هزینه های زندگی در لتونی​

هزینه های زندگی در لتونی شامل هزینه های مسکن ، غذا ، هزینه های خدمات و سرگرمی می باشد ، ما در این مقاله قصد داریم تمامی هزینه های زندگی در کشور لتونی را به صورت کامل بررسی کنیم پس حتما برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) یکی از بهترین موسسه ها مهاجرتی برای کسب اقامت کشورهای مختلف دنیا می باشد ، این شرکت با داشتن دو شعبه معتبر و مشاورین بسیار حرفه ای و مجرب به شما در کسب اقامت قانونی کشورهای مختلف کمک می کند.

کشور لتونی یکی از ارزان ترین کشورها برای زندگی می باشد ، زندگی در لتونی برای افرادی که تنها در این کشور زندگی می کنند می تواند 1000 دلار در ماه هزینه داشته باشد ، هر چند این هزینه به محل زندگی ، نحوه خرید و دیگر موارد بستگی دارد لتونی یکی از کشورهای ارزان قیمت در منطقه یورو است ، این بدان معنی است که شما می توانید با کمتر از آنچه در سایر کشورهای منطقه یورو مانند آلمان یا هلند نیاز دارید ، در این کشو زندگی خوبی داشته باشید.

کشور لتونی یکی از بهترین کشور ها برای کار و زندگی پس از بازنشستگی می باشد که می توانید با هزینه کم در آن زندگی کنید ، اگر به دنبال زندگی کم هزینه در کشورهای خارجی هستید ، مقاله ارزان ترین کشور برای مهاجرت را بخوانید.

فهرست مطالب
هزینه های زندگی در لتونی​

در این بخش از مقاله ویدئو و پادکست ارائه شده در خصوص هزینه های زندگی در لتونی را میبینید و میشنوید. این فایل ها توسز همکاران ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تهیه و ارائه شده است.

پادکست هزینه های زندگی در لتونی

هزینه رستوران در لتونی

طبق لیست هزینه های زندگی در لتونی ، هزینه رستوران در لتونی عمدتا مناسب است ، ما در ادامه به چند نوع از این هزینه ها اشاره می کنیم.

هنگام مهاجرت به این کشور بسیار مهم است بتوانید برای خودتان شغلی پیدا کنید و کسب درآمد داشته باشید ، به همین دلیل ما در مقاله ای با عنوان کار در لتونی و کار دانشجویی در لتونی تمامی راه های مهم کار پیدا کردن در این کشور و شرایط آن را قرار داده ایم ، همین حالا این مقاله را مطالعه کنید.

نوع هزینه هزینه به دلار
غذا، رستوران ارزان قیمت 9.70 دلار
غذا برای 2 نفر ، رستوران میان رده، سه وعده 38.79 دلار
مک میل در مک دونالد 5.82 دلار
کاپوچینو ( معمولی ) 2.42 دلار
کوکاکولا یا پپسی 1.13 دلار
آب ( بطری 0.33 لیتری ) 1.04 دلار

هزینه مواد غذایی در لتونی

بدون شک اگر خودتان در خانه آشپزی کنید و کم تر در رستوران غذا بخورید هزینه های شما به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

هزینه های مواد غذایی در لتونی مناسب است اما از کشور ایتالیا بیشتر می باشد ، شما باید انتظار داشته باشید برای خرید مواد غذایی در این کشور انتظار داشته باشید که تا 350 یورو در ماه هزینه کنید.

یکی از بهترین مکان ها برای خرید در ریگا بازار مرکزی شهر است که در شب های تخفیف های بسیار خوبی را برای مشتریان ارائه می دهد همچنین این محل یک مکان عالی برای غذا خوردن است و پر از رستوران های محلی با کافه ‌های کوچک است.

مواد غذایی هزینه به دلار مواد غذایی هزینه به دلار
غذا ( رستوران ارزان ) 8.01 دلار آب ( 0.33 لیتر ) 0.81 دلار
شیر ( 1 لیتر ) 1.05 دلار نان قرص ( 500 گرم ) 0.90 دلار
تخم مرغ ( 12 ) 1.88 دلار 1 کیلوگرم برنج سفید 2.04 دلار
1 کیلوگرم پنیر محلی 8.51 دلار 1 کیلوگرم فیله مرغ 6.23 دلار
1 کیلوگرم گوشت گاو 9.20 دلار 1 کیلوگرم سیب 1.13 دلار
1 کیلوگرم موز 1.43 دلار 1 کیلوگرم پرتقال 1.72 دلار
1 کیلوگرم گوجه فرنگی 2.52 دلار 1 کیلوگرم سیب زمینی 0.73 دلار
1 کیلوگرم پیاز 0.59 دلار کاهو 1.18 دلار
نوع وسیله حمل و نقل هزینه به دلار
بلیط یک طرفه اتوبوس 1.32 دلار
کارت ماهانه اتوبوس 57.22 دلار
بنزین 1.46 دلار

هزینه حمل و نقل در لتونی

با توجه به هزینه های زندگی در لتونی به صورت کلی بهترین راه برای حمل و نقل در این کشور استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است هزینه حمل و نقل در لتونی برای انواع وسایل حمل و نقل عمومی در تمام مسیرهای لتونی به طور متوسط حدود 60 دلار است.

این بلیط ها را می توانید از مغازه های کوچک به نام ناروسن خریداری کنید ؛ بلیت ‌های 24 ساعته نیز وجود دارد که قیمت آن 5 یورو است و می توانید در این 24 ساعت از هر نوع حمل ‌و نقلی به مقدار نامحدودی استفاده کنید.

نوع خدمات هزینه به دلار
آب ، برق ، زباله ، گرمایش ، سرمایش 186.35 دلار
تعرفه تلفن همراه ، 1 دقیقه 0.09 دلار
اینترنت نامحدود 17.00 دلار

هزینه خدمات در لتونی

طبق هزینه های زندگی در لتونی ، هزینه خدمات در لتونی متوسط است ، هر چند خدماتی مانند تلفن همراه و اینترنت را می توان در مقایسه با بقیه اروپا ارزان در نظر گرفت ؛ خدمات اولیه از جمله برق ، گرمایش ، سرمایش ، آب و خدمات زباله برای یک آپارتمان 85 متری احتمالاً حدود 180 دلار برای شما هزینه دارد.

در این کشور شما هر ماه یک صورتحساب دریافت می کنید که شامل گرمایش ، آب ( سرد و گرم ) و زباله دریافت می کنید ، برق یک قبض جداگانه است ، برای مثال قبض یک اتاق خوابت 2 اتاقه در ماه های گرم حدود 70-80 یورو در ماه و در ماه های زمستان حدود 120 یورو است.

هزینه های زندگی در لتونی نسبت به سایر کشورهای اروپایی ارزان تر است یا گران تر ؟ پاسخ سوال شما در مقالات زیر !

هزینه سرگرمی در لتونی

با توجه به هزینه های زندگی در لتونی ، هزینه سرگرمی در لتونی بستگی به نوع ورزش و یا فعالیتی دارد که قصد انجام آن را دارید ، اما به صورت کلی این هزینه نسبت به دیگر کشورهای اروپایی مناسب است ، اگر می‌خواهید فیلمی را تماشا کنید ، می‌ توانید به هر سینمایی بروید زیرا فیلم ‌های اصلی انگلیسی به زبان اصلی خود پخش می‌ شوند ، زیرنویس ‌های لتونی به سادگی در زیر اضافه می ‌شوند.

هزینه هر بلیط تقریباً 7 یورو است ، دو سینمای بزرگ وجود دارد ، سینامون در تیکا ، در مرکز خرید آلفا و سینماهای فروم که در مرکز ریگا قرار دارد.

نوع سرگرمی هزینه به دلار
هزینه ماهانه باشگاه تناسب اندام 38.62 دلار
اجاره 1 ساعت زمین تنیس 24.29 دلار
سینما ، 1 صندلی ، اکران بین المللی 8.01 دلار

هزینه خرید لباس در لتونی

به صورت کلی طبق هزینه های زندگی در لتونی ، هزینه خرید لباس در لتونی کمی گران است ، اگر می ‌خواهید در لتونی خرید کنید ، باید برای شلوار جین باکیفیت مانند Levi’s بیش از 60 دلار و برای کفش ‌های ورزشی با کیفیت که در واقع استاندارد اروپایی است ، حدود 80 دلار بپردازید ؛ چیزی های ارزان تر ،  لباس های سبک مانند پیراهن با قیمت حدود 30 دلار است.

نوع لباس هزینه به دلار
1 شلوار جین 67.93 دلار
1 لباس تابستانی 33.58 دلار
یک جفت کفش تجاری مردانه 95.51 دلار
1 جفت کفش پیاده روی آدیداس 33.58 دلار

اگر به فکر مهاجرت و زندگی در کشور های خارجی هستید باید با هزینه های زندگی و بسیاری شرایط دیگر از جمله نحوه اخذ اقامت دائم کشور مقصدتان آشنا باشید ، در وبینار ارائه شده تو سط سارا جم نژاد از همکاران ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی و همچنین هزینه زندگی در محبوب ترین کشورهای اروپایی آشنا می شوید. 

برای شروع مسیر مهاجرت نیاز به اطلاعات صحیح و کامل دارید ، با درج نام و شماره تماس در باکس مشاوره رایگان ، کارشناسان آگاه رجبی با شما تماس گرفته و به تمام سوالات مهاجرتی تان پاسخ می دهند ، این فرصت را از دست ندهید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

دریافت مشاوره رایگان با درج شماره تماس در فرم مشاوره!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

هزینه مسکن در لتونی

طبق هزینه های زندگی در لتونی ، هزینه مسکن در لتونی با توجه به حقوقی که مردم دریافت می کنند نسبتاً ارزان است ، به عنوان مثال ، یافتن یک مکان ارزان قیمت برای زندگی در وسط ریگا ، با کمتر از 250 دلار در ماه ، امکان پذیر است ، با این حال ، اگر در مورد پیدا کردن آپارتمان در مرکز هر یک از شهرهای لتونی صریح هستید ، ممکن است حدود 400 دلار هزینه داشته باشید.

نوع خانه هزینه به دلار
آپارتمان ( 1 خوابه ) در مرکز شهر 400.54 دلار
آپارتمان ( 1 خوابه ) خارج از مرکز 288.00 دلار
آپارتمان ( 3 خوابه ) در مرکز شهر 671.31 دلار
قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 1,782.09 دلار
قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از مرکز 1,086.04 دلار

سوالات پر تکرار هزینه های زندگی در لتونی

  • آپارتمان ( 1 خوابه ) در مرکز شهر 400.54 دلار
  • آپارتمان ( 1 خوابه ) خارج از مرکز 288.00 دلار
  • آپارتمان ( 3 خوابه ) در مرکز شهر 671.31 دلار

در این کشور شما هر ماه یک صورتحساب دریافت می کنید که شامل گرمایش ، آب ( سرد و گرم ) و زباله دریافت می کنید ، برق یک قبض جداگانه است ، برای مثال قبض یک اتاق خوابت 2 اتاقه در ماه های گرم حدود 70-80 یورو در ماه و در ماه های زمستان حدود 120 یورو است.

  • بلیط یک طرفه اتوبوس 1.32 دلار
  • کارت ماهانه اتوبوس 57.22 دلار
  • بنزین 1.46 دلار

کشور لتونی یکی از ارزان ترین کشورها برای زندگی می باشد ، زندگی در لتونی برای افرادی که تنها در این کشور زندگی می کنند می تواند 1000 دلار در ماه هزینه داشته باشد.

برای خرید مواد غذایی در این کشور انتظار داشته باشید که تا 350 یورو در ماه هزینه کنید.

در این مقاله هزینه های زندگی در لتونی را بررسی کردیم ، اگر شما نیز دوست دارید به این کشور  زیبا و ارزان مهاجرت کنید همین حالا به صورت حضوری به دو شعبه تهران و شیراز موسسه مهاجرتی رجبی مراجعه کنید ؛ یا از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید ، همچنین اگر دوست دارید بدانید شرایط ورود به بهترین دانشگاه های این کشور چگونه است همین حالا مقاله تحصیل در لتونی را مطالعه کنید و به صورت کاملا رایگان با نحوه کسب اقامت از طریق تحصیل در این کشور آشنا شوید.

ارزان ترین شهر های برخی کشور های اروپایی برای زندگی کدامند ؟ اطلاعات به روز در مقالات زیر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه