دانشگاه نیوکاسل استرالیا

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
دانشگاه نیوکاسل استرالیا
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

به عنوان یکی از دانشگاه ها با طبیعتی زیبا در استرالیا ، دانشگاه نیوکاسل استرالیا برای دانشجویانی که به دنبال یک محیط یادگیری جذاب و همراه با فرصت هایی برای کاوش در فضای باز هستند ، بسیار مناسب است . نیوکاسل فرصت برابر را برای استفاده از زیبایی های طبیعی ، زمین و دریا استرالیا فراهم می کند . موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی با چندین سال تجربه در خصوص امور مهاجرت آماده است تا مشاوره و خدمات خود را در راستای تحصیل در استرالیا 2019 و تحصیل و اعزام دانشجو به استرالیا و دیگر کشور های دنیا را تقدیم متقاضیان عزیز نماید .

در این دانشگاه ، شرکت کنندگان در کلاس درس خود را به چالش می کشند و ضمن بهره برداری از شهری که دارای پنج کیلومتر جاذبه های ساحلی است ، از کلاس های متنوعی از دوره های آموزشی بهره مند می شوند . نیوکاسل که در فاصله دو ساعت از سیدنی واقع شده است در منطقه ای مشهور به پارک های ملی واقع شده است . 

بررسی دانشگاه نیوکاسل استرالیا

این دانشگاه تنها با قدمت 50 سال ، در حال حاضر در بین 3٪ دانشگاه های برتر سراسر جهان قرار گرفته است و اشتیاق به نوآوری و کشف ، عملکرد و اعتبار را تضمین می کند . دانشگاه نیوکاسل به دانشجویان بین المللی خود افتخار می کند .

از 40،000 دانشجوی ثبت نام شده در دانشگاه ، بیش از 7000 تن از بیش از 100 کشور خارج از استرالیا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند . دانشگاه نیوکاسل استرالیا ( UON ) که بر اساس اصول عدالت ، تعالی و تعامل ساخته شده است ، به عنوان یک دانشگاه در سطح جهانی ، سراسر استرالیا و سراسر جهان معروف است . 

سه پردیس اصلی آن در ساحل زیبای نیو ساوت ولز واقع شده است ، در نیوکاسل ، ساحل مرکزی و بندر مک کواری و حضور آن در سنگاپور و سیدنی به سرعت در حال رشد است . با بیش از 40،000 دانشجو ، جامعه یادگیری UON پر جنب و جوش و پویا است ، و یک تجربه علمی در سطح جهانی و یک محیط متنوع یادگیری حرفه ای ، فرهنگی و اجتماعی ارائه می دهد .

امکانات و خدمات دانشجویی دانشگاه نیوکاسل استرالیا

  • کتابخانه : کتابخانه دانشگاه نیوکاسل استرالیا شامل تعداد زیادی کتابخانه در تعدادی از دانشکده های این دانشگاه است . این کتابخانه ها شامل کتابخانه Auchmuty ، کتابخانه هاکسلی ، کتابخانه Ourimbah و کتابخانه City Precinct می شوند . بزرگترین این کتابخانه ها ، کتابخانه Auchmuty در پردیس Callaghan است که یک مجموعه سنتی مهم از جمله کتاب ها و بایگانی های نادر را در خود جای داده است . علاوه بر این ، پردیس Callaghan دارای یک کتابخانه کوچکتر است که با نام کتابخانه هاکسلی شناخته می شود . این کتابخانه در درجه اول مجموعه ای از دانشکده ها ، از جمله آموزش ، پرستاری و هنرهای زیبا را پشتیبانی می کند .
  • امکانات ورزشی : این دانشگاه دسترسی به تعدادی از امکانات ورزشی را در سراسر پردیس های خود فراهم می کند . پردیس Callaghan بیشترین امکانات را در اختیار دارد و دارای زمین اسکواش و تنیس و یک مرکز ورزشی و آبی است . NUsport این امکانات را از طریق سازمانی تحت عنوان ” Forum” اداره می کند .
خدمات مسکن در دانشگاه نیوکاسل استرالیا

خدمات مسکن در دانشگاه نیوکاسل استرالیا

دانشگاه نیوکاسل به عنوان یک رهبر جهانی مفتخر است که در رتبه بندی QS World University University در سال 2019 در رتبه 214 جهان قرار گرفته است . جدا از این موارد شهری آرام و ساحلی در ایالت نیو ساوت ولز ، نیوکاسل ، که از نظر فرهنگ و هنر غنی است و آن را به مکانی مناسب برای تحصیل در کنار دریا تبدیل کرده است . این شهر جزء بهترین شهر استرالیا برای تحصیل است . 

دانشجویان هنگام تحصیل به اسکان ایمن ، مقرون به صرفه و راحت نیاز دارند . اگر علاقه مند به زندگی در دانشگاه یا خارج از دانشگاه هستید ، این دانشگاه خدماتی را برای کمک به شما در هر دو نوع ارائه می دهد .

بیش از 900 دانشجو ، از جمله بسیاری از دانشجویان بین المللی ، در پردیس دانشگاه نیوکاسل زندگی می کنند . شما جامعه متنوعی از دوستانی را پیدا خواهید کرد که با هم تحصیل می کنند ، ورزش می کنند و در کنار هم استراحت می کنند .

شما می توانید زندگی در یک اتاق خصوصی یا مشترک را انتخاب کنید و می توانید از غذای دانشگاه استفاده کنید و یا می توانید وعده های غذایی را خودتان تهیه کنید . 9 ساختمان اقامتگاه دانشگاه نزدیک به کلاس های درس و 20 دقیقه با شهر و ساحل فاصله دارد .

دانشکده های دانشگاه نیوکاسل استرالیا

تحصیل در این دانشگاه نه تنها مهارت ها و شبکه ها را به شما می دهد تا آینده خود را شکل دهید ، بلکه چشم انداز جهانی لازم برای جهان امروز را نیز به همراه دارد . همچنین به دانشجویان بین المللی طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی و برنامه های فرهنگی متناسب با نیازهای آن ها از طریق تیم UON Global ارائه می شود . دوره های کارشناسی آنلاین این دانشگاه نیز دارای ارزش برابر با دوره های حضوری در پردیس دانشگاه است . دانشکده های دانشگاه عبارتند از : ای

  • دانشکده تجارت و حقوق
  • دانشکده آموزش و هنر
  • دانشکده مهندسی و محیط زیست
  • دانشکده بهداشت و پزشکی
  • دانشکده علوم
  • مرکز و بنیاد مطالعات زبان انگلیسی

درخواست تحصیل در دانشگاه نیوکاسل استرالیا

اگر دانشجوی بین المللی هستید که قصد تحصیل در دانشگاه نیوکاسل استرالیا را دارید ، لطفا از طریق سیستم برنامه آن اقدام کنید . هیچ هزینه ای برای درخواست مستقیم وجود ندارد . اگر دانشجوی بین المللی هستید که قصد دارید در یک برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد را با روشی صرفا آنلاین در دانشگاه نیوکاسل تحصیل کنید ، باید به صورت زیر درخواست خود را بدهید . 

فرم درخواست دانشجویان بین المللی را برای مطالعه آنلاین تکمیل کنید . درخواست و مدارک مربوطه را به ia@newcastle.edu.au ارسال کنید . دانشگاه نیوکاسل استرالیا به دانشجویان بین المللی خود بورسیه تحصیلی در استرالیا ارائه می دهد . 

مدارک لازم برای درخواست در دانشگاه نیوکاسل استرالیا

به عنوان بخشی از درخواست خود ، باید نسخه های اسکن شده اصلی یا گواهی شده اسناد اصلی را تهیه کنید . درخواست شما فقط زمانی مورد پذیرش قرار می گیرد كه اسناد را همانطور كه در الزامات ورود به برنامه ای كه میخواهید تحصیل كنید ، نوشته است ارسال کرده باشید . مثال هایی از اسنادی که ممکن است لازم است ارائه دهید عبارتند از :

  • کپی مدارک تحصیلی
  • گواهی تکمیل دوره های تحصیلی
  • گذرنامه
  • رزومه
  • نامه های تجربه کاری
الزامات زبان انگلیسی در دانشگاه نیوکاسل استرالیا

الزامات زبان انگلیسی در دانشگاه نیوکاسل استرالیا

تسلط به زبان انگلیسی ( ELP ) یکی از شرایط پذیرش برای کلیه دوره ها است . با این حال ، اکثر دانشجویان از جمله افرادی که دارای صلاحیت سال 12 استرالیا هستند لازم نیست مهارت زبان انگلیسی را ثابت کنند .

اگر نیاز به اثبات مهارت خود در زبان انگلیسی دارید ، این درخواست در برنامه شما نشان داده خواهد شد . برای پوشش هزینه های اولیه خود و حداقل برای تأمین هزینه های ماه اول باید 4000 دلار به همراه داشته باشید . پیشنهاد می شود که این وجوه را به این ترتیب به همراه داشته باشید :

  • 1000 دلار نقدی
  • پیش نویس بانکی 3000 دلار
  • هنگام ورود ، یک حساب بانکی ( اگر قبلا این کار را نکرده اید ) را با 3000 دلار باز کنید . برخی از بانک های استرالیا شعبه هایی در کشورهای دیگر دارند . اگر شعبه ای در کشور شما وجود دارد ، قبل از ترک حساب خود را باز کنید زیرا این کار پس از ورود به نیوکاسل راحت تر معاملات مالی را انجام می دهد .

و در نهایت چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص تحصیل در استرالیا با مدرک دیپلم و یا دانشگاه نیوکاسل استرالیا دارید می توانید با دفاتر موسسه مهر آفرین رجبی در دو شهر تهران و شیراز در ارتباط باشید .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه