ثبت شرکت در نیوزلند

ثبت شرکت در نیوزلند یکی از روش های مهاجرتی شناخته می شود که می تواند شما را به مقاصدی که از این امر انتظار دارید رسانده و در نهایت زندگی در یکی از بهترین و مرفه ترین کشورهای جهان را برایتان به ارمغان آورد.

ثبت شرکت در نیوزلند یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور است که در مقایسه با روش های مهاجرتی نیاز به بودجه مالی بیش تر و داشتن تخصص و تجربه لازم برای مدیریت یک شرکت و بیزنس را دارد.

باید بدانید که نیوزلند باتوجه به اقتصاد بسیار قوی که دارد که یکی از بهترین مقاصد برای انجام این امر است. اما دستیابی به این هدف و کسب نهایت نتیجه و موفقیت در آن نیازمند شناخت سیستم مالی و اقتصادی این کشور داشته و شما باید کاملا شرایط، قوانین، مزایا، معایب و انواع ثبت شرکت در نیوزلند را شناخته و بررسی نمایید تا بتوانید علاوه بر کسب مجوز لازمه برای این امر به نتیجه مطلوب نیز برسید.

البته طبق آنچه از شاخص های اقتصادی و راحتی راه اندازی کسب و کار از این کشور نمایان است و رتبه اول در جهان را به خود اختصاص داده است؛ نباید انتظار سختی و پیچیدگی زیادی را از این امر متصور شد که در برخی کشورها پیش روی سرمایه گذاران خارجی قرار می گیرد.

فهرست مطالب

در ادامه با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا ثبت شرکت در نیوزلند را بشناسید همچنین توصیه می کنیم مقاله کار در نیوزلند را نیز مطالعه کرده و بازارهای کاری و قوانین کار در این کشور را نیز بشناسید.

ثبت شرکت در نیوزلند

انواع ثبت شرکت در نیوزلند

همانطور که مستحضر می باشید هنگام به ثبت رساندن یک شرکت باید نوع شرکتی که قصد راه اندازی آن را دارید را مورد بررسی قرار داده و انتخاب نمایید. در حال حاضر ثبت شرکت در نیوزلند دارای انواع مختلفی است که هرکدام پیامدهای حقوقی و مالی خود را در بر می گیرد. انواع ثبت شرکت در نیوزلند به شرح زیر هستند:

نوع ثبت شرکت مزایا و شرایط
ثبت کسب و کار انفرادی در نیوزلند راحت ترین و ارزان ترین شیوه شروع یک کسب و کار، هزینه های شروع به کار کم است چون هزینه قانونی یا ثبت نام وجود ندارد. شخص به تنهایی مسئول تمام بدهی ها و پرداخت ها بوده و این مساله اموال شخصی‌ فرد را در معرض ریسک مصادره قرار خواهد داد.
ثبت کسب و کار شراکتی در نیوزلند نیاز به حداقل دو نفر برای شروع کار است، سرمایه در این نوع بیش تر بوده و امکان رشد و بزرگی کار بیش تر است، هریک از شرکا مسئول بدهی های ناشی از کل کسب و کار است که اموال شخصی شرکا را در معرض ریسک مصادره قرار خواهد داد.
ثبت شرکت با مسئولیت محدود در نیوزلند تمامی سرمایه گذاران باید حداقل 2 سال سابقه کار یا مدیریت در نیوزلند در حوزه ای که قصد ثبت شرکت در آن را دارند داشته باشند، موفقترین ساختار تجاری در نیوزلند است، سهام داران به میزان ارزش سهام خود در قبال دیون شرکت مسئول هستند، نرخ مالیات کمتر از نرخ مالیات بر درآمد شخصی است.

بهترین شهرهای نیوزلند برای ثبت شرکت

کشور نیوزلند در مقایسیه با دیگر قدرت های اقتصادی هم تراز خود در جهان دارای وسعت بسیار کمتری است و این کاملا مناطق و شهرهای در دسترس برای ثبت شرکت در نیوزلند را محدود می کند. این را هم می توان یک مزیت دانست و هم یک عیب. از این لحاظ که شما گزینه های زیادی برای انتخاب ندارید یک عیب تلقی می شود.

اما نداشتن گزینه های زیاد به این معنی است که باتوجه به اقتصاد قوی این کشور، اکثر مناطق و شرهای دارای اقتصاد قوی بوده و شرایط مناسب و قوی را برای این امر دارا هستند و تفاوت های چندان زیاد و چشمگیر نمی باشد.

 اما با این تفاسیر بازهم برخی شهرها دارای شرایط ایده آل تر و مناسب تری برای این امر هستند و شما با راه اندازی کسب و کار خود در آن جا به نتایج بهتری خواهید رسید.

در حال حاضر بهترین شهرهای نیوزلند برای ثبت شرکت شامل شهرهای زیر می شود:

  • اوکلند
  • ولینگتون
  • کرایست چرچ
  • همیلتون
  • تائورانگا

در این شهرها شرکت های داخلی و بین المللی بیش تری در مقایسه با سایر شهرها در دسترس شما چه برای فروش محصول و خدمات و چه برای تهیه مواد و یا احتیاجات اولیه خواهد بود. البته فراموش نکنید، که باید حتما بررسی نمایید که کدامیک از این مناطق برای فعالیت در حوزه شما می تواند بهتر و ثمر بخش تر نیز باشد که این نیاز به کسب مشاوره از متخصصین و مشاورین با تجربه این حوزه دارد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

سرمایه گذاری های مطمئن ، بدون ریسک و پر سود در خارج از کشور با دریافت حرفه ای ترین مشاوره ها!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مزایای ثبت شرکت در نیوزلند

برخی از افراد علاقمند به ثبت شرکت در نیوزلند با این سوال مواجه هستند که به طور کلی این امر چه مزایا و امتیازاتی را برای افراد سرمایه گذار از این روش به ارمغان می آورد. به نوعی اگر شما در همان ابتدای امر از این موضوع مطلع شوید که هدفتان شما را به چیزی خواهد رساند، تاثیر بسیار زیادی در موفقیت در دستیابی به این امر خواهد گذاشت.

در ادامه این بخش چندی از مهم ترین مزایای ثبت شرکت در نیوزلند را به شما خواهیم گفت:

  • دسترسی به اقتصاد بسیار قوی و رو به رشد
  • ثبت شرکت در یکی از راحت ترین کشورها برای شروع کسب و کار
  • مراحل ساده و نه چندان پیچیده ثبت شرکت
  • دسترسی به بازار سایر کشورها به خصوص استرالیا و شرق آسیا
  • حمایت بالای دولت از سرمایه گذاران خارجی
  • مزایای مالیاتی مناسب برای افراد خارجی
  • فرصت جذب سرمایه از شهروندان نیوزلندی
  • امکان دستیابی به اقامت دائم این کشور
  • زندگی در کشوری بسیار آرام، مرفه و پیشرفته
  • دسترسی به سیستم آموزش و دانشگاه های بسیار با کیفیت
  • امکان رشد و ترقی بیش از حد تصور در سیستم اقتصادی این کشور
  • امنیت بالای مالی، جانی و اجتماعی در این کشور
مزایای ثبت شرکت در نیوزلند

شاخص های اقتصادی ثبت شرکت در نیوزلند

برای دستیابی به یک ثبت شرکت موفق و راه اندازی یک بیزنس رو به رشد باید همواره شاخص های اقتصادی در کشور مقصد را مورد بررسی قرار داده و حاتمالات را مورد سنجش قرار داد. طبق آنچه از شاخص های اقتصادی ثبت شرکت در نیوزلند به دست آمده این کشور یک مقصد بسیار مناسب برای این امر است.

یکی از این عوامل مالیات بر درآمد است که از سال 2011 در این کشور ثابت و مقدار 33 درصد می باشد، با اینکه قبل از آن در حدود 40 درصد بوده است. یا اینکه نرخ سلب مالکیت در نیوزلند طی سال های گذشته از 1 تجاوز نکرده است که این نشان دهنده وضعیت خوب این امر می باشد. اصولا هر مقدار این شاخص به سمت عدد 7 نزدیکتر شود، شرایط بدی را در مصادره اموال در آن کشور نشان می دهد.

یکی دیگر از عوامل مهم نرخ تورم است، که با شروع همه گیری کرونا افزایش شدید از 1.5 درصد را تجربه کرده و به 7.3 درصد رسید، اما در حال حاضر 6 درصد بوده و با سرعت مناسبی در حال کاهش است. همچنین نرخ رشد سالانه تولید ناخالص داخلی در نیوزیلند از سال 1987 تا 2023 به طور متوسط 2.61 درصد بوده است که در سه ماهه دوم سال 2021 به بالاترین حد خود یعنی 18.40 درصد و در حال حاضر 1.8 درصد می باشد.

طرح تجاری برای ثبت شرکت نیوزلند

طرح تجاری برای ثبت شرکت نیوزلند

آنچه واضح است با وجود شرایط اقتصادی مساعد در نیوزلند، این کشور از بیزنس هایی استقبال می کند که به اقتصاد این کشور کمک نماید. به عبارت دیگر در ارزیابی طرح های تجاری، آن طرح هایی که منطبق با خواست و نیاز نیوزلند باشد دارای اولویت های بالاتری هستند.

پس دانستن این موضوع که در هر بازه زمانی چه نوع سرمایه گذاری و ثبت شرکت در چه حوزه ای می تواند در این کشور موفقیت آمیز بوده و نظر مراجع را جلب نماید بسیار مهم است. برای اینکه طرح تجاری برای ثبت شرکت نیوزلند تائیدیه های لازم از اداره مهاجرت را اخذ نماید، طرح تجاری شما، شامل یکی از موارد زیر باشد:

  • این طرح به هرنحوی باعث صادرات کالا و خدمات از این کشور شود.
  • طرح به نوعی باشد که بتوان آینده روشن و پیشرفتی قابل توجه و واضح را برای آن متصور شد.
  • بیزنس شما امکان جذب نیروی کار بیش تر در آینده را ممکن سازد.
  • طرح شما باعث ایجاد نوآوری و خلاقیت در محصولات و خدمات شود.

با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برخی کشورهای دیگر هم آشنا شوید.

مراحل ثبت شرکت در نیوزلند

مراحل ثبت شرکت در نیوزلند چیست؟ شما برای ثبت شرکت در نیوزلند باید در ابتدا نوع ویزای ویزای کارآفرینی نیوزلند یا ویزای اقامتی نیوزلند را اخذ کرده که این موضوع خود دارای شرایط مختلفی بوده و دو مورد 6 ماه و 2 ساله را پیش روی شما می گذارد. ویزای 6 ماهه برای شروع ثبت شرکت مناسب است، اما اخذ ویزای دوساله نیاز به اثبات در حال رشد و پیشرفت بودن کسب و کارتان را دارد.

شما در اینجا باتوجه به حداقل سرمایه های ممکن می توانید ویزای خود را دریافت کنید که در ادامه آن را خواهیم گفت. اما در مرحله بعد داشت یک بیزنس پلن مناسب و انتخاب اسم شرکت است، که جهت اطمینان از عدم تکراری بودن اسم می توانید وبسایت دولتی نیوزلند، تحت عنوان ONECheck را بررسی کنید.

پس از آن باید نوع ثبت شرکت که در بالا گفتیم را انتخاب و اجازه ورود به سیستم RealMe®، علامت ثبت شده تجاری دولت نیوزلند و پست این کشور را اخذ کنید. در نهایت باید شماره تجاری نیوزلند (NZBN)، که یک شناسه منحصربه فرد برای بیزنستان است را دریافت کنید.

دقت کنید که باید حتما از بند تجاری خود حفاظت کنید که این امر را می توانید از طریق ثبت یک دامنه اینترنتی، رزرو کردن نام شرکت در دفتر شرکت ها و پس از آن ثبت آن در این دفتر، ثبت نام برای مالیات کالا و خدمات (GST) و درنهایت ثبت علامت تجاری خود به انجام برسانید. در اینجا با اتمام ثبت شرکت خود همراه خواهید بود.

هزینه های ثبت شرکت در کشور نیوزلند

جالب است بدانید که هزینه های ثبت شرکت در کشور نیوزلند در مقایسه با سایر کشورها دارای جزئیات و مبالغ کمتری می باشد که این به نوبه خود یکی از دلایل اصلی امتیاز بالای این کشور در شاخص های راحتی راه اندازی کسب و کار در جهان می باشد.

اگر از ابتدا با ما بوده باشید در بخش پیشین اشاره کردیم که جهت اخذ ویزای کار کارآفرینی نیوزلند باید متقاضیان باید حداقل مبلغی را به عنوان حداقل سرمایه ارائه کنند که این امکان برایشان فراهم آید. طبق این قانون به دو روش زیر این امکان وجود خوهد داشت:

  • باید حداقل 100 هزار دلار نیوزلند سرمایه اولیه داشت به همراه اخذ حداقل 120 امتیاز از سیستم امتیازبندی نیوزلند.
  • باید 500 هزار دلار در بیزنس خود سرمایه گذاری کرده و حداقل 3 شهروند یا مقیم نیوزلند را به استخدام در آورید.

اما تنها هزینه دیگری که برای ثبت شرکت در نیوزلند باید پرداخت نمایید، هزینه ثبت شرکت در دفتر شرکت ها است که مبلغی برابر با 115 دلار نیوزلند را در بر می گیرد. یکی از مواردی که در ثبت شرکت در نیوزلند باید توجه داشت این است که در صورت ثبت شرکت در خارج از آوکلند که شهر پرجمعیتی می باشد، برای دریافت اقامت، امتیاز مضاعف خواهید داشت.

هزینه های ثبت شرکت در کشور نیوزلند

اقامت نیوزلند با ثبت شرکت

قطعا یکی از اهداف اصلی متقاضیان ثبت شرکت در نیوزلند از انجام این کار دستیابی به اقامت دائم این کشور و حتی شهروندی این کشور است. خوشبختانه این امکان برای افرادی که قصد کارآفرینی و ثبت شرکت در نیوزلند را دارند مهیا است.

اما باید بدانید که اخذ اقامت نیوزلند با ثبت شرکت به تنهایی امکان پذیر نیست، بلکه باید بیزنس شما سودآور بوده و برای اقتصاد این کشور مثمر ثمر باشد. برای رسیدن به این هدف یک دوره 3 ساله بررسی می شود که طبق آن سال اول شما باید شرکت خود را اندازی کرده و دولت کاملا شرایط کسب و کار شما را ارزیابی نموده و در صورت واجد شرایط بودن ویزای کارآفرینی شما 2 سال دیگر تمدید خواهد شد.

البته از نگاه برخی افراد این مدت بسیار کم است، جای نگرانی نیست دستاوردهای کاری شما می تواند زمینه تمدید دوره 3 ساله دیگری را نیز فراهم آورده و سپس منجر به اخذ اقامت دائم شود.اما اگر مایل به اخذ شهروندی هستید، باید پس از اخذ اقامت دائم حداقل 5 سال در نیوزلند زندگی کرده و دست کم 240 روز در هر سال را در این کشور حضور داشته باشید، تا قادر به اخذ شهروندی این کشور شوید.

با شاخص های اقتصادی برای ثبت شرکت در برخی کشورهای دنیا آشنا شوید.

سوالات پر تکرار ثبت شرکت در نیوزلند

قطعا ایرانیان نیز می توانند برای ثبت شرکت در نیوزلند اقدام کنند و هیچ محدودیتی برای آنان وجود ندارد.

برای ثبت شرکت در نیوزلند باید حداقل مبلغ 100 هزار دلار نیوزلند را در بیزنس خود سرمایه گذاری کنید.

 اکثرا مناطق و شهرهای این کشور برای ثبت شرکت مناسب هستند، اما شهرهای ولینگتون، اوکلند، همیلتون، کرایست چرچ و تائورانگا بهترین شهرهای موجود برای این امر می باشند.

 علاوه بر 100 هزار دلار سرمایه اولیه، فقط نیاز به پرداخت 115 دلار دیگر برای ثبت شرکت می باشد.

 بله، سرمایه گذاران خارجی با ثبت شرکت در نیوزلند با داشتن شرایط مشخص و لازمه می توانند به اقامت دائم و حتی شهروندی نیوزلند نیز برسند.

اگر نیاز به کسب اطلاعات بیش تر در رابطه با ثبت شرکت در نیوزلند دارید، می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز در ارتباط باشید. همچنین مطالعه مقاله مهاجرت به نیوزلند را نیز به هیچ عنوان از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3/5 - (5 امتیاز)
منو
خانه