شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به استرالیا

مشاور مهاجرت کاری
مشاور مهاجرت کاری
شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به استرالیا
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

استرالیا یک مقصد محبوب برای مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان است که در خارج از کشور استرالیا آموزش دیده اند . پزشکان و دندانپزشکان از بیش از 120 کشور به استرالیا مهاجرت می کنند و برآورد شده است که از هر چهار دندانپزشک متخصص یا پزشک در استرالیا یک نفر مهاجر است . پس هنگام تصمیم گیری در خصوص مهاجرت ، بررسی مزایا و معایب مهاجرت به استرالیا را نیز از یاد نبرید . اگر شما هم علاقه مند به مهاجرت کاری به استرالیا هستید یا پزشک و دندانپزشک هستید و قصد مهاجرت دارید ، با مشاورین موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی در تماس باشید تا کلیه اطلاعات لازم در خصوص شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به استرالیا در اختیارتان قرار بگیرد .

شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به استرالیا

اگر به دنبال زندگی و کار در استرالیا هستید و شغل شما در فهرست مشاغل تخصصی (SOL ) است ، می توانید از طریق برنامه مهاجرت عمومی استرالیا به استرالیا مهاجرت کنید . این برنامه با هدف جذب مهاجران متخصص زیر سن 50 سال که می توانند سهم به سزایی در رونق اقتصاد استرالیا داشته باشند ، طراحي شده است .

بنابراین اگر قصد دارید برای مهاجرت به استرالیا تحت یکی از برنامه های مهاجرت تخصص درخواست کنید ، باید زمانی که درخواست خود را اعمال می کنید ، تخصص شما در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد . طبق شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به استرالیا دندانپزشکانی که مدارکشان برای استرالیا پذیرفته شده نیست ،2 گزینه دارند .

نخست اینکه یک دوره دندانپزشکی را در استرالیا در یک دانشگاه معتبر بگذرانند . گزینه دوم این است که در آزمونی که توسط ADC برگزار می شود ، شرکت کنند . روش های بررسی ADC به طور خاص برای ارزیابی مهارت های دندانپزشکان آموزش دیده در خارج از کشور که مدارک آنها توسط دانشکده های دندانپزشکی استرالیا پذیرفته نشده است ، طراحی شده است .

پزشکانی که مدارک پزشکی آن ها مورد تایید قرار نگرفته باشد ، باید شرایط لازم برای تایید شورای پزشکی استرالیا (AMC ) را داشته باشند . این فرایند مستلزم آزمون سوالات چند گزینه ای و معاینه بالینی توسط AMC است . هنگامی که AMC مهارت های شما را معادل با همتایان آموزش دیده استرالیایی ارزیابی و تایید کند ، می توانید درخواست حق کار بدون محدودیت را به اداره کل امور خارجه یا منطقه ای درخواست دهید .

ارزیابی پزشکان و دندانپزشکان در استرالیا

روش ارزیابی پزشکان و متخصصان شامل 3 بخش به شرح زیر است :

  • تست مهارت انگلیسی ( OET ) ؛
  • یک آزمون مقدماتی ( سوالات چندگزینه ای و سوالات پاسخ کوتاه ) ؛ و
  • یک بررسی نهایی ( بالینی ) .

دانش جامع زبان انگلیسی برای مشغول شدن به حرفه دندانپزشکی و پزشکی جزو شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به استرالیا است . OET توسط Language Australia سازماندهی شده است . OET مهارت خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن را ارزیابی می کند و حدود سه ساعت و نیم طول می کشد . اگر زبان اول شما انگلیسی نیست یا آموزش دندانپزشکی شما به زبان انگلیسی انجام نشده است ، باید در 4 بخش این آزمون تسلط داشته باشید .

در حال حاضر OET هم در استرالیا و هم در خارج از کشور ، در ماه مارس / آوریل و سپتامبر / اکتبر برگزار می شود . امتحان مقدماتی یک معاینه کتبی در فرمت پاسخگویی چند گزینه ای و کوتاه است . به منظور واجد شرایط بودن برای امتحان نهایی ، باید آزمون اولیه را با موفقیت پشت سر بگذارید و پس از اخذ کلیه شرایط وارد بازار کار استرالیا شوید .

دلیل حضور استرالیا در بین کشور های پر مهاجر

استرالیا کشوری است که از منظره های زیبای خیره کننده مانند سواحل و مناطق دور افتاده و فرصت های اشتغال در شهرهای بزرگ مانند بریزبن ، سیدنی ، پرت ، آدلاید و ملبورن پر شده است . علاوه بر این ، دارای فرهنگ متنوعی است ، زیرا جمعیت کشور ترکیبی از زمینه های چند قومی است . استرالیا دارای اقتصاد پایدار و نرخ بیکاری کم است . در بخش هایی از کشور ، هنوز نیاز به نیروهای تخصصی دارد . استرالیا با آلودگی کم هوا ، یک محیط سالم را برای شما و خانواده تان فراهم می کند .

استرالیا سطح تحصیلات عالی را در تمام سطوح مدرسه و از جمله دانشگاه های با کیفیت بالا فراهم می کند . شما فرصتی برای کشف چشم انداز های منحصر به فرد این کشور و سایر فعالیت های فضای باز خواهید داشت . فعالیت های آبی در سراسر مناطق ساحلی محبوب هستند .

بین مراقبتهای بهداشتی شخصی و پوشش مدیکر ، استرالیایی ها مراقبت مؤثر برای سلامتی خود را دریافت می کنند . سیستم کلی سلامت در استرالیا بسیار کارآمد است و شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به استرالیا به همین منظور فراهم است . همه این عوامل دست به دست هم داده تا مشتاقان زیادی برای اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق تحصیل تلاش کنند .

آشنایی بیشتر با کشور استرالیا

هنگام بررسی شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به استرالیا باید ابتدا این کشور را خوب بشناسیم . استرالیا کشور منحصر به فرد و متنوعی در فرهنگ ، جمعیت ، آب و هوا ، جغرافیا و تاریخ است . فرهنگ استرالیا گسترده و متنوع است . استرالیا چند فرهنگی و چند نژادی است و این در غذا ، شیوه زندگی و شیوه های فرهنگی و تجربه کشور منعکس می شود .

استرالیا یک میراث مهم از بومیان خود دارد که نقش تعیین کننده ای در چشم انداز فرهنگی دارد . این تنوع یک محیط فرهنگی در استرالیا ایجاد می کند که پر جنب و جوش ، پر انرژی ، نوآورانه است . در دسامبر 2014 ، جمعیت استرالیا حدود 23.6 میلیون نفر بوده است . پرجمعیت ترین ایالت ها نیو ساوت ولز و ویکتوریا ، با پایتخت های مربوطه ، سیدنی و ملبورن ، بزرگترین شهرهای استرالیا هستند . جمعیت استرالیا در منطقه ساحلی استرالیا از Adelaide تا Cairns متمرکز شده است .

اکثر ایالت های استرالیا آب و هوای معتدل را در طول سال تجربه می کنند . ایالت های شمالی استرالیا به طور معمول گرم هستند ، در حالی که ایالت های جنوب ، زمستان های سرد را تجربه می کنند اما به ندرت درجه حرارت صفر دارند . بارش برف در ماه های زمستان در ارتفاعات زیاد است ، امکان اسکی در جنوب نیو ساوت ولز و ویکتوریا، و همچنین تاسمانی وجو دارد .

جغرافیا و تاریخ استرالیا

استرالیا جزیره ای قاره ای است و ششمین کشور بزرگ دنیا ( 7،682،300 کیلومتر مربع ) است . استرالیا بین اقیانوس هند و اقیانوس آرام گسترش یافته است ، این کشور حدود 4000 کیلومتر از شرق به غرب و 3200 کیلومتر از شمال به جنوب ، با طول ساحلی 36735 کیلومتر است . کانبرا پایتخت استرالیا است . جمعیت آن حدود 380،000 نفر است ، کانبرا تقریبا نیمی از دو شهر بزرگ ملبورن و سیدنی است . استرالیا دارای 19 میراث جهانی است .

همچنین بخاطر ساختمان های برجسته آن از جمله پل بندرگاه سیدنی معروف است . اعتقاد بر این است که اولین ساکنان استرالیا ، مردم بومی ، از قسمت های ناشناخته در آسیا به استرالیا بین 50،000 تا 60،000 سال پیش مهاجرت کرده اند . با اینکه کاپیتان جیمز کوک قسمت اروپایی استرالیا را در سال 1770 کشف کرد ، پرتغالی ها احتمالا اولین بار این کشور را کشف کردند و هلندی ها در دهه 1640 مناطق ساحلی را کشف کردند .

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به استرالیا یا مهاجرت کاری به استرالیا با مشاوران مهاجرت موسسه مهر آفرین رجبی تماس بگیرید . ما راهنمایی های تخصصی را ارائه خواهیم داد و با تجارب کسب شده از تمام پرونده های مربوطه به شما کمک خواهیم کرد . برای حضور در دفاتر موسسه واقع در شهر های تهران و شیراز با شماره تلفن های موسسه تماس داشته باشید تا ملزومات لازم برای حضور شما انجام گردد .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه