مهاجرت به فرانسه

مهاجرت به فرانسه یکی از ابرقدرت های سیاسی و اقتصادی جهان ، می تواند به روش های مختلف مهاجرین را به اقامت کوتاه مدت و سپس اقامت دائم این کشور برساند . شهروندان فرانسوی می توانند بدون ویزا به 188 کشور سفر و آزادانه از کشورهای حوزه شنگن ، ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، استرالیا و ژاپن دیدن کنند.

 

فرانسه کشوری محبوب برای مهاجران از سراسر جهان با دلایل زیادی افراد را از اقصی نقاط دنیا به سمت خود جذب می کند . هر فردی که حداقل به مدت 10 سال به طور قانونی در این کشور زندگی کرده باشد ، واجد شرایط درخواست تابعیت فرانسه است . البته جهت دریافت تابعیت باید ثابت کند که در فرهنگ و جامعه این کشور ادغام شده و می تواند به راحتی فرانسوی صحبت کند.

مشاوران ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) بهترین گزینه های مهاجرت به فرانسه و نحوه درخواست موفقیت آمیز ویزا را بسته به شرایط مختلف به متقاضی معرفی می کنند . در ادامه این عنوان با ما همراه باشید تا از تمامی جزئیات مطلع شوید.

خوب است این نکته را نیز به شما بگوییم که شما می توانید با هدف یادگیری زبان فرانسوی در این کشور اقامت داشته باشید وسپس برای سایر کشورها مانند کانادا اقدام نمایید . مهاجرت به فرانسه می تواند نخستین گام برای ساختن آینده ای روشن باشد.

اگر زمان لازم برای انجام تحقیق در خصوص یافتن ویزای مناسب برای مهاجرت به فرانسه را ندارید ، می توانید یک تماس با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی رجبی داشته باشید تا پس از توضیح وضعیت خود ، به شما اطلاع دهیم که بهترین ویزا برای شما و خانواده شما چیست و چه مراحلی برای دریافت آن باید طی کنید.

فهرست مطالب
مهاجرت به فرانسه

در این ویدیو نیز می توانید به توضیحات مفید مدیریت محترم هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در رابطه با مهاجرت به فرانسه گوش داده و در صورت نیاز به دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هم چنین می توانید پادکست مربوطه را دانلود کرده و در زمان دیگری به آن گوش دهید.

پادکست مهاجرت به فرانسه

نمایش ویدیو درباره مهاجرت به فرانسه

روش های قانونی مهاجرت به فرانسه

جهت مهاجرت به کشور فرانسه تمامی متقاضیان باید الزامات قانونی را که توسط این کشور تعیین شده است ، رعایت کنند . این کشور برای مهاجرین خارج از اتحادیه اروپا روش های متنوعی را قانونی اعلام نموده و حتی در رابطه با ورود و اقامت پناهندگان نیز شرایط مشخصی دارد . روش های قانونی مهاجرت به فرانسه می تواند بسته به هدف متقاضی تحصیل ، کار ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و ازدواج باشد.

در این میان دسته ای از افراد به دنبال روش های غیر قانونی برای مهاجرت به کشور فرانسه هستند که به هیچ عنوان توصیه نمی شود و فقط منجر به هدر رفتن زمان ، سرمایه و به خطر افتادن جان فرد شده و آینده ای نامعلوم و البته سخت را برای آنها در کمپ های پناهندگی در داخل این کشور رقم می زند که قبولی درخواست را نیز تضمین نمی کند.

ما در موسسه مهاجرتی رجبی همواره تلاش می کنیم بهترین کشور و مناسب ترین روش را در اختیار متقاضیان قرار دهیم و اخذ پذیرش و اقامت های مختلف در کشورهای متفاوت گواه همین ادعا می باشد.

روش های قانونی مهاجرت به فرانسه
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بهترین روش های قانونی مهاجرت متناسب با شرایط خود را از ما بخواهید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اخذ اقامت فرانسه از طریق تحصیل

ورود به روش ویزای تحصیلی یکی از بهترین گزینه های ممکن جهت اقدام به مهاجرت به فرانسه است و شما این فرصت را خواهید داشت تا به مدت 12 ماه پس از پایان تحصیل در دانشگاه ، از طریق استخدام و یا راه اندازی یک کسب و کار اقامت فرانسه خود را تمدید سازید.

حتما با کلیک بر روی عنوان تحصیل در فرانسه از هر آنچه را که در رابطه با تحصیل در این کشور نیاز دارید ، مطلع شوید. البته گرچه این مجوز غیرقابل تمدید است اما کشورهای دارای قراردادهای دوجانبه مربوط به تحرک حرفه ای با فرانسه این امتیاز را دارند که مجوز را برای یک سال دیگر تمدید کنند و در جریان باشید که ایران جزو این دسته از کشورها نمی باشد.

با این مجوز متقاضی میتواند در حالی که به دنبال شغل طولانی مدت مرتبط با تحصیلات خود است ، برای شروع کسب و کار خود آماده شود و همزمان به صورت پاره وقت نیز کار کند که البته شغل پاره وقت نباید از 964 ساعت یا 20 ساعت در هفته تجاوز کند.

باید توجه داشته باشید که فارغ التحصیلان دوره های کوتاه مدت شش ماهه یا کمتر پس از اتمام دوره مجاز به اقامت در فرانسه نیستند و برای درخواست مجوز کار باید به کشور خود بازگردند.

مهاجرت به فرانسه

همچنین بدانید که پردازش درخواست یک ماه طول می کشد و باید 2 تا 3 ماه قبل از انقضای اقامت فعلی خود با ویزا تحصیلی برای این مجوز درخواست دهید زیرا اعتبار مجوز اقامت بخشی از الزامات است . دانشجویان زیر واجد شرایط اخذ اقامت فرانسه پس از تحصیل از طریق تمدید ویزای خود هستند :

  • دارندگان مدرک لیسانس حرفه ای
  • دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن 
  • دارندگان فوق لیسانس تخصصی
  • دارندگان مدرک کارشناسی ارشد علوم مورد تایید Conference des Grandes Ecoles
اخذ اقامت فرانسه از طریق کار

اخذ اقامت فرانسه از طریق کار

اخذ اقامت فرانسه از طریق کار با امکان دریافت مجوز های مختلفی وجود دارد و هر کسی که به دنبال کار در این کشور است باید در ابتدا از یک کارفرمای فرانسوی جاب آفر یا پیشنهاد شغلی دریافت کند تا بتواند برای ویزای کار در فرانسه اقدام نماید ، برای این منظور نیز کارفرما باید ثابت کند که هیچ فردی در فرانسه و در اتحادبه اروپا برای موقعیت شغلی مورد نظر مناسب نبوده است.

دقت داشته باشید که کار مورد نظر جهت مهاجرت به فرانسه باید در یک شرکت بین المللی و یا خصوصی باشد و تضمین شغلی حداقل سه ماهه را با حقوق 1.5 برابر حداقل دستمزد تضمین سازد . در ابتدا برای کارمند اجازه اقامت موقت با امکان تمدید تا 3 سال صادر می شود و اگر مجوز بیش از 6 ماه باشد می توان خانواده را همراه خود به فرانسه برد . با مراجعه به عنوان کار در فرانسه ما شرایط خود را با توجه به قوانین تعیین شده توسط این کشور بررسی کنید.

 

نوع ویزاانواع ویزای کار
ویزای کوتاه مدتحضور کمتر از 90 روز
ویزای اقامت طولانی مدت موقتحضور بیش از 90  روز
ویزای اقامت طولانیحضور بیش از 12 ماه
مهاجرت به فرانسه

Residence in France by Investment

اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری

کشور فرانسه مجموعه‌ای از طرح‌ های مهاجرتی را برای جذب متخصصان و کارآفرینان ماهر طراحی نموده که به آنها ویزای فناوری فرانسه یا گذرنامه استعدادیابی می‌گویند . سرمایه گذاری 300000 یورویی در یک استارت آپ فرانسوی به متقاضیان و خانواده هایشان ویزای 4 ساله می دهد و تا زمانی که سرمایه گذاری ادامه داشته باشد ، قابل تمدید است . پس از پنج سال اقامت مداوم در این کشور متقاضیان واجد شرایط دریافت اقامت دائم بوده و یک سال پس از اخذ اقامت دائم ، می توانند برای شهروندی درخواست دهند . البته دقت داشته باشید که اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری نیازمند تسلط شما به زبان بومی این کشور است.

برخی از اصلی ترین شرایط مهاجرت به کشور فرانسه به شویه سرمایه گذاری شامل موارد زیر می باشد:

  • سرمایه گذاری حداقل 300000 یورو در دارایی های ثابت مشهود یا نامشهود
  • سرمایه گذاری مستقیم یا شرکتی با حداقل 30 درصد سهام
  • مالکیت حداقل 10 درصد از شرکت سرمایه گذاری شده
  • ایجاد یا محافظت از مشاغل در چهار سال پس از سرمایه گذاری

مطمئناً، این برنامه برای سرمایه‌گذارانی که قصد اقامت فیزیکی در فرانسه را ندارند ، زیاد مناسب نیست ، اما سرمایه‌گذاری می‌تواند کاملا غیرفعال بوده و شانس مناسبی برای بازدهی جدی وجود داشته باشد . توصیه می کنیم تا مطالب جمع آوری شده توسط کارشناسان ما در عنوان سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فرانسه را از دست ندهید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت مطمئن با کارشناسان تماس بگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اقامت فرانسه با ثبت شرکت

اقامت فرانسه با ثبت شرکت برای بنیانگذاران شرکت های بین المللی خارج از اتحادیه اروپا ، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس تحت مجوز اقامت موقت کارآفرینی یا خوداشتغالی ممکن است . برای واجد شرایط بودن مهاجرت به فرانسه ، کارآفرین باید مدارک زیر را ارائه دهد:

  • وجود یک پروژه واقعی و جدی ایجاد کسب و کار در فرانسه که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.
  • فعالیتی که با الزامات ایمنی ، بهداشت و نظم عمومی سازگار باشد.
  • تامین هزینه های زندگی کافی یعنی 19237 یورو از 1 ژانویه 2022

مجوز اقامت موقت ” کارآفرین یا خوداشتغال ” اجازه انجام فعالیت تجاری در ارتباط با پروژه ارائه شده به مدت 12 ماه را می دهد که به دارنده این حق را می دهد که به صورت قانونی در فرانسه فعالیت تجاری داشته باشد . در صورت ادامه فعالیت درخواست تمدید باید دو ماه قبل از انقضای مجوز اقامت و با ارائه مدارک لازم انجام شود.

البته دقت داشته باشید که خانواده متقاضی در این روش برای مهاجرت به فرانسه ، واجد شرایط مهاجرتی سریع نیستند ، اما می توانند برای اجازه اقامت مستقل از متقاضی اصلی ( مثل وضعیت بازدید کننده ، وضعیت کارمند ) را درخواست دهند . توصیه می کنیم تا عنوان ما در زمینه اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی را نیز مطالعه کنید تا از سایر روش ها به خوبی مطلع شوید.

مهاجرت به فرانسه

اقامت فرانسه با ازدواج

افراد خارجی خارج از اتجادیه اروپا می توانند از طریق ازدواج با یک تبعه فرانسوی به اقامت دائم این کشور و سپس شهروندی دست یابند . جهت اقامت بیش از 90 روز باید درخواست دریافت ویزای نوع D به کنسولگری فرانسه ارسال شود و متقاضی موفق به دریافت اقامت این کشور برای مدتی بیش از سه ماه گردد .  ویزای اقامت فرانسه با ازدواج در ابتدا به مدت یک سال و سپس به مدت 2 سال قابل تمدید است و در نهایت می تواند شما را به یک شهروند این کشور مبدل سازد . در نهایت شرایط دریافت اقامت از طریق ازدواج با یک فرد فرانسوی شامل موارد زیر است :

  • زوجین باید بیش از 4 سال ازدواج کرده باشند.
  • اگر زوجین در خارج از کشور زندگی می کنند ، همسر متقاضی باید در اداره ثبت شهروندان خارج از کشور ثبت نام کرده است.
  • اگر زوجین در خارج از کشور ازدواج کرده باشند ، ازدواج باید در دفتر ثبت احوال فرانسه ثبت شود.

اگر متقاضی نتواند ثابت کند که به مدت سه سال به طور مداوم در فرانسه با مدارک قانونی مورد نیاز زندگی کرده است ، این دوره به پنج سال افزایش مییابد تا بتواند پروسه مهاجرت به کشور فرانسه را از طریق ازدواج تکمیل کند.

اقامت فرانسه با خرید ملک

برخلاف بسیاری از کشورها ، فرانسه ” ویزای طلایی ” یا طرح سرمایه گذاری دیگری برای خرید ملک ندارد که بدان معنی است  که اگرچه محدودیتی برای خرید ملک توسط خارجی ها وجود ندارد ، اما شما باید سایر روش ها را برای رسیدن به اقامت این کشور امتحان نمایید و نمی توان اقامت فرانسه با خرید ملک را به دست آورد . عنوان اجاره و خرید ملک در فرانسه جزئیات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما علاقه مندان قرار می دهد.

وکیل مهاجرت به فرانسه

در برخی از کشورها مانند کانادا و یا آلمان که میزان مهاجرت به آن ها بالا است ، اداره مهاجرت به برخی از وکلا با گذراندن دوره های مخصوصی مدرکی اعطا می کند که بتوانند به عنوان وکیل مهاجرت به افراد خدمت رسانی کنند ، بخصوص در مواردی همچون سرمایه گذاری که میزان سرمایه قابل توجهی در میان است و بهره بردن از وجود یک وکیل می تواند بسیار کمک کننده باشد.

اما باید توجه داشت که چنین خدماتی در کشورهایی همچون فرانسه ارائه نمی شود و اگر با چنین چیزی مواجه شدید باید بدانید که اساسا چنین نام هایی صرفا برای مشاوران مهاجرتی استفاده می شود و وکیل مهاجرت به فرانسه به معنای آنچه در کشور های نامبرده گفته شد ، قادر به فعالیت نیست . از این رو به شما توصیه می شود که قبل از هرگونه اقدام به پیشینه و پرونده های موفق افراد فعال در ارابطه با مهاجرت به فرانسه به خوبی دقت کرده و روند مهمی همچون مهاجرت به فرانسه را به دست هر کسی نسپارید.

موسسه مهاجرتی به فرانسه

کارفرمایان ، دانشجویان ، نیروی کار و سرمایه گذاران همگی از انواع مختلفی از ویزا استفاده می کنند که هر نوع شرایط و استانداردهای خاص خود را دارد و قبل از هرگونه اقدام به مهاجرت به فرانسه باید رعایت شود . از آنجا که قوانین و رویه های مهاجرتی پیچیده و در حال تغییر به صورت مداوم هستند ، بهره بردن از خدمات موسسه مهاجرتی به فرانسه راه را آسان تر و رسیدن به مقصد را مطمئن خواهد کرد.

شرکت مهاجرتی رجبی با داشتن دفاتر مرکزی و غرب در تهران و شیراز  و تیم قوی ، راه‌حل ‌های مهاجرتی سفارشی‌سازی شده را در همه موضوعات مربوط به فرانسه و سایر کشور ها به مراجعین خود ارائه می دهند ، هر یک از مشاوران مهاجرت ما دانش قابل توجهی از قوانین مهاجرت هر کشور دارند ، برای گرفتن وقت مشاوره کافی است از طریق شماره تماس های موجود با دفاتر ما در اتباط باشید و یا با مطالعه سایر مقالات سایت ، اطلاعات خود را به روز کنید.

در عناوین زیر نیز سایر گزینه های مناسب مهاجرت را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم ، مطالعه آنها را از دست ندهید:

سوالات پر تکرار مهاجرت به فرانسه

زوجین باید بیش از 4 سال ازدواج کرده باشند.
اگر زوجین در خارج از کشور زندگی می کنند ، همسر متقاضی باید در اداره ثبت شهروندان خارج از کشور ثبت نام کرده است.
اگر زوجین در خارج از کشور ازدواج کرده باشند ، ازدواج باید در دفتر ثبت احوال فرانسه ثبت شود.
اگر متقاضی نتواند ثابت کند که به مدت سه سال به طور مداوم در فرانسه با مدارک قانونی مورد نیاز زندگی کرده است ، این دوره به پنج سال افزایش مییابد.

برای واجد شرایط بودن ، کارآفرین باید مدارک زیر را ارائه دهد:
وجود یک پروژه واقعی و جدی ایجاد کسب و کار در فرانسه که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.
فعالیتی که با الزامات ایمنی ، بهداشت و نظم عمومی سازگار باشد.
وسایل معیشت کافی ، با منابعی برابر با SMIC ، یعنی 19237 یورو از 1 ژانویه 2022.

برخلاف برخی دیگر از کشورها ، فرانسه ” ویزای طلایی ” یا طرح سرمایه گذاری دیگری برای خرید ملک ندارد، بنابراین اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک امکان پذیر نیست.

سرمایه گذاری حداقل 300000 یورو در دارایی های ثابت مشهود یا نامشهودسرمایه گذاری مستقیم یا از طریق شرکتی که حداقل 30 درصد در آن سهام داردمالک حداقل 10 درصد از شرکتی که در آن سرمایه گذاری شده استایجاد یا محافظت ( یا متعهد به ایجاد یا محافظت از ) مشاغل در چهار سال پس از سرمایه گذاری

خیر ، در کشورمان فردی که به صورت آکادمیک تحصیلات در این زمینه را پشت سر گذاشته باشد ، نداریم و صرفا به افراد دارای تجربه در این حوزه واژه وکیل اطلاق می شود که صحیح نیست.

در پایان نیز کلاینت های ما که موفق به دریافت ویزای فرانسه در موسسه رجبی شده اند را مشاهده می نمایید:

6 دیدگاه در “مهاجرت به فرانسه

  1. مهاجرت به فرانسه قضاتی گفت:

    سلام وقت بخیر جناب رجبی
    در خصوص اقدام مجدد جهت ویزای تحصیلی -زبان فرانسه نیاز به مشورت داشتم
    علیرغم تبلیغات اینجا همکاری خوبی تلفنی نشد ؟؟؟
    لطفا اگر می شود با مسول موسسه تلفنی صحبت کنم

    1. مهاجرت به فرانسه مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.

      با تشکر از شما

  2. مهاجرت به فرانسه امیر قره گزلو گفت:

    با درود و اخترام

    فرموده بودید که استثناهایی برای گرفتن تابعیت و مهاجرت به فرانسه و حضور در یک مؤسسه یا مدرسه‌ی فرانسوی زبان به مدت حداقل ۵ ‌سال برای گرفتن تابعیت فرانسه امکان پذیر است. به عرض می رساند بنده حدود 22 سال در مدرسه سفارت ژاپن به عنوان معلم و نماینده رسمی و با استخدام رسمی مشغول به کار هستم. ( هر چند می دانم ژاپن ربطی به اروپا ندارد ولی مبادلات اقتصادی زیادی بین ژاپن و فرانسه انجام می شود) آیا با توجه به سابقه بنده امکان اقامت در کشور فرانسه و یا کشور اروپایی دیگر را می توانم دریافت نمایم؟.
    لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.
    با سپاس

    1. مهاجرت به فرانسه Hamid گفت:

      با سلام

      بله از طریق تمکن مالی و ثبت شرکت امکانپذیر میباشد.

      با تشکر از سوال شما

  3. مهاجرت به فرانسه Mehran yousefzadeh گفت:

    سلام
    من مهران یوسف زاده هستم .بنده قصد ثبت شرکت در کشور آلمان را داشتم که متوجه شرایط ثبت شرکت در فرانسه ازطریق سایت شما را شدم .
    خواهشمندم بفرمایید آیا من میتوانم مشابه همین ثبت را در فرانسه انجام دهم ؟؟
    قابل به ذکر است که بنده چندین ویزای شنگن تجاری که آخرینش سه ساله است را از کشور فرانسه دریافت کرده و درحال حاضر در پاسپورتم دارم .
    منتظر جواب شما هستم
    با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (441 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه