قیمت خانه برای زندگی در فرانسه

قیمت خانه برای زندگی در فرانسه برای افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند یک امر مهم و حیاتی به شمار می رود و قبل از مهاجرت حتما باید از قیمت های اجاره و خرید خانه در این کشور آگاهی یابند و اطلاعات مفید و به روزی در اختیارشان قرار گیرد.

برای آگاهی از قیمت خانه ها در این کشور می توانید با متخصصان حرفه ای شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا بروز ترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به فرانسه را بخوانید و با تمامی روش های قانونی مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

در پایان نوامبر 2021 ، حجم تجمعی معاملات ملکی قدیمی در دوازده ماه گذشته در فرانسه افزایش یافته و طی یک سال 17.5 درصد افزایش داشته است ، فرانسوی ها به طور کلی اجرای فروش پروژه های املاک و مستغلات خود را تسریع کرده اند و اگر تشدید فروش املاک از کلانشهر های بزرگ به شهرداری‌ های کوچک‌تر پیش رود ، شاخه‌ای دیگر در بازار املاک ایجاد می شود که با توجه به حجم کلی این معاملات مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب ، این امر ممکن است به صورت محلی منجر به افزایش قیمت ها و پیامد های دسترسی به املاک با ایجاد نابرابری با برخی از جمعیت های محلی با قدرت خرید کمتر املاک و مستغلات شود ، البته این تأثیر به مناطق جغرافیایی خاصی محدود می شود ، با این وجود ، محیط اقتصادی خاص بازار املاک و مستغلات در فرانسه همچنان اطمینان‌ بخش است و نرخ بهره وام‌ های مسکن جدید در سطح پایین 1.12 درصد در نوامبر 2021 باقی می‌ماند.

فهرست مطالب
قیمت خانه برای زندگی در فرانسه

افزایش قیمت خانه ها در فرانسه

افزایش قیمت خانه ها در فرانسه در دو سال گذشته تا سال جاری در برخی مناطق بسیار زیاد در برخی دیگر کم بوده است که در جدول زیر به میانگین افزایش قیمت خانه ها اشاره شده :

طبق گزارش جدید منتشر شده توسط شبکه رسمی دفتر اسناد رسمی ، میانگین قیمت املاک قدیمی در فرانسه در طول سال 2021 ، 7.2 درصد افزایش یافته است و بیشترین افزایش در Angers ، Pays de la Loire مشاهده شد که 19.3 درصد در یک سال افزایش یافت.

پیش ‌بینی‌ های قرارداد های اولیه نشان‌ دهنده افزایش قیمت‌ ها در شهر ها و شهرک‌ های متوسط مانند آنژ ، لیموژ ، دیژون یا سن ‌نزر از لحاظ قیمتی به ضرر شهر های بزرگی مانند بوردو است که احتمالاً به اوج خود رسیده ‌اند و تثبیت قیمت‌ ها را تجربه خواهند کرد.

برای آگاهی دقیق تر از افزایش قیمت خانه برای زندگی در فرانسه می توانید با با مشاوران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ، مشورت بگیرید و با آگاهی کاملتر برای خرید خانه اقدام کنید.

افزایش قیمت خانه ها در فرانسه درصد افزایش
بین سه ماهه سوم 2020 و سه ماهه سوم 2021 8.8 درصد
در پاریس بزرگ ، قیمت املاک قدیمی‌تر بین سه ماهه سوم 2020 و 3 ماهه سوم سال 2021 بیش از 4 درصد در حال افزایش
از ابتدای سال 2021 افزایش 9.4 درصدی قیمت مسکن و افزایش 7.5 درصدی قیمت آپارتمان
فوریه 2021 تا فوریه 2022 افزایش 5 درصدی قیمت آپارتمان های قدیمی و افزایش 10.1 درصدی برای خانه های قدیمی
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب اطلاعات دقیق در خصوص بازار مسکن کشورهای مختلف با راهنمایی متخصصین آگاه رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

قیمت خانه ها در مناطق مختلف شهری فرانسه

قیمت خانه در مناطق مختلف شهری فرانسه بسیار متفاوت است و عزیزانی که کار در فرانسه را به عنوان مقصد کاری خود انتخاب کرده اند ، باید قبل از هر چیزی بهترین منطقه ی شهری را با توجه به درآمد خود انتخاب کنند ، برای افزایش آگاهی خود در این زمینه با شرکت مهاجرتی رجبی همراه شوید ، در ادامه قیمت خانه در مناطق مختلف شهرهای پاریس ، مارسی و لیون را بررسی می کنیم.

قیمت ها در اطراف اسکله‌ های ساحل رود سن بسیار زیاد شده است ، بطوری که دو آپارتمان 150 متری با منظره رود سن به قیمت ‌های 18،000 تا  22،000 یورو در هر متر مربع فروخته می‌شوند.

مناطق مختلف پاریس قیمت خانه
اطراف Palais-Royal 16،000 یورو در متر مربع
Opera تا Les Halles (منطقه 2) 12،500 یورو به ازای هر متر مربع
Montorgueil 11،800 یورو به ازای هر متر مربع
اطراف گالری Vivienne یا منطقه Gaillon 15،000 یورو به ازای هر متر مربع
Marais منطقه (3 و 4 سابق) 14،000 تا حتی 20،000 یورو در متر مربع
منطقه 5 14،000 تا 15،000 یورو در متر مربع
منطقه 6 18،000 تا 19،000 یورو در متر مربع
Grenelle Immobilier (منطقه 7) 14،000 تا 15،000 یورو در متر مربع
اطراف Champ-de-Mars (منطقه7) 17000 تا 21000 یورو در متر مربع

قمیت خانه در مناطق مختلف پاریس

در مناطق Concorde تا Les Halles (منطقه 1 سابق) که یک منطقه معتبر و یک کانون فرهنگی است و همچنین دارای دو فضای سبز بزرگ است ، قیمت ها در حال افزایش است.

در سواحل رود سن ، املاک با چشم انداز به طور متوسط 18،000 یورو در متر مربع قیمت دارند ، قیمت هر متر مربع در Tuileries که به دلیل وجود مدرسه Saint-Roch محله محبوب خانواده ها است ، در حدود 19،000 یورو است.

به قیمت خانه ها در سایر مناطق پاریس در جدول زیر اشاره شده است :

افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در فرانسه هستند ، منطقه 2 شهر پاریس یک بازار پویا است که توسط سرمایه گذاران یا زوج های جوانی که به دنبال خرید خانه هستند منطقه ارزشمندی بشمار می رود ، برای آگاهی بیشتر با مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی همراه شوید.

قیمت خانه ها در مناطق مختلف شهری مارسی و لیون

 در جدول به قیمت خانه های در هر متر مربع بطور میانگین در شهر های مارسی و لیون اشاره شده است :

مناطق مارسی لیون
منطقه 1 2،694 3،259
منطقه 2 3،068 3،532
منطقه 3 2،256 3،082
منطقه 4 2،870 3،239
منطقه 5 2،818 2،906
منطقه 6 3،206 3،682

در این محتوا در حال بررسی قیمت خانه در فرانسه هستیم ؛ مقالات زیر هم چهره های مختلف زندگی در این کشور را نمایان میکند.

قیمت خانه در شهر های مختلف فرانسه

قیمت خانه در شهر های مختلف فرانسه به دلیل تفاوت امکانات رفاهی و فرهنگی شهر ها بسیار متفاوت با یکدیگر است که موسسه مهاجرتی رجبی در جدول زیر میانگین قیمت هر متر مربع خانه را در شهر های مختلف فرانسه بیان کرده است :

نام شهر قیمت خانه نام شهر قیمت خانه نام شهر قیمت خانه
رن 3,360 مالوس (Mulhouse) 1,120 روئن 2,450
دیژون 2,310 آمیان 2,060 لیون 5,000
کان 2,410 نیس 4,100 لیل 3,490
تولون 2,260 ریمز 2,250 مارسی 2,620
متز 2,090 گرنوبل 2,300 نانسی 2,060
مونپلیه 2,930 تولوز 3,140 نانت 3,720
پواتیه 2,020 Tours 2,600 بوردو 4,440
پاریس 10,640 لیموژ 1,380 اورلئان 2,180
نیمز (Nimes) 1,900 Bourges 1,250 سنت اتین 1,000

همانگونه که در جدول بالا مشاهده می کنید قیمت خانه ها در پاریس بیشترین حد ممکن است پس برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های فرانسه را دارند به فکر اجاره خانه هستند ، شاید شهر هایی که قیمت خانه در آن ها کمتر از 3000 یورو به ازای هر متر مربع است ، انتخاب بهتری باشد.

وام مسکن برای خرید خانه در فرانسه

وام مسکن برای خرید خانه در فرانسه به افراد بسیاری برای مالک شدن در این کشور کمک کرده است ، با توجه به اینکه قیمت خانه برای زندگی در فرانسه برای بیست و چهارمین سه ماهه متوالی افزایش یافته است و به طور متوسط ​​در سه ماهه دوم 2021 به 5.9% رسید (افزایش 5.0 درصدی برای آپارتمان ها و 6.4 درصدی برای خانه ها) و اینکه نهاد حرفه ‌ای برای آژانس ‌های املاک در فرانسه ، افزایش قیمت مسکن 3.5% در فرانسه را در طول سال 2022 پیش‌بینی می‌کند.

به همین دلیل وام های مسکن در اختیار مردم قرار داده شد و در ماه مه 2021 ، مبلغ کل وام های مسکن اعطایی فرانسه به بیش از 7.2 میلیارد یورو رسید و در مجموع در کل سال به 21.1 میلیارد یورو افزایش پیدا کرد ، برای وام مسکن فرانسوی ، شما به طور کلی به حداقل سپرده حداقل 15٪ تا 25٪ از قیمت خرید ملک ، با نرخ های ثابت یا متغیر نیاز دارید ، حداکثر وام بازپرداخت به طور کلی 80٪ است که بالاترین نرخ موجود است.

اگر مقیم مالیاتی فرانسه باشید ، فقط می توانید 100٪ وام مسکن دریافت کنید ، حداقل وام های خرید مسکن در فرانسه حدود 150،000 یورو برای خریداران اتحادیه اروپا است.

نحوه انجام معاملات ملکی در فرانسه

هنگامی که شما خانه ای را برای خرید در فرانسه انتخاب می کنید باید مراحلی را طی کنید ، نحوه انجام معاملات ملکی در فرانسه: به شرح زیر است :

  • در اولین مرحله پیشنهاد خریدار پذیرفته می شود.
  • یک دفتر اسناد رسمی انتخاب می شود.
  • قرارداد اولیه امضا می شود.
  • خریدار سپرده را ترتیب می دهد.
  • دوره استراحت ده روزه خریدار وجود دارد.
  • خریدار هزینه خرید را بطور کامل پرداخت می کند.
  • دفتر اسناد رسمی سند نهایی را تنظیم می کند.
  • هزینه به حساب امانی دفتر اسناد رسمی وارد می شود.
  • سند نهایی توسط خریدار و فروشنده امضا می شود.
  • فروشنده مالیات بر عایدی سرمایه می پردازد (در صورت وجود).
  • در نهایت کلید خانه به خریدار داده می شود.
نحوه انجام معاملات ملکی در فرانسه

عزیزانی که مایل به خرید خانه در فرانسه هستند ، باید راه های بالا را طی کنند تا صاحب خانه خود در کشور فرانسه شوند ، به قیمت خانه برای زندگی در فرانسه در مطالب بالا اشاره شد و با توجه به آن ها و کمک موسسه مهاجرتی رجبی می توانید صاحب خانه رویایی خود در این کشور زیبا شوید.

بنگاه های معاملاتی و کمیسیون های آن ها در فرانسه

آژانس های املاک و مستغلات در فرانسه به شدت تحت نظارت هستند ، آن ها باید دارای یک کارت حرفه‌ ای باشند که تنها توسط مقامات و نماینده محلی صادر می شود و مدرکی مبنی بر داشتن حداقل وثیقه یا ضمانت برای سپرده‌گذاری پول‌ های دریافتی از خریداران ملک ارائه می شود.

در دفتر اسناد رسمی یک کارشناس حقوقی (افسر عمومی) به نمایندگی از طرف دولت و منصوب وزیر دادگستری به منظور تنظیم قرارداد های معتبر از طرف خریدار و فروشنده کار می کند ، مبلغ پرداختی (کمیسیون) برای دفتر اسناد رسمی به کارشناس حقوقی بستگی به ملک انتخابی خریدار دارد.

بین 7٪ تا 10٪ از قیمت خرید خانه های قدیمی ، به استثنای هزینه های آژانس املاک به دفتر اسناد رسمی تعلق می گیرد و درباره خانه های جدید 2٪ در هزینه های حمل و نقل و مالیات ثبت ، به اضافه مالیات بر ارزش افزوده به نرخ 20٪ در قیمت خرید (به استثنای فروش بین افراد خصوصی) ، بدون احتساب هزینه های آژانس املاک ، به دفتر اسناد رسمی می رسد ، اگرچه بسیاری از این هزینه ‌ها به عنوان «هزینه‌های اسناد رسمی» یاد می‌کنند ، اما سردفتر فقط حدود 1٪ از قیمت فروش ملک را دریافت می‌کند.

دولت هزینه های دفتر اسناد رسمی را تنظیم می کند که با توجه به قیمت فروش ملک متفاوت است.

اگر به مباحث سرمایه گذاری در خارج از کشور علاقه مندید ، وبینار ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی می تواند اطلاعات بسیار جالب و مفیدی در این زمینه به شما بدهد ؛ این وبینار توسط سارا جم نژاد ، کارشناس ارشد مهاجرتی از هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی به شما ارائه شده ؛ مدت زمان این وبینار یک و نیم ساعت است.

ضمناً می توانید با درج نام و شماره تماستان در باکس مشاوره رایگان در لیست تماس رایگان مشاوران رجبی قرار بگیرید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

خرید کم ریسک خانه در اروپا با اعتماد به راهنمایی های کارشناسانه مشاوران هلدینگ رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

قیمت خانه های مختلف در فرانسه

هزینه اجاره خانه در فرانسه با توجه به نقطه شهری و تعداد اتاق خواب های خانه و ویلایی یا آپارتمانی بودن خانه بسیار متفاوت است ، به عنوان مثال به هزینه اجاره خانه ها در جدول توجه کنید:

همانگونه که در جداول مشاهده می کنید قیمت خانه برای زندگی در فرانسه چه برای فروش و چه برای اجاره برای شما عزیزان آورده شده است و برای آگاهی دقیق تر از قیمت سایر خانه ها در سایر شهر های این کشور می توانید از طریق راه های ارتباطی با شرکت مهاجرتی رجبی در ارتباط باشید تا بروز ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

علاوه بر آگاهی از قیمت خانه های مختلف در فرانسه شما می توانید در صورت مایل بودن به ثبت شرکت در فرانسه از مشاوره های تخصصی ما در زمینه بهره بگیرید.

هزینه اجاره خانه ها قیمت
خانه یک خوابه در مرکز شهر 1،308.86 یورو در ماه
خانه سه خوابه در مرکز شهر 2،791 یورو در ماه
خانه یک خابه در خارج از مرکز شهر 951 یورو در ماه
خانه سه خوابه در خارج از مرکز شهر 1،946 یورو در ماه

به قیمت دقیق تر برخی خانه ها در در شهر پاریس در جدول زیر اشاره شده :

هزینه اجاره خانه ها در پاریس قیمت
آپارتمان یک خوابه در saint sulpice 269،000 یورو
آپارتمان یک خوابه در Gros Caillou 629،000 یورو
آپارتمان دو خوابه در Place des Vosges 2،580،000 یورو
آپارتمان سه خوابه در Fondation Pinault 2،490،000 یورو
آپارتمان چهار خوابه در Palaise Gahhiera 4،890،000 یورو

مالیات بر مسکن در فرانسه

اما حالا می خواهیم بدانیم مالیات بر مسکن در فرانسه چگونه است؟ مالیات‌های سالانه دارایی شامل مالیات بر مسکن نیز می شود که به عنوان مثال ، مالیات یک استودیوی 215 فوت مربعی در یک ساختمان قدیمی درMarais  (منطقه 3) پاریس ممکن است 205 دلار ارزیابی شود یا هزینه مالیات برای یک آپارتمان 535 فوت مربعی و یک خوابه در یک ساختمان قدیمی در منطقه 5 ممکن است 240 دلار باشد و در حالی که برای یک خانه روستایی کوچک در ایالت اصلی فرانسه ، مالیات مسکن احتمالاً حدود 500 دلار خواهد بود و برای یک خانه بزرگتر حتی تا حدود 1000 دلار نیز خواهد رسید.

شرایط محیطی خانه ها در فرانسه ​

شرایط محیطی خانه ها در فرانسه

ساخت مسکن در فرانسه با سرعت بیشتری نسبت به جمعیت در حال افزایش است و در نتیجه تعداد املاک خالی در این کشور افزایش می یابد و یکی از ویژگی های اصلی بازار مسکن فرانسه ، تعداد بالای خانه های نوساز است که هر ساله ساخته می شوند که مبله نیستند ، در حالی که تعداد خانه های مبله نیز در این کشور بسیار بالاست اما قیمت آن ها هنگام خرید اندکی متفاوت است و اجاره برای املاک مبله 10 تا 20 درصد بیشتر است ؛ شرایط محیطی خانه ها در فرانسه متفاوت است ؛ بسته به خانه ای که می خواهید در آن بمانید ، شاید بخواهید یک خانه ی خالی را مبله کنید ، به عنوان مثال ، اگر یک آپارتمان استودیویی را مبله می کنید ، بسته به کیفیت و همچنین مجهز بودن آشپزخانه ، بودجه لازم می تواند بین 2000 تا 6000 یورو برای وسایل کاملاً جدید باشد.

شرایط آب و برق و گاز در فرانسه

آب و برق و قبوض جزو مواردی است که مستاجر مسئول پرداخت آن است (مسئولیت هرگونه قبض ، به استثنای تلفن یا اینترنت ، همیشه بر عهده مستاجر است) اما از لحاظ قانونی لازم است که قرارداد شما مبلغ اجاره و هزینه های پرداخت شده را هر ماه برای خدماتی مانند نظافت مناطق مشترک ، دفع زباله و گاهی اوقات گرمایش و آب ، مشخص کند ، بعبارتی علاوه بر اجاره ، هزینه هایی نیز برای این موارد ممکن است پرداخت می شود.

سوالات پر تکرارقیمت خانه برای زندگی در فرانسه

از فوریه 2021 تا فوریه 2022 ،  افزایش 5 درصدی قیمت آپارتمان های قدیمی و افزایش 10.1 درصدی برای خانه های قدیمی ثبت شده است.

برای وام مسکن فرانسوی ، شما به طور کلی به حداقل سپرده حداقل 15٪ تا 25٪ از قیمت خرید ملک ، با نرخ های ثابت یا متغیر نیاز دارید ، حداکثر وام بازپرداخت به طور کلی 80٪ است که بالاترین نرخ موجود است.
اگر مقیم مالیاتی فرانسه باشید ، فقط می توانید 100٪ وام مسکن دریافت کنید ، حداقل وام های خرید مسکن در فرانسه حدود 150،000 یورو برای خریداران اتحادیه اروپا است.

  • خانه یک خوابه در مرکز شهر 1،308.86 یورو در ماه
  • خانه سه خوابه در مرکز شهر 2،791 یورو در ماه
  • خانه یک خابه در خارج از مرکز شهر 951 یورو در ماه
  • خانه سه خوابه در خارج از مرکز شهر 1،946 یورو در ماه
  • آپارتمان یک خوابه در saint sulpice 269،000 یورو
  • آپارتمان یک خوابه در Gros Caillou 629،000 یورو
  • آپارتمان دو خوابه در Place des Vosges 2،580،000 یورو
  • آپارتمان سه خوابه در Fondation Pinault 2،490،000 یورو
  • آپارتمان چهار خوابه در Palaise Gahhiera 4،890،000 یورو
  • نانت 3,720
  • پاریس 10,640
  • لیون 5,000
  • نیس 4,100
  • تولون 2,260
  • تولوز 3,140
  • پواتیه 2,020
  • بوردو 4,440
  • لیموژ 1,380

شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز تمام تلاش خود را برای کمک به عزیزانی که مشتاق هستند قیمت خانه برای زندگی در فرانسه را بدانند ، بکار می گیرد و متخصصان مجرب این شرکت به روز ترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان در زمینه مهاجرتی می گذارند ، شما می توانید فعالیت های مشاوران موسسه را در صفحات اینستاگرام هم دنبال کنید.

قیمت خرید و اجاره خانه در کشور های مختلف اروپایی را با مطالعه مقالات زیر می توانید مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.3/5 - (3 امتیاز)
منو
خانه