هزینه های زندگی در آمریکا

هزینه های زندگی در آمریکا برای کسانی که رویای زندگی در این کشور را در سر می پرورانند ، امری حیاتی است که باید از همان ابتدا به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

هر سال چیزی در حدود یک میلیون نفر ساکن جدید و قانونی در ایالات متحده می شوند و با چنین طیف گسترده ای از مکان ها برای زندگی و کار ، جوامع مهاجر موفقی را در هر گوشه ای از کشور خواهید دید.

اگر بازنشسته می‌شوید ، به‌ طور موقت نقل مکان می‌کنید یا برای همیشه به ایالات متحده مهاجرت می‌کنید ، داشتن تصویری از هزینه‌ های زندگی در آمریکا به عنوان یک مهاجر بسیار برایتان مفید خواهد بود ، واحد پول کشور آمریکا دلار است و شما می توانید تمامی هزینه ها را با تبدیل این پول به تومان به صورت دقیق برآورد کنید.

هزینه زندگی در آمریکا در هر ایالت این کشور کاملا متفاوت است ، به نحوی که در مقایسه برخی از ایالت ها با یکدیگر تفاوت را به صورت چشمگیری حس هولهید نمود ،  در این عنوان با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید تا تمامی جزئیات لازم را در رابطه با هزینه زندگی در آمریکا دریافت کنید و در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایا و معایب مهاجرت به آمریکا سری به این عنوان در سایت ما بزنید.

فهرست مطالب
هزینه های زندگی در آمریکا

چه تصوری از هزینه های زندگی در آمریکا دارید؟ در این بخش از مقاله روناک ، همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با شما در این باره صحبت می کند و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد ، مدت زمان این فایل ها کمی بیش از دو دقیقه است و ارزش دیدن و شنیدن را دارد!

پادکست هزینه های زندگی در آمریکا​

نمایش ویدیو درباره هزینه های زندگی در آمریکا

جزئیات هزینه های زندگی در آمریکا

هزینه های زندگی در آمریکا بخش های مختلفی را شامل می شود که برای تمامی خانواده ها یکسان است ، درک صحیح از جزئیات هزینه های زندگی در آمریکا به شما کمک می کند تا درک بهتری از وضعیت زندگی در این کشور داشته باشید و بتوانید بودجه خود را به خوبی مدیریت کنید ؛ البته در عنوان اقتصاد کشور آمریکا بیان نموده ایم که وجود فرصت های شغلی فراوان به شهروندان این امکان را می دهد تا بتوانند از عهده تمامی هزینه های زندگی خود به خوبی برآمده و سطح زندگی با کیفیتی را تجربه کنند .

به طور متوسط خانواده های آمریکایی ​​61334 دلار در سال یا 5111 دلار در ماه ( پس از کسر مالیات ) خرج می کنند که در بخش های اصلی زیر هزینه می شود:

  • مسکن ، حمل و نقل ، غذا ، مراقبت های بهداشتی ، سرگرمی و پوشاک

یکی دیگر از موارد مهم هزینه های زندگی در آمریکا پرداخت مالیات در این کشور می باشد که با توجه به شغل افراد ماهیانه و یا سالانه پرداخت می شود و در ادامه تمامی هزینه هایی که بیان می کنیم بدون برآورد مالیات هستند و در صورت علاقه به اطلاع از جزئیات مالیات در کشور آمریکا ، این عنوان را در سایت ما مطالعه کنید.

هزینه مسکن در آمریکا

مهم ترین بخش هزینه های زندگی در آمریکا مربوط به هزینه مسکن در این کشور است ، مسکن می تواند به صورت اجاره و یا خریداری شده برای فرد مهاجر هزینه هایی را به همراه داشته باشد ، در صورت پرداخت اجاره شما نیازی به پرداخت مالیات نخواهید داشت ، اما چنانچه در این کشور ملکی را خریداری کنید موظف به پرداخت مالیات هستید.

نوع مسکن در آمریکا میانگین اجاره بها در ماه
آپارتمان ( 1 خوابه ) در مرکز شهر 1,677.80 دلار
آپارتمان ( 1 خوابه ) خارج از مرکز شهر 1,359.13 دلار
آپارتمان ( 3 خوابه ) در مرکز شهر 2,796.45 دلار
آپارتمان ( 3 خوابه ) خارج از مرکز شهر 2,206.22 دلار
نوع مسکن در آمریکا میانگین قیمت
قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 4,249.45 دلار
قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان خارج از مرکز 2,917.42 دلار

هزینه مسکن در آمریکا در صورت اجاره و یا خرید در حدود جدول ارائه شده است:

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب به روز ترین اطلاعات در خصوص هزینه های زندگی در تمام کشورهای دنیا .

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مواد غذایی میانگین قیمت مواد غذایی میانگین قیمت
شیر معمولی 1 لیتر 0.93 دلار نان سفید تازه 500 گرم 2.95 دلار
برنج سفید 1 کیلوگرم 4.08 دلار تخم مرغ معمولی 12 عدد 3.19 دلار
پنیر محلی 1 کیلوگرم 11.47 دلار فیله مرغ ( 1 کیلوگرم ) 11.72 دلار
سیب 1 کیلوگرم 4.75 دلار گوجه فرنگی ( 1 کیلوگرم ) 4.43 دلار
سیب زمینی 1 کیلوگرم 2.67 دلار پیاز ( 1 کیلوگرم ) 2.68 دلار

هزینه خوراک در کشور آمریکا

پس از مسکن یکی از اصلی ترین مواردی که مهاجرین در زمینه هزینه های زندگی در آمریکا باید مدنظر داشته باشند ، هزینه خورد و خوراک است که البته در این زمینه کشور آمریکا را می توان سرزمین فراوانی ها دانست که تمامی اقلام مواد غذایی را با حداقل هزینه برای شهروندان خود فراهم نموده است.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های بزرگ در هر شهر تمامی مواد غذایی مورد نیازتان برای یک هفته و یک ماه را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید ، به طور میانگین هر خانواده حدود 610 دلار در ماه را بابت هزینه خوراک در کشور آمریکا صرف می کند که با توجه به سطح و درآمد خانواده می تواند بیشتر و یا کمتر شود ، هزینه برخی از مواد غذایی در فروشگاه های کشور آمریکا به شرح جدول است:

هزینه خوراک در رستوران های آمریکا

یکی از روش های متداول صرف غذا در کشور آمریکا خریدن وعده های غذا از رستوران و فروشگاه های مختلف است که به صورت زنجیره ای در تمامی شهرها فعال هستند و غذاهای لذیذی را با حداقل قیمت به مردم عرضه می کنند.

برخی از فروشگا های مواد غذایی در کشور آمریکا فرصت خوبی برای شروع کار در این کشور هستند که می توانید در بدو ورود برای آشنایی با محیط اجتماعی و تقویت زبان خود به کار در آنها مشغول شوید ، حتما با مراجعه به عنوان کار در آمریکا در رابطه با کار در این کشور بیشتر بدانید.

برآورد حدودی از هزینه خوراک در رستوران های آمریکا می تواند طبق جدول زیر باشد:

مواد غذایی میانگین قیمت
غذا در رستوران ارزان قیمت 16.00 دلار
غذا برای 2 نفر در رستوران میان رده ، سه وعده 65.00 دلار
مک میل در مک دونالد ( یا غذای ترکیبی معادل ) 8.50 دلار
کاپوچینو 4.56 دلار
کوکاکولا / پپسی ( بطری 0.33 لیتری ) 2.24 دلار
آب ( بطری 0.33 لیتری ) 1.63 دلار
حمل و نقل میانگین قیمت
بلیط یک طرفه (حمل و نقل محلی) 2.50 دلار
مجوز ماهانه (قیمت معمولی) 70.00 دلار
شروع تاکسی (تعرفه معمولی) 3.50 دلار
تاکسی 1 کیلومتر (تعرفه معمولی) 1.68 دلار
تاکسی 1 ساعت انتظار (تعرفه معمولی) 30.00 دلار
بنزین (1 لیتر) 1.25 دلار

هزینه حمل و نقل در آمریکا

میانگین هزینه حمل و نقل در آمریکا در هر ماه را می توان حدود 819 برای افرادی که دارای ماشین شخصی هستند ، دانست که12 درصد از درآمد متوسط ​​خانواده است و در موارد زیر خرج می شود:

  • خرید خودرو : 377 دلار
  • گاز ، روغن موتور و سایر سوخت ها : 131 دلار
  • بیمه خودرو : 131 دلار
  • نگهداری و تعمیرات : 73 دلار
  • هزینه های مالی : 22 دلار

اما چنانچه فاقد وسیله شخصی باشید و بخواهید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید باید هزینه های زیر را در برآوردهای خود از هزینه های زندگی در آمریکا حساب کنید:

دانشجویان اغلب با داشتن کارت دانشجویی می توانند از تخفیف های خوبی در حوزه حمل و نقل بهره مند شوند ، نگاهی به عنوان تحصیل در آمریکا که توسط کارشناسان ما تهیه شده است ، قطعا خالی از لطف نخواهد بود.

هزینه های زندگی در آمریکا بیشتر است یا سایر کشورها؟ با مطالعه مقالات زیر به پاسخ این سوال خواهید رسید.

هزینه پوشاک در آمریکا

متوسط ​​هزینه های زندگی در آمریکا برای پوشاک یک خانوار در ماه حدود 120 دلار است ، یعنی 1434 دلار در سال که این مقدار شامل محصولات پوشاک و خدماتی مانند خیاطی می باشد ، البته در حدود 54 دلار اضافی در ماه برای محصولات شخصی مانند لوازم آرایشی و کرم اصلاح و خدماتی مانند کوتاه کردن مو و مانیکور را نیز باید مدنظر گرفت.

هزینه پوشاک در آمریکا برای برخی از موارد اولیه در حدود زیر است:

نوع پوشاک میانگین قیمت
1 شلوار جین ( Levis 501 یا مشابه ) 45.33 دلار
1 لباس تابستانی در فروشگاه زنجیره ای (زارا، اچ اند ام، ...) 35.83 دلار
1 جفت کفش دویدن نایک (میان رده) 78.79 دلار
1 جفت کفش تجاری مردانه 100.53 دلار

هزینه خدمات در آمریکا

خانوارهای ایالات متحده 10 درصد از درآمد سالانه خود را صرف امور مربوط به خانه خود می کنند که شامل  قبوض مکرر برق،  سوخت ، گرمایشی و پخت و پز ، آب ،فاضلاب ، جمع آوری زباله و خدمات تلفن ( از جمله تلفن همراه) می شود ، به طور میانگین هزینه معمولی آب و برق در ماه حدود 347 دلار می باشد.

علاوه بر این به طور متوسط ​​122 دلار در ماه نیز برای هزینه خدمات در آمریکا از جمله مواردی مانند نگهداری از کودک یا مراقبت از سالمندان ، نظافت خانه یا محوطه سازی ، کنترل آفات و سیستم های امنیتی هزینه می شود که این خدمات به عنوان عملیات خانگی در بخش هزینه های زندگی در آمریکا طبقه بندی می شوند.

علاوه بر این خانواده های آمریکایی 196 دلار در ماه یا 2346 دلار سالانه را برای تجهیز خانه ها هزینه می کنند که می تواند شامل همه چیز اعم از حوله حمام گرفته تا میز ناهارخوری یا یخچال جدید شود.

هزینه مراقبت های بهداشتی در آمریکا

هزینه مراقبت های بهداشتی در آمریکا

مهم نیست که در کجای آمریکا زندگی می کنید ، داشتن بیمه درمانی جامع ضروری است ، برای کسانی که بیمه یا پس‌اندازی برای پرداخت خصوصی دارند ، سیستم مراقبت ‌های بهداشتی در ایالات متحده در سطح جهانی فعال می باشد ، با این حال اگر نتوانید حق بیمه خود را بپردازید و برای دریافت مراقبت کافی به درمان اضطراری نیاز داشته باشید ، با هزینه های زیادی مواجه خواهید شد.

متوسط هزینه مراقبت های بهداشتی در آمریکا:

  • معاینه پزشک خانواده 155 دلار ؛ بیمه درمانی 306 دلار
  • خدمات پزشکی 72 دلار  ؛ دارو 40 دلار
  • لوازم پزشکی 14 دلار

هزینه بیمه درمانی در صورتی معقول است که کمتر از 8.5 درصد از درآمد یک خانوار را تشکیل دهد و بالاتر از این سطح افراد در صورت خرید بیمه در بورس بیمه درمانی فدرال یا ایالتی واجد شرایط دریافت یارانه می شوند.

وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو 

در این وبینار هانیه عابدی ، کارشناس ارشد مهاجرتی از هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با شما در خصوص تمامی چالش های مهاجرت صحبت می کند ، چالش هایی که بر سر راه شماست از جمله یادگیری زبان ، دوری از خانواده ، چگونگی شروع مسیر مهاجرت و بسیاری از ابهاماتی که برای شما در این مسیر وجود دارد.

وبینار را ببینید و بشنوید و سپس با درج نام و شماره تماستان در باکس مشاوره رایگان ، در لیست تماس مشاوران خبره ما قرار بگیرید ، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به تمام سوالات مهاجرتی شما پاسخ می دهیم.

همچنین می توانید به بخش ” ما تا حالا چیکار کردیم؟” بروید و از تجربیات سایر مراجعین ما در زمینه انواع مهاجرت آشنا شوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بررسی اولیه رایگان شرایط شما برای مهاجرت به کشور آمریکا از طریق ثبت شماره تماس!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

هزینه سرگرمی و تفریحات در آمریکا

متوسط ​​​​خانواده آمریکایی 2912 دلار در سال و 243 دلار در ماه را برای سرگرمی هزینه می کند ، هزینه سرگرمی و تفریحات در آمریکا تنها 3 درصد از کل درآمد را تشکیل می دهد.

  • حیوانات خانگی 58 دلار
  • اسباب بازی ها ، سرگرمی ها 35 دلار
  • تجهیزات و خدمات صوتی ، تصویری 14 دلار

سوالات پر تکرار هزینه های زندگی در آمریکا

به طور متوسط خانواده های آمریکایی ​​61334 دلار در سال یا 5111 دلار در ماه ( پس از کسر مالیات ) خرج می کنند.

  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 4,249.45 دلار
  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان خارج از مرکز 2,917.42 دلار
  • غذا در رستوران ارزان قیمت 16.00 دلار
  • غذا برای 2 نفر در رستوران میان رده ، سه وعده 65.00 دلار

میانگین هزینه حمل و نقل در آمریکا در هر ماه را می توان حدود 819 برای افرادی که دارای ماشین شخصی هستند ، دانست که12 درصد از درآمد متوسط ​​خانواده است.

خانوارهای ایالات متحده 10 درصد از درآمد سالانه خود را صرف امور مربوط به خانه خود می کنند که شامل  قبوض مکرر برق،  سوخت ، گرمایشی و پخت و پز ، آب ،فاضلاب ، جمع آوری زباله و خدمات تلفن ( از جمله تلفن همراه) می شود ، به طور میانگین هزینه معمولی آب و برق در ماه حدود 347 دلار می باشد.

جزئیات هزینه های زندگی در آمریکا تا حد ممکن در این عنوان برای شما علاقه مندان به مهاجرت به این کشور بررسی شد و در صورتی که علاقه مند به دریافت جزئیات بیشتر در رابطه با هر یک از ایالت و یا شهرهای این کشور هستید ، با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز تماس گرفته و تمامی اطلاعات لازم را دریافت نمایید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله کار درآمریکا را بخوانید و با مشاغل مورد نیاز و قوانین بیمه و بازنشستگی در این کشور آشنا شوید.

ارزان ترین شهر های برخی از کشور ها در زیر معرفی کرده ایم ، سایر شهر ها را با جستجو در سایت خواهید یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه