اجاره و خرید ملک در سنگاپور

اجاره و خرید ملک در سنگاپور ازجمله مهم ترین بخش های هزینه های زندگی و اقامتی در این کشور است که به هر هدف یا برنامه ای به این کشور سفر یا نقل مکان کرده باشید ؛ باید برنامه ای برای محل اقامت خود داشته باشید.

در ادامه با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 ( موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451 ) همراه شوید تا اجاره و خرید ملک در سنگاپور را بررسی نماییم.

کشور سنگاپور یکی از مدرن ترین و مرفه ترین کشورهای حال حاضر جهان است که از اقتصاد و صنعتی مثال زدنی برخوردار می باشد. 

جالب است بدانید که کل مساحت کشور سنگاپور به سختی اندازه استان تهران است ؛ اما همین مساحت کوچک به عنوان چهارمین منطقه اقتصادی بزرگ جهان شناخته می شود. همین موضوع باعث جذب سرمایه گذاران و مهاجران بسیاری به این کشور شده که نیاز به ملک را در آن جا بالا برده است.

از آن جایی که سنگاپور کشوری کمتر شناخته شده برای ما ایرانیان است ، اگر قصد مهاجرت و نقل مکان به آن را دارید ؛ حتما مقاله مهاجرت به سنگاپور را مطالعه نموده و با مشورت با کارشناسان ما اطلاعات خود را افزایش دهید. 

در ادامه نیز جزئیات اجاره و خرید ملک در سنگاپور را بهتر و کامل تر برای شما عزیزان بررسی می نماییم.

فهرست مطالب
اجاره و خرید ملک در سنگاپور

شرایط خرید ملک در سنگاپور برای متقاضیان خارجی

اجاره و خرید ملک در سنگاپور همانطور که گفتیم مورد توجه بسیاری از افراد خارجی قرار می گیرد ؛ چون این کشور یکی از قطب های اقتصادی بزرگ جهان شناخته می شود که بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ به آن رفت و آمد دارند. اما شاید سوال برخی از این باشد که شرایط خرید ملک در سنگاپور برای متقاضیان خارجی به چه صورت است؟

باید بدانید که املاک موجود در سنگاپور به دو دسته املاک خصوصی یا کوندوها (EC) و املاک دولتی ( آپارتمان های HDB ) دسته بندی می شود که توسط اداره توسعه مسکن سنگاپور طراحی و ساخته شده اند و بیش از 80% از سنگاپوری ها در این منازل ساکن هستند. طبق قانون کشور سنگاپور شهروندان خارجی فقط قادر به خرید املاک خصوصی هستند و خرید املاک دولتی (HBD) فقط برای اتباع سنگاپوری یا افراد مقیم این کشور فراهم می باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

سرمایه گذاری امن در کشور های آسیایی با دریافت مشاوره های اقتصادی از کارشناسان خبره رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

عوامل موثر بر بازار ملک در سنگاپور

باید بگوییم که عوامل موثر بر بازار ملک در سنگاپور با سایر کشورهای جهان تفاوت چندانی ندارد و عواملی همچون تورم ، نرخ رشد قیمت ملک ، نرخ مصادره اموال و غیره از عواملی هستند که می توانند به طور مستقیم و غیر مستقیم بر بازار املاک این کشور تاثیر مثبت یا منفی بگذارند. اما شاید این عوامل در اجاره و خرید ملک در سنگاپور چندان تاثیر بالایی نداشته باشند.

چون بازار املاک این کشور از ثباتی بسیار عالی و مثال زدنی برخوردار می باشد و نرخ رشد آن تا حدی مشخص بوده و دچار تغییر نمی باشد. علاوه بر این نرخ رشد مقداری نه چندان بالا است که در گذر زمان باعث افزایش نه چندان زیاد قیمت املاک می شود و به نوعی قیمت املاک در این کشور در یک حد تقریبا مشخص نگه می دارد که همین موضوع سرمایه گذاری در بخش املاک برای کسب سود را چندان مناسب نمی کند.

اما بلعکس آن کسب رآمد ماهانه ا طریق اجاره ملک می تواند یک اقدام خوب و سود آور باشد که افراد خارجی بسیاری به این روش روی آورده اند.

عوامل موثر بر بازار ملک در سنگاپور

چگونه در سنگاپور ملک مناسب را بیابیم؟

سنگاپور کشور کوچکی است و شهرهای آن نیز از گسترذگی کمی برخوردار هستند ، به همین خاطر اگر کمی با حال و حوا و فضای آن آشنا باشید یافتن ملک مناسب در آن چندان سخت نیست ، اما همواره برای اولین بار یافتن ملک مناسب نیاز به داشتن یک شخص متخصص در کنار شما را دارد. حال شاید سوال شما این باشد که چگونه در سنگاپور ملک مناسب را بیابیم؟

شما می توانید با سفر به این کشور و مراجعه به مشاورین املاک آن مانند اکثر نقاط جهان از گزینه های مناسب و در دسترس دیدن فرمایید و در صورت پسند جهت عقد قرارداد اقدام نمایید. یا اگر که در این کشور دوست ، آشنا یا اقوامی در حال زندگی کردن را دارید ؛ می توانید در انجام این کار از وی کمک گرفته و یا این مسئولیت را به وی محول نمایید تا خانه مورد درخواست و علاقه شما را یافته و به شما اعلام نماید.

یکی دیگر از گزینه های در دسترس برای یافتن ملک مناسب جهت اجاره و خرید ملک در سنگاپور بررسی روزنامه های و مجلات کثیر الانتشار در این کشور است ؛ شما با بررسی بخش آگهی های این روزنامه ها می توانید از گزینه های بسیار متفاوت و گوناگونی که برای اجاره یا فروش موجود هستند را بررسی نموده و در نهایت جهت عقد قرارداد اقدام کنید.

برای درک بهتر شرایط اجاره و خرید ملک در سنگاپور ، کشورهای آسیایی و اروپایی مقالات زیر را بخوانید.

جستجوی آنلاین ملک در سنگاپور

اما یکی از روش های بسیار پر درخواست و مورد علاقه در میان شهروندان داخلی و خارجی ، جستجوی آنلاین ملک در سنگاپور می باشد. این روش مزایا بسیاری برای جویندگان در بر دارد و می تواند کار را برای آنان بسیار راحت تر نماید و به طور کلی در وقت و هزینه های آنان صرفه جویی بسیاری به عمل آورد.

این روش در اجاره و خرید ملک در سنگاپور می تواند گزینه های بسیار فراوان و گوناگونی را در مناطق مختلف و سراسر این کشور در اختیار متقاضیان قرار دهد و نیاز به جا به جایی و دیدن هریک را از میان بردارد. همچنین این سایت ها در 24 ساعت شبانه روز و تمام روزهای هفته در دسترس هستند و تمامی اطلاعات و جزئیات ملک به همراه عکس و فیلم از نقاط مختلف آن را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

سایت های زیر از جمله بهترین و معتبرترین ها در زمینه اجاره و خرید ملک در سنگاپور می باشند:

  • https://www.propertyguru.com.sg/
  • https://www.edgeprop.sg/
  • https://www.iproperty.com.sg/
  • https://www.srx.com.sg/
  • https://www.99.co/
  • https://www.dbs.com.sg/
موسسات مهاجرتی برای جستجوی ملک در سنگاپور

موسسات مهاجرتی برای جستجوی ملک در سنگاپور

اما یکی از روش هایی که در حال حاضر برای اجاره و خرید ملک در سنگاپور توسط شهروندان خارجی به خصوص شهروندان کشورمان بسیار مناسب و ایده آل می باشد ؛ استفاده از خدمات و مشاوره های موسسات مهاجرتی معتبر و سرشناس مانند هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی می باشد. این موسسات می توانند تمامی زحمات را از دوش شما برداشته و فقط برای تایید ملک و عقد قرارداد حضور شما لازم باشد.

موسسات مهاجرتی برای جستجوی ملک در سنگاپور می توانند با استفاده از مشاورین و نمایندگان مستقر خود در این کشور به جستجوی ملک مناسب با سلیقه و هدف شما پرداخته و بهترین ملک با مناسب ترین قیمت را یافته و در نهایت به ارائه شما برسانند ؛ که در صورت پسند جهت عقد قرارداد و انتقال سند و مالکیت شما می توانید در این کشور حضور یافته و این مراحل اداری را به پایان برسانید.

اقدام از این طریق می تواند بسیاری از هزینه های شما را کاهش دهد و همچنین نیازی به صرف زمان از سوی شما نیز نمی باشد که خود بسیار مهم و ارزشمند هستند ؛ ضمن اینکه این موسسات باتوجه به تجربه و شناخت بالا و ارزشمندی که دارند ؛ می توانند بهترین گزینه ها را برایتان به دست آورند.

مراحل انجام معاملات ملکی در سنگاپور

متقاضیانی که قصد اجاره و خرید ملک در سنگاپور را دارند باید اطلاعات دقیق در خصوص مراحل انجام معاملات ملکی در سنگاپور کسب نمایند. متقاضیان در ابتدای امر خرید ملک می بایست با کسب مجوز از شورای نمایندگان املاک سنگاپور و معرفی یک شخص از این شورا تحت عنوان نماینده برای خویش و انتخاب یک وکیل متخصص در خرید ملک اقدام به اجاره و خرید ملک در سنگاپور نمایند‌.

مرحله بعد شما باید به یکی از روش های گفته شده در بالا ملک مناسبتان را بیابید. پس از یافتن ملک مد نظر مرحله مهم بستن قرارداد می رسد که بهتر است در یک دفتر ثبت اسناد دولتی و یا مشاور املاک این امر صورت پذیرد تا کاملا قانونی بوده و قابل ارائه در محاکم قانونی این کشور باشد. در این مرحله خریدار باید10 تا 20 درصد از ارزش ملک را به عنوان پیش پرداخت به مالک یا نماینده مشاوره املاک بپردازد.

در نهایت پس از تعیین یک مدت کوتاه و معلوم باید برای نهایی کردن قرارداد ، پرداخت کامل وجه و انتقال سند و مالکیت اقدام کرد. در این مدت معلوم خریدار باید تمام ویژگی ها امکانات ، شرایط و وضعیت قانونی و مالیات و همچنین وضعیت شهرداری ملک را بررسی نماید که با موارد گفته شده در قرارداد مغایرت نداشته باشد. در نهایت با حضور در دفاتر ثبت اسناد تمام وجه ارزش ملک پرداخت شده و انتقال سند و مالکیت به خریدار صورت می پذیرد.

قیمت خرید آپارتمان در سنگاپور

همانطور که گفتیم سنگاپور یک کشور کوچک در جنوب شرقی آسیا می باشد که از تعداد شهرهای بسیار محدود و با جمعیت های کمی تشکیل می شود. مهم ترین و اصلی ترین شهر آن سنگاپور است که پایتخت کشور بوده و هم نام با نام کشور است و به نوعی در برگیرنده تمامی ویژگی ها و اوضاع اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و علمی کشور نیز می باشد.

به همین خاطر سایر شهرهای این کشور چندان مورد توجه قرار نمی گیرند ، یعنی از سوی شهروندان و سرمایه گذاران خارجی مورد توجه قرار نمی گیرد و همه به پایتخت این کشور مراجعه می کنند. به طوری که بیش از 90 درصد اجاره و خرید ملک در سنگاپور از سوی شهروندان خارجی مربوط به پایتخت می باشد.

در جدول زیر نرخ قیمت خرید آپارتمان در سنگاپور را مشاهده می نمایید ، چنان چه علاقمند به اطلاع از قیمت خرید ملک در سایر شهرهای کوچک این کشور هستید با مشاورین موسسه رجبی تماس حاصل فرمایید:

شهر هرمترمربع آپارتمان در مرکز شهر هرمترمربع آپارتمان در حومه شهر
سنگاپور 20,591.34 دلار آمریکا 10,267.66 دلار آمریکا

باید توجه داشته باشید که سنگاپور یکی از کشورهای گران جهان می باشد ؛ به خصوص در زمینه املاک و جهت انجام این کار نیاز به سرمایه ای بالا و بودجه ای بسیار است.

قیمت اجاره آپارتمان در سنگاپور

قیمت اجاره آپارتمان در سنگاپور نیز به نوعی از گران ترین ها درجهان می باشد ، به طور کلی نقل مکان و زندگی در این کشور نیاز به بودجه مالی بالا و بسیار مناسبی دارد. هزینه اجاره آپارتمان در پایتخت این کشور یعنی سنگاپور از شهرهایی همچون مادرید ، پاریس ، نیویورک و سایر شهرهای اروپایی گران تر است.

البته سایر شهرهای کوچک این کشور از قیمت های ارزان تری برخوردار هستند ، اما این شهرها معمولا مورد پسند مهاجران ، گردشگران خارجی و سرمایه گذاران قرار نمی گیرد.

دقت داشته باشید که در این شهر هرچه ملک شما به نقاط مرکزی و مهم شهر همچون مراکز تجاری ، اداری و دانشگاهی نزدیکتر باشد میزان اجاره آن بالاتر خواهد بود و هرچه به سمت حومه شهر برود از میزان اجاره آن کاسته می شود.

شهر اجاره آپارتمان 1 خواب در مرکز شهر اجاره آپارتمان 1 خواب در حومه شهر اجاره آپارتمان 3 خواب در مرکز شهر اجاره آپارتمان 3 خواب در حومه شهر
سنگاپور 3,205.68 دلار آمریکا 2,279.97 دلار آمریکا 6,430.98 دلار آمریکا 4,056.02 دلار آمریکا

مالیات و هزینه های وارد بر خرید ملک و مستغلات در سنگاپور

شما باید مالیات و هزینه های وارد بر خرید ملک و مستغلات در سنگاپور را پیش از اقدام به طور کامل شناخته و بررسی نماید ؛ تا در هنگام اجاره و خرید ملک در سنگاپور با پرداخت هزینه های مازاد بر سازمان و اضافه مواجه نشوید. اما در رابطه با این موضوع باید بدانید که هر ملک یک AV (ارزش سالانه) دارد و AV یک ملک بر اساس اجاره بازار املاک مشابه یا قابل مقایسه تعیین می شود.

این بدان معناست که اگر صاحب یک آپارتمان پنج اتاقه در توآ پایو هستید ، اداره درآمد داخلی سنگاپور (IRAS) آپارتمان های پنج اتاقه مشابه در توآ پایو و میزان اجاره آن ها را بررسی می کند تا ارزش سالانه را تعیین کند. ضمنا مالیات بر املاک جز مالیات بر دارایی می باشند که به صورت تصاعدی لحاظ می شود و هر چه ارزش ملک مسکونی بالاتر باشد ، نرخ مالیات نیز بالاتر است.

بر اساس ساختار جدید مالیات بر دارایی ، املاک دارای AV کمتر از 8000 دلار مالیات بر دارایی پرداخت نخواهند کرد. در واقع ، تمام خانه هایی که دارای AV تا سقف 59000 دلار هستند ، در مقایسه با مالیات بر دارایی قابل پرداخت در ساختار قبلی ، یا مالیات بر دارایی ندارند یا مالیات مؤثر بر دارایی کمتری پرداخت خواهند کرد.

سایر هزینه های مهم خرید ملک در سنگاپور

  • هزینه تمبر. این هزینه برای اولین املاک خریداری شده در این کشور نیاز نیست ؛ اما برای املاک دوم به بعد باید 7% از ارزش ملک را برای خرید تمبر هزینه کرد.
  • هزینه مشاور یا راهنما که به صورت قراردادی می باشد
  • هزینه مشاورین املاک 1 تا 5% از ارزش ملک
  • هزینه های انتقال سند و امور اداری

ویزای طلایی و اقامت دائم سنگاپور

اشخاصی می توانند ویزای طلایی و اقامت دائم سنگاپور از طریق خرید ملک را به دست آورند که سند خانه‌ را به نام خود نمایند و در سنگاپور نیز اسکان داشته باشند. شما با مبلغ 2.5 میلیون دلار می توانید در سنگاپور اسکان داشته باشید و با حضور در مشاور املاک این کشور یکی از ملک ها را به نام خود نمایید. البته اگر مایل هستید ؛ می توانید مبلغ بیشتری را هم در این بخش سرمایه گذاری کنید ولی حداقل مبلغی که شما باید برای خرید خانه در سنگاپور و اخذ اقامت حتما وارد این کشور نمایید ، 2.5 میلیون دلار است.

ویزای طلایی و اقامت دائم سنگاپور

دقت داشته باشید که شما با سرمایه گذاری و خرید ملک در سنگاپور می توانید به اقامت دائم برای خود و خانواده تان برسید و از امتیازات زیر بهره مند شوید:

  • اجازه استفاده از سیستم درمان و بهداشت حمایتی دولت
  • اجازه ورود و خروج از کشور بدون نیاز به اخذ ویزا
  • امکان تحصی فرزندانتان در مدارس این کشور
  • دریافت مجوز کار
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با درج شماره تماس دراین بخش در لیست دریافت مشاوره رایگان شرکت رجبی قرار میگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مزایای خرید ملک در سنگاپور

باید بگوییم که مزایا سرمایه گذاری و خرید ملک در کشورهای پیشرفته و برتر اقتصادی جهان دارای مزایای بسیاری برای خریداران است ، به خصوص که این اقدام بتواند امتیازات اضافی را نیز به همراه بیاورد. اجاره و خرید ملک در سنگاپور یکی از اقداماتی است که در اکثر موارد ، مورد توجه افراد متملول قرار می گیرد و نیاز به بودجه بالایی دارد.

فراموش نکنید که اگر به این کشور مهاجرت می کنید ، سیستم آموزشی سنگاپور یکی از بهترین های حال حاضر جهان است و دانشگاه های آن از اعتبار بالایی برخوردار هستند. همچنین فرزندانتان نیز می توانند در مدارس نمونه این کشور به تحصیل مشغول شوند. مقاله تحصیل در سنگاپور تمامی اطلاعات لازم در این زمینه را برای شما در خود جای داده است.

برترین مزایای خرید ملک در سنگاپور شامل موارد زیر می باشد:

  • رفاه بالا و امنیت مالی و جانی بسیار زیاد این کشور
  • امکان جستجوی ملک از روش های گوناگون
  • امکان اجاره ملک خریداری شده و کسب درآمد
  • نرخ رشد ثابت قیمت املاک
  • دسترسی به کشورهای زیبا و خوش آب و هوای جنوب شرق آسیا
  • سرمایه گذاری در یکی از برترین اقتصادهای جهان
  • امکان کسب سود ایده آل در سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت

سوالات پر تکرار اجاره و خرید ملک در سنگاپور

  • رفاه بالا و امنیت مالی و جانی بسیار زیاد این کشور
  • امکان جستجوی ملک از روش های گوناگون
  • امکان اجاره ملک خریداری شده و کسب درآمد

نرخ رشد ثابت قیمت املاک

اشخاصی می توانند ویزای طلایی و اقامت دائم سنگاپور از طریق خرید ملک را به دست آورند که سند خانه‌ را به نام خود نمایند و در سنگاپور نیز اسکان داشته باشند. شما با مبلغ 2.5 میلیون دلار می توانید در سنگاپور اسکان داشته باشید و با حضور در مشاور املاک این کشور یکی از ملک ها را به نام خود نمایید.

  •  هرمترمربع آپارتمان در مرکز شهر 20,591.34 دلار آمریکا
  • هرمترمربع آپارتمان در حومه شهر 10,267.66 دلار آمریکا

شما می توانید با سفر به این کشور و مراجعه به مشاورین املاک آن مانند اکثر نقاط جهان از گزینه های مناسب و در دسترس دیدن فرمایید و در صورت پسند جهت عقد قرارداد اقدام نمایید. یا اگر که در این کشور دوست ، آشنا یا اقوامی در حال زندگی کردن را دارید ؛ می توانید در انجام این کار از وی کمک گرفته و یا این مسئولیت را به وی محول نمایید تا خانه مورد درخواست و علاقه شما را یافته و به شما اعلام نماید.

از اینکه تا پایان مطلب اجاره و خرید ملک در سنگاپور همراه ما بودید سپاس گذاریم ؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه یا سایر اقدامات مهاجرتی با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در شیراز و تهران ارتباط برقرار نمایید و از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید ، همچنین دعوت می کنیم مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور های آسیایی را نیز بخوانید و با انواع سرمایه گذاری ها در اقتصادهای برتر آسیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه