پیش رفتن مراحل ثبت ، باید آدرس یک دفتر در ترکیه ارائه شود و یک نفر وکالت داده شود تا برای انجام تمام و کمال امور اقدام کنند.

ابتدا باید در ترکیه کار پیدا کنید ، جستجوی کار در کشور ترکیه از طریق رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک ، لینکدین و برنامه های مشابه قابل بررسی است ، پس از یافتن شغل در ترکیه ، خارجی ها باید برای مجوز کار اقدام کنند تا بتوانند به طور قانونی کار کنند.

قطعا شنیده اید که در سال های اخیر بسیاری از مهاجرین ، کشور ترکیه را برای هدف های مختلف مانند تحصیل ، سرمایه گذاری و یا زندگی انتخاب می کنند و یا در صورت علاقه به زندگی در کشوری دیگر تمایل دارند تا مدتی را در ترکیه اقامت داشته باشند.

اما دلیل آن چیست ؟ کشور ترکیه به دلیل نزدیکی و هم مرز بودن با کشورمان ، سال هاست که به عنوان یک مقصد محبوب برای گردشگری شناخته می شود ، اما امروزه بسیاری از افراد برای اهداف مختلف به ترکیه مهاجرت می کنند و به دنبال اخذ اقامت و تابعیت آن هستند.

فهرست مطالب

روناک در این ویدئو اطلاعات کلی در خصوص شرایط مهاجرت به ترکیه را برای شما تشریح کرده است، این محتوای ویدئویی را ببینید تا با کلیات آشنا شوید. سپس متن مقاله را مطالعه نمایید و در صورت نیاز با شماره های شرکت مهاجرتی رجبی تماس بگیرید. همچنین می توانید پادکست مهاجرت به ترکیه را دانلود و در فرصتی دیگر به آن گوش دهید.

پادکست مهاجرت به ترکیه

نمایش ویدیو درباره مهاجرت به ترکیه

روش های قانونی مهاجرت به ترکیه

روش های قانونی مهاجرت به ترکیه متعدد هستند و این کشور به افراد فرصت می دهد تا بتوانند برا اساس شرایط خود یکی از مناسب ترین آنها را انتخاب نمایند اما در این میان ، افراد سودجویی هستند که به متقاضیان راه های غیر قانونی نظیر پناهندگی را پیشنهاد می دهند.

به صورت کلی می توان مهاجرت به ترکیه را از طریق تحصیل ، کار ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و یا ازدواج بیان نمود که هر یک شرایط خاص خود را دارند.

در میان کلیه این روش ها با توجه به شرایط موجود می توان شیوه تحضیلی را مناسب اغلب متقاضیان دانست که به آسانی و با هزینه مناسب شما را به این کشور وارد می سازد.

 در این میان باید باید خاطر نشان شویم که پناهندگی از بدترین انواع روش های مهاجرت به کشور ترکیه است و افرادی که می توانند از سایر روش های قانونی اقدام به مهاجرت کنند ، بدون شک این راه را برای همیشه از ذهن خود خارج کنند ، زیرا در حال حاضر پناهندگان از شرایط مطلوبی برخوردار نبوده و رفاه زندگی در این شیوه برای این دسته از افراد بسیار پایین است.

روش های قانونی مهاجرت به ترکیه

شما با انتخاب پناهندگی نه تنها نمی توانیدبه هدف اصلی مهاجرت به ترکیه خود برسید ، بلکه باید تا مدت ها امکان بازگشت به ایران را ندارید و این باور که پس از گذشت سال ها شاید به شما اقامت دائم اعطا شود را باید دور از ذهن دانست! پناهندگی جان ، مال و زمان شما را به بازی گرفته و می تواند خطرات غیرقابل جبرانی را به همراه داشته باشد ، بنابراین سعی کنید که فقط روش های قانونی مهاجرت به ترکیه را دنبال کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

ارزیابی رایگان شرایط شما در مشاوره های تلفنی موسسه رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی مهاجرت به ترکیه

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

ترکیه سال های زیادی است که طرح توسعه جذب دانشجوی خارجی را در برنامه های خود قرار داده و هر سال زمینه ها را برای جذب دانشجویان بیشتر فراهم می کند  اما موضوعی که اغلب دانشجویان درباره آن سوال دارند ، این است که شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل چگونه است؟

مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی با تحقیق و بررسی هایی که برای پاسخ این سوال داشته اند ، این خبر خوب را برای دانشجویان دارند که دولت ترکیه به دانشجویان خارجی فرصت می دهد که تا یکسال پس از تحصیل به جستجوی کار بپردازند ، یعنی دانشجویان یک اقامت موقت یکساله دریافت می کنند و در صورت یافتن کار مناسب آن را به اقامت کاری تبدیل می کنند.

هچنین باید به این نکته اشاره کنیم که ترکیه از بسیاری جهات شبیه ایران است و شاید نمی توان انتظار داشت که تمامی رشته های تحصیلی پس از فارغ التحصیلی از بازار کاری خوبی برخوردار باشند و حتی برای رشته هایی با بازار کار ایده آل ، رقابت پذیرش بالایی وجود دارد.

نکته مهم تر از بقیه دانش زبان ترکی متقاضیان است؛ کارفرمایان ترک اغلب افرادی را استخدام می کنند که علاوه بر زبان انگلیسی به زبان ترکی هم تسلط خوبی داشته باشند.

برای اطلاع از شرایط دانشگاه ها و نحوه ورود به آن ها در کشور ترکیه، مقاله تحصیل در ترکیه را مطالعه نمایید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری بدست بیارید . تحصیل به عنوان یکی از بهترین روش های قانونی مهاجرت به ترکیه می تواند به عنوان یک سکوی پرتاب شما را به سایر کشورهای اروپایی نیز وارد سازد.

اخذ اقامت ترکیه از طریق کار

یکی دیگر از روش هایی که می توانید به واسطه آن موفق به دریافت اقامت و مهاجرت به ترکیه شوید ، درخواست کار در این کشور می باشد.

برای اقدام بدین شیوه ابتدا باید از روش های مختلف کار مناسبی را یافته و سپس درخواست ویزای کار دهید. مشاورین ما در عنوانی به نام کار در ترکیه تمامی جزئیات لازم را در این باره برای شما علاقه مندان شرح داده اند.

خارجی ها می توانند در تمامی شهرهای این کشور و در بخش های خصوصی به کار مشغول شوند و درر صورت تسلط خوب به زبان ترکی فرصت های شغلی ایده آلی را به دست آورند.

دقت داشته باشید که به هیچ عنوان به سراغ کارهای غیرقانونی نروید ، زیرا از ابتدایی ترین حقوق مانند پرداخت به موقع و مناسب حقوق ، دریافت اضافه کاری و بیمه درمانی محروم خواهید شد و باید برای داشتن حداقل درآمد هرگونه شرایطی رابپردازید.

اخذ اقامت ترکیه از طریق کار

دقت داشته باشید که از طرفی مشاغلی هم وجود دارند که استخدام در آنها برای خارجی ها ممنوعیت دارد و شما نمی توانید به واسطه آنها مهاجرت به ترکیه را تجربه کنید ؛ طبق قانون بین المللی کار انجام کار دندانپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، داروسازی ، دامپزشکی ، ریاست عمومی موسسات خصوصی ، وکیل ، دفتر اسناد رسمی ، پرسنل امنیتی ، صادرات محصولات دریایی ، غواصی در آب های سرزمینی ، خلبانی ، ناخدا و یا ملوان ، کارگزاری گمرک و راهنمای توریستی در ترکیه توسط خارجی ها مجاز نیست.

اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت و اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری با روش های مختلفی امکانپذیر است که البته بر خلاف تبلیغات کاذب در زمینه آسان جلوه دادن این مسیر ، در عین درست بودن می تواند کاری با چالش و ریسک های گوناگون باشد.

امروزه یکی از روش های محبوب جهت سرمایه گذاری در کشور ترکیه خرید ملک و مستغلات در این کشور است که در سال اخیر با توجه به هجوم مهاجرین و اقدام بدین شیوه قوانین مجدد تغییر نموده است.

یکی از روشهای سرمایه گذاری جهت مهاجرت قانونی به ترکیه ، ورود به بخش تکنولوژی و فناوری اطلاعات است که البته باید حتما درباره آن دانش و تجربه داشته باشید تا به سود خوبی در این حوزه برسید . از دیگر گزینه های سرمایه گذاری نیز می توان به خرید اوراق قرضه و سهام به عنوان سپرده گذاری در بانک های ترکیه ، ورود به بازار فروش پوشاک و نساجی و در نهایت ایجاد اشتغال از طریق ثبت شرکت اشاره نمود.

مهاجرت به ترکیه با ثبت شرکت

از عمده دلایلی که سرمایه داران را به سوی مهاجرت به ترکیه با ثبت شرکت سوق می دهد؛ داشتن نیروی کار پویا ، مشوق های دولتی و معافیت های مالیاتی می باشد . علاوه بر این ، موقعیت کشور ترکیه نسبت به ایران به گونه ای است که شما به راحتی می توانید درخواست های بازرگانی کالا از طریق گمرک را داشته باشید و الزاماتی برای شراکت با شهروندان ترک ندارید.

ثبت شرکت به عنوان یکی از روش های سرمایه گذاری در ترکیه نیازمند حداقل 10000 لیر ترکیه می باشد که همراه با یک طرح توجیح اقتصادی و آدرس باید به ثبت برسد . البته این روش جزویات متعددی دارد که می تواند توسط کارشناسان مجرب ما به صورت کامل انجام شود . از این رو حتما با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی رجبی تماس حاصل نمایید .

ثبت شرکت در ترکیه کار کاملا قانونی و آینده داری است که از طریق مشاوره با یک موسسه مهاجرتی معتبر در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود ، بنابراین پیشنهاد می شود که مقاله مرتبط با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه را مطالعه و سپس با همکاران ما تماس بگیرید.

مهاجرت به ترکیه با ثبت شرکت

اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک

همانگونه که در بخش پیشین اشاره کردیم ، اجاره و خرید ملک در هر یک از شهرهای این کشور یکی از راه های مهاجرت به ترکیه است ، اما چگونه می توان اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک را به دست آورد ؟

سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه در حال رشد است و تعداد آپارتمان های خریداری شده توسط خارجی ها اکثرا در شهرهای استانبول ، آنتالیا ، بورسا و یالوا است ، البته شهرهایی نظیر ازمیر نیز بسیار مورد توجه مهاجران هستند . بر روی عنوان اجاره و خرید ملک در ترکیه کلیک نمایید تا به تمامی جزوئیات لازم در این باره برسید.

اگر شما به دنبال مهاجرت قانونی به ترکیه از طریق ملک هستید ، باید توجه داشته باشید که با خرید ملکی به ارزش حداقل 400000 هزار دلار از ابتدای در هر نقطه از ترکیه یا سرمایه گذاری 500.000 دلاری در بانک یا در قالب زمین ، ساختمان ، ماشین آلات و تجهیزات تولید کالا و خدمات و یا سهام شرکت ، می توانید ظرف مدت 3 ماه تابعیت ترکیه را برای خود و خانواده دریافت کند که البته نباید ملک موردنظر تا حداقل سه سال به فروش برسد. البته توصیه مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی با توجه به شرایط اقتصادی کشور ترکیه و حضور مردم روسیه در این کشور عدم اقدام برای خرید ملک در ترکیه است.

اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک
وکیل مهاجرت به ترکیه

وکیل مهاجرت به ترکیه

شاید بسیار شنیده باشید که افرادی خود را با عنوان وکیل مهاجرت معرفی می کنند و ادعا می کنند که می توانند از صفر تا صد مهاجرت به ترکیه را برعهده بگیرند و امور مربوط را انجام دهند ، باید توجه داشته باشید که چنین سمتی وجود نداشته و افراد صرفا خود را با این نام معرفی می کنند تا بتوانند اعتماد متقاضیان را به خود جلب کنند!

برای وکالت ابتدا فرد باید دانش آموخته رشته حقوق باشد و سپس می تواند براساس علاقه و توانایی یکی از گرایش ها و شاخه های رشته حقوق را انتخاب و به تحصیل بپردازد ، اما آنچه که حائز اهمیت است در رشته حقوق گرایشی به نام مهاجرت وجود ندارد و زمانی که چنین رشته و گرایشی در ایران وجود نداشته باشد ، چگونه فردی می تواند ادعا کند که وکیل مهاجرت به ترکیه است؟!

البته شایان ذکر است که در کشورهایی نظیر کانادا و استرالیا اداره مهاجرت با اعطا لایسنس به افراد دارای صلاحیت ، آنها را وکیل مهاجرت معرفی می کند و به همین دلیل است که در خارج از ایران افرادی را می توان یافت که با این عنوان فعالیت می کنند اما در خصوص کشورهای اروپایی و آسیایی چنین نیست و باید در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشید.

موسسه مهاجرتی به ترکیه

موسسه مهاجرتی به ترکیه

اگر می خواهید مهاجرت به ترکیه را انتخاب کنید اما از قوانین مربوط به آن آگاهی ندارید ، نگران نباشید ، شرکت مهاجرتی رجبی اینجاست تا انجام امور مربوطه را برعهده بگیرد و شما را با خدمات موسسه مهاجرتی به ترکیه آشنا کند.

شرکت ما با سابقه درخشان خود در اتمام موفقیت آمیز پرونده ها و همراهی گام به گام مراجعه کنندگان و متقاضیان ، توانسته خود را به خوبی در این عرصه نمایان کند و اعتماد آنها را به دست آورد ، شایان ذکر است که مشاوران و کارشناسان مجرب ما شما را در هر شهر ایران که هستید راهنمایی می کنند و با بهره گیری از دانش متخصصان حاضر در خارج از کشور ، بهترین گزینه پیشنهادی را معرفی و در صورت تمایل شما عزیزان ، انجام پروسه مهاجرت را آغاز می کنند.

توجه داشته باشید که موسسات مهاجرتی نیازی به داشتن مجوز اعزام دانشجو از وزارت علوم و یا مجوز کاریابی از وزارت کار ندارند و همین امر می تواند سبب تسریع کارها شود و شما را از آغاز تا رسیدن به کشور مقصد و جایگیری تا یافتن کار همراهی کنیم.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

به روزترین اطلاعات درباره روش های مهاجرت به ترکیه را از کارشناسان ما دریافت کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی مهاجرت قانونی به ترکیه

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

حال که با تمام راه های قانونی مهاجرت به ترکیه آشنا شدید ، می توانید برای دریافت مشاوره و بهره مندی از مشاوره رایگان و جامع با ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی از طریق شماره های درج شده در سایت در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید . یکی از راه های تماس ، بخش دیدگاه سایت است که در پایین هر مقاله تعبیه شده و می توانید سوالات خود را درج نمایید . همچنین با نگاهی به عنوان قیمت خانه برای زندگی در ترکیه می توانید هرچه ببشتر با این کشور آشنا شوید.

مطالعه مقالات زیر برای تصمیم گیری صحیح درباره مهاجرت قانونی به شما کمک خواهد کرد.

8 دیدگاه در “مهاجرت به ترکیه

  1. مهاجرت به ترکیه ناشناس گفت:

    سلام من الان دانشجوی ترم آخر زبان انگلیسی هستم و سربازی نرفتم میخواستم بدونم شما چه روشی برای مهاجرت قبل سربازی بهم پیشنهاد میدیدممنون میشم زود جواب بدید

    1. مهاجرت به ترکیه مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      مهاجرت تحصیلی سریعترین روش است و با آخرین مدرک تحصیلی میتوانید اپلای کنید.

      با تشکر از سوال شما

  2. مهاجرت به ترکیه معین امیری گفت:

    سلام وقتتون بخیر من 19 سالمه وطراحی لباس میخونم ومیخوام برم ترکیه وبورسیه بگیرم وایده های خاصی دارم برای طراحی باید حالا چیکار کنم

    1. مهاجرت به ترکیه Hamid گفت:

      با سلام

      برای گرفتن بورسیه باید ابتدا مدرک زبان ترکی داشته باشید.

      با تشکر از سوال شما

  3. مهاجرت به ترکیه یونس گفت:

    سلام من امسال دیپلم میگیرم و می خوام بدونم شرایط برای تحصیل در ترکیه چطوره ؟

  4. مهاجرت به ترکیه محسن گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 30 ساله هستم .
    قصد مهاجرت دائم به ترکیه رو دارم.
    میخواستم یک حرفه فنی مثل برق صنعتی رو در آموزشگاه های داخل ایران آموزش ببینم تا بتونم تو ترکیه کار مناسب پیدا کنم.
    بنظرتون بهترین رشته فنی برای پیدا کردن شغل مناسب تو ترکیه چه رشته ای هستش؟
    ممنون

    1. مهاجرت به ترکیه مشاور امور مهاجرت گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      برای کار در ترکیه داشتن مدرک فنی آرایشگری و یا طراحی لباس ویا حتی طراحی داخلی می تونه گزینه مناسبی باشد .

      باتشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.2/5 - (33 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه