ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب

ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب است که شما را در پروسه مهاجرتی تان از سایرین متمایز می کند و بهترین مسیر را به شما نشان می دهد ؛ اگر در مسیر مهاجرتی راهنمای مناسبی نداشته باشید قطعا به مشکلات زیادی برمی خورید که در برخی از موارد قابل حل نیستند.

کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) با سال ها سابقه درخشان در امر مهاجرت و به سرانجام رساندن صدها پرونده مهاجرتی در کنار شما هستند تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید و با حداقل ریسک ممکن مسیر خود را طی نمایید.

توجه داشته باشید که مهاجرت در ایران یک کار تخصصی است و افراد باتجربه توانایی انجام آن را دارند ، همچنین الزامی به حضور وکیل پایه یک دادگستری نیست ، علاوه بر آن در رشته حقوق و شغل وکالت در ایران چیزی تحت عنوان مهاجرت وجود ندارد و صرفا لفظی است که برای افراد آگاه در خصوص امور مهاجرتی در ایران به کار برده می شود.

به همین دلیل در ادامه این مطلب ما هم از این لفظ استفاده می کنیم ولی در نظر داشته باشید که منظور از وکیل فردی است که دانش کافی در خصوص مهاجرت را دارد ؛ شما می توانید با مراجعه به مقاله اصطلاحات مهاجرت با اصطلاحات دیگر این حوزه نیز آشنا شوید.

فهرست مطالب

دانش کافی ، اطلاعات به روز ، تجربه موفق ، پیش بردن پروسه مهاجرتی در زمان مناسب ، از جمله ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب هستند ، در ادامه به تشریح نقش یک وکیل معتبر ، تفاوت وکیل با مشاور و موارد اینچنینی می پردازیم ، با ما همراه باشید.

ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب

نقش وکیل معتبر در پرونده مهاجرتی

زمانی را به خاطر بیاورید که برای شرکت در کنکور آماده می شدید و علارغم مطالعه مستمر کتب درسی خود باز هم در آزمون های آمادگی پیش از کنکور نتیجه مورد نظرتان را به دست نمی آوردید ، احتمالا در این مواقع از رتبه های برتر کلاس می پرسیدید که رمز موفقیت آن ها در چیست و چه برنامه ای را برای شرکت در آزمون داشته اند ، برنامه های آن ها را هم اجرا کرده اید اما احتمالا به اندازه آن ها برای شما موفقیت آمیز نبوده اند!

تا اینکه به مشاور تحصیلی خود که تجربه و دانش کافی در این زمینه دارد مراجعه کردید و او برای شما یک برنامه مطالعاتی متناسب با شرایط شما تدوین کرد و رفته رفته نتایج آزمون های شما نیز متفاوت شد ؛ نقش وکیل معتبر در پرونده مهاجرتی نیز دقیقا مانند یک مشاور تحصیلی خوب است ، یعنی شما را با توجه به شرایط خودتان راهنمایی می کند و از شکست های پی در پی نجاتتان می دهد ، از راهنمایی های ابتدایی گرفته تا طی کردن مسیر و آشنا کردن شما با چالش های پیش رو از وظایف یک وکیل مهاجرتی معتبر است.

زمانی که ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب مورد بررسی قرار می دهید ، حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که وقت شناسی در زمره ویژگی های او باشد ، چرا که در پروسه مهاجرت مانند پروسه کنکور اقدام به موقع تاثیر به سزایی در موفقیت شما دارد.

نقش وکیل معتبر در پرونده مهاجرتی

تفاوت وکیل مهاجرت با مشاور مهاجرتی

برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت این سوال پیش می آید که تفاوت وکیل مهاجرت با مشاور مهاجرتی در چیست؟ در پاسخ به این سوال باید توجه داشته باشید همانطور که در ابتدای این مطلب نیز مطرح شد ، وکیل مهاجرت صرفا لفظی است که برای متخصصین حوزه مهاجرتی به کار برده می شود و در ایران در رشته حقوق شاخه مهاجرت وجود ندارد و علاوه بر آن لزومی بر حضور وکیل پایه یک دادگستری در زمان طی کردن مراحل مهاجرت نیست.

وکیل مهاجرت فردی است که به خوبی به تمامی مسیرهای مهاجرتی مسلط است و می تواند متقاضیان را راهنمایی کند ، در ادامه مسیر آن ها را همراهی نماید و به مقصد برساند ، مشاور مهاجرتی نیز متقاضیان را راهنمایی می کند تا بتوانند تصمیم درست و مناسبی را اتخاذ کنند ، پس از آن مشاور مهاجرتی فرد متقاضی را به کارشناس پرونده اش معرفی می کند که در واقع همان وکیل مهاجرت است تا بتواند پروسه مهاجرتی اش را زیر نظر او پیش ببرد و به سرانجام مطلوب برساند.

ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی کارشناسانی را در تیم خود داریم که با داشتن ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب سال هاست که به متقاضیان خدمات ارائه می دهند و لبخند رضایت را بر چهره آن ها می نشانند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برترین وکلا و مشاوران مهاجرتی را در هلدینگ مهاجرتی رجبی ملاقات کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

زمان مراجعه به وکیل مهاجرت در ایران

طبیعتا در هنگام تصمیم گیری در خصوص مهاجرت با افراد زیادی مشورت می کنید و در سایت های مختلفی به جستجو می پردازید اما باید بدانید که علارغم اینکه تمامی این موارد به شما در تصمیم گیری کمک می کنند اما کافی نیستند و حتی ممکن است شما را به بیراهه ببرند.

همانطور که در هنگام بیماری مراجعه به پزشک متخصص آن بیماری ضروری است ، در هنگام مهاجرت نیز مراجعه به افراد متخصص در این حوزه نیاز است تا شرایط شما را به صورت خاص مورد بررسی قرار دهند و متناسب با آن شما را راهنمایی نمایند ، اگر فردی در مسیر مهاجرتی موفق بوده است لزوما شما در آن مسیر موفق نخواهید بود و راهنمای شما در پروسه مهاجرتی باید به این موضوع کاملا آگاه باشد.

بنابراین حضور یک وکیل مهاجرتی به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین مسیر را در پیش بگیرید و متناسب با شرایط خود انتخاب نمایید ، زمان مراجعه به وکیل مهاجرت در ایران ، همان ابتدای فرایند تصمیم گیری شماست تا از همان اول بتوانید ریسک های مسیر را به حداقل برسانید و دچار مشکل نشوید.

زمان مراجعه به وکیل مهاجرت در ایران

هزینه وکیل مهاجرت خوب

مهاجرت کردن به هر روشی مستلزم پرداخت هزینه های متفاوتی است که مقدار آن بسته به روش و مقصد مهاجرتی شما متفاوت خواهد بود ، برخی از روش ها مانند مهاجرت از طریق سرمایه گذاری که در مقاله بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به طور مفصل در رابطه با آن توضیح داده ایم ، نیاز به سرمایه زیادی می باشد و مناسب افراد ثروتمند است.

علاوه بر هزینه های مربوط به دریافت ویزا ، ثبت نام در مرکز آموزشی ، تمکن مالی و موارد دیگر اگر در پروسه مهاجرت خود از حضور یک وکیل نیز بهره مند شوید باید برای خدماتی که به شما ارائه می دهد ، هزینه ای پرداخت کنید.

هزینه وکیل مهاجرت خوب ، ثابت نیست و بسته به میزان و کیفیت خدماتی که به شما ارائه می شود و همچنین سختی پروسه مهاجرتی شما با توجه به روش و مقصد انتخابیتان متفاوت خواهد بود ، علاوه بر آن باید در هنگام پرداخت هزینه به ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب در وکیل انتخابیان توجه داشته باشید و هزینه را بر اساس ویژگی های او بپردازید.

اگر قصد دارید در پرونده مهاجرتی خود یک مشاور زبده را در کنارتان داشته باشید ، با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی رجبی در ارتباط باشید.

شما اینجا هستید چون فکر مهاجرت را در سر دارید ؛ مقالات زیر اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

مزایای حضور وکیل در پروسه مهاجرت

اگرچه حضور وکیل در پروسه مهاجرت جزو الزامات نیست و بدون حضور او نیز می توان اقدام به مهاجرت کرد اما همانور که بالاتر نیز اشاره شد ، حضور یک فرد که ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب را دارد می تواند ریسک پروسه شما را به حداقل برساند و خیالتان را بابت بسیاری از مسائل راحت کند.

در جدول زیر به صورت مختصر به بررسی برخی از مزایای حضور وکیل در پروسه مهاجرت می پردازیم.

مزایای حضور وکیل در پروسه مهاجرت
بررسی شرایط به صورت اختصاصی و متناسب با شرایط روز
معرفی بهترین فرصت های مهاجرتی متناسب با شرایط
اقدام به موقع و با در نظر گرفتن تغییرات قوانین مهاجرتی و نرخ ارز
انجام برخی از مراحل مهاجرت مثل دریافت پذیرش یا پیدا کردن پیشنهاد شغلی
آماده سازی مدارک
راهنمایی در خصوص مصاحبه سفارت

مهاجرت بدون حضور وکیل مهاجرت

مهاجرت بدون حضور وکیل مهاجرت نیز امکان پذیر است و در برخی از موارد با موفقیت همراه بوده است اما ریسک بالا و سختی های مربوط به نا آشنا بودن فرد متقاضی با مسائل مهاجرتی باعث شده تا یک پروسه سخت و استرس زا را پشت سر بگذارند.

کارشناسان خبره مهاجرتی به دلیل تجربه ای که در این حوزه دارند ، مسیر مهاجرت را برای شما هموار می کنند ، بار فیزیکی و روانی زیادی را از روی دوش شما بر می دارند و شما می توانید یک رویداد شیرین را تجربه کنید.

اما با این حال برخی از افراد سودجو نیز هستند که ادعای دارا بودن ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب را دارند اما تنها برای شما ضررهای مالی به همراه دارند و گاها با اتلاف وقت ، فرصت های خوب مهاجرتی را از شما می گیرند ، بنابراین باید تجربه و دانش او را در ابتدا مورد بررسی قرار دهید.

اگر فکر مهاجرت را در سر خود می پرورانید ، کارشناسان ما موسسه مهاجرتی رجبی در دو شعبه تهران و شیراز در کنار شما هستند تا نگذارند کلاهبرداران شما را فریب دهند و تا پایان مسیر و حتی بعد از مهاجرت به شما خدمات ارائه می دهند.

وبینار بررسی روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو

برای مهاجرت هر چقدر هم تلاش کنید با برنامه ریزی و دریاقت مشاوره پیش بروید باز هم چالش هایی وجود خواهد داشت ؛ مواردی مانند یادگیری زبان های سخت خارجی ، دوری از خانواده ، یافتن شغل و مسکن مناسب و بسیاری موارد دیگر .

محسن مهدوی کارشناس ارشد مهاجرتی از هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در این وبینار تلاش کرده تمامی چالش هایی که حاصل سالها ارائه مشاوره به مراجعین ارجمند موسسه رجبی بوده را دسته بندی کرده و برای هر یک راه حل ها و توضیحاتی به دور از تبلیغات و بر اساس واقعیات موجود ارائه دهد ، این وبینار را ببینید تا بسیاری از ابهامات و درگیری های ذهنی شما در زمینه مهاجرت بر طرف شود و یا با حقیقت امور به صورت ملموس آشنا شوید ؛ مدت زمان این وبینار دو ساعت است!

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان ، کافیست شماره تماستان را در فرم مشاوره درج کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب

برای مهاجرت الزامی به حضور وکیل پایه یک دادگستری نیست ، در رشته حقوق و شغل وکالت در ایران چیزی تحت عنوان مهاجرت وجود ندارد و صرفا لفظی است که برای افراد آگاه در خصوص امور مهاجرتی در ایران به کار برده می شود.

وکیل مهاجرت فردی است که به خوبی به تمامی مسیرهای مهاجرتی مسلط است و می تواند متقاضیان را راهنمایی کند ، در ادامه مسیر آن ها را همراهی نماید و به مقصد برساند ، مشاور مهاجرتی نیز متقاضیان را راهنمایی می کند تا بتوانند تصمیم درست و مناسبی را اتخاذ کنند ، پس از آن مشاور مهاجرتی فرد متقاضی را به کارشناس پرونده اش معرفی می کند که در واقع همان وکیل مهاجرت است تا بتواند پروسه مهاجرتی اش را زیر نظر او پیش ببرد و به سرانجام مطلوب برساند.

زمان مراجعه به وکیل مهاجرت در ایران ، همان ابتدای فرایند تصمیم گیری شماست تا از همان اول بتوانید ریسک های مسیر را به حداقل برسانید و دچار مشکل نشوید.

هزینه وکیل مهاجرت خوب ، ثابت نیست و بسته به میزان و کیفیت خدماتی که به شما ارائه می شود و همچنین سختی پروسه مهاجرتی شما با توجه به روش و مقصد انتخابیتان متفاوت خواهد بود.

  • بررسی شرایط به صورت اختصاصی و متناسب با شرایط روز
  • معرفی بهترین فرصت های مهاجرتی متناسب با شرایط
  • اقدام به موقع و با در نظر گرفتن تغییرات قوانین مهاجرتی و نرخ ارز
  • انجام برخی از مراحل مهاجرت مثل دریافت پذیرش یا پیدا کردن پیشنهاد شغلی
  • آماده سازی مدارک
  • راهنمایی در خصوص مصاحبه سفارت

با ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب در این مقاله آشنا شدید ، علاوه بر حضور کارشناسان زبده در دفاتر موسسه ، ما در سایت شرکت مهاجرتی رجبی نیز مقالات ارزنده ای را برای شما آماده کرده ایم که می توانید با مطالعه آن ها چشم انداز خوبی نسبت به مسیر انتخابی خود پیدا کنید ، از این رو مطالعه مقاله پرطرفداری همچون 10 کشور امن برای تحصیل ایرانی ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

با 3 نفر از مراجعین موسسه رجبی که با اهداف تحصیلی و کاری موفق به اخذ ویزا شده اند آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه