10 جاذبه گردشگری و دیدنی ایرلند

10 جاذبه گردشگری و دیدنی ایرلند ترکیب بی نظیری از زیبایی و جذابیت های ابدی است که هر یک بیانگر قصه ای رویایی می باشد ، ایرلند مملو از جاذبه‌های توریستی بسیار جذابی است که سرسبزترین و خیره‌کننده‌ترین مناظر جهان را در خود جای داده است که دوست دارید همه آنها را ببینید.

از صخره‌ های فریبنده موهر که شما را غافلگیر می‌کند تا چراغ‌ های روشن خیابان گرافتون دوبلین تا سالن ‌های مقدس کالج ترینیتی ، جاذبه های سرگرم‌کننده زیادی در این کشور خواهید یافت که کار را برای انتخاب جهت بازدید از میان آنها سخت می کند.

هر ساله بیش از 11 میلیون گردشگر از این کشور دیدن می کند که روستاهای جذاب به همراه شهرهای شلوغش از دلایل اصلی جذب این توریست ها هستند.

از آنجا که انتخاب میان مکان های خیره کننده در برنامه سفر می تواند دشوار باشد ، در ادامه به 10 جاذبه گردشگری و دیدنی ایرلند اشاره خواهیم نمود.

در صورتی که علاقه مند به مهاجرت به ایرلند هستید و تمایل دارید از روش های دریافت ویزا مطلع شوید ، مطالب جمع آوری شده توسط کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) را مطالعه کرده و تا انتهای این مقاله نیز با همراه باشید تا 10 جاذبه گردشگری و دیدنی ایرلند را هر چه بهتر بشناسید.

نکته : بر روی هر یک از عناوین موجود در فهرست مطالب کلیک کنید ، مستقیما همان مطلب را خواهید خواند.

فهرست مطالب
10 جاذبه گردشگری و دیدنی ایرلند

با هر هدفی به ایرلند می روید خوب است جاذبه های توریستی آن را بشناسید ، روناک ، همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در ویدئو و پادکست ارائه شده این مکان ها را به شما معرفی می کند.

پادکست 10 جاذبه گردشگری و دیدنی ایرلند

صخره های باشکوه موهر

برای توصیف صخره‌ های باشکوه موهر از کلمات فوق‌العاده زیادی استفاده شده است که یافتن کلمات مناسب برای آن دشوار است ، برای کسانی که قبل از بازدید درباره این صخره های زمردین مطالعه کرده باشند ، از نزدیک آنها را همچون کارت‌پستال ‌ها خواهند دید . با این حال هیچ تصویری هرگز نمی تواند همانند از مشاهده از نزدیک باشد.

این صخره ها که حدود یک ساعت و نیم با ماشین از گالوی ، در همسایگی کانتی کلر فاصله دارند ، سالانه نزدیک به یک میلیون نفر از سراسر جهان را به سمت خود جذب می کنند ، آنها به طول هشت کیلومتر در امتداد اقیانوس اطلس ادامه دارند و در بالاترین نقطه خود حدود 214 متر بالا می روند ، در صورت سفر به این صخره های جذاب در طول مسیر قدم بزنید تا قدرت طبیعت را در شکوهمندترین حالت خود تجربه کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای شناخت دیدنی ترین جاذبه های هر کشور با کارشناسان به روز ما در ارتباط باشید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

خیابان گرافتون دوبلین​

خیابان گرافتون دوبلین

در دوبلین خیلی بیشتر از یک مکان عالی برای خرید وجود دارد که یکی از آنها خیابان گرافتون پر از شلوغی‌ها ، گل‌ فروشان و هنرمندان پرفورمنس است که مکان های بی شماری را برای توقف و تماشای جهان در پیچ و خم های آن خواهید یافت ، فرهنگ کافه‌ ها در پایتخت این کشور اوج گرفته است و در یک روز آفتابی شما می توانید در خیابان گرافتون دوبلین لحظات شیرینی را سپری کنید.

البته گرچه این خیابان به صورت بین المللی محبوب است اما در صورت بازدید نیازی به هزینه گزافی نیست ، مهم نیست که به کدام مکان در این خیابان پا بگذارید زیرا هر جا بروید ، خدمات دوستانه و صمیمانه ای خواهید یافت و از پایین خیابان تا سنت استفان گرین در بالا سرگرم خواهید شد ، یک قهوه یا صبح‌ها یک صبحانه افسانه‌ای ایرلندی در کافه خیابان گرافتون بیولی میل کنید تا ببینید چه خاطرات فراموش نشدنی را برای خود ثبت خواهید نمود.

پارک ملی کیلارنی و خانه ماکراس

اگر از منطقه کری بازدید می‌کنید ، خانه ، باغ ‌ها و مزارع سنتی قرن نوزدهمی که در پارک ملی دیدنی کیلارنی واقع شده‌اند ، باید در صدر فهرست تان قرار بگیرند زیرا دلایل زیادی وجود دارد که این یکی از بهترین 10 جاذبه گردشگری و دیدنی ایرلند تلقی می شود.

خانه ماکراس به عنوان یک عمارت سابق که در نزدیکی سواحل دریاچه ماکراس قرار گرفته ، به دلیل شکوه و زیبایی در سرتاسر جهان شهرت داشته و عظمت و نجابت روزهای گذشته را به نمایش می گذارد ، هنگام کاوش از پارک ملی کیلارنی و خانه ماکراس به خاطر داشته باشید که ملکه ویکتوریا زمانی از اینجا دیدن کرده است ، زیرا در آن روزها دیدار سلطنتی امر کوچکی نبود.

ماشین ‌های پرجنب‌ وجوشی وجود دارند که شما را به زمین های اطراف می‌برند و مزرعه‌های قدیمی این جاذبه نیز ارزش این را دارند که طعم زندگی مردم عادی این کشور را بچشید ، منطقه پارک ملی و دریاچه‌ های کیلارنی مملو از مناظر زیبا است و هر مسیری که از آن عبور کنید، منظره‌ای را از دریاچه‌ها و کوه‌های آن نمایان می‌کند.

یکی از نقاط برجسته در بخش غربی پارک ملی کیلارنی رانندگی 11 کیلومتری بر روی شکاف خوش منظره دانلو و گذرگاه کوهستانی باریک و صخره ای است که توسط یخچال های طبیعی در پایان عصر یخبندان حک شده است.

کالج باستانی ترینیتی در دوبلین

قدیمی ترین دانشگاه ایرلند کالج باستانی ترینیتی در دوبلین یکی از گنجینه های قدیمی این کشور است که در سال 1592 توسط ملکه الیزابت اول تأسیس شد .

هنگامی که وارد دروازه ها می شوید و از سنگفرش ها عبور می کنید ، گویی شهر مدرن و پر رونق بیرون به سادگی آب می شود.

قدم زدن در محوطه و اطراف آن، سفری است در طول دهه ها و در دنیایی دور از فضای علمی ، بسیاری از کارمندان فروشگاه ها و ادارات ، ساندویچ های ناهار خود را در ماه های تابستان به اینجا می برند تا از شلوغی بیرون فرار کنند.

این کالج همچنین به خاطر گنجینه های گرانبها شهرت دارد که شامل کتاب های الهام‌ بخشی همچون کتاب کلز و اتاق بلند شگفت‌انگیز ( کتابخانه در اولین فیلم هری پاتر ) است ، این دانشگاه می تواند یکی از مقصدهای تحصیلی برای دانشجویان باشد.

کالج باستانی ترینیتی در دوبلین

قلعه بوناتی و پارک چشمگیر فولک

بازدید از منطقه شانون بدون آمدن به قلعه بوناتی کامل نخواهد بود ، این قلعه که قدمت آن به سال 1425 می رسد ، بهترین قلعه قرون وسطایی در ایرلند است که در دهه 1950 بازسازی شد ، این قلعه با مجموعه ای زیبا از اثاثیه و مبلمان قرن 15 و 16 شما را به دوران قرون وسطی باستان می برد.

از دیگر 10 جاذبه گردشگری و دیدنی در ایرلند پارک چشمگیر فولک است که ایرلند یک قرن پیش را زنده می کند ، این پارک محلی با بیش از 30 ساختمان در یک محیط روستایی با مغازه‌ های روستایی ، خانه‌ های کشاورزی و خیابان ‌هایی برای کاوش دارد که ضیافت های سرگرم کننده ای در شب های آن برگزار می گردد ، همه اینها می تواند برای خانواده ها به همراه فرزندانشان بسیار جذاب باشد.

موزه ملی ایرلند

موزه ملی ایرلند

گذراندن یک روز کامل در موزه ملی ایرلند که می توان آن را مجموعه ای از موزه ها دانست ، شما را با یکی از برجسته ترین 10 جاذبه گردشگری و دیدنی ایرلند آشنا می سازد ، این موزه که از چند ساختمان مختلف تشکیل شده است ، همه چیز را در رابطه با تاریخ این کشور از دوران باستان تا هنر سلتیک را شامل می شود.

موزه ملی ایرلند در قمست باستان شناسی بیش از دو میلیون اثر تاریخی را در خود جای داده و حاوی یافته ‌های شگفت‌انگیزی از جمله فلزکاری مربوط به عصر آهن می باشد ، این موزه در قسمت زندگی روستایی که در پارک تورلو واقع شده ، در ساختمانی منحصر به فرد قرار دارد که به طور یکپارچه معماری ویکتوریایی و معاصر را در هم می آمیزد.

در داخل ای موزه عکس‌ ها ، فیلم‌ ها و نمایشگا ه‌های دائمی در مورد همه چیز از کانون ایرلندی و خانه گرفته تا زندگی در جامعه و مشاغل مختلف را هم در خشکی و هم در آب پیدا خواهید کرد ، هنرهای تزئینی و تاریخ در یک پادگان نظامی نمادین قرار دارد و دارای گنجینه ‌های تاریخی مانند سرامیک ، ظروف شیشه‌ای ، لباس ، جواهرات و سکه است.

زندان تاریک کیلمینهام

زندان تاریک کیلمینهام که از آن در آهنگ های شورشی زیادی یاد شده ، مکانی تاریک در تاریخ ایرلند است که حتما باید در فهرست بازدید 10 جاذبه گردشگری و دیدنی ایرلند شما جای گیرد ، در این مکان رهبران قیام 1916 اعدام شدند و هم اکنون به عنوان نمادی غیر قابل برگشت از ظلم و آزار شناخته می شود.

 این زندان که قدمت آن به سال 1796 برمی‌گردد ، مکانی بدنام بود که مجرمان جنایت ‌هایی مانند ناتوانی در پرداخت کرایه قطار و در زمان قحطی ، فقرا و گرسنگان را در خود جای می‌داد ، هم اکنون دلت این کشور می کوشد تا ضمن یاداوری وقایع تاریخی گذشته هم از تکرار آن جلوگیری نموده و هم با کسب درآمد کمکی به اقتصاد خود نماید.

اگر از علاقه مندان جاذبه های گردشگری هستید مقالات زیر را هم بخوانید و با برخی از دیدنی ترین مکان های اروپا آشنا شوید.

صخره های تماشایی کری

صخره های تماشایی کری

اگر در شهر کری هستید ، زمانی را به کاوش در مسیری که مسلما دیدنی ‌ترین مسیر ایرلند است به نام حلقه کری اختصاص دهید ، در حالی که می‌توانید از هر نقطه‌ای در طول این مسیر توریستی تماشایی به طول ۱۱۱ مایل شروع کنید ، اکثر مردم تمایل دارند از Kenmare یا Killarney حرکت کنند و به طور طبیعی به همان نقطه برگردند.

کل سفر بدون توقف کمتر از سه ساعت طول می کشد اما معمولا به دلیل توقف های زیاد زمان بیشتری را برای بازدید از صخره های تماشایی کری صرف خواهید کرد ، در طول مسیر، جشنی با چشم‌انداز های شگفت‌انگیز اقیانوس اطلس ، جزایر خیره‌کننده برای بازدید ، کوه ‌های وسیع وحشی و بسیاری از دهکده‌های زیبا را خواهید یافت.

این منطقه با زیبایی های طبیعی شگفت انگیز دارای طیف وسیعی از فعالیت های خارج از منزل از جمله گلف ، ورزش های آبی در سواحل بکر ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، اسب سوار، و ماهیگیری فوق العاده در آب های شیرین و اعماق دریا است که توانسته در میان 10 جاذبه گردشگری و دیدنی ایرلند قرار گیرد.

صومعه اسرارآمیز گلندالاف

جادویی و اسرارآمیز ، گلندالاف خانه یکی از مهم ترین مکان های صومعه در ایرلند است که توسط سنت کوین در قرن ششم تأسیس و در نهایت به شهری تبدیل شد که به عنوان شهر صومعه شناخته می شود ، هزاران سال است که بازدیدکنندگان به دره میان این دو دریاچه می آیند تا تاریخ غنی ، مناظر باشکوه ، حیات وحش و یافته های باستان شناسی شگفت انگیز را ببینند.

مکان صومعه اسرارآمیز گلندالاف با برج گرد فوق‌العاده حفاظت ‌شده‌ اش لذتی برای کاوش است و جنگل ‌ها و دریاچه ‌های اطراف برای گشت و گذار در اوقات فراغت یا توقف برای پیک نیک مناسب هستند ، چنانچه به دنبال زندگی در کشور زیبای ایرلند هستید هر یک از این شهرها با هزینه های مناسب گزینه ایده آلی برای سکونت هستند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای رسیدن به هدف متناسب با شرایط خود، مشاوره مجانی دریافت کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

قلعه مشهور بلارنی

احتمالا شناخته‌ شده ‌ترین 10 جاذبه گردشگری و دیدنی ایرلند و یکی از قلعه‌هایی که باید حتما آن را ببینید ، سنگ بلارنی بر فراز برجی قلعه مشهور بلارنی ، نه چندان دور از کورک است ، این سنگ که در مکان خطرناکی قرار گرفته به بازدید کنندگان جرئت می بخشد که البته تنها دلیل بازدید از قلعه بلارنی نیست.

قلعه بلارنی بیش از 600 سال پیش توسط رئیس ایرلندی کورمک مک کارتی ساخته شد و شما می توانید از ساختمان سنگی عظیم از برج ها تا سیاه چال هایش دیدن کنید ، باغ های وسیع اطراف آن را احاطه کرده اند که مملو از ویژگی های سنگی و گوشه های مخفی است.

چنانچه به بازدید از تاریخ وایکینگ ها علاقه دارید ، حتما به کشور ایرلند سفر کنید و با بررسی قبلی تمامی جاذبه های گردشگری آن را به خوبی بشناسید ، این امکان وجود دارد که با یک سفر بتوانید این کشور را برای اهداف مختلف مانند کار در ایرلند انتخاب کنید.

سوالات پر تکرار 10 جاذبه گردشگری و دیدنی ایرلند

هر ساله بیش از 11 میلیون گردشگر از این کشور دیدن می کند که روستاهای جذاب به همراه شهرهای شلوغش از دلایل اصلی جذب این توریست ها هستند.

صخره ها به طول هشت کیلومتر در امتداد اقیانوس اطلس ادامه دارند و در بالاترین نقطه خود حدود 214 متر بالا می روند.

قدیمی ترین دانشگاه ایرلند کالج باستانی ترینیتی در دوبلین یکی از گنجینه های قدیمی این کشور است که در سال 1592 توسط ملکه الیزابت اول تأسیس شد ، این کالج همچنین به خاطر گنجینه های گرانبها شهرت دارد که شامل کتاب های الهام‌ بخشی همچون کتاب کلز و اتاق بلند شگفت‌انگیز ( کتابخانه در اولین فیلم هری پاتر ) است .

موزه ملی ایرلند در قسمت باستان شناسی بیش از دو میلیون اثر تاریخی را در خود جای داده و حاوی یافته ‌های شگفت‌انگیزی از جمله فلزکاری مربوط به عصر آهن می باشد ، این موزه در قسمت زندگی روستایی که در پارک تورلو واقع شده ، در ساختمانی منحصر به فرد قرار دارد که به طور یکپارچه معماری ویکتوریایی و معاصر را در هم می آمیزد.

قلعه بلارنی بیش از 600 سال پیش توسط رئیس ایرلندی کورمک مک کارتی ساخته شد و شما می توانید از ساختمان سنگی عظیم از برج ها تا سیاه چال هایش دیدن کنید ، باغ های وسیع اطراف آن را احاطه کرده اند که مملو از ویژگی های سنگی و گوشه های مخفی است ، سنگ بلارنی بر فراز برجی قرار گرفته ، این سنگ که در مکان خطرناکی قرار دارد و بسیار دیدنی است.

مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز پاسخگوی تمامی سوالات شما در رابطه با 10 جاذبه گردشگری و دیدنی ایرلند هستند و در صورتی که به دنبال یافتن مقصد دلخواه مهاجرت خود می باشد ، تنها کافی است تا با مشاورین ما تماس گرفته و شرایط خود را توضیح دهید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله تحصیل در ایرلند را نیز بخوانید تا با بهترین دانشگاه ها و رشته های این کشور برای مهاجرت تحصیلی نیز آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه