وکیل مهاجرتی در تهران

وکیل مهاجرتی

وکیل مهاجرت به فردی گفته می شود که توانسته ضمن اخذ مدرک معتبر و رسمی وکالت ، تجربه و تخصص کافی در زمینه مهاجرت را نیز به دست آورد.

وکیل مهاجرت دارای تخصص در پایش و به ثمر رساندن پرونده های مختلف مهاجرتی می باشد. از آنجا که قوانین و الزامات مهاجرت در حال تغییر است، وی با تحصیلات آکادمیک توانایی زیادی در حوزه حقوقی مهاجرت دارد.

  • بررسی شرایط به صورت اختصاصی و متناسب با شرایط روز
  • معرفی بهترین فرصت های مهاجرتی متناسب با شرایط
  • اقدام به موقع و با در نظر گرفتن تغییرات قوانین مهاجرتی و نرخ ارز
  • انجام برخی از مراحل مهاجرت مثل دریافت پذیرش یا پیدا کردن پیشنهاد شغلی
  • آماده سازی مدارک
  • راهنمایی در خصوص مصاحبه سفارت

چرا وکیل مهاجرت در تهران برای مهاجرت به خارج از کشور می‌تواند مفیدتر باشد؟

قوانین مهاجرت به کشورهای مختلف، دائماً در حال تغییر و تحول هستند و درک و تفسیر صحیح آن‌ها نیازمند دانش و تخصص حقوقی عمیقی در این حوزه است. وکیل مهاجرت در تهران با تسلط بر قوانین و رویه‌های مهاجرتی کشورهای مختلف، می‌تواند راهنمایی دقیق و به‌روزی را به شما ارائه دهد و از بروز هرگونه مشکل یا تأخیر در روند مهاجرتتان جلوگیری کند.

وکیل مهاجرتی در پرونده های اقامت و مهاجرت تخصص و تبحر دارد و از طریق تماس مکرر با سفیران خارجی و مراکز متعدد ، اطلاعات جامعی را در مورد قوانین و مقررات مهاجرت به دست آورده و بهترین روش و راه حل را برای مشتریان خود فراهم می آورند . یک وکیل مهاجرتی خوب می تواند در سریع ترین زمان ممکن، بهترین و ارزان ترین روش را برای اخذ ویزا، اقامت موقت، اقامت دائم و یا دیگر اهداف مهاجرتی پیدا نماید.

همچنین وکیل مهاجرتی با استفاده از تجارب و دانش خود ، مسیر را برای مهاجرین هموار ساخته و مشتریان را در مورد موانع و چالش هایی که با آن رو به رو هستند ، آگاه می سازند . حضور وکیل مهاجرتی همواره برای آسانتر شدن مسیر بوده تا احتمال موفقیت به حداکثر برسد.

وکیل مهاجرت در تهران با انجام امور مربوط به مهاجرت به جای شما، از جمله جمع‌آوری مدارک، تکمیل فرم‌ها، ترجمه مدارک، پیگیری پرونده و … می‌تواند در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی کند و فرآیند مهاجرتتان را تسهیل و تسریع بخشد.

 

ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب

یکی از ویژگی های مهم یک وکسل مهاجرتی خوب، بالا بردن احتمال موفقیت پرونده مهاجرتی شماست، هرچند سرعت بخشید به روند مهاجرت و مدیریت هزینه ها نیز یک وکیل را برجسته نشان می دهد.

  • مهارتهای ارتباطی قوی وکیل مهاجرتی می تواند پیچیده ترین امور مرتبط با مهاجرت را به زبانی آسان برای شما شرح دهد و باعث درک بهتر قوانین توسط شما شود تا منطقیتر تصمیم بگیرید و با گام های محکم تر قدم در مسیر مهاجرت بگذارید.
  • تجربه مهاجرتی زیاد که نشان از آشنایی کامل با این حوزه دارد، زیرا برخی قابلیت ها در امور پیچیده مهاجرتی فقط از طریق تجربه مهاجرتی زیاد کسب می شود.
  • وکیل مهاجرت باید جزئی نگر و تیزبین باشد، زیرا هرگونه خطا و اشتباه می تواند رسیدگی به پرونده را به تاخیر اندازد و منجر به صرف زمان بیشتری شود.
  • مسئولیت پذیر، متعهد و صادق که از همان ابتدا به فرد امید واهی نداده و ضمن بیان کردن تمامی حقایق به صورت کاملا شفاف ، تمامی چم و خم مهاجرت را برایتان بیان کند.
  • در دسترس بودن و پاسخگو بودن وکیل مهاجرت باعث می شود تا در هر زمانی که سوال و یا ابهامی برایتان وجود داشت، به شما پاسخ داده و راهنمایی های لازم را انجام دهد.
  • وکیل مهاجرتی خوب با مسلط به زبان خارجی می تواند تمامی ارتباطات لازم با دانشگاه، سازمان، کارفرما، اداره و یا هر نهاد یا شخصی خارجی را به خوبی انجام دهد و اولین و مهم ترین زبان مورد نیاز نیز انگلیسی است که در تمامی کشورهای جهان کاربرد دارد.
ویزگی های وکیل مهاجرتی خوب

از وکیل مهاجرتی چه بپرسیم؟

قطعا زمانی که شما به یک وکیل مهاجرتی و یا مشاور متخصص در این زمینه مراجعه می کنید ، سوالات زیادی برایتان وجود دارد که برخی از مهم ترین آنها را برای شما فهرست نموده ایم:

  • چه روش مهاجرتی مناسب با شرایط من است؟
  • آیا شرایط همراه بردن همسر و فرزندانم وجود دارد؟
  • به جز کشور انتخابی خودم چه کشورهایی برای من بهترین مقصد هستند؟
  • هزینه های زندگی در این کشورها چقدر است؟
  • آیا امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت وجود دارد؟
  • هزینه و دستمزد شما به چه نحو است؟
  • هزینه های مرتبط با امور مهاجرتی من چقدر و چگونه هستند؟
  • چه مدت زمان لازم است تا ویزای من صادر شود؟
  • سوابقتان در این زمینه چگونه بوده است؟
  • چگونه با هم در ارتباط باشیم؟

اقدامات وکیل مهاجرتی

اما با درنظر گرفتن تمامی ویژگی هایی که در بالا گفته شد ، وکلی مهاجرتی باید بتواند در تمامی زمینه های زیر شما را یاری نموده و به بهرتین نحو آنها را پشت سر بگذارد:

از وکیل مهاجرت در چه زمینه هایی می توان کمک گرفت؟
مشاوره در انتخاب روش مهاجرتی ایده آلِ شمابررسی دقیق مدارک و پرونده شما برای ارسال به مراکز مربوطه
ارسال پرونده به سفارت با کمترین ریسکراهنمایی و ارائه پیشنهاد جهت افزایش شانس قبولی در مصاحبه با افسر سفارت
کمک در تقویت رزومه، ترجمه و معادل سازی مدارک و گرفتن مدرک زبانکمک به یافتن محل اسکان موقت و سپس دائمی در کشور مقصد
کمک برای دریافت اقامت دائم و در نهایت شهروندیکمک در یافتن دانشگاه معتبر و مناسب شما و اخذ پذیرش در آن ( روش تحصیلی )
کمک در یافتن شغل مناسب و استخدام در آن ( روش کاری )پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما
چرا باید به وکیل مهاجرت مراجعه کنیم؟

چرا باید به وکیل مهاجرت مراجعه کنیم؟

برخی از مهم ترین دلایلی که خوب است در مسیر مهاجرت یک وکیل مهاجرتی را کنار خود داشته باشید ، عبارتند از:

  • تسریع روند مهاجرت
  • اقدام به موقع با در نظر گرفتن تغییرات قوانین مهاجرتی و نرخ ارز
  • کمک به آماده سازی جهت شرکت در مصاحبه های متعدد
  • آگاهی از تمامی مراحل مهم و پنهانی
  • آشنایی شما با شرایط کشور مقصد به خوبی
  • بررسی شرایط به صورت اختصاصی و متناسب با آخرین قوانین
  • اطلاع از تمامی مدارک موردنیاز
  • کاهش هزینه ها
  • کاهش ریسک و استرس

از وکیل های ایرانی یا خارجی کمک بگیریم؟

تصوری که در عموم مردم وجود دارد، این است که استفاده از وکیل مهاجرتی خارجی می تواند بسیار بهتر و مفیدتر از وکلای داخلی یا ایرانی باشد، حال با این اوصاف وکیل مهاجرتی خارجی بگیریم یا ایرانی؟ باید بگوییم که بر خلاف تصور عموم مردم استفاده از وکلا و مشاورین مهاجرتی ایرانی بسیار بهتر و مثمر ثمرتر از وکلای خارجی می باشد.

زیرا امر مهاجرت نیازمند داشتن اطلاعات مهاجرتی بر اساس شرایط و قوانین مهاجرتی کشور سفارت در کشور مبدا دارد. به همین خاطر متقاضیان به مشاوری نیاز دارند که با قوانین مهاجرتی و قوانین سفارت در کشورمان آشنایی کامل داشته و بتواند مدارک لازم را گردآوری، بررسی و ارسال نماید.

اگر روش مهاجرتی متقاضی به نحوی باشد که علاوه بر نیاز به ارتباط با سفارت داخل کشور و دانشگاه یا کارفرمای خارج از کشور با مراکز اداری و سازمان های متعددی نیاز به ارتباط و ارائه مدارک باشد، می توان فقط از حضور یک مشاور یا وکیل امور مهاجرت در کشور مقصد نیز استفاده نمود.

وگرنه برای انجام هرگونه امور داخلی و مرتبط با داخل خاک کشورمان نیازی به وکیل خارجی نیست. ضمن اینکه وکیل خارجی قطعا با ضوابط و شرایط داخل کشور ما آشنایی کافی ندارد. اما کارشناسانی نظیر تیم هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی به راحتی قادر به انجام تمامی امور مرتبط با مهاجرت از هر روش قانونی چه در داخل و چه در خارج از کشورمان بوده و شما را از پرداخت هزینه های گزاف برای استفاده از وکیل خارجی مبری می سازد.

وکیل مهاجرتی در تهران

با توجه به حجم گسترده ای که از مهاجرت وجود دارد ، اغلب افراد به دنبال یافتن وکیل مهاجرتی در تهران هستند ، با این تصور که بهترین دفاتر مهاجرتی می توانند در این شهر وجود داشته باشند . این تصور به هیچ عنوان اشتباه نبوده و شما میتوانید با مراجعه به شرکت مهاجرتی رجبی از بهترین خدمات مهاجرتی بهره مند شوید.

کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی، به شما کمک می کنند تا ضمن بررسی دقیق شرایط خود ، بتوانید بهترین مسیر را انتخاب نموده و در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسید . چنانچه به دنبال دریافت مشاوره رایگان مهاجرتی هستید ، می توانید با شماره تماس وکیل مهاجرت که در پایان این مقاله درج شده است ، تماس گرفته و به صورت تلفنی مشاوره رایگان دریافت نمایید. 

شماره تلفن وکیل مهاجرت در تهران، تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات مهاجرتی شما بوده و می توانید پس از دریافت مشاوره اولیه ، از طریق کارشناسان ارشد به صورت تخصصی مسیر مهاجرتی خود را با تمامی جزئیات بررسی نموده و در نهایت هر آنچه را که باید در این زمینه انجام دهید ، بدانید . لطفا برای ساختن آینده خود در کشوری دیگر تنها به دنبال لفظ وکیل مهاجرت تهران نباشید و با ببرسی دقیق ، افراد ماهر و کاربلد را در این زمینه بیابید.

زمان مراجعه به وکیل مهاجرت در ایران

طبیعتا در هنگام تصمیم گیری در خصوص مهاجرت با افراد زیادی مشورت می کنید و در سایت های مختلفی به جستجو می پردازید اما باید بدانید که علی رغم اینکه تمامی این موارد به شما در تصمیم گیری کمک می کنند ، اما کافی نیستند و حتی ممکن است شما را به بیراهه ببرند.

همانطور که در هنگام بیماری مراجعه به پزشک متخصص آن بیماری ضروری است ، در هنگام مهاجرت نیز مراجعه به افراد متخصص در این حوزه نیاز است تا شرایط شما را به صورت خاص مورد بررسی قرار دهند و متناسب با آن شما را راهنمایی نمایند ، اگر فردی در مسیر مهاجرتی موفق بوده است، لزوما شما در آن مسیر موفق نخواهید بود و راهنمای شما در پروسه مهاجرتی باید به این موضوع کاملا آگاه باشد.

بنابراین حضور یک وکیل مهاجرتی به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین مسیر را در پیش بگیرید و متناسب با شرایط خود انتخاب نمایید ، زمان مراجعه به وکیل مهاجرت در ایران ، همان ابتدای فرایند تصمیم گیری شماست تا از همان اول بتوانید ریسک های مسیر را به حداقل برسانید و دچار مشکل نشوید.

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، در ابتدای امر با این ابهام مواجه هستند که مهاجرت با همراهی وکیل مهاجرتی یا بدون آن، کدام یک را برگزینند؟ باید بدانید که امر مهاجرت شاید در ظاهر ساده باشد، اما نیازمند اطلاع از شرایط و قوانین مختلف دارد و باید قدرت تحلیل و بررسی مراحل و مدارک مورد نیاز را در زمان ممکن داشته باشید.

این قدرت و تسلط بدون تجربه به دست نمی آید ، ضمن اینکه مهاجرت جای آزمون و خطا نیست که در صورت رد شدن درخواست پشت سر هم آن را تکرار کرد یا بتوان نتیجه آن را متناوب عوض کرد. شما یکبار مهاجرت می کنید و این امر برای تمامی آینده و انتخاب های بعدی شما تاثیر گذار خواهد بود و با توجه به هزینه های بالای این امر و سختی و زمان بر بودن آن جایی برای انتخاب دوباره وجود ندارد.

همچنین با توجه به افزایش بسیار مهاجرین و سخت گیری های سفارت ها، باید در انتخاب روش و ارسال مدارک بیش از پیش دقت به عمل آورد، زیر کوچکترین نقص یا کاستی قطعا درخواست شما را ریجکت می کند. در این جاست که نقش یک وکیل امور مهاجرت باتجربه و مسلط کاملا نمایان می شود.

فردی که تمامی این تجارب را دارد، تماما این آزمون و خطاها را از طریق دیگر کلاینت ها و در طول سال ها فعالیت انجام داده است و به تمامی چم و خم و ریز و درشت کار آشنا می باشد.

چگونه بهترین وکیل امور مهاجرت را بیابیم؟

در این ایام که امر مهاجرت بسیار زیاد شده و افراد و موسسات مختلف و بسیاری در حال انجام امور مهاجرتی هستند، باید حتما در یافتن موسسه مهاجرتی و وکیل امور مهاجرت دقت داشته باشید که مبادا به نتیجه دلخواه نرسیده و حتی با ضرر مالی نیز روبه رو شوید. شاید بپرسید که پس چگونه بهترین وکیل امور مهاجرت را بیابیم؟

شما قرار است که سرمایه، وقت و اعتمادتان را به یک وکیل بسپارید، پس طبیعی است که نهایت راندمان، تلاش و تعهد را از وی بخواهید . برای این که بتوانید به یک انتخاب بسیار دقیق، امن و مناسب برسید، برخی از موارد و شرایط هستند که اگر آن ها را بررسی نمایید و در بین گزینه های مختلف مقایسه کنید، می توانید به یک انتخاب ایده آل دست پیدا کنید. این موارد بدین شرح است:

  • داشتن پروانه موسسه حقوقی
  • داشتن دفتر کار به همراه آدرس و شماره تلفن معتبر و مشخص
  • داشتن پروانه کسب
  • داشتن سوابق و کارنامه های موفق مهاجرتی ( هرچه بیش تر و متنوع تر بهتر )
  • داشتن اطلاعات و تسلط کافی و به روز به امور و قوانین مهاجرتی
چه کسانی به وکیل مهاجرتی نیاز دارند؟

چه کسانی نیاز به وکیل مهاجرتی دارند؟

اما در این بین برخی از متقاضیان دارای شرایط حساس و یا خاصی و ویژه ای هستند که نیاز به دقت بسیار بالا و یا بررسی های بسیار تخصصی دارند، این افراد بهتر است حتما از حضور یک وکیل امور مهاجرت بهره مند شوند. به طور کل افراد زیر به وکیل مهاجرتی نیازمند هستند:

  • افرادی که تسلط و سواد اینترنتی و انجام امور آنلاین بالایی ندارند.
  • افرادی که روش مهاجرتی خاص و پر ریسکی را در نظر دارند.
  • افرادی که روش مهاجرتی آنان در بازه مشخصه با ریجکتی زیادی مواجه بوده است.
  • افرادی که دارای سوء پیشینه هستند.
  • افرادی که دارای پیک تحصیلی زیادی هستند.
  • افرادی که سابقه ریجکت شدن ویزا دارند.
  • افرادی که دانش و تجربه امور مهاجرتی و بین المللی ندارند.
  • افرادی که روند مهاجرتی شان با ادارات و سازمان های دولتی متفاوتی در کشور مقصد مرتبط است.

هزینه وکیل مهاجرت خوب

مهاجرت کردن به هر روشی مستلزم پرداخت هزینه های متفاوتی است که مقدار آن بسته به روش و مقصد مهاجرتی شما متفاوت خواهد بود . علاوه بر هزینه های مربوط به دریافت ویزا ، ثبت نام در مرکز آموزشی ، تمکن مالی و موارد دیگر اگر در پروسه مهاجرت خود از حضور یک وکیل نیز بهره مند شوید ، باید برای خدماتی که به شما ارائه می دهد ، هزینه ای پرداخت کنید.

هزینه وکیل مهاجرت خوب ، ثابت نیست و بسته به میزان و کیفیت خدماتی که به شما ارائه می شود و همچنین سختی پروسه مهاجرتی شما با توجه به روش و مقصد انتخابی تان متفاوت خواهد بود . علاوه بر این باید در هنگام پرداخت هزینه به ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب در وکیل انتخابی تان توجه داشته باشید و هزینه را بر اساس ویژگی های او بپردازید.

معمولا موسسات و شرکت های مهاجرتی معتبر و با سابقه نظیر موسسه رجبی دارای نرخ مشخص و هزینه هایی استاندارد برای امور خود هستند. البته هزینه وکیل امور مهاجرت به سوابق وی نیز بستگی دارد و ممکن است یک وکیل با تجارب بیشتر نسبت به سایر وکلا دستمزد بیش تری طلب نماید.

 
هزینه وکیل مهاجرتی خوب

البته یقینا موسسه یا وکیل امور مهاجرت باتجربه تر که دارای کارنامه و سوابق درخشان تری است، می تواند تاثیر بسیار بهتر و بیش تری بر روی وقت، هزینه و احتمال موفقیت امر مهاجرت شما بگذارد. اما هزینه و دستمزد بالا هم همواره به معنای بهتر بودن نیست، بلکه سوابق گویای آن است. حتی اگر لازم باشد از وکیل های ایرانی آمریکایی استفاده میشود.

مهاجرت بدون حضور وکیل مهاجرت

مهاجرت بدون حضور وکیل مهاجرتی نیز امکان پذیر است و در برخی از موارد با موفقیت همراه بوده است اما ریسک بالا و سختی های مربوط به نا آشنا بودن فرد متقاضی با مسائل مهاجرتی باعث شده تا یک پروسه سخت و استرس زا را پشت سر بگذارند.

کارشناسان خبره مهاجرتی به دلیل تجربه ای که در این حوزه دارند ، مسیر مهاجرت را برای شما هموار می کنند ، بار فیزیکی و روانی زیادی را از روی دوش شما بر می دارند و شما می توانید یک رویداد شیرین را تجربه کنید.

اما با این حال برخی از افراد سودجو نیز هستند که ادعای دارا بودن ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب را دارند اما تنها برای شما ضررهای مالی به همراه دارند و گاها با اتلاف وقت ، فرصت های خوب مهاجرتی را از شما می گیرند ، بنابراین باید تجربه و دانش او را در ابتدا مورد بررسی قرار دهید.

اگر فکر مهاجرت را در سر خود می پرورانید ، کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی رجبی در کنار شما هستند تا نگذارند کلاهبرداران شما را فریب دهند و تا پایان مسیر و حتی بعد از مهاجرت به شما خدمات ارائه می دهند . حتما با موسسه مهاجرتی در شیراز و یا تهران تماس گرفته و از بهترین خدمات بهره مند شوید.

نمایش ویدیو درباره وبینار بررسی روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو

وبینار بررسی روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو

محسن مهدوی کارشناس ارشد مهاجرتی از هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در این وبینار تلاش کرده تمامی چالش هایی که حاصل سالها ارائه مشاوره به مراجعین موسسه رجبی بوده را دسته بندی کرده و برای هر یک راه حل ها و توضیحاتی به دور از تبلیغات و بر اساس واقعیات موجود ارائه دهد.

این وبینار را ببینید تا بسیاری از ابهامات و درگیری های ذهنی شما در زمینه مهاجرت بر طرف شود و یا با حقیقت امور به صورت ملموس آشنا شوید ؛ مدت زمان این وبینار دو ساعت است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *