10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان

10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان شامل چه مواردی است؟ انگلستان سرشار از افسانه ها ، اسطوره ها و تاریخ است ؛ به طوری که هر ساله توانسته هزاران گردشگر را به خود جذب کند.

مهاجرت یا سفر به انگلستان می تواند پر از هیجان و خاطرات به یادماندنی باشد ؛ نکته های مربوط به مهاجرت به این کشور را در مقاله مهاجرت به انگلستان می توانید بیابید ؛ کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) نیز در خصوص مسائل مهاجرتی می توانند راهنمای شما باشند.

ایده برای انگلستان گردی کم نیست ، از کلبه های کاهگلی و خانه های روستایی گرفته تا جزایر زیبا و مکان های تاریخی ، همه و همه می توانند بسیار هیجان انگیز باشند.

لذا ، انگلستان به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان ، امکانات بسیار زیاد و مناسبی را نیز در اختیار مسافرینی که به دنبال کارهای سرگرم کننده و بازدید از جاذبه های این کشور هستند ، ارائه می دهد.

بطوری که ، رفت و آمد در انگلستان بسیار آسان است و به راحتی می توان با استفاده از قطار و اتوبوس به مقاصد توریستی این کشور دست یافت.

این کشور مملو از  آثار تاریخی شگفت انگیز ، شهرهای هیجان انگیز و سنت های فرهنگی غنی است ؛ مکان های تاریخی از مگالیت های ماقبل تاریخ و مکان های روم باستان گرفته تا قلعه های چند صد ساله و مراکز شهر که قدمتشان به قرون وسطی می‌رسد ، را در هر نقطه ای از بریتانیا می توان یافت.

فهرست مطالب
10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان

در فیلم و پادکست ارائه شده ، روناک همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با شما در خصوص دیدنی های انگلستان صحبت می کند ، ویدئو را ببینید و یا پادکست آن را دانلود کرده و در زمان بهتری به آن گوش دهید.

پادکست 10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان​

موزه بریتانیا

موزه بریتانیا که در قلب لندن واقع شده در لیست 10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان قرار می گیرد ؛ از این موزه در سال 2015 در حدود 6820686 نفر  بازدید کرده اند ؛ این موزه شامل 8 میلیون اثر است که ممکن است این آثار از هر قاره ای باشند ؛ موزه در سال 1753 ساخته شد و در اصل متشکل از مجموعه های پزشک و دانشمند سرهانس اسلون بوده و در سال 1795 به روی عموم بازگشایی شد.

این موزه به عنوان 10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان ، به خاطر استعمار انگلستان به مرور گسترش یافته است ؛ پادشاه جورج دوم مجموعه را دو برابر کرد و علاوه بر کتابخانه اسلون ، به خصوص کتابخانه کاتونی به نام رابرت کاتن (Robert Cotton) که قدمت آن به زمان الیزابت بازمی گردد و کتابخانه هارلین که مجموعه های ارل های آکسفورد و تنها کپی باقیمانده از بیوولف (Beowulf) بوده ، اضافه شد.

در قرن 19 ، مجسمه های یونانی و رومی و نیز مصنوعات مصری بر نمایشگاه های آثار باستانی غالب بودند و بعد از نبرد نیل (Nile) در سال 1801 ، این موزه به آثار مصری بیش تری دست یافت ؛ همچنین ، پادشاه جورج سوم در سال 1802 ، سنگ روزتا (Rosetta Stone) را به موزه اهدا کرد ؛ موزه بریتانیا بخشی از تاریخ ، فرهنگ و هنر است که هر ساله کنجکاوی میلیون ها نفر از سراسر جهان را برمی انگیزد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شناخت برترین جاذبه های توریستی کشورها با دریافت مشاوره از کارشناسان دپارتمان های تخصصی رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

گالری ملی انگلستان

گالری ملی انگلستان که به عنوان یکی از خانه های هنر در جهان معروف است ، در میدان ترافالگار Trafalgar)) ، در قلب لندن قرار گرفته است ؛ گالری ملی ، دومین مکان پربازدید در کل انگلستان می باشد ؛ لذا ، جزو 10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان خواهد بود ؛ این گالری که تاسیس سال 1824 است ، شامل بیش از 2300 اثر از اواسط قرن 13 تا سال 1900 می باشد ؛ برخلاف دیگر موزه ها و گالری ها ، گالری ملی به دلیل مجموعه های هنری شاهزاده ای به وجود نیامده است ، بلکه زمانی که پارلمان بریتانیا 38 نقاشی از وارثان جان جولیوس آنگرشتاین (دلال بیمه و حامی هنر) را خریداری نمود ، به وجود آمد.

این مجموعه که متعلق به مردم بریتانیا است ، آثار استادان بزرگ را به نمایش می گذارد و هر ساله بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

گالری ملی انگلستان

سامرست هاوس (Somerset House)

سامرست هاوس (Somerset House) ، عمارتی نئو کلاسیک است که در ابتدا محل کاخ تودور (Tudor) بوده و توسط سر ویلیام چمبرز در سال 1776 طراحی شده است ؛ سامرست هاوس در شرق پل واترلو و در بخش جنوبی رودخانه تایمز قرار دارد.

زمستان ها می توان در پیست محبوب لندن در سامرست هاوس مشغول به بازی شد.

دیوار هادریان (Hadrian Wall)​

دیوار هادریان (Hadrian Wall)

دیوار هادریان (Hadrian Wall) در جهت محافظت از مستعمره بریتانیا در برابر قبایلی در اسکاتلند بنا شد ؛ این دیوار در سراسر شمال انگلستان از دریای ایرلند تا دریای شمال امتداد دارد ؛ طول دیوار 117 کیلومتر می باشد و ساخت و ساز آن در سال 122 بعد از میلاد پس از بازدید امپراتور روم هادریان شروع شد.

ساخت دیوار هادریان در حدود 6 سال طول کشیده و در حال حاضر تنها امتداد این دیوار معروف مشاهده می شود ؛ در انگلستان از طریق یک مسیر ملی می توان تمام طول دیوار را از والسند تا Bowness-on-Solway دنبال کرد ؛ لذا بهتر است دیوار هادریان را نیز در لیست 10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان برای بازدید قرار دهید.

برج لندن

برج لندن یک قلعه سلطنتی تاریخی است و از دیگر 10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان می باشد ؛ این برج در ساحل شمالی رودخانه تیمز واقع شده و در اواخر سال 1066 به عنوان بخشی از فتح نورمن تاسیس شد ؛ از این قلعه از سال 1100 تا 1952 به عنوان زندان استفاده می شده ، هر چند که هدف اصلی از آن ، این نبوده است و در حال حاضر ، در این برج جواهرات سلطنتی بریتانیا قرار گرفته است.

پیش از استفاده از برج به عنوان زندان ، از آن به عنوان یک اقامتگاه سلطنتی مورد استفاده قرار می گرفته است.

برج لندن در سال 2015 در حدود 2785249 بازدید کننده داشته است و مشهورترین ساختمان در بریتانیا می باشد و داستان هایی از وجود ارواح از جمله بولین همسر دوم هنری هشتم که در سال 1536 در برج گرین سربریده شد.

در این برج وجود داشته است ؛ این برج شامل مجموعه ای از ساختمان ها با دو حلقه مرکزی از دیوارهای دفاعی و یک خندق می باشد.

با مطالعه مقالات زیر ، انگلستان را از جنبه های مختلف ، بهتر و بیشتر خواهید شناخت و اطلاعات جالب و مفیدی کسب خواهید کرد.

قلعه وارویک (Warwick Castle)

قلعه وارویک (Warwick Castle) در اصل سازه ای چوبی بوده که توسط ویلیام فاتح در سال 1068 ساخته شده و در قرن 12 با سنگ بازسازی شد ؛ در طی جنگ صد ساله ، نمای روبروی شهر مستحکم شد و لذا ، یکی از مشخص ترین نمونه های معماری نظامی قرن چهاردهم به وجود آمد.

در سال 2001 قلعه وارویک به عنوان یکی از 10 خانه و بنای تاریخی برتر بریتانیا انتخاب شد و از جمله 10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان می توان آن را در نظر گرفت.

اگر در مورد هزینه های زندگی در کشور انگلیس سوال دارید ، مقاله هزینه های زندگی در انگلستان می تواند بسیار مفید باشد.

کلیسای جامع دورهام

کلیسای جامع دورهام

کلیسای جامع دورهام در شمال شرق انگلستان در شهر دورهام ، به عنوان بزرگترین ساختمان نورمن در انگلستان و یا شاید حتی در اروپا شناخته شود ؛ این کلیسا علاوه بر معماری فوق العاده اش ، محیطی بی نظیر را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد ؛ کلیسای جامع دورهام در 12 آگوست 1093 بنا نهاده شد و از آن زمان ، تغییرات و بازسازی های عمده ای در برخی از بخش های این ساختمان انجام شده است ؛ اما با وجود بازسازی ها ، هنوز هم بخش بزرگی از ساختار کلیسا به طرح نورمن وفادار مانده است.

بر طبق نظرسنجی که در سال 2001 انجام شد ، کلیسای جامع دورهام به عنوان محبوب ترین ساختمان انگلستان انتخاب شد ؛ شما هم بهتر است این مکان را در لیست 10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان قرار دهید تا در زمان سفر به انگلستان بازدید از این مکان را فراموش نکنید.

استون هنج (Stonehenge)

شاید تصاویری از استون هنج مرموز را دیده باشید ، استون هنج (Stonehenge) یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری در انگلستان است ؛ استون هنج از جمله مهم ترین مکان های ما قبل تاریخ در جهان می باشد و توسط فرهنگی ایجاد شده که هیچ گونه سوابق مکتوبی از خود بر جای نگذاشته اند ؛ لذا ، برخی از جنبه های استون هنج هنوز هم مورد بحث است ؛ پس در نظر گرفتن آن به عنوان 10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان و بازدید از این منطقه خالی از لطف نخواهد بود.

شواهد حاکی از این است که سنگ های بزرگ در حدود 2500 سال پیش از میلاد ساخته شده اند ؛ همچنین ، به طور واضح مشخص نیست که استون هنج به چه منظوری ساخته شده و چه هدفی را دنبال می کرده است ؛ اما محققان بسیاری معتقدند که از این بنای تاریخی به عنوان یک مرکز تشریفاتی یا مذهبی استفاده می شده است.

اقتصاد بریتانیا به چه نحو است؟ در مقاله اقتصاد کشور انگلستان در مورد مسائل اقتصادی بحث شده است.

برج ساعت بیگ بن (Big Ben)

بیگ بن معروف نیز یکی از 10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان می باشد ؛ برج ساعت بیگ بن (Big Ben) با قدمت 150 سال ، از جمله برترین جاذبه های گردشگری لندن است ؛ اما جالب است بدانید که نام بیگ بن به خود برج ساعت اشاره نمی کند و به ناقوس 13 تنی موجود در برج اشاره دارد ؛ نام بیگ بن ، برگرفته از نام مردی (سر بنجامین هال) است که برای نخستین بار این زنگ را سفارش داد ، می باشد ؛ این برج سومین برج آزاد ایستاده در جهان است ؛ تا جایی که این ساعت در حال حاضر به نماد انگلستان و لندن تبدیل شده است و در بسیاری از فیلم ها می توان آن را مشاهده نمود ؛ به عنوان مثال در فیلم حملات مریخ که بیگ بن توسط یک بشقاب پرنده نابود شد.

برج ساعت بیگ بن (Big Ben)​

دریاچه دیستریکت (District)

دریاچه دیستریکت (District) در شمال غربی انگلستان در شهرستان کامبریا قرار دارد و به عنوان بزرگترین پارک ملی انگلستان شناخته می شود ؛ جاذبه های این منطقه اعم از دریاچه ها ، آبشارها ، کوه ها و تپه ها ، مناظری چشمگیر و الهام بخشی را ارائه می دهند ؛ دریاچه دیستریکت یک مقصد برتر گردشگری برای پیاده روی و کوهنوردی و از جمله 10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان است.

هر سالانه در حدود 14 میلیون گردشگر ملی و بین المللی از این پارک دیدن می کنند و از مناظر آن لذت می برند.

دیگر جاذبه های گردشگری انگلستان

علاوه بر 10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان که ذکر شد ، انگلستان دارای جذابیت های گردشگری و تاریخی بسیاری است که از دیگر جاذبه های گردشگری انگلستان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نام جاذبه گردشگری شرح مختصر
گالری ملی پرتره یک گالری در لندن است که پرتره هایی از افراد مشهور بریتانیایی را به نمایش می گذارد.
موزه تاریخ طبیعی این موزه خانه نمایشگاه های علم و زندگی است و به طور کلی ، در حدود 80 میلیون آیتم با پنج مجموعه اصلی شامل گیاه شناسی ، حشره شناسی ، کانی شناسی ، دیرینه شناسی و جانور شناسی می باشد ؛ این موزه به خاطر مجموعه های چالز داروین و به ویژه اسکلت های دایناسورها شناخته شده است.
تیت مدرن (Tate Modern) گاری هنر مدرن واقع در لندن است و نیز از جمله بزرگترین موزه های هنر مدن و معاصر به شمار می آید.
موزه ویکتوریا و آلبرت مجموعه ای شامل 4.5 میلیون شئ است که هنر 5000 ساله را از زمان باستان تا به امروز در بر می گیرد.
Cotswolds این منطقه به خاطر دهکده های سنگی ، شهرهای تاریخی ، خانه ها و باغ های باشکوه به شهرت رسیده است.
کلیسای جامع یورک مینستر (York Minster) یکی از بزرگترین کلیساهای جامع گوتیک در شمال اروپا (به همراه کلیسای جامع کلن در آلمان) یورک مینستر می باشد.
قلعه ویندزور بیشتر به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین قلعه مسکونی در جهان شناخته می شود و یکی از اقامتگاه های رسمی الیزابت دوم می باشد.
باغ وحش چستر باغ وحش چستر در آپتون ، کمی بیش از یک مایلی شمالی مرکز شهر چستر واقع شده و پربازدیدترین جاذبه انگلستان در خارج از لندن می باشد.

سوالات پر تکرار 10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان

این برج سومین برج آزاد ایستاده در جهان است ؛ تا جایی که این ساعت در حال حاضر به نماد انگلستان و لندن تبدیل شده است و در بسیاری از فیلم ها می توان آن را مشاهده نمود ، برج ساعت بیگ بن (Big Ben) با قدمت 150 سال ، از جمله برترین جاذبه های گردشگری لندن است ؛ اما جالب است بدانید که نام بیگ بن به خود برج ساعت اشاره نمی کند و به ناقوس 13 تنی موجود در برج اشاره دارد.

این موزه شامل 8 میلیون اثر است که ممکن است این آثار از هر قاره ای باشند ، موزه بریتانیا بخشی از تاریخ ، فرهنگ و هنر است که هر ساله کنجکاوی میلیون ها نفر از سراسر جهان را برمی انگیزد.

گالری ملی که به عنوان یکی از خانه های هنر در جهان معروف است ، در میدان ترافالگار Trafalgar)) ، در قلب لندن قرار گرفته است ؛ گالری ملی ، دومین مکان پربازدید در کل انگلستان می باشد ، این مجموعه که متعلق به مردم بریتانیا است شامل بیش از 2300 اثر از اواسط قرن 13 تا سال 1900 می باشد ، آثار استادان بزرگ را به نمایش می گذارد و هر ساله بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

برج لندن در سال 2015 در حدود 2785249 بازدید کننده داشته است و مشهورترین ساختمان در بریتانیا می باشد و داستان هایی از وجود ارواح از جمله بولین همسر دوم هنری هشتم که در سال 1536 در برج گرین سربریده شد ، در این برج وجود داشته است ؛ این برج شامل مجموعه ای از ساختمان ها با دو حلقه مرکزی از دیوارهای دفاعی و یک خندق می باشد.

کلیسای جامع دورهام در شمال شرق انگلستان در شهر دورهام ، به عنوان بزرگترین ساختمان نورمن در انگلستان و یا شاید حتی در اروپا شناخته شود ؛ این کلیسا علاوه بر معماری فوق العاده اش ، محیطی بی نظیر را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

انگلستان ترکیبی از هنر ، تاریخ و طبیعتی زیباست ؛ لذا ، با وجود جاذبه های گردشگری فراوان در انگلستان ، داشتن اطلاعاتی در رابطه با آن ها و از جمله 10 جاذبه گردشگری و دیدنی انگلستان که ذکر شد ، می تواند بسیار مفید باشد و از آن جا که انگلستان دارای اقتصادی پیشرفته است ، لذا ، شرایط کار در آن می تواند مناسب باشد ؛ مسائل مربوط به کار را در مقاله کار در انگلستان می توانید دنبال کنید ؛ همچنین ، مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز در این خصوص اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار خواهند داد.

با برخی از جذاب ترین دیدنی های جهان برای گردشگری از طریق مطالعه مقالات زیر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه