دوره های زبان کشور برزیل 2024

دوره های زبان کشور برزیل 2024 مناسب افرادی است که علاقمند به حضور و تحصیل در این کشور بوده و یا به هر دلیلی خواهان یادگیری زبان این کشور می باشند. 

دوره های زبان کشور برزیل 2024

مشاور مهاجرتی

بله، شرکت در دوره های زبان کشور برزیل 2024 نیاز به اخذ ویزای تحصیلی و دانشجویی این کشور را دارد.

در کشور برزیل اکثر موسسات و کالج های آموزش زبان پرتغالی از اعتبار و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که معتبرترین آن ها شامل: Rio & Learn، Olinda Language School، Instituto Cultural Idioma، ILC Brasil، Brazil Portuguese School می شود.

در حال حاضر تعداد بالایی موسسه و کالج آموزش زبان انگلیسی در برزیل فعالیت دارند که برترین آن ها شامل : دانشگاه فدرال میناس گرایس، آکادمی مسیحی پان آمریکا، کالج بریتانیایی برزیل، دانشگاه برازیلیا، دانشگاه سائوپائولو، ، مرکز آموزش دو زبانه سازندگان و موسسه وایز آپ می شود.

دوره های زبان در برزیل در موسسات زبان آموزش و کالج های معتبر این کشور امکان پذیر است و در سطوح مختلف و در مدت زمان های گوناگون به علاقمندان ارائه می شود که هرکدام نیز نیازمند شهریه مختص به خود می باشد.

فهرست مطالب

شاید مطلع باشید که زبان مردم برزیل زبان پرتغالی می باشد و جهت زندگی و یا تحصیل در این کشور شما نیازمند یادگیری زبان پرتغالی می باشید. 

پرتغالی یکی از زیباترین زبان های دنیا محسوب می شود و یکی از رایج ترین زبان های رومی است که شباهت های زیادی با اسپانیایی و فرانسوی دارد. در حالی که پرتغالی برزیلی در اصل یک زبان اروپایی است، خصیصه و ویژگی های متمایز خود را دارد که به دلیل جمعیت گسترده برزیل و تأثیرات مختلف مردم بومی و مهاجران این کشور، تنوع در آن نیز بیش تر است.

پیشنهاد می کنیم عنوان تحصیل در برزیل را نیز در سایت ما مطالعه کرده و از شرایطی که برای پذیرش در دانشگاه های برزیل و همچنین اخذ ویزای این کشور مورد نیاز است، به طور کامل مطلع شوید.

کالج های زبان در برزیل

کالج های زبان در برزیل

متقاضیان خارجی می توانند در موسسات و کالج های معتبر تحت نظارت دانشگاه های برزیل به گذراندن دوره های زبان پرتغالی مشغول شوند. جهت پذیرش در کالج های زبان در برزیل با این که نیازی به هیچ مقدار دانش زبان پرتغالی نمی باشد، اما ممکن است برخی کالج ها مدرک دیپلم را از شما درخواست کنند، این بستگی به شرایط و هدف شما از گذراندن دوره های این زبان است.

در حال حاضر موسسات خصوصی و دولتی با کیفیتی در شهرهای مختلف برزیل دوره های زبان پرتغالی، انگلیسی و سایر زبان ها را به علاقمندان ارائه می کنند که متقاضیان با توجه به نیازهای خود یکی از آن ها را پشت سر بگذارند.

 این دوره ها می توانند از بازه یک ماهه تا یک ساله را در بر بگیرند و سطوح مختلفی را نیز شامل می شوند.

شما با شرکت در این دوره های زبان پرتغالی علاوه بر دستیابی به تسلط کافی به این زبان جهت ارتباط و تحصیل در این کشور از مدارک معتبری جهت ارائه به دانشگاه های برزیل یا دیگر نقاط جهان برخرودار می شوید. همچنین در مدت زمان تحصیل این زبان در برزیل قادر هستید تا بسیار بهتر و سریع تر نیز برای پذیرش و ثبت نام در دانشگاه های برزیل اقدام کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شروع مهاجرت تحصیلی در برزیل با شرکت در دوره های زبان، دریافت مشاوره راهگشا خواهد بود!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی شرکت در دوره های زبان برزیل

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دوره زبان انگلیسی در برزیل 2024

جالب است بدانید که در حال حاضر بیش از 6 هزار موسسه، کالج و مدرسه آموزش زبان انگلیسی در سراسر کشور برزیل در حال فعالیت می باشند که هرکدام از آن ها دارای شرایط و کیفیت آموزشی مرتبط به خود هستند. همچنین بیش از 4 هزار موسسه موفق به کسب امتیاز 5 از 5 شده اند که نشان دهنده کیفیت بالای آموزش این زبان در برزیل است.

در برزیل و به خصوص در شهرهایی نظیر سائوپائولو، ریو دژانیرو و برازیلیا پایتخت این کشور، دوره های زبان انگلیسی متفاوتی برای سنین مختلف و همچنین در سطوح گوناگون و در دوره هایی اختصاصی برای داوطلبین برگزار می شود و علاقمندان به یادگیری پیشرفته می توانند در دوره های زبان انگلیسی در مقاطع کارشناسی تا دکترا در دانشگاه های آن به تحصیل مشغول شوند.

همچنین دوره هایی که برای یادگیری و آمادگی برای شرکت در دانشگاه ها توسط کالج ها و یا مدارس زبان برگزار می شوند معمولا دوره هایی 3 ماهه تا یک ساله هستند و با قبولی در آزمون نهایی این دوره ها مدارکی جهت پذیرش و ثبت نام در هریک از مراکز آموزش عالی برزیل به دانشجویان اعطا می گردد.

شرکت در دوره زبان انگلیسی در برزیل 2024 در مراکز معتبری نظیر: دانشگاه فدرال میناس گرایس، آکادمی مسیحی پان آمریکا، کالج بریتانیایی برزیل، دانشگاه برازیلیا، دانشگاه سائوپائولو، ، مرکز آموزش دو زبانه سازندگان و موسسه وایز آپ می تواند شما را به تسلط بالا و مدرکی معتبر در زبان انگلیسی برساند.

دوره زبان انگلیسی در برزیل

هزینه های دوره زبان در برزیل 2024

اطلاع از هزینه های دوره زبان در برزیل 2024 اهمیت بسیار بالایی دارد و شما باید حتما پیش از انجام امور ثبت نام از میزان شهریه دوره زبانی انتخابی تان در کالج مربوطه اطلاع کسب نمایید. واضح است که شهریه کالج های خصوصی زبان در برزیل از کالج های دولتی گران تر می باشد، اما بازهم این مراکز تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

همچنین باید بدانید که هرچه دوره انتخابی مدت بلند تری داشته باشد هزینه آن به ازای هر ساعت یا هر جلسه کلاس مقرون به صرفه تر و ارزان تر می شود. به همین خاطر شرایط مختلفی می تواند بر روی شهریه دوره های زبان کشور برزیل 2024 تاثیر بگذارد. جهت آشنایی بیش تر در ادامه هزینه ای که به طور متوسط در اکثر مراکز در زبان آموزان درخواست می شود را آورده ایم:

نوع دوره قیمت
آنلاین خصوصی هر ساعت 140 رئال
آنلاین گروهی هر ساعت 130 رئال
آنلاین پاره وقت ( گروهی ) هر ساعت 85 رئال
حضوری خصوصی ( 8 ساعت در روز ) روزانه 680 تا 990 رئال
حضوری گروهی ( 4 ساعت در روز ) هفتگی 616 تا 1100 رئال

شرایط دوره های زبان پرتغالی در برزیل

شرایط دوره های زبان پرتغالی در برزیل برای افراد خارجی که مایل به تحصیل در کشور برزیل هستند به زبان پرتغالی طراحی شده است. این دوره ها هم برای افرادی که به زبان پرتغالی صحبت نمی کنند و هم برای کسانی که برای شروع تحصیل خود نیاز به بهبود مهارت در زبان پرتغالی دارند، طراحی شده است.

هدف از این دوره ها این است که داوطلبان را در مهارت های شفاهی و کتبی خود برای برآورده کردن الزامات آموزش عالی در برزیل آماده کند. دوره های زبان کشور برزیل 2024 از دو نوع کلاس تشکیل شده است که زبان آموزان می توانند به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به گذراندن دوره های مربوطه مشغول شوند.

زمان شروع این دوره ها نیز باتوجه به کالج و موسسه متفاوت می باشد، اما معمولا ترم ها اول پائیز و اول بهار آغاز می شوند. دوره های کوتاه تر نیز دارای زمان های مختلفی هستند که زبان آموزان باتوجه به شرایط خود قادر به انتخاب زمان مناسب برای آغاز دوره های آموزشی خود هستند.

جالب اینکه بسیاری از این کالج های زبان در برزیل برای دانشجویان خارجی که در دوره های زبان آموزی بلند مدت شرکت می کنند، خوابگاه نیز در نظر گرفته اند که مبلغ اجاره و اقامت در آن ها بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از اجاره مسکن خصوصی است. از معتبرترین موسسات زبان پرتغالی در برزیل می توان به Rio & Learn، Olinda Language School، Instituto Cultural Idioma، ILC Brasil، Brazil Portuguese School اشاره کرد.

ویزای دوره زبان در برزیل

ویزای دوره زبان در برزیل 2024

شرکت در دوره های زبان کشور برزیل 2024 نیازمند دریافت ویزا و اجازه اقامت در این کشور می باشد که اولین شرط آن اخذ پذیرش از یکی از موسسات آموزش زبان یا کالج های این کشور می باشد. شما باید حتما از موسسات معتبری که گواهی پذیرش آن ها نزد سفارت این کشور جهت صدور ویزا معتبر بوده، پذیرش به دست آورده و ثبت نام نمایید.

پس از ثبت نام در یکی از این مراکز یک گواهی ثبت نام برای شما صدر می شود که با ارائه آن به همراه سایر مدارک مورد نیاز سفارت این کشور می توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید. همچنین باید توجه داشته باشید که ویزای دوره زبان در برزیل 2024 همان ویزای تحصیلی و ویزای دانشجویی این کشور می باشد.

معمولا ویزایی که برای شرکت در دوره های زبان کشور برزیل 2024 صادر می شود، ویزاهایی حداکثر یک ساله بوده که مدت زمان آن به مدت دوره زبان آموزی متقاضی بستگی دارد و اجازه چندین بار ورود و خروج را به زبان آموز می دهد. در حال حاضر برای دریافت این نوع ویزا نیز باید 120 دلار هزینه صدور ویزا را بپردازید.

یکی دیگر از مدارک بسیار مهم برای دریافت ویزای دوره زبان در برزیل 2024، ارائه گواهی تمکن مالی لازم است، که نشان دهد شما مبلغی که برای مدت زمان اقامت در این کشور نیاز دارید را در حساب خود موجود خواهید داشت، این گواهی می تواند به صورت یک صورتحساب یا یک نامه تائید از متقاضی درخواست شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرت تحصیلی سریع و آسان با شرکت در دوره های زبان، با مشاوران خلاق و خبره رجبی در تماس باشید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی مهاجرت تحصیلی به برزیل

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دو سوال پرتکرار درباره دوره های زبان در برزیل

میزان هزینه و شهریه شرکت در دوره های زبان کشور برزیل 2024 به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما به طور متوسط شهریه کلاس های آنلاین از 85 رئال تا 140 رئل و کلاس های حضوری  روزانه 680 تا 990 رئال یا هفتگی 616 تا 1100 رئال می باشد.

 بله، افرادی که در حال گذراندن دوره های زبان کشور برزیل 2024 در این کشور و به صورت حضوری هستند، به راحتی می توانند برای اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور نیز اقدام نمایند.

دوره های زبان، درکشورهای مختلف برگزار می شود؛ شرایط این دوره ها در کشورهای مختلف را مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه