تحصیل رشته داروسازی در آفریقای جنوبی

در سرتاسر قاره آفریقا به دلیل افزایش تقاضا برای دارو و به منظور پیشرفت حرفه ای شغل داروسازی و تکمیل نیروی مورد نیاز ، دانشگاه های ارائه دهنده دوره های داروسازی در آفریقای جنوبی برنامه ریزی های لازم جهت پذیرش بیشتر دانشجویان داروسازی را انجام داده اند و علاوه بر این داروسازی بیشترین تقاضا را در میان سایر رشته ها دارد، از اینرو با توجه به افزایش تقاضا برای تحصیل رشته داروسازی در آفریقای جنوبی ، در این مطلب مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) اطلاعات لازم در خصوص این رشته تحصیلی را در اختیار علاقه مندان قرار داده اند.

تحصیل رشته داروسازی در آفریقای جنوبی برای کسانی که به دنبال تحصیل رشته داروسازی در خارج از کشور هستند می تواند گزینه ای مطلوب و محبوب باشد ، اگر شهریه تحصیلی ، اعتبار دانشگاه ها و کیفیت آموزش و فرصت های شغلی را در نظر بگیرید حتما به آفریقای جوبی هم فکر خواهید کرد.

تحصیل داروسازی یک انتخاب حرفه ای بسیار محبوب در بین دانشجویان در آفریقای جنوبی است و به همین ترتیب مکان های محدودی برای دانشجویان وجود دارد و قبولی در رشته داروسازی در دانشگاه های آفریقای جنوبی به نمرات عالی در دروس ریاضیات ، علوم فیزیک و یا علوم زندگی ( یا معادل شناخته شده ) دارد و آشنایی با مبانی رایانه ای نیز اکیدا توصیه می شود.

پیش تر در همین سایت ، مقاله تحصیل در آفریقای جنوبی را ارائه دادیم که مطالعه آن به هر دانشجویی که در حال تحقیق در خصوص دانشگاه های آفریقای جنوبی است توصیه می شود ، از بورسیه های تحصیلی گرفته تا خوابگاه دانشجویی و هزینه های زندگی یک دانشجو در آفریقای جنوبی را در آن مقاله به طور مفصل توضیح داده ایم.

فهرست مطالب
تحصیل رشته داروسازی در آفریقای جنوبی

ویدیویی که در ادامه مشاهده میکنید خلاصه مطلب پیش رو در مورد تحصیل رشته داروسازی در آفریقای جنوبی است. شما میتوانید برای صرفه جویی در زمان خود از ویدیو  و پادکست زیر بهره ببرید و در صورتی که سوالی هم داشتید، با کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در تماس باشید.

پادکست تحصیل رشته داروسازی در آفریقای جنوبی

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اخذ ویزای تحصیل در آفریقای جنوبی را با همراهی مرحله به مرحله کارشناسان شرکت رجبی بدست می آورید، برای شروع کافی است باما تماس بگیرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دوره های پریمدیکال برای آفریقای جنوبی

برای تحصیل رشته داروسازی در آفریقای جنوبی نیاز به گذراندن هیچ دوره پریمدیکالی نمی باشد و متقاضیان مستقیما در دانشگاه پذیرش می شوند.

بهترین دانشگاه های داروسازی آفریقای جنوبی

ادامه تحصیل رشته داروسازی در آفریقای جنوبی اصلا ایده بدی نیست و امکانات خوب ، مربیان خوب و حتی فرصت های شغلی عالی برای دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی وجود دارد ، بنابراین اگر به دنبال بهترین دانشگاه های داروسازی آفریقای جنوبی هستید می توانید لیست دانشگاه های معرفی شده در زیر را در نظر بگیرید.

دانشکده داروسازی دانشگاه وست کیپ

دانشگاه کیپ غربی ( UWC ) ، یک دانشگاه دولتی واقع در حومه بلویل کیپ تاون ، آفریقای جنوبی است که در سال 1960 تاسیس شد و فضای منحصر به فردی را در چشم انداز آموزش عالی آفریقای جنوبی اشغال کرد ، این دانشگاه به عنوان یک نهاد پویا به تعالی در یادگیری ، آموزش ، تحقیق و نوآوری در یک فضای رقابتی جهانی متعهد است و در عین حال به ارزش ها و اخلاقیاتی که هویت آن را به عنوان یک دانشگاه ریشه در خدمت به مصالح عمومی شکل داده است ، پایبند است.

دانشگاه کیپ غربی دارای یکی از دانشکده های داروسازی قابل توجه در آفریقای جنوبی است که در بلویل ، آفریقای جنوبی واقع شده است.

دانشکده داروسازی دانشگاه وست کیپ یک بخش چند رشته ای است که به ارتقا چشم انداز جدیدی از خدمات بهداشت و رفاه هم در آموزش و هم در حرفه افراد ، متخصصان تولید تحول دارویی ، بهداشتی و خدمات رفاهی موجود در آفریقای جنوبی متعهد است.

 

دانشکده داروسازی دانشگاه وست کیپ

شرایط تحصیل داروسازی در دانشگاه کیپ غربی

داوطلبان برای تحصیل داروسازی در دانشگاه کیپ غربی باید نتایج نهایی دوره متوسطه خود را برای ارزیابی به دانشگاه های آفریقای جنوبی ارائه دهند و پس از اخذ نامه تأیید صادر شده توسط USAf مبنی بر اینکه دانشجو صلاحیت تحصیل در دانشگاه آفریقای جنوبی را دارد ، می توان برای پذیرش تحصیلی اقدام کرد.

همچنین متقاضیان تحصیل فوق لیسانس داروسازی در دانشگاه کیپ غربی باید درای مدرک کارشناسی داروسازی با متوسط میانگین 60 % باشند.

برای تحصیل مقطع دکترا در دانشکده داروسازی دانشگاه وست کیپ نیز ، متقاضیان باید مدرک فوق لیسانس در یک رشته تحقیقاتی مرتبط ارائه دهند و متقاضیانی که مدارک خود را در آفریقای جنوبی کسب نکرده اند توجه داشته باشند که باید کلیه مدارک خود را برای ارزیابی در انجمن صلاحیت های آفریقای جنوبی ( SAQA ) ارسال کنند.

شرایط تحصیل داروسازی در دانشگاه ویتواترزراند

دانشگاه ویتواترزراند ، ژوهانسبورگ

دانشگاه ویتواترزراند در جاده یورک ، پارک تاوه ژوهانسبورگ واقع شده است.

این دانشکده داروسازی در آفریقای جنوبی میزبان جامعه ای پویا و مبتکر از کارمندان دانشگاهی و پشتیبانی ، دانشجویان ، کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

طی سال های گذشته ، دانشگاه ویتواترزراند ، ژوهانسبورگ به عنوان رهبر آموزش و تحقیقات داروسازی در آفریقای جنوبی برجسته بوده است و در زمینه های اصلی فرمولاسیون دارویی و فناوری تحویل دارو ، کارآفرینی دارویی ، مدیریت دارودرمانی ، مشاوره در مورد استفاده از دارو و غیره موفق به کسب موفقیت های نوآورانه شده است.

این دانشکده داروسازی آفریقای جنوبی دارای امکاناتی نظیر سالن های سخنرانی ، آزمایشگاه ها ، مراکز آموزش الکترونیکی ، شبیه سازی و فضاهای بالینی می باشد.

دانشجویان می توانند برنامه های کارشناسی و برنامه های سطح کارشناسی ارشد و دکترا داروسازی را در این دانشگاه دنبال کنند.

دانشجویان همچنین می توانند دوره های کوتاهی در مدیریت تأمین دارو ، توسعه تجارت دارویی ، داروهای سنتی و همچنین چندین دوره در داروسازی نظارتی و صنعتی برای پیشرفت شغلی کسب کنند.

شرایط تحصیل داروسازی در دانشگاه ویتواترزراند

برای تحصیل مقطع کارشناسی نتایج دوران تحصیلی دبیرستان در دروس ریاضی ، فیزیک ، شیمی و زیست شناسی در مظر گرفته می شود.

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد داروسازی در دانشگاه ویتواترزراند ، دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی داروسازی یا مدرک معادل عالی هستند ( فقط برای امور دارویی ) با حداقل 65٪ کل برای دو سال تحصیل آخر خود ، می توانند درخواست دهند ، لطفا توجه داشته باشید که حتی اگر کلیه شرایط ورود به کارشناسی ارشد داروسازی را برآورده کنید ، باز هم یک فرآیند حق انتخاب وجود دارد و هیچ تضمینی برای پذیرفته شدن شما نیست ، همه دانشجویان متقاضی مدرک MPharm باید CV و انگیزه نامه کاملی را ارائه دهند و توضیح دهند چرا معتقدند باید در این برنامه پذیرفته شوند.

دانشکده علوم بهداشتی دانشگاه North-West

دانشکده علوم بهداشتی دانشگاه North-West برنامه ها و فعالیت های خود را به منظور ارتقا و بهبود سلامت جمعیت آفریقای جنوبی ، آفریقا و جهان از طریق آموزش ، تحقیق به سمت دستیابی به دانش و نوآوری مرتبط در علوم بهداشتی ، خدمات و مشارکت جامعه هدایت می کند.

این دانشکده در پردیس Potchefstroom دانشگاه North-West در آفریقای جنوبی واقع شده است و یکی از دانشگاه هایی است که مدرک داروسازی را در آفریقای جنوبی ارائه می دهد ، دانشکده داروسازی در 29 نوامبر 1869 با هدف کمک به بهبود آموزش علمی و تخصصی داروسازان تأسیس شد تا بتواند با ارائه خدمات دارویی حرفه ای ، در ارتقا health سلامت مردم جمهوری آفریقای جنوبی و به طور کلی در جهان کمک کننده باشد.

شرایط تحصیل داروسازی در دانشگاه North-West

برای تحصیل داروسازی در این دانشگاه همانند سایر دانشگاه هیا فرقای جنوبی ابتدا باید مدارک تحصیلی متقاضی معادل سازی شود ، در مقطع کارشناسی در این دانشگاه متقاضیان بر اساس عملکرد تحصیلی در دوره متوسطه و نتایج آزمون نهایی دوره متوسطه پذیرفته می شوند ، همچنین سطح دروس ریاضی و فیزیک متقاضی باید 5 یا معادل آن در سیستم آموزشی آفریقای جنوبی باشد.

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه North-West دانشجویان باید دارای مدرک کارشناسی داروسازی با معدل کل حداقل 65٪ باشند.

هزینه تحصیل داروسازی در آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل داروسازی در دانشگاه کیپ غربی:

  • هزینه مقطع کارشناسی : ۳۷٫۴۳۷ – ۴۱۱٫۴۸۳ رند در سال
  • هزینه تحصیل مقطع کارشناسی ارشد : ۵۰٫۷۵۹ رند برای هر برنامه

هزینه تحصیل داروسازی در دانشگاه ویتواترزراند:

  • هزینه تحصیل مقطع کارشناسی : ۴۹۱۵۰ رند در سال
  • هزینه تحصیل مقطع کارشناسی ارشد : ۳۴۵۷۰ رند در سال

هزینه تحصیل داروسازی در دانشگاه North-West:

  • هزینه تحصیل مقطع کارشناسی : ۲۰۰۳۰ رند در سال
  • هزینه تحصیل مقطع کارشناسی ارشد : ۱۸۸۳۰ رند در سال

هزینه های رشته های علوم پزشکی در آفریقای جنوبی نسبت به آمریکا و کانادا پایین تر است ؛ مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آفریقای جنوبی را به منظور بررسی و مقایسه دقیق، حتما بخوانید.

مقالات زیر در راستای ایجاد شناخت بیشتر نسبت به شرایط تحصیل و اقامت در کشور مقصد به شما پیشنهاد می شود

چارت درسی داروسازی در دانشگاه های آفریقای جنوبی

چارت درسی داروسازی در دانشگاه های آفریقای جنوبی به شرح زیر است :

برنامه درسی سال اول

سال اول دانشجویان در فعالیت های مختلف یادگیری شرکت خواهند کرد و همچنین به طور گسترده ای در زمینه داروسازی آموزش می بینند و همچنین با شورای دانشجویان داروسازی همکاری خواهید کرد که در حمایت از امور داروسازی فعال است. در سال اول دانشجویان دوره های زیر را به پایان می رسانند :

  • مقدمه ای بر علوم پزشکی
  • فیزیک
  • شیمی
  • فکر و عمل پزشکی برای داروسازی
  • مبانی جامعه شناسی بهداشت
  • تمرین دارویی

برنامه درسی سال دوم

از سال دوم ، دوره ها در دانشکده علوم بهداشت ارائه می شوند و از این نظر بی نظیر است زیرا تعامل با دانشجویان پزشکی ، فیزیوتراپیست ها ، کاردرمانگران و پرستاران و متخصصان بهداشت آینده که کار تیمی موفق با آنها ضروری است را فراهم می کند و در طول سال دوم آموزش پزشکی و دارویی بیشتری ارائه می شود ، در سال دوم دانشجویان دوره های زیر را به پایان می رسانند :

  • آناتومی برای دانشجویان داروسازی
  • فیزیولوژی و بیوشیمی پزشکی
  • داروسازی
  • شیمی دارویی
  • تمرین داروخانه

برنامه درسی سال سوم

سال سوم ادامه سال دوم است و فقط از نظر داروسازی پیشرفته تر است و و با داروهای جداگانه و سازوکارهای آنها سروکار دارد و تا سال چهارم ادامه می یابد تا دانش خاصی در مورد داروها به دانشجویان ارائه شود و داروساز را از سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی منحصر به فرد کند.

دارو درمانی در سال سوم و چهارم نیز بخش کلیدی است و زمینه های پزشکی بالینی را به درمان با داروها مرتبط می کند و به داروسازان کمک می کند تا علائم مختلف بیماری را برای شروع درمان در صورت امکان تشخیص دهند و به پزشکان ، پرستاران یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی در مورد مناسب بودن دارو توصیه دهند ، دانشجویان در سال سوم دوره های زیر را به پایان می رسانند:

  • آسیب شناسی
  • میکروبیولوژی پزشکی
  • مقدمه ای در اخلاق زیست پزشکی
  • شیمی دارویی
  • داروسازی
  • دارو درمانی
  • فارماکولوژی

برنامه درسی سال چهارم

در سال چهارم ، جنبه های تجاری و بازاریابی در داروخانه پوشش داده می شود ، شیمی دارویی معرفی می شود و در داروسازی اصول بیوفارموتیک و طراحی سیستم های دارورسانی و مقادیر دوز را برای بیماران خواهید آموخت.

دارو درمانی بیشتر از نظر بالینی است و شما وقت خود را در کلینیک ها و بیمارستان های مختلف می گذرانید ، در این سال یک دوره دستیار پزشکی فوری ارائه می شود که فارغ التحصیل را برای شرایط غیر منتظره مجهز می کند و علاوه بر این ، یک پروژه تحقیقاتی ویژه کارشناسی در یک منطقه تخصصی داروسازی انجام می شود که شما ممکن است قصد داشته باشید آن را دنبال کنید ،در کل دانشجویان در سال چهارم دوره های زیر را به پایان می رسانند :

  • داروسازی
  • شیمی دارویی
  • دارو درمانی
  • فارماکولوژی
  • پروژه تحقیقاتی ویژه کارشناسی
زبان تحصیل داروسازی در آفریقای جنوبی

زبان تحصیل داروسازی در آفریقای جنوبی

زبان تحصیل داروسازی در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی در دانشگاه ها تدریس می شود و رشته داروسازی نیز به عنوان یک رشته به زبان انگلیسی مستلزم آن است که دانشجویان آن قبل از پذیرفته شدن ، به زبان انگلیسی مسلط باشند.

یک متقاضی ، چه در مقطع کارشناسی و چه در مقطع کارشناسی ارشد ، باید سطح مهارت خاصی در زبان انگلیسی را کسب کرده باشد ، در کل برای تحصیل به زبان انگلیسی در آفریقای جنوبی دانشجویان باید معیار های زیر را داشته باشند :

  • قبولی در امتحان معادل انگلیسی در مقطع بالاتر ( زبان اول یا دوم ) در سطح تحصیلات آفریقای جنوبی ( یا فقط برای مهاجران خاص ، انگلیسی در کلاس استاندارد [ زبان اول ] بعلاوه گذراندن سطح A ) ؛
  • سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی ( IELTS ) با حداقل نمره آزمون ۷٫۰ ؛
  • ارزیابی زبان انگلیسی کمبریج ( CAE ) با حداقل ۱۸۵ امتیاز.

در موارد استثنایی ، آزمون انگلیسی به عنوان زبان خارجی ( TOEFL ) ممکن است توسط دانشگاه ها با حداقل نمره آزمون ۶۰۰ برای آزمون کاغذی ( PBT ) یا ۲۵۰ برای آزمون مبتنی بر کامپیوتر ( CBT ) یا ۱۰۰ در آزمون آزمون مبتنی بر اینترنت ( IBT ) تایید شود.

برخی دانشگاه ها مانند Wits Language School (WLS) ، آموزش زبان انگلیسی را به دانشجویانی که مایل به افزایش مهارت های زبانی خود هستند ارائه می دهد ، WLS دوره های غیر دانشگاهی را برای زبان آموزان بزرگسال ارائه می دهد.

برنامه ریزی مسیر مهاجرت و اجرای پرونده مهاجرتی شما را کارشناسان ما با تجربه خود انجام خواهند داد و تضمین نتیجه را تا حد زیادی به شما می دهند.

هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با سالیان زیادی تجربه اکنون توانسته است در مسیرهای مختلف مهاجرت گام بردارد و متقضیان را راهنمایی و مشاوره دهد. ویدیویی که مشاهده می کنیم برخی از پذیرشهای اخذ شده توسط شرکت رجبی را مشاهده می کنید.

پخش ویدیو

طول دوره داروسازی آفریقای جنوبی و اعتبار آن

طول دوره داروسازی آفریقای جنوبی و اعتبار آن در طول چهار سال گسترش یافته است و به ۵۶۰ اعتبار نیاز دارد و پس از اخذ مدرک لیسانس داروسازی ( BPharm ) ، یک دوره کارآموزی یک ساله ( در جامعه ، بیمارستان یا صنعت ) یا دو سال تحصیل مقطع فوق لیسانس با ۱۲۰ اعتبار ( علمی ) شروع می شود و به دنبال آن یک سال اجباری خدمات اجتماعی در بخش بیمارستانهای دولتی بعنوان یک داروساز انجام می شود.

مدرک BPharm در هر دانشگاه آفریقای جنوبی لزوما حق ثبت نام داروسازی در آفریقای جنوبی را ندارد و فرد واجد شرایط و دارای مدرک BPharm تنها پس از ثبت نام در شورای داروخانه آفریقای جنوبی مجاز به کار به عنوان داروساز است.

این نیاز توسط قوانین و مقررات اعلام شده به عنوان بخشی از وزارت بهداشت ملی پشتیبانی می شود و مدیریت نیروی کار خارجی از طریق توافق نامه های SADC و سایر توافقات دو جانبه انجام می شود

مزایا و معایب تحصیل داروسازی در آفریقای جنوبی

اگر می خواهید یک تجربه دانشگاهی فراتر از مکان های معمول مانند ایالات متحده و انگلستان داشته باشید ، تحصیل در آفریقای جنوبی ممکن است همان چیزی باشد که بدنبال آن هستید ، این کشور علاوه بر اینکه میزبان دانشگاه های برجسته است ، از شگفتی های طبیعی باورنکردنی نیز برخوردار است و رئیس جمهور سابق آفریقای جنوبی نلسون ماندلا ، بنیانگذار و مدیر عامل تسلا ، ایلان ماسک ، بازیگر طنز نوعی نوو و بازیگر زن چارلیز ترون از جمله افراد برجسته ای هستند که در این کشور تحصیل کرده اند ، در زیر مهمترین مزایا و معایب تحصیل داروسازی در آفریقای جنوبی برشمرده شده است.

مزایا و معایب تحصیل داروسازی در آفریقای جنوبی

مزایای تحصیل داروسازی در آفریقای جنوبی

  • مقرون به صرفه بدون هزینه های تحصیل و زندگی
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی
  • عدم نیاز به شرکت در دوره های پریمدیکال
  • عدم نیاز به شرکت در آزمون ورودی
  • امکان کار حین تحصیل در آفریقای جنوبی
  • مورد تایید بودن دانشگاه های داروسازی آفریقای جنوبی در وزارت بهداشت ایران

معایب تحصیل داروسازی در آفریقای جنوبی

  • آفریقای جنوبی با جمعیت چند ملیتی و یازده زبان ملی دارای جمعیت و فرهنگ های متنوعی است که می تواند برای دانشجویان بین المللی چالش برانگیز باشد.
  • در کنار تمام مزایای برشمرده در بالا دانشجویان باید بدانند که آفریقای جنوبی یکی از بالاترین میزان جرایم در جهان را دارد و اتخاذ تدابیر ایمنی معقول و مهم برای کاهش احتمال جرائمی مانند سرقت ، قاچاق و آدم ربایی مهم است.
  • مراقبت های بهداشتی عمومی در آفریقای جنوبی ممکن است ارزان باشد ، اما معمولا مطابق با استانداردی نیست که اکثر دانشجویان و مهاجران از آن استفاده می کنند و بیمارستان های دولتی کمبود نیرو ، کمبود منابع و ازدحام جمعیت دارند و درمان در این مراکز یک پروسه طولانی و دشوار را ایجاد می کند.

به پیشنهاد ما مقالات زیر را به منظور مقایسه شرایط تحصیل داروسازی در دیگر کشورها مطالعه کنید

بازار کار و درآمد داروسازی در آفریقای جنوبی

صنعت داروسازی در آفریقای جنوبی در مقایسه با سایر مناطق نسبتا جدید است و این کشور وابستگی زیادی به واردات دارو دارد و از آنجا که کشورهای منطقه آفریقا تا ۹۰ درصد دارو وارد می کنند ، اقتصاد متشنجی دارد و با این وجود اقداماتی برای افزایش تولید دارو در منطقه انجام شده است و در نتیجه ، صنعت داروسازی رشد کرده و در حال حاضر پیش بینی می شود صنعت داروسازی در آفریقا جنوبی تا سال ۲۰۳۰ بین ۵۶ تا ۷۰ میلیارد دلار برسد.

به طور کلی آفریقای جنوبی در تمام بخشهای دارویی رشد کرده است و انتظار می رود تا سال ۲۰۳۰ تقاضا برای داروهای تجویزی با متوسط رشد سالانه ۶٫۵٪ رشد کند ، در همین دوره ، انتظار می رود تقاضا برای داروهای عمومی ۱۰٪ افزایش یابد ، در حالی که داروهای بدون نسخه متوسط رشد سالانه ۷٫۱٪ را تجربه می کنند.

شرکت های بین المللی در حال افزایش فعالیت های خود و استخدام افرادی با مدرک داروسازی برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون هستند که شرایط بازار کار و درآمد داروسازی در آفریقای جنوبی را مطلوب کرده است و این شرکت ها همچنین به طور فزاینده ای برای تولید دارو به بازار با تولید کنندگان محلی و آژانس های توزیع همکاری می کنند.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته داروسازی در آفریقای جنوبی

هزینه مقطع کارشناسی 37.437 – 411.483 رند در سال هزینه تحصیل مقطع کارشناسی ارشد 50.759 رند برای هر برنامه

قبولی در امتحان معادل انگلیسی در مقطع بالاتر در سطح تحصیلات آفریقای جنوبی یا فقط برای مهاجران خاص ، انگلیسی در کلاس استاندارد زبان اول بعلاوه گذراندن سطح A ، سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی ( IELTS ) با حداقل نمره آزمون 7.0 ، ارزیابی زبان انگلیسی کمبریج ( CAE ) با حداقل 185 امتیاز

برای تحصیل رشته داروسازی در آفریقای جنوبی نیاز به گذراندن هیچ دوره پریمدیکالی نمی باشد و متقاضیان مستقیما در دانشگاه پذیرش می شوند.

زبان تحصیل در دانشگاه های آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی است.

مقرون به صرفه بدون هزینه های تحصیل و زندگی امکان تحصیل به زبان انگلیسی عدم نیاز به شرکت در دوره های پریمدیکال عدم نیاز به شرکت در آزمون ورودی امکان کار حین تحصیل در آفریقای جنوبی مورد تایید بودن دانشگاه های داروسازی آفریقای جنوبی در وزارت بهداشت ایران

فردی که به عنوان داروساز در آفریقای جنوبی کار می کند معمولا ماهیانه حدود 43200 رند درآمد کسب می کند و دامنه حقوق این افراد 21200 رند ( کمترین ) تا 67،400 رند ( بالاترین ) است.

در نهایت اگر تحصیل رشته داروسازی در آفریقای جنوبی را ترجیح می دهید ، شرکت مهاجرتی رجبی با خدمات خود در خصوص اخذ پذیرش تحصیلی ، مشاوره تحصیلی برای انتخاب دانشگاه و اخذ ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی خدمات خود در این خصوص را به علاقه منان تقدیم می دارد ، مشاوران ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشند ، همچنین برای آگاهی از شرایط کلی تحصیل رشته داروسازی در کشور های اروپایی می توانید مقاله تحصیل رشته داروسازی در آلمان را بعنوان مثال و اینکه تحصیل در این کشور رایگان است، بخوانید.

در این قسمت دیدگاه مشتریان ما با پرونده های موفق ویزای تحصیلی را مشاهده می کنید

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه