معرفی شهرهای کشور سنگاپور

معرفی شهرهای کشور سنگاپور می تواند به شما در انتخاب یک مقصد مناسب جهت سفر یا اقامت کمک بسیاری نماید. البته توجه داشته باشید که این کشور از وسعت بسیار کوچکی برخوردار می باشد و فاصله شهرهای آن با یکدیگر بسیار کم و در زمانی محدود است. علاوه بر این به جز پایتخت یعنی شهر سنگاپور، سایر شهرهای آن نیز از جمعیت هایی کم و وسعتی کوچک بهره می برند.

سنگاپور را از بسیاری جهات نمی توان با اکثر کشورهای جهان مقایسه کرد، این کشور وسعتی بسیار محدود دارد و همین شاید تصوری به وجود آورد که توقعی چندان را نباید از آن داشته باشید.

 اما بر خلاف تصور این کشور یک کشور بسیار مهم و تاثیر گذار و یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان شناخته می شود که به همراه کره جنوبی، تایوان و هنگ کنگ به عنوان 4 ببر تکنولوژی آسیا معرفی می شوند.

این کشور را به عنوان نیویورک آسیا نیز معرفی می کنند که تمامی این ها افتخارات بسیار بزرگی برای چنین کشور کوچکی و بدون منابع طبیعی می باشد. سنگاپور را از بسیاری جهات می توان به عنوان یک الگو شناخت. 

در ادامه این مطلب مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) به معرفی شهرهای کشور سنگاپور خواهند پرداخت.

ضمنا فراموش نکنید مقاله مهاجرت به سنگاپور را نیز حتما در سایت ما مطالعه کرده تا با روش های قانونی اخذ ویزا و نقل مکان به این کشور آشنا شوید.

فهرست مطالب
معرفی شهرهای کشور سنگاپور

آماری از گردشگران به سنگاپور

بد نیست پیش از معرفی شهرهای این کشور آماری از گردشگران به سنگاپور و میزان جذب توریست به این جزیره نیز اطلاعاتی کسب کنید. همانطور که ممشاهده خواید نمود، آمار جذب گردشگران به سنگاپور سالانه در حال افزایش بوده تا هنگام همه گیری بیماری کرونا که نه تنها سنگاپور بلکه تمام جهان با رکود گردشگری و سفر مواجه شدند.

اما از ابتدای سال 2022 شرایط در حال بهتر شدن است، ولی هنوز تا برگشتن به دوران اوج قبل هنوز راه بسیاری است. اما طبق پیش بینی کارشناسان و متخصصان این امر تا انتهای سال 2030 شرایط از بهترین زمان قبل نیز برای این کشور بهتر خواهد شد. در نمودار زیر تعداد تورست های وارد شده به سنگاپور در طی سالیان گذشته را مشاهده می کنید:

تعداد نفر گردشگر آماده به سنگاپور

No Data Found

سنگاپور یا نیویورک آسیا

جالب است بدانید که پایتخت کشور سنگاپور، شهر سنگاپور است که شهری بسیار مدرن و پیشرفته شناخته می شود. سنگاپور یا نیویورک آسیا شهری بسیار زیبا است که تمیزی و نظافت آن زبانزد جهانیان است. در این شهر چیدمان ساختمان‌ها به طور کلی در توازن مشخصی قرار دارد و شهر بسیار زیبا طراحی شده است این شهر بسیار مدرن طراحی شهر است و ماشین‌های آن بسیار شیک هستند.

این شهر یک مکان چند فرهنگی است و در آن زبان های انگلیسی، مالایی و تامینی رایج است، اما اکثر شهروندان قادر به صحبت به زبان انگلیسی هستند. وسعت شهر 710 کیلومتر مربع است و پنج میلیون نفر از چهار جامعه اصلی در آن زندگی می کنند، چینی (اکثریت)، مالایی، هندی و اوراسیا.

سنگاپور با موقعیت ایده آل در جنوب شرقی آسیا، جایی که بقیه کشورهای منطقه فقط یک مقصد اولیه برای جهش شناخته می شوند، یک کلان شهر پر رونق است که زیرساختی در سطح جهانی، شبکه حمل و نقل کاملا یکپارچه در سراسر شهر، محیط تجاری پویا، پر جنب و جوش ارائه می کند.

یکی از دلایلی که سنگاپور به عنوان یک خانه جذابیت خود را نشان می دهد، سهولت زندگی به ویژه از نظر اقامت، حمل و نقل و سیستم حکومتی است. طی سال ها، سنگاپور پیشرفت های چشمگیری در بسیاری از زمینه ها داشته است و تعداد قابل توجهی از تمجیدهای بین‌المللی را به خود جلب کرده است که این شهر را به عنوان شهر پر جنب و جوش و در کلاس جهانی می شناسند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرت به کشور پیشرفته سنگاپور با دریافت مشاوره های تخصصی از حرفه ای های رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

پونگگول شهر معروف در سنگاپور

پونگگول شهر معروف در سنگاپور است و یک شهر جدید نیز می باشد که در شبه جزیره تانجونگ پونگگل در منطقه شمال شرقی سنگاپور واقع شده است. مساحت این شهر 9.57 کیلومتر مربع بوده و تا سال 2018 دارای 1.1 میلیون نفر جمعیت بوده است.

پونگگل به خاطر غذاهای دریایی مجلل معروفش، شناخته شده است. ضمنا  قایق هایی که در این شهر خدماتی مانند لنگر انداختن، قایق‌سواری، اسکی و آموزش چتربازی ارائه می دهند نیز از شهرت بالایی برخوردار هستند. یکی از مواردی که پونگگل را نسبت به سایر شهرها متمایز می سازد، کانال آبی است که در آن وجود دارد و ساخته دست بشر می باشد که طول آن 4.2 کیلومتر می شود.

شما می توانید از دیگر سرگرمی ها و مکان های دیدنی این شهر نیز دیدن کرده و لذت ببرید، که این ها عبارتند از:

  • نقاط آبراه
  • پارک آبی پونگگل
  • پولائو اوبین
  • پارک جزیره کونی
  • مرکز ویکبورد مارینا

علاقه مندان مهاجرت به کشور سنگاپور مقالات زیر را هم مرور کرده اند.

جورونگ شهر پرندگان

جورونگ شهر پرندگان منطقه ای در غرب سنگاپور است که نام آن از زبان سنگاپور، مالایی یعنی جورونگ گرفته شده است که به معنی کوسه می باشد. این شهر در سنگاپور به دلیل پارک پرندگان جورونگ که بسیار معروف بوده و مورد بازدید گردشگران واقع می شود، مورد شناخت و شهرت واقع شده است.

پارک پرندگان جورونگ بزرگترین بهشت پرندگان آسیا است. پارک پرندگان جورونگ دارای گونه های زیادی مانند پنگوئن، رپتور، توکان، طوطی، فلامینگو و غیره می باشد. دریاچه جورونگ همچنین به دلیل آب شیرین خود که با سدسازی سونگی جورونگ تشکیل شده مشهور است. آب دریاچه به تامین آب کشور کمک بسیاری می نماید.

علاوه بر این دریاچه، پارک هنگ کا، پارک یوهوا، باغ پاندان از دیگر نقاط تفریحی این شهر محسوب می‌شود. کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار شما هستند تا به تمام سوالات شما در خصوص مهاجرت به کشور زیبای سنگاپور پاسخ دهند.

جورونگ شهر پرندگان

بوکیت باتوک یا تپه سرفه

بوکیت باتوک یا تپه سرفه شهری معروف در سنگاپور واقع در منطقه شمال غربی این کشور است. معنی بوکیت باتوک در ادبیات انگلیسی «تپه سرفه» است. این تعبیر به زبان چینی می گوید که تپه ها از سنگ گرانیت جامد تشکیل شده اند و مردم این منطقه می گویند در زبان مالایی به معنای سنگ است.

اسم این شهر طی سال ها با تلفظ های اشتباه تغییراتی را نسبت به آنچه در ابتدا بر روی آن نام گذاری کرده اند، در آمده است و به بوکیت باتوک تغییر پیدا کرده است. اما جدای از این،  بوتیک باتوک دارای مناظر خیره کننده و آب شفاف است که برای لذت بردن از تابستان و ریلکس کردن در کنار ساحل دنیا یکی از بهترین مقاصد جهان می باشد.

بوکیت باتوک، بیست و پنجمین منطقه بزرگ و دوازدهمین منطقه پرجمعیت این کشور است و شما می توانید در جاذبه هایی همچون ذخیره گاه طبیعی بوکیت تیما، تپه بوکیت تیما، باغ چینی، عمارت هیل ویو، پارک طبیعی ریفل رینگ، پارک شهر بوتیک باتوک و پارک طبیعی بوتیک باتوک گشت و گذار کرده و لذت ببرید.

سنگ کانگ بندر مرفه در سنگاپور

سنگ کانگ بندر مرفه در سنگاپور

سنگ کانگ بندر مرفه در منطقه شمال شرقی سنگاپور واقع شده است و زبان آن ها نیز زبان مالایی است. سنگ کانگ یک کلمه چینی است که به معنای بندر مرفه است. در روزهای اولیه، سنگ کانگ به عنوان یک دهکده ماهیگیری شناخته می شد، اما اکنون یک مکان بسیار توسعه یافته است.

سنگ کانگ به دلیل ارائه امکانات رستوران ها و فروشگاه های خود از اهمیت زیادی برخوردار است. در این بندر شما می توانید از نقاط دیدنی و جاذبه های زیر دیدن کرده و از آن ها لذت ببرید:

  • تالاب های شناور
  • وصله لالانگ در پارک ریورساید سنگ‌کانگ
  • مجموعه شنای سنگ کانگ.
  • غذاخوری در فضای باز کنار حوض در پارک پونگگل
  • زمین بازی مجسمه های غول پیکر در پارک مجسمه سنگکانگ

ییشون همان نیی سابق سنگاپور

ییشون همان نیی سابق است که قبلا با این نام شناخته می شده است. ییشون در گوشه شمال شرقی سنگاپور واقع شده است. مساحت این شهر 43.19 کیلومتر مربع بوده و جمعیت این شهر تا سال 2019 برابر با 243 هزار نفر اعلام شده است.

نام این شهر از نام یک پادشاه لاستیک و آناناس به نام لیم نی سون گرفته شده، شخصی که به خاطر چیزهای بدی مانند: قتل، سوء استفاده از گربه، لاشه، کوسه ، فروچاله و بسیاری موارد دیگر مشهور و شناخته شده است. لازم به ذکر است که وجود مرکز حمل و نقل یکپارچه در ییشون، رفت و آمد در این شهر را برای گردشگران آسان می‌کند. بنابراین، آن ها می توانند از جاذبه های شگفت انگیز این مکان دیدن کنند.

همانطور که گفتیم اقتصاد سنگاپور بسیار بزرگ و ممتاز است. این باعث به وجود آمدن حرفه ها و مشاغل مختلف و متنوعی در این کشور شده که به نیروی کار نیاز دارند. در مقاله کار در سنگاپور چگونگی سافتن شغل در این جا و هچنین اخذ ویزای کار و مهاجرت به آن را شرح داده ایم. حتما این مطلب را مطالعه نمایید.

ییشون همان نیی سابق سنگاپور

آنگ مو کیو پل مردان مو قرمز در هوکین

شهر آنگ مو کیو در شمال شرقی سنگاپور واقع شده است. مساحت تحت پوشش آنگ مو کیو 13.94 کیلومتر مربع است. جمعیت این شهر تا سال 2019 برابر با 163 هزار نفر سر شماری شده است. آنگ مو کیو پل مردان مو قرمز در هوکین معنا و نامی است که نام آنگ مو کیو در زبان بومی بر روی پلی در این منطقه داشته است.

در بخش شمالی شهر، مرکز خرید بزرگی قرار گرفته که 370 فروشگاه خرده فروشی و غذاخوری را در خود جای داده است. ضمن اینکه این مرکز دارای یک کتابخانه مطرح و بزرگ است که آن را به فضایی برای یادگیری، سرگرمی و افزایش ارتباط با اعضای جامعه تبدیل می کند.

شما در این شهر می توانید از نقاط مختلف جذابی دیدن کرده و از آن لذت ببرید، بهترین این مکان ها در این شهر عبارتند از:

  • باغ آنگ مو کیو در غرب
  • کلوپ آواز پرنده کبون بارو
  • زمین بازی اژدها
  • نقاشی دیواری کامپونگ
  • مجموعه شنا یوچون کانگو غیره.

با شهر های مهم برخی از کشورهای محبوب آسیایی آشنا شوید.

چوآ چو کانگ

چوآ چو کانگ که به اختصار CCK خوانده می شود. در منطقه غربی سنگاپور واقع شده است. مساحت تحت پوشش این شهر 6.11 کیلومتر مربع می باشد و جمعیت آن در سال 2019 برابر با 191 هزار نفر سرشماری شده است. شما در این شهر می توانید از مکان های دیدنی و زیبایی دیدن کنید که مشهورترین و برترین آن ها به شرح زیر هستند:

مناطق دیدنی چوآچوکانگ
موزه ها
نمایش های شبانه
برج آسمان ببر
مگا ادونچر پارک

سوالات پر تکرار معرفی شهرهای کشور سنگاپور

خیر، بلعکس این کشور از مساحت و وسعت بسیار کوچکی بهره مند می باشد که برای برخی غیر قابل باور است.

 این شهر دیدنی ها و نقاط جذاب بسیاری را در خوا جای داده ایت، اما برترین آن ها شامل: نقاط آبراه، پارک آبی پونگگل، پولائو اوبین، پارک جزیره کونی و مرکز ویکبورد مارینا می شود.

قطعا شما با معرفی شهرهای کشور سنگاپور و شناختت برخی از خصوصیات و مناطق دیدنی آن بهتر می توانید مقصد و هدف سفر خود را برگزینید.

 اگر بخواهیم خلاصه بگوییم پایتخت این کشور شهری هم نام و با نام شهر سنگاپور است که در جهان از نظر پاکیزگی و بهداشت زبان زد گشته است. شهر سنگاپور بسیار مدرن بوده و تمام ساختمان های مدرن آن با نظم بسیار چشمگیری در کنار هم طراحی شده اند. این شهر از چندین فرهنگ و زبان بهره می برد و در کل جزو امن ترین شهرهای جهان محسوب می شود.

 بله این شهر را با لقب نیویورک آسیا می شناسیند و پایتخت تفریحات لاکچری می باشد و سالانه گردشگران بسیاری به آن سفر می کنند.

در این مطلب تیم مشاورین شرکت حقوقی مهاجرتی رجبی به صورت خلاصه به معرفی شهرهای کشور سنگاپور و مناطق دیدنی مهم آن پرداختند. اگر قصد تحصیل در سنگاپور را دارید، ابتدا مقاله مربوطه را مطالعه نموده و در نهایت می توانید برای کسب هرگونه مشاوره در هر زمینه مهاجرتی به این کشور با مشاورین حاذق ما در دفاتر غربی و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه