موسسه مهاجرتی در تهران

موسسه مهاجرتی در تهران یا شهرهای دیگر در اذهان عمومی انواع مختلفی دارد ؛ برخی از افراد موسسات اعزام دانشجو در تهران یا سایر شهرها را به اشتباه موسسه مهاجرتی تلقی می کنند و بعضی همچین تصوری را نسبت به موسسات حقوقی دارند.

با توجه به شباهت ها و تفاوت هایی که این قبیل موسسات با یکدیگر دارند ، متقاضیان مهاجرت بایستی قبل از هرگونه اقدامی نسبت به انواع فعالیت هایی که هر کدام از آن ها انجام می دهند اطلاعات کافی دریافت نمایند از این رو خیلی از افراد قبل از مراجعه به دفاتر مهاجرتی در تهران نسبت به نوع و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند تحقیق و بررسی می کنند تا انتخاب مناسبی داشته باشند.

شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در تهران و شیراز یکی از گزینه هایی است که بسیاری از متقاضیان پس از بررسی های لازم برای انجام پروسه مهاجرتی خود انتخاب می کنند ، توصیه می کنیم مقاله موسسه مهاجرتی در شیراز را هم بخوانید چراکه خدمات ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی از طریق این دو شعبه به سراسر ایران صورت می پذیرد.

فهرست مطالب
موسسه مهاجرتی در تهران

مراجعه به شرکت های مهاجرتی می تواند ریسک پروسه مهاجرتی شما را به حداقل برساند به خصوص اگر دارای شرایط خاص در پرونده مهاجرتی خود باشید ، با مراجعه به افراد متخصص می توانید شانس دریافت ویزای خود را بالا ببرید.

چنانچه شما هم متقاضی مهاجرت هستید و درصدد یافتن بهترین موسسه مهاجرتی در تهران و سایر استان های ایران می باشید این مقاله را تا انتها دنبال کنید چرا که قصد داریم به معرفی ویژگی های موسسات مهاجرتی و اعزام دانشجو و همچنین توضیحاتی در رابطه با وکیل مهاجرت بپردازیم تا شما را نسبت به این موارد به طور کامل آگاه سازیم.

در این بخش ، دعوت می کنیم فایل ویدئویی و پادکست تهیه شده در موسسه رجبی در زمینه معرفی برترین موسسه مهاجرتی در تهران را ببینید و بشنوید ، روناک همکار ما در این فایل ها با شما در خصوص موسسات حقوقی ، موسسات اعزام دانشجو ، موسسات مهاجرتی و همچنین وکلای مهاجرتی صحبت میکند ، مدت زمان این فایل ها کمتر از سه دقیقه است و امکان دانلود فایل پادکست هم برای شما عزیزان فراهم است.

پادکست موسسه مهاجرتی در تهران​

دفاتر مهاجرتی در تهران و سایر شهرها​

Immigration offices 

دفاتر مهاجرتی در تهران و سایر شهرها

متقاضیان مهاجرت در تمامی شهرهای ایران به خصوص در کلان شهرها حضور دارند و طبیعتا تمامی آن ها دارای شرایط مناسب برای مهاجرت نیستند اما متاسفانه به دلیل ناآگاهی یا مشورت با افراد نابلد و سودجو وارد پروسه مهاجرت می شوند و ضررهای جبران ناپذیر مالی و حتی جانی را متحمل می شوند.

با توجه به تغییرات قوانین مهاجرتی و موارد تاثیرگذاری که در مورد هر فرد متفاوت می باشد ، افراد بایستی برای بررسی شرایط خود به دفاتر مهاجرتی در تهران یا شهر دیگری که در آن سکونت دارند مراجعه کنند و با این تصور که روش مهاجرتی مناسب دوستان و آشنایان ، مناسب آن ها هم می باشد تصمیم نگیرند.

وکیل مهاجرتی در تهران

احتمالا شما هم با افرادی که اذعان دارند برای انجام پروسه مهاجرتی خود به وکیل مهاجرت مراجعه کرده اند ، برخورد داشته اید متاسفانه باید به شما بگوییم که چیزی تحت عنوان وکیل مهاجرت وجود ندارد. چرا که علم حقوق دارای دو شاخه حقوق بین الملل و حقوق داخلی می باشد بنابراین در ایران و در شغل و در رشته حقوق چیزی به نام وکیل مهاجرتی در تهران یا هر شهر دیگری وجود ندارد همچنین شما برای داشتن موسسه مهاجرتی در تهران یا سایر استان ها نیازی به داشتن پروانه وکالت ندارید و فعالیت در این حوزه نیاز به تخصص در این زمینه را دارد تا بتوانید با موفقیت و البته به صورت قانونی به افراد خدمت رسانی کنید.

عنوان وکیل مهاجرتی در تهران از کجا آمده است؟

در کشورهایی نظیر کانادا و استرالیا به کسانی که برای ارائه مشاوره یا انجام امور مهاجرتی گواهی نامه ای دریافت می کنند وکیل مهاجرت گفته می شود و برخی این لفظ را به سایر کشورها نیز تعمیم می دهند.

شما باید به عنوان یک متقاضی مهاجرت در زمان مراجعه به شرکت مهاجرتی در تهران یا سایر شهرها به توانمندی و تخصص افراد توجه کنید و با الفاظی از قبیل وکیل مهاجرتی در تهران آینده خود را به خطر نیندازید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

پس از درج شماره تماس خود با خبره ترین مشاوران هلدینگ رجبی در خصوص مهاجرت مشورت کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

Student sending institutions

موسسات اعزام دانشجو در تهران و شهرهای دیگر

اگر قصد مهاجرت تحصیلی داشته باشید حتما در میان جستجو برای یافتن بهترین موسسه مهاجرتی در تهران یا هر استان دیگر با موسسات اعزام دانشجو در تهران و شهرهای دیگر برخورد کرده اید ، اگر تحقیقات کاملی در خصوص اختیارات یک موسسه اعزام دانشجو در تهران و شهرهای دیگری انجام داده باشید ، متوجه شده اید که چه محدودیت هایی متوجه این نوع از موسسات نسبت به موسسه مهاجرتی در تهران و باقی شهرها می باشد. در ادامه محدودیت های موسسات اعزام دانشجو را خدمت شما توضیح می دهیم.

موسسات اعزام دانشجو در تهران و شهرهای دیگر​

محدودیت های موسسات اعزام دانشجو در تهران

موسسات اعزام دانشجو در تهران یا هر شهر دیگری اجازه ارائه مشاوره در خصوص روش های مهاجرتی مثل فرصت های شغلی بعد از تحصیل را ندارند و اگر چنین کاری کنند ، مجرم شناخته می شوند. 

این در حالی است که یک موسسه مهاجرتی در تهران و سایر شهرهای ایران مثل موسسه رجبی می تواند در رابطه با هر نوع مهاجرتی بدون محدودیت قانونی به متقاضیان مشاوره دهد.

اگر به جای دفاتر مهاجرتی در تهران به موسسات اعزام دانشجو در این شهر مراجعه کنید تنها میتوانید در خصوص مقاطع بالای دیپلم خدمات دریافت کنید و این موسسات برای شرکت در کالج ها ، دوره های زبان و پادفک ها نمی توانند خدمتی ارائه دهند.

همچنین موسسات اعزام دانشجو در تهران و شهرهای دیگر تنها می توانند از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و در چند کشور تعیین شده نسبت به دریافت پذیرش اقدام کنند ، در حالیکه شرکت مهاجرتی در تهران و سایر شهرها برای از هر دانشگاهی که متقاضی در نظر داشته باشد ، میتواند به صورت قانونی پذیرش بگیرد.

شما به عنوان متقاضی مهاجرت باید در نظر داشته باشید که یک موسسه اعزام دانشجو در تهران و سایر شهرهای کشورمان اجازه شعبه زدن ندارد ولی یک موسسه مهاجرتی در تهران و شهرهای دیگر می تواند شعب مختلفی را تاسیس نماید.

توجه داشته باشید که اگر با موسسات اعزام دانشجو به مشکل بر بخورید ، شکایت شما در کارگروه بررسی می شود و در مراجع قضایی نمی توانید از آن ها شکایت کنید.

پیشنهاد های ویژه مهاجرتی برای ایرانی ها را در ادامه مطالعه نمایید.

شرکت مهاجرتی در تهران و سایر استان ها

اگر قصد مهاجرت داشته باشید حتما می دانید که مسیر مهاجرت ناهمواری های بسیاری دارد و برای با موفقیت طی کردن آن باید آگاهی کاملی بدست آورد یا از راهنمایی افراد کاردان استفاده نمود ، به همین دلیل مراجعه به یک موسسه مشاوره مهاجرتی در تهران یا هر شهر دیگری می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد تا بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری قدم در این مسیر بگذارید.

یک شرکت مهاجرتی در تهران علاوه بر مشاوره مهاجرتی به شما در طول مسیر نیز کمک می کند به طوری که برخی از موسسات مهاجرتی در تهران و سایر استان ها بخش عمده ای از مراحل مهاجرتی را برای متقاضی انجام می دهند و در موسسه ای نظیر موسسه رجبی در خصوص مصاحبه سفارت نیز فرد را آماده می کنند.

توجه داشته باشید که یک موسسه مهاجرتی در تهران و هر شهر دیگری می تواند به صورت قانونی تمامی فعالیت های مهاجرتی را انجام دهد به شرطی که مجوزات لازم را اخذ کرده باشد!

شرکت مهاجرتی در تهران و سایر استان ها
موسسه کاریابی خارجی در تهران

موسسه کاریابی خارجی در تهران

یکی از مواردی که در دفاتر مهاجرتی در تهران و شهرهای دیگر قابل انجام است ، کاریابی برای متقاضیان مهاجرت کاری می باشد. البته این اتفاق زمانی میسر می شود که موسسه مهاجرتی در تهران یا هر شهر دیگری مجوز کاریابی را از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرده باشد.

به طور مثال موسسه مهاجرتی رجبی با دریافت مجوزی به نام مهاجران پارسی رجبی ، با شماره ثبت 22803 از وزارتخانه مذکور به عنوان یک موسسه کاریابی بین المللی در تهران نیز خدمت رسانی می کند.

با این مجوز چنانچه قصد مهاجرت کاری داشته باشید ، کارشناسان موسسه رجبی با توجه به شرایط شما می توانند نسبت به یافتن شغل مناسب اقدامات لازم را انجام دهند.

به طور کلی در حال حاضر شرکت مهاجرتی رجبی علاوه بر خدمات در زمینه مهاجرت تحصیلی و سرمایه گذاری ، به عنوان یک موسسه کاریابی خارجی در تهران در حال فعالیت است و به داوطلبین مهاجرت کاری در تمامی مراحل خدمات متنوعی را ارائه میدهد.

موسسه مشاوره مهاجرتی در تهران و شیراز

مهاجرت امر مهم و حساسی است که اگر بدون در نظر گرفتن تمامی ابعاد و شرایط آن انجام شود نتیجه خوشایندی نخواهد داشت.

همانطور که در انجام فعالیت هایی از قبیل انتخاب رشته ، خرید ملک ، ازدواج و موارد دیگر با یک فرد کاربلد مشورت می کنید ، برای ساختن آینده خود و انجام حرکت بزرگی به نام مهاجرت نیز باید با افراد متخصص در این حوزه مشورت نمایید تا به نتیجه مطلوب خود برسید.

برای انجام این کار بایستی با تحقیق و بررسی یک موسسه مهاجرتی در تهران یا هر شهری که در آن سکونت دارید را پیدا کرده و برای دریافت مشاوره به کارشناسان آن ها مراجعه نمایید.

شرکت رجبی به عنوان یک موسسه مشاوره مهاجرتی در تهران و شیراز در خصوص تمامی روش های مهاجرتی به اقصی نقاط دنیا به صورت قانونی در حال فعالیت است و کارشناسان مهاجرتی این دفتر مهاجرتی به متقاضیان مشاوره تخصصی ارائه می دهند.

سوالات پر تکرار موسسه مهاجرتی در تهران

خوب است بدانید درایران چنین مدرک و شغلی تعریف نشده است اما در کشورهایی نظیر کانادا و استرالیا به کسانی که برای ارائه مشاوره یا انجام امور مهاجرتی گواهی نامه ای دریافت می کنند وکیل مهاجرت گفته می شود اما در ایران این رشته نه در دانشگاه و نه در تعریف مشاغل وجود ندارد.

موسسات اعزام دانشجو در تهران یا هر شهر دیگری اجازه ارائه مشاوره در خصوص روش های مهاجرتی را ندارند ، نمیتوانند برای دوره های کالج ، دوره های زبان و پادفک هیچ اقدامی انجام دهند و تنها اجازه دارند شما را بعد از دیپلم و برای ادامهتحصیل یاری دهند ، اجازه شعبه زدن در شهر های دیگر را نیز ندارند.

این موسسات باید مجوز رسمی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را باید داشته باشند.

خیر ، موسسات اعزام دانشجو ، تنها می توانند از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و علوم و برخی دانشگاه های محدود و مشخص برای شما پذیرش بگیرند اما شرکت های مهاجرتی مانند شرکت مهاجرتی رجبی اجازه دارد برای اخذ پذیرش از تمام دانشگاه ها اقدام کند.

اگر با موسسات اعزام دانشجو به مشکل بر بخورید ، شکایت شما در کارگروه بررسی خواهد شد و در مراجع قضایی نمی توانید شکایتی را طرح کنید اما در خصوص شرکت های مهاجرتی اینگونه نیست.

اگر شما هم قصد مهاجرت دارید و به دنبال برترین موسسه مهاجرتی در تهران هستید ، قبل از هر اقدامی با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی ارتباط برقرار کنید و با اطمینان خاطر قدم در این راه بگذارید ، پیشنهاد می کنیم مقاله مهاجرت کاری را نیز مطالعه کرده و با روش های اسکیل ورکر ، جاب آفر ، جاب سیکر و بسیاری روش های دیگر آشنا شوید ؛ ضمناً نظرات و سوالات خود را هم در بخش “دیدگاه ها” مطرح نمایید ؛ مشاوران مجرب ما پاسخگوی سوالات درج شده خواهند بود و با شماره های ثبت شده در باکس کرم رنگ داخل مقاله هم تماس خواهند گرفت و مشاوره اولیه و رایگان ارائه خواهند کرد.

در انتها از شما دعوت می کنیم برخی از ویزاهای کشورهای مختلف که توسط تیم اجرایی هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی اخذ شده است را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (21 امتیاز)
منو
خانه