معرفی شهر های کشور چک

معرفی شهر های کشور چک به افراد علاقمند به مهاجرت کمک می کند تا بهترین و مناسب ترین شهر این کشور را بر اساس دلیل مهاجرت خود و سلایق شخصی انتخاب کنند.

جمهوری چک دارای 27 شهر است که هر یک از جاذبه های خاصی برخوردار هستند ، جمهوری چک با مناظر زیبا ، تاریخ فراوان ، مقرون به صرفه بودن هزینه ، مردمی خونگرم  قطعا کشوری است که اگر قصد مهاجرت  به اروپای مرکزی یا شرقی را دارید، می توانید به آن فکر کنید ؛ برای اطلاع از روش های قانونی مهاجرت به چک با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید.

جمهوری چک مکانی فوق العاده برای بازدید ، کار و زندگی است ، در ادامه ده شهر محبوب این کشور را معرفی خواهیم کرد ،  این ده شهر برتر برای زندگی در جمهوری چک ، تمام فرهنگ ، زندگی شبانه و دسترسی را که برای موفقیت در مهاجرت خود به خارج از کشور نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهند.

با این حال ، قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه جمهوری چک زیبا را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب کنید ، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

 مثلا تابستان ‌های جمهوری چک معمولاً معتدل است ، اما زمستان ‌ها بسیار سرد است ،  اگر قصد دارید برای مدت طولانی  در این کشور زندگی کنید ،  به خصوص در فصول مختلف ، یک کمد لباس بزرگ برای سازگاری با دما های مختلف همراه داشته باشید.

فهرست مطالب
معرفی شهر های کشور چک

پراگ پایتخت جمهوری چک

پراگ محبوب ترین شهر برای زندگی و بازدید مهاجران سابق در تمام جمهوری چک است ، متأسفانه ، با وجود اینکه بسیار در دسترس است و کار های زیادی برای انجام دادن دارد ، اما یکی از گران ترین مکان های کشور برای زندگی است ؛ اگر مجرد هستید باید 1250 دلار در ماه و برای یک خانواده چهار نفره تقریباً 3000 دلار در ماه پرداخت کنید ، پراگ مکانی عالی برای کار در جمهوری چک است و دارای کافه‌ ها و فضا های کار مشترک و محله ‌های پر جنب و جوش در سراسر شهر است ، همچنین جاذبه های گردشگری زیادی در داخل و اطراف شهر وجود دارد ،  که از این میان می توان به قلعه پراگ و برج تالار قدیمی شهر اشاره کرد ، این شهر پرجنب‌وجوش ، خانه 166000 مهاجر خارجی است که اگر می‌خواهید با افراد دیگری از سراسر جهان ملاقات کنید و با آنها تعامل داشته باشید ، بهترین مکان برای زندگی است.

شناخت شهر پراگ توضیحات
قابیلت پیاده روی بالا
میزان جرم و جنایت بسیار پایین است اما با سرقت های کوچک افزایش می
تعداد مهاجران 166000
تعداد دانشگاه و موسسه آموزش عالی 25
پراگ پایتخت جمهوری چک

ملادا بولسلاو پایتخت خودروسازی چک

ملادا بولسلاو مرکز صنعت خودروسازی چک و یکی از تاریخی ترین شهر های کل کشور است و می تواند مکانی عالی برای سرمایه گذاری در چک باشد ، درست روی رودخانه Jizera است  و اگرچه مردم آن را به دلیل ماشین سازی معروفش می شناسند ، اما اگر به فرهنگ و موزه علاقه دارید ، مکان بسیار خوبی برای زندگی است ؛ ملادا بولسلاو دارای یک قلعه زیبا ، میدان قدیمی شهر ، و مکان های باستان شناسی فراوان و موزه ها و گالری های هیجان انگیز است ، ملادا بولسلاو همچنین مکان بسیار خوبی برای آشنایی با این کشور است ؛ اگرچه مهاجران کمتری در ملادا بولسلاو نسبت به مکان‌هایی مانند پراگ یا برنو زندگی می‌کنند ، اما هنوز یک جامعه پر رونق و مکان‌ های زیادی برای یادگیری زبان چک وجود دارد ؛ هزینه زندگی در ملادا بولسلاو کمی بالاتر از سایر مناطق در لیست ما است ، تقریباً 1200 دلار برای هر نفر برای هر ماه است ، از طرفی راحتی و دسترسی این شهر ارزش آن را دارد.

شناخت شهر ملادا بولسلاو توضیحات
قابیلت پیاده روی بالا
میزان جرم و جنایت متوسط با افزایش جرایم خرد
تعداد مهاجران 15000
تعداد دانشگاه و موسسه آموزش عالی 1

برنو دومین شهر چک

اگر به دنبال ملاقات با هموطنان سابق خود هستید ، برنو یکی از بهترین شهر ها برای زندگی و ثبت شرکت در چک است ،  نزدیک به 30000 خارجی و مهاجر خارجی در داخل و اطراف شهر وجود دارد ؛  برنو شهر بزرگی است ، بنابراین هزینه زندگی کمی بالاتر از آن چیزی است که از برخی از شهر های کوچکتر لیست ما انتظار دارید. انتظار می رود برای یک خانواده چهار نفره تقریباً 2500 دلار یا برای یک فرد مجرد برای زندگی راحت در برنو بیش از 1000 دلار بپردازید.

برنو چیزی جز راحتی نیست ، فرودگاه برنو تورانی حدود پنج مایل دورتر است و در سراسر شهر گزینه‌ های خرید و غذاخوری محلی و بین ‌المللی را خواهید دید ، میدان اصلی برنو با معماری باورنکردنی و بنا های تاریخی مرتبط مانند قلعه اسپیلبرک ، قلعه و موزه قرون وسطایی بازسازی‌شده خیره‌کننده است ؛ برنو همچنین دارای زندگی شبانه پر رونق و گزینه های حمل و نقل عمومی عالی است.

شناخت شهر برنو توضیحات
قابیلت پیاده روی متوسط
میزان جرم و جنایت نسبتا کم
تعداد مهاجران 30000
تعداد دانشگاه و موسسه آموزش عالی 8

زلین مرکز صنعتی جمهوری چک

زلین یکی از شهر های برتر در منطقه موراویا جمهوری چک است و تعادل خوبی بین معماری و فرهنگ مدرن و کلاسیک برقرار می‌کند ، بسیاری از ساختمان ‌های زلین نمونه‌ های عالی از سبک باروک هستند که شامل قلعه کرومری و باغ‌ ها می باشد ؛  این قلعه همچنین یک سایت میراث جهانی یونسکو است ، اگر عاشق فرهنگ هستید و می خواهید همیشه در محاصره زیبایی باشید ، باید در نظر داشته باشید که می توانید زلین را در جمهوری چک به خانه دور از وطن خود تبدیل کنید.

زلین همچنین یک مرکز صنعتی است ، جایی که کفش باتا برای اولین بار در جهان جای خود را نشان داد ، می‌توانید ترکیب خوبی از مردم ، از جمله کارگران کارخانه و دانشجویان دانشگاه توماس باتا در زلین را در آنجا پیدا کنید ،  جرم و جنایت در شهر بسیار کم است ف  میانگین هزینه زندگی یک نفر حدود 1100 دلار در ماه است.

شناخت شهر زلین توضیحات
قابیلت پیاده روی متوسط
میزان جرم و جنایت بسیار پایین
تعداد مهاجران به طور رسمی مشخص نشده است
تعداد دانشگاه و موسسه آموزش عالی 1
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای دریافت اطلاعات به روز مهاجرتی شماره خود را وارد کرده و با مشاوران ما صحبت کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

کلادنو شهری زیبا در چک

اگر می خواهید جمهوری چک “واقعی” را تجربه کنید ، کلادنو یکی دیگر از شهر های زیبا برای زندگی است ، این یک شهر معدنی در بخش مرکزی کشور ، نسبتا نزدیک به پراگ است ؛ کلادنو یک شهر معدنی است که در آن انواع محصولات فلزی مختلف تولید می شود ،  بنابراین اگر علاقه مند به یادگیری نحوه عملکرد صنعت چک هستید ، کلادنو مکانی عالی برای بازدید یا زندگی است.

همچنین در مرکز کشور قرار دارد ، کلادنو کمتر از ده مایل با فرودگاه واسلاو هاول فاصله دارد و جاذبه های زیادی دارد که شما را مشغول می کند ، یک پارک آبی پیشرفته ، موزه‌ های فراوان و رستوران ‌های خوشمزه در سراسر شهر وجود دارد ، هزینه زندگی برای هر نفر کمتر از 1000 دلار است و شما آنقدر به پراگ نزدیک هستید که می توانید  حتی برای تحصیل در چک این شهر را انتخاب کرده و به پراگ رفت و آمد داشته باشید ، در مقاله لینک شده هر آنچه باید درباره تحصیل در این کشور بدانید را بطور کامل آورده ایم.

شناخت شهر کلادنو توضیحات
قابیلت پیاده روی متوسط
میزان جرم و جنایت متوسط
تعداد مهاجران به طور رسمی مشخص نشده است
تعداد دانشگاه و موسسه آموزش عالی 0

پلزن چهارمین شهر بزرگ چک

پلزن یکی از بهترین شهر های جمهوری چک برای زندگی است ، این شهر نسبتا نزدیک به پایتخت کشور ، پراگ است و چهارمین شهر بزرگ جمهوری است ؛ به این ترتیب ، تمام امکانات رفاهی را که می خواهید از شهر های بزرگ با سرعت زندگی آرام در این شهر دریافت خواهید کرد.

پلزن کمی گرانتر از برخی از مقاصد دیگر در لیست ما است ، یک فرد مجرد می تواند با حدود 950 دلار در ماه به راحتی زندگی کند و هزینه های  اجاره ، آب و برق ، غذا و حمل و نقل را تامین کند.

شناخت شهر پلزن توضیحات
قابیلت پیاده روی متوسط
میزان جرم و جنایت کم اما در حال افزایش است
تعداد مهاجران به طور رسمی مشخص نشده است
تعداد دانشگاه و موسسه آموزش عالی 0

 کولین شهر تاریخی چک

کولین شهری دوست ‌داشتنی در مرکز بوهمیا است که نسبتاً نزدیک به پراگ است اما به اندازه ‌ای دور است که جذابیت شهر کوچک خود را حفظ کند ، کولین با تنها 32000 نفر یکی از شهر های کوچک در لیست ما است. اگر طبیعت و تاریخ را دوست دارید و می خواهید بخشی از یک جامعه کوچک باشید ، کولین مکان خوبی برای شماست.

توصیه می کنیم در صورت تمایل به زندگی در آنجا مقداری  زبان چکی یاد بگیرید ، زیرا زبان انگلیسی محدود است ، کولین شهری بسیار تاریخی است ، و در هر نقطه معماری خیره‌کننده ‌ای به سبک باروک و گوتیک ، از جمله یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی ‌ترین کنیسه ‌ها در تمام بوهمیا  را در این شهر خواهید دید ،  هزینه زندگی کولین نیز بسیار مناسب است ؛ یک فرد مجرد می تواند با کمتر از 900 دلار در ماه در این شهر جذاب به راحتی زندگی کند.

شناخت شهر کولین توضیحات
قابیلت پیاده روی متوسط
میزان جرم و جنایت کم
تعداد مهاجران به طور رسمی مشخص نشده است
تعداد دانشگاه و موسسه آموزش عالی 0

مقالات زیر برای کمک به شناخت بهتر کشور جمهوری چک ارائه شده اند.

اوستی ناد لبم شهری فرهنگی در چک

اوستی ناد لبم شهری اصیل و صنعتی با بندری پر رونق و فرصت های زیادی برای ارتباط و برقراری دوستی با مردم محلی است.

اگر علاقه مند به یادگیری زبان و غوطه ور شدن در فرهنگ هستید ، این شهر عالی برای انجام این کار است. هزینه زندگی از شهر های دیگر کمتر است و تنها 839 دلار در ماه برای یک فرد مجرد است.

البته باید توجه داشت که این شهر جامعه مهاجر سابق پر رونقی وجود ندارد و گروه‌ ها یا منابع آنلاین بسیار کمی برای ارتباط با مردم در شهر وجود دارد.

اگرچه  این شهر کمتر توریست محور است،  هنوز هم چیزهای سرگرم کننده ای برای دیدن یا انجام دادن وجود دارد، مانند بازدید از باغ وحش معروف .

شناخت شهر اوستی ناد لبم توضیحات
قابیلت پیاده روی متوسط
میزان جرم و جنایت متوسط
تعداد مهاجران بسیار کم
تعداد دانشگاه و موسسه آموزش عالی 0

 پاردوبیس شهری زیبا با خانه های باستانی

پاردوبیس درست در قلب بوهمیا جذاب است و یک شهر کوچک زیبا و دوست ‌داشتنی است که به‌ خاطر اسب‌ ها، شیرینی ‌های زنجبیلی و معماری زیبایش معروف است ، درست بین رودخانه ‌های Chrudimska و الب قرار گرفته است و آن را به پایگاهی عالی برای خانه ‌های قدیمی تبدیل می‌کند که از راحتی زندگی شهری و بیرون رفتن در فضای باز لذت می‌برند.

حومه اطراف پاردوییس برای دوچرخه سواری و پیاده روی عالی است ،  در داخل محدوده شهر نیز چیز های زیادی برای دیدن وجود دارد.

هزینه زندگی در این شهر نیز معقول است ،  انتظار داشته باشید که برای یک فرد مجرد تقریباً 900 دلار در ماه پرداخت کنید ،  شما می توانید بسیار راحت در یک آپارتمان دوست داشتنی در مرکز شهر زندگی کنید ؛ یک خانواده چهار نفره تقریباً 2000 دلار برای تمام هزینه های ماهانه پرداخت می کند.

شناخت شهر پاردوبیس توضیحات
قابیلت پیاده روی بالا
میزان جرم و جنایت متوسط
تعداد مهاجران بسیار کم
تعداد دانشگاه و موسسه آموزش عالی 0

اوستراوا شهر معدنی چک

اوستراوا شهری زیبا در شمال شرقی جمهوری چک است و ترکیبی ایده آل از دنیای قدیم و جدید است ، اگر می خواهید کمی از حباب سابق خارج شوید و جمهوری چک “واقعی” را ببینید، اوستراوا  یک شرط عالی برای شما است ، این یک شهر معدنی قدیمی است که از آن زمان خود را به عنوان یک مرکز فرهنگی بی ادعا با چیزهای زیادی برای ارائه دوباره اختراع کرده است.

یکی از نکات کلیدی فروش اوستراوا  هزینه بسیار پایین زندگی آن است ، یک فرد مجرد می تواند با حدود 850 دلار در ماه ، از جمله اجاره و مخارج ، به راحتی زندگی کند ،  علاوه بر این ، غذا ارزان است ، حمل و نقل عمومی بسیار در دسترس است و موزه های چشمگیر زیادی برای بازدید وجود دارد ، با فاصله کمتر از 20 مایلی فرودگاه Ostrava Leos Janacek قرار دارد.

شناخت شهر اوستراوا توضیحات
قابیلت پیاده روی بالا
میزان جرم و جنایت پایین
تعداد مهاجران 12166
تعداد دانشگاه و موسسه آموزش عالی 0

در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی با بررسی شهر های این کشور به معرفی شهر های کشور چک پرداختند ، برای کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله بهترین کشورهای اروپایی برای کار را بخوانید و برای مهاجرت کاری تصمیم بهتری بگیرید.

با شهر های برخی از کشور های نزدیک به جمهوری چک آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه