خرید خانه در مونترال کانادا

خرید خانه در مونترال کانادا یا هر جای دیگر یکی از بزرگترین تصمیمات مالی است که می توان در طول زندگی خود گرفت ، اقدام به این خرید می‌تواند یکی از شگفت‌انگیزترین و هیجان‌انگیزترین تجربه ‌ها برای شما باشد.

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این مقاله اطلاعات مفیدی در خدمت علاقه مندان قرار داده اند که توصیه می شود آنها را به دقت مطالعه کنید.

مونترآل که به عنوان یکی از پرجنب ‌و جوش ‌ترین و غنی‌ ترین شهرهای آمریکای شمالی شناخته می‌شود ، تنها کلان شهر فرانسه زبان در این قاره است و این شهر در استان کبک کانادا ، قرار دارد.

اولین گام برای خرید خانه در مونترال کانادا این است که بدانید سبک خانه ها در این شهر چگونه است ، خانه‌ها در مونترال از اقامتگاه ‌های مستقل به سبک گرجستانی ، خانه ‌های سفارشی کنار آب ، آپارتمان ‌های پنت‌ هاوس و کلبه‌ های سنگی و آجری جدا شده بی ‌عیب و نقص و همچنین دلخواه‌ترین نوع آن یعنی اقامتگاه‌ های ریتز کارلتون ، متفاوت است.

شما به دید سرمایه گذاری هم ممکن است اقدام به خرید ملک در کانادا کنید ، در مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا می توانید این نوع از سرمایه گذاری را با جزئیات بیشتر بخوانید.

فهرست مطالب
خرید خانه در مونترال کانادا

اگر به دنبال خرید خانه در مونترال کانادا هستید و به این مقاله رسیده اید توصیه میکنیم در همین ابتدا به ویدئوی جالبی که روناک از همکاران ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی به شما ارائه داده است توجه نمایید ، مهمترین موضوعات این محتوا را در حدود دو دقیقه دریافت خواهید کرد ، پادکست یا فایل صوتی همین ویدئو را نیز می توانید بشنوید و یا دانلود کنید.

پادکست خرید خانه در مونترال کانادا​

پخش ویدیو

شرایط عمومی خرید خانه در مونترال

در اولین مرحله در شرایط عمومی خرید خانه در مونترال کانادا باید یک کارگزار وام مسکن پیدا کنید زیرا پیدا کردن کارگزار وام مسکن اولین قدم برای گرفتن وام مسکن است ، یک کارگزار وام مسکن بدون هیچ هزینه ای در همه چیز به شما کمک می کند و دستمزد آن ها با اخذ درصدی از مبلغ نهایی وام از وام دهنده پرداخت می شود.

آن ها برای اخذ وام مسکن از قبل از شما تاییدیه می گیرند و همچنین می توانند به شما کمک کنند ملکی را انتخاب کنید که دوست دارید و با بودجه شما مطابقت دارد ، کارگزار وام مسکن گزارش اعتبار ، درآمد ، پیش پرداخت ، نرخ وام مسکن ، امتیاز اعتبار و موارد دیگر را برای تعیین بودجه شما بررسی می کند.

مزیت چنین کارگزاری این است که آن ها می توانند در اطراف همه وام دهندگان خرید کنند تا بهترین معامله را برای شما بیابند ، در نهایت باید توجه کنید اگر نتوانید واجد شرایط وام مسکن باشید ، نمی توانید خانه را بخرید.

در دومین مرحله یک مشاور املاک خوب می تواند به شما کمک کند تا نیاز های خود را شناسایی کنید و مطمئن شوید که بهترین ملک را متناسب با بودجه خود خواهید داشت ، آن ها به اطلاعاتی دسترسی دارند که شما به آن دسترسی ندارید ، اصلا لازم نیست به آن ها پول بدهید ، هر دو عامل املاک و مستغلات ، حق کمیسیون پرداختی توسط فروشنده را تقسیم می کنند.

در این موارد می توانید با مشاوران خبره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی مشورت کرده و بهترین و صحیح ترین تصمیمات را بگیرید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای برنامه ریزی اقتصادی در خارج از کشور با مشاوران دپارتمان های  تخصصی رجبی مشورت کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

خرید بیمه خانه در مونترال​

Buying home insurance / Montreal

خرید بیمه خانه در مونترال

برای خرید خانه در مونترال کانادا بدون بیمه خانه نمی توانید خرید را نهایی کنید و در نهایت ملزم به رعایت خرید بیمه خانه در مونترال هستید ؛ بیمه در برابر هر گونه خسارت یا آسیب به خانه شما محافظت می کند ، شما موظف هستید که بیمه را تا تاریخ نقل مکان خود به خانه جدید بخرید ، با توجه به داده های بیمه KBD ، برای سال 2022 ، صاحبان خانه در حال حاضر به طور متوسط 1450 دلار برای بیمه مسکونی خود پرداخت می کنند.

عقد قرارداد خرید خانه در مونترال

برای عقد قرارداد خرید خانه در مونترال کانادا شما باید با یک وکیل املاک برای دعاوی حقوقی در حقوق املاک و ساختمان ، همراه شوید که قادر است در هر مرحله از پرونده خرید به شما کمک کند ، هدف ما ارائه مشاوره حقوقی شخصی ، چه به افراد و چه برای مشاغل است.

تیم وکلای املاک می توانند در بسیاری از زمینه ها که در قرارداد ذکر شده از شما نمایندگی کنند که شامل موارد زیر می شود:

  • تهیه پیش نویس قراردادهای ساخت و ساز (مخاطبین شرکت)
  • مسائل مربوط به عیوب پنهان
  • قول خرید
  • فرضیه های قانونی ساخت و ساز (حقوق)
  • مسئولیت حرفه ای
  • مالکیت مشاع غیر منقسم و منقسم (کاندومینیوم).
  • روابط بین مالکان، پیمانکاران عمومی و پیمانکاران فرعی
  • اجاره های تجاری (غیر مسکونی).

قراردادی که شما در زمان خرید خانه تنظیم می کنید نیز باید شامل نام قانونی شما ، نام فروشنده و آدرس ملک ، مبلغی که پیشنهاد می کنید پرداخت کنید (قیمت خرید) و مبلغ سپرده شما باشد و هر اقلام اضافی که می خواهید در خرید گنجانده شود (به عنوان مثال، پوشش پنجره) و تاریخی که می خواهید خانه را در اختیار بگیرید را باید مد نظر قرار دهید.

شما در زمان عقد قرارداد شما باید برای بررسی زمین فعلی و تاریخ انقضای پیشنهاد و برای هر شرایط دیگری که قبل از نهایی شدن قرارداد رعایت می شود (به عنوان مثال، بازرسی رضایت بخش از خانه) هم مذاکره کنید.

انواع خانه در مونترال کانادا

برای اینکه بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید خانه در مونترال کانادا بگیرید باید علاوه بر قیمت ، نوع خانه ای که قصد خرید آن را دارید نیز مشخص کنید.

انواع خانه در مونترال شامل خانه های ایزوله (خانه واحد، ییلاقی، ستونی، مستقل و کلبه ای) ، خانه در هم ریخته (نیمه مجزا و ارزانتر از خانه های ایزوله) ، خانه های شهری ، خانه شهری مرزی ، مالتی پلکس (دوبلکس ، تریپلکس ، چهارتایی ، پنج تایی و …) و لژ (این کلبه به عنوان یک نوع سکونت در کبک در نظر گرفته می شود) است.

نوع دیگری از املاک کاندومینیوم (ملاک مشترک، کاندو و انبار) است که بیشتر به عنوان “کاندو” شناخته می شود ، نوعی از اموال مشترک است که در آن مالکان متمایز هستند ، ساختمانی که کاندوها را گروه بندی می کند به قسمت های مساوی بین مالکین تقسیم می شود ، به همین دلیل است که برخی از هزینه های ماهانه یا سالانه با نگهداری آن ها مرتبط است.

انواع خانه در مونترال کانادا

در مقالات زیر ، اطلاعات دقیق هزینه خرید خانه در برخی کشور ها ارائه شده ، مقایسه و نتیجه گیری کنید.

موقعیت مکانی خانه قیمت خانه
خانه در داخل شهر 3،250،000 دلار تا 1،399،00 دلار کانادا
آپارتمان در داخل شهر 2،275،000 دلار کانادا
خانه های خارج از مرکز شهر 878،000 دلار تا 1،200،000 دلار کانادا

قیمت خرید خانه در مونترال کانادا

تنها راه برای تعیین قیمت خرید خانه در مونترال کانادا ، تجزیه و تحلیل قیمت ‌هایی است که خانه‌ های مشابه اخیراً در همان محله فروخته شده‌ اند که تنها با دسترسی به خدمات فهرست‌ بندی چندگانه یا MLS قابل ارائه است.

بر اساس گزارش داده های جدید بانک ملی کانادا در مورد مقرون به صرفه بودن مسکن ، صاحبان آپارتمان های مونترال بالقوه به حداقل حقوق خانوار 67،750 دلاری نیاز دارند تا بتوانند برای متوسط کاندو های مونترال ، با قیمت 332،230 دلار ، پیش پرداخت بدهند.

بانک ملی کانادا میانگین اقامت غیر کاندو در مونترال را 446،648 دلار قیمت گذاری کرده است ، برای استطاعت آن ، خریداران به میانگین درآمد خانوار 91،083 دلاری و حدود 39 ماه پس انداز نیاز دارند ، این یعنی کمی بیش از 3 سال.

قیمت خرید خانه در مونترال کانادا با توجه به موقعیت مکانی در جدول آمده است.

در جدول نیز هزینه های جانبی برای بودجه برای خرید خانه آورده شده است:

تفاوت خرید خانه های قدیمی و نوساز در مونترال به اینصورت است که قیمت خانه های قدیمی و فرسوده با توجه به موقعیت مکانی و تعداد اتاق خواب های خانه بطور میانگین بین 240،000 دلار تا 496،000 دلار است ، در حالی که قیمت خانه های نوساز با توجه به محله ای که خانه در آن قرار دارد می تواند بطور میانگین بین 242،000 دلار تا 4،989،998 دلار باشد.

هزینه های جانبی برای بودجه خرید خانه در مونترال
بازرسی ساختمان 600 تا 1000 دلار + مالیات
دفتر اسناد رسمی امضای سند فروش 1700 تا 2250 دلار + مالیات
هزینه های حقوقی 1000 تا 2000 دلار
هزینه های حمل و نقل 200 تا 1000 دلار

تفاوت خرید خانه های قدیمی و نوساز در مونترال به اینصورت است که قیمت خانه های قدیمی و فرسوده با توجه به موقعیت مکانی و تعداد اتاق خواب های خانه بطور میانگین بین 240،000 دلار تا 496،000 دلار است ، در حالی که قیمت خانه های نوساز با توجه به محله ای که خانه در آن قرار دارد می تواند بطور میانگین بین 242،000 دلار تا 4،989،998 دلار باشد.

تغییرات قیمت خانه در مونترال

تغییرات قیمت خانه در مونترال

میانگین قیمت فروش خانه در ماه ژوئن 2022 در بازار مسکن مونترال 600,897 دلار بود که نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش داشت ، این فقط کمی کمتر از میانگین قیمت فروش 608،265 دلاری است که دو ماه پیش در آوریل 2022 مشاهده شد.

در مقایسه با کبک باید بگوییم که متوسط ​​قیمت فروش خانه در شهر کبک در ژوئن 2022 ، 363،564 دلار بود که نسبت به ماه قبل 4 درصد افزایش داشت.

با نگاهی به انواع املاک مونترال ، متوسط ​​قیمت یک خانه تک ‌خانواری در مونترال در ژوئن ۲۰۲۲

570000 دلار بود که ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است ، فروش خانه‌ های تک‌ خانواری در این ماه نسبت به سال گذشته 9 درصد کمتر بود.

در تغییرات قیمت خانه ها در مونترال قیمت متوسط ​​آپارتمان‌ ها نیز با 12 درصد افزایش نسبت به سال قبل به 410,000 دلار در ژوئن 2022 رسید ، میانگین قیمت پلکس برای ژوئن 2022 ، 770،000 دلار بود که نسبت به سال گذشته 9.5 درصد افزایش داشت.

کمک های مالی خرید خانه در مونترال

کمک های مالی برای خرید خانه در مونترال بسته به شرایطی مانند نوع خانه (نوساز یا قدیمی) ، نوع خانوار (یک یا چند خریدار ، با یا بدون فرزند) ، داخل شهر یا خارج شهر بودن خانه متفاوت است.

مبلغ کمک های مالی برای خرید یک خانه جدید بین 5000 تا 15000 دلار بوده و در مجموع کمک های مالی به اینصورت است که اگر هرگز صاحب خانه ای در کبک نبوده اید یا در 5 سال قبل بوسیله درخواست کمک مالی ، خانه دار نشده اید ، می توانید با خرید یک ملک جدید مبالغ زیر را دریافت کنید:

  • مبلغ یکجا 5000 دلار برای خانوار های بدون فرزند با یک یا چند خریدار.
  • مبلغ 10000 دلار برای مالک خارج از مرکز شهر یا مبلغ 15000 دلار برای خانه ای در مرکز شهر برای خانواده هایی که حداقل یک فرزند زیر 18 سال دارند (یا تا 9 ماه پس از خرید به دنیا بیایند یا به فرزندخواندگی پذیرفته شوند).
  • خانوار هایی با حداقل یک فرزند زیر 18 سال که مایل به خرید خانه در مونترال هستند ، می توانند بازپرداخت مالیات نقل و انتقال را دریافت کنند که ارزش آن بین 5000 تا 7000 دلار است.
کمک های مالی خرید خانه در مونترال
مالیات بر خرید خانه در مونترال چگونه است؟

مالیات بر خرید خانه در مونترال چگونه است؟

و در پایان بهتر است به سوال بسیاری از علاقه مندان عزیز پاسخ دهیم که می پرسند مالیات خرید خانه در مونترال چگونه است؟

برای خرید خانه در مونترال باید بدانید که هیچ مالیات بر فروش استانی برای فروش مجدد املاک وجود ندارد ، با این حال ، مالیات بر فروش برای املاک جدید ، هم برای خانه ها و هم برای آپارتمان ها اعمال می شود.

مالیات بر خانه در مونترال به اینصورت است که مالیات املاک شامل مالیات مدرسه و مالیات شهرداری بسته به منطقه انتخابی می شود ، مالیات بر فروش نیز به این صورت است که باید هنگام خرید ملک جدید در مونترال (که قبلاً متعلق به آن نبوده) دو مالیات بر فروش بپردازید که شامل مالیات کالا و خدمات (5٪) و مالیات بر فروش کبک (9.975٪) می شود.

سوالات پر تکرار خرید خانه در مونترل

خانه‌ها در مونترال از اقامتگاه ‌های مستقل به سبک گرجستانی ، خانه ‌های سفارشی کنار آب ، آپارتمان ‌های پنت‌ هاوس و کلبه‌ های سنگی و آجری جدا شده بی ‌عیب و نقص و همچنین دلخواه‌ترین نوع آن یعنی اقامتگاه‌ های ریتز کارلتون ، متفاوت است.

 یک کارگزار وام مسکن بدون هیچ هزینه ای در همه چیز به خریدار خانه کمک خواهد کرد و دستمزد آن ها با اخذ درصدی از مبلغ نهایی وام از وام دهنده پرداخت می گردد.
ان ها کمک می کنند ملکی را انتخاب کنید که دوست دارید و با بودجه شما مطابقت دارد ، کارگزار وام مسکن گزارش اعتبار ، درآمد ، پیش پرداخت ، نرخ وام مسکن ، امتیاز اعتبار و موارد دیگر را برای تعیین بودجه شما تحلیل و گزارش می دهد.

با توجه به داده های بیمه KBD ، برای سال 2022 ، صاحبان خانه در حال حاضر به طور متوسط 1450 دلار برای بیمه مسکونی خود باید پرداخت نمایند.

قراردادی که شما در زمان خرید خانه تنظیم می کنید نیز باید شامل نام قانونی شما ، نام فروشنده و آدرس ملک ، مبلغی که پیشنهاد می کنید پرداخت کنید (قیمت خرید) و مبلغ سپرده شما باشد و هر اقلام اضافی که می خواهید در خرید گنجانده شود (به عنوان مثال، پوشش پنجره) و تاریخی که می خواهید خانه را در اختیار بگیرید را باید مد نظر قرار دهید.

خانه در داخل شهر 3،250،000 دلار تا 1،399،00 دلار کانادا
آپارتمان در داخل شهر 2،275،000 دلار کانادا
خانه های خارج از مرکز شهر 878،000 دلار تا 1،200،000 دلار کانادا

مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی ، در این مقاله سعی داشتند که اطلاعات مختصر و مفیدی از شرایط خرید خانه در مونترال کانادا ارائه کنند که امیدواریم با مطالعه آن به پاسخ پرسش های خود رسیده باشید ، در غیر اینصورت با همکاران ما در دفاتر شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله مهاجرت به کانادا را بخوانید و با راه و روش های قانونی و امن مهاجرت به این کشور بخوبی آشنا شوید ، روش هایی که شاید با برخی از آن ها نا آشنا باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه