درآمد پزشکان در اروپا

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
درآمد پزشکان در اروپا
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

یکی از جذابیت های مهاجرت پزشکان به اروپا ، حقوق و دستمزد بالای آن ها در بازار کار کشور های اروپایی است . طبق آمار منتشر شده توسط Organización Médica Colegial ( OMC )مسئول بررسی درآمد پزشکان در اروپا ، برآورد شده است که 3500 پزشک در سال 2016 برای کار در کشور های اروپایی درخواست داده اند که در مجموع طی پنج سال گذشته به 15000 نفر میرسد . کشورهای اروپایی نیز با آغوش باز این متخصصان واجد شرایط برای پر کردن بسیاری از فرصت های شغلی خود استقبال کرده اند و بالاترین حقوق ها را به پزشکان می دهند . چنانچه قصد مهاجرت کاری به اروپا را دارید می توانید با تماس با دفاتر موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی کلیه اطلاعات لازم در این خصوص را بدست آورید .

نگاهی به درآمد پزشکان در اروپا

حقوق و دستمزد پزشکان عمومی و مخصوصا متخصصان ، موضوعی است که توجه سیاستگذاران بسیاری از کشورها را به خود جلب کرده است . در دهه های گذشته ، در چندین کشور اصلاحات مربوط به مراقبت های بهداشتی ، درآمد پزشکان عمومی را تحت تاثیر قرار داده است ( به عنوان مثال در فرانسه ، هلند و انگلستان ) .

به طور کلی بالاترین میزان حقوق و دستمزد در بین کشور های اتحادیه اروپا شاید در هلند و انگلیس کمی بیشتر باشد و در کشور های جنوبی معمولا میزان درآمد پزشکان پایین تر است . به طور معمول اگر در بیمارستان عمومی یا خصوصی کار کنید ، حقوق و دستمزد شما را بدون توجه به بیمارانی که می بینید ، می پردازند و تنها راه برای داشتن درآمد بیشتر این است که اضافه کاری داشته باشید . در ادامه بررسی درآمد پزشکان در اروپا ، پر درآمد ترین کشور های اروپایی را معرفی کرده ایم .

درآمد پزشکان در هلند و بلژیک

هلند کشور رویای برای کار پزشکان است که حقوق بالا ، شرایط کاری عالی ، ساعات کوتاه و فراوانی تعطیلات را ارائه می دهد . سیستم مراقبت بهداشتی شگفت انگیز آن برای همه افراد یک دکتر خانوادگی را تضمین می کند و منتظر زمان زیادی برای ملاقات با پزشک نمی شوند ؛ جای تعجب نیست که پزشکان آرزوی کار در هلند را دارند .

در مورد درآمد ، درآمد سالانه برای متخصصین 253000 دلار است در حالی که پزشکان عمومی تقریبا 117 هزار دلار درآمد دارند . بنابراین هنگام بررسی شرایط پذیرش دانشگاه های اروپا به کشور هلند توجه ویژه داشته باشید .

قلب اتحادیه ، بلژیک اروپا رتبه دوم را از نظر درآمد پزشکان در اروپا دارا است . به طور متوسط متخصصان 188،000 دلار در سال و پزشکان عمومی 61 هزار دلار در سال درآمد دارند . و البته این یک کشور زیبا با شهرهای قرون وسطایی است .

پزشکان بلژیک طولانی ترین ساعات کاری هر پزشک در اروپا را با میزان متوسط 51 ساعت در هفته دارند . مالیات نیز در بلژیک بسیار بالا است ، بنابراین اگر قصد مهاجرت به بلژیک را دارید ممکن است بخواهید در تصمیم خود دوباره تجدید نظر کنید و راه دیگری را انتخاب کنید .

در آمد پزشکان در انگلستان و فرانسه

هنگام بررسی درآمد پزشکان در اروپا به انگلیس می رسیم . پزشکان انگلستانی ، هرچند اغلب به استرالیا می روند تا کار کنند ، اما باز هم درآمد بالایی دارند . متاسفانه در انگلستان ، پزشکان اغلب در بیمارستان ها بسیار کار می کنند .

متخصصین این کشور حقوق و دستمزد سالانه به مبلغ 150،000 دلار دارند در حالی که پزشکان عمومی 118،000 دلار درآمد دارند . انگلستان یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان کمک مالی را به دانشجویان پزشکی خود ارائه می دهد .

بله همه به فرانسه ، پاریس و پنیر علاقه دارند . اما ، علاوه بر غذاهای دوست داشتنی و شهر های زیبا ، آنها همچنین به پزشکان خود حقوق بسیار خوبی پرداخت می کنند و در هر خیابان داروخانه دارند . متخصصان به طور متوسط 149000 دلار و پزشکان عمومی حدود 92000 دلار در سال درآمد دریافت می کنند . بنابراین ، اگر زبان فرانسوی شما بی عیب و نقص باشد فرانسه می تواند جای مناسبی برای زندگی شما به عنوان یک پزشک باشد .

در آمد پزشکان در ایرلند و سوئیس

ایرلند در رتبه پنجم بالاترین درآمد پزشکان در اروپا با میزان درآمد 143000 دلار برای متخصصان و 90000 دلار در سال برای پزشکان عمومی است . گرچه درآمد پزشکان به اندازه برخی از کشورهای دیگر در لیست زیاد بالا نیست ، اکثر متخصصان هم در مراکز درمانی عمومی و هم در مراکز درمانی خصوصی مشغول به انجام حرفه خود هستند .

بسته به نوع تخصص ، آنها می توانند 200 دلار یا بیشتر برای مشاوره پزشکی 10 یا 20 دقیقه ای دریافت کنند . بنابراین ، مقدار پولی که متخصصان درآمد کسب می کنند ، معمولا از 143000 دلار به بالا است . بنابراین ، اگر شما یک پزشک با مهارت زبانی انگلیسی خوبی هستید ، ایرلند می تواند جای مناسبی برای دریافت یک دستمزد خوب باشد تا زمانی که شرایط آب و هوایی آن را در نظر نگیرید .

سوئیس فقط بخاطر کیفیت زندگی بالای خود مورد توجه پزشکان برای مهاجرت نیست بلکه درآمد 130،000 دلاری برای متخصصان و 116000 دلار برای پزشکان عمومی ، نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است . این یک کشور شگفت آور زیبا است که توسط کوه احاطه شده است . آنها همچنین شکلات و ساعتهای بسیار زیبا را می سازند !

در آمد پزشکان در دانمارک و آلمان

دانمارک ، که تنها کشور اسکاندیناوی است که آن را در لیست قرار داده ایم و تا حدودی عجیب است . دانمارکی ها در واقع به پزشکان عمومی بیشتر از متخصصان پرداخت می کنند ، متخصصین 91000 دلار و پزشکان عمومی به طور متوسط 109،000 دلار در سال در دانمارک درآمد کسب می کنند .

در آلمان متخصصان 77000 دلار در سال و پزشکان عمومی حدود 69000 دلار در سال درآمد دارند . در حال حاضر حقوق بازنشستگی حدود 49000 دلار در سال است .

هنگام تصمیم در خصوص تحصیل یا کار در اروپا و بررسی مزایا و معایب مهاجرت به اروپا حتما سعی کنید با دید باز و آگاهی بسیار در مورد جزییات این تغییر تصمیم خود را قطعی کنید تا بعدا دچار چالش یا پشیمانی نشوید .

در آمد پزشکان در دانمارک و آلمان

انتخاب نماینده مهاجرت به اروپا

تیم مهاجرت موسسه مهر آفرین رجبی دارای تجربه چندین ساله مدیریت طیف وسیعی از درخواست های ویزای کشور های اروپایی را دارد . با اخذ ویزا های مختلف از جمله ویزا های نیرو های کاری متخصص ، ما می دانیم که الزامات لازم چیست و ما اطمینان داریم که درخواست شما این الزامات را برآورده می کند .

ما یک ارزیابی کامل رایگان برای نوع ویزای شما ارائه می دهیم و بهترین نوع ویزا را بر اساس شرایط و شرایط فردی شما توصیه می کنیم . وقتی صحبت از مهاجرت به اروپا می شود ، متوجه می شویم که این روند می تواند به نظر بسیار پیچیده باشد . ما همچنین می دانیم که شما ممکن است تنها یک فرصت برای ایجاد یک برنامه داشته باشید و چشم انداز آینده شما بستگی به دستیابی به نتایج موفقیت آمیز دارد .

ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم و در نزدیک کردن شما به هدفتان سهمی داشته باشیم . در موسسه مهر آفرین رجبی ، ما تمام قدرت خود را برای به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن برای مشتریان به کار می گیریم . با قرار دادن پرونده مهاجرتی خود در دستان ما ، می توانید از آرامش کامل ذهن لذت ببرید . در صورتی که در رابطه با درآمد پزشکان در اروپا یا تحصیل رایگان در اروپا سوالی دارید ، می توانید با مشاورین موسسه در دو شهر تهران و شیراز تماس داشته باشید و از مشاوره رایگان تلفنی در این زمینه نیز بهره ببرید .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه