ورزش‌ در هلند

ورزش‌ در هلند متنوع ، مفرح و سرشار از زندگی  است ، مردمان این سرزمین عاشق ورزش هستند  ، فوتبال در اینجا ورزش ملی است و در طول مسابقات قهرمانی اروپا و جهان ، هواداران هلندی به تب نارنجی مبتلا می شوند.

در هلند همه بلند ترین لباس ‌های نارنجی خود را می‌ پوشند ، با لباس‌ ها و وسایل دیوانه ‌کننده ،کافه ‌ها ، مغازه‌ ها ، خانه ‌ها و ادارات با پرچم‌ ها و پوسترهای نارنجی تزئین شده‌اند و گاهی اوقات حتی دیوارها نیز به رنگ نارنجی رنگ می‌شوند ، برای کسب اطلاعات در زمینه مهاجرت به هلند با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید.

از طریق نفوذ فرهنگ غربی ، هلند به دلیل عشق به ورزش شناخته شده است ، انواع مختلفی از ورزش های رقابتی وجود دارد که می توان در این کشور دید، اما دو ورزش محبوب وجود دارد که مردم دوست دارند هم بازی کنند و هم تماشا کنند.

تقریباً 5 میلیون نفر از 17 میلیون نفر در هلند در یکی از 35000 باشگاه ورزشی این کشور ثبت نام کرده اند ، حدود دو سوم جمعیت بالای 15 سال هر هفته در ورزش شرکت می کنند ، فوتبال پرطرفدارترین ورزش در هلند است که هاکی روی چمن و کورفبال به عنوان دومین و سومین ورزش های پرطرفدار تیمی در هلند قرار دارند ، اسکیت سرعت ، دوچرخه ‌سواری ، تنیس و گلف چهار ورزش انفرادی هستند که به طور گسترده انجام می‌شود.

اگر با هر روشی می خواهید در هلند اقامت داشته باشید باید اطلاعاتی به روز و صحیح در خصوص مهاجرت به هلند داشته باشید ، مقاله لینک شده را بخوانید تا با تمامی روش هایی که برای مهاجرت قانونی به این کشور وجود دارد بخوبی اشنا شوید.

نکته : برای دریافت اطلاعات هر کدام از ورزش ها کافیست بر روی نام آن در  فهرست کلیک کنید.

فهرست مطالب
ورزش‌ در هلند

ورزش ملی هلند

ورزش ملی هلند فوتبال است ، فوتبال یک دین واقعی در هلند است ؛ هلندی ‌ها علاوه بر بازی فوتبال در تعداد زیاد ، عاشق تماشای بازی ‌های فوتبال هستند ، که گسترده‌ترین ورزش پخش تلویزیونی در این کشور است.

نحوه تماشای ورزش در تلویزیون هلند

نحوه تماشای ورزش در تلویزیون هلند چگونه است؟ ورزش مورد علاقه شما هر چه باشد ، راه های زیادی برای تماشای آن در هلند وجود دارد ، در حالی که هیچ چیزی به اندازه تماشای زنده فوتبال جذاب نیست.

اگر برای تحصیل در هلند به این کشور مهاجرت کرده اید ، به فوتبال علاقمند هستید و نمی توانید به استادیوم بروید ، می توانید از طریق تماشای تلویزیون از دیدن فوتبال لذت ببرید ، بزرگترین شرکت های مخابراتی خانگی در هلند همگی کانال های ورزشی را به عنوان بخشی از بسته های تلویزیونی و اینترنتی خود ارائه می دهند، از جمله:

   KPN، زیگو ،     Tele2 ، تی موبایل ، یوفون

هنگام انتخاب بسته تلویزیون هلندی خود ، مطمئن شوید که از چه کانال هایی استفاده می کنید ،  این به ویژه اگر طرفدار یک ورزش خاص ( مانند گلف یا تنیس ) ، یا یک رقابت خاص ( مانند لیگ برتر هند یا سوپر بول ) باشید، صادق است.

نحوه تماشای ورزش در تلویزیون هلند

ورزش های محبوب در هلند

ورزش های محبوب در هلند چیست؟ همان گونه که بیان شد ورزش در هلند بسیار مورد توجه است ، این کشور از نظر ورزشی بسیار فعال است ، هلند تعداد زیادی باشگاه ورزشی محلی دارد که توسط داوطلبان درگیر اداره می شوند ، فوتبال، شنا و تنیس در میان بسیاری از افراد محبوب هستند و در عین حال تعداد زیادی از بزرگسالان با دوچرخه مسیر خود برای کار در هلند را طی می کنند که هلند را به یک کشور فعال فیزیکی تبدیل می کند ؛ در ادامه با تعدادی از ورزش های محبوب این کشور آشنا می شویم.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

به ورزش در خارج از کشور علاقه مندید ؟ با مشاوران هلدینگ مهاجرتی رجبی در این زمینه مشورت کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

فوتبال ورزش ملی هلند

فوتبال ورزش ملی هلند است ، حتما نام بسیاری از بازیکنان مشهور فوتبال هلندی از جمله یوهان کرایف ، دنیس برگکمپ ، آرین روبن و رابین ون پرسی را شنیده اید ؛ با این حال، در حالی که این کشور همیشه در این ورزش بسیار خوب بوده است و 3 بار به فینال جام جهانی فوتبال رسیده است ، آنها هنوز باید همه آن را ببرند.

هیئت حاکمه فوتبال در هلند ، اتحادیه سلطنتی فوتبال هلند است که بزرگترین فدراسیون ورزشی در این کشور است.

تعداد بازیکنان دارای مجوز فوتبال در هلند 1200000
بازیکنان معروف فوتبال هلند یوهان کرایف، دنیس برگکمپ، مارکو فان باستن، رود گولیت، ادوین فن درسار، رابین ون پرسی، آرین روبن، رونالد کومان، فرانک رایکارد، پاتریک کلایورت، وسلی اسنایدر، یوهان نیسکنز، فرانک دی بوئر، رود ون نیستلروی

Football  national sport  Netherlands

فوتبال ورزش ملی هلند

فوتبال ورزش ملی هلند است ، حتما نام بسیاری از بازیکنان مشهور فوتبال هلندی از جمله یوهان کرایف ، دنیس برگکمپ ، آرین روبن و رابین ون پرسی را شنیده اید ؛ با این حال، در حالی که این کشور همیشه در این ورزش بسیار خوب بوده است و 3 بار به فینال جام جهانی فوتبال رسیده است ، آنها هنوز باید همه آن را ببرند ، هیئت حاکمه فوتبال در هلند ، اتحادیه سلطنتی فوتبال هلند است که بزرگترین فدراسیون ورزشی در این کشور است.

تنیس ورزش ثروتمندان

تنیس ورزش ثروتمندان و دومین ورزش پرطرفدار در هلند است ، ممکن است از دیدن تنیس در این لیست تعجب کنید ، زیرا معمولاً گفته می شود که این ورزش برای ثروتمند ترین ها است و افرادی که با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در هلند به این کشور مهاجرت کردند همانند سایر شهروندان هلند تنیس را دوست دارند ؛ در حالی که تعداد بازیکنان به تعداد بازیکنان ثبت نام شده فوتبال هم نزدیک نیست ، اما همچنان بالای 600 هزار نفر است و برای کشوری با بیش از 17 میلیون نفر، این مقدار زیادی است ، تام اوکر یکی از موفق‌ترین تنیسورهای هلندی بود و به او لقب هلندی پرنده را دادند.

تعداد بازیکنان مجاز تنیس در هلند 605000
بازیکنان معروف فوتبال هلند تنیس بازان معروف هلندی: رابین هاسه، ریچارد کرایچک، تام اوکر، ژاکو التینگ، پل هارهویس، مارتین ورکرک، سینگ شالکن، کورنلیا بومن، هندریک تیمر، بتی استوو

در مقالات زیر می توانید ورزش در هلند را با ورزش در سایر کشورهای اروپایی مقایسه کنید و اطلاعات خوبی در این زمینه کسب نمایید.

تعداد بازیکنان دارای مجوز گلف در هلند 380000
بازیکنان معروف گلف هلندی جوست لویتن، ویل بسلینگ، رابرت یان درکسن، رینیر ساکستون، دان هویزینگ، رولف مونتز، هندریک تیمر، دیوی کلر شریفل، مارتن لافبر، تاکو رمکس

گلف سومین ورزش محبوب هلند

گلف سومین ورزش محبوب هلند​ است ، مشابه تنیس ، دیدن گلف در این فهرست در بالای لیست شگفت آور به نظر می رسد ، اما هلندی ها نیز گلف را دوست دارند! موفق ترین گلف باز مرد هلندی قطعا Joost Luiten است که برنده 4 تورنمنت در تور اروپا شد و نماینده اروپا در جام Seve 2013 و در جام اوراسیا 2014 بود ،  وقتی صحبت از زنان می شود ، بهترین آنها کریستل بولیون است که 4 بار برنده تور اروپای بانوان شد.

ژیمناستیک ورزش محبوب بانوان در هلند

ژیمناستیک ورزش محبوب بانوان در هلند و چهارمین ورزش محبوب در این کشور است ، دلیل اصلی محبوبیت ژیمناستیک در کشور احتمالاً موفقیت بین المللی تیم ملی بانوان است ؛ آنها 7 بار در بازی های المپیک شرکت کرده اند و در سال 1928 یک مدال طلا کسب کرده اند ، آنها همچنین به طور مداوم خود را در بین 10 تیم برتر قرار می دهند و مدال برنز بازی های اروپایی و مسابقات قهرمانی اروپا را کسب کرده اند.

تعداد بازیکنان مجاز ژیمناستیک در هلند 241000
بازیکنان مشهور ژیمناستیک هلندی استلا آگستریب، هلنا نوردهایم، اپکه زاندرلند، یوری ون گلدر، سان وورس، ورونا ون د لور، لیکه وورس، ایتورا تورسدوتر، جفری وامز

اگر به تحصیل رشته تربیت بدنی در خارج از کشور علاقه مندید می توانید با مطالعه مقالات زیر از شرایط اخذ پذیرش و هزینه ها مطلع شوید.

تعداد بازیکنان مجاز هاکی روی چمن در هلند 240000
بازیکنان معروف هاکی روی چمن هلندی الن هوگ، اوا دی گود، ماارتیه پاومن، نائومی ون آس، ساندر دی وین، کیم لامرز، رابرت ون در هورست، مارسل بالکشتاین، مارگوت ون گفن

هاکی روی چمن ورزشی دیرینه در هلند

هاکی روی چمن ورزشی دیرینه در هلند است و پنجمین ورزش پر طرفدار در هلند به حساب می آید ، بازیکنان هلندی در هاکی روی چمن بد نام هستند ؛ هیئت حاکمه آنها ، فدراسیون سلطنتی هاکی هلند ، در اوایل سال 1898 تأسیس شد ، یک مسابقه ملی به نام “Hoofdklasse Hockey” وجود دارد که از 12 تیم تشکیل شده است ؛ از سال 1970 برگزار می شود ، مهمتر از همه ، تیم ملی هاکی روی چمن زنان هلند موفق ترین تیم تاریخ جام جهانی است ، زیرا آنها 6 بار عنوان قهرمانی را کسب کردند ؛ تیم مردان همچنین 3 بار قهرمان جام جهانی و 2 مدال طلای المپیک شده است.

سوارکاری ورزشی جذاب در هلند

سوارکاری ورزشی جذاب در هلند به حساب می آید و ششمین ورزش محبوب هلندی است ؛ 200000 هلندی سوارکاری می کنند ، این ورزش دیگری است که در سراسر جهان بسیار محبوب نیست اما در ورزش های محبوب هلندی رتبه خوبی دارد.
فدراسیون سلطنتی سوارکاری هلند بر سوارکاری در این کشور نظارت دارد و (پس از ادغام) در سال 2002 تأسیس شد ، این کشور اسب سواران موفق زیادی از جمله چارلز پاهود د مورتانژ ، جوس لانسینک و گرکو شرودر تولید کرده است ؛ بیشتر آنها در رشته های خود قهرمان جهان و المپیک شدند.

تعداد بازیکنان مجاز سوارکاری در هلند 200000
بازیکنان معروف اسب سواری هلندی آدلنده کورنلیسن، آنکی ون گرونسون، بن شرودر، ادوارد گال، الین پن، گرکو شرودر، ژوس لانسینک، مایکل ون در ولوتن، مارک هوتزاگر، پاتریک ون در میر، دبلیو

هزینه حضور در باشگاه فوتبال در هلند

هزینه حضور در باشگاه فوتبال در هلند چقدر است؟ میانگین قیمتی که یک بزرگسال به عنوان عضوی از یک باشگاه فوتبال در هلند باید بپردازد تقریباً 200 یورو  است ، در حالی که عضویت جوانان و کودکان به ترتیب تقریباً 149 و 121 یورو می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در تماس بوده و از تجارب آن ها بهره مند شوید.

هلند چه ورزشی را اختراع کرد؟

شاید بخواهید بدانید که هلند چه ورزشی را اختراع کرد؟ تنها ورزشی که هلند اختراع کرد کورفبال است ، این یک ورزش توپی است که شبیه به نت بال یا بسکتبال است و توسط 2 تیم 8 بازیکنی انجام می شود که در هر تیم 4 بازیکن زن و 4 بازیکن مرد حضور دارند که صادقانه بگویم کاملاً منحصر به فرد است ، هدف بازی پرتاب یک توپ در یک سبد بدون تور است که روی یک تیرک به ارتفاع 3.5 متر / 11.5 فوت نصب شده است.

Cricket  popular sport  Netherlands

آیا کریکت یک ورزش محبوب در هلند است؟

آیا کریکت یک ورزش محبوب در هلند است؟​ این ورزش برای قرن ها در این کشور انجام می شود و تیم ملی به طور منظم در مسابقات بین المللی کریکت از جمله جام جهانی شرکت می کند ، در حالی که فوتبال و هاکی روی چمن در قرن بیستم بسیار محبوب شدند، بسیاری از باشگاه ‌های کریکت در هلند زنده ماندند.

آیا کریکت یک ورزش محبوب در هلند است؟​

آیا دارت در هلند محبوب است؟

آیا دارت در هلند محبوب است؟دارت در هلند نیز بسیار محبوب است و این را می توان به راحتی توضیح داد : ریموند ون بارنولد در طول سال ها شروع به جمع آوری عناوین جهانی کرد که باعث شد بازیکنان زیادی برای بازی ثبت نام کنند ، همچنین یک تورنمنت ملی به نام هلند اوپن وجود دارد که در سال 1973 تأسیس شد و سالانه برگزار می شود.

سوالات پر تکرار ورزش در هلند

تقریباً 5 میلیون نفر از 17 میلیون نفر در هلند در یکی از 35000 به باشگاه ورزشی می روند ، حدود دو سوم جمعیت بالای 15 سال هر هفته ورزش می کنند.

ورزش ملی هلند فوتبال است ،  هلندی ‌ها علاوه بر بازی فوتبال ، عاشق تماشای فوتبال هستند.

علاوه بر فوتبال ، شنا و تنیس در میان بسیاری از افراد محبوب هستند.

میانگین قیمتی که یک بزرگسال به عنوان عضوی از یک باشگاه فوتبال در هلند باید بپردازد تقریباً 200 یورو است ، در حالی که عضویت جوانان و کودکان به ترتیب تقریباً 149 و 121 یورو می باشد.

تنها ورزشی که هلند اختراع کرد کورفبال است ، این یک ورزش توپی است که شبیه به نت بال یا بسکتبال است و توسط 2 تیم 8 بازیکنی انجام می شود که در هر تیم 4 بازیکن زن و 4 بازیکن مرد حضور دارند ، هدف بازی پرتاب یک توپ در یک سبد بدون تور است که روی یک تیرک به ارتفاع 3.5 متر / 11.5 فوت نصب شده است.

در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی کلیات ورزش در هلند و میزان علایق هلندی ها به ورزش  را بررسی کردند ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله تحصیل در هلند ، با چگونگی اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته های تربیت بدنی و یا سایر رشته های مورد علاقه خود آشنا شوید ؛ هزینه های تحصیل ، آزمون های ورودی ، زبان تحصیل و سایر اطلاعات به روز و کاربردی را در مقاله لینک شده خواهید خواند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه