مهاجرت کار آفرینی بریتیش کلمبیا

مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا یکی از روش های بسیار مناسب برای مهاجرت به این استان و کشور کانادا است که می تواند اقامت دائم این کشور را نیز به ارمغان آورد. بریتیش کلمبیا سومین استان بزرگ کشور کانادا است که سالانه مهاجرین بسیاری را به خود جذب می کند و طی سال های گذشته یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرین ایرانی در کشور کانادا بوده است.

برنامه کارآفرینی از زیرمجموعه‌های برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) می باشد که دارای 3 برنامه بوده و هدف هر کدام از آن ها جذب افراد خارجی است که سابقه راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار را داشته و یا قصد سرمایه گذاری و یا خرید یک بیزنس در کشور کانادا را دارند.

در ادامه این مقاله تیم مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) شرایط و هزینه هایی که برای مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا لازم است را به شما ارائه خواهند نمود.

نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که سرمایه گذاری و کارآفرینی در کشور کانادا به طور کلی نیازمند هزینه و بودجه نسبتا زیادی است، پس اگر قصد مهاجرتی ارزان قیمت به این کشور را دارید، مقاله کار در کانادا را مطالعه نمایید.

فهرست مطالب
مهاجرت کار آفرینی بریتیش کلمبیا

برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا چیست؟

باید در همین ابتدا بگوییم که مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا مخصوص مدیران و صاحبان مشاغل با تجربه ای است که قصد دارند باقی عمر خود را در این استان زندگی کنند. از مهم ترین شرایط امکان دسترسی به این برنامه داشتن تمکن مالی و بودجه بالا و همچنین داشتن سابقه و تجربه لازم در زمینه مدیریتی بیزنس مربوطه است.

سپس شما باید یک بیزنس در بریتیش کلمبیا خریداری نموده و پس از راه اندازی آن می‌توانید برای اخذ اقامت دائم کانادا درخواست دهید. این بیزنس می‌تواند کاملا نو و جدید باشد و یا از قبل در حال کار باشد. همچنین شما باید قادر به مدیریت این بیزنس باشید و مشارکت فعال و روزانه در آن داشته باشید.

برنامه کار آفرینی بریتیش کلمبیا دارای 3 روش کارآفرینی مختلف می باشد که به شرح زیر می باشند:

  • برنامه کارآفرینی اصلی بریتیش کلمبیا
  • برنامه کارآفرینی منطقه ای بریتیش کلمبیا
  • برنامه پروژه های استراتژیک بریتیش کلمبیا

پس برای ورود به این برنامه ابتدا شما باید بدانید برنامه کار آفرینی بریتیش کلمبیا چیست؟ کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز همه روزه آماده ارائه بهترین راهنمایی ها و مشاوره در این زمینه یا سایر روش های مهاجرتی به کانادا به شما عزیزان هستند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بعنوان سرمایه گذار و کارآفرین، شما میتوانید تحولی شگرفی را برای زندگی در خارج از کشور تجربه کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

برنامه کارآفرینی اصلی استان بریتیش کلمبیا

در ادامه بررسی مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا باید مد نطر قرار دهید که برای ورود به برنامه کارآفرینی اصلی استان بریتیش کلمبیا باید ابتدا یک بیزنس پلن خلاقانه و دقیق تهیه نمایید و آن را در سایت برنامه نامزد استانی بریتیش کلمبیا به همراه پیشنهاد سرمایه گذاری خود به ثبت برسانید.

در صورتی که درخواست شما تایید شود به شما مهلتی 90 روزه داده خواهد شد تا برای دریافت مجوز کاری کانادا اقدام کنید.

پس از اخذ مجوز کار دقت داشته باشید که فقط 1 سال به شما فرصت داده خواهد شد که به کانادا مهاجرت و نقل مکان نمایید.

پس از مهاجرت و رسدن به بریتیش کلمبیا باید در مدت 20 ماه بیزنس و تجارت خود را شروع و راه اندازی کنید.پس از انجام موارد فوق و راه اندازی بیزنس و مدیریت آن و عمل به تمامی شرایط لازم قادر به ارائه درخواست برای اقامت دائم کانادا می شوید.

برنامه کارآفرینی اصلی استان بریتیش کلمبیا

توصیه می کنیم که حتما از حضور شخص یا موسسه مهاجرتی که دارای تجربه و سابقه عملی در انجام این مراحل است، در کنار خود بهره مند شوید تا با اتلاف وقت و همچنین هزینه های بیهوده مواجه نشوید. تیم مشاورین ما همواره آماده ارائه بهترین کمک ها در این زمینه به شما عزیزان هستند.

شرایط برنامه کارآفرینی اصلی استان بریتیش کلمبیا

دقت کنید که پیش از شروع به اقدام باید حتما از شرایط برنامه کارآفرینی اصلی استان بریتیش کلمبیا اطلاع به روز و کاملی داشته باشید چون معمولا این شرایط سالانه یا شش ماهه با تغییراتی همراه هستند که در حال حاضر اصلی ترین موارد آن به شرح زیر می باشد:

عنوان تغییرات
سابقه کار در 10 سال گذشته حداقل 3 سال به عنوان مالک بیزنس
حداقل 4 سال به عنوان مدیر ارشد بیزنس
ترکیبی از حداقل 1 سال سابقه به عنوان مالک و 2 سال به عنوان مدیر ارشد بیزنس
میزان دارایی خالص حداقل 600 هزار دلار
میزان حداقل سرمایه گذاری شخصی حداقل 200 هزار دلار
مدرک تحصیلی حداقل دیپلم یا 36 ماه سابقه کار به عنوان مالک بیزنس و مالکیت 100 کسب و کار
میزان مالکیت بیزنس حداقل مالک یک سوم از بیزنس در بریتیش کلمبیا
مدرک زبان معادل حداقل نمره 4 CLB در انگلیسی یا فرانسه

مقالات زیر به شما در شناخت هرچه بیشتر کشور کانادا و اقامت در این کشور کمک می کند

برنامه کارآفرینی منطقه ای بریتیش کلمبیا

در رابطه با برنامه کارآفرینی منطقه ای بریتیش کلمبیا باید در همین ابتدا توجه داشته باشید که این برنامه تا 31 مارس 2024 فعال خواهد بود و هنوز برای بعد از این زمان اطلاع رسانی خاصی انجام نشده است. اما باید بدانید که این برنامه مختص کارآفرینانی می باشد که قصد ایجاد، راه اندازی و مدیریت یک بیزنس در استان بریتیش کلمبیا را دارند، اما در شهرها و مناطق کوچکتر این استان.

بسیار مهم است بدانید که برای مهاجرت کار آفرینی بریتیش کلمبیا از این طریق شما نمی توانید هر بیزنس و شغلی را انتخاب و راه اندازی نمایید. این مناطق فقط کار آفرینانی را می‌پذیرند که کسب و کارهای مهم برای آن منطقه را راه اندازی کنند. نکته مهم دیگر اینکه کارآفرینانی که قصد خرید بیزینسی از پیش موجود را دارند، باید از طریق برنامه کارآفرینی اصلی بریتیش کلمبیا اقدام کنند و از طریق برنامه منطقه ای امکان خرید بزنسی در حال کار وجود ندارد.

ضمنا راه اندازی بیزنس از طریق برنامه کارآفرینی منطقه ای بریتیش کلمبیا در همه جای ایالت ممکن نیست و فقط درمناطقی که مورد تائید هستند این امکان وجود دارد، این مناطق شامل موارد زیر می شوند:

ضمنا راه اندازی بیزنس از طریق برنامه کارآفرینی منطقه ای بریتیش کلمبیا در همه جای ایالت ممکن نیست و فقط درمناطقی که مورد تائید هستند این امکان وجود دارد، این مناطق شامل موارد زیر می شوند:

  • تامپسون – اوگاناکان
  • جزیره ونکوور
  • کاریبو
  • کوتنای
  • سرزمین اصلی ( جنوب غربی )
  • منطقه ساحل شمالی
  • منطقه شمال شرقی

شرایط برنامه کارآفرینی منطقه ای بریتیش کلمبیا

شما برای اینکه بتوانید از طریق برنامه کارآفرینی منطقه ای بریتیش کلمبیا به این کشور مهاجرت کنید و در ایالت بریتیش کلمبیا کارآفرینی نمایید، باید بتوانید برخی شرایط مورد نیاز این امر را برآورده سازید. دقت داشته باشید که این شرایط نیز باید حتما به روز و دقیق باشند چون هر از مدتی با تغییر مواجه می شوند. اما برخی از مهم ترین شرایط برنامه کارآفرینی منطقه ای بریتیش کلمبیا به شرح زیر می باشند:

عنوان تغییرات
سابقه کار در 10 سال گذشته حداقل 3 سال به عنوان مالک بیزنس
حداقل 4 سال به عنوان مدیر ارشد بیزنس
ترکیبی از حداقل 1 سال سابقه به عنوان مالک و 2 سال به عنوان مدیر ارشد بیزنس
میزان دارایی خالص حداقل 600 هزار دلار
میزان حداقل سرمایه گذاری شخصی حداقل 200 هزار دلار
مدرک تحصیلی حداقل دیپلم یا 36 ماه سابقه کار به عنوان مالک بیزنس و مالکیت 100 کسب و کار
میزان مالکیت بیزنس حداقل مالک یک سوم از بیزنس در بریتیش کلمبیا
مدرک زبان معادل حداقل نمره 4 CLB در انگلیسی یا فرانسه

برنامه پروژه های استراتژیک بریتیش کلمبیا

برنامه پروژه های استراتژیک بریتیش کلمبیا در اصل برای هدف قرار دادن شرکت های موفق خارجی است که در این ایالت شعبه یا شعب خود را راه اندازی نمایند. برای اینکه شرکت شما بتواند برای این برنامه واجد شرایط شناخته شود، باید درآمد سالانه قابل توجهی داشته باشد و همچنین مدیران و کارکنان باتجربه و خبره ای در این شرکت مشغول به کار باشند.

در روند این برنامه، شرکت ها می توانند تا 5 کارمند کلیدی خود را برای مدیریت فعالیت های شعبه شرکت در بریتیش کلمبیا پیشنهاد نمایند. در این صورت شما می توانید از طریق ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا ، کارمندان مهم و موردنیاز را به شعبه واقع در بریتیش کلمبیا منتقل کنید.

برای اینکه شرکت های خارجی بتوانند از برنامه کارآفرینی پروژه های استراتژیک بریتیش کلمبیا استفاده کنند، لازم است هم خود شرکت ها و هم کارمندانی که برای این برنامه معرفی می کنند دارای شرایطی باشند که در ادامه آن ها با خواهیم گفت. پس توجه داشته باشید که این روش مهاجرت کار آفرینی بریتیش کلمبیا مختص کمپانی ها و شرکت های فعال بزرگ است.

شرایط برنامه پروژه های استراتژیک بریتیش کلمبیا

همانطور که گفتیم شرکت ها و کارمندانی که قصد دارند از طریق برنامه پروژه های استراتژیک بریتیش کلمبیا به این ایالت مهاجرت کرده و بیزنس خود را در آن جا گسترش دهند باید شرایطی را دارا باشند. در ادامه برخی از مهم ترین شرایط برنامه پروژه های استراتژیک بریتیش کلمبیا را مشاهده می نمایید:

عنوان تغییرات
میزان سرمایه گذاری حداقل 500 هزار دلار
شرایط استغال زایی به ازای هر کارمند کلیدی که ارسال می‌کنند، سه شغل تمام وقت جدید برای شهروندان کانادایی ایجاد نمایند

دقت داشته باشید که کارمندانی که قصد مهاجرت از این طریق دارند، نباید هیچ سوء سابقه ای در کانادا یا کشور مبدا خود داشته باشند. همچنین اگر این افراد درخواست پناهندگی در کانادا را داده باشند باید حتما به شرایط آن ها رسیدگی شده باشد و افرادی که جریان پناهندگی آنان در حال بررسی است به هیچ عنوان قادر به اقدام از این طریق نیستند.

سوالات پر تکرار مهاجرت کار آفرینی بریتیش کلمبیا

بله، این روش برای شهروندان ایرانی نیز در دسترس بوده و یکی از روش های مورد علاقه هموطنانمان طی سال های گذشته بوده است.

 بله، یکی از مزایای اصلی و بسیار مهم اقدام از طریق برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا، امکان اخذ اقامت دائم می باشد.

بله، یکی از شرایط اصلی اقدام از این طریق داشت تجربه کاری مدیریتی مرتبط با بیزنس مورد درخواست به مدت زمان مشخص است.

این موضوع باتوجه به برنامه انتخابی متفاوت می باشد و از 300 تا 600 هزار دلار کانادا را در بر بگیرد.

این میزان نیز باتوجه به برنامه انختبی متفاوت است و حداقل از 100 هزار تا 300 هزار دلار کانادا را شامل می شود.

برای کسب اطلاعات بیش تر در رابطه با مهاجرت کار آفرینی بریتیش کلمبیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی تماس حاصل کرده و یا به صورت حضوری در دفاتر غرب و مرکزی تهران و شیراز از مشاوره های کارشناسان خبره ما بهره مند شوید. ضمنا مقاله مهاجرت به کانادا را نیز در سایت موسسه قرار دادیم تا شما بتوانید جزئیات لازم برای نقل مکان به این کشور را کاملا شناخته و بررسی کنید.

اعتبار شرکت مهاجرتی رجبی را از زبان متقاضیان مهاجرت به کانادا بشنوید

نمایش ویدیو درباره v-iliaaboei
نمایش ویدیو درباره کیوان کوروش نژاد
نمایش ویدیو درباره خانم تنها و پسرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه