قیمت خانه برای زندگی در کانادا

قیمت خانه برای زندگی در کانادا چگونه است؟ بطور سنتی ، از جمله جذابیتهای اصلی مهاجرت به کانادا برای بسیاری از مردم خرید خانه در این کشور بوده است ؛ اما این جذابیت خاص در سالهای اخیر کمرنگ‌تر شده و تازه‌واردان نسبت به سالهای گذشته از قدرت خرید کمتری برخوردارند.

در طول زمان قیمت مسکن در کانادا سیر افزایشی خود را ادامه داده ، اما قیمتها در بسیاری از کشورها یا با کمی تغییر روبرو بوده و یا اینکه روند کاهشی داشته است ؛ با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) درمورد قیمت خانه برای زندگی در کانادا می‌توانید مشورت نمایید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به کانادا را در کنار این محتوا بخوانید.

وقتی صحبت از خرید خانه می‌شود ، ونکوور کانادا را می‌توان بعنوان گرانترین شهر کانادا به حساب آورد و میانگین قیمت ملک در این منطقه 1,036,000 دلار است که این امر عمدتاً به دلیل آب‌و هوای معتدلتری است که ونکوور نسبت به سایر مناطق کانادا دارد ؛ با این وجود ، مناطقی چون اتاوا و تورنتو شامل بیشترین افزایش قیمتها در این حوزه بوده‌اند.

بطور کلی تورنتو پس از ونکوور با میانگین قیمت خانه 870000 دلار و کلگری و آلبرتا ، با میانگین قیمت مسکن 410،000 دلار و نیز مونترال و کبک با میانگین قیمت مسکن 435،000 دلار شامل مناطقی ارزان و گران از لحاظ تهیه مسکن در کانادا می‌باشند ؛ اتاوا ، علیرغم داشتن رشد 15.4 درصدی دارای میانگین قیمت 479,000 دلار است ، همچنین متوسط اجاره‌بهای یک آپارتمان تک خوابه در ونکوور 2000 دلار ، در تورنتو 2080 دلار ، در مونترال 1310 دلار و در اتاوا 1240 دلار می‌باشد.

فهرست مطالب
قیمت خانه برای زندگی در کانادا

نگاهی به قیمت خانه در سالهای مختلف

قیمت خانه در شهرهای بزرگ کانادا بیشتر از شهرهای اطراف و مناطق روستایی آن است و بالاترین قیمتها در کانادا در سواحل غربی در ونکوور یا بریتیش کلمبیا یافت می‌شود ؛ در ادامه نگاهی به قیمت خانه در سالهای مختلف خواهیم داشت ؛ در کانادا هوای بسیار سرد زمستانی و یا دوری از بازارهای اصلی بر قیمت خانه‌ها تاثیر گذاشته و منجر به کاهش قیمتها می‌شود ؛ مثلا قیمت مسکن در منطقه منیتوبا و نیز جزیره پرنس ادوارد پایین است.

در سال 2007 برای نخستین بار قیمتها در آلبرتا نسبت به انتاریو بالاتر رفت و قیمتها در کلگری نسبت به تورنتو افزایش بیشتری داشت اما در سال 2011 وضعیت برعکس شد و خانه‌های تورنتو و انتاریو بیش از کلگری و آلبرتا با افزایش قیمت روبرو شدند ؛ افزایش قیمت مسکن در کانادا در سالهای 2011 و 2012 اندک بود و در سالهای 2013 و 2014 قیمت مسکن در ونکوور و تورنتو افزایش داشت.

در سالهای 2015 و 2016 قیمت مسکن در بریتیش کلمبیا و انتاریو به بالاتر از میانگین ملی ادامه داد ؛ در سال 2016 در آلبرتا قیمت مسکن پس از کاهش در سال 2015 نسبتاً ثابت شد و در سال 2017 ، فروش خانه در کانادا کاهش یافته و قیمتها در اکثر استانها تثبیت شد.

در سال 2018 قانون 20 درصد پیش پرداخت اجرایی شد و از آوریل 2019 تا آوریل 2020 قیمت مسکن در تورنتو و اتاوا بیش از 10 درصد افزایش یافت و ونکوور گرانترین میانگین قیمت ملک شهری را در سال 2020 از آن خود کرد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

خرید خانه در کانادا با دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان آگاه و مجرب رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین مناطق جهت خرید مسکن در کانادا

بهترین مناطق جهت خرید مسکن در کانادا کجاست؟ کانادا با مرزهای بی پایان ، مناظر کوهستانی زیبا ، خط ساحلی ناهموار و چشم اندازهای شهری مدرن و پررونق ، چیزهای زیادی برای ارائه دارد ؛ برای انتخاب مکانی برای زندگی در کانادا می بایست به موارد مختلفی توجه نمود ؛ از جمله:

کیفیت زندگی: کانادا در یک نظرسنجی موفق شد تا رتبه نخست را در شاخص کیفیت زندگی در سال 2020 کسب کند.

بهترین مکانها برای زندگی: به لطف اقتصاد قوی ، نرخ جرم و جنایت پایین و آب و هوای عالی ، می توان اوکویل انتاریو را به عنوان بهترین مکان برای زندگی در کانادا انتخاب نمود ؛ اما انتاریو نه تنها بهترین مکان برای زندگی است ، بلکه به عنوان بهترین مکان برای مهاجران جدید ، سومین مکان برتر برای بازنشستگی و پنجمین مکان برتر برای تشکیل خانواده انتخاب شده است.

هزینه های زندگی: بر اساس شاخص هزینه های زندگی در سال 2020 ، وینیپگ ، ویکتوریا و ونکوور در بین 30 شهر گران جهان قرار گرفته اند.

مقرون بصرفه بودن املاک: بر طبق گفتهNumbeo  ، کانادا در فهرست مقرون به صرفه‌گی سال 2020 در مقایسه با دیگر کشورهای جهان در رتبه 85 قرار گرفته است ؛ اما در حقیقت ، مقرون به صرفه بودن املاک در کانادا ، بستگی به این دارد که به کدام ایالت مهاجرت کنید.

آب و هوا: آب و هوای کانادا بسیار متفاوت است ، لذا در زمان تحقیق درمورد قیمت خانه برای زندگی در کانادا ، حتما به این موضوع توجه کنید.

بهترین مناطق جهت خرید مسکن در کانادا

شرایط خارجی ها برای خرید ملک در کانادا

آیا خارجی ها می توانند در کانادا ملک خریداری کنند و شرایط خارجی ها برای خرید ملک در کانادا چیست؟ کانادا یک جامعه مهاجرپذیر است و این کشور مکانی مناسب برای فرصت‌های تجاری جدید ، کاوش در فضای باز و به طور کلی ، مکانی بسیار عالی برای زندگی است.

کانادا برای خارجی هایی که به دنبال خرید ملک هستند ، سیاست درهای نسبتاً باز را دارد و افراد غیر مقیم از حقوق مالکیتی مشابه با ساکنین برخوردار هستند ؛ همچنین برخی از ایالت ها دستورالعمل های خاصی دارند که باید رعایت شوند ، لذا اگر قصد دارید شش ماه یا کم تر در کانادا بمانید ، غیر مقیم محسوب می شوید ، اما اگر می خواهید بیش از شش ماه در یک سال در کانادا بمانید ، باید برای مهاجرت اقدام نمایید ؛ همچنین ، مشورت با یک وکیل جهت بررسی اسناد مورد نیاز برای بانک ها و مشاوران املاک کانادا ، به ویژه اگر در حال حاضر در کانادا زندگی نمی کنید ، ممکن است بسیار مفید باشد.

در آوریل 2017 ، دولت انتاریو مالیات بر سوداگرانه غیرمقیم (NRST) را معرفی کرد که مالیاتی 15 درصدی بر خرید ملک مسکونی در ناحیه Greater Golden Horseshoe منطقه تورنتو توسط اشخاصی است که شهروند یا ساکن دائمی کانادا نیستند.

مشاور املاک در کانادا ​

مشاور املاک در کانادا

اکثر امور مربوط به خرید و فروش یا اجاره خانه از طریق مشاور  املاک در کانادا انجام می‌شود ؛ در صورتیکه فروشنده از یک مشاور املاک استفاده کند ، این شخص هم هزینه‌های مشاور املاک و هم هزینه‌های شما را پرداخت خواهد کرد ؛ اما اگر فروشنده از طریق مشاور املاک اقدام نکند ، حتماً باید مشخص شود که چه کسی باید هزینه‌های مشاور املاک را بپردازد که در غیر این صورت ، هزینه ها ممکن است برای شما محاسبه شود.

بطور کلی ، توصیه می‌شود که هنگام خرید یا اجاره خانه در کانادا از طریق مشاور املاک اقدام نمایید ؛ زیرا علاوه بر اینکه فروشنده هزینه‌های مشاور املاک را می‌پردازد.

در صورتیکه بعنوان یک فرد غیر مقیم در کانادا باشید ، باید مطمئن شوید که مشاور املاک موردنظر از نکات مربوط به مالکیت اتباع خارجی مطلع است ،

 مشاور املاک:

  • برخی از دوندگی‌های یافتن خانه‌ای ایده آل را انجام می‌دهد.
  • دانش ارزشمندی از ملک و منطقه در اختیارتان خواهد گذاشت.
  • با قیمتهای بهتری می‌توانید مذاکره کنید.
  • در قراردادهای حقوقی کمک می‌کند.

از نظر قانونی مشاور املاک می‌بایست به منافع شما توجه کند و به یک منشور اخلاقی ملزم است.

لذا مشاور املاکی را بیابید که:

  • در شورای املاک و مستغلات یا معادل آن برای استان شما ثبت شده است.
  • محله را بخوبی بشناسد.
  • دارای تجربه بالا باشد.
  • مشاور املاک تمام وقت است (بسیاری این کار را بعنوان شغل دوم انجام می‌دهند).
  • توسط اشخاصی که به آنها مراجعه کرده اند ، توصیه شده و دارای نظرات خوب و معتبری باشد.

قیمت خانه برای زندگی در کشورهای مختلف را از طریق مطالعه مقالات زیر بررسی و مقایسه کنید.

هزینه های واقعی خرید خانه در کانادا

هزینه های واقعی خرید خانه در کانادا شامل چه مواردی هستند؟ در زمان تعیین محدوده قیمت مناسب برای خانه ، می بایست هزینه برای موارد دیگری نیز در نظر گرفته شود که در این مورد مشاور املاک می تواند کمک زیادی به شما کند ؛ برخی از هزینه های جانبی خرید خانه در کانادا ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • قیمت خرید
  • مالیات نقل و انتقال ملک یا زمین که این مالیات از استانی به استان دیگر متفاوت می باشد.
  • کارمزدهای احتمالی ارزیابی بانکی
  • هزینه های بازرسی خانه ؛ هر چند که بازرسی خانه بر طبق قانون ضروری نیست ، اما هرگز نباید ریسک خرید ملک بدون بازرسی را پذیرفت.
  • هزینه های بیمه مسکن
  • هزینه های حقوقی بستن قرارداد
  • برای خرید یک خانه نوساز باید مالیات کالا و خدمات (GST) یا مالیات فروش هماهنگ (HST) را پرداخت نمود ؛ لذا لازم است تا با فروشنده بررسی کنید که آیا این مورد در قیمت ذکر شده گنجانده شده است یا خیر.
  • اگر در منطقه Greater Golden Horseshoeانتاریو خانه خریداری کنید و مقیم یا شهروند نباشد ، باید مالیات 15 درصد (Non-Resident Speculation Tax (NRST را نیز در نظر بگیرید.
  • هزینه های closing feesکه می تواند شامل گواهی estoppel condominium یا مالیات شهرک باشد را نیز بررسی کنید که باز هم مشاور املاک می تواند در این مورد شما را راهنمایی کند.
  • هزینه های مربوط به ارسال وجوه به خارج از کشور
وکیل املاک در کانادا

وکیل املاک در کانادا

استفاده از تجربیات یک وکیل املاک در کانادا در مراحل خرید ملک معمول است ؛ کار اصلی این افراد بررسی اسناد ، جستجوی عنوان ، ثبت اسناد ، مراقبت از انتقال وجوه و به طور کلی کمک به افراد جهت جلوگیری از گرفتار شدن در دام شیادان و اشتباهات رایج است ؛ اما هر چه زودتر از یک وکیل کمک بگیرید بهتر است ؛ لذا ، یک وکیل نه تنها می تواند در زمان و هزینه ها صرفه جویی کند ، بلکه می توانند ریسک ها و خطرات را کاهش دهد.

اگر از طریق دوستان و خانواده نمی توانید وکیلی قابل اعتماد را پیدا کنید ، از طریق انجمن حقوقی استان خود یا از طریق مشاور املاک می توان وکیل املاک شایسته ای را یافت.

اگر در کانادا غیر مقیم هستید ، می بایست از وکیلی کمک بگیرید که با پیچیدگی های مالکیت املاک برای افراد خارجی آشنا باشد ؛ لذا ، این وکلا می توانند به شخص در امضای قرارداد و انتقال پول برای خرید خانه کمک کنند و لازم است تا یک وکیل در کانادا انتقال ملک را بین دو طرف امضا کند.

علاوه بر این ، نرم افزار تخصصی وجود دارد که اطلاعات مربوط به انتقال و همچنین سایر جنبه های معامله ملک را جمع آوری می کند که دسترسی به این نرم افزار فقط توسط وکلا امکان پذیر است.

خرید و فروش ملک در کانادا

خرید و فروش ملک در کانادا ممکن است فرآیندی بدیهی به نظر آید ، اما چیزهای زیادی در این امر و قیمت خانه برای زندگی در کانادا دخیل هستند ؛ لذا یک مشاور سرمایه‌گذاری می‌تواند به شخص در این زمینه کمک زیادی کند ؛ سوال رایجی که ممکن است در ذهن باشد اینست که آیا برای جستجوی ملک باید به کانادا سفر کرد؟

بطور کلی ، می‌توان املاک را بصورت آنلاین جستجو کرد و یک وکیل را برای انجام این کار استخدام نمود ؛ در حال حاضر خرید یک ملک تقریباً از هر کجای دنیا مقدور است ؛ اما با این وجود ، در فرآیند خرید ملک مراحل خاصی وجود دارند که طی آن لازمست تا فرد به کانادا سفر کند ، مانند زمانیکه شخص لازمست حساب بانکی باز کند که در فرآیند خرید ملک ضروری ست.

سایر فرآیندها ، مانند گرفتن مالکیت یک ملک که معمولاً بعنوان closing شناخته می‌شود ، واقعاً نیازی به حضور شخص در کانادا ندارد ؛ گذشته از این ، سایر متخصصان ، مانند یک شرکت مدیریت املاک ، می توانند به شما کمک کنند تا به دنبال مستاجران با کیفیت یا مدیریت ملک خود باشید.

البته این کار با هزینه انجام می‌شود و مزیت بزرگ استفاده از چنین خدماتی این است که می توان بدون نگرانی از فرایند خرید ملک و قیمت خانه برای زندگی در کانادا ، در زمینه ملک در این کشور سرمایه‌گذاری کرد ؛ مشاور یا شرکت مدیریت املاک باید از درک و تجربه لازم برای مالکیت خارجی خانه برخوردار باشد.

میانگین قیمت خانه برای زندگی در کانادا

میانگین قیمت خانه برای زندگی در کانادا چقدر است؟ آخرین داده‌های انجمن املاک و مستغلات کانادا (CREA) نشان می‌دهد که میانگین قیمت خانه برای زندگی در کانادا در ماه آوریل نسبت به یک ماه قبل اندکی کاهش داشته است ؛ بر طبق گزارش این سازمان ، میانگین قیمت انواع املاک مسکونی در کانادا در ماه مارس 796,068 دلار ، پیش از آن که در آوریل به 746,146 دلار کاهش یابد ، بوده است ؛ با این حال ، کانادایی ها همچنان در آوریل 2022 بیش تر از آوریل 2021 برای خرید خانه هزینه کرده اند و بازارهای بزرگ در سراسر کشور شاهد افزایش قابل توجهی در میانگین قیمت خانه نسبت به سال گذشته بوده است.

برخی از مناطق ، مانند سنت جان رشد متوسطی را در هزینه خانه گزارش داده اند ؛ قیمت های معیار MLS که توسط CREA گردآوری شده گویای این موضوع است که قیمت یک خانه معمولی در شهر در آوریل 2021 در حدود 268000 دلار بوده و دقیقا یک سال بعد همان خانه به 296200 دلار افزایش یافته است.

در همین حال ، به عنوان مثال ، میانگین قیمت یک خانه در منطقه کلان شهر تورنتو ، در آوریل 2022 به 1.35 میلیون دلار رسیده که از حدود 1.03 میلیون دلار فقط برای یک سال افزایش داشته است.

میانگین قیمت خانه برای زندگی در کانادا بر اساس منطقه مسکونی به شرح زیر خواهد بود:

منطقه آوریل 2022 (دلار) آوریل 2021 (دلار)
ونکوور بزرگ 1,374,500 1,155,700
منطقه Interior B.C 776,000 614,900
کالگری 511,600 437,400
ساسکاتون 338,500 327,900
وینی پگ 351,100 315,500
کلان شهر تورنتو 1,354,000 1,036,900
اتاوا 754,400 664,800
مونترال 573,100 488,300
مانکتن بزرگ 344,200 251,000
هالیفاکس - دارتموث 528,100 382,900
جزیره پرنس ادوارد 335,700 271,300
سنت جان 296,200 267,900

هزینه های مسکن در کانادا

اجاره و هزینه های مسکن در کانادا شامل هزینه های برق و خدمات ارتباطی است که بسته به استان متفاوت خواهند بود ؛ همچنین ، اجاره ها تحت تأثیر نوع خانه ای است که اجاره می شود.

با مشاوران گروه مهاجرتی رجبی در تماس باشید تا جزئیات بیش تری در خصوص قیمت خانه برای زندگی در کانادا به دست آورید.

هزینه های مسکن در تورنتو

هزینه های مسکن در تورنتو ، بیشترین هزینه زندگی شما را تشکیل می دهد ؛ لذا بسته به متراژ ملک ، میانگین نرخ اجاره در تورنتو به شرح جدول خواهد بود.

از دیگر هزینه های مربوط به مسکن ، هزینه های آب و برق و خدمات ارتباطی می باشد که معمولاً شامل اجاره نمی شود ؛ بر اساس بررسی ها ، میانگین هزینه ماهانه تورنتو هایدرو 104 دلار است ؛ همچنین ، بر طبق گزارش CRTC  در پایان سال 2019 ، خدمات مخابراتی ، از جمله تلویزیون ، تلفن و اینترنت در انتاریو به طور متوسط 169 دلار در ماه هزینه داشته که همه این موارد باعث می شود تا هزینه های مسکن برای 1 نفر در یک آپارتمان به سبک bachelor به حدود 1490 دلار ماهانه برسد.

نوع مسکن هزینه (دلار)
یک آپارتمان به سبک bachelor 1,217
یک آپارتمان 2 خوابه 1,680
یک آپارتمان 3 خوابه 1,918
یک خانه مستقل تک خانوار 3542

هزینه های مسکن در اتاوا

هزینه زندگی در اتاوا کم تر از تورنتو است و دلیل اصلی آن مربوط به هزینه های کمتر مسکن در اتاوا می باشد ؛ بر طبق نظرسنجی بازار اجاره CMHC برای اکتبر 2021 ، میانگین اجاره ماهانه و هزینه های مسکن در اتاوا در جدول آمده است.

با توجه به این که نرخ اجاره در اتاوا بسیار کمتر از تورنتو است ، می تواند منجر به صرفه جویی هزاران دلاری در سال برای شما شود ؛ با احتساب هزینه های برق و خدمات ارتباطی ، هزینه واقعی زندگی برای یک نفر در یک آپارتمان به سبک bachelor می تواند به 1314 دلار در ماه برسد.

نوع مسکن هزینه (دلار)
یک آپارتمان به سبک bachelor 1061
یک آپارتمان 2 خوابه 1547
یک آپارتمان 3 خوابه 1779
یک خانه مستقل تک خانوار 3004
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کارشناسان رجبی ؛ بهترین مشاور شما برای خرید ملک در خارج از کشور با هدف مهاجرت یا سرمایه گذاری.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

هزینه های مسکن در کبک

استان کبک همچنان به عنوان یکی از استان های کم هزینه در کانادا شناخته می شود و زندگی در کبک نه تنها باعث کاهش اجاره بها و قیمت خانه برای زندگی در کانادا می شود؛ بلکه قیمت برق کبک نیز بسیار کمتر از میانگین ملی یعنی 7.3 سنت در هر کیلووات ساعت می باشد.

اجاره های پایین به همراه هزینه های کم برق و خدمات ارتباطی ، زندگی در کبک را بسیار مقرون به صرفه می کند. این شهر مزایای دیگر همچون مدارس نمونه را نیز دارد که تحصیل در آنها نویدبخش آینده ای روشن خواهد بود . در عنوان تحصیل در مدارس کانادا به صورت دقیق به آن پرداخته ایم که توصیه می کنیم مطالهه ان را از دست ندهید.

میانگین اجاره ماهانه و هزینه های مسکن در کبک به شرح زیر می باشد:

نوع مسکن هزینه (دلار)
یک آپارتمان به سبک bachelor 640
یک آپارتمان 2 خوابه 945
یک آپارتمان 3 خوابه 1108
یک خانه مستقل تک خانوار 1888

هزینه های مسکن در مونترال

هر چند که منطقه متروپولیتن مونترال دومین منطقه پرجمعیت کانادا است ، اما هزینه های زندگی در مونترال در میان شهرهای بزرگ این کشور پایین‌ترین است و این امر تا حدی به دلیل پایین بودن اجاره بها و هزینه های مسکن در مونترال در مقایسه با سایر شهرهای بزرگ کانادا می باشد ؛ علاوه بر اجاره های پایین در این شهر ، هزینه های برق تنها 73 دلار برای میانگین 1000 کیلووات ساعت در ماه است ؛ همچنین ، 160 دلار در ماه برای خدمات ارتباطی باید در نظر گرفته شود و تمام این موارد منجر به هزینه ای 946 دلاری برای یک نفر در یک آپارتمان به سبک bachelor می شود.

میانگین هزینه های ماهانه مسکن در مونترال عبارتند از:

نوع مسکن هزینه (دلار)
یک آپارتمان به سبک bachelor 712
یک آپارتمان 2 خوابه 932
یک آپارتمان 3 خوابه 1146
یک خانه مستقل تک خانوار 3,192

هزینه های مسکن در کلگری

هزینه های مسکن در کلگری نیز با اجاره ای ارزان تامین می شود ؛ میانگین اجاره ماهانه در این منطقه به شرح جدول است.

بسیاری از این هزینه های پایین اجاره و زندگی در کلگری را می توان با مشکلات اقتصادی آلبرتا و کلگری در چند سال گذشته مرتبط ساخت ؛ اجاره های پایین ، علاوه بر قیمت برق 16.6 سنت در هر کیلووات ساعت و 166 دلار برای 1000 کیلووات ساعت و نیز خدمات ارتباطی با 180 دلار در ماه به این معنی است که هزینه های مسکن برای 1 نفر در یک آپارتمان به سبک bachelor در حدود 1275 دلار خواهد بود.

نوع مسکن هزینه (دلار)
یک آپارتمان به سبک bachelor 919
یک آپارتمان 2 خوابه 1350
یک آپارتمان 3 خوابه 1,431
یک خانه مستقل تک خانوار 2009

سوالات پر تکرار خوابگاه های دانشجویی چک

ونکوور کانادا را می‌توان بعنوان گرانترین شهر کانادا به حساب آورد و میانگین قیمت ملک در این منطقه 1,036,000 دلار است که این امر عمدتاً به دلیل آب‌و هوای معتدلتری است که ونکوور نسبت به سایر مناطق کانادا دارد.

 تورنتو پس از ونکوور با میانگین قیمت خانه 870000 دلار و کلگری و آلبرتا ، با میانگین قیمت مسکن 410،000 دلار و نیز مونترال و کبک با میانگین قیمت مسکن 435،000 دلار شامل مناطقی ارزان و گران از لحاظ تهیه مسکن در کانادا می‌باشند.

به لطف اقتصاد قوی ، نرخ جرم و جنایت پایین و آب و هوای عالی ، می توان اوکویل انتاریو را به عنوان بهترین مکان برای زندگی در کانادا انتخاب نمود ؛ اما انتاریو نه تنها بهترین مکان برای زندگی است ، بلکه به عنوان بهترین مکان برای مهاجران جدید ، سومین مکان برتر برای بازنشستگی و پنجمین مکان برتر برای تشکیل خانواده انتخاب شده است.

یک آپارتمان 2 خوابه 1,680
یک آپارتمان 3 خوابه 1,918

یک آپارتمان 2 خوابه 1547
یک آپارتمان 3 خوابه 1779

قیمت خانه برای زندگی در کانادا می تواند به عوامل مختلفی چون موقعیت و نوع مسکن ، متراژ ، امکانات و … بستگی داشته باشد ؛ لذا ، اگر قصد مهاجرت یا تحصیل در کانادا را دارید ، می توانید به توجه به شرایط خود به دنبال بهترین مسکن ها برای زندگی در کانادا باشید ؛ در صورتی که در خصوص قیمت خانه برای زندگی در کانادا سوالی دارید ، می توانید به متخصصان موسسه مهاجرتی رجبی اعتماد کنید ، چنانچه قصدتان مهاجرت تحصیلی است مقاله لینک شده را بخوانید و با برترین رشته ها و دانشگاه های این کشور آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه