موسسه مهاجرتی در شیراز

موسسه مهاجرتی در شیراز یکی از عناوینی است که این روزها به دفعات توسط خیلی از افراد در موتورهای جستجوگر سرچ می شود و آنقدر این سرچ و بررسی ادامه پیدا می کند تا بتوانند موسسه مهاجرتی مناسبی را پیدا کنند؛ چرا که یکی از شهرهایی که همواره متقاضیان زیادی برای امر مهاجرت داشته و در جنوب کشور سرآمد است شیراز می باشد.

متقاضیان مهاجرت به خوبی از این موضوع آگاه هستن که بهترین راه برای گزینش یک مقصد درست با توجه به ویژگی ها و شرایطشان ، مراجعه به موسسات مهاجرتی قانونی می باشد و یافتن بهترین موسسه مهاجرتی در شیراز یا هر شهر دیگر به این مهم کمک می کند. لازم به ذکر است هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی از موسساتی است که در دو شهر تهران و شیراز به صورت گسترده در خصوص انجام تمامی روش های مهاجرتی به متقاضیان خدمت رسانی می کند.

اما به طور کلی چه موسسه ای می تواند متقاضیان را به هدف دلخواه برساند ؟ موسسه مهاجرتی در شیراز باید چه خدماتی را ارائه دهد ؟ آیا تمامی موسسات تخصص کافی برای راهنمایی صحیح داوطلبین را دارند ؟

طبیعتا مشخصه هایی مانند تجربه و سابقه کار بالا به شما به عنوان متقاضیان مهاجرت کمک می کند تا بتوانید موسسه مهاجرتی در شیراز یا هر شهر دیگری را راحت تر انتخاب نمایید. بنابراین در ادامه این نوشتار قصد داریم شما را از تمامی ویژگی های موسسه مهاجرتی در شیراز مطلع سازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در خصوص موسسه مورد نظر خود داشته باشید.

فهرست مطالب
موسسه مهاجرتی در شیراز

در ابتدای مقاله محتوای ویدئویی از همکار ما روناک را میبینید که اطلاعات این مقاله را در حدود 5 دقیقه بصورت خلاصه دراختیار شما می گذارد ؛ همچنین فایل صوتی همین ویدئو بصورت پادکست به شما تقدیم شده و امکان ذخیره سازی و دانلود فایل صوتی نیز وجود دارد ، حتما این فایلها را ببینید و بشنوید تا اطلاعات خوبی در زمینه موسسه مهاجرتی در شیراز بدست آورید.

پادکست موسسه مهاجرتی در شیراز​

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

دوستان عزیز در جنوب کشور برای ارزیابی اولیه مجانی، الان تماس بگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

روش های قانونی در موسسات مهاجرتی

روش های مختلفی برای خروج از کشور و مهاجرت به کشورهای دیگر وجود دارد که براساس ویژگی ها و شرایطتان معمولا بهترین روش از سوی مشاوران در موسسات مهاجرتی به شما پیشنهاد می گردد.

رایج ترین روش های مهاجرت قانونی شامل مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری ، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت ، مهاجرت از طریق ازدواج و مهاجرت از طریق تولد فرزند می باشند.

البته روش های دیگری مانند مهاجرت از طریق پناهندگی و یا به صورت قاچاقی هم وجود دارد که به هیچ وجه قابل اطمینان نیست و بهتر است هموطنان عزیز حتما از روش های معقول و قانونی از کشور خارج شوند تا آرامش و امنیت خود را تضمین کنند.

روش های قانونی در موسسات مهاجرتی

جالب توجه است که بسیاری از افرادی که تصمیم به مهاجرت از طریق پناهندگی می گیرند دارای شرایط ایده آلی برای انجام انواع دیگر مهاجرت حتی با هزینه کمتر می باشند اما به دلایلی همچون عدم اطلاع کافی ، سودجویی کلاهبرداران مهاجرتی و نداشتن اعتماد به نفس دست به روش های خطرناک می زنند. دوستانی که ساکن شیراز هستند قطعا در صورت مراجعه به موسسه مهاجرتی در شیراز این موضوع را راحت تر درک می کنند .

ویژگی های موسسه مهاجرتی معتبر در شیراز

immigration institute Shiraz

ویژگی های موسسه مهاجرتی معتبر در شیراز

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم شاخصه هایی وجود دارد که تشخیص اعتبار و ارزشمندی یک موسسه مهاجرتی را راحت تر می کند. مانند :

  • دارا بودن اطلاعات کافی و جامع در مورد انواع مختلف روش های مهاجرتی به همه کشورها ( نه فقط دو یا سه کشور محدود )
  • دارا بودن نماینده در کشورهای مختلف جهت پشتیبانی ، پیگیری امور مهاجران پس از ورود به کشور هدف ، اخذ پذیرش ، اخذ بورسیه و راهنمایی دانشجویان برای کسب بورسیه و سایر نیازهای احتمالی مهاجران
  • توجه به تخصص و تجربه کارشناسان مهاجرتی در خصوص ارائه خدمات در موسسه مهاجرتی در شیراز یا هر شهر دیگر و عدم توجه به عناوینی همچون وکیل مهاجرت در شیراز یا وکیل مهاجرت در ایران ، چرا که وکیل مهاجرت در علم حقوق وجود ندارد و این اصطلاح به افرادی که امور حقوقی شرکت های مهاجرتی را انجام می دهند نسبت داده می شود. در ادامه بیشتر در این خصوص صحبت خواهیم کرد.
  • بهتر است به شرکت هایی که مدت زمان محدود و کمتر از 3 ماه از تاسیس آنها می گذرد اعتماد نکنید. همچنین موسساتی که اطلاعات کامل از قبیل آدرس دفتر ، شماره تماس معتبر ، حوزه فعالیت و اطلاعات دقیق نحوه ویزا و پذیرش را به شما ارائه نمی کنند قابل اعتماد نیستند .

در ادامه، مقالات کشورها و روش های مهاجرتی مورد تقاضای ایرانی ها را بخوانید.

وکیل مهاجرت در شیراز

علم حقوق به دو شاخه حقوق بین الملل و حقوق داخلی ( کیفری یا مدنی ) افراز می شود، بنابراین در ایران و در شغل وکالت یا در واقع رشته حقوق شاخه ای به نام مهاجرت وجود ندارد بنابراین اگر کسی با عنوان وکیل مهاجرت در شیراز قصد جلب اعتماد شما را داشت به راحتی اطمینان نکنید.

همچنین اگر کسی بخواهد در زمینه مهاجرت خدماتی ارائه دهد ، نیازی نیست که وکیل پایه یک دادگستری باشد چرا که این حوزه نیاز به یک فرد متخصص و با تجربه در زمینه مهاجرت دارد.

در حقیقت لازمه ایجاد یک موسسه مهاجرتی در شیراز یا هر شهر دیگر داشتن پروانه وکالت نیست و افراد بدون آن می توانند به صورت قانونی به فعالیت در حوزه مهاجرت بپردازند.

وکیل مهاجرت در شیراز

عنوان وکیل مهاجرت در شیراز از کجا آمده است؟

در کشورهایی نظیر کانادا و استرالیا به افرادی که برای ارائه مشاوره یا انجام امور مهاجرتی گواهی نامه ای دریافت می کنند وکیل مهاجرت گفته می شود که دفاتر مهاجرتی در شیراز یا سایر شهر ها نیز این لفظ را به کار می برند.

الفاظ مختلفی در حوزه مهاجرت و توسط افراد مختلف استفاده می شود اما انجام کار مهاجرتی کاملا وابسته به تخصص و تجربه است و این اصطلاحات انجام پروسه مهاجرتی را تسهیل یا تسریع نمی کنند.

در فیلم حاضر تنها تعداد کمی از ویزاهای اخذ شده کلاینت های محترم ما  به نمایش گذاشته شده است ، برای دیدن مصاحبه برخی از این عزیزان که مسیر مهاجرت شون رو با کارشناسان موسسه رجبی پیش بردند به بخش “ما تا حالا چیکار کردیم؟” بروید.

امیدواریم شما هم ویزای خودتون رو در آینده در کنار سایز ویزا های ما ببینید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

فرصت را از دست ندهید و یک مشاوره اولیه با کارشناسان داشته باشید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

موسسه اعزام دانشجو در شیراز

از آنجایی که مجموعه رجبی یک شرکت مهاجرتی است در حال حاضر تمامی روش های مهاجرتی را بدون محدودیت انجام می دهد که یکی از آن ها مشاوره به متقاضیان مهاجرت تحصیلی به سایر کشورها می باشد.

از آنجایی که مجموعه رجبی یک شرکت مهاجرتی است در حال حاضر تمامی روش های مهاجرتی را بدون محدودیت انجام می دهد که یکی از آن ها مشاوره به متقاضیان مهاجرت تحصیلی به سایر کشورها می باشد. بنابراین نیازی وجود ندارد تا موسسه رجبی که یک موسسه مهاجرتی در شیراز و تهران است تبدیل به یک موسسه اعزام دانشجو که نوعی از موسسات محدود هستند شود.

موسسه اعزام دانشجو در شیراز

تفاوت موسسات اعزام دانشجو و موسسه مهاجرتی

از جمله محدودیت هایی که متوجه یک موسسه اعزام دانشجو در شیراز یا هر شهر دیگری است ، عدم اجازه ارائه مشاوره در خصوص روش های مهاجرتی مثل فرصت های شغلی بعد از تحصیل می باشد که در صورت انجام این کار توسط این نوع از موسسات ، مجرم شناخته می شوند.

در صورتی که یک موسسه مهاجرتی در شیراز و سایر شهرهای ایران مثل موسسه رجبی می تواند در رابطه با هر نوع مهاجرتی از صفر تا صد بدون معذوریت قانونی به متقاضیان مشاوره دهد.

علاوه بر این یک موسسه اعزام دانشجو در شیراز و سایر مناطق فقط می تواند در خصوص اعزام دانشجو در مقاطع بالای دیپلم فعالیت کند و مانند دفاتر مهاجرتی در شیراز اجازه فعالیت برای متقاضیان شرکت در کالج ها ، دوره های زبان و پادفک ها را ندارد.

همچنین موسسات اعزام دانشجو تنها می توانند از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و همچنین در چند کشور مشخص برای متقاضیان پذیرش بگیرند ، این در حالی است که دفاتر مهاجرتی در شیراز و سایر شهرها برای دریافت پذیرش از هر دانشگاهی که متقاضی در نظر داشته باشد ، میتوانند به صورت قانونی اقدام کنند.

لازم به ذکر است یک موسسه اعزام دانشجو در شیراز و سایر شهرهای کشورمان اجازه شعبه زدن ندارد در حالیکه چنین محدودیتی متوجه یک موسسه مهاجرتی در شیراز و شهرهای دیگر نیست.

در نهایت هم اگر با موسسات اعزام دانشجو به مشکل بر بخورید ، شکایت شما در کارگروه بررسی می شود و در مراجع قضایی امکان شکایت وجود ندارد.

موسسه حقوقی مهاجرتی رجبی در شیراز

موسسه حقوقی مهاجرتی رجبی در شیراز

مهاجرت به کشورهای مختلف حتما باید تحت نظر افراد آگاه صورت گیرد ، هرچند که در بسیاری از موارد به خصوص مهاجرت تحصیلی خود شخص می تواند مستقیما اقدام کند اما پیچ و خم هایی در این راه وجود دارد که ممکن است متقاضی را با ابهام و دردسر مواجه سازد.

به طور مثال تغییر قوانین مهاجرتی یکی از مواردی است که می تواند پروسه مهاجرتی افراد را به طور کامل دستخوش تغییر کند در این مواقع تنها حضور یک کارشناس در موسسه مهاجرتی در شیراز یا هر شهر دیگری می تواند روند انجام پرونده مهاجرتی را به سمتی هدایت کند که متقاضی متضرر نشود.

همچنین برخی از افراد به دلیل خاص بودن شرایط خود نمی توانند به راحتی مسیر مهاجرت را پشت سر بگذارند و نیازمند استفاده از راهنمایی های متخصصین با تجربه مهاجرتی هستند که در دفاتر مهاجرتی در شیراز و سایر شهرها در حال فعالیت می باشند.

لازم به ذکر است در هیچ کدام از شرایطی که مطرح شد حضور وکیل پایه یک دادگستری الزامی نیست و انجام کارها کاملا به متخصصین نیاز دارند. بنابراین با اطلاعات کافی وارد مسیر پر پیچ و خم مهاجرت شوید و اجازه ندهید که الفاظی مثل وکیل مهاجرت در شیراز یا تهران شما را وارد بی راهه کنند.

مهاجرت هوشمندانه با موسسه رجبی

امیدواریم توضیحات این نوشتار در باب موسسه مهاجرتی در شیراز مفید واقع شده باشد ، هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی یکی از موسسات برتر در ایران می باشد که با گارانتی مراحل اخذ ویزا ، پذیرش . یا اقامت های سرمایه گذاری توانسته همواره رضایت هموطنان را در نحوه مشاوره های حقوقی جلب نماید و گواه این ادعا پرونده های موفقی می باشد که در این چند سال داشته است .

چنانچه شما هم متقاضی مهاجرت هستید می تواند با دریافت مشاوره از کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی در دو شهر تهران و شیراز نسبت به این موضوع حساس با خیال راحت تصمیم گیری نمایید.

سوالات پر موسسه مهاجرتی در شیراز

به طور کلی موسسات مهاجرتی باید ثبت شده با موضوع فعالیت مهاجرتی باشند که در سایت قوه قضاییه قابل مشاهده باشد.

خیر – موسسات حقوقی امکان ارائه مشاوره های حقوقی را دارند، اما از روال انجام کارهای مهاجرتی معمولاً بی اطلاع هستند.

اساساً موسسات اعزام دانشجو صرفاً اجازه محدودی در کشور و دانشگاه های مورد تایید دارند و نمی توانند تمامی جوانب مهاجرتی را برای شما تشریح کنند.

به طور کلی وکیل مهاجرت وجود خارجی ندارد و صرفاً در برخی از کشورها مانند کانادا با دریافت لایسنس امکان انجام امورات مهاجرتی وجود دارد.

اگر به دنبال تحصیل در کشورهای تراز اول دنیا هستید، حتماً مقاله های زیر را بخوانید.

تجربه چندتا از متقاضیان عزیز که از روش های مختلف برای مهاجرت اقدام کرده اند را ببینید.

76 دیدگاه در “موسسه مهاجرتی در شیراز

  1. موسسه مهاجرتی در شیراز سیده سمیرا بهزادی گفت:

    با سلام و عرض ادب

    ممنون میشم برای گرفتن بورسیه دکتری دانشگاههای قطر و حوزه خلیج فارس من و راهنمایی کنید.
    با تشکر

    1. موسسه مهاجرتی در شیراز مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای دریافت پذیرش مقطع phd نیاز به رزومه تحقیقاتی پژوهشی قوی می باشد.
      معدل لیسانس ،فوق لیسانس، سطح زبان، پایان نامه، مقاله ای اس ای، تألیف کتاب، ترجمه کتاب و غیره می‌تواند رزومه شما را قوی کند. در صورت داشتن رزومه مناسب میتوانید از طریق مکاتبه با اساتید پذیرش دریافت نمایید.

      با تشکر از سوال شما

  2. موسسه مهاجرتی در شیراز نازنین گفت:

    سلام
    26 سالمه 4 سال سابقه بازرگانی در شرکتی در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی دارم . همسرم 28 سال دارد و اپراتور دستگاه CNC درحوزه تولید قطعات صنعتی کار می کند و 7 سال سابقه کار دارد . ممنون میشم راهنمایی کنید که شرایط کاری برای ما در ترکیه به چه صورت هست.

    1. موسسه مهاجرتی در شیراز Hamid گفت:

      با سلام

      برای کار در ترکیه شما باید یک پیشنهاد شغلی از آن کشور داشته باشید و سپس از طریق آن وارد سیستم کاری ترکیه شوید .

      با تشکر از سوال شما

  3. موسسه مهاجرتی در شیراز نیلوفر گفت:

    با سلام 23 سالمه هم خودم هم همسرم آرایشگر حرفه ای هستیم خواستم بدونم با مدرک و کار آرایشگری میتونیم برای اقامت انگلستان اقدام کنیم؟؟؟

    1. موسسه مهاجرتی در شیراز Hamid گفت:

      با سلام

      برای اخذ ویزای کاری انگلستان باید جاب آفر یا دعوت نامه کاری از کارما داشته باشید و با توجه به اینکه معمولا کارفرما ها نیروی کاری خارجی استخدام نمی کنند ؛ بهتر از در ابتدا به واسطه ویزای تحصیلی وارد کشور انگلستان شده و در نهایت وارد بازار کار شوید .

      با تشکر از سوال شما

  4. موسسه مهاجرتی در شیراز elahe گفت:

    با سلام
    من لیسانس پرستاری دارم و 39 سالمه با 15 سال سابقه کار و 2 تا بچه دارم. میخواستم ببینم امکان کار در کدوم کشورها را شانس بیشتری دارم و اینکه راجب به کار در قطر هم یک توضیح بدید ممنون میشم.

    1. موسسه مهاجرتی در شیراز Hamid گفت:

      با سلام

      شما می توانید مهاجرت کاری به کشور سوئد ، کانادا یا آلمان داشته باشید که برای مهاجرت به کانادا و المان ارائه مدرک زبان نیاز است ولی برای مهاجرت به سوئد بدون نیاز به ارائه مدرک زبان می توانید وارد این کشور شوید و بعد از بادگیری زبان وارد بازار کاری شوید در ضمن برای کارکردن در کشور قطر شما نیاز به کارفرما (کفیل )دارید که از شما دعوت بکار کنند. پیدا کردن کفیل کار چندان ساده ای نیست و در نهایت در کشورهای عربی اخذ اقامت دائم هم چندان شدنی نیست .

      با تشکر از سوال شما

  5. موسسه مهاجرتی در شیراز V. E گفت:

    سلام. مهندسی الکترونیک از دانشگاه دولتی با 8 سال سابقه مرتبط هستم.. واسه اتریش شانس پیدا کردن کار برام چقدره… اگه پیشنهاد بهتری دارین بفرمایید.

  6. موسسه مهاجرتی در شیراز َمجید گفت:

    سلام
    من دکترای زبان انگلیسی دارم و استاد دانشگاه در ایران هستم و سابقه بیش از 10 سال تدریس و مدیریت آموزشگاه زبان و نیز ترجمه دارم. ولی قصد ترک ایران و تاسیس یک موسسه ترجمه و یا آموزش زبان در ترکیه را دارم. آیا امکان این برای فردی مثل من وجود دارد؟ همچنین آیا با تاسیس موسسه در ترکیه اقامت داده میشود و یا حتما باید ملک بخرم؟ با سپاس از پاسخ شما.

  7. موسسه مهاجرتی در شیراز فریبا گفت:

    سلام
    پسرم ۱۹ ساله است و دیپلم تجربی دارد و برای ادامه تحصیل در کانادا میخواهد اقدام کند سالانه چقدر هزینه تحصیلش خواهد شد و چقدر برا اعزامش باید هزینه کنیمً؟

  8. موسسه مهاجرتی در شیراز مراد اسمعیل نژاد گفت:

    سلام من 48 سال دارم با مدرک زمین شناسی و21 سال سابقه در اجرای سدهای خاکی وسازه های جانبی آن دارم، چندین ماه است رزومه خود رو به شرکت های بین المللی در خارج از کشور ارسال می کنم متاسفانه تاکنون پیشنهاد استخدام از هیچ یک از آنها در یافت نکرده ام ، لطفا اگر روش کارامد دیگری برای کار در خارج کشور دارید ارائه دهید ممنون میشم.

    1. موسسه مهاجرتی در شیراز مشاور امور مهاجرت گفت:

      باسلام

      شما میتوانید بدون نیاز به دعوتنامه کاری از طریق ویزای جستجوی کار کشور المان و افریقای جنوبی اقدام نمایید. توجه داشته باشید برای افزایش شانس اخذ این ویزا بهتر هست متقاضی دارای سن زیر ۴۸ سال باشد. اگر شما بتوانید سطح زبان بالایی ارائه دهید میتوانید شانس بیشتری داشته باشید‌. همچنین شما میتوانید از طریق ثبت شرکت و یا تحصیل فرزندانتان بعنوان همراه وارد پروسه اقامتی شوید.

      باتشکر از سوال شما

  9. موسسه مهاجرتی در شیراز مهرداد گفت:

    سلام وقت بخیر من ۲۹سالمه مدرکم کاردانی تربیت بدنی متاهل دارای ۲فرزند اقدام به مهاجرت کانادا دارم راهنمایی میکنید

    1. موسسه مهاجرتی در شیراز مشاور امور مهاجرت گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      برای مهاجرت به کانادا به شیوه های مختلف می توان اقدام کرد و به توضیح دو مورد می پردازیم :
      در صورت ارائه سابقه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی و پر کردن گپ تحصیلی و ارائه مدرک زبان آیلتس آکادمیک با نمره 6.5 می توانید برای ویزای تحصیلی ( کالج های فنی – حرفه ای و یا مقطع لیسانس ) اقدام نمایید .
      همچنین برای اخذ ویزای کار ، در صورت داشتن امتیاز کافی نیز می توان اقدام کرد . سیستم کاری کشور کانادا ، سیستم اسکیل ورکر می باشد که شرایط شما ( مدرک تحصیلی ، مدرک زبان ، سابقه کار ، سن ) بررسی شده و در صورت به حد نصاب رسیدن امتیازات می توانید اقامت کشور کانادا را دریافت کرده و وارد بازار کار شوید .

      باتشکر از سوال شما

  10. موسسه مهاجرتی در شیراز naser گفت:

    با سلام
    درمورد تولد فرزند در کشورهای اروپایی میخواستم بپرسم که کدام یک از کشورهای اروپایی به تولد فرزند اقامت میدهند

  11. موسسه مهاجرتی در شیراز سید علی قائمی گفت:

    سلام
    من لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم. سنم 41 سال هست و بیش از 14 سال سابقه کار دارم. سمتم مسئول امور قرارداد ها هست. متاهل هستم و فرزند دارم. میخواستم بدونم با این شرایط من بهترین و مناسبترین جا واسه مهاجرت کجاست؟

  12. موسسه مهاجرتی در شیراز امیر گفت:

    سلام من 35 ساله هستم ،لیسانس برق قدرت دارم ،مدرک فنی حرف ای فتوولتاییک،نصب و تعمیر اسپیلت،دوربین مدار بسته ،برا کدوم کشور می تونم اقدام کنم .ممنون

  13. موسسه مهاجرتی در شیراز مینا گفت:

    با سلام اگر کسی با دعوت نامه به سفارت مراجعه کند و ترجمه سند ملکی ارایه دهد و بعد از سفر به کشور بازنگردد، برای سند ملکی مشکلی پیش میاد؟

  14. موسسه مهاجرتی در شیراز شیوا گفت:

    سلام من ٣٠ سالمه با همسرم ماه آینده با ویزای توریستی به ایتالیا می رم برای تولد بچه ام. الان ٨ ماهه باردارم آیا ایتالیا قانون خاک داره؟ هزینه زایمان با خودمه؟ میشه بیمه کنم خودم رو تا در این مدت اگه زایمان کردن هزینه با دولت باشه؟ بعدش هم می خوان پناهنده شم ترجیحا آلمان
    خواهش می کنم زودتر جواب بدید وقت ندارم

  15. موسسه مهاجرتی در شیراز نفیس گفت:

    سلام من 32سالمه، مدرک دانشگاهیم کشاورزی بوده ولی دوره طراحی لباس دیدم و مدرک دارم از اون دوره، 5ساله کار طراحی و دوخت و نقاشی پارچه انجام میدم،برندم هم ثبت شده، خواستم بدونم شانسی برای مهاجرت دارم، چه کشوری راحتتر هست

  16. موسسه مهاجرتی در شیراز محمدرضا گفت:

    سلام 30 سالمه ميخاستم ببينم برا كار در المان چطور اقدام كنم
    رشته مهندسي برق هستم
    پنج سال شاغلم در پالايشگاه عسلويه

  17. موسسه مهاجرتی در شیراز Masoud گفت:

    با سلام
    من مهندسی نفت گرایش بهره برداری خوندم و درحال حاضر در پتروشیمی لرستان یک سال و دو سال هم در پتروشیمی ماهشهر مشغول به کار بودم آیا امکان کار در امارات برایم وجود دارد در ضمن همسرم ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دارند از طریق ویزای کار برای هر دویشان میتونم اقدام کنم؟

  18. موسسه مهاجرتی در شیراز Nazanin گفت:

    سلام خسته نباشید. من ۲۴ ساله هستم و مدرک کارشناسی ریاضی دارم و تصمیم دارم از اول شروع کنم و رشته دارو سازی بخونم. و باید از کالج شروع کنم از آنجایی که برای کالج بخاطر سن نمیتوانم اقدام کنم مجبورم همزمان هم پذیرش کالج پزشکی بگیرم و هم پذیرش مستر که با پذیرش مستر ویزا بگیرم و به محض ورود به آلمان وارد کالج بشوم. میخواستم بپرسم آیا امکان این که هر دو پذیرش را از یک دانشگاه بگیرم وجود دارد؟ یا اینکه باعث رد ویزا میشود؟
    ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

  19. موسسه مهاجرتی در شیراز nazanin گفت:

    سلام خسته نباشید من امسال دیپلم میگیرم میتونم برای تحصیل المان در خواست بدم و اینکه حتما باید از قبل از یه دانشگاه المان پذیرش گرفته باشم؟ هزینه زندگی دانشجویی تو آلمان حدودا چن در میاد؟

  20. موسسه مهاجرتی در شیراز Samira گفت:

    سلام ایا اگر پیشنهاد کار از کلینیک یا موسسه معتبری در انگلیس داشته باشم میتوانم برای اولین بار برای ویزای انگلیس اقدام کنم و شانسی داشته باشم?ویزای کار محسوب میشود?و ایا گرفتن این ویزا به واسطه داشتن جاب اففر جزو ویزاهای اسان است یا خیر ??

  21. موسسه مهاجرتی در شیراز roya گفت:

    سلام،پرستار با ٦ سال سابقه كار هستم،شرايط مهاجرت به كدوم كشور آسونتر و بهتره؟

    1. موسسه مهاجرتی در شیراز مشاور امور مهاجرت گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      رشته پرستاری از جمله رشته هایی است که برای کار در کشورهای مختلف شما ابتدا باید معادل سازی مدرک را بگذرانید. و چون به صورت مستقیم با بیمار مواجه می شوید بنابراین باید نسبت به زبان کشور مقصد تسلط داشته باشید. در حال حاضر کشور آلمان گزینه ی مناسبی برای مهاجرت کاری پرستاران می باشد که با داشتن مدرک زبان المانی و گذراندن دوره معادل سازی مدرک می توانید وارد بازار کاری این کشور شوید. و از مزایا و دستمزد بالای این کشور بهره مند گردید.

      باتشکر از سوال شما

  22. موسسه مهاجرتی در شیراز نياز گفت:

    با سلام و تشكر از پاسخ گويي تون.
    ليسانس زبان دارم،ميخواستم بدونم براي اخذ پذيرش ارشد دانشگاه هاي نروژ نياز به مدرك آيلتس دارم يا خير؟

  23. موسسه مهاجرتی در شیراز Mehdi salarvandian گفت:

    باسلام.کارشناسی تاریخ دارم.برای مقطع ارشدودکترا،دررشته های مرتبط،مثل باستان شناسی و یازبان های باستانی،امکان تحصیل درفرانسه وجودداردیاخیر؟؟؟

  24. موسسه مهاجرتی در شیراز حدیث گفت:

    با سلام . من ۱۸ سالمه دیپلم تجربی دارم و ب زبان مسلط هستم و آیلتس دارم میخواستم بدونم شرایط ورود ب دانشگاه های نروژ چجوریه واسه رشته پرستاری یا مامایی و اینکه معدل نهاییم هم ۱۷ هس

    1. موسسه مهاجرتی در شیراز مشاور امور مهاجرت گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      تحصیل در رشته پرستاری و مامایی در کشور نروژ رایگان و به زبان نروژی می باشد . بنابراین باید مدرک زبان نروژی از ایران ارائه بدهید. ولی در کل کشور نروژ در شاخه های پزشکی بومی پذیر می باشد.

      باتشکر از سوال شما

  25. موسسه مهاجرتی در شیراز اراز.م.ف گفت:

    سلام فرهنگی هستم با 28 سال سابقه کاری متاهل ودارای 3 فرزند.لیسانس آموزش ابتدایی.همسرم لیسانس علوم تجربی وایشئن هم فرهنگی هستن.47 ساله هستم.آیا میتونم با فراگیری یک حرفه مانند لوله کشی، تعمیرات موبایل ،نصب پکیج واسیلت و… اقدام کنم.

  26. موسسه مهاجرتی در شیراز Y.torabi گفت:

    با سلام ، اینجانب کارشناس پرستاری هستم ، میخواستم بپرسم آیا با توجه به رشته کاری من شرایط کار در ترکیه رو دارم ؟ و برای کار پرستاری در ترکیه مدرک زبان نیاز هست ؟ چه مدرکی ؟

  27. موسسه مهاجرتی در شیراز مونیکا ادنان گفت:

    سلام

    ایا امکان مهاجرت به استرالیا را دارم یکبار ریجکت شدم

    1. موسسه مهاجرتی در شیراز مشاور امور مهاجرت گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      بله می توانید. و باید چند ماه از ریجکت شدن شما گذشته باشد. ولی علت ریجکت شدن درخواست قبلی را بررسی کنید و نقص های آن را برطرف کنید.

      باتشکر از سوال شما

  28. موسسه مهاجرتی در شیراز سارا گفت:

    با سلام
    32 ساله ام و میخوام برای مهاجرت تحصیلی اقدام کنم در مقطع ارشد.
    آیا همزمان با من همسرم هم میتونن همراهم بیان ؟ یا اینکه بعد از 1 ترم امکانپذیر هست؟

  29. موسسه مهاجرتی در شیراز شادی . ک گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    لیسانس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه غیرانتفاعی علم و هنر یزد دارم. 31 ساله هستم . آیا برای ادامه تحصیل میتونم اقدام کنم؟ چه کشورهایی ارشد رشته مطالعات ترجمه رو دارند؟

  30. موسسه مهاجرتی در شیراز ریحانه گفت:

    سلام خسته نباشبن من ۱۹ سالمه مدرک ایلتس ۷ دارم و دیپلم انسانی تازه مدرسه رو تموم کردم میخواستم ببینم برای تحصیل در دوبی چه کار باید کنم

  31. موسسه مهاجرتی در شیراز محمد امین گفت:

    با سلام خدمت شما.
    من30 سال سن دارم و مدارک بازرسی جوش بین المللی ترجمه شده و مدرک جوشکاری ارگون با تحصیلات کاردانی جوش دارم بنظر شما راهی برای اقامت من توی ترکیه وجود داره ممنون از راهنماییتون.

  32. موسسه مهاجرتی در شیراز Arezoo گفت:

    سلام من ۱۸ سالمه دیپلم تجربی دارم و مدرک بین المللی طراحی لباس دارم و کالکشن دارم و یک سری مدرک های ورک شاپ برند سازی و.. دارم.نمره ایتلسمم ۶ بوده و میخوام شروع کنم که زبان ایتالیایی رو بخونم و سال دیگه مدارکمو ارائه بدم و بورس استانی ایتالیارو بگیرم
    فقط معدل دیپلمم خیلی پایین هست ۱۲ هست
    میتونم بگیرم یا نه؟

  33. موسسه مهاجرتی در شیراز اب گفت:

    با سلام
    فوق لیسانس مهندسی کشاورزی اب دارم و اینکه برای ادامه تحصیل کشوری که فوق لیسانس کاملا رایگان باشه میخواستم.در غیر اینصورت برای دکترا من مقاله کنفرانس بین المللی داخلی دارم و کتاب فارسی و یه مقاله ترویجی ایا با این رزومه قبولم میکنن؟

  34. موسسه مهاجرتی در شیراز حسن گفت:

    سلام . برای پیشنهاد کاری چه کار باید انجام داد .

  35. موسسه مهاجرتی در شیراز سودابه پیروزفر گفت:

    سلام.دخترم 22 ساله س.داتشجو سال اخر تربیت بدنی موسسه غیر انتفاعی زندگسترشیرازه.میخواستم ببینم برای ویزای تحصیلی ارشد میتونم بفرستمش آلمان؟ممنون میشم

  36. موسسه مهاجرتی در شیراز حدیث گفت:

    سلام.من حدیث هستم. 3 سال مهماندار هواپیمای فوکر بودم.و یک فرزند دارم.ایا امکان مهاجرت کاری در انگلستان را دارم؟

  37. موسسه مهاجرتی در شیراز reza گفت:

    سلام من رضا هستم وساكن كرمان 47 سالمه ودوتا بچه دارم وليسانس عمران هستم مي خواستم بدونم ميتونم مهاجرت كاري به كشورديگري داشته باشم

    1. موسسه مهاجرتی در شیراز مشاور امور مهاجرت گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      برای مهاجرت کاری به کشورهای اروپایی شما حتماً باید پیشنهاد شغلی داشته باشید . تنها گزینه ای که امکان کاریابی در اروپا را به شما می دهد ، ویزای جستجوی کار آلمان است .

      باتشکر از سوال شما

  38. موسسه مهاجرتی در شیراز mohammadreza گفت:

    سلام
    29ساله و مدرک مهندسی نفت دارم؛سربازی هم رفتم ؛مدرک زبان ندارم و تصمیم به تحصیل در کشور کانادا با هزینه شخصی دارم،و زبان رو همونجا ادامه بدم
    چه پیشنهادی دارید؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه