اجاره و خرید ملک در کانادا

اجاره و خرید ملک در کانادا یکی از موارد کلیدی است که بایستی در هنگام مهاجرت به این کشور به آن توجه داشت.

مانند هر سفر بین المللی ، افراد تازه وارد معمولا اقامت اولیه خود را قبل از ورود رزرو می کنند و انتخاب ترجیحی معمولاً یک اقامتگاه موقت برای روزها یا هفته های اولیه است ، برای اقامت دائمی تر و طولانی مدت ، افراد تازه وارد اغلب به جای خرید مستقیم ، اولین خانه خود را در کانادا اجاره یا اجاره می کنند.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد نحوه مهاجرت به کانادا با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید و یا مقاله لینک شده را بخوانید تا با تمام روش های قانونی مهاجرت به کشور رویاها آشنا شوید.

زمان مورد نیاز برای یافتن مکان می تواند بسته به تقاضا – عرضه و نرخ جای خالی در بازار اجاره شهر کانادایی که به آن نقل مکان می کنید متفاوت باشد ، به دلیل دلایل مربوط به سابقه اعتباری و اثبات اشتغال ، بسیاری از تازه واردان ، ایمن کردن مکان های اجاره ای در شهرهای بزرگ مانند تورنتو را چالش برانگیز می دانند ؛ از سوی دیگر ، اگر قصد زندگی در حومه شهرها یا شهرهای متوسط یا کوچک را دارید ، پیدا کردن مکانی برای اجاره یا خرید نسبتاً ساده تر است.

در این مقاله ، ما راهنمایی هایی را در مورد کلیه هنجار ها ، الزامات و فرآیند های مربوط به اجاره یا خرید یک ملک را ارائه می دهیم تا بتوانید آگاهانه و آماده برای شروع فصل جدید زندگی خود در کانادا با اطمینان خاطر وارد شوید.

فهرست مطالب
اجاره و خرید ملک در کانادا

روناک ، همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در ویدئو و پادکست ارائه شده با شما در خصوص نحوه اجاره و خرید ملک در کانادا صحبت می کند ، خلاصه مهم ترین موضوعات این مقاله ، در این فایلها ارائه شده تا شما بتوانید در مدت زمان کمتری با مهمترین موضوعات این مقاله آشنا شوید.

پادکست اجاره و خرید ملک در کانادا​

نمایش ویدیو درباره اجاره و خرید ملک در کانادا

بازار مسکن در کانادا

بازار مسکن در کانادا به سمت شیب تند می رود زیرا افزایش سریع نرخ وام مسکن در کانادا ، ناشی از افزایش نرخ بانک مرکزی کانادا ، ثبات قیمت مسکن در کانادا را تهدید می کند ، برای جولای 2022 ، میانگین قیمت خانه در کانادا 629971 دلار بود که 5 درصد نسبت به سال گذشته و 5 درصد نسبت به ماه گذشته کاهش داشت ؛ این یک انحراف شگفت ‌آور از دستاورد های خیره‌کننده ‌ای است که در اوایل سال جاری مشاهده شد ، زمانی که یک رکورد قیمت تمام وقت در فوریه 2022 شکسته شد ، میانگین قیمت خانه در کانادا اکنون برای پنجمین ماه متوالی به صورت ماهانه کاهش یافته است.

در مقایسه با اوج 816720 دلاری فوریه 2022 ، میانگین قیمت فروش در کانادا اکنون 23 درصد از آن ماه رکوردشکنی کاهش یافته است ؛ این بدان معناست که میانگین قیمت خانه در کانادا در مدت پنج ماه در حال حاضر 23 درصد یا نزدیک به 190000 دلار کاهش یافته است ، در همین حال ، قیمت بنچمارک MLS همچنان شاهد رشد سالانه مثبت قیمت بود ، قیمت خانه معیار کانادا 7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و به 782,300 دلار برای ژوئیه 2022 رسید ، اما نسبت به ماه قبل 3 درصد کاهش یافته است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

یافتن برترین روش های خرید ملک در کانادا با راهنمایی مشاوران و متخصصان هلدینگ بزرگ رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

عوامل موثر بر قیمت خانه در کانادا​

Factors affecting house prices Canada

عوامل موثر بر قیمت خانه در کانادا

عوامل موثر بر قیمت خانه در کانادا​ کدامند؟ در چند سال گذشته به دلیل افزایش تقاضا برای خانه و املاک ، سرعت بالایی در املاک و مستغلات در کانادا وجود داشته است ، با این حال ، عوامل بسیاری بر این بازار تأثیر می گذارد ؛ بنابراین توصیف این بازار دشوار است ، میزان تقاضا ، محدودیت های دولت ، نرخ بهره وام مسکن و در دسترس بودن برخی از عواملی هستند که بر بازار املاک و مستغلات تأثیر می گذارند ، اجازه دهید هر یک از آنها را با جزئیات بررسی کنیم.

مالیات نقل و انتقال زمین

مالیات نقل و انتقال زمین یکی از داغ ترین موضوعاتی است که بسیاری از خریداران را تحت تاثیر قرار می دهد ، این بازار برای برخی از سرمایه گذاران تنبیهی و خودسرانه تلقی می شود ، انتظار می رود مستاجرین هزینه های نگهداری ، خدمات آب و برق و مالیات بر دارایی را بپردازند ؛ تخمین زده می شود که این مبلغ حدود دو درصد از کل هزینه یک خانه باشد ، مالیات انتقال زمین ، کمیسیون و مالیات برخی از هزینه های اضافی هستند که هنگام خرید ملک در کانادا تحمیل می شوند ، آلبرتا تنها استانی در کانادا است که مالیات نقل و انتقال زمین ندارد.

افرادی که در انتاریو زندگی می کنند برای ملکی که ارزش خالص آن بیش از 1 ، 000 ، 000 دلار است ، باید تا 15745 دلار مالیات بپردازند ؛ علاوه بر این ، آنها همچنان باید 15725 دلار اضافی به شهرداری بپردازند ، این کاملا پوچ است ، این چیزی است که باید تجدید نظر شود و کاهش یابد ، به هر حال ، این موضوعی است که بازار املاک و مستغلات در تورنتو و سایر شهرهای بزرگ کانادا را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

ارزش دلار کانادا

وقتی صحبت از این بازار می شود ، تضعیف دلار کانادا می تواند تأثیر مثبت یا منفی داشته باشد ، برخی از افراد استدلال می کنند که کانادایی ها می توانند با به حداقل رساندن هزینه های سفر خود برای خرید ملک ، پول زیادی را پس انداز کنند ، این برای کانادایی هاست ، مهم است که به یاد داشته باشید که افراد غیر مقیم اکثر املاک و مستغلات این کشور را دارند ، بیشتر آنها مورد علاقه روند نزولی پول محلی هستند ، زمانی که دلار کانادا قوی باشد قیمت خانه ها بسیار بالاست.

نرخ بهره

این یکی دیگر از مسائل جدی است که نباید دست کم گرفت ، این نرخ ها همیشه در حال افزایش هستند ، این امر منجر به گرانی خانه ها در چند دهه گذشته شده است ، در واقع ، اکثر کارگزاران وام مسکن و اقتصاددانان به سرمایه گذاران می گویند که برای نرخ های بهره بالا در سال های آینده آماده شوند ، این نرخ‌ ها عمدتا توسط سیاست‌ های بهره ایالات متحده و فدرال رزرو آن ‌ها تعیین می‌شوند که همگی به شدت به نرخ ‌های کانادا مرتبط هستند.

تفاوت قیمت خانه در کانادا بر اساس منطقه شهری

تفاوت قیمت خانه در کانادا بر اساس منطقه شهری در کانادا چگونه است؟ قیمت خانه در مناطق مرکزی شهر های بزرگ بیشتر است و با دورتر شدن از مرکز شهر به تدریج کاهش می یابد ، این نظریه به عنوان نظریه اجاره پیشنهادی شناخته می شود که اولین بار توسط اقتصاددان آمریکایی ویلیام آلونسو (1964) ارائه شد ، این نظریه ریشه در این واقعیت دارد که:

 زمین در مناطق مرکزی شهر کمیاب است ؛ پتانسیل برای ترافیک زیاد نشان می‌دهد که خرده ‌فروشان مایل به پیشنهاد پول کلان برای تضمین اجاره هستند بنابراین زمین نزدیک به مرکز شهر گران تر است ، اما علاوه بر این ملاحظات نظری استفاده از زمین ، زندگی در مرکز شهر اغلب با موارد زیر رفت و آمد های کوتاه تر و دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی و خدمات مشخص می شود.

اما این الگو ممکن است در طول همه‌گیری COVID-19 تغییر کرده باشد ، حرکت به سمت کار از راه دور در بسیاری از بخش‌ های اقتصاد ، زندگی نزدیک به دفتر را از مزیت کمتری برخوردار کرد ، بسیاری از خدماتی که ساکنان مرکز شهر معمولا از آن‌ ها لذت می‌برند در زمان ‌های مختلف در طول همه‌گیری بسته بودند تمایل به فضای زندگی بیشتر ممکن است بسیاری از کانادایی ها را تشویق کرده باشد که در حومه شهرها به دنبال ملک باشند ، جایی که زمین ها و خانه ها معمولا بزرگتر و مقرون به صرفه تر هستند.

تفاوت قیمت خانه در کانادا بر اساس منطقه شهری

تفاوت قیمت خانه در اتاوا با سایر شهر های کانادا

طبق داده های انجمن املاک و مستغلات کانادا (CREA) ، میانگین قیمت خانه در کانادا از سپتامبر 2021 ؛ 686650 دلار بوده است ، به غیر از اینکه بگوییم این قیمت نسبت به سال گذشته بیش از 13 درصد افزایش داشته است ، این آمار برای خریداران خانه چندان مفید نیست.

برای هر استان و هر شهر بزرگ در هر استان ، به‌روزترین میانگین قیمت مسکن را در ادامه گزارش می‌کنیم ، میانگین قیمت یک خانه در اتاوا اکنون 633,444 دلار است که نسبت به آگوست 2021 ، 0.8 درصد افزایش داشته است ، این عدد شامل همه خانه های مسکونی و کاندو ها می شود ؛ تفاوت قیمت خانه در اتاوا با سایر شهر های کانادا را ادامه بیشتر بررسی می کنیم.

تفاوت قیمت خانه در اتاوا با سایر شهر های کانادا

بریتیش کلمبیا

در بریتیش کلمبیا ، میانگین قیمت خانه 913,471 دلار بود ، کمترین میانگین قیمت مسکن در این استان در مناطق شمالی با قیمت خانه به طور متوسط ​​کمتر از 400000 دلار است ؛ متوسط ​​درآمد در بریتیش کلمبیا حدود 53400 دلار است ، یعنی قیمت یک خانه حدود 17 برابر متوسط ​​درآمد است.

آلبرتا

در آلبرتا ، میانگین قیمت خانه 401,705 دلار بود ، متوسط ​​درآمد در آلبرتا حدود 61800 دلار است ، به این معنی که میانگین قیمت خانه حدود 6.5 برابر درآمد متوسط ​​است ؛ آلبرتا به عنوان یک نیروگاه کشاورزی و صنعتی شناخته شده است که برخی از بالاترین درآمد های خانوار در کانادا را دارد.

ونکوور

گران ترین منطقه در بریتیش کلمبیا ونکوور با میانگین قیمت خانه 1,174,000 دلار بر اساس BCREA بود ، ونکوور یکی از داغ ترین و گران ترین بازار های مسکن در کانادا است ، این شهر مرکز اصلی سواحل غربی کانادا است و در نتیجه از تجارت زیادی سود می برد ، مردم همچنین به دلیل آب و هوای مطلوب و نزدیکی به کوه و دریا جذب این شهر می شوند.

تورنتو

تورنتو همراه با ونکوور یکی از بزرگترین بازار های املاک و مستغلات در کانادا است ، میانگین قیمت یک خانه در تورنتو 1,136,280 دلار بوده است که آن را دومین شهر گران این کشور می کند ، تورنتو بزرگترین شهر کانادا است و توجه داخلی و بین المللی زیادی را به خود جلب می کند ، بنابراین قیمت های بالایی را برای املاک و مستغلات ایجاد می کند.

قیمت خانه در کشورهای مختلف دنیا چقدر است؟ مقالات زیر را بخوانید و مقایسه کنید.

کلگری

گران ترین قیمت مسکن در آلبرتا در شهر کلگری با میانگین قیمت مسکن 460100 دلار طبق هیئت املاک کلگری است ، این شهر از لحاظ تاریخی قیمت ‌های پایین ‌تری نسبت به سایر شهر های بزرگ کانادا داشته است ، که آن را به انتخابی محبوب برای مقرون به صرفه بودن تبدیل کرده است ، دیگر شهر بزرگ آلبرتا ، ادمونتون ، میانگین قیمت‌ های 377554 دلاری را تجربه کرد که آن را به شهر ارزان ‌تری نسبت به کلگری برای املاک و مستغلات تبدیل کرد.

انتاریو

در انتاریو میانگین قیمت خانه 887290 دلار بود ؛ متوسط ​​درآمد در انتاریو حدود 55500 دلار است ، به این معنی که میانگین قیمت خانه حدود 16 برابر درآمد متوسط ​​است ، انتاریو پر جمعیت ترین استان کانادا است و در جنوب آن بسیار پرجمعیت است ؛ ارزان ترین خانه ها در انتاریو در “شمال” مانند خلیج تاندر و سادبری قرار داشتند.

ساسکاچوان

در ساسکاچوان ، قیمت معیار خانه 286600 دلار ؛ متوسط درآمد در ساسکاچوان حدود 54300 دلار است ، قیمت معیار یک خانه حدود 5 برابر درآمد متوسط است ، ارزان ترین خانه ها در ساسکاچوان در مناطق شمالی بتلفورد و ملویل با قیمت های بسیار کمتر از 200000 دلار هستند.

رجینا

رجینا گران ترین شهر در ساسکاچوان است ، اگرچه املاک و مستغلات در این شهر و استان ، به طور کلی ، مقرون به صرفه تر از سایر مناطق در کانادا است ، قیمت یک خانه در رجینا به طور متوسط ​​335656 دلار است.

مونترال

مونترال به ‌راحتی گران ‌ترین شهر کبک است ، زیرا تا حدودی دومین شهر پرجمعیت کانادا است ، یک خانه یک خانواده در مونترال با قیمت متوسط ​​500,250 دلار فروخته می شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب بهترین شهر کانادا برای خرید ملک با راهنمایی دقیق کارشناسان و متخصصان رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مانیتوبا

در منیتوبا ، میانگین قیمت خانه 321,504 دلار بود ؛ متوسط ​​درآمد در منیتوبا حدود 49600 دلار است ، به این معنی که میانگین قیمت خانه حدود 6.5 برابر درآمد متوسط ​​است.

وینیپگ

وینیپگ بزرگترین و گران ترین شهر منیتوبا است ،میانگین قیمت یک خانه مستقل طبق هیئت املاک منطقه ای وینیپگ 364,817 دلار بود.

کبک

در کبک ، میانگین قیمت خانه 459,955 دلار بود ، متوسط ​​درآمد در کبک حدود 51700 دلار است ، به این معنی که میانگین قیمت خانه حدود 8.8 برابر میانگین درآمد است.

ساسکاتون

ساسکاتون ، دیگر شهر بزرگ ساسکاچوان و بزرگترین استان ، از نظر قیمت با رجینا قابل مقایسه است اگرچه خانه ها به طور متوسط ​​ارزان تر بودند.

اجاره ماهانه در کانادا چقدر است؟

اجاره ماهانه در کانادا چقدر است؟ قیمت اجاره ماهانه آپارتمان در کانادا بسته به تعد اتاق خواب و منطقه شهری متفادوت است ، هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز 1205 دلار کانادا ، یک خوابه خارج از مرکز 980 دلار کانادا ؛ سه خوابه در مرکز 1,958 دلار کانادا و سه خوابه خارج از مرکز 1,593 دلار کانادا است.

روند خرید املاک و مستغلات در کانادا

خرید ملک در کانادا مانند هر گونه سرمایه گذاری در کانادا مستلزم طی کردن مراحل خاص خود است ، روند خرید املاک و مستغلات در کانادا را در ادامه بررسی می کنیم :

  1. یک دلال معاملات ملکی پیدا کنید.

بیشتر فروش خانه از طریق یک مشاور املاک انجام می شود ، خبر خوب این است که اگر فروشنده از یک مشاور املاک استفاده می کند ، هم هزینه دلال و هم هزینه شما را پرداخت می کند ؛ اگر فروشنده از مشاور املاک استفاده نمی کند ، حتما توافق کنید که چه کسی هزینه های دلال را پرداخت می کند – اگر این کار را نکنید ، این هزینه ها ممکن است به صورت فاکتور برای شما تمام شود.

  1. یک وام مسکن از پیش تعیین شده دریافت کنید.

اگر به وام مسکن نیاز دارید ، پاسخ این سوال به سرعت و بدون شرایط نا مشخص به شما گفته می شود ، به عنوان یک قانون سرانگشتی ، بر اساس شرکت وام مسکن و مسکن کانادا (CMHC) ، هزینه های مسکن ماهانه نباید از 30 درصد درآمد ناخالص ماهانه و کل بار بدهی ماهانه شما تجاوز کند.

  1. ملکی پیدا کنید.

خیلی خوب است قبل از صحبت با یک مشاور املاک بدانید که به دنبال چه نوع ملکی هستید.

  1. وکیل املاک خود را در جریان قرار دهید و قرارداد را ببندید.

در کانادا در جریان گذاشتن یک وکیل در مراحل بعدی خرید ملک رایج است ، کار اصلی آنها بررسی اسناد ، جستجوی عنوان ، ثبت اسناد ، مراقبت از انتقال وجوه ، و به طور کلی کمک به شما برای جلوگیری از گرفتار شدن در هر گونه تله است.

How find property / Canada

نحوه یافتن ملک در کانادا

راه های زیادی برای یافتن خانه یا آپارتمان برای اجاره و خرید ملک در کانادا وجود دارد ، شما می توانید از دوستان خود بپرسید ، از آگهی های طبقه بندی شده در روزنامه ها ، مراکز اجتماعی ، تابلو اعلانات در مغازه ها دیدن نمایید ، آگهی های طبقه بندی شده آنلاین را بررسی کنید ، از وب سایت های آژانس اجاره بازدید کنید ، از یک سازمان که در خدمت مهاجران است کمک بخواهید ، به آژانس های املاک حق کمسیون پرداخت کنید تا به شما کمک کند خانه اجاره ای پیدا کنید ، از محله ها دیدن کنید و به دنبال تابلو های “برای اجاره یا برای فروش ” در خانه ها یا ساختمان ها بگردید.

نحوه یافتن ملک در کانادا​

قرارداد های اجاره در کانادا

قرارداد های اجاره در کانادا معمولا انتظارات شما به عنوان مستأجر و قوانینی را که باید از آنها پیروی کنید مشخص می کند ، قرارداد اجاره معمولی نیز شامل موارد زیر خواهد بود:

  • نام مستاجر و صاحبخانه ، آدرس و اطلاعات تماس
  • مدت زمان اجاره
  • مبلغ اجاره ماهانه و تاریخ سررسید ( معمولا اول ماه )
  • پرداخت قبوض آب و برق ( به عنوان مثال ، گرما ، آب ، برق ) ، اگر در اجاره گنجانده نشده باشد.
  • شرایط فسخ قرارداد اجاره
  • اطلاعات افزایش اجاره (چه زمانی صاحبخانه می تواند افزایش یابد و چقدر)
  • مبلغ و شرایط سپرده گذاری

قرارداد اجاره شما یک سند قانونی است ، بنابراین مطمئن شوید که همه چیز را به طور کامل بخوانید و قبل از امضا آن را درک کنید ، با خیال راحت از یک وکیل نیز آن را بررسی کنید.

هنگامی که قرارداد اجاره را امضا می کنید ، باید یک سپرده اجاره را به عنوان پیش پرداخت تحویل دهید ؛ با فرض اینکه خسارتی به ملک وارد نشده است ، پس از تخلیه محل در پایان قرارداد ، باید به شما بازگردانده شود ؛ اجاره ملک یکی از گزینه های موجود برای مسکن مورد نیاز افرادی است که تحصیل در کانادا را انتخاب کرده اند.

صورتحساب خدمات در کانادا ​

Service Billing / Canada

صورتحساب خدمات در کانادا

برخی از اجاره ها شامل برخی یا همه خدمات شما مانند برق ، گرما ، آب ، تلویزیون کابلی یا تلفن می شود ، اگر آنها شامل اجاره شما نمی شوند ، خودتان مسئول پرداخت این خدمات آب و برق هستید ، اگر هزینه صورتحساب خدمات در کانادا ​را پرداخت می کنید ، همیشه در سررسید پرداخت کنید وگرنه از شما بهره دریافت می شود ، اگر چندین پرداخت را از دست بدهید ، ممکن است شرکت خدمات شما را قطع کند و این موضوع را به دفاتر اعتباری گزارش دهد.

مالیات بر خانه در کانادا

مالیات بر دارایی مالیاتی است که بر اموال متعلق به یک شخص حقیقی یا حقوقی دیگر ، مانند یک شرکت ، پرداخت می شود ، به طور معمول ، مالیات بر دارایی یک مالیات ارزشی بر املاک است که می تواند یک مالیات پس رونده در نظر گرفته شود ، توسط دولت کانادا محاسبه می شود و توسط صاحب ملک پرداخت می شود ، مالیات بر خانه در کانادا معمولا بر اساس ارزش اموال متعلقه از جمله زمین است ، با این حال ، بسیاری از حوزه های قضایی نیز دارایی های شخصی ملموس ، مانند اتومبیل ها و قایق ها را مالیات می دهند.

هر شهرداری در سراسر کانادا نرخ مالیات بر دارایی سالانه خود را تعیین می کند ، به طور معمول ، این عدد بین محدوده 0.5٪ تا 2.5٪ قرار می گیرد ، توجه داشته باشید که اندازه ملک شما ، آنچه برای آن پرداخت کرده اید و درآمد شما هیچ نقشی در میزان مالیات بر دارایی شما ندارد ، مالیات بر دارایی یکی از هزینه های زندگی در کانادا به شمار می آید.

اخذ اقامت با خرید ملک در کانادا

بدیهی است که چند کشور وجود دارند که به خارجی ها اجازه می دهند در صورت داشتن املاک در کشور مذکور ، وضعیت شهروندی را در این کشور دریافت کنند ، اما متاسفانه ، کانادا یکی از این کشور ها نیست و اخذ اقامت با خرید ملک در کانادا ممکن نیست.

این یک واقعیت ثابت شده است که خرید ملک در کانادا هیچ فرد غیر مقیمی را واجد شرایط شهروندی خودکار کانادا نمی کند ، هر غیر شهروندی در کانادا ابتدا باید پروسه مهاجرت را طی کند تا بتواند شهروند کامل شود.

با این حال ، مردم از سراسر جهان مجاز به خرید ملک در کانادا بدون محدودیت در نوع یا ارزش املاک هستند ؛ با این حال ، مهم است که توجه داشته باشید که داشتن ملک به هیچ وجه وضعیت مهاجرت شما را تسهیل نمی کند.

بسیاری از اتباع خارجی دارای یک ملک برای تعطیلات یا ثبت شرکت در کانادا هستند ، شما نیز می توانید از کانادا دیدن کنید ، با ویزای بازدیدکننده معتبر برای مدت محدود ، معمولا حداکثر 6 ماه در سال ، خرید کنید و در خانه خود زندگی کنید ، باید توجه داشته باشید که اگر سرمایه گذاری املاک و مستغلات را صرفا به دلایل مهاجرت انجام می دهید ، خرید یک کسب و کار در کانادا ممکن است منجر به ورود سریعتر به این کشور به جای خرید ملک شود.

سوالات پر تکرار اجاره و خرید ملک در کانادا

جولای 2022 ، میانگین قیمت خانه در کانادا 629971 دلار بود که 5 درصد نسبت به سال گذشته و 5 درصد نسبت به ماه گذشته کاهش داشت.

میزان تقاضا ، محدودیت های دولت ، نرخ بهره وام مسکن و در دسترس بودن از عوامل تاثیر گذار بر بازار ملک در کانادا هستند.

میانگین قیمت یک خانه در اتاوا اکنون 633,444 دلار است که نسبت به آگوست 2021 ، 0.8 درصد افزایش داشته است ، این عدد شامل همه خانه های مسکونی و کاندو ها می شود.

هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز 1205 دلار کانادا ، یک خوابه خارج از مرکز 980 دلار کانادا ؛ سه خوابه در مرکز 1,958 دلار کانادا و سه خوابه خارج از مرکز 1,593 دلار کانادا است.

  1. یک دلال معاملات ملکی پیدا کنید
  2. یک وام مسکن از پیش تعیین شده دریافت کنید.
  3. پیدا کردن ملک
  4. وکیل املاک خود را در جریان قرار دهید و قرارداد را ببندید

مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی یکی از مسایل کلیدی برای مهاجرت یعنی اجاره و خرید ملک در کانادا را بررسی کردند ، شما می توانید با تماس با دفاتر موسسه در شیراز و تهران از جزئیات شرایط مهاجرت و دریافت اقامت در این کشور مطلع شوید ، همچنین از آنجا که خرید ملک نوعی سرمایه گذاری در کانادا محصوب می شود ، شما می توانید با مطالعه مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا با شیوه های دیگر سرمایه گذاری در این کشور هم آشنا شوید و مراحل ثبت یا خرید شرکت را بدانید.

هزینه ها و شرایط اجاره و خرید ملک در کشور های مختلف را در مقالات زیر بخوانید ، در کدام کشور با خرید ملک اقامت می گیرید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه