نرخ مالیات در انگلستان

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
نرخ مالیات در انگلستان
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

تغییرات سالانه نرخ مالیات در انگلستان ، اصول مندرج اعمال مالیات اصلی را تغییر می دهد و مزایا و معایب مهاجرت به انگلستان را رقم می زند . مالیات انگلستان معمولا شامل پرداخت به اداره مرکزی دولتی به نام درآمد و گمرک ( HMRC ) و شوراهای محلی است .

آسان نیست که سیستم مالیاتی در انگلستان را به خارجی ها توضیح داد . مسلما انگلستان از سال 2009 دارای طولانی ترین کد مالیاتی در جهان بوده است . تحقیقات قانونی بین المللی ، نشان می دهد که کد های مالیات انگلستان از سال 1997 بیش از دو برابر شده و به 11،520 صفحه رسیده است .

در ادامه در خصوص نرخ مالیات در انگلستان اطلاعاتی برای متقاضیان مهاجرت کاری به انگلستان با کمک مشاورین موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی ارائه شده است .

میزان نرخ مالیات در انگلستان

اگر برای زندگی به انگلستان مهاجرت کنید ، باید مالیات بر درآمد خود را پرداخت کنید . درآمد شامل موارد زیر است :

  • دستمزد
  • مزایا
  • بازنشستگی
  • سود پس انداز

شما باید مالیات درآمد حاصل از درآمد های بالا را پرداخت کنید . اما اگر فقط سفرهای کوتاه تجاری به انگلستان داشته باشید ، به عنوان مثال یک دوره آموزشی یا جلسه ، نیازی به پرداخت مالیات در انگلستان ندارید .

نحوه پرداخت :

  1. اگر شما کارمندی هستید که در جایی استخدام شده اید ، کارفرمای شما مالیات بر درآمد را از دستمزد شما کسر خواهد کرد .
  2. اگر برای خودتان کار می کنید یا درآمد دیگری در انگلستان دارید ، مجبور خواهید شد که نرخ مالیاتی خود را ارزیابی کنید .

شما همچنین ممکن است در موارد زیر مجبور به ارسال یک بازپرداخت مالیاتی شوید :

  • در هنگام فروش دارایی های خاصی ، مثلا سهام یا خانه دوم ، درآمد کسب کنید .
  • باید مالیات بر درآمد انگلستان را پرداخت کنید ، به عنوان مثال پس انداز در یک حساب بانکی در خارج از کشور ، اجاره بها از اموال خاص یا بازنشستگی در خارج از کشور ، این مسئله بستگی به این دارد که آیا شما در انگلستان اقامت دارید یا خیر .
  • اگر قبلا در انگلستان زندگی کرده اید ، ممکن است مجبور شوید که مالیات بر درآمد انگلستان یا درآمد را در زمان خروج از کشور پرداخت کنید .

مالیات های اصلی در انگلستان

بزرگترین منبع درآمد دولت انگلیس مالیات بر درآمد شخصی است . بزرگترین منابع دیگر ، مشارکت بیمه های ملی ، مالیات بر ارزش افزوده و مالیات شرکت است .

بسیاری از این مالیات ها براساس قابلیت پرداخت احتمالی پرداخت کننده طبقه بندی می شوند . فرض بر این است که افراد با درآمد بالاتر قادر به پرداخت با نرخ بالاتر هستند .

مالیات های اصلی در انگلستان

قبل از اینکه بتوانید مالیات را در انگلستان پرداخت کنید ، باید شماره بیمه ملی داشته باشید . مگر اینکه فرد یکی از ملیت های منطقه اقتصادی اروپا ( اتحادیه اروپا به همراه ایسلند ، نروژ و لیختن اشتاین ) ، سوئیس یا از کشور عضو اتحادیه اروپا باشد . تاریخ مالیات انگلستان از تاریخ 6 آوریل سال جاری تا 5 آوریل سال بعد تنظیم می شود .

وضعيت ماليات اقامت در انگلستان

چه کسی مجبور است مالیات در انگلستان پرداخت کند ؟ در انگلستان ، برای همه افراد بدون توجه به وضعیت اقامتشان ، نرخ مالیات یکسانی را در نظر می گیرند . با این حال ، وضعیت اقامت مشخص می کند که چه منبع درآمد باید در مالیات شما لحاظ شود .

فردی که مقیم انگلستان برای اهداف مالیاتی است ، درآمد خود را از سراسر جهان ، با کمکهای مالی برای مقابله با مالیات دوگانه از کشورهای خاص ، پرداخت خواهد کرد. از سوی دیگر ، افراد غیر ساکن انگلیس تنها از درآمد حاصل در انگلستان مالیات می پردازند . چند راه برای تعیین اینکه آیا شما برای مشخص کردن این نوع مالیات وجود دارد که در ادامه آن ها را بیان نموده ایم .

تعداد سال های زندگی در انگلستان

ساده ترین قانون برای تعیین مالیات اقامت زندگی کردن به مدت 183 روز در یک سال مالیاتی در انگلستان است . اگر این طور است ، پس شما به عنوان مقیم انگلیس طبقه بندی می شوید . اگر نه ، هنوز راه های دیگری برای تعیین مالیات به عنوان یک مقیم وجود دارد .

خرید یک خانه در انگلستان

اگر شما یک خانه در انگلستان دارید و حداقل برای 91 روز متوالی در آن حضور داشته باشید – 30 روز آن در سال مالیاتی در نظر گرفته می شود – ممکن است به عنوان مالیات بر درآمد انگلستان برای آن سال به شما تعلق داشته بگیرد .

برای اعمال این قانون ، فرد نیز باید در خارج از انگلستان در کمتر از 30 روز در سال مالیاتی زندگی کند ، که نیازی به زندگی متوالی برای اعمال این قانون نیست .

کار در انگلستان

اگر در مدت زمان 356 روز در انگلستان کار کنید و در طول این مدت هیچ فاصله قابل توجهی نداشته باشید ، ممکن است مالیات بر درآمد انگلستان به شما تعلق بگیرد . حداقل 274 روز باید در سال مالیاتی در نظر گرفته شود و برای اعمال این قانون ، باید بیش از سه ساعت کار در انگلیس انجام داده باشید .

البته، شما می توانید به طور خودکار برای مقررات 2 و 3 تخفیف نرخ مالیات در انگلستان دریافت کنید. اگر شما حداقل یک مالیات اقامت برای یک سال مالیاتی داشته باشید و در طول سال مالی فعلی 16 یا کمتر روز در انگلستان صرف کنید بدون توجه به قواعد فوق ، شما مقیم انگلستان به حساب نمی آیید .

همین طور اگر شما برای هر یک از سه سال گذشته درآمد مالیاتی نداشته اید و کمتر از 46 روز در انگلستان باشید . این زمان مجاز تا 91 روز افزایش می یابد ، اگر شما کار تمام وقت در انگلستان داشته باشید .

نرخ مالیات بر درآمد در انگلستان

در انگلستان ، بسیاری از مالیات های مختلف که شخص مسئول آن است ، به استثنای موارد بسیاری از مالیات بر ارزش افزوده ، به نوعی به مالیات بر درآمد شما تعلق خواهد گرفت .

فرمول پایه ای برای مالیات این است که درآمد و مزایای شخصی خود را جمع بندی کنید ، درآمد شخصی خود را محاسبه کنید ، و سپس نرخ مناسب برای تفاوت را پرداخت کنید .

برای سال مالی 2016/17، همه افراد مجاز به پرداخت شخصی به مبلغ 11،000 GBP ( استرلینگ ) بودند که درآمد زیر این سطح از مالیات معاف بود . نرخ مالیات بر درآمد انگلستان بسته به درآمد شما بسته می شود .

نرخ مالیات بر درآمد در انگلستان

کارشناسان مالیاتی انگلستان

مواد مورد بررسی در این مقاله فقط برای مقاصد اطلاعاتی است و نباید به عنوان مشاوره مالیاتی برای وضعیت فردی شما مورد استفاده قرار گیرد .

شما همیشه باید با متخصص مالی مورد نظر خود مشورت کنید تا با مسائل مربوط به مالیات آشنا شوید یا جواب سوالات خاص خود را دریافت کنید .

همانطور که مشاهده فرمودید نرخ مالیات در انگلستان به شکل های مختلفی است و این مقوله جای بحث بسیاری دارد . در نهایت چنانچه در رابطه با نرخ مالیات در انگلستان سوالی دارید ، کارشناسان موسسه مهر آفرین رجبی در دفاتر شهر های تهران و شیراز آماده ای مشاوره و پاسخگویی به شما عزیزان می باشند .

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه