۱۰ شرکت و‌ بانک‌ مهم در ارمنستان

۱۰‌شرکت و‌ بانک‌ مهم در ارمنستان موضوع صحبت ما در این عنوان است که به شرح هر یک از آنها مطابق با آخرین اطلاعات روز خواهیم پرداخت.

ارمنستان پس از استقلال خود رشد اقتصادی بسیار خوبی را تجربه کرد زیرا اقتصاد آن بر پایه صنعت  قرار دارد ، در گذشته پیش از استقلال خود اقتصاد این کشور متکی به صنایعی چون نساجی ، فرآوری مواد غذایی ، تولید مواد شیمیایی و تولید ماشین آلات بود.

یکی از عمده مشکلات این صنایع وابستگی آنها به مواد اولیه ای بود که از خارج از این کشور وارد می شد اما ارمنستان با استقلال خود شاهد رشد اقتصادی بسیار چشمگیری شد ، برخی از شرکت ها و صنایع این کشور پیشرفت بسیار زیادی کردند ، بانک ‌ها نیز از جمله کسب و کارهای بسیار موفق این کشور بودند و در فهرست ۱۰ شرکت و‌ بانک‌ مهم در ارمنستان قرار گرفتند.

ارمنستان که یکی از ارزان ترین کشورهای جهان محسوب می شود که مورد توجه افراد زیادی از سراسر جهان قرار دارد و بسیاری مایلند از طریق مهاجرت به این کشور از یک زندگی ایده آل بهره مند شوند.

چنانچه شما نیز قصد دارید زندگی در این کشور را تجربه کنید ، آشنایی با شرکت ها و‌ بانک‌ های آن کمک زیادی به شما برای یافتن کار و انجام کارهای بانکی خواهد کرد ، کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱  ) در این مقاله به معرفی ۱۰ شرکت و بانک‌ مهم در ارمنستان پرداخته اند ، همچنین می توانید در کنار این محتوا ، مقاله مهاجرت به ارمنستان را نیز بخوانید و با راه های مهاجرت به این کشور ارزان آشنا شوید.

فهرست مطالب
۱۰ شرکت و‌ بانک‌ مهم در ارمنستان

شرکت پیشگام سینوپسیس ارمنستان

شرکت پیشگام سینوپسیس ارمنستان یکی از ۱۰‌شرکت و بانک‌ مهم در ارمنستان می باشد که شهرت بسیار زیادی در جهان دارد ، عمده فعالیت این شرکت که در ایروان واقع شده و یکی از بزرگترین شرکت های این کشور محسوب می شود ، به تولید سخت افزار کامپیوتر اختصاص یافته است.

شرکت سینوپسیس ارمنستان در سال ۲۰۰۴ به عنوان شرکت سهامی تأسیس شد و یکی از دلایل مهم موفقیت آن سرمایه‌ گذاری هنگفت در آموزش میکروالکترونیک از طریق همکاری با دانشگاه های محلی و منطقه‌ای بود که این کار را به منظور تربیت متخصصان فناوری اطلاعات بسیار ماهر‌ و آماده به کار در صنایع و افزایش سطح مهارت متخصصان سیلیکون در ارمنستان و مناطق اطراف آن انجام داد.

شرکت پیشگام سینوپسیس در کشورهای دیگری نظیر کانادا ، آمریکا ، بلژیک‌ ، هند ، چین ، مالزی ، سنگاپور ، سری لانکا ، کره جنوبی تایوان ، ویتنام‌ و‌ بسیاری دیگر از کشورهای جهان دارای شبعه های متعددی است که به شهروندان بسیاری از این کشور خدمات خود را ارئه می دهد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شناخت برترین بانک ها و شرکت ها جهت کار و سرمایه گذاری با دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شرکت مبتکر EPAM سیستم  ارمنستان

در لیست ۱۰ شرکت و بانک مهم در ارمنستان شرکت مبتکر EPAMسیستم ارمنستان به چشم‌ می خورد ، این شرکت بسیار معروف نیز در ایروان قرار دارد و عمده فعالیت آن در حوزه خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات است.

از سال  ۱۹۹۳ تاکنون این شرکت تلاش کرده تا از تخصص مهندسی نرم‌ افزار خود برای تبدیل شدن به یک آژانس جهانی پیشرو در توسعه محصولات دیجیتالی بهره گیرد و موفقیت های چشمگیری در این زمینه کسب کرده که همین امر بر شهرت این شرکت افزوده است.

مهندسان نرم افزار و یا کارشناسانان IT  می‌توانند از طریق اخذ ویزای کار در این شرکت قدرتمند استخدام شوند که مطالعه عنوان کار در ارمنستان راهگشای شما خواهد بود ، شرکت EPAM یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت ها در ارمنستان است این شرکت علاوه بر ارمنستان

شرکت مبتکر EPAM سیستم ارمنستان

بانک سرمایه گذار HSBC ارمنستان

بانک سرمایه گذار ‌HSBC ارمنستان که در سال ۱۹۹۶ در این کشور تأسیس شد ، در فهرست ۱۰ شرکت و بانک مهم در ارمنستان قرار دارد ، فعالیت این نهاد در حوزه بانکداری است ، این نهاد یک بانک‌ سرمایه گذاری مشترک بین گروه HSBC می باشد که ۷۰ درصد مالکیت آن به این نهاد تعلق دارد ، از دیگر اعضای این سازمان که مالک ۳۰ درصد از  سهام آن می باشند ، شرکت های ارمنستانی هستند که در خارج از این کشور فعالیت دارند.

HSBC به عنوان اولین بانک و بزرگترین سرمایه گذار بین المللی وارد ارمنستان شد و در راستای استراتژی تاریخی خود رشد چشمگیری را تجربه کرد ، انجام این کار گام بسیار بزرگی بود و این بانک موفق شد سرمایه‌ گذاران دیگر را از سراسر جهان به ارمنستان جذب کند.‌

به طور یقین بانک سرمایه گذار HSBC یک بانک‌ قدرتمند و بزرگ‌ در ارمنستان محسوب می شود ، اما این تنها شعبه این بانک در جهان نمی باشد ، بنابراین می توان گفت که شبکه بین‌المللی HSBC شامل حدود ۷۵۰۰ دفتر در بیش از ۸۰ کشور و منطقه در اروپا ، منطقه آسیا و اقیانوسیه‌ ، قاره آمریکا ، خاورمیانه و آفریقا است.

بنابراین با توجه به اینکه این بانک اقدام به جذب سرمایه گذاران از سراسر جهان می کند ، چنانچه شما نیز قصد سرمایه گذاری را دارید می توانید از طریق مراجعه به این عنوان به مسیر سرمایه گذاری در یکی از شعب این  بانک‌ معتبر جهانی برسید.

شرکت فناوری دیجیتالی VMware ارمنستان

شرکت فناوری دیجیتالی VMware ارمنستان

شرکت فناوری دیجیتالی VMware ارمنستان نیز یکی از موفق ترین و معروفترین شرکت هایی است که در لیست ۱۰‌ شرکت و بانک مهم در ارمنستان قرار دارد.

شعبه اصلی این شرکت در ایروان واقع شده و عمده فعالیت آن در حوزه توسعه سخت افزار کامپیوتر است ، VMware یک شرکت نرم افزاری مبتکر می باشد که در زیرساخت های ابری ، مجازی سازی ، مراکز داده تعریف شده توسط نرم افزار ، مجازی سازی شبکه و موارد دیگر در حوزه علوم کامپیوتر تخصص دارد.

این شرکت معتقد است که نرم افزار این قدرت را دارد که فرصت های جدیدی را پیشروی کلیه افراد در سراسر جهان قرار دهد‌ ، شرکت VMware به پاس خدمات خود در‌ حوزه فناوری و خدمات نوآورانه دیجیتالی شهرت بسیاری کسب کرده است. 

دفتر مرکزی این شرکت در پالو آلتو در ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد و دارای ۳۹ دفتر در سراسر این کشور پهناور است ، این شرکت دارای شعبه های متعددی در سراسر جهان می باشد و نزدیکترین شعبه آن به ایران کشور ارمنستان است.

بانک تجارت امریا ارمنستان

بانک تجارت امریا ارمنستان مانند موارد قبلی یکی از ۱۰‌شرکت و بانک‌ مهم در ارمنستان است ، این بانک در سال ۱۹۱۰ به عنوان شعبه ای از بانک تجارت قفقاز در ارمنستان تأسیس شد و در سال ۱۹۹۲ پس از دریافت مجوز بانکداری از بانک مرکزی ارمنستان مجددا به عنوان یک بانک مستقل فعالیت خود را از سر گرفت ، بانک‌ آمریا به پاس خدمات بی نظیر خود تا سال ۲۰۱۵ سه بار برنده جایزه یورومانی برای بهترین بانک در ارمنستان شد و هم اکنون دفتر مرکزی این بانک در ایروان قرار دارد.

اگر با هدف سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ارمنستان این مطلب را می خوانید ، شرایط سایر کشورهای مجاور را نیز بررسی کنید.

شرکت بازرگانی KPMG ارمنستان

شرکت بازرگانی KPMG ارمنستان یک‌ شرکت معروف در ایروان است که در حوزه مشاوره بازرگانی فعالیت دارد و به عنوان یک‌ شرکت بزرگ‌ جهانی ، در بیش از ۱۴۳ کشور شعبه دارد ، شرکت KMPG یک شرکت خدمات مشاوره ای ، مالیاتی و حسابرسی می باشد که هدف آن تبدیل دانش به وسیله ای با ارزش در جهت منفعت مشتریان ، افراد و سرمایه است.

با وجود اینکه دفتری مرکز این شرکت بزرگ در بریتانیا به ثبت رسیده است اما دفتر مرکزی این شرکت در آمستلوین و هلند قرار گرفته و شبکه ای از شرکت های مختلف با فعالیت یکسان در ۱۴۵ کشور با بیش از ۲۳۶۰۰۰ کارمند می‌باشد ، همچنین این شرکت از سه خط خدمات حسابرسی مالی ، مالیاتی و مشاوره برخوردار است.

شرکت مشاوره EY ارمنستان

یکی دیگر از شرکت های معروف و‌ مهم که در فهرست ۱۰ شرکت و بانک مهم ارمنستان قرار دارد شرکت مشاوره EY ارمنستان نام دارد ، شعبه اصلی این شرکت در شهر ایروان واقع شده است و خدمات خود را در حوزه مالیات و حسابداری به شهروندان ارائه می دهد.

 شرکت EY ارمنستان در تضمین ، مشاوره ، استراتژی معاملات ، مالیات و خدمات حقوقی فعالیت دارد و با ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد اعتماد و اطمینان در بازارهای سرمایه و اقتصادهای سراسر جهان موفق شده به شهرت بسیاری دست پیدا کند ، این شرکت با بیش از ۷۰۰ مکان اداری در بیش از ۱۵۰ کشور خدمات خود را با تجربه جهانی به شهروندان در سراسر جهان ارائه می دهد.

شرکت مشاوره EY ارمنستان​

آردشین بانک توسعه ارمنستان

آردشین بانک با دارایی ۱.۰۱۰ تریلیون درام ارمنستان در فهرست ۱۰‌ شرکت و بانک مهم در ارمنستان قرار دارد ، آردشین بانک توسعه ارمنستان یکی از بزرگترین بانک های جهانی در این کشور است که بیش از هر چیز بر تامین مالی مشتریان شرکت های بزرگ ، توسعه صنایع و انرژی و همچنین اعتبار بخشی به مشاغل کوچک و متوسط ​​تمرکز دارد ، این بانک دارای ۶۰ شعبه در ایروان و دیگر مناطق ارمنستان می باشد.

اردشین بانک از طریق شرکت هایی که به  بازرگان معروف کارن صفریان تعلق دارد ، فعالیت می کند ، این بازرگان معروف در روسیه  یکی از مالکان چند شرکت در منطقه نیژنی نووگورود است.

تعداد شعباتی که خدمات گسترده را در اختیار مشتریان قرار می دهند به بیش از 60 مورد در سراسر این کشور می رسد.

بانک قدرتمند ACBA ارمنستان

بانک قدرتمند ACBA ارمنستان

بانک قدرتمند ACBA ارمنستان با برخورداری از دارایی بالغ بر ۵۴۷ میلیارد درام ارمنستان یکی از قدرتمندترین بانک های ارمنستان به شمار می رود ، این بانک‌ دارای رتبه چهارن در میان۱۰ شرکت و بانک‌ مهم در ارمنستان می باشد.

بانک ACBA در اعطای وام کشاورزی ، خرده فروشی و مشاغل کوچک و متوسط به شهروندان این کشور فعالیت دارد که در سال ۱۳۷۴ به عنوان یک بانک تعاونی در ارمنستان تأسیس شد و هم اکنون با سرمایه ای هنگفت ، دارای بیش از ۵۷‌ شعبه در سراسر این کشور می باشد.

شرکت حسابداری و‌ مالیاتی ویلویت ارمنستان

از جمله معروفترین و مهمترین شرکت ها در ارمنستان شرکت حسابداری و مالیاتی دیلویت است ، این شرکت که در حوزه مالیات و حسابداری فعالیت دارد جز ۱۰ شرکت و بانک مهم در ارمنستان می باشد.

شرکت دیلویت ارمنستان در ۱۱ کشور جهان شعبه دارد که یکی از شعبه های آن در ارمنستان واقع شده است‌ ، شرکت دیلویت بیش از ۲۰ سال است که در CIS فعالیت و بیش از ۲۵۰۰ کارمند دارد ، این شرکت با افتتاح یک‌ شعبه در ارمنستان تصمیم گرفت تا روابط بلند مدت خود را با شرکت های محلی تقویت کند و از توسعه اقتصادی جمهوری ارمنستان بهره مند شود.

شبکه جهانی دیلویت با بیش از ۲۰۰۰۰۰ متخصص و درآمد ناخالص ۳۲.۴ میلیارد دلاری در سال مالی ۲۰۱۳ به عنوان شرکت شماره یک خدمات حرفه ای در جهان شناخته شد.

شعبه های دیگر شرکت حسابداری و‌ مالیاتی  دیلویت

شرکت دیلویت یکی از مهمترین شرکت ها در سراسر جهان به شمار می‌رود این شرکت دارای بیش از صد شعبه در سراسر جهان از جمله کانادا ، استرالیا ، بلژیک ، آرژانتین ، آلبانی ، الجزیره ، باهاماس ، برزیل ، برمه ، اکوادر ، مصر و بسیاری کشورهای دیگر است که نزدیک ترین شعبه آن به ایران کشور بحرین می باشد.

سوالات پر تکرار ۱۰ شرکت و بانک‌ مهم در ارمنستان

ارمنستان که یکی از ارزان ترین کشورهای جهان محسوب می شود که مورد توجه افراد زیادی از سراسر جهان قرار دارد و بسیاری مایلند از طریق مهاجرت به این کشور از یک زندگی ایده آل بهره مند شوند.

عمده فعالیت این شرکت که در ایروان واقع شده و یکی از بزرگترین شرکت های این کشور محسوب می شود ، به تولید سخت افزار کامپیوتر اختصاص یافته است. شرکت پیشگام سینوپسیس در کشورهای دیگری نظیر کانادا ، آمریکا ، بلژیک‌ ، هند ، چین ، مالزی ، سنگاپور ، سری لانکا ، کره جنوبی تایوان ، ویتنام‌ و‌ بسیاری دیگر از کشورهای جهان دارای شبعه های متعددی است که به شهروندان بسیاری از این کشور خدمات خود را ارئه می دهد.

بانک سرمایه گذار HSBC ارمنستان ، به طور یقین بانک سرمایه گذار HSBC یک بانک‌ قدرتمند و بزرگ‌ در ارمنستان محسوب می شود ، اما این تنها شعبه این بانک در جهان نمی باشد ، بنابراین می توان گفت که شبکه بین‌المللی HSBC شامل حدود ۷۵۰۰ دفتر در بیش از ۸۰ کشور و منطقه در اروپا ، منطقه آسیا و اقیانوسیه‌ ، قاره آمریکا ، خاورمیانه و آفریقا است.

VMware یک شرکت نرم افزاری مبتکر می باشد که در زیرساخت های ابری ، مجازی سازی ، مراکز داده تعریف شده توسط نرم افزار ، مجازی سازی شبکه و موارد دیگر در حوزه علوم کامپیوتر تخصص دارد.

 شرکت EY ارمنستان در تضمین ، مشاوره ، استراتژی معاملات ، مالیات و خدمات حقوقی فعالیت دارد و با ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد اعتماد و اطمینان در بازارهای سرمایه و اقتصادهای سراسر جهان موفق شده به شهرت بسیاری دست پیدا کند.

هلدینگ‌ رجبی در این مقاله به معرفی ۱۰ شرکت و بانک‌ مهم در ارمنستان پرداخت‌ و امید است که ‌اطلاعات موردنیاز خود را به دست آورده باشید ريال در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این باره نیاز دارید با مشاوران و کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید ، توصیه می کنیم مقاله ارزان ترین کشور دنیا برای زندگی را نیز بخوانید تا با کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت آشنا شوید.

مقالات زیر با هدف ارائه اطلاعات به روز و جامع به شما تقدیم شده است ، مطالعه آن ها را از دست ندهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه