بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل

بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل را می توان از طرق مختلفی پیدا کرد که یکی از روش های مرسوم آن استفاده از تجارب و نظرات دوستان و آشنایانی است که در این کشور زندگی کرده یا مدتی در آن جا اقامت داشته اند.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی دقیق و کارشناسانه در این زمینه باشید ، باید با افراد متخصص در این حوزه مشورت نموده تا با توجه به شرایط خود به انتخابی درست برسید ، با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا برخی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل را به شما معرفی نمایند.

شما با شناخت بهترین شهرهای دانشجویی کانادا می توانید شهری را برای خود برگزینید که درآن فرصت های شغلی برای کار دانشجویی و یا کار پس از تحصیل در رشته شما فراهم باشد تا در حسن تحصیل درآمدی به عنوان کمک خرج به دست آورده و در نهایت نیز بتوانید شغلی مناسب خود را بیابید.

همچنین هزینه های زندگی ازجمله هزینه مسکن ، هزینه خوراک و هزینه قبوض در شهرهای مختلف نیز با هم تفاوت خواهند داشت ، در ادامه بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل را به شما معرفی می نماییم ، همچنین توصیه می کنیم مقاله تحصیل در کانادا را که شامل اطلاعاتی به روز در زمینه سیستم آموزشی کانادا و نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا است را حتما مطالعه کنید.

فهرست مطالب
بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل

تحصیل در مونترال Montreal

انتخاب شهر برای تحصیل در کانادا قدم مهمی است که باید درست و سنجیده برداشته شود ، زیرا بسیاری از دیگر موارد به این انتخاب بستگی خواهند داشت که این عوامل می توانند به تحصیل و زندگی شما در این کشور کمک کرده و یا می توانند آن را برای شما همراه با چالش یا کمی سختی نماید.

مونترال را می توان یکی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل دانست ، زیرا این کلان شهر در میان تمامی شهرهای بزرگ و اصلی کانادا دارای هزینه ها و مخارج کمتر و ارزان تری می باشد و تعداد دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی در آن نیز نسبت به سایر شهرها بیشتر است که اکثر آن ها جزو برترین دانشگاه های این کشور و جهان در نظر گرفته می شوند.

این شهر از دیدگاه موسسه معتبر QS در سال 2022 به عنوان چهاردهمین شهر برتر جهان برای تحصیل دانشجویان معرفی شده است که باعث شده سالانه بیش از 300 هزار دانشجوی برای تحصیل در مونترال Montreal راهی این شهر شوند ، کیفیت زندگی در مونترال بسیار بالا است و به دلیل وجود مهاجران زیاد و مهمان پذیر بودن مردم این شهر تمامی دانشجویان خارجی از زندگی و تحصیل در مونترال خوشحال بوده و ابراز رضایت کرده اند.

خوشبختانه مونترال دارای بازار کار خوبی می باشد که فرصت های بسیاری را برای کار حین تحصیل و همچنین پس از دریافت مدرک برای دانشجویان فراهم می آورد ، مونترال را می توان دانشجویی ترین شهر کانادا معرفی کرد که تنها عیب آن مربوط به آب و هوای سرد آن است ، البته زبان رسمی در این شهر فرانسوی است که برای برخی یادگیری آن کمی سخت است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای انتخاب برترین شهر کانادا برای تحصیل به دانش و تجربه مشاوران رجبی اعتماد کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

ویژگی های تحصیلی در تورنتو Toronto

تورنتو یکی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل دانشجویان بر شمرده می شود که 10 دانشگاه و کالج برتر کانادا را در خود جای داده است ، دانشگاه تورنتو و دانشگاه یورک از جمله دانشگاه های برتر در جهان هستند که تعدا فراوانی رشته های تحصیلی را به دانشجویان ارائه می کنند که باعث شده دانشجویان فراوانی از تمام نقاط جهان برای تحصیل در این مراکز راهی تورنتو شوند ، در ادامه ویژگی های تحصیلی در تورنتو Toronto بررسی می کنیم.

کیفیت زندگی در شهر تورنتو بسیار مناسب و بالا بوده و انبوهی از منابع ، امکانات و فرصت های شغلی برای دانشجویان وجود دارد که میتوانند در حین تحصیل خود از آن بهره ببرند و حتی در صورت علاقه بعد از اتمام تحصیلات در آن شاغل شوند ، همچنین درآمد افراد در تورنتو بالا و قبال قبول است که کاملا جوابگوی هزینه های بالای این شهر می باشد.

دانشگاه های این شهر سالانه تعداد زیادی از دانشجویان واجد شرایط را بورس تحصیلی می نمایند که باعث می شود هزینه تحصیل در دانشگاه رایگان شده و یا کاهش چشمگیری نماید که یقینا از فشار تحصیل کم کرده و آن را جذاب تر و دلچسب تر می کند.

ویژگی های تحصیلی در تورنتو Toronto

ونکوور شهر بسیار باکیفیت و مدرن Vancouver

اگر قصد دارید که در یک شهر بسیار باکیفیت و مدرن در کانادا زندگی کنید و در دانشگاه هایی معتبر و سرشناس نیز تحصیل نمایید ، ونکوور یکی از ایده آل ترین گزینه های ممکن است ، این شهر بندری از سیستم آموزشی بسیار قوی به همراه آرامشی خاص بهره می برد که در کنار مردم انگلیسی زبان آن اقامت را برای دانشجویان راحت تر می کند.

ونکوور یکی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل در نظر گرفته می شود ، چون هزینه های اجاره مسکن در این شهر مقرون به صرفه است و وسائل نقلیه نیز در انواع مختلفی و با نظم خاصی در حال فعالیت هستند و هزینه های استفاده از آن ها نیز چندان بالا و گران نبوده.

 موسسه QS در آخرین رتبه بندی خود شهر ونکوور را بیستمین شهر مناسب جهت تحصیل معرفی کرده است که مبنای اصلی خود را کیفیت آموزش ، هزینه های تحصیل و زندگی و تنوع رشته های دانشگاهی قرار داده است ، از لحاظ آب و هوا نیز این شهر در دسته شهرهای معتدل قرار می گیرد و از آن سرمای همیشگی و سخت کانادا خبری نیست.

تحصیل در اتاوا OTTAWA

تحصیل در اتاوا OTTAWA

تحصیل در اتاوا OTTAWA چگونه است؟ اتاوا به عنوان پایتخت سیاسی کانادا یکی از شهرهای توسعه یافته‌ از لحاظ اقتصادی این کشور است که خدمات عمومی ، اداری ، امکانات و آموزش و مراقبت‌های بهداشتی مناسبی و قابل قبولی را برای ساکنین خود فراهم آورده است ، پس جای تعجبی نسیت که دانشجویان با هدف ورود به بازار کار این شهر را برای تحصیل خود انتخاب می کنند.

در کنار این وجود دانشگاه مطرح اوتاوا و چند موسسه آموزش عالی دیگر که رتبه های ممتازی را در جهان دارند با ارائه خدمات و امکانات بسیار عالی و تکمیل به دانشجویان خود باعث جذب آنان شده است ، البته نباید فرصت های بورسیه ای و کمک هزینه های تحصیلی دانشگاه های این شهر را هم فراموش کنیم که تعداد بالایی را در سال تحت پوشش خود قرار می دهند.

هزینه های زندگی نیز در اتاوا نسبت به شهرهای دیگر ارزان تر و مقرون به صرفه تر است که یک مزیت بزرگ برای دانشجوان تلقی می گردد ، البته قیمت ملک در چندین سال گذشته در این شهر افزایش زیادی داشته اما هنوز هم به صرفه تر سایر مناطق می باشد.

شهر کبک در استان کبک QUEBEC

با تحصیل در شهر کبک در استان کبک QUEBEC شما به بخش فرانسوی نشین کانادا سفر می کنید که دانشگاه های آن هم به این زبان دروس خود را ارائه می نمایند ، پس اولین لازمه اقامت و تحصیل در دانشگاه های این شهر داشتن تسلط به زبان فرانسوی است ، کبک یک شهر تاریخی هم هست و آثار و جادبه های تاریخی بسیاری را در خود جای داده که دیدن از آن ها می تواند اوقات فراغت شما را پر کند.

علاوه بر تاریخی بودن کبک یکی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل نیز در نظرگرفته می شود که دو دانشگاه کبک و لاوال در آن قرار دارند که از سطح آموزشی بسیار بالایی برخوردار بوده و مدارک بسیار معتبری را به دانشجویان اعطا می نمایند ، علاوه بر آن هزینه های اقامت و زندگی در این شهر نیز در زمره ارزان ترین شهرهای کانادا قرار می گیرد که می تواند برای شما بسیار خوشایند باشد.

آب و هوای کبک نیز دارای تضاد زیادی است به گونه ای که تابستان های آن بسیار گرم و شرجی بوده و زمستان های آن برفی و شدیدا سرد است و دمای هوا به چندین درجه زیر صفر می رسد ، پس برای مهاجرت به کانادا و تحصیل در کبک خود را برای این گونه آب و هوا آماده سازید. خوب است بدانید که این ایلات به عنوان اصلی ترین بخش فرانسوی زبان کانادا ، میزانی مدارس با همین زبان را نیز برعهده دارد . مطالعه عنوان تحصیل در مدارس کانادا راهنمای بسیار خوبی برای شما عزیزان می باشد.

در حال مطالعه این مقاله هستید چراکه به تحصیل در دانشگاه های کانادا می اندیشید ؛ برای تکمیل تحقیقات خود، مقالات زیر را بخوانید.

تحصیل در شهر آرام ادمونتون Edmonton

اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه ای به شلوغی کلان شهری نداشته و می خواهید در یک شهر آرام در کانادا به تحصیل مشغول شوید ، تحصیل در شهر آرام ادمونتون Edmonton می تواند برایتان عالی باشد ، این شهر دانشگاه های معتبری را به شما ارائه می کند که از اساتید خبره و بادانشی استفاده می نمایند.

ادمونتون به دلیل مزایای بسیاری که برای تحصیل دارد یکی از بهترین شهرهای دانشجویی کانادا لقب گرفته و ساکنان این شهر نیز رابطه و رفتار بسیار خوبی با مهاجران داشته و هیچ گونه تبعیضی قائل نمی شوند ، ادمنوتون دارای مناظر و طبیعتی بکر و بسیار تماشایی است که برای اوغات فراغت می تواند برای تفریح و یا کمپینگ مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت اجاره و اقلام مصرفی در این شهر نیز در دسته شهرهای ارزان کانادا قرار دارد که این موضوع نیز بسیار مورد توجه دانشجویان بوده و در جذب آنان تاثیر گذار است ، همچنین سالانه در این شهر فستیوال ها و جشن های بسیاری برگزار می شود که زمینه های گوناگونی را شامل می گردد و مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفته و حتی از شهرهای مختلف برای دیدن از آن ها به این جا سفر می کنند.

تحصیل در شهر آرام ادمونتون Edmonton

هالی فاکس HALIFAX

بندر هالی فاکس HALIFAX از جمله بهترین شهرهای دانشجویی کانادا است که بزرگ ترین مزیت اقامت در آن بهره بردن از قیمت پایین اجاره می باشد ، قیمت خرید و اجاره ملک در هالی فکس از شهرهای مونترال ، تورنتو و ونکوور پایین تر و بسیار به صرفه تر است و خدمات و امکانات نیز به بهترین نحو ممکن به ساکنین آن ارائه می شود.

دانشگاه های واقع در این شهر نیز مدارک معتبری را به دانشجویان خود اعطا می نمایند که در تمام کشورهای دنیا قابل قبول و ارائه است ، هالی فاکس یک شهر بندری مهم کانادا نیز محسوب می شود و در آن فرصت های شغلی برای دانشجویان حین تحصیل وجود دارد و آنان می توانند حتی در صورت علاقه پس از دریافت مدرک نیز در آن به ادامه کار پرداخته و یا کار جدید را جستجو نمایند.

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید و به دنبال زندگی در شهرهای بزرگ نیستید این شهر یک گزینه ایده آل برای شما می باشد که می تواند زمینه ساز نقل مکان و زندگی در شهرهایی چون ونکوور ، تورنتو و یا مونترال باشد.

در ادامه توجه شما را به مرور تصاویر ویزای تحصیلی کشورهای مختلف که توسط همکاران ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی اخذ شده است ، جلب می کنیم .

شما هم می توانید با تحقیق و سپس اعتماد به ما ، قدم در راه مهاجرت و رسیدن به رویاهای خود باشید ، برای این منظور ، آسان ترین راه ، ثبت شماره تماس در باکس زیر است تا مشاورن ما رایگان با شما تماس گرفته و سوالات مهاجرتی تان را پاسخ دهند.

همچنین می توانید از بخش دیدگاه ها در پایان این محتوا بهره برده و سوالات و نظرات خود را درج کنید ؛ همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل سریع و آسان در بهترین دانشگاه های کانادا ، شماره تماس خود را درج کرده و با کارشناسان ما مشورت کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر بوشرویل در نزدیکی مونترال Boucherville

زندگی و اقامت در بوشرویل می تواند شما را از مزایای اقامت در مونترال بهره مند سازد ، زیرا این شهر با مونترال فاصله ای نزدیک به 20 کیلومتر داشته و این موضوع رفت و آمد را به مونترال بسیار آسان ساخته است ، شما می توانید در دانشگاه های مونترال مشغول به تحصیل شوید و در این شهر اقامت نمایید تا نیاز به پرداخت هزینه های کمتری داشته باشید.

بوشرویل یکی از بهترین شهرهای دانشجویی کانادا می باشد که چندین کالج در آن در حال فعالیت هستند ، همچنین این شهر از قیمت های بسیار مناسبی در بخش املاک بهره می برد و در آن دیگر هزینه های اقامتی و زندگی از مونترال پایین تر و مناسب تر است ، علاوه بر این سطح درآمد نیز بسیار قابل بوده و با یافتن یک شغل پاره وقت می توانید درآمد کافی برای حین تحصیل خود فراهم سازید.

بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل

با مطالعه مقالات زیر ، اطلاعات به روز و جالبی در زمینه تحصیل در برترین دانشگاه های کانادا و شرایط آن بدست خواهید آورد.

سوالات پر تکرار بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل

این شهر از دیدگاه موسسه معتبر QS در سال 2022 به عنوان چهاردهمین شهر برتر جهان برای تحصیل دانشجویان اعلام شد ، سالانه بیش از 300 هزار دانشجوی برای تحصیلبه این شهر می روند ، کیفیت بالای زندگی دانشجویان را راضی و خوشنود می کند.

10 دانشگاه و کالج برتر کانادا در تورنتو است ، تعدا فراوانی رشته های تحصیلی در دانشگاه های تورنتو ارائه می گردد ، کیفیت زندگی در شهر تورنتو بسیار  بالا است و فرصت های شغلی برای دانشجویان فراهم است ،
دانشگاه های این شهر سالانه تعداد زیادی از دانشجویان واجد شرایط را بورس تحصیلی می کند.

هزینه های زندگی در اتاوا نسبت به شهرهای دیگر ارزان تر و مقرون به صرفه تر بوده که یک مزیت بزرگ برای دانشجوان است.

دو دانشگاه کبک و لاوال در شهر کبک هستند که سطح آموزشی بسیار بالایی دارند و مدارک بسیار معتبری را به دانشجویان ارائه می دهند ، هزینه های اقامت و زندگی در این شهر نیز در زمره ارزان ترین شهرهای کانادا است.

بزرگ ترین مزیت اقامت و تحصیل در بندر هالی فکس   قیمت پایین اجاره است ، قیمت خرید و اجاره ملک در هالی فکس از شهرهای مونترال ، تورنتو و ونکوور پایین تر و بسیار به صرفه تر می باشد ، مدارک دانشگاهی معتبر و امکانات عالی تحصیل هم دلایل انتخاب دانشجویان است.

در این مطلب اطلاعاتی خلاصه از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل به شما عزیزان ارائه کردیم ، چنان چه نیاز به دریافت اطلاعات دقیق تر و خاصی در این زمینه و یا دیگر مباحث مهاجرتی دارید با مشاورین ما در شرکت مهاجرتی رجبی تماس حاصل فرمایید و یا به دفاتر ما در تهران و شیراز مراجعه نمایید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله جامع و به روز مهاجرت به کانادا را بخوانید تا تمام راه های صحیح و قانونی مهاجرت به این کشور را بشناسید ؛ آیا می دانید با خرید زمین کشاورزی هم می توان به کانادا مهاجرت کرد ؟! در مقاله لینک شده تمام جزئیات را شرح داده ایم.

در این بخش صحبتهای دو نفر از کلاینت های هلدینگ رجبی در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کانادا را می شنوید.

پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره کیوان کورش نیا کلاینت موسسه رجبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه