ویزای مالتیپل کانادا

ویزای مالتیپل کانادا برای کسانی که به دنبال اخذ ویزایی با انعطاف پذیری بالا برای گشت و گذار ، دیدار با خانواده یا دوره های آموزشی کوتاه مدت زیر شش ماه هستند ، گزینه مناسبی می باشد . در حال حاضر همه برنامه های ویزای اقامت موقت به صورت ویزای مالتیپل در نظر گرفته می شوند.

میلیون ها بازدید کننده و گردشگر سالانه به کانادا می روند تا با دوستان و خانواده خود دیدار کنند یا زیبایی های طبیعی این کشور را تجربه کنند . شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این مقاله با ارائه اطلاعات سریع ویزای مالتیپل کانادا به شما کمک می کند تا بتوانید با فراهم نمودن تمامی شرایط به راحتی به این ویزا دست یابید.

ویزای مالتیپل کانادا برای اتباع خارجی است که تمایل به بازدید از کانادا برای مدت زمان محدودی دارند و می خواهند در پایان اقامت خود این کشور را ترک کنند ، این ویزا برای اتباع خارجی است که قصد دارند برای مدت اقامت حداکثر شش ماهه و بیش از یک بار در یک دوره حداکثر ده ساله به کانادا رفت و آمد کنند.

ویزای مالتیپل به اتباع خارجی اجازه می دهد تا در تعطیلات به کانادا بروند ، یا خانواده دیدار کنند و یا در برخی موارد در یک موسسه آموزشی کانادایی تحصیل نمایند که بستگی به مقررات حمایت از مهاجرین و پناهندگان دارد. در صورتی که بتوانید اجازه تحصیل بگیرید ، نیازی به ویزای تحصیلی نداشته و در عین حال از امکانات آموزشی به راحتی بهره مند خواهید شد.

توصیه می کنیم تا پس از پایان این عنوان حتما مقاله ما در رابطه با مهاجرت به کانادا را مطالعه کنید تا به تمامی جزئیات لازم دراین باره برسید.

 

 

فهرست مطالب
ویزای مالتیپل کانادا

انواع ویزای مولتیپل کانادا

برای دریافت ویزای مالتیپل کانادا می توانید به انواع مختلفی از این ویزا دست یابید . انواع ویزای مالتیپل کانادا را می تواند در دسته های زیر جای داد:

 

اعتبار ویزای مولتی کانادا 

اعتبار ویزای مولتی کانادا در بیشتر کشور ها ۱۰ سال است و در اصل ویزای مولتی کانادا تا یک ماه قبل از پایان اعتبار پاسپورت معتبر است و از آنجا که اعتبار پاسپورت ایرانی ۵ سال می باشد ، ویزای مولتی کانادا در ایران با عنوان ویزای ۵ ساله کانادا نیز شناخته می‌شود.

از این رو فرد با دریافت این نوع ویزا در هر بار ورود می تواند حداکثر ۶ ماه در خاک این کشور اقامت داشته و به هر یک از اهداف مجاز نظیر گردشگری ، دیدار اقوام و خانواده ، شرکت در کنفرانس و همایش علمی و یا حتی دوره آموزشی کوتاه‌مدت دست یابد.

نوع ویزا شرایط
ویزای سینگل فرد یک بار اجاره ورود به کشور کانادا را دارد .
ویزای دابل فرد اجازه دو بار ورود به این کشور را دارد.
ویزای مالتیپل فرد می تواند چندین بار به این کشور ورود و خروج کند
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

به آسانی موفق به دریافت ویزای مالتیپل کانادا از طریق کارشناسان رجبی شوید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

افراد واجد شرایط دریافت ویزای مالتیپل کانادا

برای اینکه واجد شرایط ویزای مولتی کانادا باشید ، باید به افسر سفارت نشان دهید که شرایط قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان ( IRPA ) را داشته و می توانید موارد زیر را در پرونده تان ارائه دهید:

  • به صورت حتمی قصد ترک خاک کانادا پس از اتمام اقامت خود دارید.
  • نشان دهید که پول کافی برای خود و اعضای خانواده تان در کانادا و هم جهت بازگشت به کشور خود را دارید.
  • صرفا قصد کار یا تحصیل در کانادا را ندارید ، مگر اینکه مجاز به انجام این کار باشید.
  • قانونمند هستید و سابقه فعالیت مجرمانه ندارید.
  • خطری برای امنیت کانادا نداشته و از سلامتی کافی برخوردار هستید ( در صورت لزوم معاینه پزشکی باید انجام داد ).

دقت داشته باشید که تنها برآورده کردن شرایط ویزای مالتیپل کانادا کافی نبوده و تصمیم نهایی توسط افسر ویزا گرفته می شود . به عنوان مثال افرادی که به دنبال شرکت در یک سمینار یا رویداد علمی هستند ، به احتمال بالایی می توانند به این ویزا دست یابند.

چنانچه به دنبال دریافت ویزای کشور کانادا هستید ، می توانید یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور یعنی تحصیل در کانادا را مطالعه کرده و به آسانی با دریافت مشاوره از کارشناسان ما به ویزای این تحصیل برسید.

مدارک مورد نیاز ویزای مولتی کانادا

مدارک موردنیاز ویزای مولتی‌کانادا به شرح زیر است و دقت داشته باشید که مدت زمان پردازش ویزای مالتیپل کانادا در هر کشوری متفاوت و بستگی به پرونده فرد دارد . در کل این ویزا در حدود دو هفته تا سه ماه زمان میبرد.

  • یک قطعه عکس بیومتریک ۵/۳ در ۵/۴ رنگی جدید با زمینه سفید به همراه فایل عکس
  • اصل گذرنامه فعلی و اصل کلیه گذرنامه های قبلی ( اسکن تمامی ویزاهای دریافتی طی ۱۰سال گذشته ) در صورت وجود
  • ترجمه شناسنامه
  • ترجمه سند ازدواج
  • ترجمه اسناد ملکی همچون خانه ، مغازه و زمین
  • گواهی تمکن مالی از بانک به همراه پرینت گردش حساب ۴ ماه گذشته
  • گواهی اشتغال به کار برای متقاضی
  • بیمه نامه برای مدت زمان سفر
  • دعوت نامه رسمی و معتبر ( در صورت وجود )
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت هواپیما

شایع ترین دلایل ریجکتی ویزای مالتیپل کانادا

دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که درخواست ویزای شما رد شود و حتی با ارائه تمامی موارد خواسته شده موفق به دریافت ویزا نشوید . البته نمی توان برای تمامی افراد مواردی یکسان را بیان نمود و باید برای هر شخص دلایل به صورت دقیق بررسی شود . از این رو توصیه می کنیم تا ضمن بررسی و فراهم نمودن شرایط دقیق دریافت ویزای مالتیپل کانادا ، حتما با مشاورین ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تماس بگیرید تا بتوانید با خیالی آسوده برای این ویزا اقدام نمایید.

شایع ترین دلایل ریجکتی ویزای مالتیپل کانادا
  • عدم تمکن مالی کافی با توجه به مدت ویزا و افراد همراه
  • سابقه سفر به سایر کشورهای جهان
  • کمبود چشم انداز اشتغال در کشور خودتان3
  • عدم ارائه اسناد به صورت صحیح و دقیق
  • وضعیت شغلی فعلی ( عدم اشتغال ) 
  • نداشتن اعضای خانواده در کشور خود
  • مدت درخواست اقامت 
  • عدم توضیح هدف واقعی از سفر
  • نداشتن دارایی شخصی در کشور خودتان
  • سابقه اقامت بیش از حد مجاز در کانادا یا هر کشور دیگری
  • داشتن سابقه کیفری بسته به جرم
  • داشتن مشکلات سلامتی جدی 

 

 

 

 

 

 

 

هزینه ویزای مولتی کانادا

هزینه درخواست ویزا مولتی کانادا ۱۰۰ دلار و هزینه انگشت‌ نگاری ۸۵ دلار است ، یعنی درکل هر متقاضی ملزم به پرداخت ۱۸۵ دلار کانادا به صورت آنلاین و از طریق کردیت کارت معتبر بین‌‎المللی به سفارت این کشور خواهد بود.
در صورت تقاضا ویزا مولتی کانادا به صورت خانوادگی ، هزینه ویزا حداکثر برای کل خانواده ۵۰۰ دلار و هزینه انگشت ‌نگاری در مجموع ۱۷۰ دلار کانادا خواهد بود.

وقت ‌سفارت و انگشت‌نگاری ویزای مالتیپل کانادا

متقاضیان ایرانی برای ارسال درخواست ویزای مالتیپل کانادا باید به صورت آنلاین از طریق سایت سفارت و یا وی اف اس گلوبال اقدام به ثبت درخواست خود نمایند ، در این روش ابتدا باید اقدام به ایجاد حساب کاربری ، تکمیل فرم درخواست ویزا ، ارسال مدارک و ارائه هزینه های درخواست و انگشت نگاری نمود و در نهایت برای مصاحبه حضوری در کنسولگری حضور یافت و مدارک اصلی را ارائه کرد .

اما از آنجا که سفارت کانادا در این فعالیتی ندارد ، متقاضیان ایرانی برای مصاحبه باید به کشور های همسایه نظیر ترکیه ، امارات و یا ارمنستان مراجعه نمایند.

مزایای ویزای مالتیپل کانادا

مزایای ویزای مالتیپل کانادا

 با دریافت ویزای مالتیپل کانادا می توانید به مزایای زیر دست یابید:

  • به شما اجازه می دهد تا در طول مدت اعتبار ویزا از هر کشوری به کانادا وارد شود.
  • مدت ویزا طولانی بوده و ایرانیان می توانند تا 5 سال از آن استفاده کنند.
  • دارنده این ویزا امکان اقامت ۶ ماهه برای هر بار ورود به خاک کانادا را دارا است.
  • امکان بررسی شرایط سرمایه گذاری در کانادا با این ویزا
  • امکان افتتاح حساب کانادایی با این نوع ویزا در برخی بانک های کانادا
  • امکان گذراندن دوره های تحصیلی زبان یا کالج

البته برای برخی از افراد که به دنبال دیدن اعضای خود در این کشور هستند ، می توان دیدار را بزرگ ترین مزیت دانست که برای بسیاری از کشورهای جهان ، همین امکان نیز وجود ندارد.

شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) با مشاوران مجرب و خبره خود آماده ارائه کلیه خدمات مرتبط با ویزای مالتیپل کانادا می باشد و شما عزیزان می توانید جهت دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر در کلیه امور مهاجرتی با دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز به شما عزیزان می باشد.

حتما سوالات پرتکرار ما را در ادامه مطالعه نموده و یا از طریق بخش دیدگاه نیز با ما در تماس باشید . همچنین مطالعه عنوان کار در کانادا خالی از لطف نخواهد بود و می توانید از یکی از بهترین روش های مهاجرتی به این کشور مطلع شوید.

 

سوالات پر تکرار ویزای مالتیپل کانادا

ویزای مالتیپل کانادا برای اتباع خارجی است که مایل به بازدید از کانادا برای مدت زمان محدودی ( شش ماه ) هستند و قصد دارند در پایان اقامت خود کانادا را ترک کنند.

اعتبار ویزای مولتی کانادا در بیشتر کشور ها 10 سال است و تا یک ماه قبل از پایان اعتبار پاسپورت معتبر است ، اما از آنجا که اعتبار پاسپورت ایرانی 5 سال می باشد ، ویزای مولتی کانادا در ایران با عنوان ویزای ۵ ساله کانادا نیز شناخته می‌شود.


هزینه درخواست ویزا مولتی کانادا ۱۰۰ دلار و هزینه انگشت‌ نگاری ۸۵ دلار است . یعنی درکل هر متقاضی ملزم به پرداخت ۱۸۵ دلار کانادا به صورت آنلاین و از طریق کردیت کارت معتبر بین‌‎المللی به سفارت این کشور خواهد بود. در صورت تقاضا ویزا مولتی کانادا به صورت خانوادگی ، هزینه ویزا حداکثر برای کل خانواده ۵۰۰ دلار و هزینه انگشت ‌نگاری در مجموع ۱۷۰ دلار کانادا خواهد بود.

بله ، نداشتن دارایی مانند خانه ، اتومبیل یا شغل در کشور متقاضی ممکن است توانایی فرد در اثبات ارتباط با کشور خودش را تحت تأثیر قرار دهد و عاملی در ریجکت شدن ویزای مولتی کانادا باشد.

در ادامه نیز پیشنهاد می شود تا با سایر ویزاهای کشور کانادا نیز آشنا شوید:

پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه عناوین زیر از سایر روش های ورود به کانادا مطلع شوید:

در پایان نیز می توانید موفقیت های ما در دریافت ویزای کانادا را تماشا کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه