مهاجرت به سوئد

مهاجرت به سوئد ، مهاجرت به یک کشور فراصنعتی توسعه یافته در اروپا است که نام بردن از اسم این کشور در ذهن همگان رفاه و آسایشی مثال زدنی را به تصویر می کشد ، استاندارد و امید به زندگی در این کشور بین بالاترین رتبه ها در جهان قرار دارد به طوری که حتی مسن ترین افراد نیز تا آخرین لحظات زندگی خود قادر به برنامه ریزی و دست یافتن به اهداف خود هستند.

در ادامه این مطلب اطلاعات مناسب و کارآمدی به جهت مهاجرت به سوئد برای شما عزیزان گرد هم آوردیم تا شناخت بسیار کاملی از این کشور به دست آوردید ، چنان چه پس از مطالعه مطالب در این صفحه و سایر صفحات مرتبط، هنوز هم سوال یا ابهامی برای شما وجود دارد می توانید با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس حاصل فرمایید.

علاوه بر این موارد ، سوئد یک کشور زیبا با طبیعتی بکر و مناظری خیره کننده است که می تواند هر نوع سلیقه ای را سیراب نماید ، از برف های قطب شمال و شفق های قطبی گرفته تا جنگل های جنوب و طبیعتی سرسبز در این کشور ، تمامی این محاسن در کنار یک اقتصاد شکوفا و روابط بین المللی کاملا سالم و دوستانه با تمام جهان ، سوئد را به یکی از بهترین و متمایزترین نقاط زمین برای کار، تحصیل و به طور کلی زندگی مبدل ساخته است.

در ادامه می خواهیم برخی از ویژگی های این کشور برای علاقمندان مهاجرت به سوئد را بیان کنیم ، توجه داشته باشید که مطالب تخصصی مانند تحصیل در سوئد و یا مقاله کار در سوئد و سایر اطلاعات تخصصی در هر مقاله مرتبط با آن ارائه شده است.

فهرست مطالب
مهاجرت به سوئد

توصیه می کنیم در ابتدا محتوای ویدئویی مقابل از مدیریت محترم هلدینگ جناب آقای حسن رجبی را ببینید تا اطلاعاتی کلی از مهاجرت به سوئد را کسب کنید ، مطالعه مقاله و دیدن و شنیدن فایلهای صوتی و تصویری به بسیاری از سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهد داد ؛ چنانچه سوال و ابهامی هم ماند شماره خود را در باکس زیر درج کنید ، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و سوالات شما را رایگان پاسخ خواهند داد.

پادکست مهاجرت به سوئد​

پخش ویدیو
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

چگونگی انتخاب روش های قانونی مهاجرت به سوئد را از مشاوران رجبی بخواهید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

روش های قانونی مهاجرت سوئد

اینکه روش های قانونی مهاجرت به سوئد کدام ها هستند ، بسیار اهمیت دارد چرا که یک انسان برای زندگی بهتر هیچ گاه نباید شرایطی سخت و غیرقابل پیش بینی را برای خودش ایجاد کند ، گزینه هایی مانند پناهندگی که متاسفانه توسط برخی افراد در کشور ما نیز تبلیغ می شود اصلاً گزینه مناسبی به حساب نمی آید و علاوه بر مشقت های فراونی که برای شما ایجاد می کند، حتی ممکن است جان خود را از دست بدهید و یا نهایتاً با درخواست پناهندگی شما موافقت نشود.

اما روش های مهاجرت به سوئد عبارتند از : تحصیل ، کار ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت که هر کدام از این ها شرایط خاص خودشون را دارند و از کم هزینه ترین روش برای ایرانی ها که همانا کار می باشد تا مطمئن ترین روش برای مهاجرت به سوئد که تحصیل می باشد را در مقالات مرتبط در انتهای همین صفحه می توانید به طور مفصل دنبال کنید.

اصولا مزایا و امکاناتی که برای شهروندان این کشور وجود دارد باعث شده که افراد زیادی از هر سوی جهان خواستار مهاجرت به سوئد و زندگی در این کشور باشند.

روش های قانونی مهاجرت سوئد

جمعیت سوئد

طبق آمار تا پایان سال 2020 جمعیت سوئد 10،1 میلیون نفر بوده است و انتظار می رود جمعیت این کشور تا پایان قرن به رشد خود ادامه داده و تا سال 2050 به 11،39 میلیون نفر و تا سال 2099 به 12،95 میلیون نفر برسد.

اما نرخ رشد جمعیت در این کشور 0،63 درصد و نسبتا پایین است و طی چندین دهه اخیر نرخ باروری کمتر از نرخ جایگزینی جمعیت بوده و جمعیت سوئد در حال پیر شدن است و این روند ادامه خواهد داشت مگر اینکه نرخ باروری افزایش یابد.

از ماه می 2012 ، جمعیت این کشور حدود 0،85 درصد افزایش یافته است که مهاجرت به سوئد منبع اصلی این رشد جمعیت بوده است ، با این که می توان گفت همواره دلیل رشد جمعیت در سوئد مهاجران بوده اند ؛ در حال حاضر یک پنجم جمعیت سوئد دارای پیشینه مهاجر هستند و علاوه بر این میزان زاد و ولد در میان مهاجران به این کشور نیز آمار بسیار بالاتری نسبت به افراد غیر مهاجر دارد.

همچنان انتظار می رود که نرخ رشد سالانه جمعیت در سوئد به کندی خود ادامه دهد ، که این موضوع می تواند در اینده باز هم شرایط را برای پذیرش مهاجران در سوئد بهتر و فراهم تر نماید.

روش های قانونی مهاجرت سوئد

ایرانیان مقیم در سوئد

ایرانیان ساکن در سوئد همواره از سکونت در این کشور ابراز رضایت داشته اند و در طی چندین سال گذشته میزان درخواست ها برای مهاجرت به سوئد از طرق مختلف افزایش یافته است ، جالب است بدانید که اولین موج پناهندگان ایرانی متشکل از 5000 پناهنده ایرانی بود که در سال های 1979 تا 1980 به سوئد مهاجرت کردند که اکثریت آنان از میانسالان و هواداران رژیم سابق پهلوی بودند و همچنین زمانی که جنگ ایران و عراق در سال 1980 آغاز شد ، تقریباً 20 هزار نفر دیگر از شهروندان ایرانی در سوئد پناهنده شدند.

طبق آخرین آمار تا سال 2019 ، بیش از 80 هزار ساکن سوئد متولد ایران بوده اند و همچنین نزدیک به 41 هزار نفر نیز با حداقل یکی از والدین ایرانی متولد شده اند ، سوئدی ‌های نسل دوم ایرانی در آموزش عالی و در برخی از حرفه های پردرآمد مانند دندان‌پزشکی و مهندسی در این کشور حضور خوبی دارند و بالغ بر 60 درصد از جامعه جدید ایرانیان در سوئد به تحصیلات عالی می پردازند که بیش از میانگین میل به تحصیلات ( 45 درصد ) در میان کل جمعیت سوئد است.

باتوجه با شواهد و آمار می توانیم بگوییم که اکثریت ایرانیان توانسته اند از شرایط مفید و مناسب این کشور نهایت بهره را برده و به موقعیت و شرایط مناسبی در مهاجرت به سوئد دست پیدا کنند.

پیشرفت و ترقی در سوئد

سوئد در سال های پس از انقلاب صنعتی همواره با رشد اقتصاد خود مواجه بوده است به جز بازه هایی کوچکی که با رکود اقتصادی مواجه شده ، وگرنه تا کنون رشد اقتصاد منفی را تجربه نکرده است ، زمینه های متعددی بوده اند که بر رشد این کشور تاثیر گذار بوده اند ، به طور مثال این کشور در سال گذشته در زمینه علم کامپیوتر رشد بسیار زیادی داشته است و برنامه نویسان و شرکت های خصوصی بسیار قوی و نوپایی در این زمینه را به جود آورده است.

سوئد در زمینه تولید مواد خام و مواد معدنی در سال گذشته با رشد میزان تولید مواجه بوده است و جایگاه بسیار خوبی را در جهان به دست آورده است ، از نظر کارشناسان با مهاجرت به سوئد همواره زمینه رشد و ترقی افراد در هر زمینه که دارای تخصص باشند فراهم است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای پیشرفت و ترقی آماده اید؟ شماره خود را ثبت نمایید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دین و مذهب ، رکن مهم در مهاجرت به سوئد

آغاز تجربه مذهبی در سوئد به دین نورس پیش از مسیحیت بازمی گردد و اعتقادات نورس تا قرن دوازدهم ادامه داشت و سوئد آخرین کشور اسکاندیناوی بود که توسط مبلغان کاتولیک مسیحی شد و اکنون مسیحیت پروتستان لوتری با عضویت 66 درصد از جمعیت در کلیسای سوئد بزرگترین مذهب در این کشور می باشد.

جدای از تشریفات ، سوئد یک کشور بسیار سکولار است و طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو تقریباً نیمی از سوئدی‌ها می‌گویند که مذهب اصلاً مهم نیست و به نظر می رسد سوئد در کنار کشورهایی مانند جمهوری چک ، فرانسه ، ژاپن ، استرالیا ، انگلستان و هلند یکی از کم مذهبی ترین کشورهای جهان است.

مهاجرت به سوئد

همه سوئدی ها با نقش فرهنگی برجسته کلیسا هم احساس راحتی نمی‌کنند و بسیاری از مردم به دنبال اشکال جایگزین مناسک هستند ، به عنوان مثال امروزه تنها حدود 24 درصد از عروسی ها توسط کلیسای سوئد برگزار می شود درحالی که در سال 1970 این رقم 80 درصد بوده است.

به همین خاطر کلیسای سوئد اغلب تغییرات اجتماعی لیبرال را به جای مانع شدن با آن همراهی کرده است ، چنان چه در سال 2009 سوئد ازدواج همجنس گرایان را قانونی کرد و کلیسا تصمیم گرفت در همان سال مراسم ازدواج همجنس گرایان را آغاز کند.

علاوه بر این، افزایش مهاجرت به سوئد ، به تنوع مذهبی بیشتر کمک کرده است و کلیسای کاتولیک افزایش عضویت را گزارش می دهد و از مهاجران به عنوان منبع اصلی یاد می کند.

برای شناخت بیشتر از ابعاد مهاجرت به سوئد حتماً مقالات زیر را بخوانید.

سایر ادیان در سوئد

مذاهب دیگری چون اسلام ، یهود و فرقه های دیگر دین مسیحیت نظیر کاتولیک و ارتدکس شرقی نیز از جمله ادیان مردم در سوئد می باشد ، که پس از مسیحیت دین اسلام بیش ترین پیرو و 5 درصد از جمعیت این کشور را در بر می گیرد و باقی یا بی دین یا مربوط به دیگر ادیان می باشند.

در سال 2009 وزارت امور خارجه ایالات متحده تخمین زد که 450 هزار تا 500 هزار مسلمان در سوئد زندگی می کنند که حدود 5٪ از کل جمعیت کشور در آن زمان بوده است ، اما آمار رسمی سوئد 200 هزار مسلمان رسمی را در سال 2019 شمارش کرده است.

اگرچه گزارش بین المللی آزادی مذهبی وزارت امور خارجه ایالات متحده 5 سال پیش و در سال 2014 حدود 6 درصد از جمعیت کل سوئد را مسلمان اعلام کرده بود که این تعداد نزدیک به 600 هزار نفر بوده است ، همچنین شورای رسمی جوامع یهودی سوئد حدود 20 هزار یهودی قومی در سوئد را بر اساس معیارهای هلاکی تخمین می زند و نزدیک به 10 هزار نفر با دین هندو نیز در این کشور زندگی می نمایند.

حقایق و قوانین جالب در مورد سوئد

  1. حقوق زنان در این کشور بسیار رعایت می شود و هرگونه اعمال خشونت یا تبعیض جنسیتی با برخوردهای شدیدی رو به رو می شود و مردهای ایرانی برای انتخاب مهاجرت به سوئد خیلی باید به این موضوع دقت داشته باشند.
  2. سوئد اولین کشوری بود که کتک زدن توسط والدین را ممنوع کرد ، تنبیه بدنی به هر شکلی در سوئد ممنوع است از جمله تنبیه در مدارس که جرم محسوب می شود.
  3. سوئد سومین صادرکننده بزرگ موسیقی در جهان است و صحنه موسیقی غنی و پر رونقی دارد و پس ازآمریکا و بریتانیا سومین صادرکننده بزرگ موسیقی در جهان است.
  4. قدیمی ترین پارک های ملی اروپا در سوئد هستند.
  5. سوئد اولین کشوری بود که اجازه تغییر جنسیت را داد.
  6. سوئد یکی از بهترین سیستم های بازیافت و حمل زباله در جهان را دارد و سیستم آن به قدری پیچیده است که کمتر از 1 درصد زباله های خانگی تولید شده به محل های دفن زباله فرستاده می شود ، این کشور اغلب به واردات زباله از کشورهای خارجی متوسل می شود تا کارخانه های بازیافت پیشرفته خود را فعال نگه دارد.
  7. در حین رانندگی با استفاده از هندزفری قادر به صحبت خواهید بود ، اما صحبت بدون آن در حین رانندگی ممنوع است.
  8. پاسپورت سوئدی یکی از بهترین پاسپورت های جهان است و اجازه ورود به 124 کشور دنیا بدون ویزار را می دهد.

در محتوای ویدئویی آماده شده برای شما، بخشی از ویزاهایی رو مشاهده می کنید که توسط تیم اجرایی شرکت مهاجرتی رجبی برای کلاینت های محترم اخذ شده است، امیدواریم در صورتی که شما هم خواهان ساختن زندگی در جایی دیگر هستید، ویزا و یا کارت اقامت خودتون را در کنار سایر دوستان ببینید.

اطلاعات عمومی مورد نیاز درباره سوئد

در این قسمت برخی از اطلاعات عمومی و همگانی که برای مهاجرت به سوئد امکان نیاز به آستفاده از آنان یا اطلاع از آنان وجود دارد را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم ، علاوه بر این می توانید برای اطلاع از جزئی ترین اطلاعات و نکات و حتی مقررات شهروندی این کشور و دیگر موارد با ما در موسسه مهاجرتی رجبی تماس حاصل نمایید و سوالات خود را مطرح کنید.

اطلاعات عمومی مورد نیاز درباره سوئد

وضعیت شبانه روز در سوئد

نزدیک به 15 درصد از کشور سوئد ، یعنی شمال این کشور در مدار قطب شمال قرار دارد و در این قسمت از اواخر ماه مه تا اواسط جولای ، خورشید در تمام شبانه‌روز در آسمان دیده می‌شود ، البته در این مدت حتی در شهر جنوبی‌ مانند استکهلم هم شب وجود ندارد و تنها چندساعتی هوا نیمه‌تاریک می‌شود.

از طرف دیگر در اواسط دسامبر ، استکهلم تنها 5 ساعت ونیم دارای نور روز است و در نواحی بسیار شمالی‌ این کشور مانند منطقه لاپ‌لند ، حدود 20 ساعت از شبانه روز به‌طور کامل تاریک و تنها برای 4 ساعت هوا گرگ‌ و میش می باشد.

اختلاف ساعت سوئد و ایران

استکهلم پایتخت سوئد در منطقه‌ی زمانی UTC/GMT +2 قرار گرفته است و این یعنی که ساعت در آن جا یک ساعت و نیم از تهران عقب‌تر است ، موردی که شما در مهاجرت به سوئد باید توجه به آن داشته باشید در هنگام ارتباط با ایران دچار مشکل نشوید.

به طور مثال اگر الان در تهران ساعت 10 صبح باشد در استکهلم ساعت 8 و نیم صبح است ، به دلیل این که تفاوت ساعت این کشور با کشورمان زیاد نیست پس برای مسافرت با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد.

فاصله مکانی و زمانی با ایران

اگر آماده مهاجرت به سوئد هستید بهتر است بدانید که فاصله هوایی تهران با استکهلم 3566 کیلومتر می باشد و پرواز از تهران تا استکهلم نیز 5 ساعت به طول خواهد انجامید ، پس همین حالا به فکر سرگرمی مناسب در هواپیما باشید تا این مدت به بهترین شکل برای شما سپری شود.

اطلاعات تلفن سوئد

پیش شماره یا کد تلفن کشور سوئد 0046 یا +46 می باشد و برای برقراری تماس از کشورهای دیگر با این کشور باید این کد را به ابتدای شماره تلفن 5 تا 8 رقمی این کشور وارد نمایید ، همچنین در صورت سفر به این کشور می توانید در مواقع اضطراری با تلفن های زیر تماس حاصل کرده و مورد اورژانسی یا اظطراری خود را برای پیگیری اعلام کنید :

  • 112 – خدمات اضطراری ( پلیس ، اتش نشانی ، اورژانس و غیره )
  • 11313 – اطلاعات در حوادث اضطراری و حوادث بزرگ
  • 11414 – پلیس ( موارد غیر اضطراری و اورژانسی )

کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این محتوا شما را تمامی جوانب مهاجرت به سوئد آشنا کردند ، برای ارتباط با مشاوران ما از باکس دیدگاه استفاده کرده و به پاسخ خود برسید.

سوالات پر تکرار مهاجرت به سوئد

روش هایی که شما می توانید به اقامت سوئد برسید عبارتند از: تحصیل ، کار ، ثبت شرکت یا سرمایه گذاری و نهایتاً ازدواج با یک تبعه سوئدی

پاسپورت سوئدی یکی از بهترین پاسپورت های جهان است و اجازه ورود به 124 کشور دنیا بدون ویزار را می دهد.

در سال 2009 وزارت امور خارجه ایالات متحده تخمین زد که 450 هزار تا 500 هزار مسلمان در سوئد زندگی می کنند که حدود 5٪ از کل جمعیت کشور در آن زمان بوده است ، اما آمار رسمی سوئد 200 هزار مسلمان رسمی را در سال 2019 شمارش کرده است.

خیر ، اما در اواسط دسامبر ، استکهلم تنها 5 ساعت ونیم دارای نور روز است و در نواحی بسیار شمالی‌ این کشور مانند منطقه لاپ‌لند ، حدود 20 ساعت از شبانه روز به‌طور کامل تاریک و تنها برای 4 ساعت هوا گرگ‌ و میش می باشد.

طبق آخرین آمار تا سال 2019 ، بیش از 80 هزار ساکن سوئد متولد ایران بوده اند و همچنین نزدیک به 41 هزار نفر نیز با حداقل یکی از والدین ایرانی متولد شده اند.

حقوق زنان در این کشور بسیار رعایت می شود و هرگونه اعمال خشونت یا تبعیض جنسیتی با برخوردهای شدیدی رو به رو می شود و مردهای ایرانی برای انتخاب مهاجرت به سوئد خیلی باید به این موضوع دقت داشته باشند.

این اطلاعات بخش کوچکی از اطلاعات مورد نیاز شما برای مهاجرت به سوئد می باشد که توسط کارشناسان حرفه ای و متخصص هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی به نگارش درآمده اند ، این نکته را فراموش نکنید که در کنار مطالعه مقالات انتهای این صفحه برای مقایسه کشورها و گرفتن تصمیم صحیح، می توانید در روزهای هفته برای کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه مهاجرتی رجبی در شهرهای تهران و شیراز تماس حاصل نمایید.

حتماً مقالات زیر و سایر مقالاتی که در سایت موجود است را مطالعه نمایید تا بهترین تصمیم را داشته باشید.

18 دیدگاه در “مهاجرت به سوئد

  1. مهاجرت به سوئد ستاره گفت:

    سلام
    من رشته حسابداری بودم با سابقه کاری ولی شغل همسرم ازاد هست.در حال یادگیری زبان انگلیسی هستم میخواستم بدونم چه رشته فنی آموزش ببینیم که برای مهاجرت به سوئد اقدام کنیم؟

    1. مهاجرت به سوئد مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      بهتر است که آموزش های تکمیلی در زمینه رشته تحصیلی خودتان شرکت کنید .
      با تشکر از سوال شما

  2. مهاجرت به سوئد آرمیتا گفت:

    سلام من افغانستاتی هستم و دانشجوی پزشکی بودم در افغانستان ، الان ب دلیل اومدن طالبان نتونستم درسم رو تموم کنم ، میخواستم ببینم چطور میتونم به کشور سوید پناهنده بشم و درسم رو همونجا ادامه بدم

    1. مهاجرت به سوئد مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      در زمینه پناهندگی مشاوره ای نداریم ولی برای تحصیل در سوئد میتوانیم به شما کمک کنیم .
      اما در نظر داشته باشید که سوئد برای تحصیل در رشته پزشکی بومی پذیر است و درصد بسیار پایینی برای پذیرش دانشجوهای خارجی در این رشته در نظر گرفته شده .
      با تشکر از سوال شما

  3. مهاجرت به سوئد AMIR گفت:

    سلام. اخیرا اطلاعاتی در مورد ویزای کاریابی سوئد برای افراد با تخصص در ایمیلم دریافت کردم. ولی توی وب سایتهای مهاجرتی داخلی مطلبی در این مورد موجود نیست. ممکنه در مورد این ویزا اطلاعاتی بدهید؟

    1. مهاجرت به سوئد مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      اگر منظورتان ویزای جستجوی کار سوید است باید با ارایه مدرک فوق لیسانس و تسلط به زبان طی نه ماه در سوید دنبال کار بگردید.همچنین اگر از همین ایران از کارفرما جاب افر داشته باشید میتوانید مستقیما ویزای کار دریافت نمایید.

      با تشکر از سوال شما

  4. مهاجرت به سوئد رقیه صلح جو گفت:

    سلام .من وهمسرم و دو تا فرزندانم تصمیم به مهاجرت به کشور سوئد راداریم لطفا راهنمایی بفرمائید از کجا باید شروع کنیم. بنده در دانشگاه با رده مربی تدریس می کنم و رشته ام روانشناسی با مرحله رساله دکتری هستم.همسرم کارشناسی مدیریت دولتی و در شغل نمایندگی بیمه فعالیت دارد وفرزندانم 8 و12 سال دارند.ضمنا بنده دارای مجوز مرکز مشاوره وروانشناختی تخصصی تربیتی و تحصیلی می باشم.لطفا مراتب قانونی و هزینه های مهاجرت رو برام اعلام بفرمائید.سپاسگذارم

    1. مهاجرت به سوئد مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در حال حاضر کشور سوئد به روانشناس نیاز دارد و به شیوه زیر میتوانید به سوئد مهاجرت کنید.
      1-شرکت در کالج زبان سوئدی با هزینه 10 هزار یور در سال و دریافت مدرک c1 زبان سوئدی
      2-شرکت در آزمون های دانش، قانون و دوره کارورزی
      3-ورود به بازار کار
      بقیه اعضای خانواده می‌توانند ویزای همراه بگیرند.

      با تشکر از سوال شما

  5. مهاجرت به سوئد شيوا گفت:

    سلام وقت بخير يه سوال داشتم من ليسانس گرافيك دارم و 34 سال سن دارم و حدود 3 سال سابقه كاري در زمينه تدوين براي برنامه هاي تلويزيون دارم و الان حدود 13 سال در بيمارستان دولتي كار ميكنم ( اول در كتابخانه بيمارستان بعد كارگزيني و حدود 6 سال منشي دفتر پزشكان هستم) ميخواستم بدونم ن براي ويزاي كاري مي توانم اقدام كنم ؟ با تجربه هاي كاري كه داشتم ؟ يا مدرك فني كه لازم باشه بگيرم ؟ ميشه راهنمايي بفرمائيد.
    خيلي ممنون

    1. مهاجرت به سوئد Hamid گفت:

      با سلام

      شما از طریق رشته گرافیک و تدوین می توانید وارد بازار کار کشور آلمان شوید.

      با تشکر از سوال شما

  6. مهاجرت به سوئد hassan گفت:

    اینجانب علاقه مند به اقامت و زندگی در کشور سوئد بوده و تمایل دارم ازراه قانونی وبدون استرس به این کشور مهاجرت کرده وبرای خود و خانواده خودم اقامت بگیرم.لازم به ذکر است مدرک تحصیلی ام دانشجوی سال آخر دکتری منابع طبیعی از دانشگاه دولتی هستم و 18سال سابقه کار در یک سازمان دولتی وغیر مرتبط با رشته تحصیلی خود دارم .
    سوال : 1-چقدر زمان می برد تا اقامت بگیرم 2-هزینه برای اقامت خود وخانواده ام چقدر خواهد بود 3-وضعیت اشتغال خود در کشور مقصد چه وضعی خواهد داشت تا به لحاظ مالی برای خود و خانواده خود(همسرو دو فرزندم ) مشکلی ایجاد نشود….

    1. مهاجرت به سوئد Hamid گفت:

      با سلام

      ۱. بعد از ۴ الی ۵ سال کار کردن میتونین اقامت دائم بگیرید
      ۲. هزینه زندگی بصورت ماهانه برای یک خانواده ۴نفره با اجاره منزل ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ یورو هست
      ۳. وضعیت کاری با توجه به شغل شما تعیین خواهد شد
      بهتره از طریق تحصیل و یا دوره های زبان اقدام کنین که راحتتر وارد پروسه کاری و اقامتی بشید.

      با تشکر از سوال شما

  7. مهاجرت به سوئد Mm گفت:

    سلام
    لطفا بفرمایید خودتون جاب افر در سوئد دارید یا خودمون باید کارفرما داشته باشیم؟

    1. مهاجرت به سوئد مشاور امور مهاجرت گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      کشور سوئد در حال حاضر جذب نیروی کار از اتباع خارجی ندارد. شرایط ورود به پروسه کار در این کشور برای افرادی فراهم است که یا در اتحادیه اروپا اقامت داشته باشند یا با داشتن جاب آفر بتوانند وارد پروسه کاری در این کشور شوند . در نظر داشته باشید در صورتی دعوت نامه کاری شما مورد تایید است که در اتحادیه اروپا آگهی شده و دارای مهر وزارت کار کشور سوئد باشند .

      باتشکر از سوال شما

  8. مهاجرت به سوئد زهرا فاطمی گفت:

    من و همسرم و فرزند ۷ ماههم قصد مهاجرت به سوئد رو داریم لطفا بنده رو راهنمایی کنید
    فاطمی

  9. مهاجرت به سوئد ملیحه امیدی گفت:

    سلام
    همسرم که مقیم سوئد است حدود 10ماه پیش از همسر خود در سوئد طلاق گرفته است و به ایران آمد و با هم ازدواج کردیم و اکنون من باردار هستم. آیا من بعد از تولد پسرم امکان مهاجرت و زندگی در سوئد را دارم؟
    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (432 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه