اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا

اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا یکی از محبوب ترین و آسان ترین روش ها برای مهاجرت و زندگی در این کشور می باشد. امروزه کانادا یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرتی در دنیا است و افراد زیادی از سراسر جهان این کشور زیبا را برای زندگی انتخاب می کنند.

برنامه های مهاجرتی زیادی برای ورود به کانادا وجود دارد و هر فرد می تواند با توجه به شرایط و ترجیحات خود یکی از این روش ها را برای مهاجرت برگزیند. برنامه مهاجرتی استان منیتوبا یکی از برنامه های نامزد استانی این کشور است که به این استان اجازه داده تا با استخدام کارگران ماهر از سراسر جهان، مشکل کمبود کارگران ماهر خود را حل کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه مهاجرتی از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (مؤسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) در تماس باشید.

در حال حاضر متقاضیان می توانند از طریق برنامه مهاجرتی استان منیتوبا، اقامت دائم کشور کانادا را به دست آورده و به همراه خانواده خود در این کشور زندگی کنند. این برنامه در سال 2015 تأسیس شد و به متقاضیان این امکان را داده تا طی یک سال به این کشور مهاجرت کنند. طبق آمار در سال گذشته حدود 4547 مهاجر به منیتوبا مهاجرت کرده و در این استان به اشتغال و زندگی پرداخته اند. جهت آشنایی با دیگر روش های مهاجرتی به این کشور مطالعه مقاله به روز و جذاب مهاجرت به کانادا را از دست ندهید.

فهرست مطالب
اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا

برنامه کارگران ماهر منیتوبا

برنامه کارگران ماهر منیتوبا یکی از محبوب ترین و بهترین گزینه های مهاجرتی در این استان می باشد که به منظور تامین نیاز بازار کار منیتوبا ایجاد شده است. هر ساله کارگران آموزش دیده و با تجربه که دارای مهارت های لازم این استان هستند می توانند از طریق برنامه کارگران ماهر به این استان سفر کرده و با اشتغال در آن اقامت دائم کانادا را به دست آورند.

برای اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا باید برخی شرایط و الزامات را دارا باشید و یکی از مهم ترین این الزامات تحصیلات است. فردی که قصد دارند از طریق برنامه کارگران ماهر به این استان مهاجرت کنند باید حتما در زمینه شغلی خود، از دانشگاه دارای مدرک تحصیلی معتبر باشند. علاوه بر این داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در منیتوبا الزامی می باشد. این پیشنهاد شغلی باید تمام وقت باشد و بتوانید در آن به میزان کافی درآمد به دست آورد.

برای اخذ اقامت کانادا، باید حداقل شش ماه به طور مداوم برای کارفرمای فعلی کار کرده باشید و مجوز کار معتبر به دست آورید. از طرفی تسلط به زبان انگلیسی بسیار ضروری است و شما باید بتوانید به راحتی از این زبان استفاده کنید و حین مهاجرت تمکن مالی خود را نشان دهید. از طرفی مهارت و پتانسیل شما باید مورد نیاز منیتوبا باشد تا بتوانید به راحتی در این استان شغل مورد نظر خود را پیدا کنید و در طولانی مدت به رشد و توسعه بازار کار کمک کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب خلاقانه ترین شیوه های مهاجرت با دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان خبره رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

لیست مشاغل مورد تقاضا منیتوبا

بخش مهمی از اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا انتخاب شغلی است که با توجه به نیازهای این استان باشد و در منیتوبا تقاضای زیادی داشته باشد. امروزه کارگرانی که مهارت های مورد نیاز بازار استان را دارند، شانس بیشتری برای قبولی در این برنامه داشته و می توانند در کوتاه ترین زمان روند مهاجرت خود را با موفقیت به پایان برسانند. لیست مشاغل مورد تقاضا منیتوبا شامل مشاغل زیر می شود.

  • مشاغل بازرگانی، مالی و اداری: مدیر مالی، مدیر منابع انسانی، مدیر کارگزاری بیمه، املاک و مالی، حسابرسان و حسابداران مالی و…
  • مشاغل علوم طبیعی و کاربردی: مهندسی، معماری، کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی، زیست شناسی و دانشمندان مرتبط، ریاضیدانان، آماردانان و…
  • مشاغل بهداشتی: داروسازی، متخصص تغذیه، فیزیوتراپیست، مشاور، تکنسین آزمایشگاه، دندانپزشکی
  • مشاغل علوم اجتماعی، آموزش، خدمات دولتی: وکالت، روانشناسی، مددکار اجتماعی، پژوهشگران و…
  • مشاغل هنری، فرهنگی، تفریحی و ورزشی: طراح گرافیک، مربیان تناسب اندام، طراحان داخلی
  • مشاغل فروش و خدمات: خرده فروشی، نمایندگان املاک، آشپزی، نانوایی و…
  • مشاغل تجارت، حمل و نقل و اپرا تورهای تجهیزات: مدیر ساخت و ساز، سازندگان ابزار و قالب، کارگران خطوط برق و کابل، لوله کش، نجار
  • شغل منحصر به فرد در صنعت اولیه: کشاورزی
  • مشاغل مربوط به انرژی: مهندسین قدرت و اپراتورهای سیستم های قدرت

با این حال ما تنها به برخی از مشاغل مهم این لیست برای اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا اشاره کردیم، لذا توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات کامل تر و مشاهده لیست کامل حتما به سایت رسمی اداره مهاجرت استان منیتوبا کانادا، مهاجرت فرمایید.

برنامه تحصیلات بین المللی منیتوبا

برنامه تحصیلات بین المللی منیتوبا یکی دیگر از برنامه های مهاجرتی بسیار محبوب در این استان است که هر ساله توسط طیف وسیعی از مردم انتخاب شده و به صورت اختصاصی برای فارغ التحصیلان موسسات آموزشی و دانشگاه های استان در نظر گرفته می شود. 

برای اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا باید ابتدا یکی از موسسات آموزشی مینتوبا را برای تحصیل انتخاب کرده و مدرک خود را به دست آورید. در بین رشته های تحصیلی، رشته زبان در این برنامه مهاجرتی گنجانده نشده و دانشجویان این رشته نمی توانند از جریان تحصیلات بین الملل استان منیتوبا بهرمند شوند.

برنامه تحصیلی انتخاب شده باید حتما یک برنامه تمام وقت و حداقل یک ساله باشد. همچنین باید در حین تحصیل یا پس از اخذ مدرک، در این استان شغلی پیدا کنید و حداقل شش ماه برای یک کارفرما کار کرده باشید. این شغل باید تمام وقت و تحت یک مجوز کار معتبر توسط اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا باشد. حداقل شرایط سنی برای این برنامه بین 21 تا 35 سال می باشد. فرد باید تمکن مالی را اثبات کرده و دارای مدرک زبان معتبر فرانسوی یا انگلیسی باشد. جریان تحصیلات منیتوبا دارای سه مسیر اصلی است.

برنامه تحصیلات بین المللی منیتوبا
  • مسیر اشتغال شغلی: فارغ التحصیلان بین المللی می توانند از طریق این مسیر اقدام کنند.
  • مسیر کارآموزی فارغ التحصیلان: برای دانشجویان در مقطع دکترا یا کارشناسی ارشد می باشد.
  • مسیر دانشجویی کارآفرین: مناسب برای دانشجویانی که قصد دارند کسب‌ و کار خود را در استان راه ‌اندازی کنند.

برنامه سرمایه گذاری منیتوبا

برنامه سرمایه گذاری منیتوبا یکی دیگر از بهترین برنامه های مهاجرتی در این استان است که برای تمامی کارآفرینان با تجربه در دسترس می باشد. امروزه کارآفرینانی که قصد دارند تا در استان منیتوبا کسب و کار خود را راه اندازی کرده یا کسب و کاری را خریداری کنند می توانند از این برنامه استفاده کنند.

MPNP یا همان برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، خود دارای دو جریان اصلی مهاجرتی است که هر کدام از این روش ها دارای شرایط و الزامات خاص خود هستند. این برنامه به دو شاخه اصلی برنامه کارآفرینی و سرمایه گذاری مزرعه تقسیم می شود.

مسیر کارآفرینی برای مهاجرینی مناسب است که قصد دارند در استان منیتوبا کسب و کاری برای خود ایجاد کنند. این افراد باید ابتدا اجازه کار موقت را دریافت کرده و پس از ایجاد شرکت، که شرایط توافقنامه عملکرد تجاری را داشته باشد، می توانند برای اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا درخواست دهند.

در کنار این مسیر مهاجرتی، برنامه سرمایه گذاری مزرعه قرار گرفته که برای سرمایه گذاران و کارآفرینان با تجربه ایست که قصد خرید یا ایجاد مزرعه ای را در این استان دارند. امروزه این برنامه نیز در کشور کانادا بسیار محبوب است و طیف وسیعی از افراد از این روش برای اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا استفاده می کنند. در ادامه به بررسی شرایط هر کدام از این مسیرهای مهاجرتی می پردازیم.

برنامه کارآفرینی منیتوبا

برنامه کارآفرینی منیتوبا

برنامه کارآفرینی منیتوبا به افراد این اجازه را داده که برای خرید، شراکت یا ایجاد یک کسب و کار استان منیتوبا را انتخاب کرده و از این طریق اقامت این استان را به دست آورند. برای این که بتوانید از طریق مسیر کارآفرینی اقامت استان منیتوبا را به دست آورید باید ابتدا به عنوان مدیر ارشد یا صاحب یک کسب و کار تجربه کاری مرتبط داشته باشید.

این تجربه کاری باید حداقل سه سال در پنج سال گذشته باشد و جالب است بدانید صاحبان صنایع نسبت به مدیریت ارشد امتیاز بیشتری خواهند داشت. از طرفی اگر قصد دارید تا در یک کسب و کار شریک شوید، باید حداقل 33% در آن شرکت مالکیت داشته باشید تا شرایط دریافت امتیاز و اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا را به دست آورید.

از طرفی تسلط به زبان و داشتن حداقل سطح 5 CLB/NCLC ضروری می باشد. تحصیلات در این برنامه مهاجرتی خیلی زیاد الزامی نیست و تحصیلات شما حداقل باید معادل مدرک دبیرستان کانادا باشد. در مسیر کارآفرینی کانادا هیچ گونه حداقل و اکثر شرایط سنی ای وجود نداشته اما داوطلبان بین 25 تا 49 سال می توانند امتیاز بیشتری دریافت کنند.

در مورد سرمایه نیز باید گفت که برای مشاغل واقع در منطقه شهری وینیپگ، حداقل سرمایه لازم حدودا 250000 دلار و برای کسب و کار های خارج از منطقه شهری وینیپگ 150000 دلار می باشد. در نهایت کسب و کاری که شما ایجاد می کنید، باید حداقل یک شغل برای یک شهروند کانادایی یا مقیم دائمی در منیتوبا ایجاد کنید.

برنامه سرمایه گذاری مزرعه منیتوبا

برنامه سرمایه گذاری مزرعه منیتوبا یا FIP برای افرادی است که در زمینه کشاورزی و مزرعه دارای تجربه کاری مرتبط هستند. این افراد باید سرمایه کافی داشته و قصد ایجاد یک مزرعه در این استان را داشته باشند. امروزه تمامی متقاضیان این برنامه باید در یکی از مناطق روستایی مانیتوبا مزرعه ای ایجاد کرده و به تولید محصولات اولیه با رعایت استانداردهای کشاورزی فعلی استان بپردازند.

این افراد باید حداقل 3 سال سابقه مالکیت و بهره برداری مزرعه را داشته و این موضوع را بتوانند به خوبی با اسناد ثابت کنند. از طرفی متقاضیان باید حتما بر یکی از دو زبان رسمی کانادا، فرانسوی یا انگلیسی، مسلط باشند تا بتوانند به خوبی در جامعه استان پذیرفته شوند.

حداقل سرمایه لازم برای این مسیر و اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا حدودا حداقل 300000 دلار کانادا می باشد. از طرفی شما باید یک طرح تجاری در مورد مزرعه مورد نظر در این استان داشته باشند و در صورت برگزاری مصاحبه این طرح را توضیح دهند.

روند اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبیا

برای باید اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا برخی مراحل را به درستی پشت سر بگذارید. امروزه ثبت نام نامزدهای استانی در منیتوبا از طریق سیستم ابراز علاقه این استان یا EOI انجام می شود. علاقمندان باید برای مهاجرت به منیتوبا به صورت آنلاین یک نمایه ایجاد کرده و با پاسخ به برخی سوالات سایت، علاقه خود را اظهار کنند. در گام بعدی این استان بر اساس نمایه های مختلف و پاسخ ها، به نامزدها امتیاز داده و نامزدهایی که توانستند 1000 امتیاز دریافت کنند و با موفقیت از این مرحله بیرون آیند، وارد استخر Manitoba EOI شده و در کنار سایر کاندیدا قرار خواهند گرفت.

هر کدام از نامزدان بر اساس شرایط، مانند تحصیلات، سن، تجربه کاری و... امتیاز بندی شده و طبق امتیاز کاندیدايی که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند به این استان دعوت شده تا ادامه مراحل را انجام دهند. در این مرحله متقاضی باید نامه مشاوره برای درخواست  LAAدریافت کرده و پس از دریافت این درخواست باید ظرف 60 روز درخواست دقیق و کامل خود را به استان منیتوبا ارسال فرمایند.

در این مرحله از روند اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبیا متقاضیان باید مبلغ 500 دلار غیر قابل استرداد را پرداخت کنند. این روند تنها برای کارگران ماهر و برنامه تحصیلات بین الملل است و روند درخواست برنامه کارآفرینی متفاوت می باشد. بین چهار تا پانزده ماه پس از ارسال درخواست، نتیجه آن مشخص شده و افرادی که پذیرفته شده اند باید تمامی مدارک خود را برای اخذ اقامت دائم ارسال کنند.

روند اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبیا

سیستم رتبه بندی استان منیتوبا

اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا موضوعی بسیار مهم است و دولت کانادا برای این که ناعدالتی را به حداقل برساند، علاقمندان به مهاجرت به منیتوبا را بر اساس عوامل مختلفی مانند میزان تحصیلات، سن، تجربه کاری و… رتبه بندی کرده و افرادی که می توانند در این رتبه بندی امتیاز خوبی را به دست آورند، شرایط لازم برای اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا را دارند.

سیستم رتبه بندی استان منیتوبا امروزه به شش عامل مهارت زبان، سن، سابقه کار، تحصیلات، سازگاری و ریسک تقسیم شده و هر کدام از این عوامل دارای امتیاز مخصوص به خود هستند. در ادامه به بررسی هر بخش از این فاکتورها و امتیاز آن های آن خواهیم پرداخت لذا با ما همراه باشید.

برای مهاجرت به کشور کانادا به اطلاعات به روز و دقیق نیاز دارید.

مهارت زبان در سیستم منیتوبا

مهارت زبان در سیستم منیتوبا اولین و یکی از مهم ترین فاکتورها در این سیستم است. امروزه امتیازهای این عامل بر اساس نمرات گروه معیار زبان کانادایی، یا همان CLB انجام می شود. طبق تسلط شما در خواندن، نوشتن، صحبت و گوش کردن و همچنین نتایج به دست آمده از آزمون های زبان معتبر مانند آیتلس، تافل، CELPIP یا TCF این امتیاز به شما تعلق می گیرد.

امروزه دو زبان انگلیسی و فرانسوی جزو زبان های رسمی در این کشور هستند و شما می توانید در هر یک از این زبان ها آموزش دیده و با ارائه مدرک مناسب، امتیاز لازم را برای اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا به دست آورید.  

مهارت زبان امتیاز
اولین زبان رسمی
CLB 8 یا بالاتر 25 در هر باند
CLB 7 22 در هر باند
CLB 6 20 در هر باند
CLB 5 17 در هر باند
CLB 4 12 در هر باند
CLB 3 یا کمتر 0
زبان رسمی دوم
CLB 5 یا بالاتر 25
حداکثر امتیاز 125

سن در سیستم منیتوبا

سن در سیستم منیتوبا یکی دیگر از عوامل بسیار مهم است و امروزه افراد با شرایط سنی مختلف دارای امتیازهای متفاوتی هستند. 

بیشترین امتیاز به گروه سنی بین 21 تا 45 سال تعلق گرفته و دیگر گروه ها از امتیاز کم تری بهرمند می شوند.

رده بندی سنی امتیاز
18 20
19 30
20 40
21 تا 45 75
46 40
47 30
48 20
49 10
50 یا بیشتر 0
حداکثر امتیاز 75

تجربه کاری در سیستم منیتوبا

تجربه کاری نیز یکی دیگر از عوامل مهم در اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا است و اصولا این امتیاز ها بر اساس تجربیات کاری تمام وقت صورت می گیرد و تجربه های کاری پاره وقت حساب نخواهند شد. چنانچه برای اشتغال در این استان مجوز کاری معتبر دریافت کرده اید، می توانید تا 100 امتیاز بیشتر برای به رسمیت شناختن کامل توسط سازمان صدور مجوز استانی دریافت کنید. اطلاعات بیشتر در مورد تجربه کاری در سیستم منیتوبا در جدول زیر مشاهده فرمایید.

سابقه کار امتیاز
کمتر از یک سال 0
یک سال 40
دو سال 50
سه سال 60
چهار سال یا بیشتر 75
حداکثر امتیاز 175

تحصیلات در سیستم منیتوبا

تحصیلات در سیستم منیتوبا نیز عاملی بسیار مهم است و افرادی که از موسسات آموزشی معتبر به خصوص در این استان، دارای مدرک تحصیلی می باشند، می توانند امتیاز بیشتری دریافت کرده و اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا را در زمان کوتاه تری انجام دهند. شما می توانید اطلاعات بیشتر را در جدول زیر مشاهده فرمایید.

توصیه ما این است که با تحصیل در این استان امتیاز بیشتری دریافت کرده و از این طریق در مدت زمان کوتاه تری اقامت کشور کانادا را به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات، شرایط و روند ورود به بهترین دانشگاه های این کشور و استان مطالعه مقاله تحصیل در کانادا را از دست ندهید.

تحصیلات امتیاز
فوق لیسانس یا دکترا 125
دو برنامه پس از متوسطه حداقل دو ساله 115
یک برنامه پس از متوسطه سه ساله 110
یک برنامه بعد از متوسطه دو ساله 100
برنامه یک ساله پس از متوسطه 70
گواهی تجارت 70
نداشتن تحصیلات پس از متوسطه 0
حداکثر امتیاز 125

سازگاری در سیستم منیتوبا

سازگاری در سیستم منیتوبا بیشتر بر انطباق و نحوه اتصال شما به این استان بستگی دارد. امروزه افرادی که در این استان دارای یک خویشاوند و فامیل هستند می توانند از امتیاز بیشتری بهرمند شوند. این امتیاز برای افرادی که بیش از یک خویشاوند در منیتوبا دارند، افزایش می یابد.

تحصیلات امتیاز
خویشاوند نزدیک در مانیتوبا 200
سابقه کار مجاز قبلی در منیتوبا (شش ماه یا بیشتر) 100
برنامه تکمیل شده پس از متوسطه در مانیتوبا (دو سال یا بیشتر) 100
برنامه تکمیل شده پس از متوسطه در مانیتوبا (یک سال) 50
دوست نزدیک یا خویشاوند دور در منیتوبا 50
تقاضای منیتوبا
اشتغال مداوم در منیتوبا به مدت شش ماه یا بیشتر با پیشنهاد شغلی طولانی مدت از همان کارفرما 500
دعوت به درخواست تحت یک ابتکار استراتژیک 500
توسعه منطقه ای
مقصد مهاجرت در منیتوبا خارج از وینیپگ 50
حداکثر امتیاز 500

ارزیابی ریسک در سیستم منیتوبا

ارزیابی ریسک در سیستم منیتوبا و عوامل ریسک در این گزینه اصولاً بر اساس ارتباطی است که هر فرد با دیگر استان های کشور کانادا دارد. این موضوع در اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا بسیار مهم است و چنانچه شما یا همسرتان در دیگر بخش های کانادا تحصیل کرده یا به اشتغال پرداخته اید باید تمامی این موارد را به صورت کامل اعلام کنید.

عوامل خطر امتیاز
نداشتن بستگان نزدیک در استان مینوتبا و وجود خویشاوندان در استان های دیگر کانادا 0
سابقه کار در استان دیگر کانادا 100-
تحصیل در استان دیگر 100-
درخواست مهاجرت قبلی به استانی دیگر 0
حداکثر امتیاز 200-

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا

یکی از مهم ترین مراحل اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا، جمع آوری صحیح مدارک و ارسال آن برای استان منیتوبا می باشد. به طور کلی مدارک مختلف با توجه به نوع برنامه مهاجرتی افراد تعیین شده با این حال برخی از مدارک برای تمامی برنامه ها مشترک می باشد. مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا شامل موارد زیر می شود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا
  • اثبات هویت
  • پاسپورت معتبر
  • ارزیابی مدارک تحصیلی
  • نتایج مهارت زبان
  • سند ازدواج (اگر همسرتان همراه شما باشد)
  • گواهی اطلاعات فرزندان وابسته (اگر فرزند تحت تکفل دارید)
  • شواهد پزشکی
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • اثبات وجوه
  • طرح تسویه حساب
  • نامه استخدام (در صورت نیاز)
  • اثبات سابقه کار قبلی
  • اثبات اتصال (در صورت نیاز)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشور کانادا مقالات زیر را مطالعه کنید.

سوالات پر تکرار اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا

یکی از برنامه های مهاجرتی آسان به این کشور است که به این استان اجازه داده تا با استخدام کارگران ماهر از سراسر جهان، مشکل کمبود کارگران ماهر خود را حل کنند.

امروزه اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا از طریق سه جریان اصلی کارگران ماهر منیتوبا، تحصیلات بین الملل منیتوبا و کارآفرینی منیتوبا صورت می پذیرد.

مشاغل بازرگانی، مالی و اداری، مشاغل علوم طبیعی و کاربردی، مشاغل بهداشتی، مشاغل فروش و خدمات و…

برای مشاغل واقع در منطقه شهری وینیپگ، حداقل سرمایه لازم حدودا 250000 دلار و برای کسب و کار های خارج از منطقه شهری وینیپگ 150000 دلار می باشد.

برای اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا باید ابتدا یکی از موسسات آموزشی مینتوبا را برای تحصیل انتخاب کرده و مدرک خود را به دست آورید. برنامه تحصیلی انتخاب شده باید حتما یک برنامه تمام وقت و حداقل یک ساله باشد.

در نهایت لازم به ذکر است که طی روند اخذ اقامت کانادا از طریق منیتوبا، داشتن مشاوری امن و آگاه می تواند مهاجرت بی دردسر و آسانی را برای شما به همراه داشته باشد. لذا توصیه می کنیم از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید. شما همچنین می توانید اطلاعات بیشتر در مورد شرایط کاری در هر استان این کشور را در مقاله کامل و به روز کار در کانادا مطالعه فرمایید.

با تجارب فردی برخی از کلاینت های شرکت رجبی که موفق به دریافت ویزای کانادا شده اند آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه