حقوق کارگر ساده در اتریش

حقوق کارگر ساده در اتریش در بر گیرنده میزان درآمد فردی است که دارای مهارت و تحصیلات در زمینه مربوط به کار خود نیست ، حقوق و دستمزد یکی از مهمترین فاکتورها هنگام پذیرش پیشنهاد شغلی در کشور دیگر است.

اگر قصد مهاجرت به اتریش را دارید ، باید از دستمزد های فعلی و حداقل دستمزد در بازار این کشور آگاه باشید تا بتوانید انتظارات درستی داشته باشید ؛ اتریشی ها دوست ندارند در مورد حقوق و پول به طور کلی صحبت کنند، بنابراین ممکن است تشخیص میزان درآمد شما در حین کار در این کشور دشوار باشد ؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به اتریش با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید.

همانطور که همه می دانیم ، پول همه چیز نیست ، اما این یک عامل مهم در تصمیم گیری برای پذیرش یا عدم پذیرش یک موقعیت جدید است و این بی دلیل نیست ؛ دستمزد شما در نهایت تعیین می کند که چه امکاناتی دارید و چه سبک زندگی را می توانید دنبال کنید.

به عنوان یک کارمند متخصص ، توصیه می شود هنگام درخواست کار در کشور اتریش ، دریابید که کدام انتظارات حقوقی برای شما واقع بینانه است و میزان حقوق پیشنهادی از سوی کارفرمای مورد نظر چه میزان است و مبلغ پیشنهادی در برابر میزان مهارت و نحوه فعالیت شما منصفانه است یا خیر ؛ در ادامه با حداقل حقوق در اتریش و میزان حقوق کارگر ساده در مشاغل مختلف آشنا می شویم.

شما می توانید با مطالعه مقاله کار در اتریش ، با بازار کار حرفه های مختلف و همچنین مشاغل مورد نیاز این کشور بخوبی آشنا شوید.

فهرست مطالب
حقوق کارگر ساده در اتریش
حداقل حقوق در اتریش​

Minimum salary / Austria

حداقل حقوق در اتریش

از سال 2022 ، حداقل دستمزد در وین و کل اتریش وجود ندارد ، حداقل حقوق در اتریش بر اساس قرارداد های دسته جمعی بسته به بخشی که فرد در آن کار می کند تعیین می شود ؛ حتی اگر حداقل حقوق رسمی در اتریش وجود نداشته باشد ، در واقع این چیزی نیست که واقعا اتفاق می افتد ، با توجه به قراردادهای جمعی و اقتصاد واقعی در کشور ؛ حداقل حقوق عملا در اتریش از سال 2022 ، 1500 یورو در ماه است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اگر بدون تخصص قصد مهاجرت به اتریش را دارید با مشاوران حرفه ای رجبی برای کاریابی صحبت کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

میانگین حقوق در اتریش

میانگین حقوق در اتریش در وین کمی بالاتر از سایر شهر های این کشور است ، در حال حاضر متوسط دستمزد خالص در وین ، اتریش تقریبا 2800 یورو در ماه است ، این به طور قابل توجهی بیشتر از قرارداد های جمعی در هر بخش برای حداقل دستمزد تا سال 2022 است.

متوسط حقوق در اتریش حدود ۲۱۸۲ یورو در ماه است ، با این حال ، متوسط درآمد برای کارمندان تمام وقت که در تمام طول سال در سال 2022 کار می کنند ، 40,415 یورو برای زنان و 46,292 یورو برای مردان بوده است ؛ این معمولا شامل حقوق پایه ، پاداش ، پرداخت مرخصی سالانه و دستمزد بیماری است ؛ به همین دلیل ، حقوق عموما بالاتر از حداقل دستمزد در اتریش است.

میانگین حقوق در اتریش بر اساس نوع مشاغل

میانگین حقوق در اتریش بر اساس نوع مشاغل چگونه است؟ حقوق و دستمزدها بسته به رشته شما می تواند بسیار متفاوت باشد ، با این حال ، برای ارائه ایده ای از میانگین حقوق در اتریش ، در اینجا چند نمونه بر اساس صنعت آورده شده است:

نوع شغل میانگین درآمد
کشاورزی 2041 یورو
بانکداری 2983 یورو
ساخت و ساز 2215 یورو
تحصیلات 2,359 یورو
حمل و نقل 2254 یورو

به مهاجرت کاری فکر می کنید؟ مقالات زیر میتواند کاملا برای شما مفید و جالب باشد ، مطالعه بیشتر منجر به تصمیمات صحیح خواهد شد.

منطقه میانگین درآمد
بورگنلند 33107 یورو
کارینتیا 30708 یورو
سالزبورگ 29292 یورو
وین 28511 یورو

میانگین حقوق در اتریش بر اساس منطقه

میانگین حقوق در اتریش بر اساس منطقه می تواند بسیار متفاوت باشد ، در اینجا چند میانگین حقوق ناخالص سالانه به تفکیک منطقه در اتریش آورده شده است.

 نکته: این ارقام شامل کارگران کوتاه مدت و پاره وقت است – دستمزد سالانه برای کارگران تمام وقت بیشتر است.

حقوق کارگر ساده در اتریش

همان گونه که پیش از این بیان شد کارگر ساده به فردی گفته می شود که دارای مهارت در زمینه مربوطه نیست و در مشاغلی مانند کارگر رستوران ، کارگر در گاراژ ماشین ، راننده ، کارگر در فروشگاه ها و کارخانه ها و غیره مشغول به کار هستند ، میزان حقوق کارگر ساده در اتریش در این مشاغل بین 1200 تا 3500 یورو بسته به نوع شغل متفاوت است.

نوع شغل حداقل حقوق
کارگر آشپزخانه در رستوران ها و هتل ها 1700 یورو
کارگر رستوران فست فود 1400 یورو
کارگر هتل 1400 یورو
پیش خدمت رستوران 1700 یورو
پیش خدمت هتل 1300 یورو
مامور فروش در فروشگاه 1200 یورو
فروشنده 1200 یورو
حقوق و دستمزد برای مهاجران در اتریش

حقوق و دستمزد برای مهاجران در اتریش

اگر برای کار به اتریش می‌روید ، احتمالا در پایتخت ، وین خواهید بود ، به لطف صنایع متعدد از جمله تحقیقات ، فناوری اطلاعات ، گردشگری و خدمات ، برای مهاجران جذاب است ؛ با این حال ، سایر نقاط اتریش چیز های زیادی برای ارائه دارند ؛ به عنوان مثال ، اینسبروک دارای صنعت گردشگری شلوغ است ، در حالی که سالزبورگ میزبان شرکت های بین المللی مانند ردبول است.

بسیاری از شهروندان اتحادیه اروپا به اتریش مهاجرت می کنند زیرا کیفیت زندگی بهتر از کشورشان است و مشاغل راحت تر در دسترس هستند ؛ با این حال ، مهمترین عامل این است که آنها نیازی به دریافت مجوز کار یا ویزا ندارند.

با این حال یک تبعه خارجی از خارج از اتحادیه اروپا به اجازه اقامت یا کارت قرمز-سفید-قرمز نیاز دارد ، یک مهاجر مجرد برای دریافت این کارت باید حداقل 1030.49 یورو حقوق داشته باشد ، در حالی که زوج های متاهل باید حداقل 1625.71 یورو درآمد داشته باشند.

حقوق خوب در اتریش چه چیزی محسوب می شود؟

حقوق خوب در اتریش چه چیزی محسوب می شود؟ در اتریش ، حقوق ماهانه خالص بین 2000 یورو تا 3000 یورو خوب است و بیش از 3500 یورو بسیار خوب است ، در حالی که متوسط دستمزد ناخالص در اتریش در سال 2022 ، 52000 یورو (34517 یورو پس از کسر مالیات) است ، درآمد مشابه این مقدار خوب در نظر گرفته می شود.

میزان درآمد مدارک تحصیلی مختلف در اتریش

کمترین میزان درآمد مدارک تحصیلی مختلف در اتریش را می توان متعلق به افراد با مدرک دبیرستان دانست و بالاترین نیز به دارندگان مدرک دکترا اختصاص دارد ، کسانی که مدرک دیپلم خود را دریافت کرده اند 17% از افراد با مدرک دبیرستان حقوق بیشتری داشته و سالانه حدود 47 ، 184 یورو در آمد دارند.

اما داشتن مدرک دانشگاهی از لیسانس به بالا می تواند درآمد مناسب جهت یک زندگی راحت را برای شما تضمین کند ، دارندگان مدرک لیسانس به طور میانگین 54 ، 788 یورو ، با مدرک فوق لیسانس ، 62 ، 002 یورو و دکترا 75 ، 887 یورو در هر سال درآمد خواهید داشت ، البته رشته تحصیلی نیز در این میزان بی تاثیر نبوده و می تواند تا حدی آن را افزایش و یا کاهش دهد.

پر درآمد ترین مشاغل در اتریش

تا این بخش از مقاله با حداقل درآمد در اتریش آشنا شدیم ، لازم است در این بخش با بهترین ها و پر درآمد ترین مشاغل در اتریش آشنا شویم ، این میزان درآمد بر اساس میزان مهارت ، تجربه ، تحصیلات و نوع کار فرد متفاوت است.

شغل میزان درآمد
مدیریت اجرایی و تغییر 90500 یورو
خدمات مالی 84.300 یورو
بازاریابی ، محصولات و ارتباطات 80.700 یورو
کنترل مالی و استراتژی 75000 یورو
مشاوره ، حسابداری و خدمات حرفه ای 69000 یورو

اگر خواهان زندگی در ارزان ترین شهر ها و کشور ها هستید مقالات زیر را بخوانید و اطلاعات خود را تکمیل و به روز کنید.

سوالات پر تکرار حقوق کارگر ساده در اتریش

حداقل حقوق رسمی در اتریش وجود ندارد اما حداقل حقوق عملا در اتریش از سال 2022 ، 1500 یورو در ماه است.

در حال حاضر متوسط دستمزد خالص در وین ، اتریش تقریبا 2800 یورو در ماه است

 بورگنلند 33107 یورو
کارینتیا 30708 یورو
سالزبورگ 29292 یورو
وین 28511 یورو

کارگر آشپزخانه در رستوران ها و هتل ها 1700 یورو
کارگر رستوران فست فود 1400 یورو
کارگر هتل 1400 یورو
پیش خدمت رستوران 1700 یورو
پیش خدمت هتل 1300 یورو
مامور فروش در فروشگاه 1200 یورو
فروشنده 1200 یورو

در اتریش ، حقوق ماهانه خالص بین 2000 یورو تا 3000 یورو خوب است و بیش از 3500 یورو بسیار خوب است.

مدیریت اجرایی و تغییر 90500 یورو
خدمات مالی 84.300 یورو
بازاریابی ، محصولات و ارتباطات 80.700 یورو
کنترل مالی و استراتژی 75000 یورو
مشاوره ، حسابداری و خدمات حرفه ای 69000 یورو

در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی با توجه به جذابیت مهاجرت کاری میزان حقوق کارگر ساده در اتریش را بررسی و بیان کردند ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین برای بررسی شرایط و شیوه های احتمالی که برای مهاجرت شما مناسب است مقاله مهاجرت به اتریش را بخوانیدو با تمام راه های امن و قانونی ورود و اقامت در این کشور آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه