راه اندازی تجارت در آفریقای جنوبی

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
راه اندازی تجارت در آفریقای جنوبی
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

در آفریقای جنوبی حدود 650،000 کسب و کار کوچک وجود دارد که بیش از 50 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می دهند . با یک زیرساخت اقتصادی به خوبی توسعه یافته ، آفریقای جنوبی توسط بسیاری از سرمایه گذاران خارجی به عنوان دروازه ای به آفریقا و همچنین یک بازار امیدوار کننده به حساب می آید . اگر به فکر مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی و راه اندازی تجارت در آفریقای جنوبی هستید ، باید در این زمینه اطلاعات جامعی داشته باشید . موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی در این راه بهترین مشاور شما خواهد بود .

آفریقای جنوبی که یکی از بازارهای متنوع و پیچیده است که دارای ثبات زیاد ، بازار نوظهور پر جنب و جوش و محیط سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی است که باعث رشد آن شده است . اگر قصد دارید به آفریقای جنوبی بروید تا کسب و کار جدیدی را شروع کنید ، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راه اندازی تجارت در آفریقای جنوبی ، این راهنما به شما کمک خواهد نمود .

چگونگی راه اندازی تجارت در آفریقای جنوبی

راه اندازی تجارت در آفریقای جنوبی چندین مرحله دارد و ممکن است چند هفته طول بکشد . اکثر الزامات را می توان به صورت آنلاین تکمیل کرد ، اما برای پردازش ، زمان زیادی نیاز است . اطمینان حاصل کنید که زمان کافی برای گذراندن تمام مراحل ، مانند ارائه نسخه های تایید شده از اسناد مورد نیاز برای تکمیل ثبت نام در CIPC را دارید .

حداقل سرمایه برای باز کردن یک کسب و کار در آفریقای جنوبی وجود دارد ، اما هزینه های دیگر برای ثبت نام نیز اعمال خواهد شد . از آنجا که شما باید نسخه های تایید شده ای از برخی از اسناد را که برای اثبات شناسایی مدیران استفاده می شود ، ارائه دهید ، انتظار می رود هزینه های حقوقی نیز پرداخت شود .

کمک تجارت در آفریقای جنوبی

سازمان های مختلفی در آفریقای جنوبی وجود دارند که می توانند به شما در توسعه کسب و کار کمک کنند . Simodisa سازمانی است که از طریق شبکه ها و رویدادها ، و همچنین به اشتراک گذاشتن ایده ها و اطلاعات از راه اندازی و پیاده ساز تجارت در آفریقای جنوبی حمایت می کند. برای تأمین مالی ، Small Enterprise Finance Agency ، به حمایت از رشد کسب و کارهای کوچک کمک می کند و اطلاعات و حمایت غیر مالی برای کسب و کار در حال رشد شما را فراهم کند .

کمک تجارت در آفریقای جنوبی

همچنین، National Small Business Chapter می تواند به شما در برقراری ارتباط با بنگاه های کسب و کار دیگری در زمینه کاری شما کمک کند . اتاق بازرگانی و صنایع آفریقای جنوبی بیش از 20،000 عضو دارد و می تواند اطلاعات و شبکه ها را در اختیارتان قرار دهد .

همچنین می توانید رویدادهای شبکه محلی و بازار کار در آفریقای جنوبی برای خارجی ها را در سایت هایی مانند Meetup، Eventful و Eventbrite دنبال کنید . در اینجا شما می توانید با دیگر افراد ملاقات کنید و مشتری و کتاب کسب و کار خود را ایجاد کنید .

انواع ویزای کاری در آفریقای جنوبی

برای اینکه قادر به راه اندازی ، سرمایه گذاری و کار در یک شرکت در آفریقای جنوبی به عنوان یک مهاجر باشید ، دو نوع ویزا وجود دارد که می توانید درخواست کنید :

  •  ویزا تجاری – این ویزا بیشتر برای هر افرادی که یک تجارت را به عنوان یک خارجی در آفریقای جنوبی شروع می کند ، توصیه شده است .
  •  مجوز مستقل مالی – این ویزا اجازه می دهد تا دارنده یک کسب و کار را شروع کند و مزایای دیگری در طول مسیر کسب و کار نیز برای دارنده به ارمغان می آرورد .

اما چه کسی می تواند برای این ویزا ها درخواست کند ؟ ویزای کار آفریقای جنوبی برای افرادی است که به دنبال سرمایه گذاری در یک کسب و کار یا شروع کار هستند و در تجارت خود مشغول به کار است . مجوز مهارت مستقل مالی مجوزی است که به یک فعالیت اقتصادی خاص محدود نمی شود . به این ترتیب ، به دارنده خود اجازه می دهد با آزادی کامل در یک کسب و کار سرمایه گذاری کند و مهم نیست که قبلا آن تجارت را انجام داده یا خیر .

بررسی اقتصاد آفریقای جنوبی

بخش عمده اقتصاد در آفریقای جنوبی به امور مالی ، املاک و مستغلات و خدمات کسب و کار ؛ تولید ؛ تجارت هتل و رستوران ؛ خدمات دولتی ؛ حمل و نقل ، ذخیره سازی و ارتباطات و معدن اختصاص دارد . آفریقای جنوبی در سال های اخیر بیشتر بر تجارت خارجی متمرکز شده است . آفریقای جنوبی تلاش کرده است تا به تدریج کاهش محدودیت های تجاری و کاهش بسیاری از تعرفه ها و مقررات حمایت از آن را کاهش دهد .

یکی از نیروهای محرکه آفریقای جنوبی در حال حاضر تمایل به رشد پویا است . آنها می خواهند توسعه صنعتی و تجاری و همچنین آموزش برای تشویق اشتغال و رشد اقتصادی را تشویق کنند . یکی از راه هایی که برای رسیدن به این رشد برای آنها برجسته شده است ، سرمایه گذاری بین المللی است . بنابراین ، آفریقای جنوبی ، سرمایه گذاری ثابت را در اقتصاد فزاینده ای که در حال افزایش است ، ترویج می دهد ( در حالی که هدفشان رشد 10 درصدی سرمایه گذاری ثابت است ) .

با این وجود چالش هایی برای کسب و کار در آفریقای جنوبی نیز وجود دارد ؛ مسائل اشتغال ناشی از مقررات گسترده اقتصادی مبتنی بر توانمندسازی می تواند پیچیده باشد و مسائل مربوط به جرم و جنایت ، منابع انرژی و آب ، نیروی کار ماهر وجود دارد .

روند ثبت شرکت در آفریقای جنوبی

راه اندازی تجارت در آفریقای جنوبی و ثبت شرکت در آفریقای جنوبی عمدتا توسط شرکت ها و کمیسیون مالکیت معنوی اداره می شود . این امکان وجود دارد که در بسیاری از موراد فرایند ثبت نام آنلاین را تکمیل کنید . فرایند ثبت شرکت 125 رند آفریقای جنوبی هزینه دارد .

روند ثبت شرکت در آفریقای جنوبی

ابتدا باید نام شرکت را رزرو کنید . پس از تکمیل این فرآیند ، شما باید فرم های ثبت نام آنلاین را تکمیل کنید تا جزئیات ، مانند نام ، ملیت ها و آدرس های مدیران و اطلاعات مربوط به کسب و کار شامل آدرس فیزیکی ، پایان سال مالیات و سرمایه گذاری سهام را تکمیل کنید .

هنگامی که درخواست شما دریافت شد ، از شما خواسته می شود نسخه های تایید شده شناسه عکس و یک نسخه امضا شده از مدیران شرکت ارسال کنید . وقتی همه چیز دریافت و تایید شد ، می توانید گواهینامه های لازم در مرحله بعدی را دانلود کنید . این روند می تواند تا ده روز طول بکشد .

هنگامی که اسناد و مدارک خود را از CIPC دریافت کردید ، باید از دفتر ادارۀ درآمد آفریقای جنوبی (SARS ) نزدیک به شما به صورت شخصی بازدید کنید . در اینجا می توانید برای مالیات بر درآمد و هر مالیاتی که باید از طرف کارکنانتان پرداخت کنید ، ثبت نام کنید .

برای راه اندازی تجارت در آفریقای جنوبی به طور قانونی ، باید یک حساب بانکی برای شرکت داشته باشید . این حساب می تواند در هر یک از بانک های بزرگ باز شود و طیف وسیعی از مزایا و قابلیت ها را ارائه دهد .

مشاوره جهت مهاجرت به آفریقای جنوبی

در پایان این مطلب می توانید برای مشاوره در خصوص راه اندازی تجارت در آفریقای جنوبی با کارشناسان موسسه مهر آفرین رجبی در دفاتر تهران و شیراز در ارتباط باشید تا با بهترین شهر های آفریقای جنوبی برای پیدا کردن کار بیشتر آشنا شوید . 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه