موسسه اعزام دانشجو در تهران

موسسه اعزام دانشجو در تهران و دیگر شهرها، موسساتی هستند که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شماره ثبت دریافت نموده و اجازه اعزام دانشجو به خارج کشور را به صورت قانونی اما بسیار محدود دارند.

موسسه اعزام دانشجو در تهران

مشاور مهاجرتی

خیر، هر موسسه اعزام دانشجو در تهران تنها اجازه فعالیت جهت پذیرش در کشورهای بسیار کمی را داشته و انتخاب هایتان را محدود می سازد.

خیر موسسه اعزام دانشجو در تهران تنها اجازه اقدام برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترا دارند و در سایر دوره ها مجاز نیستند.

زیرا در واقع شغل قانونی به عنوان وکیل مهاجرت وجود نداشته و صرفا در برخی از کشورها مانند استرالیا و کانادا به افراد دارای مجوز ارائه مشاوره گفته می شود که تعمیم آن به سایر کشورها و بخصوص در ایران صحیح نبوده و غیر قانونی است.

تحصیل در خارج از ایران امروزه به یکی از اصلی ترین اهداف جوانان تبدیل شده است که به دلیل وجود موانع مختلف از جمله کنکور، جوانان ترجیح می دهند رویای خود را در کشوری دیگر دنبال کنند. در این میان، رسیدن به این رویا نیاز به پیمودن مراحل مختلفی دارد که تنها با وجود یک همراه و مشاور امکان پذیر می شود.

فهرست مطالب

انتخاب راهنما و مشاور در پروسه مهاجرت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند در رسیدن به موفقیت و یا ناکامی شما نقش اصلی را ایفا کند. قطعا برای یافتن راهنما و افراد متخصص در این حوزه با نام های متعددی همچون موسسه حقوقی ، موسسات اعزام دانشجو یا موسسه مهاجرتی برخواهید خورد.

در این میان نیز بسیاری افراد به دنبال انجام امور مختلف خود از طریق وکیل مهاجرت هستند اما در این میان کدامیک از سایرین بهتر بوده و شما را به نتیجه دلخواه می رساند. با ما باشید تا هر یک از این موارد را به بهترین شکل ممکن بشناسید.

تنها توصیه ما به شما این است که قبل از هرگونه اقدامی ماهیت و کارایی هر یک را به دقت بشناسید تا با اقدام صحیح بتوانید بهترین مسیر را در روند مهاجرت طی کنید.

موسسه حقوقی، اعزام دانشجو یا دفاتر مهاجرتی؟

در همین ابتدا خوب است که تعریف دقیقی از موسسه حقوقی، موسسه اعزام دانشجو در تهران و موسسه مهاجرتی ارائه دهیم تا با آشنایی با حوزه کاری هر یک بتوانید بهترین همراه را برای خود انتخاب کنید.

موسسه حقوقی به مجموعه ای از فارغ التحصیلان رشته حقوق جزا و حقوق خصوصی گفته می شود که حیطه فعالیت مشخص دارند اما شما برای انجام امور مهاجرتی اساساً نیازی به فارغ التحصیلان رشته حقوق ندارید و در نتیجه موسسات حقوقی در زمینه مهاجرت نمی توانند به شما کمک کنند حتی اگر این موسسات در حوزه حقوق بین الملل خصوصی هم تخصص داشته باشند، فقط می توانند در حوزه مهاجرت مشاوره داده و مشاور حقوقی تان باشند و کارهایی مثل اخذ پذیرش از دانشگاه به عهده خودتان است.

در رابطه با وکیل مهاجرتی نیز می توان گفت که در حقیقت ما در ایران شغل قانونی به عنوان وکیل مهاجرتی نداریم؛ در کشورهایی مانند کانادا و استرالیا از سوی اداره مهاجرت این کشورها گواهینامه ای جهت مشاوره و انجام امور مهاجرتی به افراد داده می شود که برخی آن را وکیل مهاجرت تلقی می کنند و به بقیه کشورها تعمیم می دهند که صحیح نیست.

اما موسسات اعزام دانشجو در تهران و یا سایر شهرهای کشورمان چگونه مراکزی هستند و حوزه فعالیتشان چیست؟ در واقع حوزه فعالیت این مراکز در حوزه آموزش بوده و حتی در همین حیطه هم محدودیت های مختلفی دارند.

موسسه حقوقی، اعزام دانشجو یا دفاتر مهاجرتی؟
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرتی آسان، قانونی و در کمترین زمان ممکن با اعتماد به هلدینگ بزرگ مهاجرتی رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی با بهترین موسسه مهاجرتی در تهران

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

حوزه فعالیت موسسه اعزام دانشجو در تهران چیست؟

مهاجرت دارای روند پیچیده ای است که نیاز به صرف زمان و هزینه دارد و شما باید با طی نمودن صحیح هر مرحله به مرحله بعدی قدم بگذارید. موسسات اعزام دانشجو در تهران با آگاهی از این روند اقدام به دریافت پذیرش و اخذ ویزا برای متقاضی نموده و با توجه به حوزه فعالیت خود ، پرونده فرد متقاضی را به موفقیت می رسانند.

اما با توجه به اینکه این میسر برای هر فرد کاملا متفاوت است، آشنایی با روند کار از اهمیت ویژه ای برخودار است که در توان و تخصص هر موسسه ای نمی گنجد. زیرا اعزام دانشجویان می تواند در مقاطع، رشته، دانشگاه و کشورهای مختلفی صورت پذیرد که هرگز تماما در حوزه کاری یک موسسه نیست و مجوز موسسه ها برای فعالیت در رابطه با مراکز محدودی از گزینه های مورد تایید وزارت علوم است.

از این رو نمی توان گفت که تمامی موسسات اعزام دانشجو در تهران و یا سایر شهرها دارای حوزه فعالیت و تخصص یکسانی هستند، علاوه بر این آنها اجازه اقدام برای دوره های هم تراز دیپلم، قبل از دیپلم، دوره های زبان و یا کالج را ندارند.

اعتبار موسسات اعزام دانشجو در تهران

طبق قوانین وزارت علوم تمامی موسساتی که اقدام به اعزام دانشجو به خارج کشور می نمایند، باید دارای مجوز رسمی فعالیت تمامی کشورهای ارائه دهنده خدمات خود باشند. گفتنی است که تمامی موسسات اعزام دانشجو در هنگام دریافت مجوز دارای تاریخ مشخصی برای فعالیت هستند که باید نسبت به تمدید آن اقدام نمایند و شما بایستی در هنگام مراجعه و یا عقد قرارداد به این موسسات حتما تاریخ مجوز آنها را بررسی کنید.

دلیل اصلی توصیه ما برای مراجعه به موسسات مهاجرتی معتبر همچون موسسه مهاجرتی رجبی مواجه نشدن با چنین مسائلی است، هنگامی که شما موسسه ای معتبر را انتخاب می کنید خیالتان از بابت مجوزها و یا حوزه تخصص آسوده است.

با توجه به گزارش های متعددی که در رابطه با موسسات اعزام دانشجو در خارج از کشور ارائه شده است، با یک جستجوی ساده می توانید باسابقه ترین موسسات اعزام دانشجو را یافته و بهترین راهنما را در رابطه با کشور دلخواهتان برگزینید.

همچنین گفتنی است که اعزام دانشجو به تمامی نقاط دنیا تنها محدود به موسسات فعال در داخل کشور نیست و می توانید در سایر کشورها نیز این گونه موسسات را بیابید که همچنان حوزه فعالیت محدودی دارند و یا برخی تنها به عنوان موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در تهران و یا دیگر کشورها شناخته می شوند.

اگر برای مهاجرت تحصیلی وکیل می خواهید و نمیدانید وکیل خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد حتما مقاله ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب را بخوانید.

اعتبار موسسات اعزام دانشجو در تهران

مزایای موسسات اعزام دانشجو در تهران چیست؟

مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو اصلی ترین هدف مراجعه به این گونه موسسات است اما این مراجعه زمانی مفید و موثر خواهد بود که بدانیم موسسه مورد نظر دارای تخصص کافی در این زمینه است و شما نیاز به هیچ گونه اقدام اضافی نخواهید داشت.

مراجعه به موسسه اعزام دانشجو در تهران در صورتی می تواند انتخاب عاقلانه ای برای شما به شمار برود که متخصصین این موسسات بهترین شهر و دانشگاه ارائه دهنده رشته و مقطع انتخابی تان را بشناسند و بتوانند تا حد ممکن شانس پذیرش شما را بالا ببرند البته اقدام برای برترین دانشگاه ها تخصص و مهارتی فراتر از حوزه اختیار موسسه اعزام دانشجو به خارج را می طلبد.

علاوه بر این، موسسات باید سایر گزینه های ممکن برای مهاجرت را پیش رویتان قرار دهند تا شما بر حسب شرایط و هزینه موجود خودتان بتوانید به بهترین انتخاب برسید اما به دلیل محدودیت های متعددی که وجود دارد در برخی موارد امکان ارائه تمام شانس های موجود به مراجعه کننده وجود ندارد.

در صورتی که نیاز به مکاتبه با مرکز آموزشی نیز وجود داشته باشد، آنها این کار را برای شما انجام می دهند و قبل از رسیدن به ددلاین اعلام شده توسط دانشگاه، درخواست پذیرش را ارسال می کنند. نوشتن زرومه و انگیزنامه نیز بخشهای بسیار مهمی هستند که شانس پذیرش را به صورت قابل توجهی بالا می برند. که همگی به تخصص لازم اشاره دارند.

معایب مراجعه به موسسات اعزام دانشجو کدامند؟

تفاوتی ندارد که در تهران به سراغ این موسسات می روید یا شهرهای دیگر، همیشه دلایل متعددی وجود دارد که می تواند شانس موفقیت شما را کاهش دهد. در ابتدای مقاله به چند مورد اشاره کردیم اما بهتر است بدانید که شما به عنوان یک دانشجو علاوه بر اخذ پذیرش از دانشگاه نیاز به تامین محل سکونت، بیمه دانشجویی و دیگر موارد ضروری زندگی دارید که موسسات اعزام دانشجو در این زمینه ها با شما همکاری خاصی نمی کنند.

علاوه بر این گرچه تعرفه های مشخصی برای موسسه اعزام دانشجو در تهران وجود دارد، اما برخی از آنها نیز هزینه های غیرمعقول و هنگفتی را طلب می کنند که به هیچ عنوان نباید پذیرفت. توصیه می کنیم که از عقد هرگونه قرارداد غیرواضح پرهیز کرده و در صورتی که تمایل به اقدام از طریق این موسسات را داشتید، تمامی شرایط در قرارداد را به صورت دقیق بررسی کرده و سپس امضا کنید.

خوب است بدانید در صورتی که هرگونه نقص و ایرادی در ارسال مدارک از سوی آنها صورت پذیرد که موجب رد درخواست شما شود، علاوه بر هدر رفتن زمان و هزینه تان پاسخ قانع کننده ای دریافت نخواهید کرد و امکان شکایت هم تنها در کارگروه امکان پذیر بوده و در مراکز قضایی امکان شکایت و پیگیری وجود ندارد.

هم چنین این موسسات اجازه ارائه مشاوره در رابطه با روش های مهاجرتی مثل مشاوره تحصیلی و فرصت های شغلی پس از آن در کشورهای مقصد را ندارند. علاوه بر این تنها اجازه اعزام به دو یا سه کشور ذکر شده در مجوزشان را داشته و امکان تاسیس شعبه یا نمایندگی در سایر شهرهای ایران را نیز ندارند.

موسسه اعزام دانشجو در تهران

معتبرترین موسسه اعزام دانشجو در تهران

توصیه می کنیم به دلیل فعالیت تعداد زیادی موسسه اعزام دانشجو در تهران و سایر شهرهای کشورمان و حتی در خارج از کشور، در انتخاب خود بسیار دقت داشته باشید و دفاتر مهاجرتی پرسابقه مانند شرکت مهاجرتی رجبی را که دارای صدها پرونده موفق در امر مهاجرت است را با اطمینان خاطر انتخاب کنید تا بتوانید از میان تمامی مقاصد ممکن در رشته تحصیلی تان به بهترین انتخاب برسید.

موسسه مهاجرتی رجبی با سال ها فعالیت به صورت قانونی هرآنچه را که از مهاجرت آسان تصور می کنید را برایتان فراهم ساخته و در سریع ترین زمان ممکن ویزای تحصیلی مطرح ترین کشورهای جهان را برایتان اخذ می نماید.

کارشناسان ما با اطلاع از شرایط پذیرش تحصیلی در تمامی دانشگاه ها و کالج های جهان تا رسیدن به مقصد در کنارتان هستند و روند مهاجرت را برایتان تسهیل میکنند.

جهت هرگونه سوال و یا دریافت اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو با مشاورین ما در دفاتر تهران و یا شیراز موسسه مهاجرتی رجبی تماس حاصل نموده و مشاوره تخصص دریافت نمایید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای مهاجرت قانونی، هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با دراختیار داشتن تمام مجوزهای لازم در کنار شماست.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی مهاجرت قانونی

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار موسسه اعزام دانشجو در تهران

یکی از اصلی ترین ایرادات وارد به موسسه اعزام دانشجو در تهران عدم اقدام به صورت قانونی است که تنها امکان شکایت در کارگروه وجود داشته و نمی توانید از مراجع قضایی پیگیری کنید.

هزینه این مراکز طبق تعرفه مشخص شده است اما برخی هزینه های هنگفتی را می طلبند که به هیچ وجه نباید آن را پذیرفت.

مقالات زیر را مطالعه کرد ه و اطلاعات مهاجرتی خود رابه روز کنید.

در این بخش، با برخی از مراجعین ما که به اقصی نقاط جهان مهاجرت کرده اند آشنا شوید.
نمایش ویدیو درباره سارا مراد پور مجارستان
نمایش ویدیو درباره علیرضا عبدالهی آلمان
نمایش ویدیو درباره ایلیا ابوئی کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه