۱۰ شرکت و‌ بانک‌ مهم در بلژیک

۱۰ شرکت و‌ بانک‌ مهم در بلژیک را از نظر موفقیت و‌ شهرت در این مقاله معرفی خواهیم کرد و حوزه فعالیت آنها را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱  ) قصد دارد اطلاعات‌ مفیدی در رابطه با این کشور در اختیار متقاضیان زندگی در بلژیک قرار دهد ، توصیه می کنیم مقاله کار در بلژیک را نیز در کنار این محتوا بخوانید و با مشاغل مورد نیاز این کشور و قوانین کار در آن آشنا شوید.

یکی از اطلاعات مهمی که برای مهاجرت به کشورهای دیگر نیاز دارید آشنایی با شرکت ها و بانک‌ های مهم و‌ معروف کشور مقصد است ، زیرا هرچه اطلاعات‌ دقیق تری در مورد این مسائل داشته باشید راحت تر می توانید حرفه مورد نظر خود را بیابید و سریع تر با جامعه آن ادغام شوید.

در بلژیک شرکت ها و بانک های بسیاری وجود دارد ما در این مقاله به معرفی ۱۰ شرکت و بانک‌ مهم در بلژیک خواهیم پرداخت که موفقیت بیشتری را در مقایسه با سایر شرکت ها و بانک های این کشور کسب کرده اند.

بلژیک که یکی از زیباترین کشورهای اروپایی به حساب می آید  اقتصادی بسیار قدرتمندی دارد ، برنامه های دولت این کشور در راستای ارتقا و رشد اقتصادی باعث رشد شرکت ها ، بانک‌ها و‌ نهادهای بسیاری در این کشور شده است که میراث دار آثار قرون وسطی تلقی می شود ، برای آگاهی در مورد ۱۰ شرکت و‌ بانک‌ مهم در بلژیک پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.‌

فهرست مطالب
۱۰ شرکت و‌ بانک‌ مهم در بلژیک

در فیلم اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص شرکت ها و بانک های مهم بلژیک ارائه شده است ، دعوت می کنیم ارائه این ویدئو و پادکست را از روناک ، همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ببینید و بشنوید و اطلاعات خود را به روز کنید.

پادکست ۱۰ شرکت و‌ بانک‌ مهم در بلژیک​

نمایش ویدیو درباره ۱۰ شرکت و‌ بانک‌ مهم در بلژیک

شرکت حسابداری و‌ مالیاتی Deloitte بلژیک

شرکت حسابداری و‌ مالیاتی Deloitte بلژیک در رتبه اول فهرست ۱۰‌ شرکت و‌ بانک‌ مهم در بلژیک قرار دارد  ، یک شرکت حسابرسی و مشاوره پیشرو در بلژیک‌ است ، این شرکت در حوزه ارزش افزوده در زمینه حسابرسی حسابداری مالیات خدمات حقوقی و مشاوره مالی به مشتریان فعالیت دارد.

شهرت و موفقیت شرکت Deloitte به پاس خدمات ویژه ای است که این شرکت در حوزه انرژی و منابع خدمات مالی علوم زیستی و مراقبت های بهداشتی گسترش املاک بخش دولتی همچنین در حوزه فناوری و مخابرات ارائه داده است.‌

این شرکت به عنوان شرکت شماره یک در سطح جهان شناخته می شود و علاوه براین دارای شعبات متعددی در بیش از ۱۵۰‌ کشور جهان است.‌

شعبه های دیگر شرکت حسابداری و‌ مالیاتی Deloitte

شرکت Deloitte یکی از شرکت های قدرتمند در سطح جهان می باشد ، بنابراین  بدیهی است که این شرکت دارای شعبه های متعددی در کشورهای مختلف جهان است ، شعبه های مهم دیگر شرکت حسابداری و‌ مالیاتی Deloitte در ارمنستان ، استرالیا ، کانادا ، آرژانتین و در کشورهای دیگر قرار دارند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب به روز ترین اطلاعات از برترین بانکها و شرکتهای جهان با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان آگاه رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شرکت خدمات مشاوره ای Accenture بلژیک

در جایگاه دوم‌ ۱۰ شرکت و‌ بانک‌ مهم در بلژیک ، شرکت خدمات مشاوره ای Accenture بلژیک به چشم می خورد ، شعبه اصلی این شرکت که در ریو‌پیکارد قرار دارد یک‌ شرکت مشاوره تجاری است.‌

این شرکت مشاوره هایی در حوزه استراتژی تجاری‌ استراتژی فناوری‌ خدمات استراتژی عملیات و همچنین خدمات مشاوره فناوری کسب و کار و مدیریت را به کلیه مشتریان خود در سراسر جهان ارائه می‌ دهد.

Accenture یک شرکت خدمات حرفه ای جهانی با قابلیت های پیشرو در حوزه دیجیتال‌ ابر و امنیت است‌ که از طریق ترکیب تجربه بی‌ نظیر و مهارت‌ های تخصصی خود در بیش از ۴۰ صنعت‌ خدمات استراتژی و مشاوره‌ تعاملی فناوری را که همگی توسط بزرگترین شبکه فناوری پیشرفته و مراکز عملیات هوشمند در جهان پشتیبانی می‌شوند‌ به شهرت و موفقیت چشمگیری دست یافته است.

متخصصان دنیای فناوری‌ و علوم کامپیوتر می توانند هنگامی برای کار در بلژیک به این کشور مهاجرت می کنند شانس خود را برای استخدام در این شرکت امتحان کنند.

شرکت خدمات مشاوره ای Accenture بلژیک

شعبه های شرکت خدمات مشاوره ای Accenture

شعبه های شرکت خدمات مشاوره ای Accenture در بسیاری از کشورها نظیر استرالیا ، چین ، هند ، اندونزی ، ژاپن ، نیوزیلند ، فلیپین و مالزی قرار دارند ، از آنجا که این شرک یک‌ شرکت معروف و قدرتمند است دارای شعبه های بسیاری در سراسر جهان می باشد.

بانک محبوب آرژنتا بلژیک

بانک محبوب آرژنتا بلژیک‌ که یکی از بزرگترین و مهمترین بانکهای این کشور محسوب می‌‌ شود یکی دیگر از ۱۰‌ شرکت و‌ بانک‌ مهم در بلژیک به حساب می آید.

این بانک معروف در سال ۱۹۵۶ دفتر مرکزی خود را در آنتورپ یکی از شهرهای مهم بلژیک تأسیس کرد ،  بانک‌ آرژنتا در حوزه فعالیت‌های گروهی شامل ارائه خدماتی نظیر پس‌ انداز ، وام ، توزیع سرمایه گذاری جمعی ، محصولات بیمه عمر و سایر خدمات بانکی به مشتریان فعال است.

شعبه های دیگر بانک محبوب آرزنتا در کشورهای هلند و لوکزامبورگ می باشد و براساس آخرین گزارش ها در نیمه اول سال ۲۰۲۱ سود خالص این بانک ۱۴۳ میلیون یورو برآورد شده است.

بانک مشتری مدار کی بی سی

بانک مشتری مدار کی بی سی

اکنون در لیست ۱۰‌ شرکت و بانک‌ مهم در بلژیک به معرفی بانک‌ مشتری مدار کی بی سی بلژیک می پردازیم ، این بانک‌ دومین بانک بزرگ این کشور محسوب می شود.

بانک‌ کی بی سی بلژیک در سال ۱۹۷۳ دفتر مرکزی خود را در بروکسل راه اندازی کرد به طور کلی فعالیت این بانک در حوزه  بانکداری خرده فروشی بازارهای سرمایه بدهی ، بازارهای سهام نقدی داخلی ، بانکداری شرکتی و لیزینگ است.

این بانک‌ شهرت خود را مدیون خدمات بی نظیر خود به مشتریان است و تمرکز اصلی بر مشتریان خصوصی و شرکت های کوچک و متوسط ​​قرار دارد ، درآمد خالص این بانک در سال ۲۰۱۹ حدود ۲.۴۸ میلیارد یورو با کل دارایی ۲۹۰.۷ میلیارد یورو برآورد شده است.

همانطور که گفتیم این بانک دومین بانک بزرگ و قدرتمند در بلژیک به حساب می آید و در پایتخت این کشور یعنی بروکسل دارای شعبه های متعددی دارد ، علاوه بر این سایر شعبه های بانک مشتری مدار کی بی سی بلژیک در  شهرهای اصلی و‌ مهم بلژیک نظیر آنتورپ ، گنت و آلست دارای شعبه می باشد.

برترین بانک ها و شرکت های مهم کشورهای اروپایی را می توانید از طریق مقالات زیر و مقالات مشابه در همین سایت بشناسید.

شرکت مدافع فناوری پی دابلیو‌ سی بلژیک

در این بخش از معرفی ۱۰ شرکت و‌ بانک‌ مهم در بلژیک قصد داریم فعالیت شرکت مدافع فناوری پی دابلیو‌ سی بلژیک را شرح دهیم.

پی دابلیو‌ سی یک شرکت حسابداری و مالیاتی در بلژیک است ،  اغلب افراد از فناوری نیرو می گیرند تا ایده های امروز را به راه حل های فردا تبدیل کنند ، شرکت پی دابلیو‌ سی به مشتریان خود کمک می کند تا از طریق چالش ها و فرصت های بازار در جهان در زمینه های حسابرسی ، مالیات و مشاوره همچنین در مورد محصولات تولیدی و فناوری اطلاعات مفیدی کسب کنند.

فعالیت این شرکت به گونه ای است که افراد با پیشینه‌ها و مهارت‌های مختلف را در سراسر جهان به هم متصل می‌ کند تا مشکلات مهم را با همکاری یکدیگر حل کنند. ارائه این خدمات به افراد باعث شهرت بسیار این شرکت شده است.

سایر شعبه های شرکت مدافع فناوری پی دابلیو‌ سی

این شرکت که به واسطه خدمات خود به مشتریان در حوزه حسابرسی ، مالیات و‌ مشاوره شهرت بسیاری کسب کرده است دارای شعبه های متعددی در بسیاری از کشورهاست. سایر شعبه های شرکت مدافع فناوری پی دابلیو‌ سی در کشورهای دیگری نظیر ایالات متحده ، هند ، آلبانی ، آرژانتین ، استرالیا ، ارمنستان ، آذربایجان ، باهاماس ، بحرین و بسیاری کشورهای دیگر تاسیس شده است.

شرکت حسابرسی ای وای بلژیک

شرکت حسابرسی ای وای بلژیک مانند شرکت پی دابلیو سی یک‌ شرکت حسابداری و‌ مالیاتی به حساب می آید که از طریق ثبت شرکت در بلژیک دفتر خود را در این کشور بازگشایی کرده است ، در این بخش از معرفی ۱۰ شرکت و بانک مهم در بلژیک به شرح فعالیت های این شرکت خواهیم پرداخت ؛ این شرکت به سازمان‌ها کمک می‌کند تا دشوارترین چالش‌های خود را حل کنند و بزرگ‌ ترین جاه‌ طلبی‌های حرفه ای خود را تحقق بخشند.

شرکت ای وای از طریق چهار خط خدمات خود نظیر تضمین ، مشاوره ، استراتژی و معاملات و همچنین ارائه مشاوره مالیات به مشتریان خود کمک می کند تا از طریق فرصت های متحول کننده اقدام به سرمایه گذاری کنند ،  از دیگر فعالیتهای این شرکت می توان به آگاهی رسانی به سرمایه گذاران و رفع نیازهای کلیه سهامداران اشاره کرد.

به پاس چنین خدمات ارزنده و‌ شایسته ای این شرکت دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور بلژیک است ، شرکت حسابرسی ای وای یکی دیگر از شرکت های موفق و قدرتمند در دنیا محسوب می شود ، شعبه های دیگر شرکت حسابرسی ای وای بلژیک که حدودا ۷۰۰ شعبه هستند دفاتر خود را در بیش از ۱۵۰ کشور نظیر ارمنستان و بریتانیا بازگشایی کرده اند ، دفتر اصلی این شرکت در لندن قرار دارد.

شرکت حسابرسی ای وای بلژیک

بانک توسعه تجارت ای ایکس ای بلژیک‌

بانک‌ توسعه تجارت ای ایکس ای بلژیک‌ نیز در فهرست ۱۰ شرکت و بانک‌ مهم در بلژیک قرار دارد که از جمله مهمترین و مشهورترین بانک های بلژیک‌ به حساب می آید ، بانک‌ ای ایکس ای بلژیک‌ توانسته است مشتریان بسیاری را به خود جذب کند‌.

بانک ای ایکس ای در سال ۱۸۸۱ در شهر بروکسل بلژیک تاسیس شد و در حوزه بانکداری خرد و خدمات مالی تخصص فوق العاده ای دارد ، دفتر مرکزی این بانک با همکاری نزدیک شرکت‌های بیمه محلی برای تکمیل محصولات مالی خود در بروکسل همکاری خوبی دارد ، تخصص دیگر بانک‌ ای ایکس شامل ارائه حساب های پس انداز ، ارائه وام های کوتاه مدت و اقساطی ارائه وام مسکن و  و‌ ارائه اعتبار تعمیرات و غیره است.

بانک‌ ای ایکس ای یک بانک چند ملیتی فرانسوی است ، از جمله شعبه های دیگر بانک‌ ای ایکس ای می توان به شعبه پاریس در کشور فرانسه اشاره کرد.

بانک سرمایه گذاری  آی ان جی بلژیک

بانک سرمایه گذاری  آی ان جی بلژیک

بانک سرمایه گذاری  آی ان جی بلژیک به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه گروه ING فعالیت خود را در این کشور با سرمایه گذاری در این کشور آغاز کرد  ، این بانک در سال ۱۹۹۸ به عنوان یک موسسه بانکی بین‌المللی تأسیس شد و‌ در ابتدا به نام بانک بروکسل لامبرت معروف بود.

این بانک خدمات بانکداری خرده فروشی و تجاری گسترده ای را به افراد و شرکت ها ارائه می دهد ، همچنین تسهیلات وام مختلفی را برای تعمیرات یا خرید خانه‌ و وسایل نقلیه به افراد در نظر گرفته است.

این بانک همچنین اقدام به ارائه خدمات مدیریت دارایی نیز کرده است این امر باعث شده که مشتریان بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب کند ، بانک آی ان جی بلژیک به مناطق اروپایی که دفتر مرکزی آن در بروکسل است نیز خدمات رسانی می کند و مجموع درآمد خالص این بانک ۲.۴۸۵ میلیارد دلار برآورد‌ شده است.

سرمایه گذاری در هر یک از این بانک ها می تواند ایده خوبی برای زندگی دربلژیک باشد که از طریق عنوان سرمایه گذاری در بلژیک به آن پرداخته ایم.

شرکت فناوری اطلاعات BMI بلژیک

شرکت فناوری اطلاعات BMI بلژیک‌ یک‌ شرکت بسیار محبوب و موفق است که در حوزه خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات فعالیت دارد این شرکت نیز در فهرست ۱۰ شرکت و بانک‌ مهم در بلژیک قرار دارد.

شرکت BMI در حوزه  طراحی پیشرفت و مقیاس‌ بندی فناوری‌  فعالیت دارد که هر دوره از زمان را تعریف می‌کنند ، این شرکت که از سال ۱۹۱۱ بی‌وقفه فعالیت دارد ، یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری مشاوره و تحقیقاتی در جهان محسوب می‌‌شود.

شرکت  BMI از مهارت های خود برای توانمندسازی مشتریان و شرکا برای ایجاد چیزی بزرگتر از آنچه هر یک از ما به تنهایی می توانیم تولید کنیم استفاده می کند.

شرکت فناوری اطلاعات BMI یکی دیگر از شرکت های موفق است که مانند شرکت های قبلی دارای شعبه هایی در کشورهای دیگر می باشد ، سایر شعبه های شرکت فناوری اطلاعات BMI که از مهمترین شبعه های این شرکت محسوب می شوند شامل استرالیا ، بلغارستان ، چین و بوسنی است.

بانک خصوصی دالن بلژیک

در آخرین مورد از معرفی ۱۰‌شرکت و‌ بانک مهم در بلژیک به بانک خصوصی دالن بلژیک خواهیم پرداخت ، بانک خصوصی دالن ، یک بانک بلژیکی است که در کارگزاری سهام و مدیریت ثروت تخصص بسیاری دارد ، از این رو‌ این بانک با ارائه چنین خدمات ارزشمندی به مشتریان خود به شهرت بسیاری دست یافته است ، این بانک در سراسر بلژیک ، سوئیس و لوکزامبورگ تحت نام‌ بانک ملی بلژیک دارای شعبات متعددی است ، خدمات تخصصی در مدیریت دارایی شامل مدیریت اختیاری نیز به مشتریان خود ارائه می دهد ، از دیگر خدمات این بانک‌ می توان به برنامه ریزی املاک و مستغلات اشاره کرد.‌

فعالیت‌های عمومی بانکی این گروه بر شرکت ‌های کوچک و متوسط همچنین متخصصان و افراد خود اشتغال تمرکز دارد‌ ، این بانک تا  سال ۲۰۱۸ سود خالصی معادل با ۱۲۸۶ میلیون یورو را به خود اختصاص داده است.

بانک خصوصی دالن بلژیک​

سایر شعبه های بانک‌ خصوصی دالن بلژیک‌

این بانک یکی از مهمترین بانک‌های خصوصی بلژیک‌ است که در طول سالیان خدمات خود به مشتریان دستاوردهای بسیاری کسب کرده است ، سایر شعبه های بانک‌ خصوصی دالن بلژیک‌ در شهرهای مهم بلژیک‌ مانند آنتورپ ، گنت ، بروکس دارای شعبه می باشد.

سوالات پر تکرار ۱۰ شرکت و بانک‌ مهم در بلژیک‌

شهرت و موفقیت شرکت Deloitte به پاس خدمات ویژه ای است که این شرکت در حوزه انرژی و منابع خدمات مالی علوم زیستی و مراقبت های بهداشتی گسترش املاک بخش دولتی همچنین در حوزه فناوری و مخابرات ارائه داده است ؛ این شرکت به عنوان شرکت شماره یک در سطح جهان شناخته می شود و علاوه براین دارای شعبات متعددی در بیش از ۱۵۰‌ کشور جهان است.‌

شعبه های شرکت خدمات مشاوره ای Accenture در بسیاری از کشورها نظیر استرالیا ، چین ، هند ، اندونزی ، ژاپن ، نیوزیلند ، فلیپین و مالزی قرار دارند ، از آنجا که این شرک یک‌ شرکت معروف و قدرتمند است دارای شعبه های بسیاری در سراسر جهان می باشد.

بانک‌ آرژنتا که در حوزه فعالیت‌های گروهی شامل ارائه خدماتی نظیر پس‌ انداز ، وام ، توزیع سرمایه گذاری جمعی ، محصولات بیمه عمر و سایر خدمات بانکی به مشتریان فعال است.

این بانک‌ شهرت خود را مدیون خدمات بی نظیر خود به مشتریان است و تمرکز اصلی بر مشتریان خصوصی و شرکت های کوچک و متوسط ​​قرار دارد ، درآمد خالص این بانک در سال ۲۰۱۹ حدود ۲.۴۸ میلیارد یورو با کل دارایی ۲۹۰.۷ میلیارد یورو برآورد شده است.

این شرکت به سازمان‌ها کمک می‌کند تا دشوارترین چالش‌های خود را حل کنند و بزرگ‌ ترین جاه‌ طلبی‌های حرفه ای خود را تحقق بخشند ، از دیگر فعالیتهای این شرکت می توان به آگاهی رسانی به سرمایه گذاران و رفع نیازهای کلیه سهامداران اشاره کرد. 

هلدینگ‌ حقوقی مهاجرتی رجبی این مقاله را به معرفی ۱۰ شرکت و بانک‌ مهم در بلژیک‌ اختصاص داد ، چنانچه قصد دارید به بلژیک یا دیگر کشورهای جهان  مهاجرت کنید و به اطلاعات بیشتری در این باره نیاز دارید با مشاوران و کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله مهاجرت به بلژیک با بهترین روش های قانونی ورود و اخذ اقامت این کشور آشنا شوید.

برای مقایسه بهترین شیوه های سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برخی کشورهای محبوب اروپایی مقالات زیر را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه