ورزش در انگلستان

ورزش در انگلستان نقش مهمی در ارتقای همگرایی و پرورش استعدادها در این کشور داشته است و بریتانیا به دلیل تنوع علایق ورزشی مورد توجه است.

کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) با سالها سابقه درخشان در امر مهاجرت به خوبی به تمامی روشهای مهاجرتی به کشورهای مختلف تسلط دارند و هر متقاضی را بسته به شرایطش راهنمایی می کنند ؛ همچنین در مقاله مهاجرت به انگلستان به روش های مهاجرت به این کشور پرداخته شده که به شما پیشنهاد می دهیم مطالعه آن را از دست ندهید.

ورزش از جمله اصلی ترین سرگرمی ها در بریتانیا بشمار می آید و هزاران تماشاگر در زمان مسابقات ورزشی ، استادیومها و میدانها را پر می کنند تا تیم موردعلاقه خود را تشویق نمایند ؛ همچنین ، ورزش در انگلستان ، یکی از منابع اصلی درآمد برای بازیکنان ، دولت و سرمایه گذاران می باشد.

هر چند که ورزش در انگلستان دارای تاریخ و فرهنگ منحصر به فردی است و ورزشکاران زیادی به عنوان تیمی از کشور انگلستان رهسپار بازی های المپیک و عرصه‌ های بین المللی شده اند و خود انگلستان نیز میزبان بسیاری از مسابقات ورزشی بوده است ، اما هیچ کدام از این ورزشها به اندازه فوتبال در این کشور طرفدار ندارد.

با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با ورزش در انگلستان بیشتر آشنا شوید.

فهرست مطالب
ورزش در انگلستان

ورزش های پرطرفدار در انگلستان

با اینکه در انگلستان گزینه های زیادی برای فعالیت و ورزش هم به عنوان تماشاگر و هم به عنوان شرکت کننده در دسترس بازدیدکنندگان می باشد ، اما برخی از ورزش ها ، از جمله ورزش های پرطرفدار در انگلستان به حساب می آیند که شامل موارد زیر هستند:

نام ورزش شرح کلی
فوتبال محبوبترین ورزش از لحاظ تماشاچیان ، ورزش ملی انگلستان و اسکاتلند است.
کریکت یک ورزش تابستانی است که از آوریل تا سپتامبر ارائه می شود.
تنیس شامل مسابقات بسیار بزرگی است که در انگلستان برگزار می شوند.
راگبی به خصوص در ولز دارای طرفدارن بسیار زیادی است.
بدمینتون انجمن بدمینتون در انگلستان ، به عنوان یکی از معتبرترین انجمن های بدمینتون در جهان است.
هاکی روی چمن در فهرست ورزش های محبوب بریتانیا قرار دارد و تیم بریتانیا در عرصه های بین المللی موفقیت های زیادی را به دست آورده اند.
نت بال ورزشی بسیار محبوب در انگلستان و در جهان است.
دو و میدانی این ورزش در انگلستان شامل مدال های زیادی از مسابقات بین المللی است.

ورزش های پر مخاطب در انگلستان

در بخش قبلی با 8 ورزش از ورزش های پرطرفدار در انگلستان آشنا شدید و اطلاعاتی را در رابطه با آن ها بدست آوردید ، در ادامه به معرفی برخی دیگر از ورزش های پرطرفدار در انگلستان می پردازیم ، با ما همراه باشید.

نام ورزش شرح کلی
بوکس تکامل بوکس مدرن به بریتانیا نسبت داده شده است و این کشور نقش مهمی در تدوین قوانین کوئینزبری در قرن 19 ایفا کرد.
گلف دارای طرفدارن زیادی است و در زمین های متعددی در سراسر انگلستان بازی می شود.
دوچرخه سواری رویدادهایی برای رقابت های دوچرخه سواری و نیز دوچرخه سواری معمولی در این کشور وجود دارد.
اسب دوانی و موتور سواری هر دو بسیار محبوب هستند.
هاکی روی یخ از ورزش های محبوب در انگلستان است که زن و مرد ، پیر و جوان آن را بازی می کنند.
قایقرانی و کرجی رانی علاوه بر مسابقات ورزشی ، از جمله رویدادهای اجتماعی در این کشور هستند.
پیاده روی محبوب ترین ورزش مشارکتی در بریتانیا است و انگلستان دارای مسیرهای پیاده روی بسیار هیجان انگیز متنوعی است.
کوهنوردی انجمن کوهنوردی بریتانیا ، منبعی عالی برای این فعالیت می باشد.
غار نوردی غارهای متعددی در بریتانیا موجود است که عمیق ترین آن ها در ولز واقع شده اند.
شنا انجمن المپیک و پاراالمپیک بریتانیا هر ساله مسابقات بین المللی شنای مختلفی را در بریتانیای کبیر برگزار می کنند.

فوتبال در انگلستان

فوتبال در انگلستان هم از نظر دوستداران ورزش و هم از نظر بینندگان معمولی ، ورزشی محبوب است و مردم بیشتر از هر رویداد دیگری به تماشای جام جهانی علاقمندند ؛ در حالی که مردان نقش فزاینده ای را در رهبری فوتبال در انگلستان بازی می کنند ، اما زنان نیز نقش موثری در این ورزش دارند.

فوتبال در انگلستان به سال 1863 باز می گردد و هدف از این بازی یکسان سازی مدارس و دانشگاه های انگلیسی بوده است ؛ گفته می شود که فوتبال حداقل از سال 1581 وجود داشته است.

برترین تورنمت انگلستان جام حذفی است ؛ لذا جام حذفی و جام کپیتال وان ، دو مورد از مشهورترین مسابقات قهرمانی در بریتانیا هستند ؛ با این که بازی فوتبال احتمالا از چین باستان آمده است ، اما اتحادیه فوتبال ریشه در انگلستان دارد ؛ علاوه بر انگلستان ، فوتبال ورزشی پرطرفدار در دنیا با تقریبا 3.3 میلیارد طرفدار می باشد.

بسیاری از باشگاه های فوتبال نظیر آرسنال ، لیورپول و منچستر یونایتد بلیط های مسابقات را چند ماه قبل از مسابقات به فروش می رسانند.

لیگ برتر انگلستان شامل 20 تیم نخبه از سراسر انگلستان است و از تیم هایی حرفه ای از جمله منچستر یونایتد ، آرسنال ، لیورپول و دیگر تیم ها تشکیل شده است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای رفع ابهامات مهاجرتی خود به دانش و تجربه کارشناسان رجبی تکیه کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

کریکت در انگلستان

کریکت در انگلستان به عنوان ورزش ملی شناخته می شود و در قرن 17 در بریتانیا رواج پیدا کرد ؛ در حال حاضر ، بیش از 20 باشگاه کریکت و همچنین هزاران تیم کریکت در بریتانیا وجود دارند و از باشگاه های قدیمی کریکت انگلستان می توان به ساسکس (Sussex) و نورثمپشایر Northampshire)) اشاره کرد ، می توان منشا کریکت را به شکل مدرن آن به اوایل دهه 1800 نسبت داد و در اوایل ، کریکت را فقط افسران ارتش و مقامات عالی رتبه در اوقات فراغت خود بازی می کردند.

در حال حاضر ، تیم ملی کریکت انگلیس یکی از 12 عضو شورای بین المللی کریکت است ، بدین معنا که در مسابقات آزمایشی ، مسابقات بین المللی یک روزه و جام جهانی کریکت شرکت می کنند ؛ در سیستم ملی کریکت 18 تیم از تمام شهرستان های انگلستان و ولز حضور دارند و هر تابستان مسابقات برگزار می شوند.

از جمله بازیکنان معروف کریکت انگلیسی می توان به آلستر کوک ، یان بوتهام ، کوین پیترسن ، دیوید گوور ، گراهام گوچ ، جیمز اندرسن ، اندرو فلینتوف ، باب ویلیس ، جوس باتلر و اندرو استراوس اشاره کرد ، اگر بررسی ورزش در انگلستان شما را ترغیب به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کشور کرده است ، کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی رجبی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

کریکت در انگلستان

راگبی در انگلستان

راگبی نیز به عنوان یک ورزش در انگلستان دارای جذابیت است ؛ راگبی در انگلستان ، یکی از محبوبترین ورزش های تیمی حرفه ای و تفریحی است و به دو دسته راگبی یونیون و لیگ راگبی تقسیم می شود ؛ تعداد بازیکنان و روش های پیشبرد توپ در این دو راگبی متفاوت هستند و لیگ فوتبال راگبی (Rugby Football League) به عنوان هیئت حاکمه لیگ راگبی در بریتانیا عمل می کند.

راگبی در ابتدا ، فقط توسط افراد طبقه نخبه بازی می شده است ؛ اما به تدریج این ورزش در انگلستان گسترش یافت ؛ همچنین ، تعداد طرفداران ورزش پر تحرک راگبی به مرور افزایش یافته است.

بدمینتون در انگلستان

بدمینتون در انگلستان ، محبوبترین ورزش راکتی در تاریخ بریتانیا است و از دلایل محبوبیت آن ، در دسترس بودن این ورزش در انگلستان برای مبتدیان می باشد ؛ انجمن بدمینتون انگلستان در سال 1893 تاسیس شد و به تدریج رشد کرد.

انگلستان در بازی های المپیک 2000 و در سال 2004 در رشته بدمینتون موفق به کسب مدال هایی شد ؛ همچنین ، یک تورنمنت ملی با نام مسابقات قهرمانی سراسر انگلیس وجود دارد که هر ساله در بیرمنگهام برگزار می شود و بسیاری از بازیکنان برتر از سراسر جهان را به خود جذب می کند.

بازیکنان معروف بدمینتون انگلیسی ، کریس ادکاک ، لورن اسمیت ، گابریل ادکاک ، ناتان رابرتسون ، گیل امس ، مارکوس الیس ، راجیو اوسف ، کریس لنگریج و جورج آلن توماس می باشند.

بدمینتون در انگلستان

ورزش تنیس در انگلستان

ورزش تنیس در انگلستان هم برای بازیکنان و هم برای تماشاگران ورزشی محبوب است ؛ ویمبلدون ، محبوبترین تورنمنت تنیس در بریتانیا است و از سال 1877 در لندن برگزار می شود ؛ ویمبلدون یکی از چهار رویداد گرند اسلم در تور ATP است که شامل مسابقات آزاد استرالیا ، مسابقات آزاد ایالات متحده و مسابقات آزاد فرانسه نیز می شود.

بریتانیا دارای امکانات عمومی فراوانی است که باعث می شود تا در سراسر این کشور ، تنیس با هزینه ای کم و یا بدون هزینه برای عموم مردم ارائه شود ؛ از لحاظ تاریخی ، موفق ترین تنیسور ویمبلدون ، اسطوره سوئیسی راجرز فدرر است که صاحب 8 عنوان قهرمانی در آن می باشد.

تعداد بازیکنان مجاز تنیس در انگلستان ، 754900 می باشد و تنیس بازان مشهور انگلیسی شامل کامرون نوری ، دن ایوانز ، لیام برودی ، کایل ادموند ، فرد پری ، هدر واتسون ، تیم هنمن ، کامرون نوری ، لورا رابسون ، ویرجینیا وید و سو بارکر هستند.

با مطالعه مقالات زیر ، انگلستان را از جنبه های مختلف ، بهتر و بیشتر خواهید شناخت و اطلاعات جالب و مفیدی کسب خواهید کرد.

استادیوم ها و ورزشگاه های بریتانیا

برخی از استادیوم ها و ورزشگاه های بریتانیا در سطح دنیا معروف هستند ؛ از این استادیوم ها برای بازی های فوتبال ، راگبی ، کریکت ، دو و میدانی ، تنیس ، فوتبال آمریکایی و … استفاده می شود ؛ در ادامه لیست برخی از استادیوم های بریتانیا بر اساس ظرفیت آن ها آورده شده است.

نام استادیوم ظرفیت موقعیت
استادیوم ومبلی 90000 لندن - انگلستان
ورزشگاه توئیکنهام 82000 لندن – انگلستان
اولد ترافورد 74140 منچستر – لندن
استادیوم میلنیوم 73971 کاردیف - ولز
استادیوم موریفیلد 67144 ادینبرگ - اسکالند
ورزشگاه تاتنهام هاتسپر 62850 لندن - انگلستان
استادیوم لندن 62500 لندن - انگلستان
سلتیک پارک 60411 گلسگو - اسکاتلند
ورزشگاه امارات 60260 لندن - انگلستان
ورزشگاه اتحاد 55017 منچستر - انگلستان

گرانترین ورزش در انگلستان

بر اساس آخرین نظر سنجی ها ، گلف پرهزینه ترین و گرانترین ورزش در انگلستان است که به طور متوسط 22.80 پوند در ماه برای چند بازی هزینه دارد ؛ همچنین ، چوب های گلف با کیفیت خوب و تجهیزات مربوط به آن گران هستند و عضویت در باشگاه ها نیز ارزان نخواهد بود.

سایر ورزش هایی که ممکن است تجهیزات زیادی را نیاز داشته باشد ، کریکت (19.21 پوند) و هنرهای رزمی (18.71 پوند) است که به هزینه های ماهانه بالایی نیاز دارند.

به صورت معمول فوتبال به عنوان محبوب ترین و همچنین در دسترس ترین ورزش در انگلستان شناخته می شود ؛ چرا که برای انجام آن تنها به یک توپ نیاز است ، اما فوتبال حرفه ای سازمان یافته کمی پیچیده تر است و در واقع از لحاظ گرانی پس از گلف ، با 19.77 پوند در ماه در رتبه دوم قرار دارد.

ارزان ترین و محبوب ترین ورزش در انگلستان

ارزان ترین و محبوب ترین ورزش در انگلستان کدام است؟ دوچرخه سواری را می توان به عنوان یک ورزش ارزان و محبوب در انگلستان دانست.

به لطف موفقیت دوچرخه سواران تیم GB در المپیک و بازدید تور دو فرانس از سواحل بریتانیا در سال 2014 ، دوچرخه سواری دارای محبوبیت زیادی شده است و فقط 14.69 پوند در ماه هزینه دارد ؛ البته در صورتی که هزینه دوچرخه و تجهیزات را از قبل پرداخت کرده باشید ، حتی دوچرخه سواری می تواند هیچ هزینه ای نداشته باشد.

لذا می توان گفت ، دوچرخه سواری مقرون به صرفه است و دو و میدانی حدود 15.25 پوند و والیبال در حدود 16.28 پوند هزینه خواهند داشت ؛ به طور کلی ، با این که برای ورزش دو به تجهیزات کمتری نیاز است ، اما احتمال پیدا کردن یک باشگاه و یا امکانات جهت پیوستن مورد نیاز خواهند بود.

همانطور که مطرح شد ، ورزش در انگلستان شامل فعالیت های متنوعی است و در این کشور شرایط و امکانات برای ورزش های مختلف فراهم آمده است ؛ لذا ، هر فردی با توجه به علایق خود می تواند یکی از فعالیت های ورزشی را انتخاب کند و حتی آن را به صورت حرفه ای دنبال نماید.

ارزان ترین و محبوب ترین ورزش در انگلستان

سوالات پر تکرار ورزش در انگلستان

  • فوتبال
  • کریکت
  • تنیس
  • راگبی
  • بدمینتون
  • هاکی روی چمن
  • نت بال
  • دو و میدانی

برترین تورنمت انگلستان جام حذفی است ؛ لذا جام حذفی و جام کپیتال وان ، دو مورد از مشهورترین مسابقات قهرمانی در بریتانیا هستند.

کریکت در انگلستان به عنوان ورزش ملی شناخته می شود و در قرن 17 در بریتانیا رواج پیدا کرد ؛ در حال حاضر ، بیش از 20 باشگاه کریکت و همچنین هزاران تیم کریکت در بریتانیا وجود دارند و از باشگاه های قدیمی کریکت انگلستان می توان به ساسکس (Sussex) و نورثمپشایر Northampshire)) اشاره کرد.

بدمینتون در انگلستان ، محبوبترین ورزش راکتی در تاریخ بریتانیا است و از دلایل محبوبیت آن ، در دسترس بودن این ورزش در انگلستان برای مبتدیان می باشد ؛ انجمن بدمینتون انگلستان در سال 1893 تاسیس شد و به تدریج رشد کرد.
انگلستان در بازی های المپیک 2000 و در سال 2004 در رشته بدمینتون موفق به کسب مدال هایی شد.

  • استادیوم ومبلی
  • ورزشگاه توئیکنهام
  • اولد ترافورد
  • استادیوم میلنیوم
  • استادیوم موریفیلد

با ورزش در انگلستان آشنا شدید ؛ اگر تصمیم به مهاجرت دارید ، با مشاوران ما در شرکت مهاجرتی رجبی در دو شعبه تهران و شیراز در تماس باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد کشور انگلستان در اختیار شما قرار گیرد ؛ همچنین ، با مراجعه به مقاله کار در انگلستان از شرایط کار در این کشور مطلع خواهید شد و مشاغل مورد نیاز این کشور را هم خواهید شناخت.

ورزش در برخی از کشورها را در مقالات زیر تجزیه و تحلیل کرده ایم ، اطلاعات خود را به روز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه