تحصیل دوره زبان چینی در چین

تحصیل دوره زبان چینی در چین یکی از جمله موارد پیش نیازی است که دانشجویان متقاضی تحصیل در چین به آن نیاز پیدا می کنند ، اکثر افراد برای آموزش و یادگیری زبان چینی نیاز به حضور در محیطی به این زبان و تحصیل دوره زبان چینی در چین دارند تا راحت تر و سریع تر به هدف خود دست پیدا کنند.

در ادامه این قسمت کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) اطلاعت مفیدی را در رابطه با تحصیل دوره زبان چینی در چین در اختیارتان قرار خواهند داد.

کشور چین به جهت جذب هرچه بیش تر دانشجو تلاش کرده تا بهترین شرایط را برای آموزش و یادگیری دانشجویان بین المللی فراهم آورد که در مورد تحصیل دوره زبان چینی در چین نیز با ارائه و آموزش این زبان توسط موسسات زبان ، کالج ها و دانشگاه های این کشور شرایط مساعد و گوناگونی را در دسترس دانشجویان و زبان اموزان قرار داده است.

در این میان آموزش این زبان در دانشگاه ها و کالج ها با کیفیت بالایی صورت می گیرد و حتی می توان مقداری زبان تخصصی را هم در جهت رشته تحصیلی دانشجویان آموزش دید که بسیار مناسب و مفید می باشد ، جهت ورود به برنامه آموزشی زبان چینی ، یک آزمون چینی برای سنجش مهارت در ابتدای دوره ترتیب داده شده است که در هفته باید در 20 ساعت کلاس شرکت نمایند.

اگر میخواهید در کشوری ابرقدرت درس بخوانید و آینده ای روشن برای خود بسازید به تحصیل در چین حتما فکر کنید ؛ صفر تا صد اطلاعاتی که در این زمینه نیاز دارید را مشاوران ما در مقاله لینک شده جمع آوری و به شما ارائه داده اند ، حتما مقاله را بخوانید و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

فهرست مطالب
تحصیل دوره زبان چینی در چین

 روناک از همکاران ما در هولدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ، در این بخش از مقاله ویدئو و پادکستی در زمینه تحصیل دوره زبان چینی در چین​ را به شما ارائه می دهد ، شما می تواند در دو دقیقه این فایل را ببینید و یا بشنوید و با اهم موضوعات مطرح شده در این مقاله آشنا شوید ، همچنین میتوانید فایل پادکست را دانلود کرده و در زمان های دیگر نیز آنرا گوش کنید.

پادکست تحصیل دوره زبان چینی در چین​

پخش ویدیو

نکات مهم یادگیری زبان چینی در دانشگاه

اگر قصد تحصیل دروه زبان چینی در چین را دارید باید به نکات مهم یادگیری زبان چینی در دانشگاه دقت کنید :

  •  برنامه ریزی دروس ثابت بوده و شما نمی توانید آن را مورد بحث قرار داده و یا هر زمان و هر دوره که دوست دارید در کلاس شرکت کنید.
  • دانشگاه ها فقط دوره های تمام وقت را برای تحصیل زبان چینی در چین ارائه می دهند ، بنابراین اگر یک کار تمام وقت دارید ، فراموش کنید که در دانشگاه ها تحصیل کنید.
  •  هزینه تحصیل زبان چینی در دانشگاه ها گران تر از کالج ها و موسسات زبان می باشد.

گفتنی است که روش های آموزش دانشگاه ها در طولانی مدت کار می کنند و برای بسیاری از دانشجویان خسته کننده بوده و در ماه های اول به نظر می رسد که هیچ پیشرفتی وجود ندارد ، زیرا تمرکز اصلی تدریس بر روی شخصیت ها و فونتیک ها بوده و همچنین مهم نیست که آیا شما انگلیسی ، ژاپنی یا ایرانی هستید و اساتید به شیوه ای یکسان به شما آموزش خواهند داد.

نکات مهم یادگیری زبان چینی در دانشگاه
یادگیری زبان چینی در مدارس خصوصی چین​

Learning Chinese in private schools 

یادگیری زبان چینی در مدارس خصوصی چین

یکی دیگر از روش های یادگیری زبان چینی وجود مدارس خصوصی در این کشور هستند که نمایانگر شیوه انعطاف پذیر و اقتصادی زبان چینی در داخل این کشور است ، شما می توانید در مدارس خصوصی زبان چینی ثبت نام و در همان روز شروع به تحصیل کنید ، همچنین می توانید گروه های کوچک و یا کلاس هایی با گروه های بزرگ ( بیش از 8 تا 10 نفر ) را نیز دریافت کنید.

برای یادگیری زبان چینی در مدارس خصوصی چین​ تقریبا هیچ قانون و روش سختی وجود ندارد و این موسسات درس ها را آسان تر دنبال نموده و در بسیاری از موارد از درس های دانشگاه جذاب تر هستند ، یکی دیگر از مزایای آکادمی های خصوصی این است که شما فقط زمانی که در درس شرکت کنید هزینه آن را پرداخت می کنید بنابراین اگر یک روز شما بیمار یا خسته هستید نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

موسسه زبان ماندارین

موسسه زبان ماندراین که در سال 2005 تاسیس شد ، یکی از قدیمی ترین مدارس زبان و تکنولوژی برای تحصیل زبان چینی در چین است ، این مدرسه در حال حاضر در پکن ، شانگهای و شنژن دارای شعبه بوده و با رویکرد منحصر به فرد به یادگیری زبان و روش های آموزش در خانه و مدرسه قصد دارد یکی از بهترین مدارس ماندارین در چین باقی بماند.

در این مرکز تمرکز بر روی ارائه خدمات شفاف و انتقال تجربه یادگیری به همه دانش آموزان بوده و سیستم های یادگیری جدید حضوری و آنلاین با برنامه های فشرده ، نیمه وقت ، خصوصی و گروهی برای رسیدن به ویزا و یا آزمون HSK به کار گرفته می شوند ، دوره های کوتاه در موسسه ماندارین ، تنها با هزینه 650 دلار برای 16 هفته با اخذ ویزای دانشجویی تامین می شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

به یادگیری زبان چینی نیاز دارید؟ مشاوران رجبی بهترین و سریع ترین مسیر را به شما نشان می دهند.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

Keats Chinese Language School

مدرسه زبان چینی کیتز

مدرسه زبان چینی کیتز از سال 2004 یکی از بزرگترین مدارس زبان ماندارین چین در کونمینگ بوده و دوره های کوچک و بزرگ آموزش زبان چینی را ارائه می دهد ، این موسسه با توجه به کیفیت آموزشی خود سالانه 40 درصد از دانشجویان بازنشسته را پذیرفته و تمرینات شخصی را برای دانش آموزان در جهت رسیدن به اهداف و الزامات یادگیری و تحصیل زبان چینی در چین توسعه می دهد ، دانش آموزان می توانند در هر زمان به مطالعه خود بپردازند ، کیتز همچنین کلاس های آنلاین چینی ، آزمون آمادگی HSK ، دوره زبان چینی ، تور در چین ، برنامه کودکان چینی و برنامه سفارشی دوره ماندارین برای سازمان ها و شرکت ها را ارائه می دهد.

مدرسه زبان چینی کیتز​

کالج بین المللی پکن ( BICC )

کالج بین المللی پکن یکی از بزرگترین موسسه خصوصی جهت تحصیل زبان چینی در چین است که دارای 2 دانشگاه در سانلینتون و مکوآنیینگ است و از سال 2005 دوره های زبان چینی ماندارین و دوره های فرهنگی چین و همچنین آزمون آمادگی HSK و کسب و کار چینی را برای علاقه مندان از سراسر جهان ارائه می دهد.

در این کالج علاوه بر کلاس های زبان چینی ، دسترسی آزاد به خدمات دانشجویی مانند خدمات اقامتی ، ویزا ، ورزشگاه و فعالیت های ماهانه نیز به صورت رایگان ارائه می شود.

چنانچه قصدتان تحصیل در دانشگاه های چین است ، مقالات زیر را بخوانید و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

موسسه زبان چینی Go Abroad​

Go Abroad

موسسه زبان چینی Go Abroad

موسسه زبان چینی Go Abroad با مشارکت برخی از دانشگاه های برتر چین با پشتیبانی از معلمان زبان حرفه ای در پکن ، شانگهای ( با دانشگاه جیوتونگ و فودان ) و نانجینگ ، برنامه های آموزشی منحصر به فردی را برای تحصیل زبان چینی در چین ارائه می دهد ، وقتی موسسه Go Abroad را برای تحصیل در خارج از کشور انتخاب می کنید ، می توانید در یکی از این شهرهای ذکر شده زندگی کنید ، این موسسه برنامه های زبان چینی را به طرق مختلف از جمله آموزش رسمی کلاس ، برنامه تبادل زبان با زبان ماندارین چینی ، شرکت در انتخاب های فرهنگی و گشت و گذار در فضای باز تدریس می نماید ، روشهای تدریس سریع تر به دانش آموزان با سطح مهارت پایین تر اختصاص می یابد تا مهارت هایی را که برای برقراری ارتباط موثر در طول یک گفتار نیازمند هستند را به دست آورند.

آکادمی زبان چینی اومیدا Omeida

آکادمی چینی اومیدا Omeida دوره های زبان چینی با کیفیت بالا در یکی از نفس گیر ترین شهرها در چین یعنی شهر Yangshuo یانگ شو ارائه می دهد ، اگر شما به دنبال یادگیری استاندارد و روان زبان چینی ، آموزش استاندارد با درس های نیمه وقت زبان چینی هستید ، آکادمی چینی اومیدا تضمین شده است تا نیازهایتان را تامین کند.

همچنین قیمت تمامی دوره ها برای محاسبه در وب سایت اختصاصی آکادمی زبان چینی اومیدا Omeida موجود است.

دوره های تخصصی زبان چینی در چین

شما می توانید در برخی دوره های تخصصی زبان چینی در چین شرکت کنید که در راسته همان کارآموزی زبان چینی قرار می گیرند ، کارآموزی و معادل آن اغلب در قالب یک دوره مناسب مانند زبان چینی برای کسب و کار و یا دوره های خیاطی و غیره طراحی شده است.

در این روش اخذ ویزای تحصیلی چین راحت صورت می پذیرد اما محل اقامت به سهولت مهیا نمی شود ، بنابراین قبل از اخذ ویزا مطمئن شوید که این برنامه شما را به یک مدرسه یا دانشگاه خوب ارسال خواهد کرد ، این گزینه برای افرادی ایده آل است که برای اولین بار به خارج از کشور می روند و یا برای جلوگیری از عوارض بعدی ، ترجیح می دهند کمی پول بیشتری پرداخت کنند.

دقت داشته باشید که این دوره ها می توانند برای کار در چین و یا سرمایه گذاری در چین پس از اتمام تحصیلاتتان نیز بسیار مناسب و تاثیر گذار باشد ، زیرا شما هرچه به زبان چینی مسلط تر باشید برای استخدام و یافتن شغل و یا راه اندازی موفق بیزنس خود در این کشور از قدرت و شانس بیش تری برخوردار می باشید ، در این زمینه و برای شناخت برترین روش های کاریابی در چین ، مقاله کار در چین را بخوانید.

دوره های تخصصی زبان چینی در چین
یادگیری زبان چینی از طریق کارآموزی

یادگیری زبان چینی از طریق کارآموزی

اگر شما قصد دارید برای کارآموزی به چین بروید برای گرفتن ویزا مشکلی نخواهید داشت و می توانید سفر خود را سازماندهی کنید ، مسکن پیدا کنید و زندگی اجتماعی ایده آلی بسازید ، با این وجود مشکلات متعددی وجود دارد که باید از آن آگاه باشید ؛ کارآموزی گران ترین روش برای آمدن به چین جهت تحصیل در این کشور به زبان چینی است ( مگر اینکه شما یک بورس تحصیلی دریافت کنید ).

علاوه بر این معمولا در کلاس هایتان اغلب افراد به زبان انگلیسی صحبت می کنند ، زمانی که کسی برای تحصیل زبان چینی در چین هست باید به هر طریقی با اطرافیان به زبان چینی ارتباط برقرار کند ، هنگامی که شما در یک دانشگاه چینی شرکت می کنید ، بیشتر دانشجویان ژاپنی ، کره ای یا روسی هستند که به زبان انگلیسی صحبت نمی کنند و تنها زبان مشترک زبان چینی است.

شما الزاما به زبان چینی با آنها ارتباط برقرار می کنید اما در کارآموزی چنین نیست و اغلب افراد با زبان انگلیسی با هم صحبت می کنند و این هیچ کمکی به پیشرفت یادگیری زبان چینی نمی کند.

معایب تحصیل زبان چینی در چین

مدارس خصوصی آموزش زبان در چین بسیار هستند و در این مورد میزان عرضه بسیار بیش تر از تقاضا می باشد و این باعث پایین آوردن قیمت ها برای جذب دانشجو شده است ، دقت کنید که فقط قیمت را مد نظر قرار ندهید و کیفیت را ارجح بر قیمت بدانید و برای مقداری هزینه کرد کمتر ضرری بزرگتر به خود نزده و در دوره هایی بی کیفیت و بی تاثیر شرکت ننمایید.

یکی دیگر از معایب تحصیل زبان چینی در چین این است که بعضی از مدارس خصوصی نمی توانند برای شما ویزای دانشجویی ارائه دهند ، اگر قصد دارید که یک ویزای دانشجویی را با پیوستن به دوره ای در یک مدرسه خصوصی دریافت کنید ، حتما اطمینان حاصل کرده که مدرسه مورد نظرتان قادر به دریافت ویزا باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با ثبت شماره تماس خود ، سوالات مهاجرتیان را با تمام جزئیات از مشاوران حرفه ای رجبی بپرسید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار تحصیل دوره زبان چینی در چین

موسسه زبان ماندراین که در سال 2005 تاسیس گردید ، از قدیمی ترین مدارس زبان و تکنولوژی برای تحصیل زبان چینی در چین می باشد که در پکن ، شانگهای و شنژن دارای شعبه است و از بهترین ها در بین دانشجویان بین المللی به حساب می آید.

کیتز دارای کلاس های آنلاین چینی ، آزمون آمادگی HSK ، دوره زبان چینی ، تور در چین ، برنامه کودکان چینی و برنامه سفارشی دوره ماندارین برای سازمان ها و شرکت ها است.

بله می توانید ، اما کارآموزی گران ترین روش برای آمدن به چین جهت تحصیل در این کشور به زبان چینی می باشد.

خیر از معایب تحصیل زبان چینی در چین این است که بعضی از مدارس خصوصی نمی توانند ویزای دانشجویی برایتان بگیرند ، باید به این مورد دقت زیادی داشته باشید.

در این کالج علاوه بر کلاس های زبان چینی ، دسترسی آزاد به خدمات دانشجویی مانند خدمات اقامتی ، ویزا ، ورزشگاه و فعالیت های ماهانه به صورت رایگان به شما اعطا می شود.

تحصیل دوره زبان چینی در چین مزایا و معایب دیگری نیز داشته که بهتر است با تماس با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی از آنان به طور واضح مطلع شوید ، البته شما می توانید با حضور در دفاتر تهران یا شیراز علاوه بر این موضوع در رابطه با اطلاعات کشور چین نیز طالب مفیدی را از کارشناسان ما دریافت نمایید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله مهاجرت به چین ، با تمامی راه و روش های امن و قانونی مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه