قيمت خانه براي زندگي در استرالیا

قيمت خانه براي زندگي در استرالیا در مقایسه با سایر کشورهای جهان می تواند در دسته گران قیمت قرار بگیرد؛ چون نه تنها هزینه اجاره بلکه هزینه اقامت و زندگی در این کشور نیز در مقایسه با سایر کشورهای دنیا کمی بالاتر و گران تر تمام می شود.

نباید فراموش کنیم که مشاغل در آنجا کاملا پاسخگوی مخارج بوده و شما در یکی از بهترین و تاپ ترین کشورهای حال حاضر دنیا قصد اقامت را خواهید داشت.

بله استرالیا یکی از مدرن ترین کشورهای جهان است که رفاه و آسایشی مثال زدنی را برای شهروندان خود فراهم آورده است که به جرات در بسیاری از شاخص های زندگی به عنوان مثال و الگو از این کشور نام برده می شود. هقطعا اقامت در چنین مکانی نیز با هزینه بالایی مواجه می شود که شاید در ابتدای مهاجرت و نقل مکان کمی تعجب برانگیز بوده و برای شما سخت باشد؛ اما در ادامه اقامت و کسب درآمد کاملا از شرایط راضی خواهید بود.

قيمت خانه براي زندگي در استرالیا تنها بخش کوچکی از موارد بسیاری است که شما باید برای مهاجرت و نقل مکان به این کشور مورد بررسی قرار دهید. به همین خاطر مقاله مهاجرت به استرالیا توسط تیم مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تهیه و در اختیار شما قرار داده شده تا این موضوع را کامل و دقیق شناخته و مورد بررسی قرار دهید.

فهرست مطالب
قیمت خانه برای زندگی در استرالیا

شرایط خرید و اجاره خانه در استرالیا

قطعا به عنوان یک مهاجر تازه وارد به این کشور باید از شرایط خرید و اجاره خانه در استرالیا و قوانین و عرف بازار املاک این کشور اطلاعاتی را به دست آورید و به یک شناخت مناسب و کافی از این موضوع برسید تا در ادامه اقامت خود در این کشور بتوانید ملک مورد نیاز خود را به بهترین قیمت و شرایط تهیه اجاره یا خریداری کنید که این موضوع قطعا نیازمند زمان و تجربه خواهد شد.

به همین خاطر بهترین اقدام در هنگام ورود اجاره مکانی به صورت کوتاه مدت است، تا بتوانید مناطق و محلات شهری که ساکن هستید را بررسی نموده و بشناسید و همچنین از بازه قیمت ها در هریک از این مناطق مطلع شوید. البته پیش از مهاجرت و نقل مکان بسیاری از این اطلاعات را تیم مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در اختیار شما خواهند گذاشت تا بسیار راحت تر و با پیش زمینه ای مناسب شروع به این کار در حین اقامت خود نمایید.

بسیار مهم است که شما بدانید به عنوان یک خریدار یا مستاجر چه حق و حقوقی در این کشور خواهید داشت و مالک ملک نیز در هنگام تحویل ملک به شما باید چه شرایطی را رعایت و اجرا کند. شناخت موارد قانونی اهمیت بسیار زیادی دارد که ما در مقاله اجاره و خرید ملک در استرالیا این شرایط را برای شما شرح داده ایم و همچنین هزینه هایی که باید به صورت قانونی به عنوان مالیات یا مخارج عقد قرارداد پرداخت کنید را نیز ارائه نموده ایم.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

دریافت اقامت از طریق خرید ملک و یا سرمایه گذاری پرسود با دریافت مشاوره های صحیح و تخصصی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

نرخ رشد اجاره بها در استرالیا

در ادامه بررسی قيمت خانه براي زندگي در استرالیا باید گفت که فرقی نمی‌کند به خانه های ویلایی یا آپارتمان و در پایتخت یا مناطق دیگر نگاه کنید، نرخ رشد اجاره بها در استرالیا با سرعتی سریع در حال افزایش است، با آماری که به دست آمده، قیمت اجاره آگهی شده در 12 ماه گذشته 11.5 درصد افزایش یافته است.

در سه ماهه ژوئن امسال، اجاره بهای مسکن در پایتخت 2.7 درصد افزایش یافت. در همین حال، اجاره بها در مناطق منطقه ای 2.0 درصد نسبت به سه ماهه افزایش یافت که با رشد 6.3 درصدی سالانه بالا رفت. به طور کلی، سیدنی به عنوان گران ترین پایتخت برای اجاره خانه شهرهای زیادی را پشت سر گذاشته است و میانگین اجاره هفتگی آن به 750 دلار رسیده است.

پس از آن نیز کانبرا با 730 دلار در هفته در جایگاه دوم قرار دارد و داروین (700 دلار در هفته)، پرت (660 دلار در هفته) و بریزبن (630 دلار در هفته) در رتبه های بعدی گران ترین شهرهای این کشور برای اجاره قرار می گیرند. جدول زیر نرخ هفتگی گران ترین شهرهای استرالیا برای اجاره و مقدار رشد قیمتی که نسبت به سال پیش داشته اند، را نشان می دهند:

شهر نرخ هفتگی اجاره انتهای 2023 میزان رشد نسبت به زمان مشابه سال قبل
سیدنی 750 دلار 12.9%
ملبورن 620 دلار 13.0%
بریزبن 630 دلار 11.5%
پرت 660 دلار 16.0%
داروین 700 دلار 8.3%

ارزان ترین شهرها برای اجاره خانه در استرالیا

چه کسی رویای بستن چمدان های خود و نقل مکان به استرالیا را نداشته است؟ در سرزمینی که خورشید در تمام سال می تابد و هر وعده غذایی از باربیکیو بیرون می آید. این یک زندگی بسیار عالی خواهد بود؛ اما به همان اندازه که استرالیا فوق العاده است، ارزان ترین مکان برای زندگی نیست.

این همه نور خورشید و زندگی خوب می تواند هزینه زیادی داشته باشد، به خصوص اگر می خواهید در شهرهای بزرگ یا در یکی از آن سواحل معروف جهان زندگی کنید. خوب، پس ممکن است مجبور شوید از ملبورن و سیدنی اجتناب کنید، اما ما مکان های عالی و غیرمنتظره ای را پیدا کرده ایم که دقیقا در سراسر کشور پخش شده اند تا شما آن ها را بررسی و شاید برگزینید.

ما شهرهای ساحلی، شهرهای دورافتاده و بنادر جزیره ای بسیاری داریم که ارزان ترین شهرها برای خرید و اجاره خانه در استرالیا هستند.شاید در این شهرها از رفاه و امکانات کمتری نسبت به کلان شهرهای مشهور برخوردار باشید، اما این ها نیز مزایای بسیاری داشته و برای زندگی بسیار مناسب هستند. ارزان ترین شهرهای استرالیا برای تهیه ملک به شرح زیر هستند:

شهر نرخ اجاره متوسط ماهانه متوسط هزینه ماهانه هر فرد
آدلاید 1,853.52 دلار 1,960.1 دلار
پاراماتا 1,600.00 دلار 1,774.7 دلار
تاونزویل 1,325.00 دلار 1,328.3 دلار
هوبارت 1,587.50 دلار 1,450.0 دلار
کنز 1,566.67 دلار 1,533.6 دلار

با جنبه ها و چهره های مختلفی از کشور استرالیا آشنا شوید.

اجاره و خرید خانه در سیدنی

سیدنی یکی از مشهورترین مورد علاقه ترین شهرهای استرالیا می باشد که تعداد زیادی از مهاجران را به خود جذب می کند. همانطور که می دانید وجود رفاه بالا، امکانات مناسب، حمل و نقل مدرن و منظم، بازار بسیار و تنوع زیاد و بسیاری عوامل دیگر از دلایلی هستند که باعث این جذب مهاجرین می شوند. اما این موضوع بر بازار ملک نیز تاثیر زیادی می گذارد به طوری که اجاره و خرید خانه در سیدنی گران ترین در استرالیا می باشد.

باید توجه داشته باشید که در این شهر گزینه های مبله بسیار کم هستند و هرچه ملک مدنظر به سواحل، وسائل حمل و نقل عمومی، مراکز خرید و رستوران ها نزدیک تر باشد، گران تر است. پس اگر به دنیال اجاره ارزان تر هستید هرچه از مرکز شهر دورتر شوید و به حومه بروید قیمت اجاره کمتر می شود. ضمن اینکه ترافیک یز در مرکز شهر بسیار است، به طوری که در برخی موارد برای رسیدن به یک نقطه از مرکز شهر از حومه زمان کمتری لازم است تا از نقطه ای دیگر از مرکز شهر.

ضمن اینکه تعداد گزینه های اجاره در دسترس در این شهر از تعداد متقاضیان همواره کمتر است که باعث می شود بسیاری به خرید ملک روی آورند تا اجاره.

نوع ملک قیمت
آپارتمان 1 خواب مرکز شهر 3,285.17 دلار
آپارتمان 1 خواب حومه شهر 2,305.49 دلار
آپارتمان 3 خواب مرکز شهر 6,617.37 دلار
آپارتمان 3 خواب حومه شهر 4,045.66 دلار
هرمترمربع آپارتمان مرکز شهر 23,283.58 دلار
هرمترمربع آپارتمان حومه شهر 15,153.27 دلار

اجاره و خرید خانه در ملبورن

در ادامه مقاله قيمت خانه براي زندگي در استرالیا به سراغ ملبورن یکی دیگر از شهرهای بسیار مطرح و مشهور کشور استرالیا که جاذب مهاجران بسیاری می باشد، خواهیم رفت. جالب اینجاست که دو شهر مطرح و اصلی این کشور هیچ کدام پایتخت نیستند، اما بسیار مشهورتر و بزرگ تر از پایتخت این کشور می باشند. قیمت اجاره و خرید خانه در ملبورن نیز از شهرهای گران این کشور است که دلایل آن نیز همانند شهر سیدنی می باشد.

با اینکه ملبورن از لحاظ قیمت خرید و اجاره یکی از گران ترین شهرهای استرالیا می باشد، اما میزان مبالغ با شهر سیدنی تفاوت بسیاری دارد. جالب اینجاست که شما تقریبا از همان سطح رفاه و امکانات نیز در این شهر بخوردار خواهید شد و تفاوت چندان زیادی از لحاظ آسایش و آرامش با یکدیگر ندارند. به همین خاطر تو.صیه ما این است که اگر قصد دارید از همان ابتدا در کلان شهرهای استرالیا ساکن شوید، ملبورن گزینه بسیار مقرون به صرفه تری است.

قیمت اجاره در ملبورن نیز مانند سیدنی در مراکز شهر گران تر می باشد و هرچه به سمت حومه حرکت کنید، نرخ اجاره ها کاهش پیدا می کند. در جدول زیر نرخ اجاره در این شهر را مشاهده خواهید نمود:

اجاره و خرید خانه در ملبورن

اجاره و خرید خانه در پرت

پرث یکی از زیباترین شهرهای استرالیا است و برخی از بهترین املاک اجاره ای را در خود جای داده است. اگر به دنبال یک خانه بزرگ با امکانات فراوان هستید، اجاره و خرید خانه در پرت یکی از بهترین راه ها می باشد. پرت پایتخت استرالیای غربی است و چهارمین شهر پرجمعیت این کشور با بیش از دو میلیون نفر جمعیت است. پس شما در این شهر کاملا اقامت در یک کلان شهر را تجربه خواهید نمود.

هر قسمت از این شهر ویژگی و امکانات منحصر به فرد خود را دارد که برخی از آنها ممکن است برای شما مناسب تر از بقیه باشد. برخی از محله ها در سال های اخیر از نظر قیمت اجاره به شدت تغییر کرده اند، بنابراین مطمئن شوید که گزینه های خود را به دقت بررسی کنید. هزینه زندگی در پرث نیز یکی دیگر از عناصر مهمی است که باید هنگام جستجوی اجاره در پرت در نظر بگیرید.

باتوجه به قیمت ها باید گفت که این شهر گزینه بسیار مقرون به صرفه تری از ملبورن و سیدنی می باشد، ضمن اینکه شما را از یک امکانات شهری بسیار خوب و مدرن و همچنین بازار کار فراهم با درآمدی مناسب برخوردار می سازد. در ادامه میزان هزینه اجاره خانه را می بینید:

نوع ملک قیمت
آپارتمان 1 خواب مرکز شهر 2,543.97 دلار
آپارتمان 1 خواب حومه شهر 1,848.22 دلار
آپارتمان 3 خواب مرکز شهر 3,778.29 دلار
آپارتمان 3 خواب حومه شهر 2,751.20 دلار
هرمترمربع آپارتمان مرکز شهر 10,401.87 دلار
هرمترمربع آپارتمان حومه شهر 8,416.16 دلار

اجاره و خرید خانه در کانبرا

در آخرین بخش از مقاله قيمت خانه براي زندگي در استرالیا به سراغ پایتخت این کشور می رویم. کانبرا پایتخت استرالیا شهری بسیار مدرن، آرام و زیبا است که می تواند یک گزینه مناسب برای مهاجران باشد به خصوص برای افرادی که قصد اشتغال و کار در دفاتر و مراکز اداری و شرکت ها دارند.

مرکز شهر می تواند برای افرادی که علاقمند به کمی شلوغی بوده و قصد زندگی در آپارتمان و برج ها را دارند مناسب باشد. با اینکه اکثر خانواده ها خانه های ویلایی و فضای ارام در حومه شهر را ترجیح می دهند. البته باید بدانید که امکانات این شهر نظیر وسائل نقلیه و مراکز خدماتی در همه جا بسیار مناسب و در دسترس می باشد و از این بابت خانواده ها نباید نگرانی داشته باشند.

قیمت اجاره نیز در این شهر از جمله شهرهای گران می باشد، اما همچنان از سیدنی ارزان تر بوده، اما از پرت و ملبورن کمی گران تر می باشد. در جدول زیر نرخ اجاره و خرید خانه در کانبرا را مشاهده می نمایید:

اجاره و خرید خانه در کانبرا

سوالات پر تکرار قيمت خانه براي زندگي در استرالیا

باید بگوییم در مقایسه با سایر کشورهای جهان قيمت خانه براي زندگي در استرالیا در دسته کشورهای گران قرار می گیرد.

سیدنی گران ترین قیمت اجاره خانه در استرالیا را دارد و به طور متوسط قیمت اجاره هفتگی در آن 750 دلار می باشد.

قیمت اجاره در استرالیا طی یک ساله گذشته رشد زیادی را تجربه کرده است که به طور متوسط در حدود 11.5% رشد را نشان می دهد.

 نرخ اجاره خانه در شهر پرت استرالیا به صورت متوسط برای آپارتما 1 خواب در مرکز شهر 2,543.97 دلار دلار و در حومه شهر 1,848.22 دلار می باشد.

 در حال حاضر ارزان ترین شهرهای استرالیا برای اجاره خانه شهرهای آدلاید، پاراماتا، کنز، تاونزویل و هوبارت می باشند.

در این مقاله با قيمت خانه براي زندگي در استرالیا آشنا شدیم، برای شناخت شرایط کاری این کشور می توانید مقاله کار در استرالیا را مطالعه نموده و یا با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس برقرار نمایید.

قیمت خانه در برخی کشورهای جهان را با هم مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3.8/5 - (6 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه