مهاجرت به هلند

مهاجرت به هلند و زندگی در این کشور یک تجربه منحصر به فرد است که امکان بهره مندی از بهترین امکانات را برای شما فراهم نموده و فرصت داشت زندگی ایده آل را به شما می بخشد.

این مقاله برای افرادی که به دنبال مهاجرت به هلند هستند و می‌خواهند با شرایط و راهکارهای جدید مهاجرت در سال 2024 آشنا شوند، بسیار مفید خواهد بود.

بر اساس آخرین آمار بیشترین مهاجر در کشور هلند را مهاجرین از کشورهای مختلف آسیا تشکیل می دهند و پس از آن از اروپا مهاجران لهستانی با بیش از 16000 مهاجر بیشترین سهم را داشته و در بلغارستان و رومانی گزینه های بعدی هستند . هلند دارای زمینه های شغلی پر رونق و سیستم آموزشی عالی بی نظیر است و عموم مردم از تعادل خوبی میان کار و زندگی و امنیت اجتماعی با کیفیت برخوردار می باشند.

در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) مهاجرت به کشور هلند را بررسی می کنیم و برترین راه های قانونی را به شما خواهیم گفت.

ضمن اینکه به شما پیشنهاد می کنیم که اگر در شرایط تحصیل هستید ، مقاله تحصیل در هلند را بخوانید تا با شرایط دانشگاه های ، بورسیه ها و هزینه های تحصیل در این کشور هم به خوبی آشنا شوید.

نکته : از قسمت فهرست مطالبی میتوانید عنوان مورد نظر خود را انتخاب کرده و مستقیما همان مطلب را مرور کنید.

فهرست مطالب
مهاجرت به هلند

در این بخش از مقاله ، دعوت می کنیم تا فایل ویدئویی که روناک از همکاران ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ارائه کرده را ببینید ، روناک در کمتر از سه دقیقه مهمترین راه های مهاجرت به هلند را برای شما شرح می دهد ، همچنین میتوانید فایل صوتی (پادکست) هین ویدئو را گوش داده یا دانلود و ذخیر کنید تا در فرصتی مناسب به آن گوش دهید.

پادکست مهاجرت به هلند

نمایش ویدیو درباره مهاجرت به هلند

روش های قانونی مهاجرت به هلند

روش های قانونی مهاجرت به هلند متفاوت بوده و شما می توانید با بررسی پرونده خود حتما در میان افراد واجد شرایط یکی از روش ها قرار بگیرید . دقت داشته باشید که ضمن بررسی روش های مهاجرت به هلند ، هر یک دارای جزئیات و گام های متفاوتی است که باید به دقت بررسی و سپس اقدام شود.

مراحل مهاجرت ، زندگی ، کار ویا تحصیل در مراکز آموزشی هلند هم به مدت اقامت و هم تابعیت متقاضی مشروط می شود ، فلذا در صورت تمایل به مهاجرت به هلند لطفا جزئیات وضعیت خود را برای مشاوران ما در موسسه مهاجرتی رجبی ارسال کنید تا وکلای ما مشاوره لازم را برایتان ارائه دهند.

شاید در این میان به روش پناهندگی نیز بربخورید که هرگز یک روش قانونی تلقی نشده و چون فرد نمی تواند به کشور خود بازگردد ، با ریسک و خطرهای بسیاری همراه است و مشاورین ما به هیچ عنوان آن را توصیه نکرده و هیچ گونه خدماتی را نیز در این رابطه ارائه نمی دهند . 

تا زمانی که روش های متعدد زیادی به صورت قانونی برای مهاجرت به هلند وجود دارد ، چرا باید به سراغ روشی پرخطر و نامعلوم رفت؟ در ادامه این عنوان با ما باشید تا به بهترین اطلاعات برسید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کدام روش مهاجرت به هلند با شرایط شما سازگار است؟ مشاوران رجبی بهترین مسیر را به شما پیشنهاد می دهند.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اخذ اقامت هلند از طریق تحصیل

دانشجویان خارجی که در برنامه های تحصیلی آموزش عالی در هلند پذیرفته می شوند ، واجد شرایط دریافت اخذ اقامت هلند از طریق تحصیل هستند و می توانند در یک دوره آمادگی قبل از ورود به دانشگاه به مدت یک سال نیز شرکت کنند .

 همچنین این کشور به آنها اجازه می دهد تا بتوانند یک سال پس از تحصیل برای یافتن کاری مناسب رد این کشور اقامت داشته باشند.

اما دقت داشته باشید که باید پول کافی برای تامین هزینه های خود در این یک سال را داشته باشید و فارغ التحصیلان دوره دکترا و محققان از سایر دانشگاه هایی که در سیستم های رتبه بندی همچون تایمزهایر و یا کیو اس در بین 200 دانشگاه برتر هستند می توانند از این طریق به دنبال کار در هلند باشند . 

چنانچه با مراکز تحصیلی در کشور هلند آشنا نیستید حتما بر روی عنوان بهترین دانشگاه های هلند کلیک نمایید تا بتوانید مراکز آموزشی بین المللی این کشور را به خوبی بشناسید.

اخذ اقامت هلند از طریق تحصیل
اخذ اقامت هلند از طریق کار

 Netherlands Residence through Work

اخذ اقامت هلند از طریق کار

مهاجرت به هلند روش های مختلفی دارد که در این میان اخذ اقامت هلند از طریق کار در صدر لیست علت مهاجرت قرار دارد ، اتباع خارجی برای کار بیش از 90 روز در هلند ، باید جهت دریافت ویزای کار این کشور اقدام کنند  . با دریافت ویزا شما فرصت خواهید داشت تا به عنوان یک ابتاع خارجی به این کشور وارد شده و ضمن داشتن اجازه اقامت به کار مشخصی مشغول شوید . عنوان کار در هلند ما دقیق ترین جزئیات در این رابطه را در اختیارتان قرار می دهد.دقت داشته باشید که کار دانشجویی در این کشور روندی متفاوت داشته و ویزای تحصیلی را می طلبد.

چنانچه به دنبال کار در کشور در یکی از شهرهای کشور هلند هستید باید تمامی شرایط را به دقت بررسی نمایید و با توجه به شرایط خود اقدام نمایید که البته شرایط کار در هلند می تواند بسیار متفاوت باشد:

شرایط کار نوع ویزا
قرارداد با کارفرما دریافت ویزای کار
کار دانشجویی از طریق ویزای تحصیلی

اگر قصد مهاجرت به هلند را دارید اطلاعات زیادی را باید بدانید که مطالعه مقالات زیر در این باره به شما کمک خواهد نمود:

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اخذ سریع ترین و امن ترین ویزاهای هلند توسط متخصصین مهاجرتی رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری

هلند نیز مانند اغلب کشورهای اروپایی امکان سرمایه گذاری را در اغلب شهرهای خود برای مهاجرین ممکن ساخته و شما می توانید به روش های مختلف سرمایه خود را به این کشور منتقل کنید . مجوز اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری برای 3 سال اعتبار دارد و قابل تمدید است که پس از 5 سال سرمایه گذار می تواند برای اجازه اقامت دائم یا شهروندی هلند درخواست دهد.

اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری می تواند به واسطه خرید املاک ، ثبت شرکت ، راه اندازی یک کسب و کار ، خرید اوراق قرضه دولتی و طرح خود حمایتی انجام شود که هر یک شرایط خاص خود را دارد و در میان ثبت شرکت از سایر محبوب تر است .

مشاورین ما تلاش نموده اند تا ضمن بررسی تمامی قوانین اعلام شده از سوی کشور هلند شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در هلند را برای شما در یک عنوان جداگانه شرح دهند که توصیه می کنیم حتما بر روی آن کلیک کرده و مطالعه آن را از دست ندهید.

 

اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری
اقامت هلند با ثبت شرکت

اقامت هلند از طریق ثبت شرکت

یکی دیگر از روش هایی که می توان به عنوان سرمایه گذاری در حوزه های اقتصادی هلند آن را تلقی نمود ، ثبت شرکت در این کشور است که فرآیندی کاملا ساده بوده و بدون هیچ گونه پیچیدگی در مدت زمان کوتاهی به راحتی قابل انجام می باشد.

ثبت شرکت دارای انواع مختلفی است و داشتن یک طرح تجاری منسجم شرط اصلی آن به شمار می رود . دقت داشته باشید که این شیوه مناسب کسانی است که تمایل دارند با حداقل سرمایه به این کشور وارد شده و به واسطه آن به اقامت برسند .

 داشتن وضعیت مالی با ثبات به همراه اطلاع از تمامی قوانین بسیار برای شما عزیزان راهگشا خواهد بود.

فراموش نکنید که مشاورین ما در موسسه رجبی آماده ارائه مشاوره و خدمات در کلیه امور مرتبط با اقامت هلند از طریق ثبت شرکت می باشند و با کمترین هزینه در زمانی کوتاه شما را به ثبت یک شرکت موفق در این کشور می رسانند.

 

مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

یکی از روش هایی که می توانید به واسطه آن مهاجرت به هلند را تجریه کنید ، ازدواج با یکی از شهروندان این کشور است . چنانچه شما بتوانید با فردی هلند در یک مراسم رسمی در داخل این کشور ازدواج کنید ، دولت ازدواج شما را به رسمیت شناخته و اجازه اقامت را برای شما صادر می کند.

مدارک موردنیاز به ملیت شما بستگی داشته و شهرداری شهری که قصد اقامت در آن را دارید ، تمامی جزئیات لازم را در اختیارتان قرار می دهد . دقت داشته باشید که شما باید حداقل سه سال در این کشور همراه با همسر خود زندگی کنید تا اجازه دریافت اقامت دائم برایتان صادر شود.

 

مهاجرت به هلند از طریق ویزای همراه

از معدود روش هایی که این امکان را به شما می دهد تا به مهاجرت به هلند برسید ، اقدام به شیوه ویزای همراه است . مهاجرت به هلند از طریق ویزای همراه بدین معنی است که اگر شریک زندگی و یا همسرتان در این کشور زندگی می کند شما نیز بتوانید به واسطه او به اجازه اقامت در این کشور برسید .

 این درخواست می تواند هم از طرف شما و هم از طرف همسرتان به سفارت فرستاده شود که در برخی از موارد باید دو طرفه بوده و هردو نفر شما درخواست خود را ارائه دهید.

وکیل مهاجرت به هلند

خیلی از موسسات مهاجرتی ادعا رسیدگی به پرونده های مهاجرتی زیر نظر وکیل مهاجرت به هلند دارند ، اما خوب است که بدانید افرادی در رشته حقوق تحصیل می کنند امکان کسب تخصص در گرایشی برای امور مهاجرت ندارد ، اما در کشور هایی مانند کانادا و استرالیا وکلای صلاحیت دار می توانند پس از اخذ دوره هایی لایسنس دریافت کنند و امکان اخذ چنین مدرکی در کشور های اروپایی همچون هلند وجود ندارد و هر نوع شرایط مهاجرت توسط مقامات هلند ارزیابی می شود.

ارگان دولتی اصلی مسئول صدور ویزا یا اجازه اقامت در هلند ، خدمات مهاجرت و تابعیت ( INS ) از وزارت امنیت و دادگستری است و این مرجع مسئول ارزیابی درخواست ‌های مجوز اقامت و ویزا برای مقاصد مختلف اقامت مورد نیاز است.

موسسه مهاجرتی به هلند

مهاجرت به یک کشور جدید بدون چالش نیست و برخورداری از تیم حرفه ای مناسب در کنار خود می تواند این انتقال را آسان کند و شروع جدید را لذت بخش تر کند و همیشه توصیه می شود که به دنبال خدمات حرفه ای مهاجرت در هلند باشید ، درک الزامات هنگام کار با تیمی از متخصصان آسان تر خواهد بود و زمان درخواست ویزا یا اقامت را کوتاه می کند.

افرادی را که قصد مهاجرت به هلند دارند می توانند با تیم ما در موسسه مهاجرتی رجبی که متشکل از کارشناسان مختلف در امور مهاجرت به هلند است تماس بگیرند تا جزئیات بیشتری در مورد خدمات ارائه شده ما و روند کلی مهاجرت بیابند.

موسسه مهاجرتی رجبی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز همواره پاسخگوی تمامی سوالات شما در رابطه با مهاجرت به هلند خواهند بود و در صورتی که به دنبال دریافت جزئیات بیشتر در این زمینه هستید ، حتما با مشاورین ارشد ما صحبت نمایید تا به دقیق ترین اطلاعات روز هر کشور دست یابید.

با توجه به سختی دریافت ویزای کار در این کشور توصیه می کنیم تا شیوه تحصیلی را به دقیق ترین شکل ممکن بررسی نمایید و شانس ورود به این کشور را برای خود به بالاترین حد ممکن برسانید . عنوان اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل افق روشن انتخاب دانشگاه های این کشور را در جهت داشتن آینده ای ایده آل برای شما عزیزان شرح داده است.

سوالات پر تکرار مهاجرت به هلند

تحصیل ، کار ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت ، ازدواج و ویزای همراه

مهاجرت به هلند دلایل مختلفی دارد که در این میان اخذ اقامت هلند از طریق تحصیل در این کشور در صدر لیست علت مهاجرت بسیاری از افراد به این کشور قرار دارد.

ثبت شرکت را می توان به عنوان یکی از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به هلند به علاقه مندان توصیه کرد.

بله از طریق تحصیل شما عزیزان می توانید به کار مشغول شده و در این کشور ماندگار شوید.

خیر به صورت آکادمیک هیچ گونه تحصیلاتی در این زمینه وجود نداشته و صرفا برخی از آنان دارای تخصص و تجربه هستند

با مطالعه عناوین زیر مهاجرت به هلند را با مهاجرت به سایر کشور های مطرح اروپایی مقایسه کنید:

12 دیدگاه در “مهاجرت به هلند

  1. مهاجرت به هلند نوید گفت:

    با سلام برای اخذ اقامت هلند از طریق خرید ملک چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟

    1. مهاجرت به هلند مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      هلند از طریق خرید ملک اقامت نمی دهد و شما به واسطه تحصیل ، کار ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و دیگر روش ها ، میتوانید اقامت موقت هلند را گرفته و بعد از گذشت چند سال درخواست اقامت دائم بدهید .
      با تشکر از سوال شما

  2. مهاجرت به هلند عقیل گفت:

    مهاجرت از صفر تا صد هزینه و راه های انتقال

    1. مهاجرت به هلند مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      به شیوه های مختلف از جمله ویزای تحصیلی ، کاری و سرمایه گذاری میتوان برای مهاجرت اقدام کرد اما باید شرایط شما برای برآورد هزینه ها بررسی شود . جهت بررسی شرایط تان میتوانید با قسمت مشاوره در ارتباط باشید .
      02191002525-07191002525

  3. مهاجرت به هلند میلاد گفت:

    سلام من میخواستم اقامت هلند رو به این شکل داشته باشم که کار خودم رو تو بیزینس تریدینگ داشته باشم اونجا شخصی این امکانش هست؟ درضمن برادر من هم مقیم هلند هست

    1. مهاجرت به هلند مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      تنها با ترید کردن امکان دریافت اقامت وجود ندارد. باید به شیوه‌ های مختلف از جمله ویزای تحصیلی، کاری، ثبت شرکت و… ویزا و اقامت دریافت کنید.

      با تشکر از سوال شما

  4. مهاجرت به هلند ش گفت:

    با سلام و خسته نباشید ببخشید با مدرک غواصی صنعتی در کشورهایی اروپاییمهاجرتکاری امکانش هست و چطوری

    1. مهاجرت به هلند Hamid گفت:

      با سلام

      در صورت داشتن دعوت نامه کاری از کارفرما می توانید ویزای کاری دریافت نمایید ولی با توجه به قوانین کشورهای اروپایی مبنی بر اینکه می بایست ابتدا نیروی کاری را از کشور خود و یا از اتحادیه اروپا استخدام کنند ، پیدا کردن کار از ایران سخت می باشد . بنابراین می توانید ابتدا از طریق مهاجرت تحصیلی ( تحصیل در دانشگاه یا دوره های زبان ) به کشور مقصد بروید و در کنار تحصیل وارد بازار کار شوید.

      با تشکر از سوال شما

  5. مهاجرت به هلند طیبه گفت:

    باسلام.پرستاربا۲۰سال سابقه کار هستم.میتونم کاری به هلند مهاجرت کنم؟

  6. مهاجرت به هلند مهناز گفت:

    با سلام
    در صفحه ذکر کردید از طریق تولد فرزند هم میشود اقامت هلند را گرفت؟چون در جایی خواندم این امکان وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (419 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه