روال انجام بیومتریک یا انگشت نگاری کانادا

روال انجام بیومتریک یا انگشت نگاری کانادا کمتر از 5 دقیقه طول می کشد و هیچ نیازی به جوهر یا بهم ریختگی ندارد ، اگر به دلایل مذهبی یا پزشکی روسری می پوشید نیازی به برداشتن روسری شما نیست ، افرادی که انگشت ندارند فقط باید از صورت خود عکس دیجیتال بگیرید.

در سوابق آن ها ذکر خواهد شد که از نظر فیزیکی قادر به ارائه اثر انگشت نیستند ، روال بیومتریک برای تأیید هویت شما است و به مقامات کمک می کند تا بررسی های پس زمینه و امنیتی مورد نیاز را انجام دهند ؛ برای آشنایی بیشتر با مهاجرت به کانادا با دفتر شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید.

بیومتریک اندازه گیری ویژگی های فیزیکی منحصر به فرد برای اهداف مهاجرت به کانادا است و شامل اثر انگشت و عکس صورت است ، دولت کانادا مجموعه اطلاعات بیومتریک را گسترش داده تا همه افراد خو.اهان ویزاهای اقامت موقت ، مجوزهای کار ، مجوزهای تحصیلی و متقاضیان اجازه اقامت موقت (به استثنای اتباع ایالات متحده) برای ارائه اثر انگشت اقدام کنند ، تمامی متقاضیان اقامت دائم ملزم به ارائه اطلاعات بیومتریک نیز هستند.

به عنوان بخشی از فرآیند صدور مجوز، افسران CBSA مسافرانی را که واجد شرایط درخواست در یک ورودی (POE) برای موارد مجوز کار ، تحصیل و یا اجازه اقامت موقت هستند به صورت بیومتریک ثبت نام می کنند ، اگر برای ویزا های ذکر شده در بالا اقدام می کنید ، فقط باید هر 10 سال یک بار بیومتریک خود را ارائه دهید.

فهرست مطالب
روال انجام بیومتریک یا انگشت نگاری کانادا

روند انگشت نگاری ویزای کانادا

متقاضیان باید شخصاً در محل خدمات مجموعه بیومتریک حاضر شوند تا اثر انگشت خود را ارائه دهند و عکس دیجیتالی بگیرند.

مرحله 1 – در مرحله اول از  روند انگشت نگاری ویزای کانادا ،  اطلاعاتی در مورد وضعیت خود جمع آوری کنید.

به دنبال اطلاعات باشید و بررسی کنید که آیا به ویزا نیاز دارید یا خیر ، موسسه رجبی به شما کمک می کند بسته به موقعیت خود ، شرایط ویزای مورد نیاز خود و همچنین هزینه ارسال و مدارک پشتیبانی مورد نیاز را تعیین کنید.

مرحله 2- برنامه آنلاین خود را تنظیم کنید.

فرم درخواست ویزا را پر کنید.

برای ارسال درخواست ویزا، باید حداقل موارد زیر را ارائه دهید:

  •  سند مسافرتی سالم ، صادر شده کمتر از 10 سال پیش، با حداقل دو صفحه خالی
  •  2 تصویر شناسه اخیر با فرمت
  • مدارک پشتیبان بسته به وضعیت شما و برنامه شما
  •  هزینه درخواست به واسطه تشکیل پرونده است.

مرحله 3 – قرار ملاقات خود را رزرو کنید.

یک قرار ملاقات با مرکز درخواست ویزا ترتیب دهید ، مطمئن شوید که زمان کافی را قبل از تاریخ عزیمت خود در نظر گرفته اید.

روند انگشت نگاری ویزای کانادا

مرحله 4 – فایل خود را ارسال کنید.

شما باید با تمام مدارک مورد نیاز در قرار ملاقات حضوری خود داشته باشید ، همچنین یک کپی از هر مدرک از جمله پاسپورت و صفحات شناسنامه آن را به همراه داشته باشید ، ارسال درخواست ویزا حدود 20 دقیقه طول می کشد.

مرحله 5 – درخواست خود را پیگیری کنید.

در بیشتر موارد ، می توانید پیشرفت برنامه خود را پیگیری کنید ،برای جزئیات، به مسیر پیشرفت صفحه برنامه خود بروید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بیومتریک کانادا تا چه مدت اعتبار دارد ، مشاوران ما در کنار شما هستند تا تمام سوالاتتان را پاسخ دهند.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مراکز انجام انگشت نگاری و بیومتریک کانادا

اگر در خارج از کانادا هستید و برای اولین بار درخواست ویزا می دهید، می توانید مشخصات بیومتریک خود را در یک مرکز مجاز درخواست ویزا (VAC) در نزدیک ترین مرکز درخواست ویزا ازمانی که شخصاً برای ویزا درخواست می کنید ارائه دهید.

روال بیومتریک ویزای کانادا در ترکیه​

Canadian visa biometric / Turkey

روال بیومتریک ویزای کانادا در ترکیه

تمام ثبت نام های بیومتریک در آنکارا و استانبول فقط با تعیین وقت قبلی انجام می شود ، متقاضیان باید از طریق وب سایت به صورت آنلاین وقت رزرو کنند ، زمان قرار ملاقات شما به شما ایمیل خواهد شد.
رزرو قرار ملاقات با VFS Global برای ارسال درخواست ویزای کانادا و ثبت نام بیومتریک یک سرویس رایگان است ، مراقب افرادی باشید که ممکن است برای آن درخواست هزینه کنند.

از 02 نوامبر 2019، تعیین وقت قبلی برای ثبت نام بیومتریک در مرکز درخواست ویزای کانادا در ترکیه الزامی است ، معیارهای قرار ملاقات بیومتریک اضطراری به شرح زیر است:

  •  فوت یکی از اعضای فامیل مقیم کانادا
  •  یکی از اعضای فامیل در شرایط بحرانی ساکن کانادا

نامه قرار ملاقات برای حضور در مرکز درخواست ویزا در آنکار ، جزئیات تاریخ ، زمان و محل قرار ملاقات را همراه با سایر اطلاعات مربوطه ارائه می دهد ، توجه داشته باشید که باید 15 دقیقه قبل از زمان تعیین شده خود در مرکز درخواست ویزای کانادا حاضر شوید.

روال بیومتریک ویزای کانادا در امارات

برای انجام امور بیومتریک خود بایستی از قبل وقت ملاقات خود را تعیین می کنید ، برای تعیین وقت ملاقات می توانید هم به صورت آنلاین و هم حضوری اقدام کنید ، شما می توانید در ساعات کاری مشخص شده به مرکز درخواست ویزای کانادا در امارات مراجعه کنید تا این سرویس را درخواست کنید و همچنین با استفاده از روش سلف سرویس ، قرار ملاقاتی را تعیین کنید.

لطفا برای تعیین وقت به صورت آنلاین به وب سایت www.visa.vfsglobal.com مراجعه کرده و زمان مشخص برای ملاقات خود را انتخاب کنید.

شما باید دستورالعمل های ذکر شده در صفحه را دنبال کنید تا اعتبار ورود خود را ایجاد کنید و قرار ملاقاتی را تعیین کنید.

نامه قرار ملاقات ، جزئیات تاریخ ، زمان و محل قرار ملاقات را همراه با سایر اطلاعات مربوطه ارائه خواهد کرد ، باید 15 دقیقه قبل از زمان تعیین شده خود در مرکز درخواست ویزای کانادا حاضر شوید.

روال بیومتریک ویزای کانادا در امارات

با هر قصدی که می خواهید ویزای کانادا بگیرید ، مراحل انگشت نگاری را باید انجام دهید ، مقالات زیر همراستا با اهداف شماست.

روال بیومتریک ویزای کانادا در ارمنستان​

Canadian visa biometric / Armenia

روال بیومتریک ویزای کانادا در ارمنستان

برای دریافت ویزای کانادا می توانید به ارمنستان سفر کنید و مراحل بیومتریک و انگشت نگاری خود را در این کشور انجام دهید ، البته توجه داشته باشید که تعیین وقت ملاقات شما تنها به صورت آنلاین امکان پذیر است بنابراین با مراجعه به وب سایت می توانید وقت ملاقات خود را تعین کنید ، مرکز درخواست ویزا در کشور ارمنستان در شهر ایروان یعنی پایتخت این کشور قرار دارد و در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 8.30 تا 17 بعد از ظهر مشغول فعالیت هستند.

روال بیومتریک ویزای کانادا در گرجستان

یکی دیگر از گزینه های موجود برای دریافت ویزای کانادا و اقدام برای مراحل انگشت نگاری مراجعه به وب سایت مرکز ویزای کانادا در گرجستان در شهر تفلیس است ، در اولین مرحله بایستی برای قرار ملاقات به صورت آنلاین اقدام کنید ، این قرار ملاقات به صورت حضوری در روزهای دوشنبه تا جمعه در ساعت های 9 تا 17 برقرار خواهد بود.

سعی کنید 15 دقیقه قبل از قرار خود در محل حاضر شوید ، توجه داشته باشید که شما باید در قرار ملاقات درخواست ویزا خود شرکت کنید و نمی توانید کسی را به جای خود بفرستید.

فقط متقاضیان و یک والدین/ همراه با کودک زیر 18 سال مجاز به ورود به مرکز درخواست ویزا هستند ، اگر از طرف یک کودک زیر 14 سال برای ویزا درخواست می دهید ، آنها نیازی به حضور در قرار ملاقات ندارند زیرا نیازی به ارائه اطلاعات اثر انگشت خود ندارند.

روال بیومتریک ویزای کانادا در گرجستان
چه کسانی برای ویزای کانادا نیازی به انگشت نگاری ندارند؟

چه کسانی برای ویزای کانادا نیازی به انگشت نگاری ندارند؟

چه کسانی برای ویزای کانادا نیازی به انگشت نگاری ندارند؟ اگر چه ثبت بیومتریک یکی از مراحل مهم در صدور ویزا است برخی از افراد از انجام این مرحله معاف هستند ، آن ها شامل :

  •  کودکان زیر 14 سال؛
  • متقاضیان بالای 79 سال؛
  •  دیپلمات ها و مقاماتی که برای کارهای رسمی سفر می کنند.
  •  دارندگان ویزای ایالات متحده در حال عبور از کانادا؛
  •  مدعیان پناهندگی یا افراد محافظت شده که قبلاً بیومتریک ارائه کرده اند و برای مجوز تحصیل یا کار درخواست می کنند و متقاضیان اقامت موقت که دارای ثبت نام بیومتریک معتبر در پرونده هستند.

هزینه انگشت نگاری ویزای کانادا

هزینه انگشت نگاری ویزای کانادا چقدر است؟ برای ثبت نام بیومتریک به ازای هر نفر هزینه 85 دلار کانادا پرداخت می شود ، خانواده هایی که با هم درخواست می دهند فقط حداکثر هزینه بیومتریک تا 170 دلار کانادا را پرداخت می کنند ، توجه داشته باشید که هیچ هزینه ای برای تأیید بیومتریک وجود ندارد.

مدارک لازم برای بیومتریک کانادا

در هنگام حضور در هر یک از مراکز دریافت ویزای کانادا که پیش از این بیان شد ، بایستی مدارک لازم برای بیومتریک کانادا را همراه داشته باشید.

  •  از ایمیلی که جزئیات قرار ملاقات شما را تایید می کند پرینت بگیرید
  •  پس از رزرو نوبت دریافت کنید
  •  گذرنامه یا مدارک مسافرتی معتبر با حداقل 2 صفحه که دو طرف آن خالی را همراه داشته باشید ،
  •  پرینت فرم درخواست ویزا تکمیل شده (شامل 2 کپی از برگه های بارکد 2 بعدی) ارائه دهید
  •  تمام اسناد پشتیبانی فقط برای موارد بیومتریک یعنی نامه دستورالعمل بیومتریک (BIL)، نامه اعلان دریافت شده از دولت کانادا برای ارسال پاسپورت / اسناد شما ، صفحه داده های زیستی گذرنامه (2 کپی) و فرم رضایت VFS 2کپی
  •  اگر هزینه ویزا/بیومتریک را به صورت آنلاین پرداخت کرده اید یا خدمات اضافی را به صورت آنلاین خریداری کرده اید پرینت رسید خود را تحویل دهید.
مدارک لازم برای بیومتریک کانادا

زمان پردازش بیومتریک برای ویزای کانادا

فکر میکنید زمان پردازش بیومتریک برای ویزای کانادا چقدر است؟ اینکه چقدر سریع نامه دستورالعمل خود را دریافت می کنید به نحوه درخواست و زمان پرداخت هزینه بیومتریک بستگی دارد ، برای متقاضیان ویزای بازدید کننده و مجوز تحصیل یا کار، زمانی که برای ارائه مشخصات بیومتریک خود صرف می کنید، در زمان پردازش درخواست لحاظ نمی شود ، مقامات ویزا نمی توانند تا زمانی که اثر انگشت و عکس شما را دریافت نکرده اند ، رسیدگی به درخواست شما را آغاز کنند.

سوالات پر تکرار بایومتریک یا انگشت نگاری کانادا

برای ثبت نام بیومتریک برای هر نفر هزینه 85 دلار کانادا نیاز است ، اگر بصورت خانوادگی درخواست دهید حداکثر 170 دلار کانادا را باید پرداخت کنید.

خیر ، کودکان زیر 14 سال و افراد بالای 79 سال به آن نیازی ندارند.

فقط متقاضیان ویزا می توانند وارد حل شوند و اگر متقاضی زیر 18 سال سن دارد می تواند یک نفر همراه داشته باشد.

مرکز درخواست ویزا در ارمنستان در شهر ایروان ، پایتخت ارمنستان قرار دارد.

 روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 8.30 تا 17 بعد از ظهر می توانید به این مرکز مراجعه کنید.

 فوت یکی از اعضای فامیل مقیم کانادا و یا  شرایط بحرانی یکی از اعضای فامیل ساکن کانادا

مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی با توجه به نقش ثبت اثر انگشت در مراحل اخذ ویزا روال انجام بیومتریک یا انگشت نگاری کانادا را بررسی و بیان کردند ، برای کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید  همچنین در صورتیکه به دنبال راهی برای مهاجرت قانونی به کانادا میگردید ، حتما سری به مقاله مهاجرت به کانادا بزنید و با تمامی روش های مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

 

در انتها تجربه چند نفر از کلاینت ها را مشاهده کرده و برای دیدن باقی فیلم ها به بخش "ما تا حالا چیکار کردیم؟" بروید

پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه