اجاره و خرید ملک در دانمارک

اجاره و خرید ملک در دانمارک یکی از مهم ترین بخش های اقامت و زندگی در این کشور است که باید با توجه به میزان بودجه و شرایط زندگی فرد یا خانواده مورد بررسی قرار گرفته و مناسب ترین گزینه موجود مورد انتخاب قرار گیرد.

باید دقت داشت که اجاره و خرید ملک در دانمارک دارای شرایط خاصی بوده و باید به قوانین و محدودیت هایی که بر سر راه این امر قرار گرفته توجه بسیار داشت که کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این مطلب اطلاعات لازم و کافی را به شما ارائه خواهند نمود.

همانطور که مستحضر می باشد دانمارک یکی از کشورهای برتر جهان از لحاظ اقتصاد ، رفاه ، آسایش و امنیت اجتماعی می باشد که افراد بسیاری را از اقصا نقاط جهان خواهان زندگی در این کشور نموده است و سالانه تعداد مختلفی از آنان موفق به ورود به خاک این کشور می شوند که در وهله اول نیازمند ملکی برای اقامت و اسکان خود می باشند و این موضوع در کنار سایر عوامل باعث نیاز همیشگی به مسکن شده است.

به طور کلی مهاجرت به دانمارک علاوه بر نیاز به اجاره و خرید ملک در دانمارک نیازمند کسب اطلاعات بسیاری در زمینه های مختلف می باشد تا بتوان یک مهاجرت راحت ، آسان و کم هزینه را تجربه نمود که در این مقاله و سایر مقالاتی همچون تحصیل در دانمارک و یا کار در دانمارک اطلاعات بسیار جامع و مفیدی برای شما عزیزان گرد آوری شده است.

اگر قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروپا را دارید با ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در تماس باشید.

نکته : برای مطالعه راحت تر این مقاله از لینک های موجود در فهرست مطالب استفاده کنید تا سریع تر بتوانید مطالب مورد نظر خود را مرور کنید.

فهرست مطالب
اجاره و خرید ملک در دانمارک

شرایط لازم برای خرید ملک در دانمارک

شرایط لازم برای خرید ملک در دانمارک چیست؟ طبق قوانین کشور دانمارک در حال حاضر خرید ملک برای تمامی شهروندان خارجی امکان پذیر نمی باشد و شما به عنوان یک شخص خارجی باید به وزارت دادگشتری دانمارک اثبات کنید که در یکی از دسته های زیر قرار می گیرید تا قادر به انجام این کار باشید و همچنین دقت داشته باشید که این کار یک امر ظاهری و تشریفاتی نیست و شما باید به طور کامل ، قانونی و مستند این امر را اثبات کنید:

  • شما تبعه و شهروند یکی از کشورهای اتحادیه اروپا هستید که برای تحصیل ، کار و یا سرمایه گذاری به دانمارک نقل مکان کرده اید.
  • اگر شهروند غیر اتحادیه اروپا هستید باید دارای یکی از انواع اقامت بلند مدت ، اقامت دائم و یا مجوز کار و سرمایه گذاری در این کشور باشید.
  • حداقل به مدت 5 سال در این کشور حضور داشته و زندگی و اقامتی قانونی دارید.

به نوعی می توان گفت که افرادی که دارای اقامت کشور دانمارک به هر نوعی نباشند قادر به اجاره و خرید ملک در دانمارک نمی باشند.

وام خرید مسکن در دانمارک​

Home loan / Denmark

وام خرید مسکن در دانمارک

بسیار مهم است که مطلع باشید چنانچه در صورتی که دارای اقامت دانمارک بوده و از طرف وزارت دادگستری مجاز به خرید ملک در دانمارک شناخته شوید ، قادر خواهید بود تا از وام خرید مسکن در دانمارک که از سوی بانک های این کشور به شما پرداخت می شود بهرهمند شوید و پس از پرداخت وام به طور کامل و قطعی مالکیت ملک به شما اعطا خواهد شد ، وام خرید مسکن در دانمارک می تواند کمک شایانی به خرید ملک مناسب در این کشور به شما نماید به صورتی که متقاضیان حتی می توانند تا 80% از ارزش ملک مورد نظر خود را وام دریافت کرده و مقدار کمی از سرمایه مورد نیاز را خود تامین نمایید.

عوامل موثر بر بازار ملک در دانمارک

همانطور که مستحضر هستید عوامل بسیاری بر بازار اجاره و خرید ملک در دانمارک تاثیر گذار هستند که این موارد از عوامل کلی همچون تورم ، نرخ رشد بازار گرفته تا مکان و طبقه قرار گرفتن ملک را شامل می شود ، اما در این قسمت ما قصد داریم 5 مورد از عوامل موثر بر بازار ملک در دانمارک که برای خریداران و یا عموم مردم مهم بوده و باعث تعیین قیمت ملک در این کشور می شود را به شما عزیزان معرفی نماییم.

موقعیت مکانی

مکان ، مکان و مکان که اگر نگوییم مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت مسکن در دانمارک است اما یقینا از تاثیر گذارترین موارد و مهم ترین آنان برشمرده می شود ، قیمت املاک در مناطق شهری بیشتر از روستایی است و به طور کلی هرچه از کپنهاگ دورتر باشید قیمت املاک و مستغلات کاهش پیدا می کند ، به جز مواردی همچون در شهرهای بزرگتر مانند آرهوس ، اودنسه و آلبورگ.

همچنین در تمامی شهرهای دانمارک موقعیت مکانی ، محلات و مناطق مختلف شهر در بخش املاک با یکدیگر دارای تفاوت قیمت می باشند که این موضوع به طور کلی اینگونه است که قیمت ملک در مرکز شهر گران تر از حومه های شهر می باشد و همچنین برخی از محلات به طور جداگانه جز مناطق لوکس و یا بالاشهر در نظر گرفته می شود و از بازه قیمت هایی بسیار بالاتر از میانگین قیمت می باشند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

سرمایه گذاری و خرید امن و بدون ریسک ملک در اروپا با راهنمایی متخصصین هلدینگ مهاجرتی رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

وضعیت خانه

وقتی به مسکن در دانمارک نگاه می کنید متوجه خواهید شد که وضعیت خانه چیزی برای گفتن در قیمت گذاری دارد و یک خانه قدیمی و فرسوده را نمی توان به همان قیمت خانه ای که به تازگی در همان منطقه ساخته شده فروخت ، یقینا تفاوت قیمت یک ملک به عمر آن ساختمان بستگی خواهد داشت و معمولا خانه های نوساز با ظاهر و استحکامی بهتر و زیباتر از بازار بهتری برای خرید برخوردار خواهد بود.

طراحی و نقشه بندی ساختمان

چیزی که در دنیای امروز بیش تر از قدیم مورد توجه قرار می گیرد ، طراحی و نقشه بندی ساختمان است که تاثیر بسیاری در قیمت نهایی آن در میان دانمارکی ها دارد ، به طور مثال یه ساختمان 3 طبقه را تصور کنید که فقط دارای یک حمام و توالت در طبق اول است و یا همین ساختمان که در هر طبقه از آن یک حمام و توالت جداگانه قرار داده شده است ، به طور قطع ساختمان دوم بیش تر مورد پسند بوده و قیمت بالاتری خواهد داشت.

House floor factor / Danish real estate

عامل طبقه قرارگیری خانه در املاک دانمارک

طبقه قرارگیری خانه نیز از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت است و به طور معمول در دانمارک منازل در طبقات همکف و پایین تر ارزان تر از منازل طبقات بالاتر هستند زیرا خانه های واقع در پنت هاوس ها و یا طبقات بالاتر دارای ارزش و اعتبار بیش تری می باشند و نشان دهنده جایگاه اجتماعی و شغل و درآمد بالاتر اشخاص می باشند ، همچنین منازل طبقات بالاتر از مناظر بهتر و زیباتری بهره می برند که از دیگر دلایل مهم این موضوع می باشد.

عامل طبقه قرارگیری خانه در املاک دانمارک​

آفتاب گیر بودن ملک

آفتاب گیر بودن ملک و نیروی مادر طبیعت هم در دانمارک بر قیمت ملک تاثیر گذار است ، در این کشور ملکی که از میزان نور مناسب در روز بهره ببرد دارای قیمت بالاتری خواهد بود ، البته نه تا حدی که شما از شدت نور اذیت شوید و یا این که آنقدر کم نور باشد که شما مجبور شوید همواره از میزان نور مصنوعی و لامپ برای روشن کردن محیط استفاده نمایید ، پس هنگام اجاره و خرید ملک در دانمارک حتما به این موضوع توجه لازم را به عمل آورید.

تفاوت قیمت خانه در دانمارک بر اساس منطقه شهری

تفاوت قیمت خانه در دانمارک بر اساس منطقه شهری

یقینا تفاوت قیمت خانه در دانمارک بر اساس منطقه شهری وجود خواهد داشت و قیمت اجاره و خرید ملک در دانمارک در شهرهای بزرگ و پر جمعیت که از امکانات و خدمات رفاهی کامل تری بهره می برند و نقش پر رنگ تری در اقتصاد دانمارک دارند ، بالاتر از شهرهای کوچک و روستاها می باشد که معمولا از مردم محلی تشکیل می شوند و مهاجران کمتر آنجا را برای زندگی بر می گزینند.

یکی دیگر از عوامل مهم در این تفاوت قیمت ها را باید وجود فرصت های شغلی بیش تر در شهرهای بزرگ دانست که همچنین باعث جذب مهاجران داخلی و خارجی می شوند که رونق را در بازار املاک این شهرها نگه می دارند و گاها آن را افزایش نیز می دهند که توجه سرمایه گذاران را نیز به خود جلب می نماید.

همچنین باید دقت داشته باشید که در هریک از شهرهای این کشور قیمت اجاره یا خرید ملک در قسمت ها و مناطق مختلف شهر با یکدیگر تفاوت دارد که به عوامل بسیاری همچون آب و هوا ، وجود امکانات و خدمات کافی ، فاصله از مراکز تجاری و اداری شهر و غیره اشاره کرد که تمامی این ها در مجموع تعیین کننده بازه قیمت ملک در یک منطقه یا محله هستند.

به فکر خرید ملک وسرمایه گذاری در اروپا هستید ؟ مقالات زیر را مطالعه و قیمت خرید املاک در کشورها را مقایسه کنید.

تفاوت قیمت خانه در کپنهاگ با سایر شهر های دانمارک

کپنهاگ به عنوان پایتخت دانمارک نه تنها گران ترین شهر این کشور محسوب می شود بلکه این شهر به عنوان یکی از گران ترین شهرهای اروپا نیز معرفی می شود که هزینه های زندگی و اقامت در آن بالاتر از سایر شهرهای این کشور و بسیاری از شهرهای اروپا می باشد ، توصیه می کنیم برای اطلاع دقیق از این موشوع حتما مقاله هزینه های زندگی در دانمارک را مورد موطالعه و بررسی قرار دهید.

اما در رابطه با تفاوت قیمت خانه در کپنهاگ با سایر شهر های دانمارک باید بگوییم که همانطور که گفتیم این شهر گران ترین شهر دانمارک می باشد به طوری که قیمت خرید ملک در آن 65.15% از اسبیرگ و 55.98% از هلسینگور و 42.71% از آلبورگ گران تر است که تفاوت های بسیار بالای آن را کاملا نشان می دهد ، همچنین در مقایسه با سایر شهرهای مهم اروپا قیمت خرید ملک در کپنهاگ 7.91% از رم ، 39.52% از مادرید ، 39.90% از لیسبون گران تر است اما در مقابل 38.75% از پاریس ارزان تر است.

همچنین قیمیت خرید این شهر در مقایسه با تهران پایتخت کشورمان 219.80% گران تر است که نشان می دهد برای خرید ملک در کپنهاگ نیاز به سرمایه بالایی دارید.

قیمت هر متر مربع ملک در دانمارک چقدر است ؟

قیمت هر متر مربع ملک در دانمارک چقدر است ؟ در ادامه این قسمت از مقاله اجاره و خرید ملک در دانمارک برای شما عزیزان آخرین قیمت های خرید ملک در شهرهای مهم دانمارک را در آخر سال 2022 را تهیه کرده ایم که آن ها را مشاهده می کنید:

شهر قیمت هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر قیمت هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر
کپنهاگ 53933 کرون 37277 کرون
آرهوس 40875 کرون 24404 کرون
آلبورگ 31226 کرون 22692 کرون
هلسینگور 24000 کرون 20000 کرون
ادنسه 22387 کرون 16500 کرون
اسبیرگ 19000 کرون 12000 کرون

اجاره ماهانه در دانمارک چقدر است؟

اجاره ماهانه در دانمارک چقدر است؟ همانطورکه تا این قسمت متوجه قیمت خرید ملک در دانمارک شدید باید بگوییم که قیمت اجاره در شهرهای مختلف دانمارک نیز نسبت مستقیمی با قیمت فروش ملک دارد به طور مثال قیمت اجاره همچنان در کپنهاگ بیش ترین در این کشور است و همچنین شهرهای مهم از اجاره های ماهانه بالاتری نسبت به شهرهای کوچک و روستاها برخوردار هستند.

در ادامه قیمت ماهانه اجاره آپارتمان در شهرهای مهم دانمارک را در پایان سال 2022 مشاهاه خواهید کرد که توسط کارشنایان موسسه رجبی تهیه شده و در اختیار شما قرار داده شده است:

شهر اجاره ماهانه آپارتمان 1 خواب در مرکز شهر اجاره ماهانه آپارتمان 1 خواب در حومه شهر اجاره ماهانه آپارتمان 3 خواب در مرکز شهر اجاره ماهانه آپارتمان 3 خواب درحومه شهر
کپنهاگ 11885 کرون 8845 کرون 18114 کرون 14028 کرون
آرهوس 7591 کرون 4730 کرون 14363 کرون 10000 کرون
هلسینگور 7000 کرون 5000 کرون 10000 کرون 8500 کرون
آلبورگ 5528 کرون 3887 کرون 8812 کرون 7125 کرون
ادنسه 6180 کرون 4550 کرون 12000 کرون 8930 کرون
اسبیرگ 4963 کرون 3333 کرون 8000 کرون 4710 کرون

نحوه یافتن ملک در دانمارک

نحوه یافتن ملک در دانمارک موضوعی است که به شرایط و نحوه مورد علاقه شما بستگی بسیاری دارد و شما می توانید از طریق روش های مختلفی ملک مورد نظرتان را بیابید ، از آنجایی که برای اجاره و خرید ملک در دانمارک شما نیازمند داشتن اقامت این کشور هستید و یا باید در آن جا اقامت داشته باشید ، یکی از بهترین روش ها مراجعه به مشاورین املاک و بررسی املاک وجود و در دسترس به صورت حضوری است.

اما دقت داشته باشید که شما می توانید با کمک و راهنمایی گرفتن از دوستان و یا آشنایانتان در این کشور نیز به گزینه های مناسبی دسترسی پیدا کنید که شاید توسط مالکین به همه کس اجاره داده نشود و یا به مشاورین املاک سپرده نشده باشد ، البته روزنامه های کثیر الانتشار و بخش های آگهی املاک آنان را نیز فراموش نکنید که همواره پر از املاک مناسبی برای فروش و اجاره می باشند.

به عنوان آخرین گزینه باید اینترنت را پیشنهاد دهیم که در دنیای امروز ما حلال همه مسکلات و نیازهای انسان ها می باشد و شما می توانید بسیار راحت ، سریع و کم هزینه ملک مناسب خود را از طریق آن بیابید که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

سایت های آنلاین اجاره و خرید ملک در دانمارک

در سال 2022 گزینه های متفاوتی از سایت های آنلاین اجاره و خرید ملک در دانمارک در حال فعالیت هستند که می توانند کامل ترین اطلاعات از املاک مورد آگهی برای فروش و اجاره در این کشور را برای متقاضیان به نمایش گذاشته و ارائه تصاویر کامل و دقیق از ملک مورد نظر شما را از داخل منزلتان با ملک های مورد نظر آشنا سازند که در نهایت با انتخاب هرکدام شما می توانید با مالک ارتباط برقرار کرده و ملک را از نزدیک مورد بررسی قرار دهید و آن را خریده یا اجاره کنید.

 اجاره و خرید ملک در دانمارک روز به روز بیش تر به سمت اینترنتی شدن در حال حرکت می باشد و یقینا طی سال های آتی این امر کاملا توسط سایت های آنلاین صورت پذیرفته و معماملات بدین شکل صورت خواهند پذیرفت ، در ادامه چندی از معتبرترین و بهترین سایت های ارائه و آگهی ملک در دانمارک را برای شما تهیه کرده ایم که مشاهده می نمایید:

  • https://www.boligportal.dk/
  • https://boligbasen.dk/
  • https://www.edc.dk/
  • https://www.nybolig.dk/
  • https://home.dk/
  • https://danbolig.dk/
روند خرید املاک و مستغلات در دانمارک

روند خرید املاک و مستغلات در دانمارک

روند خرید املاک و مستغلات در دانمارک چندان پیچیده و سخت نیست و با سایر کشورهای اروپایی تفاوت چندانی ندارد ، در ابتدا با یافتن ملک مناسب خود از طریق روش هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم با مالک ارتباط برقرار کرده و از اطلاعات ملک مانند متراژ ، سال ساخت ، موارد و شرایط قانونی و غیره از طریق مشاورین املاک مطلع شده و پس از آن قراردادی را مابین خریدار و فروشنده تنظیم می نمایید.

توجه کنید که در قرارداد حتما مبلغ پیش پرداخت ، مبلغ کامل ملک و تمامی تعهدات طرفین را به ثبت رسانده و پس از آن برای انتقال سند و مالکیت به یکی از دفاتر رسمی دولت مراجعه کرده و با ارائه کامل مدارک هویتی و پرداخت کامل مبلغ ملک روند انتقال سند را به انجام رسانده و منتظر دریافت سند جدید خواهید ماند.

البته توجه داشته باشد که در ابتدا و قبل از شروع این مراحل نسبت به دریافت مجوز خرید ملک از وزارت دادگستری دانمارک اقدام کرده و پس از دریافت آن شروع به خرید ملک نمایید ، همچنین توجه داشته باشید که می توانید از وام بانکی نیز برای خرید ملک استفاده نمایید تا کمتر نیاز به سرمایه اولیه داشته باشید.

صورتحساب خدمات در دانمارک

یکی از دیگر موارد مهمی که باید هنگام اجاره و خرید ملک در دانمارک به آن توجه کرد و میزان مبلغی که در انتهای ماه می تواند برای ساکنین به وجود آورد را بررسی کرد صورتحساب خدمات در دانمارک می باشد که با توجه به شهرها و ایالات مختلف و همچنین شرایط و قوانین آنان متفاوت می باشد که این مورد نیز یقینا در شهرها بزرگ و مهم مبلغ بیش تری را شامل می شود.

این صورتحساب ها را باید شامل مواردی چون هزینه های آب ، برق ، گاز ، اینترنت ، تلفن ، هزینه های جمع آوری زباله ها ، نگهداری و تعمیر منزل و غیره دانست که یقینا در شهرهای با درآمد بالاتر گران تر می باشد ، همچنین هر ایالت با توجه به شرایط آب و هوایی و امکانات و منابع در دسترس خود قیمتی را برای هریک از خدمتی که به شهروندان خود ارائه می دهد در نظر گرفته است.

اما به طور متوسط باید بگوییم که هزینه های انرژی ( آب ، برق ، گاز ) در دانمارک می تواند از 925 کرون تا 2250 کرون در ماه و یا هزینه اینترنت ADSL خانگی می تواند ماهانه از 150 کرون تا 320 کرون هزینه را در شهرهای مختلف این کشور در بر بگیرد که در کنار سایر هزینه های خدمات مبلغ قابل توجهی می باشد که هنگام اجاره و خرید ملک در دانمارک باید مورد توجه قرار گیرد.

Taxes on buying real estate / Denmark

مالیات و هزینه های وارد بر خرید املاک در دانمارک

صاحبان املاک در دانمارک موظف به پرداخت مالیات بر ارزش املاک هستند یعنی شما پس از خرید یک ملک و شروع اقامت در آن باید مالیات آن را بپردازید ، بر همین اساس مالیات بر ارزش دارایی ملک شما بر اساس ارزش مالی آن مورد محاسبه و دریافت قرار می گیرد که طبق آن اگر ارزش ملک شما کمتر از 3040000 کرون باید 0.92% از ارزش ملکتان را سالانه به عنوان مالیات پرداخت نمایید ، اما اگر ارزش ملک شما بالاتر 3040000 کرون باشد میزان مالیت در نظر گرفته برای این ملک 3% از ارزش ملک محاسبه شده وسالانه باید پرداخت گردد ، البته همانطور که می دانید به طور کلی مالیات بر درآمد در دانمارک در حال حاضر 44.88% است که یکی از بالاترین نرخ مالیات در جهان است.

مالیات و هزینه های وارد بر خرید املاک در دانمارک

دیگر هزینه های وارد بر خرید املاک در دانمارک

غیر منتظره نیست که بگوییم دیگر هزینه های وارد بر خرید املاک در دانمارک هم مقدار قابل توجهی را علاوه بر مبلغ قیمت ملک به خود اختصاص می دهند که باید مورد توجه قرار گیرند و همچنین باید در رابطه با آنان دانست تا با پرداخت بیش از حد و ضرر و زیان هنگام اجاره و خرید ملک در دانمارک مواجه نگردیم.

از جمله هزینه های مهم باید به دستمزد مشاورین املاک که حداکثر تا 5% از ارزش ملک را به خود اختصاص می دهد و همچنین هزینه دفاتر رسمی برای انتقال مالکیت و صدور سند که به طور کلی 3% از ارزش ملک را شمال می شود اشاره کرد ، همچنین در صورت بهره مندی از حضور یک وکیل و یا کارشناس و متخصص در زمینه املاک نیز باید مبلغی را به عنوان حق الزحمه به وی پرداخت کنید که این مقدار به صورت قراردادی ما بین طرفین تعیین می شود.

توصیه می کنیم برای اطلاع از دقیق از هزینه های وارد بر اجاره و خرید ملک در دانمارک با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی رجبی تماس حاصل کرده و از اطلاعات به روز آنان بهره مند شوید.

اخذ اقامت با خرید ملک در دانمارک

باید در ابتدای این قسمت عرض کنیم که برای شهروندان خارجی با اجاره و خرید ملک در دانمارک به هر طریق و شرایطی امکان دریافت اقامت دائم دانمارک وجود نخواهد داشت و این کشور از طریق خرید ملک به هیچ شهروند خارجی هیچگونه اقامتی را اعطا نخواهد کرد ، همچنین شما باید به نحوی اقامت دائم و یا موقت این کشور را داشته باشید تا قادر به اجاره و خرید ملک در دانمارک شوید.

پس اگر قصد دارید از طریق سرمایه گذاری در بخش املاک به اقامت اروپا دست پیدا کنید توصیه می کنیم مقالات اجاره و خرید ملک در اسپانیا و اجاره و خرید ملک در پرتغال را به طور کامل و دقیق مطالعه نمایید تا از شرایط لازم برای دسترسی به اقامت اسپانیا و پرتغال از طریق خرید ملک مطلع شوید.

سوالات پر تکرار اجاره و خرید ملک در دانمارک

برای شهروندان خارجی با اجاره و خرید ملک در دانمارک به هر طریق و شرایطی امکان دریافت اقامت دائم دانمارک وجود ندارد و برعکس باید اقامت دانمارک را داشته باشید تا بتوانید ملک بخرید!

اگر ارزش ملک شما کمتر از 3040000 کرون است باید 0.92% و اگر ارزش ملک شما بالاتر 3040000 کرون است میزان مالیات در نظر گرفته  3% خواهد بود که سالانه باید پرداخت شود.

کپنهاگ 11885 کرون
آرهوس 7591 کرون
هلسینگور 7000 کرون
آلبورگ 5528 کرون
ادنسه 6180 کرون
اسبیرگ 4963 کرون

کپنهاگ 53933 کرون
آرهوس 40875 کرون
آلبورگ 31226 کرون
هلسینگور 24000 کرون
ادنسه 22387 کرون
اسبیرگ 19000 کرون

در مقایسه با سایر شهرهای مهم اروپا قیمت خرید ملک در کپنهاگ 7.91% از رم ، 39.52% از مادرید ، 39.90% از لیسبون گران تر است اما در مقابل 38.75% از پاریس ارزان تر است.

این مطلب توسط کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی برای آشنایی شما عزیزان با اجاره و خرید ملک در دانمارک تهیه و تنظیم شده است ، چنان چه نیازمند مشاوره یا دریافت راهنمایی هستید با مراجعه به دفاتر تهران و شیراز از راهنمایی مشاورین و کارشناسان ما بهره مند شوید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به دانمارک را نیز بخوانید تا اگر قصد مهاجرت و اقامت دائم در این کشور را دارید با تمام راه و روش های قانونی و امن آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه