کالج متروپل ترکیه

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
کالج متروپل ترکیه
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

بعضی از دانشگاه های ترکیه به عنوان زبان تدریس زبان انگلیسی دارند ، در حالی که سایر موسسات فرصتی برای یادگیری زبان انگلیسی را ارائه می دهند ، اما تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی امکانپذیر است . بالاتر از همه ، کیفیت بالای آموزش و پرورش باعث می شود شما بیشتر از هر زمان دیگری در جهان آماده باشید . در ادامه این مطلب از وب سایت موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی در خصوص کالج متروپل ترکیه و اهداف آموزشی آن اطلاعاتی بیان شده است .

ترکیه دارای موقعیت استراتژیک منحصر به فرد در تقاطع شرق و غرب است که این کشور را با نزدیک به ده هزار سال تاریخ به ارمغان می آورد . با توجه به موقعیت آن ، در سه طرف توسط دریاها احاطه شده است ، ترکیه همیشه مرکز تجارت بزرگ است .

امروزه ، حتی در گوشه های غیر قابل دسترس یا جدا شده آن ، می توان به آسانی احساسات و آثار فرهنگ های مختلف را مشاهده کرد . به طوری که چشم انداز ترکیه دارای گستره وسیعی از منطقه جغرافیایی است ، ویژگی های ترکیبی سه قاره جهان یعنی اروپا ، آفریقا و آسیا را دارا است .

اطلاعات کالج متروپل ترکیه

از سال 1995 ، موسسات آموزشی متروپل در حال برگزاری دوره های آمادگی برای YÖS و SAT و نیز تدریس زبان ترکی هستند ، که به آینده دانشجویان کمک می کند تا با انتشار و مشاوره ، متخصص در خدمت تاسیسات عمومی و شرکت های خصوصی در بسیاری از مناطق مختلف باشند .

با ایجاد شعبه های ملی و خارجی در بسیاری از مراکز با هویت سازمانی آن تبدیل به یک زنجیره تاسیس موسسات آموزشی بین المللی شده است . کالج متروپل ترکیه یک مرکز آموزشی است که دانشجویان خارجی را برای امتحان YÖS آماده می کند ( آزمون دانشجویان خارجی ) . 

متروپل بر این باور است که موفقیت را می توان با آموزش عالی به دست آورد و آموزش عالی می تواند توسط معلمان با تجربه انجام شود . کالج متروپل ترکیه موفقیت آمیز ترین مرکز آموزش YÖS در ترکیه به دلیل سازماندهی و نظم و انضباط در دوره های آن است . در دوره های YÖS از اساتیدی شناخته شده و با تجربه در زمینه های آزمایشگاهی استفاده می شود . اساتید در خارج از کلاس ، به دانشجویان نیز کمک می کنند .

آزمون YÖS در ترکیه چیست ؟

YÖS ( امتحان دانشجویان بین المللی ) توسط سیستم مرکزی SSAC در ترکیه ( ÖSYM ) سازماندهی شد و تا سال 2010 ادامه داشته و پس از آن حذف شد . دانشگاه ها به جای آن ، برخی از معیارهای پذیرش دانشجویان بین المللی را ایجاد کردند . به ویژه ، دانشگاه های دولتی آزمون ورودی پزشکی ترکیه YOS را مختص به خود برگزار کردند ( بسیاری از آنها در پردیس دانشگاه ) و به پذیرش دانشجویان موفق تر ادامه داده اند . 

با این حال ، با یک تفاوت ! اکثر دانشگاه هایی که دارای امتحان YÖS خود هستند ، نتایج امتحان YÖS دانشگاه های دیگر را قبول نمی کنند . این بدان معنی است که دانش آموزان باید امتحان YÖS را در چندین دانشگاه ، جایی که میخواهند در آن تحصیل کنند ، پشت سر بگذارند . به این ترتیب ، غیر قابل انکار است که این سیستم به تنهایی برخی از مشکلات را برای متقاضیان ایجاد می کند .

دوره آمادگی آزمون Metropol SAT 1

همانطور که می دانید ، SAT 1 یا SAT یکی از آزمون های ورودی دانشگاه های ترکیه است که مورد نیاز برای متقاضیانی است که مایل به پذیرش در یک دانشگاه در ایالات متحده و چندین کشور در سراسر جهان هستند از جمله ترکیه . SAT یک آزمون چند گزینه ای است که شامل بخش های نوشتاری ، ریاضی و انتقادی است . هر بخش در یک مقیاس 800 درجه بندی می شود که نمره کل ممکن در آزمون SAT 2400 است .

دوره آمادگی آزمون Metropol SAT 1

دوره آماده سازی متروپل SAT برای همه دانش آموزانی است که مایل به گرفتن SAT هستند . در این دوره ها تمام جنبه های SAT 1 را شامل تست روانشناسی ، قالب تست و همچنین پاسخ دقیق به سوالات با استفاده از استراتژی های اثبات شده آموزش داده می شود .

بخش های مختلف در آزمون مورد بررسی قرار می گیرند و دانش آموزان می توانند از استراتژی ها ، تکنیک ها و همچنین دریافت سوالات تمرینی برای تقویت آمادگی آزمون خود بهره ببرند . استراتژی این دوره در کالج متروپل ترکیه توسط بسیاری از دانشجویان در سراسر جهان ثابت شده است .

اطلاعات بیشتر در مورد کالج متروپل ترکیه

ترکیه به عنوان بخشی از آسیا و بخشی از اروپا دارای تغییرات آب و هوایی و جغرافیایی بسیار متنوع است . به عنوان یک دانشجوی بین المللی در ترکیه ، شما فرصتی برای تجربه مدرنیته و سنت در یکی از امن ترین و پایدارترین کشورهای منطقه خواهید داشت .

اکنون باید ایده خوبی از کالج متروپل ترکیه داشته باشید . هنگامی که نیازهای اقامتی خود را ترتیب دادید و بودجه خود را مدیریت کردید ، می توانید از زندگی خود و تحصیل در یکی از بخش های پر جنب و جوش و تاریخی اروپا و آسیا لذت ببرید . 

چند مورد دیگر وجود دارد که احتمالا قبل از مسافرت باید بررسی کنید . برای راهنمایی سریع برای حمل و نقل در ترکیه ، حساب بانکی ترکیه و مراقبت های بهداشتی برای دانشجویان بین المللی در دانشگاه های ترکیه اطلاعاتی در ادامه آورده شده است .

سفر و حمل و نقل به ترکیه

ترکیه از نظر هوایی ، به چندین فرودگاه بین المللی و تعدادی از خطوط هوایی که به صنعت گردشگری مشغول است ، دسترسی دارد . سفر زمینی از اروپا نیز امکان پذیر است ( و ممکن است گاهی ارزان تر باشد ) اما می تواند کند باشد ؛

سفر در ترکیه با استفاده از خدمات اتوبوس و قطار امکان پذیر است و مترو در شهرهای بزرگ نیز فعالیت می کند . در صورت سفر کوتاه شما همچنین می توانید از خدمات دولتی ترکیه استفاده کنید . این ها مینی بوس های کوچک هستند که به عنوان تاکسی های مشترک عمل می کنند . آنها مسیرهای مختلفی را اجرا می کنند و یک راه امن و کاملا راحت برای دور زدن شهرهای اطراف ترکیه و یا سفر به مقصد های محبوب مانند فرودگاه ها است .

پول و بانک در ترکیه

دانشجویان خارجی باید بدون مشکلی حساب بانکی خود را در ترکیه باز کنند . در صورت امکان می توانید هویت و آدرس خود را تأیید کنید تا بتوانید این روند را در یک بازدید از شعبه محلی کامل کنید . بانک های ترکیه طیف وسیعی از خدمات مدرن ، از جمله مدیریت آنلاین حساب ، انتقال بین المللی و دستگاه های نقدی اتوماتیک در مکان های مناسب را ارائه می دهد . شما همچنین باید قادر به مبادله ارز در بیشتر بانک ها باشید ، هرچند ممکن است هزینه های این کمیسیون در دفاتر مبادله ای اختصاصی ارزان تر باشد .

مراقبت های بهداشتی در ترکیه

مراقبت های بهداشتی در ترکیه

دانشگاه های ترکیه معمولا خدمات پزشکی رایگان را برای دانشجویان ارائه می کنند از جمله ارائه مشاوره اولیه و درمان اولیه . مراقبت های اضافی و یا گسترده تر هزینه های خود را متحمل می شوند و بنابراین شما باید نوعی از بیمه درمانی را خریداری کنید .

شما می توانید یک بیمه از موسسه امنیت اجتماعی ترکیه ( SGK ) خریداری کنید و این ممکن است توسط مقامات محلی مورد ارزیابی قرار گیرد . شما باید قادر به دریافت مشاوره در مورد سیاست ها و تعهدات از دفتر بین المللی دانشگاه خود باشید .

در پایان که اطلاعات لازم در خصوص تحصیل در کالج متروپل ترکیه را بدست آوردید می توانید برای خدمات تحصیل و اعزام دانشجو به ترکیه با دفاتر موسسه مهر آفرین رجبی در تهران و شیراز در ارتباط باشید . 

5/5 - (60 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه