بهترین شهرهای نیوزلند برای پیدا کردن کار

بهترین شهرهای نیوزلند برای پیدا کردن کار در مقایسه با دیگر کشورهای جهان دارای وسعت و جمعیت کمتری هستند؛ اما به اندازه لازم توانسته اند برای شهروندان فرصت های شغلی و کاری را فراهم آورند. این شهرها همچنین از محیطی بسیار آرام اما پیشرفته بهره می برند و امکانات و رفاه در حد لازم در دسترس و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

در ادامه این مطلب با تیم مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا شما را با بهترین شهرهای نیوزلند برای پیدا کردن کار آشنا ساخته و با برخی از شرایط و ویژگی های مهم و مورد نیاز آن ها آشنایی پیدا کنید. 

لازم است بگوییم که نیوزلند کشوری کوچک در گوشه جهان است که شهرهای بزرگ آن به سختی لقب شهر گرفته و جمعیت لازم برای تبدیل شدن به شهر را به دست آورده اند.

به همین خاطر گزینه های در دسترس برای مهاجرت و زندگی در این کشور به مانند کشورهای دیگر جهان چندان وسیع و زیاد نیست.

ضمن اینکه پیشنهاد داریم حتما عنوان کار در نیوزلند را نیز در سایت شرکت رجبی مطالعه نموده تا قوانین کاری، بازار کار، کارفرمایان، چگونه یافتن کار و نحوه اخذ ویزای کار این کشور را تمام و کمال با آخرین و جدیدترین اطلاعات بشناسید.

فهرست مطالب
بهترین شهرهای نیوزلند برای پیدا کردن کار

اوکلند محل استقرار شرکت های بزرگ نیوزلندی

جای تعجب نیست که اوکلند در لیست بهترین شهرهای نیوزلند برای پیدا کردن کار رتبه اول است؛ چون این شهر بزرگترین شهر نیوزلند با جمعیتی در حدود 1.72 میلیون نفر می باشد. اوکلند از نظر شغل، متوسط حقوق و همچنین هزینه زندگی مقام اول را دارد.

از فوریه 2023 طبق برآورد، 12414 شغل خالی در اوکلند در دسترس بوده که این بیشتر از هر جای دیگری در کشور و سه برابر بیشتر از شهر ولینگتون است. جالب است بدانید که طبق آمار به ازای هر 1000 ساکن حدود 10.55 آگهی شغلی می شود.

به طور متوسط، هزینه زندگی برای یک فرد مجرد در اوکلند 1,646.9 دلار نیوزیلند در ماه و متوسط نیوزلند 1,954.3 دلار نیوزیلند است. بنابراین، شما باید حداقل 300 دلار نیوزیلند بیشتر برای پوشش هزینه های معمول زندگی کسب کنید. گفته می شود، این شهر محرک اصلی اقتصاد نیوزلند است که حدود 40% از تولید ناخالص داخلی این کشور را پوشش می دهد.

هزینه فرد مجرد (بدون اجاره) هزینه های خانواده 4 نفره (بدون اجاره) درآمد متوسط ماهانه نرخ بیکاری
1,646.9 NZ$ 5,938.9 NZ$ 4,751.73 NZ$ 3.4%

همچنین اوکلند محل استقرار شرکت های بزرگ نیوزلندی نیز است. با این حال، از آنجایی که  اوکلند شهری شلوغ است، ترافیک زیادی وجود دارد و هزینه های زندگی بسیار بالاتر از سایر مناطق است. اما اگر شلوغی و فرصت فرار به طبیعت در آخر هفته را دوست دارید، اوکلند را دوست خواهید داشت.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرت کاری به بهترین کشورها با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان به روز رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

کرایست چرچ یا شهر باغی

احتمالاً انتظار داشتید ولینگتون را در جایگاه دوم لیست بهترین شهرهای نیوزلند برای پیدا کردن کار ببینید، اما ما تصمیم گرفتیم کرایست چرچ دست کم گرفته شده را به شما معرفی کنیم. کرایست چرچ بزرگترین شهر در جزیره جنوبی نیوزیلند است که بیشترین شغل را در منطقه دارد.

تا فوریه 2023، 2916 شغل خالی در کرایست چرچ در دسترس بوده است. بنابراین، فرصت های زیادی در طیف گسترده ای از مشاغل برای جویندگان کار موجود است. کرایست چرچ با جمعیتی در حدود 370 هزار نفر رسما دومین شهر بزرگ نیوزلند و بزرگترین شهر جزیره جنوبی است که شهر اصلی کانتربری شناخته می شود.

کرایست چرچ یا شهر باغی به این دلیل با این لقب شناخته می شود چون دارای بیش از 700 پارک، 15 زمین گلف و تپه های پورت در نزدیکی آن است که به شما فرصت های عالی پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری می دهد.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم برای زندگی و کار در کرایست چرچ هزینه پایین زندگی آن است. با این حال، حقوق به طور قابل توجهی کمتر از اوکلند نیست. پس می توانید در کرایست چرچ، مقدار زیادی از حقوق خود را پس انداز کنید. از آنجایی که شهر هنوز به طور فعال در حال بازسازی است، همه مشاغل در صنعت ساخت و ساز از جمله جوشکار، آجرپز، لوله کش، نجار و همچنین نقش های مدیریت پروژه تقاضای زیادی دارند.

هزینه فرد مجرد (بدون اجاره) هزینه های خانواده 4 نفره (بدون اجاره) درآمد متوسط ماهانه نرخ بیکاری
1,545.0 NZ$ 5,579.9 NZ$ 5,314.74 NZ$ 4.5%

ولینگتون پایتخت نیوزلند

ولینگتون پایتخت نیوزلند و سومین شهر بزرگ این کشور و همچنین در لیست بهترین شهرهای نیوزلند برای پیدا کردن کار است. در حال حاضر حدود 212 هزار نفر در کانون فرهنگی کشور زندگی می کنند و از فوریه 2023، 4330 شغل خالی در ولینگتون وجود دارد. ضمن اینکه این شهر بهترین فرصت های شغلی را برای افراد دارای مهارت های هنری ارائه می دهد.

اصلی ترین چیزی که ولینگتون را از کرایست چرچ و اوکلند متمایز می کند، منظره تپه ای شهر و نحوه ساخت خانه ها بر روی تپه ها است. این شهر شباهت بسیاری به سانفرانسیسکو دارد. به طور کلی، ولینگتون یک شهر بسیار جمع و جور است که آن را برای افرادی فاقد اتومبیل یا کسانی که می خواهند همه چیز را در عرض چند دقیقه در دسترس داشته باشند، عالی است.

با این حال، بهترین مشاغلی که می توانید در ولینگتون کار کنید معمولاً در بخش های زیر هستند:

کار در ولینگتون پایتخت نیوزلند
  • علم و فناوری
  • دولت
  • مراقبت های بهداشتی
  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری
  • مشاور املاک
  • مخابرات
  • تحصیلات
  • تجارت
  • ساخت و ساز

باید بگوییم به طور کل شما با اقامت در ولینگتون از مزیت هایی چون : فرصت های شغلی زیاد، فضای جوان و پر جنب و جوش، درآمد بالا، نزدیک به طبیعت و فضای باز، حمل و نقل عمومی عالی و تعادل عالی کار و زندگی بهره مند خواهید شد.

کوئینستون شهری کوهستانی و زیبا

اگرچه جمعیت کوئینستون نسبتاً کوچک است (بیش از 47700 نفر)، اما بیش از یک میلیون گردشگر سالانه برای بازدید از این شهر می آیند که آن را به یکی از بهترین شهرهای نیوزلند برای پیدا کردن کار تبدیل می کند. این جا پایتخت ماجراجویی واقعی نیوزلند است و به دلیل ورزش های زمستانی و جذاب در سراسر جهان شناخته شده است.

اگر اهل گذراندن وقت در بیرون از منزل هستید و دوست دارید در کوهستان اوقات خود را بگذرانید، کوئینستون شهری کوهستانی و زیبا برای ماندن است. برای فعالیت هایی مانند اسکی، اسنوبورد، کوهنوردی، دوچرخه سواری در کوهستان، پرش بانگی و رفتینگ در آب های سفید عالی است.

همچنین شانس خوبی برای یافتن شغل مرتبط با سرگرمی و گردشگری برای شما وجود دارد. گفته می شود، بیشتر فرصت های شغلی مربوط به گردشگری، ورزش و توریستی است. اگر به دنبال یک موقعیت در این صنایع هستید، تعدا شغل بسیار است، به این معنی که در کمترین زمان یک شغل خواهید داشت.

در حال حاضر، تنها حدود 639 شغل خالی در کوئینستون وجود دارد. بیشتر آن ها مربوط به محل اقامت، غذا و سایر خدمات برای گردشگران است. اگر در صنعت گردشگری فعالیت ندارید، پیدا کردن شغل ممکن است چالش برانگیز باشد، اما هنوز هم فرصت هایی وجود دارد.

هزینه فرد مجرد (بدون اجاره) هزینه های خانواده 4 نفره (بدون اجاره) درآمد متوسط ماهانه نرخ بیکاری
1,521.5 NZ$ 5,124.3 NZ$ 4,354.32 NZ$ 2.2%

دوندین شهری همه کاره

دوندین با جمعیتی در حدود 129 هزار نفر، دومین شهر بزرگ جزیره جنوبی و بزرگ ترین شهر در منطقه اوتاگو است. از فوریه 2023، در حدود 702 شغل در دوندین وجود دارد. این شهر یک بندر دارد؛ از این رو، برخی از مشاغل در زمینه تدارکات موجود است. به طور کلی، این یک شهر صنعتی بسیار زیبا با پردازش مواد غذایی و نوشیدنی، ساخت و ساز و ماشین آلات و تجهیزات به عنوان صنایع اولیه است.

دوندین شهری همه کاره و یکی از بهترین شهرهای نیوزلند برای پیدا کردن کار است که یک مرکز منطقه ای برای امور مالی و بازرگانی است و خدمات بهداشتی، گردشگری، مهندسی، خرده فروشی و سایر خدمات به اقتصاد آن کمک می کند. آب و هوای این شهر بسیار نزدیک به اروپا است و چهار فصل مشخص دارد. علاوه بر این، هزینه زندگی بسیار مناسب است و آن را به مکانی عالی برای کار و زندگی تبدیل می کند.

صنایع اصلی که بازار کار در دوندین را هدایت می کنند عبارتند از: تولید، انتشار، هنرها، گردشگری و صنایع مبتنی بر فناوری. علاوه بر این، برخی از کارفرمایان اصلی دوندین عبارتند از: Allied Press Ltd  ناشر روزنامه،

هزینه فرد مجرد (بدون اجاره) هزینه های خانواده 4 نفره (بدون اجاره) درآمد متوسط ماهانه نرخ بیکاری
1,351.7 NZ$ 4,869.7 NZ$ 4,777.78 NZ$ 3.4%

Cadbury Confectionary Ltd  تولید کنندگان شکلات، Calder Stewart Industries Ltd تولید کنندگان و نصب کنندگان محصولات سقفی، Delta Utility Services Ltd شورای شهر دوندین،Dunedin City Holdings Ltd شورای بهداشت منطقه جنوب.

کار در شهر همیلتون نیوزلند

همیلتون با جمعیتی در حدود 170 هزار نفر، شهری با وسعت مناسب و بزرگترین شهر در منطقه وایکاتو است. از فوریه 2023، حدود 1305 شغل در همیلتون موجود است که به طور قابل توجهی بیشتر از دوندین بوده که آن را یکی از بهترین شهرهای نیوزلند برای پیدا کردن کار می کند. یکی دیگر از مزایای زندگی و کار در همیلتون موقعیت آن است، زیرا این شهر درست بین اوکلند و تاورانگا قرار دارد.

با این حال، این یک شهر محصور در خشکی است و کوه یا دریا و دریاچه ندارد. قبل از اینکه به آنجا بروید، مطمئنا باید از یک شهر دیدن کنید و تخمین بزنید که می تواند مکان مناسبی برای اقامت دائم شما باشد؟ به عنوان یک مزیت، این یک شهر جوان است، بنابراین دارای جمعیتی جوان است که حدود نیمی از ساکنان آن کمتر از 30 سال سن دارند. در اینجا چند واقعیت جالب در مورد همیلتون وجود دارد:

  • حدود 75 درصد از جمعیت آن اروپایی تبار و 19 درصد مائوری هستند.
  • میانگین دما در ژانویه 18 درجه سانتیگراد و در جولای 9 درجه سانتیگراد است.
  • 145 پارک و باغ 63 منطقه ورزشی در آن وجود دارد.
کار در شهر همیلتون نیوزلند

ضمنا برخی از نکات برجسته کار در شهر همیلتون نیوزلند عبارتند از:

برای مناطق کشاورزی و دامداری کشور دارای اهمیت است .       صنعت لبنیات در منطقه همیلتون و وایکاتو از اهمیت بالایی برخوردار است.

ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با ارائه اطلاعات صحیح و به روز در زمینه مهاجرت در تلاشیم شما را از ابهامات و دغدغه های مهاجرت دور کنیم ، در همین راستا وبینار بررسی روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو را در این بخش تقدیم شما کرده ایم.

این وبینار توسط محسن مهدوی کارشناس ارشد مهاجرتی ارائه شده که مدت زمان آن دو ساعت است.

برای آشنایی با روند کار ما و شنیدن تجارب مراجعین ما به بخش ” ما تا حالا چیکار کردیم” از منو های بالای سایت مراجعه نمایید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

نلسون آفتابی ترین شهر نیوزلند

نلسون آفتابی ترین شهر نیوزلند شناخته می شود که  با جمعیت 51 هزار نفری، هنوز یک شهر بسیار بزرگ برای جزیره جنوبی است. اگر نلسون را توصیف کنیم، این یک شهر ساحلی دنج، هنری و آرام در بالای جزیره جنوبی است و برای یک زندگی خانوادگی آرام عالی است. نلسون برای دوچرخه سواری در کوهستان، پیاده روی، و شنا عالی است، زیرا سواحل دیدنی در اطراف دارد. نلسون آخرین گزینه در لیست بهترین شهرهای نیوزلند برای پیدا کردن کار می باشد.

وقتی صحبت از اشتغال و مشاغل می شود، در فوریه 2023، حدود 406 شغل آزاد در نلسون وجود داشت که البته زیاد نیست. علاوه بر این، آخرین سرشماری NZ از سال 2018 تخمین زده است که حدود 5622 کسب و کار با 24940 کارمند و 6446 شرکت با 18950 کارمند در منطقه تاسمان وجود دارد. صنایع عمده ای که می توانید در آن ها در نلسون کار کنید شامل موارد زیر می شود:

هزینه فرد مجرد (بدون اجاره) هزینه های خانواده 4 نفره (بدون اجاره) درآمد متوسط ماهانه نرخ بیکاری
1,456.9 NZ$ 5,265.4 NZ$ 3,893.95 NZ$ 4.5%
  • تولید – 11.1٪
  • ساخت و ساز – 8.2٪
  • خدمات حرفه ای، علمی و فنی –1%

سوالات پر تکرار بهترین شهرهای نیوزلند برای پیدا کردن کار

بهترین شهرهای نیوزلند برای پیدا کردن کار شامل: اوکلند، کرایست چرچ، ولینگتون، کوئینستون، دوندین، همیلتون و نلسون می شود.

هزینه های ماهانه برای یک خانواده 4 نفره در اوکلند 5,938.9 NZ$ و برای یک فرد مجرد 1,646.9 NZ$ می باشد.

این شهر در زمینه گردشگری، توریستی و هتلداری دارای فرصت های شغلی زیادی بوده و جای مناسبی برای سرمایه گذاری نیز می باشد.

در سال 2023 نرخ بیکاری در کرایست چرچ 4.5% می باشد.

بازار کار این شهر بر صنایع تولید، انتشار، هنرها، گردشگری و صنایع مبتنی بر فناوری استوار بوده و اکثر فرصت های کاری نیز در این زمینه ها می باشد.

کارشناسان تیم شرکت مهاجرتی رجبی در این مقاله شما را با بهترین شهرهای نیوزلند برای پیدا کردن کار آشنا کردند. با مطالعه مقاله مهاجرت به نیوزلند می توانید این کشور را بسیار بهتر شناخته و راه های مهاجرت به آن را بررسی کنید و یا با مشاورین ما در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید.

به کار در چه کشوری فکر می کنید؟ برخی کشورها را در زیر معرفی کرده ایم بقیه را در بخش جستجو بیابید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه