اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل

اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل برای دانشجویان خارجی که در این کشور مشغول به تحصیل هستند ، امکان پذیر است ؛ اما برای اینکار یقینا ابتدا نیاز به قبولی و شروع تحصیل در یکی از دانشگاه های این کشور است.

اقامت هلند پس از تحصیل نیاز به ارائه برخی مدارک لازم برای این کار و همچنین یک سری اقدامات دارد تا این هدف برای شما امکان پذیر باشد ؛ در ادامه کارشناسان  هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ )  این موارد را به طور کامل به شما عزیزان ارائه خواهند کرد.

همچنین برای آشنایی بیش تر با ابعاد کلی مهاجرت به هلند و شناخت  روش های امن و قانونی آن مقاله لینک شده را بخوانید.

اما در ادامه باید بگوییم که اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل برای دانشجویان فارغ التحصیل امکان پذیر بوده اما نیاز به برخی تغییرات در شرایط برای دانشجویان وجود دارد که با آن ها آشنا خواهید شد ، مهم ترین این تغییرات استخدام و شروع به کار در این کشور است.

فهرست مطالب
اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل

چگونگی اخذ اقامت پس از تحصیل در هلند

چگونگی اخذ اقامت پس از تحصیل در هلند بدین صورت است که تحصیل در این کشور می تواند برای شما فقط ویزای تحصیلی هلند را به ارمغان آورده که با اتمام تحصیلات این ویزا نیز باطل شده و فرد باید به کشور خود بازگردد ، اما چنان چه پس از پایان تحصیلات شخص قادر باشد تا این کشور به کار پرداخته و در شغلی  توسط کارفرمایان این کشور استخدام شود می تواند در نهایت اقامت دائم هلند را به دست آورد.

پس همانطور که می بینید اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل به طور مستقیم و تحت عنوان تحصیل امکان پذیر نیست و باید شخص به کار در این کشور مشغول شود که با این اقدام ویزای تحصیلی وی فورا به ویزای کار تبدیل شده و  از این طریق دسترسی نامحدودی به بازار کار در این کشور برای وی مهیا می گردد و می تواند بدون نیاز به اخذ مجوز کار ، برای هر شغل چه با حقوق و چه بدون آن به کار پس از پایان تحصیلات بپردازد.

دقت کنید که اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل بدین دلیل مناسب بوده و توصیه می شود که فرد از این طریق راحت تر از سایر روش های مهاجرتی می تواند ویزای حضور در این کشور به صورت بلند مدت را به دست آورده و در ادامه یک مدرک از دانشگاه های این کشور به دست آورده و تخصصی نیز کسب می کند که استخدام در هرکجای این کشور را بسیار راحت تر و امکان پذیرتر می کند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اخذ اقامت دائم برترین کشورهای اروپایی با توجه به شرایط و اهداف شما !

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شرایط لازم برای اخذ اقامت پس از تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که دانشجویان محصل در هلند پس از پایان تحصیلات خود دریافت مدرک حداکثر به مدت 12 اجازه اقامت و حضور در این کشور را دارد تا برای یافتن شغل و یا ادامه تحصیل و یا هر هدف ممکن دیگری اقدام کند و چنانچه در این مدت شخص نتواند به هیچ صورت ویزای اقامتی خود را تمدید و یا تغییر دهد و  یا توسط کارفرمایی استخدام و مشغول به کار شود باید به کشور خود بازگردد و از آنجا ادامه روند یافتن شغل را انجام دهد.

اما در ادامه باید بگوییم که پس از یافتن شغل و استخدام در حرفه مد نظر و دریافت ویزای کار در این کشور شخص باید به مدت 5 سال متوالی در هلند حضور داشته و مشغول به کار و پرداخت مالیات خود باشد تا مجاز به دریافت اقامت دائم هلند باشد ، ضمن اینکه توجه کنید که هنگام ارسال درخواست اقامت دائم باید فرد در پایگاه داده سوابق شخصی شهرداری در شهرداری محل اقامت خود در هلند ثبت نام کرده باشد ؛ پس بهتر است فورا از هنگام شروع کار این موضوع را به انجام برسانید.

یکی دیگر از شرایط مهم هنگام اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل در مراحل پایانی که توسط سفارت از شخص درخواست می شود ، ارائه مدرک لازم جهت اثبات تمکن مالی می باشد و شخص باید نشان دهد که کاملا قادر به کسب درآمد و پوشش هزینه های خود و خانواده خود می باشد.

اخذ اقامت دائم پس از تحصیل از طریق سرمایه گذاری در هلند

همانطور که گفتیم شخص برای اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل باید پس از اتمام تحصیل خود و دریافت مدرک ابتدا در یک شغل استخدام و ویزای خود را به ویزای کار تبدیل نماید ، اما علاوه براین شخص می تواند به جای استخدام و کار برای کارفرمایی دیگر خود اقدام به کارآفرینی و سرمایه گذاری در هلند نماید تا در ادامه قادر به اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل به صورت غیر مستقیم قرار گیرد.

اما در این میان شخص برای اقدام از این روش قادر خواهد بود تا از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری و یا دریافت گلدن ویزای هلند اقدام کرده و یا می تواند از طریق ارائه یک طرح جدید ، مناسب و آینده دار با دریافت ویزای استارتاپ برای این هدف اقدام نماید و با پرداخت مالیات و انجام فعالیت خود به بازهم به مدت 5 سال قادر به درافت اقامت دائم هلند خواهند شد.

توجه کنید که برای راه اندازی یک استارتاپ در هلند حداقل میزان و مبلغی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته نشده است و فقط باید طرح شما مورد قبول و تایید واقع شود ، اما برای دریافت گلدن ویزای هلند باید حداقل یک میلیون و دویست و پنجاه هزار یورو را در هلند سرمایه گذاری کرده و کسب و کاری را راه اندازی نموده که طی 5 سال منجر به استخدام 10 فرد مقیم سا شهروند این کشور گردد.

اخذ اقامت دائم پس از تحصیل از طریق سرمایه گذاری در هلند

دریافت تابعیت و حق شهروندی هلند از طریق تحصیل

خب همانطور که تا این قسمت متوجه شدید اخذ اقامت پس از تحصیل در هلند برای دانشجویان متقاضی کاملا امکان پذیر است و چنان چه شخصی قصد داشته باشد که به دریافت تابعیت و حق شهروندی هلند از طریق تحصیل بپردازند باید همانطور که در بالا گفتیم ابتدا اقامت دائم هلند را به دست آورده تا پس از بتواند شهروندی و تابعیت آن را به دست آورد.

برای این کار لازم است که فرد پس از دریافت اقامت دائم 5 سال به طور متوالی در هلند حضور و زندگی کرده باشد و به زبان هلندی نیز تسلط کافی را داشته باشد و قادر باشد که در امتحان یکپارچگی شهری هلند قبول شود ، البته توجه داشته باشید که در صورت ازدواج با یک شهروند و تابع هلندی امتیازی به شخص داده شده و فرد به جای 5 سال می تواند پس از 3 سال حضور در این کشور برای دریافت تابعیت خود اقدام کند.

ولی نکته ای که بسیار مهم است اینکه کشور هلند معمولا کسی را با ملیت دوگانه هلندی و غیر قبول نمی کند و فقط در شرایط خاص و برای افراد خاص این اقدام را می پذیرد ، پس به احتمال زیاد شخصی که بخواهد برای تابعیت هلندی اقدام کند باید شهروندی سابق خود را انکار و باطل نماید ، اما با انجام این کار و باطل کردن تابعیت اولیه خود به پاسپورت کشوری دست پیدا می کند که به 155 کشور جهان بدون ویزا دسترسی داشته و یکی از بهترین و قدرتمندترین پاسپورت های جهان است.

بهترین رشته هایی که دانشجویان در دانشگاه های هلند انتخاب کرده و تحصیل ی کنند چیست؟ مقالات زیر را مطالعه کنید.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ اقامت پس از تحصیل

همانطور می دانید شما برای اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل باید در اولین قدم ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تبدیل نمایید و پس از آن و گذشت مدت زمان خاص برای دریافت اقامت دائم خود اقدام کنید ، در ادامه مدارکی که برای تغییر ویزای تحصیلی و دریافت ویزای کار نیاز دارید را مشاهده خواهید نمود:

البته لازم به گفتن است که اقامت دائمی که دریافت می کنید دارای مدت اعتبار 5 ساله است و پس از قابل تمدید و یا قتبل درخواست شهروندی می باشد.

  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی دریافتی از دانشگاه های این کشور
  • ارائه درخوایت ویزای کار
  • ارائه پاسپورت معتبر به همراه ترجمه رسمی آن
  • ارائه مدارک هویتی همچون شناسنامه و کارت ملی با ترجمه کامل
  • ارائه ویزای تحصیلی اخذ شده
  • ارائه گواهی اشتغال یا برگ استخدام قابل قبول

پس از دریافت ویزای کار و داشتن شرایط لازم برای دریافت اقامت دائم هلند مدارک زیر را ارائه کنید:

  • ارائه پاسپورت معتبر با ترجمه به همراه مدارک هویتی
  • ارائه درخواست صدور اقامت دائم
  • ارائه گواهی تمکن مالی ( و پرینت حساب بانکی )
  • ارائه گواهی عدم پیشینه و سوئ سابقه
  • ارائه گواهی سلامت و عدم بیماری ایدز
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی
مدارک مورد نیاز جهت اخذ اقامت پس از تحصیل

تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با ارائه مشاوره اولیه رایگان و سپس برگزاری جلسات تخصصی مشاوره مهاجرتی در کنار پیگیری های دقیق تمام مراحل ، شما را در اسرع وقت به مقصد نهایی مهاجرتی تان خواهد رساند ، تصاویر ارائه شده گویای موفقیت تیم ما در اخذ ویزای تحصیلی از معتبرترین دانشگاه های جهان است ؛ با این توضیح که این تصاویر تنها بخش کوچکی از ویزاهای اخذ شده هلدینگ بزرگ رجبی بوده و مربوط به بازه زمانی کوتاهی است.

شما هم می توانید پس از تحقیق و اعتماد ، قدم در راه مهاجرت قانونی بگذارید ؛ برای شروع ، نام و شماره تماس خود را در باکس مشاوره رایگان درج کنید و از خدمات رایگان مشاوره ما بهره مند شوید ، مفتخر خواهیم بود اگر در سری تصاویر منتشر شده بعدی ، عکس ویزای شما هم باشد!

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

رسیدن به اهداف بلند مدت مهاجرتی با اعتماد به دانش ، تجربه و اعتبار کارشناسان و مدیران شرکت رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مزایای اخذ اقامت دائم هلند

مزایای اخذ اقامت دائم هلند برای افرادی که قصد حضور و زندگی در این کشور رادارند بسیار زیاد و فراوان است و علاوه بر این هر شخص با توجه به اهداف و شرایط زندگی خود با اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل به مزایای خوبی دست پیدا خواهد کرد که در ادامه کارشناسان ما برخی از مهم ترین و با ارزش ترین آنان را برای شما عزیزان تهیه نموده و به شما ارائه می نمایند:

  • اقامت نامحدود برای شخص
  • دست یابی به یکی از بهترین پاسپورت های جهان
  • برابری حقوق شهروندی با سایر شهروندان هلندی
  • امکان ورود و خروج نامحدود به داخل و خارج کشور
  • امکان تحصیل در تمامی مراکز تحصیلی و دانشکاه های هلند
  • دسترسی کامل و بدون محدودیت به بازار کار بدون نیاز به مجوز کار
  • امکان زندگی دائم در یکی از امن ترین کشورهای جهان
  • دسترسی به کشورهای همسایه و سایر حوزه شنگن
  • امکان سفر همسر و فرزندان زیر 18 سال و دریافت اقامت دائم برای آنان

سوالات پر تکرار اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل

دانشجویان محصل در هلند پس از پایان تحصیلات خود دریافت مدرک حداکثر به مدت 12 اجازه اقامت و حضور در این کشور را دارد تا برای یافتن شغل و یا ادامه تحصیل و یا هر هدف ممکن دیگری اقدام کند و چنانچه در این مدت شخص نتواند به هیچ صورت ویزای اقامتی خود را تمدید و یا تغییر دهد و  یا توسط کارفرمایی استخدام و مشغول به کار شود باید به کشور خود بازگردد و از آنجا ادامه روند یافتن شغل را انجام دهد.

پس از یافتن شغل و استخدام در حرفه مد نظر و دریافت ویزای کار در این کشور شخص باید به مدت 5 سال متوالی در هلند حضور داشته و مشغول به کار و پرداخت مالیات خود باشد تا مجاز به دریافت اقامت دائم هلند باشد.

بله ، از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری و یا دریافت گلدن ویزای هلند یا از طریق ارائه یک طرح جدید ، مناسب و آینده دار با دریافت ویزای استارتاپ می توانید اقدام نمایید و با پرداخت مالیات و انجام فعالیت خود به بازهم به مدت 5 سال قادر به دریافت اقامت دائم هلند خواهید شد.

بله ، در صورت ازدواج با یک شهروند و تابع هلندی امتیازی به شخص داده شده و فرد به جای 5 سال می تواند پس از 3 سال حضور در این کشور برای دریافت تابعیت خود اقدام کند.

  • اقامت نامحدود برای شخص
  • امکان ورود و خروج نامحدود به داخل و خارج کشور
  • دسترسی کامل و بدون محدودیت به بازار کار بدون نیاز به مجوز کار
  • دسترسی به کشورهای همسایه و سایر حوزه شنگن
  • امکان سفر همسر و فرزندان زیر 18 سال و دریافت اقامت دائم برای آنان

این مطلب جهت معرفی و آشنایی شما با اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل توسط کارشناسان باتجربه شرکت مهاجرتی رجبی تهیه شده است ، ضمن اینکه مقالات دیگری همچون تحصیل در هلند را نیز به صورت رایگان برای آشنایی با شرایط لازم جهت ورود به دانشگاه های این کشور به صورت کاملا رایگان در سایت قرار داده ایم ، همچنین مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز به صورت حضوری و تلفنی آماده خدمات رسانی و راهنمایی شما عزیزان می باشند.

اخذ اقامت دائم از طریق تحصیل در کدام کشور شرایط بهتر و آسان تری دارد؟ مطالعه مقالات زیر اطلاعات شما را به روز می کند!

2 دیدگاه در “اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل

  1. اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل م رستمی گفت:

    با تشکر از مطالب مفیدتان، اگر یک سری از غلطهای گرامری و املایی موجود در این مطلب را هم ادیت و اصلاح نمایید خوانندگان این مطلب بسیار ممنون می شوند.

    1. اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      حتما بررسی می شود .
      ممنون از نظر و توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه